Πέμπτη, Ιουλίου 31, 2008

Μισή Γουρουνιά

«Κάπου το διάβασα, αλλά δεν θυμάμαι σε ποιον αποδίδεται: «Η ακρίβεια δεν είναι αρετή, είναι υποχρέωση».
Το θυμήθηκα εξ αφορμής του περιστατικού που μου συνέβη προ ημερών. Ημουν στο Γκάζι, όταν ο οδηγός ενός αυτοκινήτου με ρώτησε αν ξέρω πού είναι η οδός «Ευμολπίδων» (sic). Του είπα ότι δεν ήξερα και, φυσικά, ότι λυπόμουν. Στ' αλήθεια λυπόμουν, διότι αν με είχε ρωτήσει πού είναι η οδός «Ευμολπιδών» θα του έλεγα ότι ήταν η πρώτη παράλληλος αριστερά του. Είπαμε όμως: η ακρίβεια είναι υποχρέωση, δεν είναι αρετή...».

(ήταν ένα απόσπασμα από το κυριακάτικο έπος «Η Πανδώρα βάζει τα γυαλιά στους αγράμματους» ή «Η μόρφωση είναι μισή γουρουνιά»).

32 Comments:

At 7/31/2008 08:43:00 π.μ., Blogger lapsus memoriae said...

Βρέθηκα κάποτε στο Γαλάτσι, ψάχνοντας για την οδό Τράλλεων. Σε ένα φανάρι, ρωτώ μια κυρία: " η οδός Τραλλέων, παρακαλώ;" "΄Οχι Τραλλέων, Τράλλεων λέγεται. Είναι από την αρχαία πόλη Τράλλεις της Μ.Ασίας". Μεσολαβεί κάποιος μικρός διάλογος περί γραμματικής, με κατεύθυνε, την ευχαρίστησα και έφυγα. Υποχρέωση είναι ο σεβασμός και το ήθος, ακόμη και στην ημιμάθεια του άλλου.

 
At 7/31/2008 09:34:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αν το έκανες αυτο εισαι τέρας, με την καλη την έννοια, ρε γμτ.

 
At 7/31/2008 12:24:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

Μια φορά, με ρώτησε μια ξένη κοπελίτσα στο Σύνταγμα "πού είναι οντός Σιλελέων" (κράταγε και χαρτάκι γραμμένο: CILELEON", το είχα ανεβάσει και ποστ!) και απαρρίθμησα όλους τους δρόμους γύρω και κοντά στη πλατεία. Οταν ανέφερα την οδό Φιλελλήνων, έλαμψε το μάτι της, ανέκραξε "αυτό είναι!" κι έφυγε περιχαρής.

Εμένα με καίει η ακρίβεια των προϊόντων περισσότερο, καθώς και η διάθεση χρόνου προς εξυπηρέτηση...
(αυτό μάλλον είναι... μισή γαϊδουριά!)

 
At 7/31/2008 01:39:00 μ.μ., Blogger xasodikis said...

Χμ. Αν εφαρμόζαμε τη λογική της Πανδώρας οι δικηγόροι, δεν θα έπρεπε να απαντάμε σε καμία ερώτηση (εκτός από "τι σας οφείλω;")

 
At 7/31/2008 03:20:00 μ.μ., Blogger Thief42 said...

Έμενα στην Τράλλεων όταν ήμουν μικρός. Πρώτη φορά ακούω ότι τη λένε έτσι, όλοι Τραλλέων την έλεγαν

 
At 7/31/2008 04:04:00 μ.μ., OpenID ficciones said...

(σχετικό και άσχετο) αρκετοί ξένοι που έρχονται για πρώτη φορά στην ελλάδα και μπαίνουν στην Αττική Οδό πιστεύουν πως την έχουμε 'αφιερώσει' στον Μάρκο Πολο.

 
At 7/31/2008 04:04:00 μ.μ., Blogger να χύσω τα νερά της ερημιάς από μέσα μου said...

όπως και στο θέμα με την τηλεόραση "1001" έχει ο μικρός φασίστας αποκλείσει το ενδεχόμενο να σκεφτεί λογικά -

περιμένει να το κάνουν άλλοι αυτό το πράγμα αφιερώνοντάς το στην πάρτη του. να αναστηθεί άραγες ο Κάφκας να ρίψει μίαν σκέψι...

στο 1001 μας λέει ότι θα ήθελε να πιστεύει ότι πρέπει να είναι σημαντικά τα όσα δείχνει η τηλεόραση αν βρισκόταν ένας κυριακάτικος δημοσιογράφος να του εξηγήσει το γιατί.

 
At 7/31/2008 04:12:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Ανώνυμε, δεν το έκανα εγώ, ούτε είναι κάτι που θα μου πήγαινε να κάνω. Επίσης αν ήταν να δουλέψω κάποιον για τα ελληνικά του θα επέλεγα πιο κραυγαλέα παραδείγματα. Το παράδειγμα που επικαλείται η Πανδώρα θέλει ουσιαστικά να μας δείξει ότι θα έπρεπε όλοι να γνωρίζαμε ότι λέγεται Ευμολπιδών καθώς και την ετυμολογία της λέξης, άρα όσοι δεν το γνωρίζαμε δεν μας αξίζει παρά ο σνομπισμός της.
Πανδώρα: η νεοελληνική εκδοχή του αλαλάζοντος κυμβάλου.

 
At 7/31/2008 04:19:00 μ.μ., Blogger να χύσω τα νερά της ερημιάς από μέσα μου said...

Τώρα σου λέει ότι αν δεν γνωρίζεις το νικνέιμ "Πανδώρα" δεν έχεις γνώση ύπαρξης μηδέ γνώση αλαλάζοντος κυμβάλου. Πράγματα σημαντικά που δεν πρέπει να σου λείπουν.

Πιστεύει επίσης στη βαρβαρότητα ότι μπορείς να "δουλέψεις" κάποιον για τα ελληνικά του. Θέλει να πει "να κοροϊδέψεις". Την κοροϊδία την ονομάζει δούλεμα επειδή ο ίδιος μόνο να υποτιμά τους ανθρώπους γίνεται, ότι τάχα γνωρίζει περισσότερα από όσα θα ήθελε να φανερώνει ότι ξέρει. Τηλεθεατής και εφημεριδοσαρακωμένος από σαλόνι.

Σπουδαίος άνθρωπος.

 
At 7/31/2008 04:23:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Tόσο πολύ τους υποτιμώ τους ανθρώπους που αφήνω όλα τα σχόλια ανοιχτά, με αποτέλεσμα να μου προσάπτουν ότι έχω κάνει το μπλογκ αρένα.
Τόσο πολύ τους υποτιμώ και δεν τους σέβομαι τους ανθρώπους, που δεν έχω αντιδράσει στις δεκάδες φορές που με έχεις αποκαλέσει μικρό φασίστα με ένα σκεπτικό τόσο νεφελώδες όσο ο λόγος σου.

 
At 7/31/2008 04:24:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το σημαίνον και το σημαινόμενο είναι δύο διαφορετικά πράγματα.Και οι δύο συνομιλητές μιλούν για τον ίδιο ακριβώς δρόμο.
Η ακρίβεια οπωσδήποτε διευκολύνει τα πράγματα και απαλλάσει από τον κόπο τον δέκτη του μηνύματος για την ερμηνεία του. Όμως εδώ ακριβώς δίνεται η ευκαιρία στον δέκτη να χρησιμοποιήσει εκτός από τη στείρα αποθηκευμένη γνώση του και την ευφυία του. Οι εταιρίες προγραμματισμού δίνουν εκατομμύρια δολάρια στην έρευνα για τεχνητή νοημοσύνη και υπολογιστικά συστήματα τα οποία μπορούν να τεκμαίρουν από κατα προσέγγιση εντολές τα συμενόμενα προκειμένου να μπορούν να αντιδρούν αυτόνομα σε πραγματικό περιβάλλον. Θεωρείται ιδιαίτερα ευφυής ένας άνθρωπος που μπορεί να συλλαμβάνει έννοιες από μισόλογα και ημιδιατυπώσεις.Πρόκειται για αρετή.
Επομένως η κυρία Πανδώρα ένα από τα δύο μας λέει. ότι ή είναι περιορισμένης νοημοσύνης, η απλά παλιοχαρακτήρας.Ας διαλέξει και ας πάρει.
ΥΓ
Σε παρακολουθώ καιρό συνέχισε την καλή δουλειά

 
At 7/31/2008 04:33:00 μ.μ., Blogger να χύσω τα νερά της ερημιάς από μέσα μου said...

Το σκεφτικό είναι ότι εσύ προτιμάς να πιστεύεις πως πρέπει να μην είσαι ελεύθερος. Και ο φασισμός είναι η πεποίθηση ότι αυτή η δική σου προτίμηση θα πρέπει να ταιριάξει σε όλους. Οι αποδείξεις κείνται εις τα ποστς. Το να αντιδράσεις τώρα εσύ είναι σαν να λες ότι θα βρεις κάτι πραγματικό να μου ισχυριστείς. Αστεία πράματα.

 
At 7/31/2008 04:48:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Νεροχύτη, άνευ λοιπόν στοιχείων, φείδου των μοναχικών υδάτων σου. Πλημμυρίσαμε.

Δανάη

 
At 7/31/2008 05:09:00 μ.μ., Blogger να χύσω τα νερά της ερημιάς από μέσα μου said...

Δανάη σε αγαπώ και τρελαίνομαι (= πράσινο, 14) εσύ να με φιλήσεις.

 
At 7/31/2008 06:08:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αμ θα τα χύνει (και θα χύνει) όσο βλέπει έστω και μισούλα αντίδραση είτε από τον "διαχειριστή του ιστολογίου" είτε από τους επισκέπτες του μπλογκ. Όσο ασχολείσαι με τη σουργελίτιδα, ούτε την απομονώνεις ούτε αποθαρρύνεις την ίδια κι όλο της το το σόι να κάνει όντως αρένα μερικές φορές το κάθε μπλογκ.

 
At 7/31/2008 09:10:00 μ.μ., Blogger lapsus memoriae said...

Είναι όμορφη η "αρένα" σου old boy, κι αν γίνεται καμιά φορά ρωμαϊκή τί πειράζει; Θα συμφωνήσω με το υπέροχο σχόλιο του ανώνυμου των 4.24 μ.μ., βγάζοντας όμως το διαζευκτικό: η κυρία Πανδώρα είναι απλά παλιοχαρακτήρας. Δεν ξέρουμε ποτέ πώς ένας άνθρωπος έμεινε απαίδευτος. Στο κάτω-κάτω, γιατί να γνωρίζει την ετυμολογία των λέξεων; Αυτό που εσύ, old boy, αποκαλείς σνομπισμό, αυτό, για μένα, είναι φασισμός.
ΥΓ δεν αρνούμαι οτι έχω συλλάβει τον εαυτό μου αρκετές φορές να σκέπτεται φασιστικά, όσον αφορά όμως στην καλλιέργεια του ατόμου και όχι στις γνώσεις του, και δη τις ετυμολογικές!

 
At 7/31/2008 10:19:00 μ.μ., Blogger να χύσω τα νερά της ερημιάς από μέσα μου said...

Στην πραγματικότητα μας ενδιαφέρει αν μπορούν να επιβιώσουν οι άνθρωποι. Αυτές οι σκέψεις και οι ιδέες που έχουν τα άτομα που χρησιμοποιούν το σύστημα για να επιβιώνουν αγνοώντας όμως ότι όλοι πρέπει να έχουν ανοιχτή αυτή τη δυνατότητα, αυτές είναι απ' τη φύση και τ' αποτελέσματά τους απόλυτες και αδιάφορες και σκληρές, άρα απάνθρωπες. Η ιδεολογία του ελέγχου μέσα της (δηλαδή αυτό το πρέπει) κρύβει την αποτυχία των επιτυχημένων στην ανθρωπιά. Βεβαίως για να ονοματίσεις σνομπισμό ή αγραμματοσύνη ή αμορφωσιά τον ατομικό φασισμό ενός δημοσιογραφίσκου δείχνει πόσο σακατεμένος είσαι στην καρδιά. Ο μικρός φασίστας μας λέει ότι η δεσποινίς Πανδώρα δεν θα έπρεπε να γράφει τα αυτά της. Δεν εξετάζει αν μπορεί η δεσποινίς Πανδώρα να γράψει κάτι άλλο καλύτερο. Ο μικρός φασίστας επιμένει να πιστεύουμε ότι τα γραφτά της Πανδώρας έχουν να κάνουν με τη ζωή μας σε βαθμό τόσο ζωτικό που ακόμα και η παραμικρή νύξη στην ασχετοσύνη τους θα ήταν από μέρος του αμαρτία. Βάζει ν' απολογείται η πάρτη του στους φασίστες τόσο ύπουλα και χυδαία, δίχως να σκέφτεται ότι άλλοι άνθρωποι δεν στήνονται να διαβάσουν εφημερίδα ή να δουν τηλεόραση μόνοι τους ποτέ και δεν έχουν περιέλθει στην κατάστασή του. Ύστερα αφήνει ο μικρός φασίστας ανοιχτό το ενδεχόμενο να αποτελεί στοιχείο μόρφωσης η στίξη αλλά το χειρότερο: ο ίδιος πιστεύει πως οι περάτες πρέπει να διακριθούν σε μορφωμένους και αμόρφωτους. Έχουμε μπουχτίσει από επιβιώνοντες που το πέρασμά τους μέσα από κάθε σύστημα πρέπει να γίνεται θέμα μας. Φυσικά από έναν σακατεμένο δεν περιμένω να αναγνωριστεί ο σκοπός: ότι δουλεύει ο κόσμος για να αγοράσει ελεύθερο χρόνο. Στη φασιστική κατάσταση του συναισθήματος τούς λένε έναστρους μα είναι προβατίνες. Οι προβατίνες συζητούν τη διαφορά της καλής ζωής με την επιβίωση. Το κάνουν αυτό επειδή πιστεύουν ότι η δική τους ζωή θα πρέπει να είναι καλύτερη από κάποιου άλλου - δημιουργούν δηλαδή τη φασιστική σύγκριση. Γιατί το κάνουν αυτό το πράγμα;

 
At 8/01/2008 01:54:00 π.μ., Anonymous Κειτούκειτος said...

Καλά κάνει κι είναι σκρόφα. Εσύ ανωνυμούλη σχολιαστή εθίγης βέβαια, διότι ούτε εσύ το ήξερες, και ντράπηκες. Καλό που ντράπηκες, σημαίνει ότι έχεις αντανακλαστικά. Και τώρα που σ' έτσουξε η σκρόφα η Πανδώρα, άλλη φορά θα προσέχεις να μην τό ξανακάνεις λάθος. Κι εγώ ντρέπομαι όταν μου βρίσκουν λάθη, δεν είναι καλό.

Η ασπίς, την ασπίδα (προσοχή: όχι ασπίδαν), αι ασπίδες (προσοχή: όχι ασπίδαι), των ασπίδων. Η πατρίς, αι πατρίδες, των πατρίδων. Θηλυκά τριτόκλιτα.

(Η χώρα, την χώραν (με -ν), αι χώραι (-αι), των χωρών. Η πορφύρα, την πορφύραν, αι πορφύραι, των πορφυρών (όχι πορφύρων). Θηλυκά πρωτόκλιτα.)

Το γένος των Ευμολπιδών (χιντ: Ελευσίνια μυστήρια). Το γένος των Αλκμεωνιδών. Ο Περικλής ήτο Αλκμεωνίδης. Η δυναστεία των Αντιγονιδών. Η αυτοκρατορία των Σασσανιδών.

Η Αγγλίς (γυνή), η Γερμανίς. Των Αγγλίδων, των Γερμανίδων.
Ο Ευμολπίδης (ανήρ). Των Ευμολπιδών.

Τό 'πιασες τώρα, έτσι; Καλό παιδί.

 
At 8/01/2008 01:56:00 π.μ., Anonymous Κειτούκειτος said...

«Κι εγώ ντρέπομαι όταν μου βρίσκουν λάθη, δεν είναι καλό.»
Εννοούσα, δεν είναι κακό, φυσικά.

 
At 8/01/2008 02:02:00 π.μ., Blogger να χύσω τα νερά της ερημιάς από μέσα μου said...

εγώ δεν αποφασίζω να ντραπώ όταν μου βρίσκουν λάθη. δεν είμαι ηλίθιος. ξέρω ότι αν αποφασίσω να παραδεχθώ σαν σφάλμα του μυαλού μου και της καρδιάς μου μία υπόθεση που δεν μπορεί παρά να έχει σφάλματα τότε αποφασίζω να γίνω προβληματικός και να με εκμηδενίσω ψυχολογικά. η γραμματική σε μάρανε ηλίθιε.

 
At 8/01/2008 07:22:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν ξέρω τι είναι αυτή η Πανδώρα. Απ τον τρόπο που γράφει μόνο ως κακια αδερφή την έχω στο μυαλό μου.

 
At 8/01/2008 08:18:00 π.μ., Blogger dmast said...

Σχετικά με την οδό Τράλλεων - Τραλλέων (αν ξέρει κάποιος)

Οι Τράλλεις, είναι ονομαστική πληθυντικού, οπότε η γενική θα πρέπει να είναι Τράλλεων (ο τόνος στο α).
Αν ο τόνος ήταν στο ε, τότε θα παρέπεμπε σε τριτόκλιτο αρσενικό (Τραλλεύς - Τραλλέως με πληθ. οι Τραλλείς των Τραλλέων). Κάνω λάθος;

 
At 8/01/2008 08:57:00 π.μ., Blogger lapsus memoriae said...

Όχι, δεν κάνεις λάθος, οι Τράλλεις, των Τράλλεων (πόλη της Ιωνίας), κατά το : πόλεις πόλεων κλπ κλπ., αυτό για να μάθει κάτι που δεν ξέρει ο/η dmast. Μα, πέρα απ'αυτό, δεν είναι κακό ούτε και ντροπή να παραδέχεσαι πως δεν ξέρεις κάτι, πως κάνεις λάθος, αρκεί να φροντίζεις να μαθαίνεις συνεχώς από τα λάθη σου (εκτός φυσικά αν τα λάθη αυτά είναι γραμματικά κι εσύ εκπαιδευτικός!) Το κακό βρίσκεται αλλού, στον κακό χαρακτήρα, στην κακή συμπεριφορά, στην μη καλλιλεργεια ψυχής, στον φασισμό του κάθε ανθρωπάκου που νιώθοντας πως έχει κάποια εξουσία-είτε λόγω γνώσεων είτε λόγω θέσης, μπορεί να "σνομπάρει" ή ακριβέστερα να "φτύνει" κατάμουτρα οποιονδήποτε χρειάζεται βοήθεια, οποιουδήποτε είδους βοήθεια. Υπάρχουν άνθρωποι ευφυείς, μη ευφυείς, μετρίας νοημοσύνης, ηλίθιοι, απαίδευτοι, μορφωμένοι, αμόρφωτοι, κι όλοι κάποια στιγμή χρειάζονται κάποια "βοήθεια". Ελπίζω στο δρόμο τους να μην βρεθεί ποτέ κάποια Πανδώρα. Κάποτε στην Επίδαυρο, ο Τσαρούχης απάντησε σε μια ταξιθέτρια, όταν του είπε πως η θέση που κάθεται είναι για τους επισήμους: εγώ, δεσποινίς μου, είμαι κάτι παραπάνω από επίσημος, είμαι γέρος και ασθενής. Αν προσέθετε και οδοιπόρος, θάταν ακόμη καλύτερο! Ευχαριστώ σας για την φιλοξενία.

 
At 8/01/2008 09:15:00 π.μ., Blogger να χύσω τα νερά της ερημιάς από μέσα μου said...

lapsus memoriae:

αφού μου πεις τι είναι ψυχή θα μου πεις ύστερα τι είναι η καλλιέργεια της ψυχής. περιμένω.

 
At 8/01/2008 09:23:00 π.μ., Blogger antonis_x said...

Δεν ξέρω γραμματική και συντακτικό.
Άρα, αν βιάζομαι να πάω στην "Ευμολπίδων" και ρωτήσω την Πανδώρα (ή την όποια "Πανδώρα" βρεθεί στο δρόμο μου), δεν θα μου πει.
Άρα, θα γυρνάω με το αυτοκίνητό μου στο Γκάζι με τις ώρες μέχρι να μου κόψει να κοιτάξω τις πινακίδες (όπου βεβαίως είναι στα κεφαλαία).
Άρα, θα αυξήσω τους ρύπους της ατμόσφαιρας.
Χώρια που θα παρεμποδίζω και άλλους από το να πάνε στον προορισμό τους.
Άρα, θα αυξήσω περαιτέρω τους ρύπους της ατμόσφαιρας.

Αγόρια και κορίτσια, η σωστή χρήση της γλώσσας, μεταξύ άλλων, προστατεύει και το περιβάλλον.

Εκτός βέβαια και αν έχεις GPS.

Opoy, endexomenws, ola ta onomata twn dromwn einai se greeklish.

Και χ....ες για τη γλώσσα.

 
At 8/01/2008 10:33:00 π.μ., Blogger lapsus memoriae said...

Θα σου πω, όχι τί είναι ψυχή- αυτό μπορείς να το βρείς σε όλα τα λεξικά, αλλά τί πιστεύω εγώ πως είναι-έχω το ελάττωμα να ακριβολογώ...Αυτό που κρύβει ο καθένας μέσα του, που κουβαλάει από τότε που γεννήθηκε, που διαμορφώνεται ανάλογα με το περιβάλλον που μεγαλώνει, από τους "δασκάλους" του, αυτό που τον οδηγεί στην επιλογή των αποφάσεών του, της συμπεριφοράς του, του τρόπου ζωής του. Αυτό που όλοι, λίγο-πολύ, έχουμε αναρωτηθεί: όταν πεθάνω, πώς είναι δυνατόν να πάψω να υπάρχω;
Για τον antonis_x: όχι, δεν χ.... για την γλώσσα! έτσι χάνεις την ταυτότητά σου, έτσι μπορείς κάποια στιγμή να χάσεις και την "ψυχή" σου.

 
At 8/01/2008 10:43:00 π.μ., Blogger να χύσω τα νερά της ερημιάς από μέσα μου said...

Λες ότι η φήμη της κοινωνίας είναι η ψυχή λοιπόν. Δηλαδή ομολογείς ότι η ψυχή σου είναι η απανθρωπιά. Άρα εμείς πρέπει να καλλιεργήσουμε την ανθυπόσταση και την αλλοτρίωση. Ανόητη.

 
At 8/01/2008 01:35:00 μ.μ., Blogger lapsus memoriae said...

Σε έναν χώρο που σε φιλοξενεί, καλό θα ήταν να σέβεται κανείς τους κανόνες της φιλοξενίας. Για τον λόγο αυτό θα σου απαντήσω τελευταία φορά κι αν θελήσεις συνέχεια, ξέρεις πού μπορείς να με βρεις. Είπα αυτά που είπα, απάντησα σε μια σου ερώτηση, τα συμπεράσματα δικά σου βέβαια, αλλά δεν μπορώ να αφήσω αναπάντητη την ύβρι περί απανθρωπιάς - και όχι αυτή περί ανοησίας, με αφήνει πλήρως αδιάφορη. Προσπαθώ να γνωρίσω τον εαυτό μου, προσπάθησε να κάνεις κι εσύ το ίδιο, επίπονο μεν αλλά έτσι θα μάθεις σιγά-σιγά να τον αγαπάς και να αγαπήσεις και τους άλλους ανθρώπους, για μην εξαπολύεις αφορισμούς ή ύβρεις, για να μπορείς να κρίνεις με "ελαφρυντικά", νά'σαι σίγουρος/η πως όλοι έχουν. Θάρρος απαιτείται,είναι απλό.

 
At 8/01/2008 05:34:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Kειτούκειτε, στην γραμματική παίρνεις καλό βαθμό.
Στην κατανόηση κειμένων (ποστ, σχολίων) όχι και τόσο.΄

 
At 8/02/2008 06:58:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Στο Γκάζι είναι η Ευμπολπιδών?
Τώρα εξηγούνται όλα. Εκεί γυροφέρνει η Πανδώρα?
Αρα καλά την έκοψα πως είναι αδερφή. Το κακιασμένη δεν συνδέεται. Οι κακιασμένες κυκλοφορούν παντού.Δε γλυτώνουμε από δαύτες...

 
At 8/03/2008 10:08:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά, τη βολτούλα της στο Γκάζι περίμενες για να κόψεις το κοστουμάκι της Πανδώρας; Το ότι είναι πρωτοπαλίκαρο (λέμε τώρα)τού ΔΟΛ δεν σου λέει τίποτα;

 
At 8/03/2008 03:28:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Οπότε (και αναφέρομαι στα δυο τελευταία σχόλια) εκτός από την μισή γουρουνιά υπάρχει και η πλήρης, η ατόφια, η πεντακάθαρη γουρουνιά.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home