Τρίτη, Φεβρουαρίου 14, 2006

Σφαγές, βακχ. παρτ., αθώα παιδικά κυνηγητά.


«It's judgment that defeats us»
Είναι η κρίση αυτή η οποία μας καταβάλλει και μας νικά· η κρίση πάντα· ένα μάτι πάντα· ένα μάτι παντού. Παντού ένα μάτι μας κοιτά και μας ελέγχει. Δεν έχει σημασία τίνος. Άλλοτε μπορεί να είναι το μάτι του Θεού, άλλοτε το μάτι της συνείδησής μας, άλλοτε το μάτι των άλλων. Σκοτάδι να κρυφτούμε πουθενά. Η τυραννία του φωτός απόλυτη. Η ζωή θα έπρεπε να είναι εύκολη ή εμείς λιγότερο κακομαθημένοι. Άλλες γενιές πιο εύκολη ζωή δεν αξιώθηκαν. Κι όμως η ζωή είναι δύσκολη. Άνθρωπος θα πει υποχρέωση, κρίση, ενοχή. Ενοχή; Τι σημαίνει αυτή η λέξη; Τι σημαίνουν όλες αυτές οι λέξεις, αυτό το ποστ; Τι ακριβώς θές να πεις; Θες να πεις κάτι; Κάτι άλλο; Ψάχνεις σκοτάδι στις λέξεις; Τόσο αφελής είσαι; Οι λέξεις χώμα και βουτάς μέσα τους σαν στρουθοκάμηλος. Ο κώλος σου σε δημόσια θέα, αλλά εσύ βλέπεις μόνο το σκοτάδι των λέξεων. Λέξεις σκοτεινές, λέξεις που μετρήθηκαν και κρίθηκαν λίγες και μία και δύο και τρεις και πολλάκις. Στάσου· μπερδεύτηκες - μας μπέρδεψες. Τι θες να πεις επιτέλους; Σε βλέπουν - σύνελθε. Ανασυγκροτήσου. Βγάλ' το κεφάλι σου απ' τις λέξεις και ρίξ' το στη ζωή. Έλα, να κλείσουμε το ποστ εύθυμα, αισιόδοξα, αμερικάνικα, με πνεύμα νικητή. Έλα νικητή, νίκα την κρίση που σε νικά. Αν σε βλέπουν ούτως ή άλλως, αν είσαι ούτως ή άλλως ορατός, μια δυνατότητα έχεις για να γυρίσεις το παιχνίδι: ν' αγιάσεις. Α, και μία ακόμα: να τρελλαθείς.

8 Comments:

At 2/14/2006 11:34:00 μ.μ., Blogger aunan said...

Έλα, να κλείσουμε το ποστ εύθυμα, αισιόδοξα, αμερικάνικα, με πνεύμα νικητή

Νομίζω πως μια δόση τρελού αυνανισμού είναι η σωστή συνέχεια μετά το κλείσιμο αυτού του ποστ.

 
At 2/15/2006 01:45:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Δεν έχεις κι άδικο :)

 
At 2/15/2006 10:14:00 π.μ., Blogger spithas said...

Ο κυριότερος ανασταλτικός παράγοντας στη ζωή μας είναι η αυτολογοκρισία. Το τρίτο μας εσωτερικό μάτι που μας κατασκοπεύει, η τυραννία των πρέπει του "εγώ". Έστω για λίγο όταν κατορθώνουμε να απαλλαγούμε από αυτό, όταν φευγαλέα περνάμε στις σκιές κι η εσωτερική κάμερα δεν μπορεί να καταγράψει τίποτα, τι ανείπωτα γλυκό μεθύσι που είναι αυτό!

 
At 2/15/2006 11:03:00 π.μ., Blogger Jean Meets Tonic said...

The quill from a buzzard
The blood writes the word
I want to know am I the sky
Or a bird
Cause hell is boiling over
And heaven is full
We're chained to the world
And we all gotta pull
And we're all gonna be
And we're all gonna be
And we're all gonna be
Just dirt in the ground

Now Cain slew Abel
He killed him with a stone
The sky cracked open
And the thunder groaned
Along a river of flesh
Can these dry bones live?
Ask a king or a beggar
And the answer they'll give
Is we're all gonna be
We're all gonna be
We're all gonna be just
Dirt in the ground

 
At 2/17/2006 01:08:00 π.μ., Anonymous GARINE said...

Άνθρωπος σημαίνει υποχρέωση, κρίση, ενοχή; Τι γκρίζα θεώρηση των πραγμάτων είναι αυτή; Άνθρωπος είναι ελευθερία, δύναμη, ηδονή. Ωστόσο, το απόσπασμα είναι από τις εξαιρετικές στιγμές του παγκόσμιου κινηματογράφου. Όντως η κρίση μας καταβάλει. Δεν πρόκειται όμως γι αυτήν που εννοείς, παλιόφιλε. Δεν είναι η κρίση των άλλων προς εμάς ή αυτή που έχουμε εμείς για τον εαυτό μας, ή του θείου έναντί μας (να 'σαι καλά όπου και αν πας). Δεν είναι αυτή η κρίση που καταβάλει τον συνταγματάρχη Κούρτζ. Είναι πιο βαθιά η αιτία του κακού. Δεν νοιάζει τον Μάρλον Μπράντο τι λένε οι άλλοι για τη ζωή του, τι λέει αυτός για τη δική του, ή τι πιστεύει ο οξαποδώ. Είναι η κρίση του Δικαίου της πράξης. Αυτό που αναιρεί τον Κούρτζ είναι εάν η κοπή των εμβολιασμένων χέριων είναι σωστή ή όχι. Δεν την αντέχει αυτή την ανάζητηση. Θέλει να σκοτώσει, να αφανίσει χωρίς να γίνει ένας αμερικάνος Ρασκόλνικωφ. Δεν κρίνει τον εαυτό του. Βλέπει τις πράξεις να παίζουν ένα κρυφτό, όπως εσύ με τις λέξεις, και να μην μπορεί να διακρίνει την ούγια τους.

 
At 2/17/2006 02:08:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«Δεν νοιάζει τον Μάρλον Μπράντο τι λένε οι άλλοι για τη ζωή του, τι λέει αυτός για τη δική του, ή τι πιστεύει ο οξαποδώ. Είναι η κρίση του Δικαίου της πράξης. Αυτό που αναιρεί τον Κούρτζ είναι εάν η κοπή των εμβολιασμένων χέριων είναι σωστή ή όχι».

Και το αν η κοπή των εμβολιασμένων χεριών είναι σωστή ή όχι, δεν είναι κρίση της συνείδησής μας; Τι σημαίνει κρίση του Δικαίου της πράξης; Δεν το καταλαβαίνω. Το Δίκαιο ή το Άδικο της πράξης μάς δίνεται εξ ορισμού ή από τη συνείδησή μας; Εκείνο που λέω είναι ότι όλες μας οι σκέψεις και οι πράξεις βρίσκονται διαρκώς υπό ηθική κρίση. Κι η κρίση που κατέβαλε τον Κουρτζ τέτοια ακριβώς ήταν. Επίσης ο Ρασκόλνικωφ ήταν όλος συνείδηση. Ο Κουρτζ προσπαθεί να μην έχει καθόλου συνείδηση.

 
At 3/01/2007 09:44:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Life assurance comparison us Tiny tits clits Asian theme baby shower weathershield car covers Can venlafaxine hci get u high hentai gallery http://www.fitness-program-8.info/wireless-headset-usb.html Trampoline basketball goal Houston home mortgage

 
At 4/10/2013 02:38:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

With havin so much content do you ever run into any problems of plagorism
or copyright violation? My site has a lot of exclusive content I've either created myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any ways to help stop content from being stolen? I'd really
appreciate it.

Here is my weblog; 666 free games

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home