Παρασκευή, Ιανουαρίου 06, 2006

Αγγελοκυνηγητό



Βλέπω να τρέχουν δυο κοριτσάκια με φτερά αγγέλου. Το ένα το πρωτοείδα να τρέχει έντεκα χρόνια πριν, σε μια μεγάλη οθόνη, μέσα σε μια σκοτεινή αίθουσα, τέρμα Μαυρομιχάλη. Το άλλο το πρωοτοείδα να τρέχει λίγες μέρες πριν, σε μια μικρή οθόνη, μέσα σε ένα φωτεινό ιστολόγιο, τέρμα Καλαισθησίας
Κλέβω εν ψυχρώ και δίχως άδεια τις δυο φωτογραφίες. Αν μου κάνουν αγωγή θα υπερασπισθώ τον εαυτό μου λέγοντας ότι η ομορφιά δεν ανήκει ποτέ στους πνευματικούς ιδιοκτήτες της. Άπαξ και ελευθερωθεί και κυκλοφορήσει, η ομορφιά γίνεται κτήμα όλων· όλων όσων αγγίζει τουλάχιστον.
Βλέπω να τρέχουν δυο κοριτσάκια με φτερά αγγέλου και -οποτεδήποτε και οπουδήποτε κι αν τραβήχθηκε η πρώτη φωτογραφία- είναι απολύτως σαφές ότι τρέχουν και τα δύο μαζί. Παίζουν αγγελοκυνηγητό. Όταν κουραστούν, θα πιαστούν χέρι - χέρι και θ' αρχίσει το ένα να λέει ιστορίες στο άλλο, για το αν τελικά μιμείται η τέχνη τη ζωή ή το αντίστροφο.
«Τα περιστέρια μου ξεφύγανε. Πάντα μου ξεφεύγουν» θα λέει το πάνω.
«Η μαμά μου δεν μιλά. Μόνο παίζει πιάνο» θα απαντά το κάτω.
«Όταν τα περιστέρια βγαίνουν από το πλαίσιο της φωτογραφίας, πού πηγαίνουν, για πού πετούν;».
«Όταν το πιάνο σε φωνάζει στο βυθό, πώς ξανααναπνέεις;».

7 Comments:

At 1/06/2006 09:39:00 μ.μ., Blogger Γιώργος said...

Όνειρο!!
Μέσα στο μυαλό μου πρέπει να ήσουν σήμερα :-)

 
At 1/07/2006 04:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Γιατί και πως, όμως, χαρακτηρίζουμε κάτι όμορφο; Ποια είναι αυτή η ιδιότητα που κάνει μερικά πράγματα μας φαίνονται όμορφα; Εγώ δεν ξέρω... Βασίζομαι αποκλειστικά στο ένστικτο…

 
At 1/07/2006 06:21:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Νομίζω ότι είναι ένα καλό σημείο για να βασίζεσαι.

 
At 1/07/2006 07:12:00 μ.μ., Blogger Τζιτζίκος said...

..ή σ' αυτό που έλεγε ο Joyce 'επιφάνεια'(epiphany)...

 
At 1/08/2006 12:21:00 π.μ., Blogger nonplayer said...

Tα εγκεφαλικά μου κύτταρα σε χειροκροτούν!

 
At 1/08/2006 12:31:00 μ.μ., Blogger helion said...

Διπλοκαμαρώνω - για την κόρη και για το ότι η φωτό χειραφετήθηκε και βρήκε παρέα. Ολδ μου, επειδή με κατηγορείς για υπερβολική καλαισθησία και βρίσκομαι σε αμηχανία, πάω να ποστάρω κάτι για τα επιθετικά λαχανάκια Βρυξελλών

***

 
At 1/08/2006 02:26:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Τέρμα Αηδίας :)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home