Τετάρτη, Δεκεμβρίου 05, 2007

Πλευραίοι, όλη η αλήθεια

Πλευραίοι: απειροελάχιστη μειονότητα αντισημιτών Ελλήνων, που απαντώνται μόνο στους κύκλους της Χρυσής Αυγής και εσχάτως του ΛΑΟΣ.
Εντάξει, υπερβάλλω. Όπως άλλωστε υπερβάλλει και ο Κώστας ο Πλεύρης.
Όλα τα πράγματα -του αντισημιτισμού συμπεριλαμβανομένου- πρέπει να έχουν ένα μέτρο.
Μέτρον άριστον. Τι ελληνικότερον;
Γι' αυτό καθόλου δεν αποκλείεται -τουναντίον πιθανολογείται σφόδρα- το δείγμα Έλληνα που ξινίζει και με τους Εβραίους και με τους Πλευραίους: δυο τέρατα το ένα απέναντι στο άλλο.
Εγώ πάλι ξινίζω με αυτή καθαυτή τη δίκη.
Σίγουρα για λόγους σκοπιμότητας, πιθανότατα και για λόγους αρχών.

62 Comments:

At 12/05/2007 08:49:00 π.μ., Blogger Nikola Taska said...

Ποιο το νόημα να κυνηγήσει κάποιος δικαστικώς μια ιδέα, όσο εξωφρενική κι αν είναι αυτή; Άλλωστε δεν είναι τόσο ο Πλεύρης κίνδυνος γι'αυτή τη χώρα όσο άλλοι οι οποίο με πιο μαλακό κι απλοϊκό τρόπο παιρνούν ξενοφοβικές και ρατσιστικές αντιλήψεις στο μέσο έλληνα. Κι ακόμη πιο επικίνδυνο είναι όταν αυτοί οι άλλοι γίνονται κυβερνώντες ή βρίκσονται σε θέση εξουσίας ή ισχύος.

 
At 12/05/2007 11:44:00 π.μ., Blogger Alexandros said...

Το μίσος , είναι για αυτούς τους ανθρώπους, τρόπος ζωής και λόγος ύπαρξης. Είναι σαν το αίμα που χρειάζεται το κουνούπι για να ζήσει έστω και για 2-3 μέρες που είναι η διάρκεια ζωής του. Είναι άρρωστοι οι άνθρωποι, χρήζουν ψυχοφαρμακευτικής υποστήριξης...

 
At 12/05/2007 12:57:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το ποστ αυτο εχει λιγο πολυ την αντιστοιχη αξια με ενα που θα αφορουσε την (θεωρω δεδομενη) αποστροφη του Ολντ Μπου προς την πχ σεξουαλικη εκμεταλλευση ή την πεινα στην Αφρικη.

Ητοι μηδενικη.

 
At 12/05/2007 01:16:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Παν μέτρον άνθρωπος, εστί"
Αλλάζουν οι απόψεις και οι θεωρήσεις μας, περί των πραγμάτων.
Αν το βάλλουμε στη θέση του...
.."Μέτρον άριστον"..

 
At 12/05/2007 02:22:00 μ.μ., Blogger Jason said...

"Και καλά τους έκαναν."
"Έτσι θέλουν οι Εβραίοι. Διότι έτσι μόνο καταλαβαίνουν. Εντός 24 ωρών στο εκτελεστικό απόσπασμα."

Βεβαίως άποψή του είναι και μόνο.
Αλλά κάποιος ο οποίος κηρύττει το μίσος και τη βία, δεν πρέπει να λογοδοτεί κάπου;
Με την ίδια λογική, όταν οι Γερμανοί έψηναν τους Εβραίους δεν έκαναν και τίποτα κακό, άποψή τους ήταν και την εφάρμοζαν.
Η γενοκτονία των Αρμενίων και των Ποντίων δεν είναι και τίποτα κακό, αφού άποψή τους ήταν των Τούρκων και την εφάρμοζαν στην πράξη.
Ή η διαφορά είναι μόνο από τη θεωρία στην πράξη; Όταν κηρύττεις τη βία δεν είσαι υπεύθυνος - όταν την εφαρμόζεις, μόνο τότε φταις;
Δηλαδή φταίει ο δήμιος των Εβραίων περισσότερο από τον προϊστάμενό του που του δίνει την εντολή; Φταίει ο προϊστάμενος περισσότερο από τον Χίτλερ;
Και καλά τότε, πες ο κόσμος παρασύρθηκε και πίστεψε σε τέτοια πράγματα, εποχές περίεργες ήταν, αλλά τώρα πια, που τελειώσανε όλα αυτά, υπάρχει άνθρωπος που γράφει βιβλίο που διδάσκει στα σοβαρά το θάνατο κάποιων, επειδή γεννήθηκαν ανήκοντας σε μία φυλή; Και είναι παράλογο να καλείται να λογοδοτήσει κάπου, επειδή είναι άποψή του;

Και όταν λέει ότι:

"H απαλλαγή της Ευρώπης από τους Εβραίους είναι επιβλημένη, διότι ο εβραϊσμός συνιστά απειλή κατά της ελευθερίας των εθνών."

και αυτό είναι άποψή του,

τότε αυτή του άποψη η ίδια δεν είναι απειλή κατά τις ελευθερίας των εθνών;
Τουλάχιστον σύμφωνα με τη δική μου άποψη.
Και αφού είναι άποψή μου, μπορώ κι εγώ να πω ότι η απαλλαγή της Ευρώπης από τους Πλεύρηδες είναι επιβλημένη; Αν διδάσκω το θάνατο του Πλεύρη για το καλό της ανθρωπότητας, δε θα με πάνε στα δικαστήρια; Δε θα κληθώ να λογοδοτήσω;
Και αν οργανώσω σήμερα μια δολοφονική επίθεση, να τον περιμένουν εκτελεστές στη γωνία του σπιτιού του, μετά θα κληθώ να λογοδοτήσω; Τότε δε θα μπορώ να πω ότι ήταν άποψή μου, ότι η απαλλαγή μας από τον Πλεύρη ήταν επιβεβλημένη γιατί συνιστούσε απειλή κατά της ελευθερίας των εθνών, ότι καλά του κάναμε, ότι έτσι θέλει ο Πλεύρης, ότι έτσι καταλαβαίνει αυτός, εντός 24 ωρών στο εκτελεστικό απόσπασμα, και ότι όλα αυτά είναι άποψή μου; Δε θα μου πει κανείς τίποτα; Εγώ θα μείνω ελεύθερος και οι εκτελεστές θα μπούνε στη φυλακή; Πώς ακριβώς θα γίνει;

Και άμα με σκοτώσει εμένα κάποιος με την ίδια λογική, τι θα γίνει μετά;

Πώς μπορεί κάποιος να κηρύττει τη βία και το θάνατο και να μη φταίει γιατί είναι άποψή του;

 
At 12/05/2007 02:42:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σου γράφω από Θεσσαλονίκη, 50000 γείτονες μας Έλληνες Εβραίοι στο ολοκαύτωμα επειδή ό Χίτλερ του Πλέυρη αποφάσισε την εξολόθρευση τους. Ξέρεις γιατί; Επειδή όπως έλεγε"η συνείδηση είναι εβραϊκή ανακάλυψη και τυραννάει τον άνθρωπο". Εμένα μου λοίπουν οι γείτονες μου και θέλω τον Πλεύρη καταδικασμένο μαζί μέ όλους όσους διέγραψαν από το συλλογικό μας υποσυνείδητο 50000 ψυχές επιβαλλοντας μας το δικό τους ασυνείδητο.

 
At 12/05/2007 02:56:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

mou fenetai apisteyto
-oti akoma kai simera mporei kapoios na pisteyei toso dynata s'ena paralogo misos oste na grapsei vivlio
-oti vrike ekdotiko oiko poy to dextike (!!!)
-oti egine diki gia to vivlio ayto...
ennoo, afou graftike kai ekdo8ike, afiste to. Grapste antridrastika kai anti8eton apopseon vivlia, disfimiste ton syggrafea, afiste tous allous na diale3oun ti 8a kanoun kai poion 8a pistepsoun.Me to na dikazoume to ergo tou pleyri den kerdizoume tipota. Oi apopseis paramenoun ametavlites, isos kai enisximenes.

symfono me ton old boy, 3inizo me ayti ka8ayti ti diki.

 
At 12/05/2007 03:37:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

Σωστα, δεν πρεπει να κυνηγιουνται αυτες οι "ιδεες". Αλλωστε, και να εφαρμοστουν, αθωωνονται με το (εφ)ευρημα του "στιγμιαιου". Οπως στη δικη κατα της χουντας τιμωρηθηκαν οι πραξικοπηματιες και οχι οι ιδεες που την προκαλεσαν.
Οποτε, ας περιμενουμε να κανει καποιος πραξη τις πλευραιες ιδεες για να τον τιμωρησουμε -αυτον που θα τις εφαρμοσει, οχι τον κ. Πλευρη φυσικα.

 
At 12/05/2007 05:20:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

...Πλάκα έχει η φάση.
Αυτό που δεν έχει πλάκα είναι η "ισορροπία" του old-boy.

 
At 12/05/2007 05:56:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

H ισορροπία; Πράγματι είναι πολύ ισορροπημένο να λέω ότι ο αντισημιτισμός δεν κατοικοεδρεύει μόνο στους κόλπους της Χρυσής Αυγής και του Λάος.

 
At 12/05/2007 05:58:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Το ποστ αυτο εχει λιγο πολυ την αντιστοιχη αξια με ενα που θα αφορουσε την (θεωρω δεδομενη) αποστροφη του Ολντ Μπου προς την πχ σεξουαλικη εκμεταλλευση ή την πεινα στην Αφρικη.
Ητοι μηδενικη».
Καθόλου δεν αποκλείεται. Αφού όμως επισημαίνεις την πιθανότατα μηδενική αξία αυτού του ποστ να υποθέσω ότι αυτό δεν αποτελεί πάγιο δεδομένο του μπλογκ και ότι αντιδιαστέλλεται με άλλα ποστ που είχαν αξία κατά τι μεγαλύτερη του μηδενός;

 
At 12/05/2007 06:00:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Ladies and gentlemen of the jury, you have heard a lot today, and I'm not gonna go back over it, but you have to go into that room and make some decisions. But before you do, there's something you need to know. I am not trying to suggest that you should like what Larry Flynt does. I don't like what Larry Flynt does, but what I do like is the fact that I live in a country where you and I can make that decision for ourselves. I like the fact that I live in a country where I can pick up Hustler magazine and read it, or throw it in the garbage can if that's where I think it belongs».

 
At 12/05/2007 06:08:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Jason, σχεδόν όλα τα παραδείγματα που αναφέρεις δεν συνιστούν εκφορά απόψεων, αλλά πράξεις βίας ή ηθική αυτουργία σε πράξεις βίας.
Ασφαλώς και η ελευθερία του λόγου δεν είναι χωρίς όρια. Όρια υπάρχουν. Ωστόσο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο πού μπαίνουν τα όρια αυτά. Δεν σημαίνει αυτόματα και χωρίς προβληματισμό ότι ο λόγος ο άρρωστος, ο λόγος ο ελεεινός, ο λόγος ο γεμάτος μίσος είναι ένας λόγος που πρέπει να διώκεται ποινικά.

 
At 12/05/2007 06:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι πολύ γελοίο να μιλάμε σήμερα για αντισημιτισμό. Εκτός αν εννοούμε τον Κώστα Σημίτη (φθηνό χιουμορ). Διαφορετικά είναι σα να λέμε πως είμαστε κατά του Χόμο Νεάντερταλ (ακόμα πιο φθηνό).
Με την ευκαιρία, αντιπαθώ τα γυναικεία εβραϊκά ονόματα. Ελπίζω να μη δικαστώ στο πλευρό του Πλεύρη (διάλυση τιμών).

 
At 12/05/2007 06:48:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η πλέον ενδιαφέρουσα εκδοχή των ισορροπιών εμφανίζεται όταν χάνονται.
Μη το πάρεις πάνω σου όμως, γιατί ο Πλεύρης δεν κοιμάται. Αγρυπνά για να σώσει το έθνος.
ο προηγούμενος Ανώνυμος

 
At 12/05/2007 07:02:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Η πλέον ενδιαφέρουσα εκδοχή των ισορροπιών εμφανίζεται όταν χάνονται».

Το οποίο πώς ακριβώς γίνεται; Σημαίνει δηλαδή κάτι αυτή η πρόταση είναι ένα θολό πυροτέχνημα;

 
At 12/05/2007 07:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

θολό πυροτέχνημα

 
At 12/05/2007 07:48:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

θολοπυροτεχνουργοι vs θολοκουλτουριαραιων!!! ;-)

 
At 12/05/2007 07:53:00 μ.μ., Blogger aerosol said...

Πιο πολύ από την δίκη με ενδιαφέρει το ότι κάθε Έλληνας, σχεδόν μηδενός εξαιρουμένου, ακούει από πολύ νεαρή ηλικία πως οι Εβραίοι είναι πηγή όλων των κακών. Αυτή η διάχυτη σιγουριά και γνώση (την οποία κάποιοι αποτινάζουν μεγαλώνοντας)μεταδίδεται πότε ανοιχτά και μεγαλόφωνα, πότε μασημένα και με κουνήματα κεφαλιών. Περνά ως πληροφορία -ως μιμίδιο, αν θέλετε- από τον ένα πολίτη στον άλλο, και διαπερνά όλους τους Έλληνες, όλων των κοινωνικών τάξεων και των πολιτικών αποχρώσεων. Αυτή η φήμη γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι του ελληνικού πολιτισμικού τοπίου, ακόμα και γι αυτούς που δεν την συμμερίζονται ή που την πολεμούν ενεργά.
Δεν γνωρίζω σε ποιό βαθμό αυτό συμβαίνει σε όλη την Δύση. Δεν γνωρίζω (αν και θα ήθελα) αν συμβαίνει στην Άπω Ανατολή. Όμως, με δεδομένη την εξάπλωση αυτών των απόψεων στην Ελλάδα, μάλλον απορώ που δεν αντιμετωπίζουμε συχνότερα τέτοιες φιγούρες και τέτοια γεγονότα.

ΥΓ: Old Boy, ίσως το κείμενό σου αυτή τη φορά να ήταν λιγότερο σαφές απ' όσο θα ήθελες.

 
At 12/05/2007 08:44:00 μ.μ., Blogger Nikola Taska said...

@rodia

Εγώ είπα ότι δεν πρέπει να διώκονται οι ιδέες ποινικά, δικαστικά. Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (στη συγκεκριμένη περίπτωση η ελευθερία της έκφρασης) δεν έχει εξαιρέσεις ανάλογα με το ποιον του ανθρώπου, αν είναι ανόητος, ρατσιστής, μισάνθρωπος κλπ. Όταν λοιπόν φτάνουμε σ'αυτό το σημείο, εμένα προσωπικά αυτό μου δηλώνει ότι υπάρχει κάτι στραβό στο σύστημα που πρέπει να αλλάξει. Δείχνει ανικανότητα να απαντηθούν αυτές οι ιδέες.

Έχοντας πει όλα τα παραπάνω, δε σημαίνει ότι αυτές οι ιδέες πρέπει να μείνουν αναπάντητες. Το αντίθετο, να κατακεραυνωθούν στη βάση τους, λεκτικά και πρακτικά.

 
At 12/05/2007 08:46:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ολντ μπου λες

Jason, σχεδόν όλα τα παραδείγματα που αναφέρεις δεν συνιστούν εκφορά απόψεων, αλλά πράξεις βίας ή ηθική αυτουργία σε πράξεις βίας.

Για να δουμε

«Κάθε Έλλην, κάθε άνθρωπος που γνωρίζει την υπονομευτική δράση του Εβραιοσιωνισμού πρέπει μόνος του, ως άτομο να κινητοποιηθεί εναντίον των Εβραίων. Αρχικώς απαιτείται να κάνη τα ακόλουθα:…

…Όπου διαπιστώνετε Εβραϊκή επέμβασι να την αποτρέπετε με την καταγγελίαν της και μετά με όποια ενέργεια απαιτείται».
(Οι Εβραίοι: Όλη η αλήθεια, σελ. 269)

«Επανειλημμένως θα τονίσω ότι δεν επιτίθεμαι εναντίον των Εβραίων ως ατόμων, ως λαού, ως φυλής, ως Έθνους, αλλ’ εναντίον της θρησκείας των, επειδή αυτή διδάσκει, ότι οι Εβραίοι συνεφώνησαν με το Θεό τους (Ιεχωβά) αυτοί να τον λατρεύουν κι εκείνος να τους εξασφαλίσει την παγκόσμιον κυριαρχίαν και όλα τα Έθνη του κόσμου, να υποταγούν στους Εβραίους και να είναι δούλα αυτών» [σελ.902]

«Το βιβλίον μου που τώρα διαβάζετε είναι μια απλή απόδειξις, ότι εμείς δεν υπολογίζομεν τους Εβραίους. Τους καταφρονούμε δια την ηθικήν των, δια την θρησκείαν των, δια τας πράξεις των, που όλα μαζί αποδεικνύουν ότι είναι υπάνθρωποι». [σελ.583]

«Εβραίος (στο θρήσκευμα) και άνθρωπος είναι έννοιαι αντιφατικαί, δηλαδή η μία αποκλείει την άλλην» [σελ.597]

«Ο Ναζί Ανώτατος Δικαστής Βάλτερ Μπουχ διεξήγαγε έρευνα διά τα επεισόδια της «νύκτας των κρυστάλλων» …Αυτά βεβαίως η εβραϊκή προπαγάνδα τα αποκρύπτει. Απεναντίας μάλιστα κατηγορούν τα SS δια τα έκτροπα, τα οποία προσωπικώς υπερεγκρίνω» [σελ. 558]

«Ο Ναζισμός λοιπόν γνωρίζων καλώς τα Εβραϊκά σχέδια απεφάσισε, όπως αλλού περιγράφω, να εκδιώξη τους Εβραίους από την Ευρώπην. Και έπραξε κατά την γνώμιν μου πολύ ορθώς» [σελ. 432]

Αυτα αποτελουν τουλαχιστον εγκωμιασμο εγκληματος - κ' δτη κατα της ανθρωποτητας (ποινικως κολασιμο), προσβολη γνωστης θρησκειας (παλι ποινικως κολασιμο), προτροπη σε διαπραξη αδικηματος (ΠΚ 196 αν ενθυμουμαι καλα) συν τον Ν927/1979 (ο οποιος δεν εχει εφαμροστει απο δικαστηριο ΠΟΤΕ απο το 79, οπερ σημαινει οτι μαλλον δεν υπαρχει ρατσισμος στην Ελλαδα).

Ας περιμενουμε οπως λεει η Ροδια να σκοτωσει κανεις του Πλευρη καναν Εβραιο κ' να παραδεχτει οτι το εκανε επειδη του το ειπε ο Πλευρης. για να καταδικασουμε κ' τον Πλευρη.

Επισης, τι ειναι αποψη; Το ΕΔΔΑ εχει δεχθει οτι ο ρεβιζιονισμος σε τετοια θεματα δεν μπορει να αποτελεσει γνωμη κ' δεν προστατευεται απο τη Συμβαση. Ας γινει κατανοητο: οσοι αρνουνται το Ολοκαυτωμα το κανουν για συγκεκριμενους λογους, οχι χαριν επιστημονικης ερευνας.

Παντως δοξα το θεω συμφωνεις με τους απεναντι

http://elkosmos.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=985&Itemid=1

Κ΄μην ακουσω οτι "διαφωνω με ο,τι λες" κτλ.

 
At 12/05/2007 08:58:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Δόξα τω Θεώ, πράγματι.
Δηλαδή, θέλω να πω, επιχειρηματολογείς. Δεν σου φτάνει η επιχειρηματολογία; Πρέπει να προσθέσεις πως συμφωνώ και με τους απέναντι; Και τι κερδίζεις έτσι; Τι αποδεικνύει αυτό; Τι υπαινίσσεται αυτό;

 
At 12/05/2007 09:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Jason, mou arese poly to sxolio sou

 
At 12/05/2007 10:42:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καταλαβαίνω πολύ καλά -ή τουλάχιστον έτσι αισθάνομαι- το σχόλιο του Jason. Δεν καταλαβαίνω πολύ καλά το σχόλιο του OldBoy στο σχόλιο του Jason. "Ασφαλώς και η ελευθερία του λόγου δεν είναι χωρίς όρια. Όρια υπάρχουν. Ωστόσο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο πού μπαίνουν τα όρια αυτά. Δεν σημαίνει αυτόματα και χωρίς προβληματισμό ότι ο λόγος ο άρρωστος, ο λόγος ο ελεεινός, ο λόγος ο γεμάτος μίσος είναι ένας λόγος που πρέπει να διώκεται ποινικά". Ο Πλεύρης είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα άρρωστου λόγου. Κατά τη γνώμη σου, OldBoy, ο συγκεκριμένος λόγος τού συγκεκριμένου ανθρώπου πρέπει να διώκεται ποινικά; Κατά τη γνώμη μου, NAI.
Μαρίνα

 
At 12/05/2007 11:43:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

~~ Νίκο Τσαχουρίδη, γραφεις (εντονα γραμματα) και απαντω:
Εγώ είπα ότι δεν πρέπει να διώκονται οι ιδέες ποινικά, δικαστικά.
Πως πρεπει να διωκονται, κατα τη γνωμη σου; Τι προτεινεις περα απο το θεσμοθετημενο οργανο -τη Δικαιοσυνη δλδ. [δεν συνεχιζω γιατι θα (αναγκαστω να) ειρωνευτω και δεν το θελω σε αυτη τη φαση]
-->> για να σε διευκολυνω: Μηπως εννοεις οτι δεν πρεπει να διωκονται καθολου;

Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (στη συγκεκριμένη περίπτωση η ελευθερία της έκφρασης) δεν έχει εξαιρέσεις ανάλογα με το ποιον του ανθρώπου, αν είναι ανόητος, ρατσιστής, μισάνθρωπος κλπ.
Και βεβαια δεν εχει εξαιρεσεις ο σεβασμος των ανθρωπινων δικαιωματων (στις 10 Δεκ. θα ανεβασω ποστ με τον Καταλογο) αλλα εδω δεν προκειται για ανθρωπινο δικαιωμα. Οριζεται καπου ως Ανθρωπινο Δικαιωμα η παραπλανηση αλλων ανθρωπων; Μηπως η διαστρεβλωση ιστορικων γεγονοτων; Ισως η δηλητηριαση ανθρωπινων ψυχων με μισος; Δεν τα εχω δει πουθενα γραμμενα αυτα τα δικαιωματα.

Όταν λοιπόν φτάνουμε σ'αυτό το σημείο, εμένα προσωπικά αυτό μου δηλώνει ότι υπάρχει κάτι στραβό στο σύστημα που πρέπει να αλλάξει. Δείχνει ανικανότητα να απαντηθούν αυτές οι ιδέες.
Το στραβο που υπαρχει ειναι η ανοχη του συστηματος και αυτο πρεπει να αλλαξει. Το να ανεχομαστε ως κοινωνια την ακαλαισθησια (τουλαχιστον) ειναι ενα απο τα δειγματα ανικανοτητας του κρατους, οπως αυτο παρουσιαζεται σημερα. Εχει αποποιηθει την ευθυνη για τη μεριμνα και την προστασια του πολιτη και ανοιξε ετσι τους ασκους του Αιολου, οχι μονο για τους "εκφραστες επιστημονικων διαστρεβλωσεων", αλλα και για τους οικονομικους εξουσιαστες των πολιτων, κλπ κλπ, απειρες εφαρμογες. Με δυο λογια, το κρατος ξεφυγε απο το ρολο του και καλουμαστε εμεις οι πολιτες να βγαλουμε τα καστανα απο τη φωτια -για οποιον τα θελει πιο λιανα. Εμεις παλι οι πολιτες, περιμενουμε (ακομα!!!) απο το κρατος πολλα. Ειμαστε μακρια νυχτωμενοι -μαλλον.

Έχοντας πει όλα τα παραπάνω, δε σημαίνει ότι αυτές οι ιδέες πρέπει να μείνουν αναπάντητες. Το αντίθετο, να κατακεραυνωθούν στη βάση τους, λεκτικά και πρακτικά.
Μια απαντηση χρειαζομαι εδω μοναχα: πως να αντιμετωπισει ενας πραος ανθρωπος τη (λεκτικη/πρακτικη) βια;

 
At 12/06/2007 12:02:00 π.μ., Blogger Rodia said...

..και.. στη δικη της Νυρεμβεργης, δικαστηκαν και καταδικαστηκαν ΚΑΙ οι ιδεολογοι -και μαλιστα ΚΥΡΙΩΣ οι ιδεολογοι του φασισμου/ναζισμου. Οι στρατηγοι "υπακουαν σε εντολες" και τιμωρηθηκαν ελαφρυτερα. Στο (πολυ ελαφρυτερο σχετικα με το ολοκαυτωμα του Χιτλερ) εγκλημα της δικτατοριας, στη δικη της χουντας, οι φασιστες εμπνευστες εμειναν στο απυροβλητο και αυτο δημιουργει τα τωρινα "προβληματα" και συγχισεις. Επιμενω σε αυτο.

Ο ορος "φασισμος" αφαιρεθηκε στις προσφατες εκλογες απο πολιτικο κομμα. Γιατι αραγε; Δεν ειχε το δικαιωμα ο ανθρωπος που το εκπροσωπευε να... εκφραστει;

..και.. σε ενα πραγμα παραδεχομαι τον Κ. Πλευρη: οτι λεει τα συκα συκα και τη σκαφη σκαφη και δεν κρυβεται πισω απο αρκτικολεξα. Λεει ηχηρα τη γνωμη του. Το προβλημα ειναι οτι πισω απο τη δικαιωση αυτης της γνωμης θα κρυφτουν αλλο επιτηδειοι (οι γνωστοι) και θα ξεσπαθωσουν... εντελως δημοκρατικα!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
αυτο χρειαζεται να καταλαβουμε. ΑΜΑΝ ΠΙΑ :-)

 
At 12/06/2007 12:18:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δόξα τω Θεώ, πράγματι.
Δηλαδή, θέλω να πω, επιχειρηματολογείς. Δεν σου φτάνει η επιχειρηματολογία; Πρέπει να προσθέσεις πως συμφωνώ και με τους απέναντι; Και τι κερδίζεις έτσι; Τι αποδεικνύει αυτό; Τι υπαινίσσεται αυτό;

----Αυτο ακριβως που σε ετσουξε ολντ μπου - οταν οι αποψεις σου συμπιπτουν με αυτες των φασιστων κατι δεν παει καλα με τις δικες σου. Κ' προεκτεινοντας το, οτι σε ενα τετοιο κομβικο ζητημα για τα ελληνικα δικαστικα κ' κοινωνικα χρονικα (γιατι εξω ειναι λυμενο το ζητημα) η αποψη σου διαμορφωθηκε κατα το χρονικο διαστημα που σου πηρε να γραψεις το (συντομο) ποστ σου. Τα επιχειρηματα που σου παραθετω επρεπε να σου ειναι γνωστα ΠΡΟΤΟΥ σχολιασεις - διαολε, το γαμημενο κλητηριο θεσπισμα ειναι ανεβασμενο στο ιντερνετ-

K' να ξεκαθαρισουμε παλι το εξης: ο Πλευρης δεν διωκεται επειδη πιστευει στους Ελ, στην ανωτεροτητα της Ελληνικης Φυλης, στον 3, 4 κ' 5 Ελληνικο Πολιτισμο, επειδη αρνειται το Ολοκαυτωμα. Διωκεται γιατι παροτρυνει ατομα να βιαιοπραγησουν εναντιον των Εβραιων.

 
At 12/06/2007 02:08:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Eίναι λεπτή και όχι πάντα ευχερής η διάκριση μεταξύ της έκφρασης μίας άποψης (ακραίας, ανήθικης, εχθρικής προς την Πολιτεία: άπασες υποκειμενικές έννοιες, βέβαια) αφ' ενός, και της ηθικής αυτουργίας σε πολιτικά εγκλήματα ή και της ουσιαστικής πολιτικής δράσης κατά της Πολιτείας, αφ' ετέρου.
Στην περίπτωση του Πλεύρη πιστεύω ότι έχει ξεπερασθεί η απλή έκφραση άποψης και άρα πρόκειται για εγκληματική πολιτική δράση, την οποία η Πολιτεία οφείλει να καταστείλει.
Εξυπακούεται ότι το ίδιο θα έπρεπε να είχε πράξει προ πολλού για την ανθελληνική φασιστική σπείρα του ΚΚΕ, του "Συνασπισμού" (ή όπως στον πούτσο λέγεται τώρα), και όλων όσων λυσσούν καθ' έξιν και δρουν ως δολιοφθορείς σε βάρος της Πολιτείας, σαμποτάροντας κάθε εκπαιδευτική και παραγωγική διαδικασία και διασπείροντας το μίσος κατά του Ελληνισμού επί δεκαετίες.

- - - - - -

Για τους Εβραίους, όπως και για τους Γύφτους, υπάρχει ιστορικώς εξηγήσιμη διάχυτη απέχθεια σε όλους τους λαούς που τους γνώρισαν, ιδίως στους πρώην Οθωμανούς υπηκόους όπως εμείς, αφού απετέλεσαν [οι Εβραίοι στον αφρό και οι Γύφτοι στο κατακάθι] περιχαρακωμένες κοινωνικές ομάδες που επεβίωσαν μέσα από έναν φαύλο κύκλο διωγμών κατ' αυτών / γλοιώδους και αντιδραστικής προσκόλλησής τους στην εκάστοτε εξουσία και δη στην οθωμανική. Και στον Φύρερ άλλωστε προσέφεραν κατ' αρχήν τεράστια κονδύλια, τα οποία εκείνος όμως δεν είχε ανάγκη.
Περιττό να ειπωθεί πως αμφοτέρων (Εβραίων και Γύφτων) οι κοινωνίες και κουλτούρες είναι απάνθρωπες και αξιοθρήνητες, αν μη τι άλλο ως εκ της γκετοποίησης.
Αλλά από αυτού του σημείου μέχρι να μισεί κανείς αδιακρίτως, στη βάση καταγωγής [ρατσισμός] και να θανατώνει ευχαρίστως το γείτονά του (εξυπηρετώντας συμφέροντα άλλων), υπάρχει πολύς δρόμος.

 
At 12/06/2007 03:09:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Aνώνυμε, χαίρομαι που στο μυαλό σου -όπως άλλωστε και στο εξωτερικό- το ζήτημα είναι λυμένο. Αφού λοιπόν είναι τόσο απλό, τόσο λυμένο και τόσο απροβλημάτιστο ίσως ξεκινώντας από τον Πλεύρη θα πρέπει κατά τα λεγόμενα του Θείου να προχωρήσουμε σε δικαστικές διώξεις κατά «της ανθελληνικής φασιστικής σπείρας του ΚΚΕ, του "Συνασπισμού", και όλων όσων λυσσούν καθ' έξιν και δρουν ως δολιοφθορείς σε βάρος της Πολιτείας, σαμποτάροντας κάθε εκπαιδευτική και παραγωγική διαδικασία και διασπείροντας το μίσος κατά του Ελληνισμού επί δεκαετίες».
Χαίρομαι επίσης για το γεγονός ότι τους συλλογισμούς σου διευκολύνει και εφησυχάζει έτι περαιτέρω, η εκτίμηση σου ότι οι απόψεις μου συμπίπτουν με των φασιστών, πόσο μάλλον αφού έσπευσες να μη θεωρήσεις έγκυρη την σύμπτωση των απόψεών μου με αυτές του Βολταίρου.

 
At 12/06/2007 03:27:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Μαρίνα, ο Πλεύρης δεν είναι απλώς ένα πολύ καλό παράδειγμα άρρωστου λόγου, είναι ίσως ο ορισμός του άρρωστου λόγου. Όμως σε πρακτικό επίπεδο η δίωξη του μόνο θετικά αποτελέσματα δεν θεωρώ ότι επιφέρει, καθώς η αρρώστια του έρχεται στο ευρύτερο φως από τα λαγούμια όπου κυκλοφορούσε, ενώ όσοι πίστευαν ότι οι Εβραίοι φταίνε από το ότι σταύρωσαν τον Χριστούλη μας μέχρι το ότι ο Παναθηναϊκός έχει πάρει ένα νταμπλ σε έντεκα χρόνια, τώρα θα έχουν ένα ακόμη ακλόνητο στοιχείο στα χέρια τους: κυνηγάνε τον Πλεύρη και πάνε να τον φιμώσουν.

 
At 12/06/2007 09:08:00 π.μ., Blogger Nikola Taska said...

Οι ιδέες πρέπει να απαντώνται και γι'αυτό αρμόδιος θεσμός δεν είναι η δικαιοσύνη. Τις ανοησίες του Πλεύρη περί άρνησης του ολοκαυτώματος τις έχουν απαντήσει οι αρμόδιοι ιστορικοί, και θα πρέπει να συνεχίσουν να απαντούν τώρα που κι οι τελευταίοι επιζώντες σιγά-σιγά πεθαίνουν και βρίσκουν ευκαιρία να ξεμυτούν οι αρνητές.

Οι ρατσιστικές ιδέες του θα πρέπει να απαντηθούν ανάλογα. πχ στο κράτος εναπόκειται να μην επιτρέψει την εξάπλωσή τους, όχι καταδικάζοντας τον Πλέυρη κι απαγορεύοντας την κυκλοφορία του βιβλίου του αλλά εξαλείφοντας τις συνθήκες που θα ευνοούσαν αυτήν την εξάπλωση. Επίσης υπάρχει κι ατομική ευθύνη να μη μένουν αναπάντητες. Και συμφωνώ με την παράγραφο που λες ότι περιμένουμε πολλά απ'το κράτος. Την ακαλαισθησία όμως δε θα την αντιμετωπίσουμε δικαστικά.

Εγώ ως ανθρώπινο δικαίωμα αναφέρθηκα στην ελευθερία της έκφρασης. Τα υπόλοιπα που λες ξεφεύγουν κα θυμίζουν πχ αντίστοιχες φράσεις αυτών που σήμερα φέρονται εναντίων των ανεξάρτητων αρχών (δηλώσεις Χατζηγάκη περί κοινωνικού συμφέροντος που δεν μπορεί να υπόκειται στο ατομικό, "δεν είναι δυνατό να μιλάμε για δικαιώματα των εγκληματιών" κλπ)

Προσωπικά θεωρώ ότι η προσφυγή στη δικαιοσύνη πρέπει να αποτελεί το έσχατο μέσο.

Ως προς τον πράο άνθρωπο: Να παραμείνει πράος, να αντιμετωπίζει με ψυχραιμία, διαύγεια πνεύματος, δημιουργικότητα και ισχυρή θέληση τις αναπόφευκτες διαμάχες και συγκρούσεις συμφερόντων που προκύπτουν καθημερινά και σε κάθε έκφανση της ζωής ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙ ΣΕ ΒΙΑΙΑ ΜΕΣΑ. Και φυσικά στην περίπτωση βίας, ναι θα προσφύγει θα δικαστήρια.

 
At 12/06/2007 10:36:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Aνώνυμε, χαίρομαι που στο μυαλό σου -όπως άλλωστε και στο εξωτερικό- το ζήτημα είναι λυμένο.

----Οχι αυτο, κ' αλλα. Οτι πχ λιμενικοι / μπατσοι / δημ υπαλληλοι αλλα κ' εισαγγελεις που υποπιπτουν σε παραβαση καθηκοντος πρεπει να τιμωρουνται κ' αλλα πολλα στα οποια εδω υπαρχει μια θεωρητικη αποψη οτι ειναι κακα αλλα στην πραξη κανεις δεν κανει τιποτα κ' τα ανεχεται (κ' ανεχεται κ' αυτους που τα καλυπτουν με εξαιρετικα εξοφθαλμο τροπο - αληθεια εκεινη η εκστρατεια με τις τραπεζες παει καλα;), οπως ακριβως ανεχεται τον Πλευρη με "θολοκουλτουριαρικα" (για να χρησιμοποιησω νομικο ορο του εισαγγελεα της εδρας της 1ης δικασιμου) επιχειρηματα.

σε δικαστικές διώξεις κατά «της ανθελληνικής φασιστικής σπείρας του ΚΚΕ, του "Συνασπισμού κτλ

------- Περαν του οτι δεν εχω τιποτα καλα να πω υπερ του ΚΚΕ κ' του Συν (ο προεδρος του οποιου παλαιοτερα εβλεπε "εβραιικα κεφαλαια" πισω απο μια αποπειρα εξαγορας της Ολυμπιακης, προσοχη, οχι πχ ισραηλινα, εβραικα / για το δε ΚΚΕ τι να πω; Τις επισκεψεις σε Γραμμο / Βιτσι που ειναι κ' προσβλητικες για τη Δημοκρατια κ' για τους νεκρους που πεσαν σε στημενο παιχνιδι;), δεν θυμαμια προσφατως να εχουν βγαλει ανακοινωσεις που να λενε "λιανισετε τους μπατσους οπου τους βρειτε", "τα σκουληκια οι υπανθρωποι οι μπατσοι πρεπει να εξοντωθουν" κτλ. Να το ξαναπουμε επειδη προφανως λογω κοφτη δεν μπορειτε να καταλαβετε καποια πραγματα: η δηλωση "θεωρω οτι με αυτα που λεει ο Ολντ Μπου ειναι μαλακας" ειναι αποψη. Δηλωση "θεωρω οτι με αυτα που λεει ο Ολντ Μπου ειναι μαλακας κ' επειδη αρκετους μαλακες εχουμε οπου τον πετυχετε αυτον κ' την γυναικα του γαμηστε τους στο ξυλο" ειναι επισης αποψη; Μηπως κερδιζω κ' εξτρα ποντους αν μαγειρεψω επιστημονικοφανη θεωρια που να αποδεικνυει οτι ο ολντ μπου ειναι Μακεδονας, αρα εχθρος του εθνους, αρα δικαιως (ηθικα τουλαχιστον) ζητω την εξοντωση του;

η εκτίμηση σου ότι οι απόψεις μου συμπίπτουν με των φασιστών,

-----Εκτιμηση μου; Το (πραγματικο) γεγονος θα ελεγα.

πόσο μάλλον αφού έσπευσες να μη θεωρήσεις έγκυρη την σύμπτωση των απόψεών μου με αυτές του Βολταίρου.

-----ο Βολταιρος μιλαγε για αποψεις, οχι για προτροπη σε εγκληματικες πραξεις.

τώρα θα έχουν ένα ακόμη ακλόνητο στοιχείο στα χέρια τους: κυνηγάνε τον Πλεύρη και πάνε να τον φιμώσουν.

--------αρα λοιπον η πολιτεια φοβουμενη πρεπει να υποχωρει μπροστα στο αδικο. Μαιστα. Οσο για τους οπαδους του Πλευρη, δεν χρειαζονται κανενα αλλο επιχειρημα, μια επισκεψη στα σαιτ τους θα σας πεισει οτι ο,τι κ' αν πει ο Πατριαρχης τους, εχει δικιο.

Σε ενα ευνομουμενο κρατος, ο καθεις που εχει ενα προβλημα πρεπει να μπορει να το λυνει στα δικαστηρια (Κανεις δεν θα στερηθει του φυσικου του δικαστη κτλ). Πλεον κατακρινουμε τους Εβραιους και για αυτο, στο ονομα της ελευθεριας της εκφρασης. Σουρρεαλ ρε παιδια, σουρρεαλ.

 
At 12/06/2007 11:23:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ναι, OldBoy, νομίζω ότι καταλαβαίνω τι θες να πεις. Ωστόσο, εάν ο λόγος του Πλεύρη είναι ιστορικά ανυπόστατος, ηθικά αξιόποινος, κοινωνικά επικίνδυνος και ποινικά κολάσιμος, δεν βλέπω γιατί δεν θα πρέπει να σταθεί στο εδώλιο του κατηγορουμένου. Γράφεις ότι "σε πρακτικό επίπεδο η δίωξή του μόνο θετικά αποτελέσματα δεν θεωρώ ότι επιφέρει, καθώς η αρρώστια του έρχεται στο ευρύτερο φως από τα λαγούμια όπου κυκλοφορούσε". Μα κι οι παιδεραστές, για παράδειγμα, σε λαγούμια κυκλοφορούν. Δεν θα πρέπει να έρχονται οι υποθέσεις τους στο φως, μην τυχόν και μπουν "αμαρτωλές ιδέες" στο υπόλοιπο "πάναγνο" κοινωνικό σώμα; Νομίζω ότι δεν έχει νόημα να κλείνουμε τα μάτια σε πραγματικές αρρώστιες, όσο περιθωρειακές (αλήθεια, πόσο;... Έχει μαζευτεί κάμποσο ποντικαριό στα λαγούμια που περιγράφεις)
Μαρίνα

 
At 12/06/2007 12:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κάποιος έγραψε:

Για τους Εβραίους, όπως και για τους Γύφτους, υπάρχει ιστορικώς εξηγήσιμη διάχυτη απέχθεια σε όλους τους λαούς που τους γνώρισαν, ιδίως στους πρώην Οθωμανούς υπηκόους όπως εμείς, αφού απετέλεσαν [οι Εβραίοι στον αφρό και οι Γύφτοι στο κατακάθι] περιχαρακωμένες κοινωνικές ομάδες που επεβίωσαν μέσα από έναν φαύλο κύκλο διωγμών κατ' αυτών / γλοιώδους και αντιδραστικής προσκόλλησής τους στην εκάστοτε εξουσία και δη στην οθωμανική.

Μήπως έχετε ακουστά, ποιοι κατείχαν τις σημαντικότερες θέσεις στην οθωμανική αυτοκρατορία; Ποιοι ήταν δραγουμάνοι, πρόξενοι, ή ηγεμόνες στη Μολδοβλαχία; Οι Ρωμιοί φυσικά. Πιθανόν το γνωρίζετε -μορφωμένος άνθρωπος είστε. Αλλά το αποσιωπάτε εντέχνως για να στηρίξετε μιαν άποψη που κατακρίνει τους Εβραίους για έναν ακόμη λόγο. Πράγματι, οι προτροπές του Πλεύρη είναι λιγότερο χολερικές από αυτές τις "φωτισμένες" απόψεις.

 
At 12/06/2007 12:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Για να μη μιλήσουμε για το θέμα των γύφτων...Αυτοί και αν έχουν προσκόλληση σε οποιαδήποτε εξουσία...

 
At 12/06/2007 04:06:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Όπως διαπιστώνεις δε ρίχνω μόνο εγώ πυροτεχνήματα. Εδώ γίνεται πάρτι, το οποίο οργάνωσες μια χαρά. Τελικά δεν έχει μόνο ο Πλεύρης πλάκα. Πάει σόι το βασίλειο.
Ο προ-προηγούμενος ανώνυμος

 
At 12/06/2007 05:21:00 μ.μ., Blogger Χρίστος said...

Ελευθερία του λόγου?

Να την δοκιμάσουμε λίγο – για να βγούμε από τον βαθύ μας ύπνο?

Οπως είπε κάποιος, η ελευθερία του λόγου είναι σαν έναν μυ, που αν δεν τον ασκείς ατροφεί!

Σενάριο 1
Είμαι Τούρκος / Μακεδόνας μειονοτικός από τη Θράκη και εκδίδω βιβλίο υπερ της απόσχισης της Δυτικής Θράκης και της ένωσης με την Τουρκία / Μακεδονία αντίστοιχα

Σενάριο 2
Βγάζω βιβλίο όπου ειρωνεύομαι τους νεκρούς της Κύπρου και πανηγυρίζω για την εισβολή της Τουρκίας στην Κυπρο και το υπέροχο απελευθερωτικό της έργο...

Σενάριο 3
Ζητάω μαζικους τάφους για τους αστυνομικούς, τους δικαστές...

Σενάριο 4
Επικροτώ και εκθειάζω την υπέροχη δράση της 17Ν – και δηλώνω ότι το μόνο τους λάθος είναι ότι δεν «απάλλαξαν την ελλάδα από όλους τους μεγαλοεπιχειρηματίες» (κατά το, κατά Πλεύρη, «το λάθος του Χίτλερ είναι ότι δεν απάλλαξε τελείως την Ευρώπη από τους Εβραίους»)

Σενάριο 5
Κάνω μια εκπομπή που σατιρίζει – πανηγυριζει - με τον επικείμενο θάνατο του Χριστόδουλου...


Ουπς!

Τι έγινε ρε παιδιά με την ελευθερία του λόγου μου?

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις – το στόμα μου θα κλείσει άμεσα και με δικαστική απόφαση.

Και στο διαδίκτυο ή στις εφημερίδες δεν θα γίνει καθόλου διάλογος για το αν έχω δικαιωμα στις «ιδέες μου»– ο νόμος είναι σαφής - οι «ιδέες» μου θα διωχθούν για αντεθνική προπαγάνδα, για εκθειασμο εγκλήματος, για προτροπή σε διάπραξη εγκλήματος, για προσβολή θρησκέυματος κλπ κλπ

Ολοι αυτοί οι νόμοι έχουν χρησιμοποιηθεί (και χρησιμοποιούνται συνέχεια) για να περιορίσουν την ελέυθερη έκφραση.

Δεν είναι ύποπτο για τα αντανακλαστικά μας ότι ο νόμος για το ρατσισμό και φυλετική βία
( ο ΜΟΝΟΣ κατά τη γνώμη μου που πρέπει να υπάρχει)
ΔΕΝ είχε χρησιμοποιθεί ποτε – και η πρώτη φορά που χρησιμοποιηθηκε (σε μια χώρα όπου η ρατσιστική ρητορική είναι mainstream στα κανάλια) ξεσήκοσε τόσες αντιδράσεις??

 
At 12/06/2007 05:29:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Δηλωση "θεωρω οτι με αυτα που λεει ο Ολντ Μπου ειναι μαλακας κ' επειδη αρκετους μαλακες εχουμε οπου τον πετυχετε αυτον κ' την γυναικα του γαμηστε τους στο ξυλο" ειναι επισης αποψη;»
Ρε συ φίλε, δεν μπορείς να διατηρήσεις στοιχειωδώς ένα επίπεδο. Η εμπάθεια δεν μπόρεσε να κρυφτεί ούτε από τα προηγούμενα σχόλια σου, αλλά τώρα παράγινε. Έπρεπε να μπλέξεις και τη γυναίκα μου στο παράδειγμά σου. Θα έχανε σε πειστικότητα το επιχείρημά σου άνευ αυτού;

 
At 12/06/2007 05:32:00 μ.μ., Blogger Alexandros said...

old boy , να υποθέσω γνωρίζεις ότι στην χώρα που "γέννησε" τον Βολταίρο , η άρνηση του ολοκαυτώματος είναι ποινικό αδικήμα έτσι;

 
At 12/06/2007 05:34:00 μ.μ., Blogger Χρίστος said...

Συγνώμη - αλλά το σχόλιο του ανώνυμου δεν δείχνει εμπάθεια. Ειναι σαφές ότι το χρησιμοποιεί για να δείξει τη διαφορά ανάμεσα σε άποψη και "αποψη" που είναι ποινικά κολάσιμη. Τίποτα άλλο.

 
At 12/06/2007 05:41:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Συγνώμη - αλλά το σχόλιο του ανώνυμου δεν δείχνει εμπάθεια. Ειναι σαφές ότι το χρησιμοποιεί για να δείξει τη διαφορά ανάμεσα σε άποψη και "αποψη" που είναι ποινικά κολάσιμη. Τίποτα άλλο».
Α, μάλιστα.
Δηλαδή αν το έλεγε έτσι: «θεωρω οτι με αυτα που λεει ο Ολντ Μπου ειναι μαλακας κ' επειδη αρκετους μαλακες εχουμε οπου τον πετυχετε γαμηστε τον στο ξυλο» δεν θα έδειχνε την κατά τη γνώμη του διαφορά ανάμεσα σε άποψη και "αποψη" που είναι ποινικά κολάσιμη;

 
At 12/06/2007 05:43:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«old boy , να υποθέσω γνωρίζεις ότι στην χώρα που "γέννησε" τον Βολταίρο , η άρνηση του ολοκαυτώματος είναι ποινικό αδικήμα έτσι;»
Το οποίο τι σημαίνει; Ότι ο Βολταίρος έδωσε την έγκρισή του στη ψήφιση του νόμου;

 
At 12/06/2007 05:56:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

φτανει πια. ελεος. γραψε κατι για την διαφημιση της κοσμοτέ-προίκα κ.ά- να γέλουσουμε λίγο.
εισαι απο τη μακεδονία ολντ.μποι?
γουάου. κι εγώ.

 
At 12/06/2007 06:03:00 μ.μ., Blogger Alexandros said...

Σημαίνει ότι μία χώρα με την κουλτουρα και την ιστορία της Γαλλίας είναι ώριμη και ικανη να διαχωρίσει τα αυτονόητα. Κάτι που εδώ στην Ελλάδα ακόμα δυσκολευόμαστε να κάνουμε πράξη.

Οποιοσδήποτε λόγος (γραπτός ή προφορικός ) εκφράζεται από μεμονωμένο άτομο ή κόμμα ή οργάνωση και παρακινεί , υποβοηθάει και ενθαρρύνει πράξεις βίας , θανάτου και μίσους εναντίον ανθρώπων ή ομάδας ανθρώπων ΠΡΕΠΕΙ να φυμώνεται! Αδιαπραγμάτευτο. Η αξία της ανθρώπινης ζωής είναι πάνω από κάθε είδους ιδεολογία και άποψη. Οτιδήποτε την θέτει σε κίνδυνο πρέπει να καταδικάζεται. Είναι ξεκάθαρο νομίζω και αναφέρθηκε και παραπάνω ότι δεν συνιστά "άποψη" οτιδήποτε γράφετε σε ένα κομμάτι χαρτί.Ποιος θα αξιολογίσει το τί είναι άποψη και τί όχι; Αυτό πρέπει να το εμπιστευτούμε στην δικαιοσύνη μίας ευνομούμενης πολιτείας (αν θεωρούμε την δική μας τέτοια...)

 
At 12/06/2007 06:09:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Λοιπόν, για να έχουμε μια λογική συνέπεια στα επιχειρήματά μας. Ο νόμος 927/1979 με το οποίο δικάζεται ο Πλεύρης ορίζει στο άρθρο 1 παρ. 1. «Οστις δημοσίως, είτε προφορικώς είτε διά του τύπου ή διά γραπτών κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου εκ προθέσεως προτρέπει εις πράξεις ή ενεργείας δυναμένας να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βίαν κατά προσώπων ή ομάδες προσώπων εκ μόνου του λόγου της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής του, τιμωρείται με φυλάκισιν μέχρι δύο ετών ή με χρηματικήν ποινήν ή και δι' αμφοτέρων των ποινών τούτων» και στο άρθρο 2 «Οστις δημοσίως, είτε προφορικώς είτε διά του τύπου ή διά γραπτών κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου, εκφράζει ιδέας προσβλητικάς κατά προσώπου ή ομάδος προσώπων λόγω της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκισιν μέχρις ενός έτους ή χρηματικήν ποινήν ή και δι' αμφοτέρων των ποινών τούτων».
Να πιάσουμε λοιπόν να δικάσουμε και τον Θείο για το παραπάνω σχόλιο του, να πιάσουμε να δικάσουμε και οποιονδήποτε άλλον λέει κάτι ρατσιστικό σε μπλογκ. Αυτό θέλουμε; Αν δηλαδή η ορθή αντιμετώπιση του ρατσισμού είναι η δικαστική του δίωξη, αν η δημοκρατία είναι ανίσχυρη να πολεμήσει τον ρατσισμό σε επίπεδο ιδεών και θεωρεί μόνη άμυνά της την δικαστική οδό, τότε δεν ξέρω αν αυτό συνιστά νίκη ή ομολογία ήττας.
Αυτό που μας ενοχλεί στον Πλεύρη δεν είναι ότι παρακινεί σε βία. Ας μην μπούμε σε αυτήν την κουβέντα γιατί το τελευταίο που θέλω να κάνω είναι να υπερασπιστώ και σε επίπεδο νομικό την συγκεκριμένη υπόθεση. Αυτό που μας ενοχλεί είναι ότι ξερνάει μίσος και ρατσισμό. Τελικά δηλαδή μας ενοχλούν οι βρωμερές του ιδέες.

 
At 12/06/2007 06:17:00 μ.μ., Blogger Alexandros said...

Δυστυχώς Old boy , το μίσος (όπως και η βλακεία) δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν σε επίπεδο ιδεών. Σε αυτό το πεδίο είναι ανίκητες. Είναι πολύ πιο εύκολο να διαδώσεις το μίσος παρά την αγάπη. Δεν είναι τυχαίο που κάποιος μίλησε για αγάπη πριν 2.000 χρόνια και τον έκαναν "ΘΕΟ"

 
At 12/06/2007 06:23:00 μ.μ., Blogger Alexandros said...

Έγραψε ο Θείος κάτι που να συνιστά προτροπή σε πράξεις βίας;

 
At 12/06/2007 06:31:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι εξέφρασε δημόσια ιδέες προσβλητικές κατά ομάδας προσώπων λόγω της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής τους.

 
At 12/06/2007 07:17:00 μ.μ., Blogger Χρίστος said...

Λοιπόν ξέρεις κάτι? Αν ζούσαμε σε κοινωνία με πλήρη ελευθερία λόγου και την μόνη φίμωση την υφίσταται ο Πλεύρης, θα μπορούσα και να τον υπερσπιστώ.
Αλλά είναι υποκριτικό, το ξαναλέω, να αναγνωρίζουμε (σιωπηρά) το δικαίωμα της δημοκρατίας να φιμώνει πολλούς, αλλά όχι αυτόν.

 
At 12/06/2007 07:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε συ old-boy δε νομίζω ότι χειρίζεσαι σωστά το θέμα.
Πάρε για παράδειγμα τον ανώνυμο που ενέπλεξε και τη γυναίκα σου στην ιστορία.
Γιατί δεν τον αφήνεις μόνο του, να καθαρίσει με τη γυναίκα σου, να του φαίνεται μετά το ολοκαύτωμα παιδική χαρά ;
Επίσης, για δες το Χρίστο...Τι ωραία τα έχει ξεκαθαρίσει μέσα του !!!
Δε σε καταλαβαίνω ώρες, ώρες...
gs

 
At 12/06/2007 07:56:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Xρίστο, δεν είπα ότι απολαμβάνουμε πλήρη ελευθερία λόγου, δεν λέω ότι δεν υπάρχουν στην πράξη ένας σωρός προσκόμματα στην ελευθερία του λόγου. Εκείνο που λέω είναι ότι εμείς οι ίδιοι που σε άλλες περιπτώσεις θα ουρλιάζαμε «ελευθερία του λόγου, ελευθερία του λόγου» τώρα λέμε, α, εδώ αλλάζει το πράγμα.

 
At 12/07/2007 02:25:00 π.μ., Blogger Rodia said...

«ελευθερία του παπαρολόγου, ελευθερία του παπαρολόγου» ειναι το σωστο. :-))

 
At 12/07/2007 10:04:00 π.μ., Blogger Χρίστος said...

Old Boy - αυτό ακριβώς, ο καθένας πρέπει να αποφασίσει (με δικά του κριτήρια), αλλά ανοιχτά και όσο μπορεί διαφανή πότε αξίζει να μπρούν φραγμοί στην ελευθερία του λόγου.
Για μένα το κήρυγμα ρατσιστικού μίσος είναι ο μόνος καλός λόγος.

 
At 12/07/2007 10:50:00 π.μ., Blogger xasodikis said...

@Χρίστος

Έχω την εντύπωση ότι κάνεις μια συνεπαγωγή λίγο αυθαίρετη όταν λες ότι "αναγνωρίζουμε (σιωπηρά) το δικαίωμα της δημοκρατίας να φιμώνει πολλούς": ποιοι το αναγνωρίζουμε; Και από πού προκύπτει ότι το αναγνωρίζουμε;

Τα σενάρια που παραθέτεις πιο πάνω είναι ενδιαφέροντα, αλλά έχεις κάποιο τέτοιο (συγκεκριμένο) παράδειγμα υπ' όψιν σου; Και πώς είσαι βέβαιος ότι ο Old boy, π.χ., δεν θα έγραφε τα ίδια και σε μια τέτοια περίπτωση;

Όσο για τη μη εφαρμογή του νόμου από τότε που θεσπίστηκε μέχρι τώρα, θα έλεγα ότι οφείλεται περισσότερο στην κάκιστη νομοτεχνική του κατασκευή παρά στο ότι δεν υπάρχουν/υπήρξαν αφορμές για να εφαρμοστεί... Αλλά δεν θα επεκταθώ σε αυτό, γιατί θα καταλήξουμε νομικό σεμινάριο.

 
At 12/07/2007 02:08:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

απαντω στο σχολιο 12/06/2007 06:09:00 μμ, του Old Boy περι του Νομου:

Αρα, να υποθεσουμε οτι ο Νομος αυτος ειναι εκ του πονηρου;

 
At 12/07/2007 03:26:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Ροδιά, όχι. Δεν κάνω καμία πονηρή υπόθεση.
Πολύ ενδιαφέρον πάντως είναι το σχετικό ποστ του Χασοδίκη: http://xasodikis.blogspot.com/2007/12/blog-post_06.html

 
At 12/07/2007 05:25:00 μ.μ., Blogger Χρίστος said...

@χασοδίκης

Η υπόθεση εργασίας μου είναι ακριβώς αυτή - ότι δηλαδή ΔΕΝ υπάρχει σημαντική κοινωνική απαξίωση του ρατσισμού, και γι'αυτο ο περιορισμός του ΔΕΝ είναι προτεραιότητα.

Αντίθετα, η προσβολή της ορθόδοξης θρησκείας, της εθνικής (μυθ)ιστορίας συνδέονται με πολύ μεγαλύτερη απαξίωση - και ο νόμος, αντανακλώντας το "κοινό περί δικαίου αίσθημα" το εκφράζει.
Ακριβώς όπως το εκφράζει, με το ύφος της πιο πολύ από την τελική της απόφαση , η εισαγγελέας.


Λες - Τα σενάρια που παραθέτεις πιο πάνω είναι ενδιαφέροντα, αλλά έχεις κάποιο τέτοιο (συγκεκριμένο) παράδειγμα υπ' όψιν σου;

ΝΑΙ! Και μόνο τους τελευταίους μήνες -
Τον Φεβρουάριο, η αστυνομία κατέσχεσε περίπου 50 αντίτυπα βιβλίου με κόμικς από τα βιβλιοπωλεία με την δικαιολογία ότι προσέβαλε τη Χριστιανική πίστη.
Πριν κάποιους μήνες κάηκε η ελληνική σημαία? Θυμάσαι την ομοφωνία στα κανάλια δηλώσεων που ζητούσαν την καταδίκη των ενόχων. Αν κάποιος ομολογούσε, πιστεύεις ότι δεν θα καταδικάζοταν?


Το ξέρεις ότι το Σύνταγμα επιτρέπει την κατάσχεση, με εντολή εισαγγελέα, εκδόσεων που προσβάλλουν τον Πρόεδρο, ή τη θρησκεία, περιέχουν αισχρά άρθρα, συνηγορούν υπέρ της βίαιης ανατροπής του πολιτικού συστήματος ή αποκαλύπτουν πληροφορίες στρατιωτικής και αμυντικής φύσης. ΟΛΑ ΑΥΤΑ έχουν εφαρμοστεί.

Αντίθετα ο μόνος νόμος που δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ είναι ο νόμος για το φυλετικό μίσος. Να πιστεψω ότι όλοι οι άλλοι έχουν τέλεια νομοτεχνική υποδομή και αυτός κάκιστη?
Και η ΜΒ, στην Γερμανία , την Γαλλία και την Ολλανδία όπου έχω ζήσει , όπου εφαρμόζουν το νόμο και τιμωρούν την πρόκληση φυλετικού μίσος (αλλά όχι τα υπόλοιπα )είναι λιγότερο δημοκρατικές και έλευθερες από την Ελλάδα?

 
At 12/08/2007 12:29:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε Ολντ Μπου,

Εισαι τραγικος. Τοσο εσυ οσο κ' η γυναικα μου ειστε αδιαφοροι.

Αλλα τωρα, αν παρεμερισεις λιγο το υπερφουσκωμενο εγω σου, ισως καταλαβαινεις πως νιωθουνε κ' καποιοι επιζησαντες του Ολοκαυτωματος στο οποιο χασαν ολοι τους την οικογενεια. οταν ακουνε τον Πλευρη.

 
At 12/08/2007 01:19:00 μ.μ., Blogger xasodikis said...

Xristo, gia thn koinwnikh apaksiwsh tou ratsismou symfwnw mazi sou, efoson milas gia thn koinwnia genika.

Se proswpiko epipedo, paraxwrhse mas to pleonekthma ths amfivolias kai krine mas an deis apo emas diaforetikh stash se peristatika san auta pou anafereis sto mellon...
Gia ta ypoloipa, sou apantaw sto blog mou.

 
At 12/08/2007 04:08:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

http://www.in.gr/sports/article.asp?lngEntityID=850693


Αισχος! Αισχος!

Που ειναι η ελευθερια εκφρασης;

 
At 12/12/2007 09:36:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ (www.antinazi.gr)

Δημοκράτες αντιφασίστες,

Αύριο το πρωί Πέμπτη 13/12 συνεχίζεται η δίκη του ναζιστή Πλεύρη και της παρέας του που είχε διακοπεί την περασμένη Τρίτη. Η βασική κατηγορία είναι η προτροπή σε ρατσιστική βία. Πραγματικά το βιβλίο του Πλεύρη είναι ο ορισμός αυτού του είδους της βίας αφού εκθειάζει το Γ΄ Ράιχ και προπαγανδίζει την ολοκληρωτική εξόντωση των Εβραίων.
Αύριο θα εξετασθούν οι μάρτυρες των ναζιστών. Υπενθυμίζουμε ότι από την αρχή αυτής της δίκης, που έγινε σε δύο φάσεις με δύο ξεχωριστές συνθέσεις, το δικαστήριο αποφάσισε να αποβάλει τους συνηγόρους της πολιτικής αγωγής. Το ουσιαστικό επιχείρημα γι αυτήν την αποβολή ήταν ότι το ρόλο της πολιτικής αγωγής θα τον έπαιζε ο εισαγγελέας. Αλλά ο μεν εισαγγελέας της πρώτης φάσης της δίκης, ο Λ. Λαζαράκος άφησε όλους τους δημοκράτες κατάπληκτους με τη δραστήρια φιλοναζιστική του στάση, η δε εισαγγελέας της δεύτερης φάσης καθώς και η μια εκ των τριών εφετών δικαστών έκαναν μια σειρά παρεμβάσεις κατά του Ταλμούδ που δεν αφορούσαν το κατηγορητήριο. Έτσι σε όλη τη μέχρι τώρα διαδικασία οι μάρτυρες κατηγορίας βρέθηκαν να είναι κατηγορούμενοι ενώπιον των φιλοχιτλερικών ή και χιτλερικών «ανακριτών», δηλαδή των κατηγορουμένων και των δικηγόρων τους και ταυτόχρονα να κατηγορούνται από μεγάλο μέρος της έδρας.
Μπορεί κανείς ύστερα από αυτό να ανησυχεί για το ποια θα είναι η μορφή που θα πάρει η τελική φάση της διαδικασίας αφού τώρα και οι μάρτυρες θα είναι φίλοι των ναζιστών.
Γι αυτό καλούμε αύριο τους δημοκράτες να έρθουν στο δικαστήριο για να μην ξαναδημιουργηθεί από τους παράγοντες της δίκης και από τα «ξυρισμένα κεφάλια» στο κοινό μια ατμόσφαιρα ανάλογη με εκείνη της 11 Σεπτέμβρη όπου δεν ήξερε κανείς αν βρίσκεται στην Αθήνα του 2007 ή στο Βερολίνο του 1933.
Πιστεύουμε γενικά ότι θα πρέπει να σπάσει με κάθε τρόπο η υγειονομική ζώνη που έχει σχηματιστεί γύρω από αυτή τη δίκη, ιδιαίτερα το σκανδαλώδες και συστηματικό πνίξιμό της από την τηλεόραση καθώς και η σιωπή των κοινοβουλευτικών κομμάτων γι’ αυτήν. Νομίζουμε ότι η μέθοδος αυτή χρησιμοποιήθηκε από το πολιτικό σύστημα για να προστατευτεί ο προστάτης του ναζισμού που λέγεται ΛΑΟΣ. Αλλά αυτή η τακτική θα αποτύχει τελικά. Παρακολουθήσαμε με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πως η πολύ σημαντική αυτή δίκη, έγινε μεγάλο ζήτημα μέσα από τα μπλογκ και πως εκεί εξαιρετικά στον προβληματισμό τους κείμενα και συζητήσεις ανέτρεψαν το εφεύρημα της «ελευθερίας της έκφρασης για τους ρατσιστές».
Θυμίζουμε ότι η δίκη θα γίνει στο Εφετείο της Αθήνας που βρίσκεται πίσω από τον Άρειο Πάγο στην οδό Λουκάρεως και Λεωφόρο Αλεξάνδρας στο β΄ όροφο. Καλό είναι να είναι κανείς εκεί πριν τις 9πμ.

 
At 12/17/2007 01:41:00 π.μ., Blogger les_boi said...

“Και τα κείμενα καλά είναι,
αλλά με τους νεοναζί λειτουργούν καλύτερα λίγες πέτρες και τα ρόπαλα του μπέιζμπολ”

Woody Allen

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home