Παρασκευή, Ιανουαρίου 09, 2009

EΛ.ΑΣ - Κωλόγρια 1-0

55 Comments:

At 1/09/2009 11:29:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι στο διάολο ηλιθιότητα είναι αυτή που βλέπουμε; Δηλαδή τι προσπαθεί να κάνει αυτό το ηλίθιο μπουλούκι αστυνομικών;

 
At 1/09/2009 11:36:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Πρώτα εξουδετέρωσε τις γριες:
http://www.tvxs.gr/v2972
Και μετά τους τραυματίες που μόλις είχαν βγει απ' το νοσοκομείο, αφού τις είχαν ήδη φάει μια φορά:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=973977&lngDtrID=244
Μετά μπαγλάρωσε και καμιά δεξαεριά δικηγόρους.

 
At 1/09/2009 11:50:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Κατά τις συγκρούσεις σημειώθηκαν τραυματισμοί διαδηλωτών, τουλάχιστον τέσσερις εκ των οποίων διεκομίσθησαν στην παρακείμενη Κεντρική Κλινική Αθηνών. Ο ένας μάλιστα ήταν τραυματίας με γάζες στο κεφάλι που αναχωρούσε από την κλινική και τραυματίστηκε από τα γκλομπς των αστυνομικών για να επιστρέψει για δεύτερη φορά στην κλινική»
Η Γάζα είναι φίσκα στους τρομοκράτες και όσοι κυκλοφορούν με γάζες στο κεφάλι κατατάσσονται τουλάχιστον στους συμπαθούντες τους τρομοκράτες.

 
At 1/10/2009 12:05:00 π.μ., Blogger holidays in the sun said...

ποσο μαλακας νιωθω τωρα που περιμενω να γινω δικηγορος με τη βουλα για να ερχεται ο καθε κωλομπατσακος να μου καταργει τα ατομικα δικαιωματα και ολων των υπολοιπων μαζι?ποσο μπορει να πνιγομαι?ποσο?

αμα ημουνα η γιαγια,ειχα παρει τη ξιφολογχη του αντρα μου απο την κατοχη και ειχα φαει εναν τουλαχιστον ανετα..

 
At 1/10/2009 12:28:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η σημερινή ΕΙΡΗΝΙΚΗ διαδήλωση δέχτηκε ΑΠΡΟΚΛΗΤΑ, την ώρα που διαλυόταν, τη μαζική επίθεση των ΜΑΤ.

Άλλους τους κλείσανε στη Λωρίδα της Γάζας

κι εδώ πάνε να μας κλείσουν στη Λωρίδα της Γαδας.

 
At 1/10/2009 12:47:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Kαι φωτογραφικό υλικό γεμάτο γάζα κι αίμα: http://troktiko.blogspot.com/2009/01/blog-post_6431.html

 
At 1/10/2009 12:56:00 π.μ., Blogger Unknown said...

Είναι απίστευτο το πόσο εύκολα και πόσο γρήγορα έχυσαν την καρδάρα με το γάλα που τους γέμισε η δολοφονική επίθεση εναντίον των ΜΑΤ στα Εξάρχεια.

 
At 1/10/2009 02:42:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

nomizw einai apo thn odo Asklhpiou me vash auto pou leei h mia dikhgorina thn wra pou milaei sto kinhto 'eimaste sthn Asklhpiou kai de mas afhnoun na mpoume sta grafeia'.

"Οι δικηγόροι οδηγήθηκαν στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής όταν στη διάρκεια επεισοδίων στην οδό Ασκληπιού προσπάθησαν να αποτρέψουν τη σύλληψη διαδηλωτών που είχαν βρει καταφύγιο σε είσοδο πολυκατοικίας."

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=973977&lngDtrID=244

 
At 1/10/2009 08:10:00 π.μ., Blogger Michael Sc said...

Χούντα ειναι η λέξη.
Μένουμε στο κέντρο και δεν μπορούμε να βγούμε, να μπούμε, να κυκλοφορήσουμε, να διαδηλώσουμε, να αναπνεύσουμε (από τα χημικά).

Χούντα, είναι η λέξη.

 
At 1/10/2009 09:17:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μη συγχέετε τις έννοιες - μάλλον δεν έχετε ιδέα τι είναι χούντα. Η λέξη είναι άλλη, απλώς: δεξιά.

 
At 1/10/2009 09:34:00 π.μ., Blogger Michael Sc said...

O περιορισμός κυκλοφορίας και το να φοβάσαι τον μπάτσο, είτε είσαι γέρος, παιδί ή περαστικός, φίλε ΕΙΝΑΙ χούντα.

Σκοτώνουν παιδιά (ένθεν και κείθεν), λεηλατούν περιουσίες ατιμώρητες ομάδες παρακρατικών, σφαίρες σφυρίζουν εναντίον όχι μόνο των μπάτσων αλλά και των ΜΜμεταφοράς (πρόσφατα πυροβόλησαν το τραμ!) και όλλα αυτά,
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ που μια κυβέρνηση που σκιάζεται από σκάνδαλα ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ -σεξουαλικά, οικονομικά, διαπλοκής, νομοθετικά (ασφαλιστικά ταμεία και ομόλογα) κ.λπ.,
κυρήσσει ότι "δεν θα ανεχθεί τη διατάρραξη της τάξης".

Μήπως τώρα αρχίζουν να σου θυμίζουν ΚΑΤΙ όλα αυτά?

Χούντα, λέω εγώ. Σας παρακαλώ, ξυπνήστε. ¨Η δείτε το βίντεο του tvxs που ποστάρει ο Old Boy.

 
At 1/10/2009 09:41:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ξυλο+Προσαγωγες+Ελλειψη Δικηγορων + Νοσοκομιακοι + Καταστολη + Χημικα = ?

 
At 1/10/2009 09:45:00 π.μ., Blogger Michael Sc said...

Ξέχασα να αναφέρω και την στενή σχέση της θρησκευτικής εξουσίας με την άρχουσα τάξη...
Ένα απαράβλεπτο γεγονός που αν μη τι άλλο, τοποθετεί την κατάσταση στη διάσταση ενός Σάχη της Περσίας ή ενός Ε.Ε. Χριστιανών βρε αδελφέ...

Παιδιά, πρέπει να αντισταθούμε - όσοι δεν μπορείτε έμπρακτα και σε ακαριαίο ενεστώτα, τουλάχιστον με την ψήφο σας, όταν και όποτε.

 
At 1/10/2009 10:20:00 π.μ., Blogger Michael Sc said...

Και για όσους δεν κατάλαβαν…

 
At 1/10/2009 12:44:00 μ.μ., Blogger costinho said...

ω! ανοίγω κι έχουμε ποστάρει το ίδιο βίντεον. σ'εμένα, έφερε αμέσως στο μυαλό του στίχους του Άσιμου:

"είσαι θύμα του νόμου και της τάξης
Δεν ξέρεις καν το λόγο για να με υποτάξεις"

Αν και η πιο πικρή αλήθεια βρίσκεται στον αμέσως προηγούμενο:

"χωρίς καμιά ουσία εσύ θα τα τινάξεις"...

Καλή μας έννομη χρονιά παίδες!

 
At 1/10/2009 01:16:00 μ.μ., Blogger Alexandra said...

@ Costinho: Αυτό ακούω απ το πρωί...

Παιδιά, δεν πάει άλλο... Εχουν σαλτάρει οι τύποι...

 
At 1/10/2009 01:28:00 μ.μ., Blogger mao tse tung said...

¨ε, εντάξει δεν γίναμε και Γάζα!" είπεν ο Ιωάννης Πρετέντερης ο Ετοιμόλογος και εσύγησεν η πλάση. σε ευχαριστώ ρε γιαννάκη για την οργή που φωλιάζεις μέσα μου. να σαι καλά και συ και η φιδίσια φάρα σου.

 
At 1/10/2009 02:10:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μια και αναφέρθηκε ή κυρία.
Ένας ΕΚΑΒίτης μας είπε μια μέρα στο Ταξί, ότι δεν έχει ματαδεί τέτοια σκηνικά, δεν ξέρει τι είναι αυτό το πράγμα που ρίχνουν, ή αν είναι οι τεράστιες ποσότητες, αλλά αποτέλεσμα ήταν πέριξ του Πολυτεχνείου (που μένουν κατά πλειοψηφία υπερήλικες) να πέφτουν λιπόθυμοι στα διαμερίσματα τους, με βαριά αναπνευστικά και να μην υπάρχει τρόπος να μεταφερθούν στα νοσοκομεία.
Οι πιτσιρικοδικηγόροι, δίκαια εξοργισμένοι βέβαια, αλλά μήπως με τον τρόπο τους υπερβάλλουν στο ποιος, ας προχωρήσουν στο τι και πως. Και πολίτες να ήταν είχαν δικαίωμα και υποχρέωση να υποβάλλουν μηνύσεις.

 
At 1/10/2009 02:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κοντά στ' άλλα και η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ απ' τα κανάλια και ειδικά από αυτό του βοϊδομάτη Πρετεντέρη.

Κουβέντα δεν είπαν οι ΜΕΓΚΑΗΛΙΘΙΟΥΣ ότι η πορεία ήταν ΕΙΡΗΝΙΚΗ και, την ώρα που τελείωνε κι άρχισε να φεύγει σιγά-σιγά ο κόσμος, δέχτηκε ΑΠΡΟΚΛΗΤΗ επίθεση με χειροβομβίδες κρότου-λάμψης στη διασταύρωση Αμαλίας-Β.Σοφίας, για να ξεκινήσουν τα κυνηγητά.

Τραγική βεβαιως, λίγο μετά την πρώτη κρυάδα, και η πάλαι ποτέ "αυστηρή" Διαμαντοπούλου, που χόρευε χαλαρό καρσιλαμά παρέα με τον υπομειδιώντα Παυλόπουλο. ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ δεν του αντιπαρατέθηκε, ίσα-ίσα συμφώνησε μαζί του ότι πρέπει να "ξανασυζητηθεί" το πανεπιστημιακό άσυλο.

Φοβερή αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ, ανατρίχιασα! Λες και ΔΕΝ θέλουν να κερδίσουν τις εκλογές! Φαντάσματα.

 
At 1/10/2009 03:08:00 μ.μ., Blogger Filboid Studge said...

Old boy,
Πού διάολο χάθηκαν οι αληθινοί σινεφίλ;

http://www.youtube.com/watch?v=xQI9lmP-gSU

:((

 
At 1/10/2009 03:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

telika ta spasimata apo koukouloforous, kata ena vathmo eginan logw ths anoxhs ths astynomias? sorry alla den exw katalavei ti eidous astynomia theloume se auth thn sygkyria? me anoxh h xwris? wraia ta 'mpatsoi gourounia dolofonoi' kai kales oi diamartyries alla yparxei kai to allo akro...OB ti les?

 
At 1/10/2009 03:31:00 μ.μ., Blogger KitsosMitsos said...

Πλέον είμαι ήσυχος. Εξαρθρώθηκε η τρομοκρατία στη χώρα μας...
Τι άλλο να πει κανείς επιτέλους;

 
At 1/10/2009 03:36:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανώνυμε αστυνομικέ των 03:18,

μήπως θα μπορούσες να μην γράφεις στα greekglish; Δυσκολεύουν πολύ την ανάγνωση των σχολίων σου.

Τώρα, το ερώτημα που βάζεις, "αστυνομία με ανοχή ή χωρίς;", είναι από μόνο του λάθος.

Με ανοχή ή χωρίς ΠΡΟΣ ΠΟΙΟΥΣ και ΠΟΤΕ; Αυτό είναι το σωστό ερώτημα, χωρίς βέβαια να ξεχνάμε ότι η Αστυνομία πρέπει προστατεύει και να υπηρετεί τον πολίτη - και υπ' αυτό το πρίσμα να επιλέγει κάθε φορά το πώς θα δράσει (ειδάλλως δεν είναι αστυνομία δημοκρατικού πολιτεύματος αλλά, ας πούμε, σώμα πραιτοριανών).

Λοιπόν: με ανοχή ή χωρίς ανοχή προς ποιους και πότε;

Όταν βλέπουμε, όλοι μας, την αστυνομία να αφήνει τους κουκουλοφόρους ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ανενόχλητους να καίνε και να καταστρέφουν, δηλαδή να τους φέρεται με ανοχή (και λίγο λέω) ... κι από την άλλη να την πέφτει με εξαιρετική αγριότητα είτε σε μια μαθητική διαδήλωση (πριν τις γιορτές) είτε σε μια ειρηνική διαδήλωση (χτες), τότε εσύ τι συμπεραίνεις;

Ότι είναι δικό μας το πρόβλημα κι ότι εμείς δεν ξέρουμε τι είδους Αστυνομία θέλουμε;

Ή μάλλον ότι το πρόβλημα είναι της Αστυνομίας και ότι αυτή δεν ξέρει τι θέλει;

Εγώ (κι ο περισσότερος κόσμος) συμπεραίνω, αβίαστα, το δεύτερο. Ότι δηλαδή η ίδια η Αστυνομία δεν ξέρει αν θέλει να είναι στο πλευρό του πολίτη ή όχι.

Επόμενο δεν είναι τότε να ακούει, αυτή η Αστυνομία, τα εξ αμάξης από τον κόσμο;

 
At 1/10/2009 04:50:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

den einai dynaton....

skeftomai polu sovara to endexomeno tis metanasteusis sto ekswteriko... molis parw to ptuxio mou...

 
At 1/10/2009 05:16:00 μ.μ., Blogger Ardizoglou said...

Ειναι αναμενομενη τετοια συμπεριφορα απο τα οργανα παταξης των ιδεων και οχι μονο...
Ας μη φτασουμε στο επιπεδο τους. Εμεις εχουμε το μυαλο και μπορουμε να το βαλουμε να δουλεψει λιγο αρκει να δραπετευσει απο τα στερεοτυπα και τους προγραμματισμους που εχουμε δεχτει.

 
At 1/10/2009 05:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ακάλυπτο δεν είχε η πολυκατοικία, να την κοπανήσουν από εκεί?

 
At 1/10/2009 07:27:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Mick Scar, δεν έχουμε χούντα μεν, αλλά μόνο και μόνο ότι φτάνει να εξισώνεται μια κυβέρνηση με χούντα, τα λέει όλα για το επίπεδο της κατάπτωσης της, κατάπτωσης που σηματοδοτείται από διαρκείς δημοκρατικές εκπτώσεις.

 
At 1/10/2009 07:40:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«telika ta spasimata apo koukouloforous, kata ena vathmo eginan logw ths anoxhs ths astynomias? sorry alla den exw katalavei ti eidous astynomia theloume se auth thn sygkyria? me anoxh h xwris? wraia ta 'mpatsoi gourounia dolofonoi' kai kales oi diamartyries alla yparxei kai to allo akro...OB ti les?»
Θέλουμε ενδεικτικά :
1) Μια αστυνομία που να μην τραβολογάει - ρίχνει κάτω και προσάγει για εξακρίβωση στοιχείων (αν δεν κάνω λάθος στο τελευταίο) εβδομηντάχρονες (και προφανώς εξαιρούνται από την επιθυμία αυτή, εβδομηντάχρονες που είναι ύποπτες για τέλεση αδικημάτων, αν και αυτές ακόμη καλό είναι απλώς να συλλαμβάνονται και να μην τις μεταχειρίζονται σαν σάκκο του μποξ).
2) Μια αστυνομία που να μην ξαναβαράει στο κεφάλι τραυματία με γάζες που μόλις βγήκε από την κλινική, στην οποία είχε εισαχθεί για να βάλει γάζες από την αμέσως προηγούμενη επίθεση που είχε δεχθεί
3)Μια αστυνομία που αν κάνει όλο αυτό το απίστευτο σκηνικό στην Ασκληπιού, τουλάχιστον θα έπρεπε να το είχε κάνει κυνηγώντας ξέρω γω τι. Ούτε μία σύλληψη όμως αν κατάλαβα δεν έγινε τελικά, παρά μόνο οι προσαγωγές για την εξακρίβωση στοιχείων, οι οποίες στη συντριπτική πλειοψηφία τους αφορούσαν δικηγόρους
και 4) Μια αστυνομία όπου τα ΜΑΤ θα έχουν διακριτικά ώστε να μπορούν θεωρητικά τουλάχιστον να υφίστανται τις συνέπειες των εξατομικευμένων πράξεών τους, ειδάλλως παύουν να είναι πια πολίτες αστυνομίας δημοκρατικής χώρας και μετατρέπονται σε ελέω Θεού ανεύθυνους στρατιώτες.

 
At 1/10/2009 07:58:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δηλαδή στην Ελλάδα υπάρχουν ιδεαλιστές δικηγόροι;

Σουρρεαλισμός που θα έκανε και τον David Lynch περήφανο.

 
At 1/10/2009 08:25:00 μ.μ., Blogger ggl said...

"Μια αστυνομία όπου τα ΜΑΤ θα έχουν διακριτικά ώστε να μπορούν θεωρητικά τουλάχιστον να υφίστανται τις συνέπειες των εξατομικευμένων πράξεών τους, ειδάλλως παύουν να είναι πια πολίτες αστυνομίας δημοκρατικής χώρας και μετατρέπονται σε ελέω Θεού ανεύθυνους στρατιώτες."

Old boy, δεν κατέχω νομικά, αλλά νομίζω ότι υπάρχει νόμος που τους επιβάλλει τα διακριτικά. Το ότι δε τα φέρουν δεν τους καθιστά παραβάτες; Και εφόσον παραβατούν δεν πρέπει να συλληφθούν ή κάτι ανάλογο;

 
At 1/10/2009 09:16:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μια ερώτηση σχετική με το πανεπιστημιακό άσυλο.

Ισχυρίστηκαν διάφοροι (τηλεστάρς και βολευτές) ότι τα ματ δεν μπορούσαν ν' ανέβουν την πρασιά στα Προπύλαια, γιατί ήταν χώρος του παν. ασύλου. Και γι' αυτό, είπανε, δεν μπόρεσαν να πιάσουν τους κουκουλοφόρους που τους την έπεφταν από εκεί.

Ερώτηση: Όταν στο χώρο του πανεπιστημιακού ασύλου τελείται ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΑΔΙΚΗΜΑ, τότε η αστυνομία μπορεί να επέμβει ακόμα και χωρίς άδεια από τις πανεπιστημιακές αρχές - σωστά;

Ρωτάω, γιατί αν αυτό είναι σωστό, τότε τα ματ - αντί να σκοτώνουν στο ξύλο και στα χημικά άσχετο κόσμο στην Ασκληπιού, Σκουφά, κ.λπ. - θα μπορούσαν μια χαρά χτες να περικυκλώσουν και να συλλάβουν όλους όσους τους έριχναν πέτρες και μολότωφ μέσα από την πρασιά των Προπυλαίων (αυτόφωρο αδίκημα).

Κι επομένως, αν δεν το έκαναν, τότε Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤ και κάθε υπεύθυνος είναι ΥΠΟΛΟΓΟΙ και νομικά για τη δράση των κουκουλοφόρων.

Τι λέτε οι έχοντες γνώσεις νομικές;

 
At 1/11/2009 12:15:00 π.μ., Blogger Filboid Studge said...

Old boy,
"Πού χάθηκαν οι σινεφίλ" - Part II.

http://www.youtube.com/watch?v=fGfAi7Jh2C4

:((

 
At 1/11/2009 12:20:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν μνπορείς να έχεις "σωστή" και νομότυπη αστυνομία, όταν δεν έχεις σύστημα Δικαιοσύνης ικανό να το στηρίξει.
Χωρίς σαφή απεξάρτηση Εκτελεστικής, Νομοθετικής και Δικαστικής εξουσιών, τίποτε ουδιώδες δεν γίνεται.
Είναι ανέφικτο.

 
At 1/11/2009 01:37:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

He was a sweet and tender/hooligan, hooligan/And he said that hed never, never do it again/And of course he wont (oh, not until the next time)/And he swore that hell never, never do it again/Poor old man/He had an accident with a three-bar fire/But thats ok/Because he wasnt very happy anyway/Poor woman/Strangled in her very own bed as she read/But thats ok/Because she was old and she would have died anyway/Dont blame The sweet and tender hooligan, hooligan
Because hell never, never, never, never, never, never do it again
(not until the next time)/Jury, youve heard every word/So before you decide/Would you look into those mother me eyes/I love you for you, my love, you my love
You my love, you my love/Jury, youve heard every word/But before you decide/Would you look into those mother me eyes/In the midst of life we are in death etc./Dont forget the hooligan, hooligan/In the midst of life we are in death etc./Etc! etc! etc! etc!/In the midst of life we are in death etc!
Etc! etc! etc! etc!/In the midst of life we are in debt etc!/Just will you free me ?/Will you find me ?/Will you free me ?/Will you find me ?/Will you free me, free me, free me, free me, free me, free me, free me ?/Jury will you free me?

 
At 1/11/2009 01:56:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Passenger, στην Ελλάδα υπάρχουν διαφόρων λογιών δικηγόροι. Γι΄αυτό το πρόβλημα τελικά δεν ήταν ποτέ ο Κούγιας, αλλά το ότι τα μίντια επέλέξαν να σταροποιήσουν τη δικηγορία τύπου Κούγια.

 
At 1/11/2009 02:00:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Ggl, για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω αν υπάρχει σχετικός νόμος για τα ΜΑΤ, φαντάζομαι όμως ότι θα υπάρχει. Αν υπάρχει και δεν εφαρμόζεται το αδίκημα αφορά πρώτα τους ανωτέρους τους και μετά τους ίδιους, αλλά για να μην κοροϊδευόμαστε είναι περισσότερο πολιτικό ζήτημα παρά νομικό. Το οποίο καθόλου βέβαια δεν διαφωνώ ότι έχοντας και νομική διάσταση, επιδέχεται νομικής αντιμετώπισης ακριβώς για να υπάρξει και πολιτική λύση (ήτοι να έχουν εφεξής διακριτικά και να κοπεί αυτό το άθλιο φαινόμενο).

 
At 1/11/2009 02:08:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Fliboid Studge, αφού το πας έτσι: http://www.youtube.com/watch?v=sgGYyzVawF4&feature=related

Accidentally or otherwise,on the fucking spot, on the fucking spot.

 
At 1/11/2009 02:21:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«Mια ερώτηση κλειδί», το μόνο σίγουρο είναι ότι οι λωρίδες της Πανεπιστημίου δεν είναι ούτε άσυλο ούτε προέκταση του ασύλου ούτε τίποτα. Η όλη περί ασύλου επιχειρηματολογία είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση εκ του πονηροτάτου.
Αλλά για να είμαστε δίκαιοι, στην περίπτωση που κανείς κυνηγούσε την αστυνομία για τα όσα γράφεις η μεν αστυνομία θα έτριβε τα χέρια της από ικανοποίηση, ενώ θα πάθαινε και ιδεολογικό μπλακ άουτ -αν όχι μεγάλο, πάντως σημαντικό- κομμάτι της από 'δω πλευράς.

 
At 1/11/2009 03:16:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Sorry gia ta greeklish alla den exw ellinika fonts edw pou eimai...kai epishs den eimai astynomikos alla ypallilos etaireias sto ekswteriko...esy mhpws grafeis apo ton Perisso? loipon nomizw oti ta vlepeis ligo monoplevra OB. Phgaine se opoiadhpote evrwpaiki xwra na miliseis se astynomiko ston tono pou milaei h dikhgoros me thn camera sthn arxh tou video, h na parempodiseis prosagwgh kai ean den katalhkseis mesa se klouva san tsouvali grapse mou. gia th giagia ontws einai tragiko alla apo thn alli-den to lew egw ta MME tou Lambraki- egrapsan oti ta atoma auta empodisan thn astynomia na kanei prosagwges se autous pou eixan katafygei mesa sthn polykatoikia. O allos pou phge sto nosokomeio ean vghke apo to nosokomeio kai ekane pali ta idia de me ekplhsei pou katelhkse pali sto nosokomeio! Loipon apo th mia thes thn astynomia na prostatevei ton polith apo thn alli pas kai empodizeis na kanoun th douleia tous? den mou vgazei kai poly nohma auto. twra gia ta diakritika ap'oso kserw prepei na exoun arithmous, to exw parathrhsei kai eksw auto..den diavasa pantws na exei tethei tetoio thema kai apo to video de nomizw oti fainetai. telos pantnwn apo th mia perimeneis mia ypodeigmatikh astynomia enw ksereis me poio tropo proslamvanontai, ekpaidevontai klp kai apo thn alli kaneis oti einai dynaton gia na wthhseis ta pragmata sta akra, vrizeis, fwnazeis ,petas pragmata, empodizeis syllhpseis...wraia h moda tou na vrizw tous mpatsous alla otan forodiafevgeis kai den yparxoun lefta gia na plhrwthoun kai na ekpaideutoun oi mpatsoi sou ftaiei h astynomia

 
At 1/11/2009 03:37:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Κοίτα, στις ειδήσεις είδα τον τύπο με την γάζα να λέει ότι είναι καταστηματάρχης στην περιοχή και όχι διαδηλωτής. Αλλά φαίνεται ότι το άγχος για τους καταστηματάρχες του Κέντρου, με το οποίο περάσαμε ένα μήνα και, έχει τα όριά του.
Όσο για την εν γένει άποψη του σχολίου σου, θα επαναλάβω κάτι που έγραψα ως σχόλιο και σε προηγούμενο ποστ.
Ότι ίσως τελικά η νεοελληνική ιδιαιτερότητα να μην συνίσταται τόσο στην αστυνομική γουρουνοσύνη αλλά στην αντίδραση σε αυτή. Ίσως δηλαδή να έχεις δίκιο και σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα να τραβολογάνε γριές και να δέρνουν τραυματίες. Αλλά αν σου φαίνεται λογικό, αν δεν θίγεσαι με αυτό που βλέπεις, αν δεν σε πειράζει ούτε αυτή η εικόνα, αν τα δικαιολογείς και αυτά ως εντός των αποδεκτών όρων του παιχνιδιού, τότε θα προτιμήσω να μείνω με την ελληνική νοοτροπία που αν μη τι άλλο λέει ότι στις γριες και στους τραυματίες θα πρέπει το σιδερένιο χάδι της έννομης τάξης να είναι μια στάλα απαλότερο.

 
At 1/11/2009 08:30:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Όσο υπάρχετε οι ηλίθιοι που πιστεύετε τα στημένα επεισόδια από διάφορους δήθεν αμέτοχους πολίτες τόσο θα υπάρχει ένα κράτος που σας αξίξει.

Όσο υπάρχετε οι ηλίθιοι που πιστεύετε διάφορους δημοσιογραφικούς κονδυλοφόρους τόσο θα υπάρχουν δυνάστες στην εξουσία.

Όσο υπάρχετε οι ηλίθιοι θα υποφέρουμε εμείς











Εμείς οι άλλοι που δε φταίμε να μας κυβερνάνε αυτοί που αξίζουνε σε σας.

 
At 1/11/2009 08:37:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

karolina said...
den einai dynaton....

skeftomai polu sovara to endexomeno tis metanasteusis sto ekswteriko... molis parw to ptuxio mou...

Καρολίνα μη μας το κάνεις αυτό ρε συ.

 
At 1/11/2009 09:11:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ασ' το κορίτσι, να γνωρίσει και πραγματικές αστυνομίες, πραγματικών κρατών...

 
At 1/11/2009 10:47:00 π.μ., Blogger Filboid Studge said...

Old boy,
Touché!
Δεν γνώριζα καν την ύπαρξη του φιλμ "In Bruges".

 
At 1/11/2009 01:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

νομίζω πως τα πρόσφατα γεγονότα δεν χωρούν σε λογικές διευθετήσεις καθώς ολότελα παράλογα σε έκταση και ένταση αναλογικά των αφορμών που (δεν) εδόθηκαν εξ αρχής. Πολύ αμφιβάλλω για την αποτροπή τους μέσω των όσων κινητοποιήσεων, συζητήσεων και αναλύσεων περί θεσμών, νομοθεσίας, κ.λπ. Κι όπως διάβασα σε πρόσφατο post, η επανάληψή τους εκατέρωθεν σωμάτων ασφαλείας & μερικών "διαδηλωτών" δεν έχει πάψει τις τελευταίες δεκαετίες, κάμποσες φορές με μοιραία κατάληξη. Δυστυχώς, αποδεικνύεται πως η λήθη δρα πιο αποτελεσματικά & η έστω περισυλλογή στα καλλιτεχνικά πεδία δεν αφορά πολλούς προς αλλαγή συμπεριφοράς, δράσης & αποφυγή παρόμοιων περιστατικών.

 
At 1/11/2009 01:50:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

Ελλάδα μου κωλόγρια, Ελλάδα Ψωροκώσταινα,
Μακάρι να ξανάνιωνες, ακόμα κι αν αρρώσταινα!
(παραφράζοντας τον τίτλο)

~~Filboid Studge: αγράμματε! ;)

 
At 1/11/2009 05:46:00 μ.μ., Blogger Filboid Studge said...

@Old boy & Ροδιά
γι αυτό κωλοτρίβομαι στα blog σας, ενημέρωσης και παιδείας ένεκεν!
:))

 
At 1/11/2009 05:57:00 μ.μ., Blogger urban wind said...

Μου το έστειλε κάποιος φίλος και μου σχολιάσε ...κοίτα τι περνάει στα μονόστηλα των εφημερίδων ...http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_world_2_21/12/2008_296927

 
At 1/12/2009 12:43:00 π.μ., Blogger Alpha said...

είναι ολοφάνερο ότι έχει χαθεί κάθε έννοια λογικής εκατέρωθεν

αντεξουσιαστών και αστυνομίας

(σύμφωνα με τα δεδομένα της πλειοψηφίας των αναγνωστών του μπλογκ, το να εξισώνεις στην έλλειψη λογικής τους αντεξουσιαστές με τους "μπάτσους" είναι ύβρις.όμως η γνώμη μου είναι ότι το να φοράμε την ταμπέλα του "δολοφόνου" σε 40.000 ανθρώπους που κάνουν μία δουλειά, η οποία αν εκλείψει δε θα μας αρέσει καθόλου, είναι χάσιμο της λογικής.)

πάντως:αυτός έχει τη δύναμη είναι η αστυνομία και οφείλει ο έχων τη δύναμη να τη χειρίζεται συνετά. αντ αυτού, το βίντεο που έβγαλε ο ολντ μπόι δείχνει ωμή και παράλογη χρήση της δύναμης, και είδικά το κομάτι με τη γριούλα είναι απαράδεκτο και θα δικιολογήσει την κλιμάκωση σ αυτό το γαιτανάκι που μαίνεται εδώ και ένα μήνα.

άσχημα τα πράματα.

από τη μιά περιμένουμε βαθιά οικονομική κρίση, 20-25% ανεργία μέχρι τέλους ιουνίου, απ τη άλλη έχουμε μια κυβέρνηση που δρά μόνο με τη λογική του τι πρέπει να κάνει επικοινωνιακά για να ξαναβγεί αδιαφορώντας αν βουλιάζει τη χώρα στα σκατά όλο και πιο πολύ, και απ την τρίτη έχουμε μια κοινωνική έκρηξη που θα κλιμακωθεί και που συνιστάται στην καταδική από τη μεριά της κοινωνίας των εκπρόσωπων της επιβολής της τάξης, εκρποσώπων που μοιραία και σαν αποτέλεσμα της οικονομικής φτώχειας που μας έρχεται με βήμα ταχύ, θα τους χρειαστούμε λίαν συντόμως να μας προστατεύουν από την επερχόμενη αύξηση εγκληματικότητας.

όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ στο συμπαθέστατο μπλογκίδιο "το τέλος της εποχής του Εγώ, και ο ερχομός της Αγάπης έρχονται, αλλά πρέπει να φάμε πολλά αγγούρια ακόμα μέχρι να Αλλάξουμε"

ή όπως λένε και οι U2 "midgnight is when the day begins"

και δεν είναι μεσάνυχτα ακόμα γαμώτο.παρά είκοσι είναι.

έχουμε πολύ ακόμα μέχρι τα μεσάνυχτα.

έχουμε ξεκινήσει όμως.

 
At 1/12/2009 01:58:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Mosaic, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, το βίντεο είναι από το σάιτ του Στέλιου Κούλογλου, το http://www.tvxs.gr.
Fliboid Studge, τώρα που το έμαθες, δες το κιόλας, θα σ' αρέσει :)
Urban Wind, πολύ ενδιαφέρον το λινκ.

 
At 1/12/2009 10:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@mosaic
και δεν είναι μεσάνυχτα ακόμα γαμώτο.παρά είκοσι είναι.
έχουμε πολύ ακόμα μέχρι τα μεσάνυχτα.
έχουμε ξεκινήσει όμως.

εγω παλι ανυπομονω για το παρα πεντε,μιας και στην ελλαδα ολα εκει παιζονται...
για να δουμε...

οσον αφορα στο θεμα των ημερων,εδω δεν εχουμε κυβερνηση της προκοπης πεντε χρονια τωρα γιατι ναχουμε αστυνομια?
αφου ολα δειχνουν ναχουν αφεθει στην τυχη τους.......
Α.Γ.

 
At 1/12/2009 10:22:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Υπήρχε κάποιος ιδιαίτερος λόγος που στον τίτλο αναφέρεσαι στην ηλικιωμένη κυρία ως κωλόγρια; Το γρια πχ δεν σου αρκούσε;

 
At 1/13/2009 01:07:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Eστέτ, η λέξη μου σε χάλασε και όχι το βίντεο; Δεν είναι αντιληπτό το νόημα και το πλαίσιο στο οποίο χρησιμοποίησα τη συγκεκριμένη λέξη;

 
At 1/13/2009 02:53:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

http://jungle-report.blogspot.com/2009/01/blog-post_11.html

 
At 1/13/2009 09:20:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αντιλαμβάνομαι ότι επιχειρείς να ισοφαρίσεις τους ένστολους τραμπούκους σε βαρβαρότητα -καθένας με τα όπλα του- to make a point.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home