Σάββατο, Ιανουαρίου 14, 2006

Το μπλογκ που σταμάτησε το λόξυγγα.

Κι ενώ οι έρευνες για την ανακάλυψη αντιδότου για τον ιό της γρίπης των πουλερικών συνεχίζονται, το ιστολόγιό μας σας προσφέρει προς το παρόν την λύση σε ένα λιγότερο τρομακτικό -αλλά περισσότερο διαδεδομένο- πρόβλημα.
Η Heba, ιατρική συνεργάτης του μπλογκ, παρουσιάζει σε πρώτη παγκόσμια μετάδοση την πιο αποτελεσματική μέθοδο καταπολέμησης του λόξυγγα.
Heba said λοιπόν:
Ο λόξυγγας παρουσιάζεται λόγω σύσπασης του διαφράγματος και των επικουρικών μεσοπλεύριων μυών χωρίς η αιτιολογία πολλές φορές να είναι ξεκάθαρη (διάφορες εξωγενείς επιδράσεις, ενδογενή αίτια, νόσοι ή και ανεξήγητα).
Μπορεί λοιπόν, να σταματήσει αμέσως αν εισπνεύσουμε διοξείδιο του άνθρακα μέσω της δικής μας εκπνοής (πολύ απλά αν βάλουμε το κεφάλι μέσα από την μπλούζα μας, εκπνεύσουμε αέρα με το στόμα και τον εισπνεύσουμε με την μύτη για μερικά δευτερόλεπτα), και βέβαια εννοείται ΟΧΙ με άλλο τρόπο. Έτσι λύεται ο σπασμός του διαφράγματος μέσω νευροφυσιολογικού μηχανισμού λόγω της επίδρασης του CO2.
Προσπαθώ (ομολογώ όχι με ιδιαίτερο ζήλο) να βρω κάποιο σύγγραμμα να αναφέρεται αυτό, αλλά δεν τα έχω καταφέρει. Θυμάμαι πως τον μηχανισμό της ιδέας τον πρωτοάκουσα από ένα μοναδικό δάσκαλο, καθηγητή χειρουργικής.
Σε πολύ γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο βρήκα το εξής που μάλλον μου στερεί για την ώρα το νόμπελ.
«Σύμφωνα με μια ομάδα Ιαπώνων ερευνητών στο τμήμα αναισθησιολογίας της Iατρικής και Oδοντιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Τόκυο, για να προκαλέσουμε λόξυγγα πρέπει να πυροδοτήσουμε μια "σκανδάλη" που βρίσκεται στο πίσω τοίχωμα του ρινοφάρυγγα, του άνω τμήματος του φάρυγγα που απολήγει στη ρινική κοιλότητα. Πρόκειται για δύσκολο σημείο. Οι ίδιοι ερευνητές απέδειξαν ότι ο λόξυγγας σταματά αν εισπνεύσουμε διοξείδιο του άνθρακα».
Σημασία έχει ότι εγώ εδώ και κάποια χρόνια το εφαρμόζω με απόλυτη επιτυχία, καθώς και όσοι τους το έχω πει.

16 Comments:

At 1/14/2006 07:15:00 μ.μ., Blogger ---. said...

Ερώτηξις : Γιατί να σταματήσει κάποιος τον λόξυγγα; Εγώ προσωπικά τον γουστάρω με χίλια. Δεν έχει πολλή πλάκα;

 
At 1/14/2006 07:59:00 μ.μ., Blogger raffinata said...

η δική μου αντιμετώπιση: γεμίζω ένα ποτήρι νερό ως πάνω, ξέχειλο, το κρατάω χαμηλά, και σκύβω για να πιώ μερικές γουλιές... πετυχαίνει πάντα σε μένα :)

 
At 1/15/2006 12:29:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Κωνσταντίνα μου, πρέπει να σε κοιτάξει γιατρός. Αλλά όχι για τη θεραπεία του λόξυγγα :P
Raffinata, μπορούν φαντάζομαι για καλύτερα αποτελέσματα να συνδυασθούν οι δύο μέθοδοι και να πίνουμε νερό μέσα από τις μπλούζες μας :)

 
At 1/15/2006 12:17:00 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη said...

Εσύ, σέφτελε, που κοροϊδεύεις, να την πεις την ντοκτόρ χανούμ, πως πριν κι απο τους Ισπανούς εμείς ξέραμε πως έτσι περνάει ο λόξυγκας. Εμείς το κάνουμε με το τσεμπέρι.
Και η Κωνσταντίνα έχει δίκιο. Γιατί να μας περάσει;

 
At 1/15/2006 02:49:00 μ.μ., Blogger heba said...

Θεία δίκη μου,να μην δούμε έναν άνθρωπο να προοδεύσει,πέφτουμε και τον τρώμε.:)
Ξέρεις δεν έχουν όλοι την ίδια χαρά με το λόξυγγα,και δη όταν κρατάει πολλή ώρα.
Είσαι πιο παλιά από τον καθηγητή που είπα,(από τη φωτογραφία κρίνω)μήπως εσύ του είπες για το τσεμπέρι και σκέφτηκε το μηχανισμό;
Δοκίμασε την μπλούζα και μην χαλάς το καλοτυλιγμένο σου τσεμπεράκι.:)

 
At 1/15/2006 03:11:00 μ.μ., Blogger Θεία Δίκη said...

Εμένα τσιριμόνιες και ατεψιζλίκια μη με κάνεις, ντοκτορ Χανούμ.
Ναι, εγώ τον είπα!
Και το τσεμπέρι, αυτή είναι η δουλειά του. Να προστατεύει. Από πάσαν νόσον.

 
At 8/04/2007 06:20:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Παιδιά εγω δεν ξέρω τι λέτε αλλά δοκίμασα αυτό με την μπλούζα και λειτούργησε σχεδόν αμέσως..
Όποιος το ανακάλυψε..μπράβο του!

 
At 6/29/2009 10:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

κι εγω το ίδιο old boy μου σταματησες τον λοξυγγα .... υποκλινομαι....

 
At 11/15/2009 01:53:00 μ.μ., Anonymous Κατερίνα- Άλιμος said...

Δεν κατάλαβα, ποιό ειναι το πρόβλημα κάποιων. Η κοπέλα πρότεινε κάτι πολύ αποτελεσματικό. Το δοκίμασα και ήταν άμεσα αποτελεσματικό. Για μενα ο λόξυγγας είναι ένα μαρτυριο, γιατί κρατάει ώρα και μου προκαλεί πονοκέφαλο και δυσπεψία. Οπότε δεν ειναι για όλους αστείο.

 
At 11/15/2009 01:59:00 μ.μ., Anonymous Κατερίνα-Άλιμος said...

Συγνώμη old boy, σε χαρακτήρησα κοπέλα πριν...δεν πρόσεξα την υπογραφή σου. Πάντως εμένα με βοήθησες σε ένα πολύ ενοχλητικό προβλημα που είχα...

 
At 11/16/2009 12:56:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

H υπογραφή είναι δική μου, αλλά η θεραπεία σε κοπέλα ανήκει. Και επειδή έδινε καλές ιατρικές συμβουλές την παντρεύτηκα στο μεταξύ :)

 
At 3/26/2011 03:29:00 π.μ., Blogger g.m. said...

επισης ο λοξυγκας περναει αν φας μια κουταλια του γλυκου ζαχαρη (δεν την μασας αλλα την αφηνεις να λιωσει στο στομα σου) και πινοντας νερο εχοντας τα χερια δεμενα πισω απο την πλατη σου τεντομενα. εννοειται οτι δε αυτην την περιπτωση πρεπει καποιος αλλος να σου κραταει το ποτηρι..

 
At 8/19/2011 11:15:00 μ.μ., Blogger αγγελος ζωγραφος said...

αυτος που ειπε το κολπο με την μπλουζα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ.μου συαματησε λοξυγγα 14 ωρων,και οποιοι κοροιδεουν τον λοξυγγα οταν τους τυχει τετοιος τοτε δεν θα γελουν καθολου.

 
At 12/11/2011 04:33:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Απίστευτο!! Δουλεύει!! χαχαχαχα..ευχαριστώ!

 
At 6/29/2013 01:19:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αν συγκεντρωθείς στο λόξυγγά σου και με το μυαλό σου σκέφτεσαι "τώρα έρχεται το επόμενο γλουκ, τώρα έρχεται το επόμενο, τώρα", τότε ο λόξυγγας σταματάει αμέσως! μια δοκιμή θα σας πείσει

 
At 12/05/2013 09:21:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

respect τιποτε αλλο....περασε ετσι απλα....ευχαριστω!!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home