H λάθος εποχή για να πεθάνεις
Ένας φίλος αναρωτιέται φωναχτά: «Καλά, παλιά όταν υπήρχε απεργία πείνας δεν το ανέφεραν καθημερινά στις ειδήσεις;». Ναι, το ανέφεραν. Ανασύρω κάτι που είχα γράψει προ ετών:
Μια εντονότατη ανάμνηση που έχω από παιδί είναι ο θάνατος του Μπόμπι Σαντς. Ο Μπόμπι Σαντς ήταν φυλακισμένο από τους Άγγλους μέλος του ΙRΑ. Μετά από 66 ημέρες απεργίας πείνας, πέθανε σε ηλικία 27 ετών, στις 5 Μαϊου 1981. Γιατί όμως εντυπώνεται στη μνήμη ενός παιδιού ένας απεργός πείνας; Ίσως επειδή όλο τον προηγούμενο καιρό λένε στις ειδήσεις ότι κινδυνεύει να πεθάνει, κινδυνεύει να πεθάνει, και νομίζεις (μάλλον ξέρεις, είσαι σίγουρος) ότι όλα θα πάνε καλά (γιατί πώς αλλιώς, πώς να μην πάνε όλα καλά;), ότι δηλαδή δεν μπορεί, δεν θα τον αφήσουν να πεθάνει. Αλλά μια μέρα ανακοινώνουν πως αυτό ήταν και πάει, πέθανε. Άρα ο θάνατος υπάρχει (όχι ως απλή ανακοίνωση, πως πέθανε ο τάδε που πιθανότατα δεν είχες καν ακουστά, αλλά πως πέθανε κάποιος που ως χθες ζούσε, κάποιος που θα μπορούσε να σωθεί, κάποιος για τον οποίο είχες ενδιαφερθεί). Και μαζί του υπάρχει και το κακό, ή μάλλον αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις, αυτό που είναι πάνω από σένα στην ηλικία των 8 1/2 και το οποίο λέγεται πολιτική ή εθνικά δίκαια. Και στο αρχικό δυσκολοχώνευτο ενός ανθρώπου που στερείται εκουσίως την τροφή του, έρχεται το ακόμη πιο δυσκολοχώνευτο ενός κράτους που τον αφήνει να πεθάνει. Κάποιος λέει είμαι διατεθειμένος να πεθάνω και οι θεσμοί, η εξουσία, όλο αυτό το απρόσωπο "εμείς" του λέει, οκ, πέθανε. Σε αφήνουμε και δεν θα σε εμποδίσουμε. Έχουμε άλλες προτεραιότητες. Η ζωή σου είναι αναλώσιμη και διαπραγματεύσιμη. Είναι προτιμότερο να πεθάνεις από το να δεχτούμε τους όρους σου για τις συνθήκες φυλάκισής σου, είναι προτιμότερο να πεθάνεις από το να φανεί ότι υποχωρούμε στις απαιτήσεις ενός τρομοκράτη του ΙRΑ.
Άλλο το 1981 όμως κι άλλο το 2013. Το 2013 είναι η λάθος εποχή για να πεθάνεις. Καταρχάς τα σημερινά οκτάχρονα μπορούν να είναι ήσυχα ότι θα γλιτώσουν από όλη αυτή την αγωνία για το αν θα πεθάνεις ή όχι. Μπορείς να αργοπεθάνεις ήσυχα, διακριτικά, μακριά από τα τηλεοπτικά φώτα, ώστε το διάβημά σου να μην μολύνει καμία παιδική ψυχή.
Τα κανάλια που μιλούσαν για την απεργία πείνας του 81 τα έκλεισαν σε μια νύχτα, έχουν περάσει εβδομάδες και δεν τα επαναλειτουργούν παρά τις δικαστικές αποφάσεις, κι όλο αυτό βρήκε απέναντί του μια λαϊκή αντίδραση βελούδινη, ναζιάρα, εν τέλει αφασική.
Όταν λοιπόν κλείνουν την ΕΡΤ και σε επίπεδο πολιτών δεν έτρεξε κανένα σοβαρό κάστανο, το να πεθάνει από απεργία πείνας ένας «κατηγορούμενος για αναρχία και τρομοκρατία» αναμένεται να προκαλέσει εντονότατο ξύσιμο των γεννητικών οργάνων στην καλύτερη περίπτωση και μια άγρια χαρά στη χειρότερη.
Κι αν το 2013 είναι η λάθος εποχή για να πεθάνεις, το καλοκαίρι του 2013, και δη όσο προχωράμε τον Ιούλιο και προσεγγίζουμε τον Αύγουστο, είναι η διπλά λάθος εποχή για να πεθάνεις. Βad timing, bro. Όλα θα τα πάρει το καλοκαίρι, με τα μισόλογα τα σβησμένα, τα καραβόπανα τα σχισμένα, μες στις αφρόσκονες και τα φύκια, όλα θα τα πάρει και θα τα πάει πέρα.
Τον Δεκέμβρη του 2008 δεν είχε πλακώσει ακόμη τα πάντα το γενικευμένο μίσος, η γενικευμένη λύσσα, τον Δεκέμβρη του 2008 η απώλεια μιας ανθρώπινης ζωής μπορούσε ακόμη να σκανδαλίσει και ήταν ακριβώς αυτός ο σκανδαλισμός με τον οποίο τρόμαξαν τόσο πολύ, τον οποίο εχθρεύτηκαν τόσο πολύ, γιατί αποδείκνυε πως κάτι ακόμα απέμενε υγιές, πως υπήρχε ένας ψυχικός πυρήνας που είχε μείνει ανέπαφος από τον σταρχιδισμό και την ιδιώτευση.
Το καλοκαίρι του 2013 είναι πια ο καθένας για την πάρτη του και εμείς εναντίον εσείς· αλλά εννοείται αφού βγει ο Αύγουστος πρώτα, που όλα θα τα σκεπάσει, όλα θα τα πνίξει, όλα θα τα κυριεύσει.
Το να μην τηρεί η -δικαστική εν προκειμένω- εξουσία όμως τους κανόνες που έχουν τεθεί για να την περιορίζουν, το να παραβιάζει αυτά τα όρια και να κάνει επίδειξη ισχύος απέναντι σε κάποιον που κατ' αποτέλεσμα δεν αντιμετωπίζει ως πολίτη αλλά ως εσωτερικό εχθρό, έχει και αυτό τα δικά του όρια: ακόμη και τους εσωτερικούς εχθρούς δεν τους οδηγείς στην φυσική τους εξόντωση. Ειδάλλως, δεκατρία - ξεδεκατρία, καλοκαίρι - ξεκαλοκαίρι, το στίγμα και το όνειδος θα είναι διαρκές.
Μια εντονότατη ανάμνηση που έχω από παιδί είναι ο θάνατος του Μπόμπι Σαντς. Ο Μπόμπι Σαντς ήταν φυλακισμένο από τους Άγγλους μέλος του ΙRΑ. Μετά από 66 ημέρες απεργίας πείνας, πέθανε σε ηλικία 27 ετών, στις 5 Μαϊου 1981. Γιατί όμως εντυπώνεται στη μνήμη ενός παιδιού ένας απεργός πείνας; Ίσως επειδή όλο τον προηγούμενο καιρό λένε στις ειδήσεις ότι κινδυνεύει να πεθάνει, κινδυνεύει να πεθάνει, και νομίζεις (μάλλον ξέρεις, είσαι σίγουρος) ότι όλα θα πάνε καλά (γιατί πώς αλλιώς, πώς να μην πάνε όλα καλά;), ότι δηλαδή δεν μπορεί, δεν θα τον αφήσουν να πεθάνει. Αλλά μια μέρα ανακοινώνουν πως αυτό ήταν και πάει, πέθανε. Άρα ο θάνατος υπάρχει (όχι ως απλή ανακοίνωση, πως πέθανε ο τάδε που πιθανότατα δεν είχες καν ακουστά, αλλά πως πέθανε κάποιος που ως χθες ζούσε, κάποιος που θα μπορούσε να σωθεί, κάποιος για τον οποίο είχες ενδιαφερθεί). Και μαζί του υπάρχει και το κακό, ή μάλλον αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις, αυτό που είναι πάνω από σένα στην ηλικία των 8 1/2 και το οποίο λέγεται πολιτική ή εθνικά δίκαια. Και στο αρχικό δυσκολοχώνευτο ενός ανθρώπου που στερείται εκουσίως την τροφή του, έρχεται το ακόμη πιο δυσκολοχώνευτο ενός κράτους που τον αφήνει να πεθάνει. Κάποιος λέει είμαι διατεθειμένος να πεθάνω και οι θεσμοί, η εξουσία, όλο αυτό το απρόσωπο "εμείς" του λέει, οκ, πέθανε. Σε αφήνουμε και δεν θα σε εμποδίσουμε. Έχουμε άλλες προτεραιότητες. Η ζωή σου είναι αναλώσιμη και διαπραγματεύσιμη. Είναι προτιμότερο να πεθάνεις από το να δεχτούμε τους όρους σου για τις συνθήκες φυλάκισής σου, είναι προτιμότερο να πεθάνεις από το να φανεί ότι υποχωρούμε στις απαιτήσεις ενός τρομοκράτη του ΙRΑ.
Άλλο το 1981 όμως κι άλλο το 2013. Το 2013 είναι η λάθος εποχή για να πεθάνεις. Καταρχάς τα σημερινά οκτάχρονα μπορούν να είναι ήσυχα ότι θα γλιτώσουν από όλη αυτή την αγωνία για το αν θα πεθάνεις ή όχι. Μπορείς να αργοπεθάνεις ήσυχα, διακριτικά, μακριά από τα τηλεοπτικά φώτα, ώστε το διάβημά σου να μην μολύνει καμία παιδική ψυχή.
Τα κανάλια που μιλούσαν για την απεργία πείνας του 81 τα έκλεισαν σε μια νύχτα, έχουν περάσει εβδομάδες και δεν τα επαναλειτουργούν παρά τις δικαστικές αποφάσεις, κι όλο αυτό βρήκε απέναντί του μια λαϊκή αντίδραση βελούδινη, ναζιάρα, εν τέλει αφασική.
Όταν λοιπόν κλείνουν την ΕΡΤ και σε επίπεδο πολιτών δεν έτρεξε κανένα σοβαρό κάστανο, το να πεθάνει από απεργία πείνας ένας «κατηγορούμενος για αναρχία και τρομοκρατία» αναμένεται να προκαλέσει εντονότατο ξύσιμο των γεννητικών οργάνων στην καλύτερη περίπτωση και μια άγρια χαρά στη χειρότερη.
Κι αν το 2013 είναι η λάθος εποχή για να πεθάνεις, το καλοκαίρι του 2013, και δη όσο προχωράμε τον Ιούλιο και προσεγγίζουμε τον Αύγουστο, είναι η διπλά λάθος εποχή για να πεθάνεις. Βad timing, bro. Όλα θα τα πάρει το καλοκαίρι, με τα μισόλογα τα σβησμένα, τα καραβόπανα τα σχισμένα, μες στις αφρόσκονες και τα φύκια, όλα θα τα πάρει και θα τα πάει πέρα.
Τον Δεκέμβρη του 2008 δεν είχε πλακώσει ακόμη τα πάντα το γενικευμένο μίσος, η γενικευμένη λύσσα, τον Δεκέμβρη του 2008 η απώλεια μιας ανθρώπινης ζωής μπορούσε ακόμη να σκανδαλίσει και ήταν ακριβώς αυτός ο σκανδαλισμός με τον οποίο τρόμαξαν τόσο πολύ, τον οποίο εχθρεύτηκαν τόσο πολύ, γιατί αποδείκνυε πως κάτι ακόμα απέμενε υγιές, πως υπήρχε ένας ψυχικός πυρήνας που είχε μείνει ανέπαφος από τον σταρχιδισμό και την ιδιώτευση.
Το καλοκαίρι του 2013 είναι πια ο καθένας για την πάρτη του και εμείς εναντίον εσείς· αλλά εννοείται αφού βγει ο Αύγουστος πρώτα, που όλα θα τα σκεπάσει, όλα θα τα πνίξει, όλα θα τα κυριεύσει.
Το να μην τηρεί η -δικαστική εν προκειμένω- εξουσία όμως τους κανόνες που έχουν τεθεί για να την περιορίζουν, το να παραβιάζει αυτά τα όρια και να κάνει επίδειξη ισχύος απέναντι σε κάποιον που κατ' αποτέλεσμα δεν αντιμετωπίζει ως πολίτη αλλά ως εσωτερικό εχθρό, έχει και αυτό τα δικά του όρια: ακόμη και τους εσωτερικούς εχθρούς δεν τους οδηγείς στην φυσική τους εξόντωση. Ειδάλλως, δεκατρία - ξεδεκατρία, καλοκαίρι - ξεκαλοκαίρι, το στίγμα και το όνειδος θα είναι διαρκές.
38 Comments:
Ρητορική ερώτηση: αν ο παράνομα κρατούμενος απεργός πείνας ανήκε στον ακροδεξιό και όχι τον ακροαριστερό χώρο, θα έγραφες τα ίδια και με το ίδιο πάθος; Πιστεύεις οτι εσύ προσωπικά βρίσκεσαι έξω από το γαϊτανάκι του «εσείς» και «εμείς»; Κατά πόσο ειλικρινής opinion maker είσαι όταν το παίζεις εξωγήινος παρατηρητής που ψέγει το ανθρώπινο είδος για τον τρόπο που λειτουργεί κάτω από συνθήκες κοινωνικής διάλυσης;
Ο λαός λοιπόν, έτσι ξαφνικά, αποφάσισε να γίνει σταρχιδιστής ,
σαν να μη πέρασε μια μέρα αποφάσισε να γίνει αφασικός.
Ας του τα χώσουμε λοιπόν.
@ανώνυμο: πιστεύεις ότι με το να τρολλάρεις, απαντάς στην ουσία του ερωτήματος; Και, για να στο θέσω πιο σωστά: πότε ρε γαμώτο πιάστηκε και προφυλακίστηκε για τον μισό ποινικό κώδικα ακροδεξιός στην κωλοχώρα αυτή;;;;
Ρητορική ερώτηση...Από πότε οι ακροδεξιοί μπαίνουν φυλακή στην μαρμελλάδα?Από πότε επίσης,σαν συμβεί κάτι τέτοιο,προβαίνουν σε απεργία πείνας?..βουτάμε τη γλωταρίδα μας ώρες ώρες,δεν κάνει κακό.
Προς Ανώνυμος
Από ακροδεξιό χώρο δεν συνηθίζονται τέτοιες ευαισθησίες αλλά αν ποτέ στη θέση αυτή βρισκόταν ένα τέτοιο άτομο, η αντιμετώπιση της άρχουσας τάξης προς αυτόν θα ήταν προκλητικά διαφορετική - και αυτά τα γνωρίζουμε πολύ καλά ημείς και υμείς..Οι συνθήκες διάλυσης δεν είναι δικαιολογία για παραβάσεις νομιμότητας και ωμότητες..Η ειλικρίνεια (και το αντίθετό της) ενός γραπτού, μιας σκέψης, μιας ενέργειας, μιας δράσης κλπ, πηγάζει από κάποιο συναίσθημα και αίσθημα - εν προκειμένω από το αίσθημα δικαίου..οι νόμοι, άραγε και το σύνταγμα που καταστρατηγούνται με πρωτοφανή συνέπεια, θα πρέπει να μας αφήνουν α-παθείς; αυτό προτείνετε; και αν ναι, κατά πόσον ειλικρινής πολίτης είστε;
Ευχαριστώ
Arte Esoterica
Ρητορική απάντηση: έχεις δεί πολλούς ακροδεξιούς να παίζουν την ζωή τους κορώνα γράμματα; Έχεις πολλούς ακροδεξιούς να τους τρέχει η ασφάλεια και τα δικαστήρια; Ισως οχι γιατι δεν γινεται να τρεχουν τους συναδελφους τους.
Αι στο διάολο λοιπον μαλάκα στημένε γαμημένο καθίκι που θα μας κανεις κ μαθημα ισονομίας. Αι στο διάλο γαμημενε αναπηρε βλάκα.
Δειξε εναν ακροδεξιο απεργο πεινας ανωμυμε
@07:51, ο εξωγήινος παρατηρητής είσαι μάλλον εσύ, που ρωτάς, στην Ελλάδα του 2013, τι θα γινόταν αν ο απεργός πείνας ανήκε στον ακροδεξιό χώρο. Με την ίδια ακριβώς λογική θα μπορούσες να ρωτήσεις τι θα γινόταν αν έκανε η Θάτσερ απεργία πείνας και όχι ο Μπόμπι Σαντς. Μιλάμε για τον πραγματικό κόσμο και όχι με σοφιστείες, ρητορικές ερωτήσεις και νοητικά πειράματα. Και στον πραγματικό κόσμο που ζούμε, οι ακροδεξιοί δεν έχουν κανένα λόγο να κάνουν απεργία, πόσο μάλλον πείνας. Γιατί οι ακροδεξιοί είναι εξ'ορισμού με τους από πάνω. Απλά τα πράγματα.
Νίκος
Αγόρι μου, ρήτορά μου εσύ, δεν υπάρχουν ακροδεξιοί απεργοί πείνας. Δεν έχουν λόγο να κάνουν απεργία πείνας. Αποφυλακίζονται σε πέντε-δέκα μέρες ρε βλάκα με περικεφαλαία. Κι ας είχαν συλληφθεί για το ίδιο αδίκημα.
http://www.enikos.gr/society/120799,FWTO-Synelhf8hsan_gia_katoxh_oplwn.html
Για τις τελευταίες δύο προτάσεις της ρητορείας σου ας μην τοποθετηθώ γιατί θα αρχίσω να βρίζω για την γενικευμένη εγκεφαλική έκπτωση που τις χαρακτηρίζει.
ακροδεξιός κρατούμενος απεργός πείνας;
στην Ελλάδα;
πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις.... το καλύτερο ανέκδοτο "ίσων αποστάσεων" που έχω ακούσει τελευταία
φιρί φιρί το πάτε να με ρίξετε στο δικομματισμό πάλι :)
-φριζενμπιχλερ-
“Αγόρι μου, ρήτορά μου εσύ, δεν υπάρχουν ακροδεξιοί απεργοί πείνας.”
Όχι αλλά υπάρχουν ακροδεξιοί σαλεμένοι που αυτοκτονούνε στη Γαλλία στα σκαλιά της Notre Dam και γι’ αυτούς δεν υπάρχει ένα δάκρυ στα κείμενα του old-boy σε αντίθεση με σαλεμένους αντιμνημονιακούς συνταξιούχους που αυτοκτονούνε στο Σύνταγμα και στην περίπτωση αυτή ο λυρισμός ρέει άφθονος.
“Οι συνθήκες διάλυσης δεν είναι δικαιολογία για παραβάσεις νομιμότητας και ωμότητες..”
Αυτό περιλαμβάνει και για τους Ρωμανούς, Μαζιώτιδες κλπ. αυτού του κόσμου ή εκεί είναι τα δικά μας τα αναρχικά παιδιά και ισχύουν άλλα;
“Kι ας είχαν συλληφθεί για το ίδιο αδίκημα.”
Οι φασίστες αυτοί συνελήφθησαν για παράνομη οπλοκατοχή, όχι έξω από αποθήκη με βαρύ στρατιωτικό οπλισμό ούτε κατηγορούνται για συμμετοχή σε επαναστατική οργάνωση.
Υ.Γ) Χαίρομαι old-boy που πλέον αφήνεις να περνάνε και υβριστικά σχόλια, ίσως το αξιοποιήσω κι εγώ κάποια στιγμή όταν μου ανέβει το αίμα στο κεφάλι από βλακείες που διαβάζω εδώ. Που έχετε δήθεν καημό εσείς για «νομιμότητα», σαλταρισμένοι υποκριτές.
Προσωπικά γράφω εκεί που δεν πιάνει μελάνι και τους ακροαριστερούς και τους ακροδεξιούς επαναστάτες. Τις διακρίσεις τις κάνετε εσείς χωρίς να το παραδέχεστε όμως, το παίζετε και αντικειμενικοί παρατηρητές που τους πνίγει το άδικο όσων βλέπουν. Καλούμαι να κλάψω για τον Σακκά λες και ήταν αθώα αρσακειάδα και δεν ήξερε που έμπλεκε όταν έκανε τις επιλογές του ούτε με ρώτησε εμένα αν γουστάρω να πέσουνε οι φαύλοι για να εγκαθιδρυθεί αναρχισμός.
Και εν πάση περίπτωση αυτό που προσπαθώ να πω είναι το εξής απλό: όπως υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους καίγεται καρφί για τον Σακκά επειδή δεν θεωρούν πως το να επαναστατήσεις εναντίον του σάπιου κατεστημένου είναι από μόνο του αξιέπαινο αλλά τους ενδιαφέρει και η αντιπρόταση που κομίζει ο επαναστάτης με την οποία εν προκειμένω διαφωνούν σφόδρα, έτσι υπάρχουν κι εκείνοι που σε περίπτωση (λέμε ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ) που ο απεργός πείνας ήταν ένα αλλοπαρμένο εθνίκι με στολή παραλλαγής, θα τον έγραφαν προκλητικά στα @@ τους. Παριστάνετε οι περισσότεροι σχολιαστές αλλά και ο ίδιος ο αρθρογράφος οτι δεν ανήκετε στους δεύτερους; Ότι είστε έξω από την λογική του «εσείς» και «εμείς»; Αφού μετά την απομάκρυνση από το ταμείο την πάμε που την πάμε την δουλειά για έναν βαρβάτο εμφύλιο ας το κάνουμε ειλικρινά και μπεσαλίδικα.
old-boy πριν καιρό είχες γράψει «χειρότερος δρόμος από κάθε μνημόνιο, είναι αυτός της χρυσής αυγής. Τελεία»
Ορθή επανάληψη: «χειρότερος δρόμος από κάθε μνημόνιο, είναι αυτοί της χρυσής αυγής και του αναρχισμού». ΕΔΩ μπαίνει η τελεία old-boy, τουλάχιστον όταν θέλεις να παρουσιαστείς ως κάποιος που δίνει δεκάρα για τη νομιμότητα και τον ενδιαφέρει να μη σκοτωθεί ο κόσμος μεταξύ του. Από τη στιγμή που διαλέγεις με τον τρόπο σου στρατόπεδο ένοπλου άκρου (όχι μόνο στην περίπτωση του Σακκά), η κριτική σου απέναντι στους φασίστες είναι αποδυναμωμένη μέχρι απίσχνανσης.
Βουλωστο ανώνυμε ρουφιάνε: "Μαγκιά", τσαμπουκάς και Ι5: όταν οι χρυσαβγίτες απειλούν για να πάρουν απαλλαγή από το στρατό
Εξαρτάται από το ποιος κρίνει την καταλληλότητα της εποχής .
Οι αδιάφοροι που πλέον έχουν συνηθίσει ,δεν βρίσκουν καμία εποχή κατάλληλη.
Αυτοί που βοηθάνε με την πρακτική τους ,μιλάνε για παράπλευρες απώλειες αδυνάτων.
Συνήθως κλαίνε μπροστά την οθόνη ,κατανοούν και συλλυπούνται υποκριτικά .
Οι αγανακτισμένοι που δεν ασχολούνται με την εποχή ,αλλά ζητάνε από μελλοντικούς αυτόχειρες να σκοτώσουν μερικούς και μετά μπορούν να πάνε να αυτοκτονήσουν.
Όσοι νομίζουν ότι είναι θέμα εποχής , ενώ είναι ζήτημα δεν πάει άλλο . Το κακό είναι ότι το δεν πάει άλλο, δεν έχει την ίδια ημερομηνία λήξης για όλους.
Τα τρωκτικά που δεν ασχολούνται γιατί ροκανίζουν χωρίς σταματημό .
Οι ίδιοι που αν σκέφτονταν την καταλληλότητα ίσως να μην έδιναν τέλος στη ζωή τους.
Η διαφορά μεταξύ Μπόμπι Σάντς και Κώστα Σακκά ,είναι ότι ο πρώτος επέλεξε συνειδητά το Θάνατο για να στείλει μήνυμα , ξέροντας την αδιαλλαξία των Άγγλων , ενώ δεύτερος αποφάσισε να παζαρέψει με τον θάνατο για να διεκδικήσει το αυτονόητο[πιστεύω ότι θα τα καταφέρει].
Έχει πλάκα ο διάλογος εδώ μέσα. Στην τρολιάρικη απορία του πρώτου ανώνυμου πέφτουν όλοι να τον φάνε, με λίγα μπινελίκια για το καλό. Και κανείς δεν απαντά (πέρα από το ιστορικα ορθό ότι αυτά δεν συμβαίνουν) γιατί το δίκιο είναι δύσκολο.
Πρώτε ανώνυμε, αν σε ενδιαφέρει η απάντηση ενός άλλου ανώνυμου, αν στον προφυλακισμένο κασιδιάρη / τσοχατζόπουλο / μάκη δουρή / ρωχάμη / χίτλερ απεργό πείνας είχε γίνει τέτοια καραμπινάτη παρανομία, εγώ τουλάχιστον θα έλεγα να αφεθεί ελεύθερος και θα ζητούσα ευθύνες από τους δικαστές. Και αν πέθαινε από την απεργία πείνας θα τους θεωρούσα "ηθικά" υπεύθυνους για τον θάνατό του.
Αλλά αυτά είναι τα νομικά τύπων σαν και τον καμίνη, δηλαδή μακριά από μας τέτοιοι φλώροι.
Και κάτι ακόμη, για την ειρωνία του πράγματος, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΙΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ: ένας δηλωμένος αναρχικός, που πιστεύει στον ένοπλο αγώνα για την κατάλυση του κράτους και ομολογεί ότι έβγαινε από αποθήκη με όπλα, που αρνείται το κράτος, τους κρατικούς νόμους, τα κρατικά δικαστήρια και κάθε εξουσία, παραπονείται, και στη συνέχεια αυτοκτονεί για την εσφαλμένη εφαρμογή των νόμων από τα δικαστήρια αυτά. Βλέπεις αυτά και σκέφτεσαι, χίλιες φορές ο Λάμπρος Φουντας
Αίμα της Κρονστανδης
Σιγά μη γίνει λαϊκός ξεσηκωμός για ένα κακομαθημένο που την είδε επαναστάτης και όταν οι αναβολές και οι στρεψοδικίες του δεν έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα (αποφυλάκιση και μετά-μην-τον-είδατε αλά Μαζιώτης-Ρούπα) αποφάσισε να το παίξει οσιομάρτυρας. Βρε άι παρατάτε μας με τα σάπια πρότυπά σας. Στην τελική, ας φωνάζατε και για την εξίσου άδικα προφυλακισμένη Σταμάτη για να μας πείσετε ότι όντως νοιάζεστε για την εφαρμογή του Συντάγματος και την ισονομία και όχι μόνο για την προστασία των τρομοκρατών συντρόφων σας.
Ανώνυμε 04:09:00 μ.μ. όλοι οι άνθρωποι έχουν ορισµένα θεμελιώδη δικαιώµατα, απλά και µόνο επειδή είναι ανθρώπινα όντα. Αυτά, τα λεγόμενα «Ανθρώπινα Δικαιώματα» υπάρχουν για άπειρους λόγους. Άλλα για να µας βοηθούν να ζούµε σε µια ατµόσφαιρα φιλικότητας µεταξύ µας, και άλλα για να αναζητάς ίση δικαιοσύνη. Δεν κρίνουμε εδώ ούτε την θρησκεία του, ούτε την ιδεολογία του, αλλά ούτε και την μόρφωση του, αλλά το στοιχειώδες.
Πήγαινε διάβασε λοιπόν την οικουμενική διακήρυξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κ έπειτα, έλα κλάσε μας μιά μάντρα.
και μην ξεχάσεις να δώσεις τα φιλιά μου στην Βίκυ
d.
ανώνυμε 04:09:00 μ.μ.
Δεν μιλάς καλά Κακομοίρογλου . Για ένα άνθρωπο μιλάμε, όσο και να διαφωνείς μαζί του δεν μπορείς να του αρνηθείς το δίκιο του.
Ότι θέλετε καταλαβαίνετε... Να αποφυλακισθεί αμέσως ο Σακκάς αν κρατείται παράνομα, δε διαφωνώ σε αυτό. Αυτό το οποίο επεσήμανα ήταν η υποκρισία σας, που νοιάζεστε για τα ανθρώπινα δικαιώματα μόνο αυτών που πληρούν τις ιδεολογικές σας προδιαγραφές. Διαδήλωση για την αποφυλάκιση της Σταμάτη πότε κάνατε, είπαμε;
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=25870
@ 06:28:00 μ.μ Εδώ λέμε την άποψή μας δεν διαδηλώνουμε.
Ναι πρέπει να αποφυλακιστεί η Β.Σταμάτη γιατί νομικά το δικαιούται.
Ο άλλος όμως πεθαίνει γιατί τον ξέχασαν εσκεμμένα στη φυλακή.Και να αποφυλακιστεί ,τα κουσούρια από την απεργία πείνας θα τα κουβαλάει ανεξίτηλα για την υπόλοιπη ζωή του.
Βγές εσύ να διαδηλώσεις για το νομικό δίκιο της Β.Στ .Δεν σου ζήτησε κανείς να διαδηλώσεις για το Κ.Σ.Μια καλή κουβέντα να πεις χωρίς δηλητηριώδη αλλά.
Γιατί το παίρνω προσωπικά: http://omniatv.com/blog/3166-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%BD%CF%89-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AC
Καλέ μου φιλελεύθερε, ευαίσθητε και δημοκράτη Ανώνυμε, να διευκρινίζεις τότε, σε ποιο σκέλος του σχολίου σου να απαντούν οι κοινοί θνητοί.
Τόσο το κείμενο του αρθρογράφου, όσο και το σχόλιο σου μπορούν να σχολιαστούν ποικιλότροπα απο πολλές σκοπιές. Ο καθένας σχολιάζει ότι επιλέξει.
Αλλά βρε άθρωπα! Και που γνωρίζεις εσύ τα πρότυπα του καθενός; Εδώ δεν τίθεται θέμα υπεράσπισης κάποιας ιδεολογίας, ή προτύπου, αλλά για επαίσχυντη καταπάτηση ανθρώπινου δικαιώματος από ένα κράτος με παντελή έλλειψη δικαίου.
Κράτος δικαίου έχεις υπόψιν τι σημαίνει; Oτι κυρίαρχος είναι ο νόμος και όχι ο άνθρωπος, ή αλλιώς, οι νομικοί κανόνες και όχι τα πρόσωπα. Ποιός νόμος; Ποιοί κανόνες; Αυτό υπερτονίζει ο γράφων.
Επίσης αναλογήσου πότε προφυλακίστηκε ο Σακκάς και πότε η Σταμάτη, κ πότε ξεκίνησε η εκδίκαση των υποθέσεων τους, κ έπειτα μίλα ευθαρσώς για σάπια πρότυπα.
Τώρα αν εσύ επιλέξεις να διοργανώσεις πορεία διαμαρτυρίας για την επαναστάτρια του Christian Louboutin είναι θέμα σου. Και πίστεψε με. Θα σε ακολουθήσει η μισή -πιθανόν και περισσότερη- Ελλάδα. Εκείνο το Ελλαδιστάν που ευθύνεται κατα το ήμισυ για το χάλι που βιώνει το κράτος μου/σου/του δηλαδή. Το να σε ενοχλούσε και να έβρισκες υποκριτικό την απραξία όλων εκείνων που ωρύονται καθημερινά στα σόσιαλ μίντια -και μη- υπερασπιζόμενοι τους νόμους, τους θεσμούς, τις αξίες, κ.τ.λ, πουλώντας ιδεολογία, όντας ράθυμοι στον καναπέ τους τρώγοντας τον εξωτικό μουσακά τους, στην επιπόλαια στάση ζωής τους, υπερστολίζοντας το image τους, συγχυσμένοι μεταξύ πνευματικής μαλάκυνσης, τεμπελιάς του σώματος και νωθρότητας πνεύματος που λέει και ο Ραούλ Βανεγκέμ, θα στο δικαιολογούσα περισσότερο και θα μου ακουγόταν φρονιμότερο.
diami βάλε μια βόμβα τότε όπως κάνουν τα ινδάλματά σου, μεγαλύτερο εφέ θα έχει ως προς την αφύπνιση των μαζών...
έτσι είναι, αφού έτσι νομίζετε
θα σας δω στο πλοίο :)))
Είστε λίγο άτυχοι, δε θα έχετε την ευκαιρία να ξανακάψετε την Αθήνα όπως τον Δεκέμβριο του '08, αποφυλακίστηκε (προσωρινά, μη χαίρεστε, όταν δικαστεί θα φάει καμιά 20άρα) ο Σακκάς.
Πρώτε Ανώνυμε, που πέσαν όλοι οι αναρχοαριστεροκομμουνιστές να σε φάνε.
Στη θέση σου, θα ξέφευγα από τις παρωχημένες πια έννοιες του Δίκαιου και Ηθικού
και θα έπαιρνα τη βοήθεια της “Life0” που είναι και το προπύργιο της σύγχρονης
διανόησης για τους περισσότερους απ’ αυτούς που στα χώνουν.
http://www.lifo.gr/team/u653/39649
30000 ευρώ απαίτησαν από έναν εξαντλημένο ημιθανή απεργό πείνας για να του αναγνωρίσουν το δίκιο. Μετά απο 38 μέρες, έτσι κοστολογήθηκε το μεγαλείο ψυχής από κάποιους σκατόψυχους.
τελικά (λίγη-παρωχημένη) δικαιοσύνη την έχει αυτός ο τόπος
http://antiphono.wordpress.com/2013/07/11/%CE%BF%CE%B9-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/
"Μπορείς να αργοπεθάνεις ήσυχα, διακριτικά, μακριά από τα τηλεοπτικά φώτα, ώστε το διάβημά σου να μην μολύνει καμία παιδική ψυχή."
"Έλα εδώ μικρό μου, αθώο. Κάθησε. Κάθησε να σου πω μια ιστορία που δεν ξέρεις για τους ανθρώπους, μια ιστορία που οφείλεις να μάθεις.
Κάποτε, σε χρόνους που σου φαίνονται μακρινοί, υπήρξαν άνθρωποι που μέσα στο φόβο τους, με καταφύγιο τα λόγια ηλιθίων -γονιών, προγόνων και δασκάλων-, που πάντα νομίζουν ότι ξέρουν καλύτερα, κυνήγησαν εδώ, σε αυτόν το μικρό πλανήτη, άλλους ανθρώπους σαν κι αυτούς, επειδή έβλεπαν μονάχα τις μικρές διαφορές και όχι τις μεγάλες ομοιότητες. Άλλοι γιατί δεν τους καταλάβαιναν, άλλοι γιατί δεν ήθελαν να τους καταλάβουν.
Κυνήγησαν, λοιπόν, πολλούς ανθρώπους, που ωφέλιμο είναι να τους αφήνεις αμέτρητους, και σε μέρη με φράχτες ψηλούς τους μάζευαν για να μην ξεφύγουν, και τους φυλούσαν με ανθρώπους όμοιούς τους που τυφλά ακολουθούσαν τις προσταγές τους, αλλά και με ανθρώπους που, μάχη τη μάχη, πόνο τον πόνο, λίγο-λίγο, τους είχε εξαθλιώσει ο πόλεμος ο μεγάλος που κυρίευε τους πάντες και λίγη ανθρωπιά τους είχε απομείνει.
Και σαν τους μάζευαν, με τραίνα, με φορτηγά, σαν πράγματα μικρής αξίας που τους θεωρούσαν, τους έβαζαν στη σειρά και έπαιρναν από εκείνους ό,τι οι ίδιοι θεωρούσαν πολύτιμο και χρήσιμο, πριν τους πάρουν και το σημαντικότερο, το τελευταίο που μας μένει, την ζωή τους.
Όσους δεν σκότωναν εξ' αρχής, εκείνους που δεν ήταν γέροι, άρρωστοι, άχρηστοι για τους σκοπούς τους, τους χώριζαν σε άντρες και γυναίκες, τους έκαναν σκλάβους και τους έβαζαν να δουλεύουν σκληρά.
Και για όσους δεν πέθαιναν από την εξαθλίωση, την πείνα, τις αρρώστιες και την εξάντληση, βρήκαν άλλους τρόπους για να πάρουν από αυτούς το τελευταίο πράγμα που τους απόμενε.
Εφτιαξαν, λοιπόν, θαλάμους, μεγάλα δωμάτια, κλειστά από παντού, και μέσα σ' αυτά τους έβαζαν μαζικά -πολλούς μαζί- και με αέρια δηλητηριώδη τους έπαιρναν τη ζωή μέσα σε φριχτούς πόνους και αγωνία.
Και από όλα αυτά να θυμάσαι, να μην ξεχνάς, το πιο σημαντικό. Και αυτοί που σκότωναν, και αυτοί που πέθαιναν, ήταν όλοι τους άνθρωποι, όπως κι εσύ, κι έτσι η ιστορία αυτή είναι για σένα."
Απλή άσκηση για φοιτητές νομικής. Ο Α ομολογεί τον φόνο του Β που διέπραξε στην Αθήνα. Ο Ανακριτής με τη σύμφωνη γνώμη του Εισαγγελέα διατάζει προσωρινή κράτηση την 1-1-2011. Μερικούς μήνες αργότερα, προκύπτουν στοιχεία σε βάρος του Α για τον βιασμό της Γ. Ασκείται δίωξη εναντίον του και ο Ανακριτής με τη σύμφωνη γνώμη του Εισαγγελέα διατάζει την προσωρινή κράτηση την 1-8-2011.Την 1-1-2012 το δικαστικό συμβούλιο διατάσσει την συνέχιση της προσωρινής κράτησης που είχε επιβληθεί για την ανθρωποκτονια. Την 1-7-2012 εχοντας συμπληρώσει 18 μηνες κρατούμενος, ο Α ζητά να αποφυλακιστεί. Το αίτημα του απορρίπτεται, επειδή αρχίζει να τρέχει η εκτέλεση της προσωρινής κράτησης για τον Βιασμό. Την 1-7-2013 ζητά πάλι να αποφυλακιστεί έχοντας πίσω του 30 μήνες προσωρινής κράτησης. Η δίκη του για την ανθρωποκτονία δεν έχει προσδιοριστεί και για τον βιασμό δεν έχει εκδοθεί ακόμη βούλευμα. Το συμβούλιο διατάζει την παράταση της προσωρινής κράτησης για άλλους εξι μήνες. Ο κατηγορούμενος δεν είναι ο Σακκας και κανείς φυσικά δεν δίνει τσακιστή πεντάρα για τό γεγονός ότι έχει ήδη συμπληρώσει 30 μήνες προφυλακισμένος. Παρανομεί το συμβούλιο ή όχι; ρωτήθηκαν οι φοιτητές.
Το μάθημα το πέρασαν όσοι απάντησαν αρνητικά. Οι υπόλοιποι κόπηκαν γιατί αναφέρθηκαν άλλος στο περίφημο δεκαοκτάμηνο κι άλλος στο λιγότερο περίφημο πια τριαντάμηνο. Μόνο που αυτά αφορούν άλλες κατηγορίες εγκλημάτων.
Το περίφημο παράνομο λοιπόν με το οποίο έχουμε βομβαρδιστεί τις τελευταίες μέρες δεν είναι τόσο αυτονόητο. Δεν αποκλείεται εσφαλμένα να ερμήνευσαν οι εφέτες τις διατάξεις. Δεν αποκλείεται να το έκαναν και δολίως. Μπορεί πράγματι οι πράξεις του Σακκά να έπρεπε να κριθούν με βάση το άρθρο που απαγορεύει προσωρινή κράτηση πάνω από 18 ή τριάντα, κατ εξαίρεση, μήνες. Πάντως δεν είναι παράνομη κάθε κράτηση που υπερβαίνει τους 18 κατ άλλους ή τους τριαντα, για τους πιο προχωρημένους στα νομικά εκ των δημοσιογράφων ή των δημοσιογραφούντων, μήνες.
Αν είναι παράνομη κάθε κράτηση που υπερβαίνει τα παραπάνω όρια τότε ελπίζω σύντομα να δούμε μια έστω και μικορότερης έκτασης κινητοποίηση για όσους κρατούνται στις φυλακές για διάφορα αδικήματα και ο χρόνος της κράτησης τους έχει υπερβεί τα παραπάνω όρια.
Και για να προλάβω κάποιες ενστάσεις σπεύδω να υπογραμμίσω ότι το σχόλιο έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με το γεγονός ότι αναπτύχθηκε και εξακολουθεί να εξελίσσεται μια συζήτηση που θεωρεί τόσο αυτονόητη την παρανομία,που απορεί κανείς γιατί να χρειάζονται δικαστές αν τα πράγματα είναι τόσο απλά.
Αυτά και ζητώ συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου.
http://www.grafida.net/el/index.php?itemID=4&view=4&pageID=149329
Το καλοκαίρι του 2013 είναι πια ο καθένας για την πάρτη του και εμείς εναντίον εσείς· αλλά εννοείται αφού βγει ο Αύγουστος πρώτα, που όλα θα τα σκεπάσει, όλα θα τα πνίξει, όλα θα τα κυριεύσει.
Λυπάμαι αλλά το επίπεδο έχει πέσει πολύ και γίνεται της προβοκάτσιας το κάγκελο από ανθρώπους ματαιωμένους που στάζουν πολυπρόσωπη χολή και νομίζουν ότι δεν τους καταλαβαίνει κανείς. Δε θέλω να με πιάσει κατάθλιψη, προτιμώ να διαβάσω τα ευθυμογραφήματα του Πιτσιρίκου. Γεια σας και καλή "ανάσταση" ζωής.
@07:51
Μιλάνε όλοι μιλαει και ο βολεμένος (Σημιτικός επί εκσυγχρονισμού κάργα) Γραμματικάκης, προβάλλοντας και προμοτάροντας τον εαυτό του και την κάστα του. Και οι νεκροί σιωπηλοί είναι, αλλά δεν τους είδα να κάνουν καμιά επανάσταση. Ας ασχοληθεί καλύτερα με τα μαλλιά της Βερενίκης και τη γραμματική που λείπει από τα κείμενά του (όπως είχαν επισημάνει και άλλοι, τότε που κείμενό του επιλέχτηκε ως θέμα έκθεσης στις Πανελλήνιες) και ας αφήσει τα λόγια. Όπως και ο Πελέ, όταν σιωπεί και κοιτάει τα άστρα είναι καλύτερος.
@05:20
....τα κάνει κρεμαστάρια.
Δημοσίευση σχολίου
<< Home