Τρίτη, Ιουλίου 02, 2013

Και με μάτια κλειστά τραγουδούν αγκαλιά

 Mάθε αράπη μπάσκετ 
και η μαμά Ελλάς θα πάψει να αναρωτιέται
αν σε ενώνει μαζί της «γνήσιος δεσμός»
κι ας γεννήθηκες εδώ,
κι ας μεγάλωσες εδώ,
κι ας πήγες σχολείο εδώ,
κι ας έζησες μoνάχα εδώ,
κι ας είναι η γλώσσα της η μητρική σου.
Μάθε αράπη μπάσκετ
και αντί του «γνήσιου δεσμού»,
-που θα παραμένει για αυτήν ίσως αμφίβολος-
θα σου χαρίσει την ιθαγένειά της
λόγω των «εξαιρετικών υπηρεσιών»
που προσδοκά να της παράσχεις.
Μάθε αράπη μπάσκετ
και μέχρι κι ο πρωθυπουργός
θα σε δεχτεί στο μέγαρό του
για να φωτογραφηθεί μαζί σου
και να πει
εδώ έχουμε μια σεβαστή ιδεολογική διαφορά
με τους Παναγιώταρους
και να πει
εγώ είμαι μετριοπαθής ακροδεξιός
και σε αναγνωρίζω ως Έλληνα,
παρά το χρώμα σου και την αφρικανιά σου,
είσαι Έλληνας, το κατάκτησες επάξια
με τα προσόντα τα αθλητικά σου.
Και είναι ρίσκο αυτό που παίρνει ο πρωθυπουργός μας
αφού πολλοί δεν συμφωνούν μαζί του.
Να, στο άρθρο του Μπουκάλα ας πούμε
«ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ
ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΠΟΤΕ»
σχολίασε ο/η γιωργος | 18:44:47, Ιούνιος 29th, 2013
Εννιά καλοκαίρια πριν
για ποιά Εθνική Ελλάδος να πανηγύριζαν αυτοί
οι πιθανώς καθόλου Έλληνες;
Ποιά Ελλάδα ένιωσαν για λίγα ποδοσφαιρικά βράδια 
δική τους πατρίδα, ακόμη κι αν δεν ήταν;
Είναι η Ελλάδα που τους διέψευσε το ίδιο εκείνο βράδυ
με τους εις βάρος τους τραμπουκισμούς από χρυσαυγίτες,
που τότε μπορεί και να ψήφιζαν άλλα κόμματα;
Ποιά είναι η Εθνική Ελλάδος του/της Γιώργου;
Ποιά είναι η Ελλάδα του/της Γιώργου;
Και πόσο πιο αποκρουστική ακόμα θα καταντήσει; 

22 Comments:

At 7/02/2013 01:01:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ευτυχώς να λέμε που δε βγήκε ο Σακκάς, θα τον έκαιγε μαζί με τη σημαία.

 
At 7/02/2013 01:08:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Όχι, έχεις μπερδέψει το ποιός καίει ποιούς.

 
At 7/02/2013 01:17:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εσύ έχεις μπερδευτεί. Ελληνικές σημαίες δεν καίνε οι αναρχικοί; Λεπτομέρεια αν τις κρατάει και κάποιος.

 
At 7/02/2013 01:30:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Εγώ φταίω που κάθομαι και σου απαντάω, εγώ φταίω που κάθομαι και δημοσιεύω τα σχόλια σου. Εσένα και όποιου άλλου σε σκατζάρει.

 
At 7/02/2013 03:21:00 π.μ., Anonymous oldman said...

Ορμώμενος από όσα συμβαίνουν στον χώρο σχολιασμού τελευταία και συνδυάζοντάς τα με την ευρύτερη επικαιρότητα, πιστεύω οτι αυτό που συμβαίνει με τους φασίστες είναι κάτι σαν μετασχηματισμένη ταξική πάλη: οι πτωχοί τω πνεύματι επαναστατούν και ζητούν βίαια μεγαλύτερο μερίδιο επί του δημόσιας σφαίρας. Και δεν το λέω με διάθεση να κάνω χιούμορ. Αν το δει κανείς από αυτή την οπτική, οι προεκτάσεις που προκύπτουν γίνονται απολύτως τρομακτικές.

 
At 7/02/2013 10:34:00 π.μ., Blogger Astero said...

Μα πόσοι βλάκες πια σ'αυτή τη χώρα? Έχουμε γίνει Ουγκάντα κι αυτοί το χαβά τους, ο μαύρος κι ο Πακιστανός τους φταίνε. Εγώ λέω να κόψουμε ένα κομμάτι απ' την Ελλάδα (υπό διάλυση είναι έτσι κ αλλιώς) να τους το χαρίσουμε, να πάνε να κλειστούν εκεί να χαιρετούν ο ένας τον άλλο ναζιστικά και να πλακώνονται μεταξύ τους στις μπούφλες για το ποιος έχει πιο καθαρό αίμα να ηρεμήσουμε κι εμείς οι υπόλοιποι που δεν κατουριόμαστε πάνω μας όταν βλέπουμε ελληνική σημαία (καθαρό αίμα οι Έλληνες, που έχει περάσει από πάνω μας όλη η υφήλιος, ας γελάσω. Μόνο οι Κινέζοι δε μας είχανε κατσικωθεί, αλλά ήρθε κι αυτωνών η ώρα, ετοιμαστείτε για νέες προηγμένες γενιές με σχιστά μάτια -σχιστά, αλλά ελληνικά, μην ξεχνιόμαστε).

 
At 7/02/2013 12:32:00 μ.μ., Anonymous rock said...

καλα κανεις και δημοσιευεις τις αποψεις.ετσι δεν εχουμε καμια αμφιβολια για το πια ελλαδα δημιουργησαμε.εμεις οι ελληνες που στο φαντασιακο μας μονο ατομικιστες και δυτικοι μειναμε.ο δικος μας μεσαιωνας.

 
At 7/02/2013 01:20:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

μα τι έχουν πάθει μαζί σου;
εμμ

 
At 7/02/2013 02:28:00 μ.μ., Anonymous zaxos said...

Υποκρισία ,από τον Διάτρητο Αντωνάκη που λέει ότι δεν συνεργάζεται με την ακροδεξιά .Αλλά εννοεί, ελάτε μέσα στη δικιά μου ακροδεξιά, που είναι νομιμοποιημένη.
Υποκρισία από το Πασόκ, όλα αυτά τα χρόνια έλεγε για τον εκδημοκρατισμό που θα κάνει, αλλά δεν έκανε, ξεφτιλίζοντας την αντιδεξιά ορολογία .Από τον αδηφάγο αδίστακτο Μπένι η λαμογιά στην πολιτική έγινε μαγκιά , διαπλοκή, νόμοι του κράτους σε υπερθετικό βαθμό .
Τα κόμματα της αριστεράς έχουν ευθύνη παρόλο που δεν κυβέρνησαν [εκτός από την μικρή περίοδο που οι παιδικές αρρώστιες κυριάρχησαν 89+] για την ελπίδα που δεν έδωσαν και εξακολουθούν να μη δίνουν με την γαμημένη εσωστρέφεια της υπαρξιακής επεξεργασίας, μέχρι να το καταλάβουνε και μετά επεξεργασία για να κατανοηθεί από όλους. Ακόμα επεξεργάζονται τα σύνδρομα αυτοϊκανοποίησης .Καιρός να καταλάβουν ότι η ζωή προχωρά και διαφωνώντας.
Ο πρωθυπουργός από άχυρο θα δει τον Αντετοκούμπο για να επιβεβαιώσει ότι ο ακροδεξιός είναι όσο καραγκιόζης φαίνεται. Ο Κασιδιαρισμός και ο Μιχαλολιακισμός είναι η πρόφαση ,κοίτα ο μπαμπούλας θα σε φάει. Τα ΜΜΕ και ο σβέρκος του Έλληνα που ζυγό δεν υπομένει. Δεν θέλει να θυμηθεί πότε ήταν εκτός ζυγού.Ποτέ;
Ο πολίτης που υποκρίνεται ψηφίζοντας τους υποκριτές, προφασιζόμενος ότι δεν κοίταζε στον καθρέπτη πριν πάει να ψηφίσει.
Κάπου εδώ είναι και η αριστερά του γλείφε που σήμερα τον λένε Κουβέλη, Ψαριανό ,η όπως και να τον ονομάσεις, είναι ο γνωστός βολεψάκιας που στο βόλεμα βάζει ιδεολογικό υπόβαθρο.
Ο δήθεν της άλλης πλευράς η ο έμμισθος που αγανακτισμένος προσπαθεί να θυμίσει ότι δεν κάνεις επαρκεί κριτική στην υπαρκτή αριστερά της χώρας μας.
Αυτός ο υποκριτής που η αυτοκριτική δεν περνάει το χοντρό δέρμα του η την χοντρή τσέπη του.
Όποιος αντιδρά σε αυτό το σύστημα, με τις μικρές του δυνάμεις , έχει αυτοσεβασμό.

 
At 7/02/2013 04:24:00 μ.μ., Anonymous Δημήτρης said...

Μια και λέμε για τα σχόλια, παλιότερα γινόταν μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με επιχειρήματα μετά από αρκετά posts. Ανεξάρτητα με το αν συμφωνούσε ή διαφωνούσε ο σχολιαστής με τις ιδέες του κειμένου, ο διάλογος ήταν μια έξυπνη και ευχάριστη ανταλλαγή απόψεων. Δε μου πέφτει προφανώς κανένας λόγος στο τι κάνει ο Old Boy στο blog του, αλλά προσωπικά θα χαιρόμουνα αν κάπως περιοριζώντουσαν τα εριστικά σχόλια και ξαναγυρνάγαμε στις ιδέες.

 
At 7/02/2013 07:47:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΤΕΛΙΚΑ ΤΣΙΦΤΗ ΜΟΥ ΜΟΝΟ Ο ΠΡΕΖΑTV ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ ΟΥΓΚΑΝΑ,ΔΩΣΤΕ ΒΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΦΩΝΗ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΚΑΙ ΔΕ ΦΙΛΤΡΑΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΤΕ ΕΚΕΙ

 
At 7/02/2013 08:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πατριώτες αυτό πρέπει να το διαβάσετε όλοι γιατί μου φαίνεται ότι χάσατε τη μπάλα. Αξίζει το κόπο.

"Αρθρο με το οποίο o Τούρκος δημοσιογράφος Εντίν Αργκις επιχειρεί μέσα από την εφημερίδα Sabah να παρουσιάσει μια σειρά από αλήθειες και τίτλο «Τούρκοι συμπατριώτες, σταματήστε πια τις φανφάρες και τις γιορτές για την Άλωση, αρκετή βία έχουμε δώσει στην Ανατολή με τις πράξεις μας»

«Αν οργανωνόταν στην Αθήνα συνέδριο με θέμα: «Θα πάρουμε πίσω την Πόλη»…

Αν έφτιαχναν μακέτα με τα τείχη της πόλης και τους στρατιώτες με τις πανοπλίες τους να επιτίθενται στην Πόλη… (όπως εμείς στην Τουρκία κάνουμε κάθε χρόνο!)

Αν ένας τύπος ντυμένος όπως ο περίφημος Ελληνας νικηφόρος και σχεδόν μυθικός Διγενής Ακρίτας έπιανε τον δικό μας Ουλουμπατλί Χασάν και τον γκρέμιζε κάτω…

Αν ξαφνικά έμπαινε στην πόλη κάποιος ντυμένος Αυτοκράτορας Κωνσταντίνος πάνω σε ένα λευκό άλογο και δίπλα του άλλος ως Λουκάς Νοταράς, ως Γεώργιος Φραντζής κι έμπαιναν ως αντιπρόσωποι της πόλης… (όπως εμείς στην Τουρκία κάνουμε κάθε χρόνο!)

Αν έφτιαχναν μια χάρτινη Αγία Σοφία που δεν είχε μιναρέδες αλλά Σταυρό….

Αν έκαιγαν λιβάνι και έλεγαν ύμνους, θα μας άρεσε;

Δεν θα μας άρεσε, θα ξεσηκώναμε τον κόσμο, μέχρι που θα καλούσαμε πίσω τον πρέσβη μας από την Ελλάδα.

Τότε, γιατί το κάνετε εσείς αυτό, κάθε χρόνο;

Πέρασαν 556 χρόνια και γιορτάζετε (την Αλωση) σαν να ήταν χθες;

Γιατί κάθε χρόνο τέτοια εποχή (μ΄ αυτές τις γιορτές που κάνετε) διακηρύσσετε σε όλο τον κόσμο ότι:

«Αυτά τα μέρη δεν ήταν δικά μας, ήρθαμε εκ των υστέρων και τα πήραμε με τη βία».

Για ποιο λόγο άραγε φέρνετε στη μνήμη μια υπόθεση 6 αιώνων;

Μήπως στο υποσυνείδητό σας υπάρχει ο φόβος ότι η Πόλη κάποια μέρα θα δοθεί πίσω;

Μη φοβάστε, δεν υπάρχει αυτό που λένε μερικοί ηλίθιοι της Εργκενεκόν περί όρων του 1919.

Μη φοβάστε, τα 9 εκατομμύρια Ελλήνων δεν μπορούν να πάρουν την πόλη των 12 εκατομμυρίων, και αν ακόμα την πάρουν δεν μπορούν να την κατοικήσουν.

Κι οι δικοί μας που γιορτάζουν την Αλωση είναι μια χούφτα φανατικοί μόνο που η φωνή τους ακούγεται δύσκολα.

Ρε σεις, αν μας πούνε ότι λεηλατούσαμε την Πόλη τρεις μέρες και τρεις νύχτες συνεχώς τι θα απαντήσουμε;

Θα υπερασπιστούμε τον εαυτό μας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ή θα αφήσουμε το θέμα στους ιστορικούς;

Αντί να περηφανευόμαστε με τις πόλεις που κατακτήσαμε, ας περηφανευτούμε με αυτές που ιδρύσαμε, αν υπάρχουν. Αλλά δεν υπάρχουν.

Ολη η Ανατολή είναι περιοχή με τη βία κατακτημένη…"

 
At 7/02/2013 08:36:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Μέσα στο 2013 θα πρέπει να γίνουν εκλογές. Για πολλούς λόγους. Αν όμως οι εκλογές γίνουν με πεδίο αναφοράς τα οικονομικά και εργασιακά, τότε, είναι βέβαιο πως ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θα καταποντιστούν. Μαζί λοιπόν, σαν ένα κόμμα, επέλεξαν να γίνουν οι εκλογές με πεδίο αναφοράς τα πολιτικά. Πόλωση του κερατά. Πρακτικό αποτέλεσμα αυτής της Στρατηγικής είναι το κλείσιμο της ΕΡΤ όπως έγινε, η δήλωση Σαμαρά πως ΠΑΣΟΚ και ΝΔ διόριζαν αριστερούς, η δήλωση Βορίδη για τον Αντρέα , η δήλωση Πολύδωρα για τη ΧΑ, η δήλωση Χρύσανθου, ότι συμβαίνει εδώ στα σχόλια και πάει λέγοντας. Στόχος τους οι 170 χιλιάδες πολίτες που έδωσαν προβάδισμα πέρσι τον Ιούνιο στην ΝΔ και ειδικότερα οι 100 χιλιάδες απ αυτούς που είναι συνταξιούχοι και νοικοκυρές.
Νοικοκυραίοι VS Αναρχοαριστεροκομμουνιστών .
Αν καταφέρουν να επιβάλουν αυτό το δίπολο, τότε, κατά πάσα πιθανότητα θα ξαναπάρουν την κυβέρνηση. Δεν τους ενδιαφέρει αν έτσι εκφασίζουν ένα μεγάλο μέρος των πολιτών.
Αν όμως, απέναντι σ αυτό το δίπολο αντιπαρατεθεί μια Στρατηγική που ως πεδίο αναφοράς της θα έχει και τα οικονομικά και τα εργασιακά και τα πολιτικά και που σχηματικά θα εκφράζεται από το δίπολο Νοικοκύρηδες VS Νοικοκυραίοι, τότε και όλα παίζονται και ένα μεγάλο κομμάτι πολιτών βοηθιέται να συνειδητοποιηθεί πολιτικά σε ορθολογικότερη δημοκρατική κατεύθυνση.

Νοικοκυραίοι: Ότι αρπάξει ο κώλος μας προς ίδιον όφελος
Αναρχοαριστεροκομμουνιστές: πιάστ’ αυγό και κούρευτο.
Νοικοκύρηδες: Σέβονται και τηρούν τους νόμους και θέλουν να κάνει και το κράτος το ίδιο.
Δεν έχουν διαβάσει το Σύνταγμα αλλά θέλουν αυτό να τηρείται απαρέγκλιτα.
Δεν συμφωνούν με καμιά δικτατορία, ούτε με αυτή των τανκς ούτε με αυτή των μονοπωλίων αλλά ούτε και με αυτή του προλεταριάτου. Δεν είναι ρατσιστές αλλά θέλουν να διατηρήσουν την πολιτισμική τους ταυτότητα. Είναι υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας αλλά και υπέρ του κράτους πρόνοιας. Θέλουν η αμοιβή για την εργασία τους να τους επιτρέπει να ζουν με αξιοπρέπεια.
Θέλουν ελεύθερη και έγκυρη ενημέρωση. Θέλουν η ζωή τους συνέχεια να καλυτερεύει αλλά όχι εις βάρος των άλλων. Δεν θέλουν να κρατικοποιήσουν την περιουσία του Βαρδινογιάννη ούτε όμως και να πλουτίζει ο Βαρδινογιάννης εις βάρος τους.

 
At 7/02/2013 08:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κάποιοι από τις περιβόητες ομάδες αλήθειας που μόλις ανακάλυψατε τη μπλογκόσφαιρα προσπαθείτε με νύχια και με δόντια να κλείσετε μια όαση δημοκρατίας. Δε θα σας περάσει. Θα ακούγονται όλες οι απόψεις και αν αυτό σας ενοχλεί μπορείτε να φύγετε, δε σας θέλουμε ούτε εσάς ούτε τη φασιστική κριτική σας, απλά σας ανεχόμαστε. Η δημοκρατία που προσπαθείτε να καταργήσετε ανέχεται ακόμα και εσάς.

 
At 7/02/2013 09:11:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ζάχο κάνε ένα κόπο ρε πατριώτη και διάβασε αυτό, είναι μεγάλο αλλά αξίζει. Τα δίπολα που λες δεν έχουν καμιά σχέση, εδώ η πραγματικότητα γκαρίζει.


"Γερμανική μαρτυρία ΣΟΚ:Αν η Ελλάδα επιτεθεί μας τα παίρνει όλα
Aug 01, 2012

Για το ελληνικό χρέος μίλησε Γερμανός καθηγητής Ιστορίας-Οικονομίας στο Spiegel σε σκληρή γλώσσα για τη Γερμανία.

Ο Γερμανός καθηγητής της Ιστορίας της Οικονομίας Albrecht Ritschl (LSE) τα λέει έξω από τα δόντια για το
ελληνικό χρεός στο έξαλλα ανθελληνικό Spiegel, ο δημοσιογράφος του οποίου δεν πιστεύει στα αυτιά του. Αν αρχίσει η Ελλάδα και αν ποτέ αναγκαστεί η Γερμανία να πληρώσει, τότε θα μας
τα πάρουν όλα.

Διαβάστε την πλήρη συνέντευξη του Γερμανού καθηγητή για το ελληνικό χρέος και τη Γερμανία:

Spiegel: Κύριε Ritschl, η Γερμανική κυβέρνηση ενεργεί με ακαμψία στο θέμα της Ελλάδας, στη λογική «λεφτά θα πάρετε μόνο αν κάνετε ό,τι σας λέμε». Κρίνετε δίκαιη αυτή τη συμπεριφορά;

Ritschl: Όχι, είναι απολύτως αδικαιολόγητη. Η Γερμανία έζησε τις μεγαλύτερες χρεοκοπίες της νεότερης ιστορίας. Την σημερινή οικονομική ανεξαρτησία της και το ρόλο του «Δασκάλου της Ευρώπης» η Γερμανία τα χρωστάει στις ΗΠΑ, οι οποίες μετά τον Α΄ αλλά και τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο παραιτήθηκαν από το δικαίωμά τους για τεράστια χρηματικά ποσά. Αυτό το ξεχνούν όλοι.

Spiegel: Θα μας πείτε τι ακριβώς συνέβη τότε;

Ritschl: Η δημοκρατία της Βαϊμάρης κατόρθωσε να επιζήσει από το 1924 μέχρι το 1929 αποκλειστικά με δανεικά. Μάλιστα για τις αποζημιώσεις του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου δανείστηκε από τις ΗΠΑ. Επρόκειτο για μια «δανειακή Πυραμίδα», η οποία κατέρρευσε με την κρίση του 1931. Τα χρήματα των δανείων των ΗΠΑ είχαν εξαφανιστεί, η ζημιά για τις ΗΠΑ ήταν τεράστια, οι συνέπειες για την παγκόσμια οικονομία καταστροφικές. Μετά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο οι ΗΠΑ φρόντισαν να μην θέσει κανείς από τους συμμάχους αξιώσεις για αποζημίωση. Εκτός από μερικές εξαιρέσεις, ματαιώθηκαν όλες οι αξιώσεις μέχρι μια μελλοντική επανένωση της Ανατολικής με τη Δυτική Γερμανία. Αυτό ήταν πολύ ζωτικό για την Γερμανία. Στην ουσία πάνω σε αυτό στηρίχθηκε το περίφημο γερμανικό μεταπολεμικό θαύμα! Παράλληλα όμως, τα θύματα της γερμανικής κατοχής όπως οι Έλληνες, ήταν αναγκασμένα να αποποιηθούν τα δικαιώματα τους για αποζημίωση.

Spiegel: Πόσο μεγάλα ήταν τότε τα ποσά από τις γερμανικές χρεοκοπίες;

Ritschl: Με βάση την οικονομική επιφάνεια που είχαν οι ΗΠΑ κατά την εποχή εκείνη, αναλογικά τα γερμανικά χρέη της δεκαετίας του ‘30 ισοδυναμούν με το κόστος της κρίσης του 2008. Αν τα συγκρίνουμε λοιπόν με τα ελληνικά χρέη, τότε, πιστέψτε, με τα χρέη της Ελλάδας είναι μηδαμινά. Σε σχέση με την οικονομική επιφάνεια της χώρας, η Γερμανία είναι ο μεγαλύτερος αμαρτωλός του 20ου αιώνα και ίσως της νεότερης οικονομικής ιστορίας.

Spiegel: Πόσες φορές έχει χρεοκοπήσει η Γερμανία;

Ritschl: Εξαρτάται πως το υπολογίζει κανείς. Τον τελευταίο αιώνα τουλάχιστον τρεις φορές. Μετά την τελευταία στάση πληρωμών στη δεκαετία του ‘30, ανακουφίστηκε η Γερμανία από τις ΗΠΑ με το γνωστό πλέον haircut, σαν να μετατρέπεις ένα afro look σε φαλάκρα. Από τότε κρατάει η χώρα την οικονομική λάμψη της. Στο ίδιο διάστημα όμως οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι δούλευαν σαν τα σκυλιά για να σηκώσουν κεφάλι από τις καταστροφές του πολέμου και τη γερμανική κατοχή. Κι ακόμη το 1990 είχαμε επίσης μια στάση πληρωμών."


 
At 7/02/2013 09:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Spiegel: Είστε βέβαιος;

Ritschl: Φυσικά! Ήταν όταν ο τότε καγκελάριος Kohl αρνήθηκε να υλοποιήσει τη Συμφωνία του Λονδίνου, του 1953. Η συμφωνία έλεγε ότι οι γερμανικές πολεμικές αποζημιώσεις στην περίπτωση της επανένωσης των δύο Γερμανιών, θα πρέπει να τεθούν υπό επαναδιαπραγμάτευση. Η Γερμανία όμως πλήρωσε ελαχιστότατες αποζημιώσεις μετά το 1990, ούτε τα αναγκαστικά δάνεια που είχε συνάψει, ούτε τα έξοδα κατοχής. Η Ελλάδα είναι ένα από τα κράτη, που δεν πήραν δεκάρα. Μην κρυβόμαστε! Η Γερμανία στον 20ο αιώνα άρχισε δυο πολέμους, ο δεύτερος μάλιστα ήταν πόλεμος αφανισμού και εξολόθρευσης. Στη συνέχεια οι εχθροί της αποποιήθηκαν το δικαίωμά τους εν μέρει ή και καθολικά για αποζημιώσεις. Το περίφημο «γερμανικό θαύμα» συντελέστηκε πάνω στις πλάτες άλλων Ευρωπαίων. Αυτό δεν το ξεχνούν οι Έλληνες.

Spiegel: Αυτή τη στιγμή συζητιέται η διάσωση της Ελλάδας μέσω μιας παράτασης του χρόνου πληρωμής των
κρατικών ομολόγων, δηλαδή μιας ελεγχόμενης αναπροσαρμογής των χρεών. Μπορούμε εδώ να μιλάμε για επαπειλούμενη χρεοκοπία;

Ritschl: Βεβαίως! Ακόμη κι αν ένα κράτος δεν είναι εντελώς ανίκανο να ικανοποιήσει τους πιστωτές του, μπορεί να είναι υπό χρεοκοπία. Όπως και στην περίπτωση της Γερμανίας τη δεκαετία του ’50. Είναι ψευδαίσθηση να πιστεύουμε ότι η Ελλάδα θα μπορέσει μόνη της να πληρώσει τα χρέη. Άρα είναι εξ ορισμού χρεοκοπημένη. Επιτέλους θα πρέπει να καθοριστεί, ποια χρηματικά ποσά είναι έτοιμοι οι πιστωτές να θυσιάσουν.
Spiegel: Ναι, αλλά το κράτος που πληρώνει τα περισσότερα είναι η Γερμανία.

Ritschl: Νομίζω πως έτσι θα πρέπει να γίνει. Έχουμε υπάρξει στο παρελθόν υπερβολικά ανέμελοι. Η βιομηχανική μας παραγωγή κέρδισε πολλά από τις υπέρογκες εξαγωγές. Οι ανθελληνικές θέσεις που προβάλλουν τα γερμανικά ΜΜΕ είναι πολύ επικίνδυνες. Μην ξεχνάτε ότι ζούμε μέσα σε ένα γυάλινο σπίτι: Το οικονομικό μας θαύμα έγινε δυνατό αποκλειστικά και μόνο επειδή δεν αναγκαστήκαμε να πληρώσουμε αποζημιώσεις. Οι Έλληνες γνωρίζουν πολύ καλά την εχθρική στάση των γερμανικών ΜΜΕ. Αν η διάθεση των Ελλήνων γίνει πιο επιθετική, μπορεί να αναβιώσουν οι παλιές διεκδικήσεις! Αν αρχίσει η Ελλάδα και αν ποτέ αναγκαστεί η Γερμανία να πληρώσει, τότε θα μας τα πάρουν όλα.

Spiegel: Τι προτείνετε δηλαδή να κάνουμε στο θέμα της Ελλάδας;

Ritschl: Θα έπρεπε να είμαστε ευγνώμονες και να εξυγιάνουμε την Ελλάδα με τα λεφτά μας. Αν εμείς συνεχίζουμε το παιγνίδι των ΜΜΕ, παριστάνοντας τον χοντρό Εμίλ, που καπνίζει το πούρο του και αρνείται να πληρώσει, ίσως κάποιοι μας στείλουν τους παλιούς λογαριασμούς. Οι χρεοκοπίες της Γερμανίας τα περασμένα χρόνια δείχνουν τη λύση: πρέπει τώρα να συμφωνηθεί μια μείωση του χρέους. Όποιος δάνεισε λεφτά στην Ελλάδα, πρέπει να χάσει ένα μεγάλο μέρος τους! Ξέρω πως αυτό θα ήταν καταστροφικό για τις τράπεζες, γι’ αυτό και είναι απαραίτητο ένα πρόγραμμα βοήθειας. Δυστυχώς, η λύση αυτή είναι ακριβή για τη Γερμανία, αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι τελικά θα πρέπει να πληρώσουμε. Μόνο έτσι θα είχε και η Ελλάδα μια ευκαιρία για μια νέα αρχή."

 
At 7/02/2013 11:07:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ξέρω σας έπρηξα αλλά αυτό πρέπει οπωσδήποτε να το διαβάσατε για να μη με ξαναπείτε ποτέ κονσπιρασάκια και εθνικιστή.

" Οι Μινωίτες στην Αμερική, σαράντα αιώνες πριν τον Κολόμβο

Νέες επιστημονικές έρευνες δείχνουν πως οι πρόγονοι των Κρητών εκμεταλλευόντουσαν ορυχεία χαλκού στην Βόρεια Αμερική 4.000 χρόνια πριν πατήσει το πόδι του εκεί ο Χριστόφορος Κολόμβος. Ενώ ο στόλος τους όργωνε τα πέρα του κόσμου, από την Βαλτική μέχρι την Ινδία.Μπορεί σε πρώτη ανάγνωση όλος αυτός ο θόρυβος να θυμίζει «φτηνή» εθνικιστική προπαγάνδα, αλλά τα στοιχεία που αποδεικνύουν τα παραπάνω λεγόμενα έχουν αρχίσει να στοιβάζονται.

Συγκεκριμένα τον τελευταίο καιρό έντονες συζητήσεις έχει προκαλέσει το βιβλίο The Lost Empire of Atlantis του Gavin Menzies. Ο γνωστός μελετητής ακολουθεί τα ίχνη των Μινωιτών στη Μικρά Ασία, την Αίγυπτο, την Υεμένη, την Ινδία και την Ταϊλάνδη προσπαθώντας να κατανοήσει που έβρισκαν τις τεράστιες ποσότητες μετάλλων που εμπορεύονταν.
Όπως π.χ. το γεγονός ότι οι Μινωίτες έμποροι έδωσαν στους Φαραώ χάλκινα πριόνια ενισχυμένα με κασσίτερο για να κόψουν τους ογκόλιθους των πυραμίδων τους.
Ή το πως είναι δυνατόν να βρέθηκε το 1450 π.Χ. στο Ακρωτήρι της Σαντορίνης κάμπια των φύλλων καπνού, αφού ως γνωστόν ο καπνός πρωτόφτασε στην Ευρώπη τον 16ο αι. μ.Χ. από την αμερικανική ήπειρο.

Κάπως έτσι η έρευνα του 72χρονου Gavin Menzies, πρώην αξιωματικού του Πολεμικού Ναυτικού της Βρετανίας, στράφηκε προς την Δύση.Και σιγά σιγά το παζλ άρχισε να σχηματίζεται. Πάντα σύμφωνα με ένα άκρως διαφωτιστικό άρθρο που δημοσιεύτηκε στο Βήμα της Κυριακής.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που βρήκε ο συγγραφέας, ήταν μινωικά πλοία αυτά που έφερναν ήδη από το 2350 π.Χ. κασσίτερο, από την Ισπανία και τη Βρετανία.
Ενώ μόνο τυχαίο δεν είναι ότι το αρχαιότερο πλοίο των ακτών των Βίκινγκς, το Hjortspring, έχει τη μορφή των πετρόγλυφων μινωικών καραβιών.Ή ότι μινωικές λέξεις (όπως «Μαλακός και καθαρός») βρέθηκαν στα βράχια των ακτών της Βαλτικής. Προφανώς αναφερόμενες στο μεγαλύτερο κοίτασμα αργύρου όλης της Ευρώπης που είχαν εντοπίσει στο Kongsberg του Οσλο.

Ουσιαστικά το πιο πιθανό σενάριο θέλει τους αρχαίους προγονούς μας να έχουν εξερευνήσει τις παράκτιες περιοχές της Ισπανίας, Γαλλίας, Βρετανίας και Ιρλανδίας ψάχνοντας για μέταλλα. Ενδεχομένως φτάνοντας ως την Ισλανδία, τη Γροιλανδία και την Αμερική.
Με τον τρόπο αυτό εξηγούνται και ορισμένα πρωτόγνωρα φαινόμενα, όπως τα 5.000 ανοιχτά ορυχεία χαλκού που έχουν ανακαλύψει Αμερικάνοι αρχαιολόγοι στις ακτές της λίμνης Superior, μεταξύ Μίσιγκαν των ΗΠΑ και Καναδά, απ’ όπου έχουν εξαχθεί κάπου 500.000 τόνοι μεταξύ 2470 – 1050 π.Χ.. Μια τεράστια ποσότητα χαλκού που κανένας δεν γνωρίζει στα χέρια ποιανού κατάληξε.

Ενώ στην ίδια περιοχή έχουν επίσης βρεθεί πάμπολλες πέτρες με χαραγμένες επάνω τους μορφές στρατιωτών με στολές που θυμίζουν Μινωίτες.
Τέλος, άκρως εντυπωσιακό και εξίσου ανεξήγητο είναι μια γενετική μελέτη που δείχνει ότι το μιτοχoνδριακό DNA haplogroup X2 που απαντάται στους Κρήτες σε υψηλό ποσοστό (7,2%) απαντάται σε παρόμοια υψηλό ποσοστό (ως 5%) και σε 20.000 μέλη ινδιάνικων φυλών της ΒΑ Αμερικής.

Ναι, αυτό μπορεί και να σημαίνει αυτό ακριβώς που κατάλαβατε. Ότι ο τελευταίος των Μοϊκανών ενδεχομένως να ήταν πατριωτάτσι.
Προφανώς χρειάζονται ακόμη πολύ περισσότερες έρευνες, σε ένα ευρώ πεδίο επιστημών, μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να ξαναγράψουμε τα βιβλία Ιστοριάς.
Αλλά, όπως είπαμε στην αρχή, τα στοιχεία έχουν αρχίσει να στοιβάζονται. Και να απαιτούν εξήγηση.
Γιαί αυτή που θεωρούμε δεδομένη ως σήμερα, πολύ απλά δεν αρκεί."

 
At 7/03/2013 01:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@psifoforo anel

auta den elege kai o imitrelos velopoulos oti oi ellines anakalipsan tin ameriki?

 
At 7/03/2013 03:33:00 μ.μ., Anonymous Δημήτρης said...

@11.07

Ο Menzies ,που δεν είναι ιστορικός btw, πριν λίγα χρόνια έλεγε κάτι αντίστοιχες θεωρίες για τους Κινέζους που πήγαν πρώτοι στην Αμερική και οι οποίες θεωρούνται - ας το πούμε ευγενικά - "αβάσιμες" από τους επιστήμονες ιστορικούς. Μπορείς να το βρεις στη wikipedia αυτό, αλλά αν σε ενδιαφέρει υπάρχουν και πολλές άλλες σχετικές πηγές.

Επίσης αν γινόταν μεταφορά χαλκού μεταξύ Κρήτης -Αμερικής επί 1400 χρόνια, με μέσο όρο 357.000 κιλά χαλκού το χρόνο(!) φαντάζομαι θα υπήρχαν αρκετές πηγές που να το αναφέρουν. Επιπλέον η λίμνη superior είναι ηπειρωτική, όχι παράκτια. Αν είχαν φτάσει τόσο μέσα στην ήπειρο οι Μινωϊτες, θα έπρεπε πάλι να υπάρχουν πολύ περισσότερα στοιχεία που να το πιστοποιούν.

Επίσης το DNA haplogroup X2 υπάρχει σε όλους τους Ευρωπαίους σε ποσοστό σχεδόν 7%, όχι μόνο στους Κρητικούς (wikipedia πάλι).

Αλλά το απίστευτο είναι ότι το 1450 π.Χ βρέθηκε στη Σαντορίνη μια κάμπια, η οποία περιγράφτηκε κάπου τόσο αναλυτικά ώστε το 2013 μ.Χ να καταλάβουμε σε ποια υποκατηγορία κάμπιας ανήκει! Jesus!

Οποτε όπως καταλαβαίνεις με μια πρόχειρη ματιά υπάρχουν αρκετά λάθη ή ατεκμηρίωτα στοιχεία σε αυτή τη θεωρία.

 
At 7/04/2013 12:27:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πατριώτη εσύ πρέπει να είσαι πολύ μορφωμένος μου έβαλες τα γυαλιά, να'σαι καλά που κάθισες και ασχολήθηκες γιατι οι άλλοι με λένε κονσπιρασάκια και με περνάν στο ντούκου, αλλά δε πείστηκα τελείως. Στοιχεία υπάρχουν, ο Παρθενώνας στο Nashville έγινε επειδή βρήκαν αρχαία ελληνικά ερείπια και επιγραφές. Κοίτα φιλαράκο και τα μισά να ισχύουν από όλα αυτά, εδώ μιλάμε για κοσμοιστορικά γεγονότα. Μιλάμε έχει πολύ ψωμί το θέμα.


https://www.facebook.com/pages/1421-The-Year-China-Discovered-America/115635248448786?rf=109575569060096.&_fb_noscript=1

 
At 7/04/2013 05:05:00 μ.μ., Anonymous Δημήτρης said...

"και τα μισά να ισχύουν από όλα αυτά, εδώ μιλάμε για κοσμοιστορικά γεγονότα"

σίγουρα, αν ισχύουν τα μισά είναι κάτι το κοσμοϊστορικό, συμφωνώ 100%. Αλλά εξίσου κοσμοϊστορικό θα είναι αν ισχύουν τα μισά για όλους τους άλλους λαούς που υποτίθεται ότι φτάσανε πριν το Κολόμβο. Δεν κάνω πλάκα, υπάρχουν θεωρίες για Αιγύπτιους, Φοίνικες, Τρώες, Ρωμαίους, Βουδιστές, Μογγόλους Άραβες, Εβραίους και βάλε. Και όλα αυτά σε κάποια "στοιχεία" βασίζονται.

Οπότε επειδή είμαι και τεμπέλης άνθρωπος ρίχνω πρώτα μια βιαστική ματιά στη θεωρία και άμα υπάρχουν λάθη που φωνάζουν από μακρυά "ψέμα", δεν κάθομαι να ψάξω τη κάθε λεπτομέρια. Και στη θεωρία αυτή κάνουν μπαμ τα ψέματα. Ειδικά αυτό με το DNA haplogroup X2 ένας ειδικός δεν γίνεται να μη το ξέρει. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το ξέρει και ότι κοροϊδεύει εσκεμένα, οπότε πάμε για άλλα.

Αυτό για τα αρχαία στο Nashville που το έχεις δει; Δεν ήξερα καν ότι υπήρχε αντίγραφο του Παρθενώνα, αλλά ειδικά για αρχαία δεν βρήκα κάτι σχετικό. Το αντίγραφο πάντως από όσο είδα με ένα googlaρισμα φτιάχτηκε για μία έκθεση με αφορμή τα 100 χρόνια προσχώρησης στις ΗΠΑ.Καμία σχέση με αρχαία ερείπια. Εκτός από παρθενώνα είχε και πυραμίδα η έκθεση. Και μάλιστα στο Μεμφις, που είναι αιγυπτιακό τοπωνύμιο. Δε σημαίνει αυτό ότι είχαν βρει και αιγυπτιακά αρχαία!

Σίγουρα είναι τιμητικό ότι έφτιαξαν αντίγραφο του παρθενώνα, αλλά δεν αποδεικνύει αυτό κάτι από μόνο του.

Αν έχεις κάποια πηγή για τα αρχαία που λες στείλε πάντως link.

 
At 7/04/2013 11:44:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Υπάρχουν και άλλα αντίγραφα του Παρθενώνα στο κόσμο. Στη Γερμανία είναι χτισμένος από τα καλύτερα μάρμαρα πραγματικό αριστούργημα, αλλά αυτά δε μας τα λένε ποτέ. Στο Nashville είχαν κάνει ανασκαφές και βρήκαν αρχαία με ελληνικές επιγραφές που δε μπορούσαν να εξηγήσουν. Δεν τους πήρε ο καημός έτσι ξαφνικά να φτιάξουν ελληνικό μνημείο για μια έκθεση. Είχα διαβάσει τη δήλωση του ίδιου του δήμαρχου όταν το είχα ψάξει, αλλά με πιάνεις απροετοίμαστο φιλαράκο πρέπει να ρίξω πολύ ψάξιμο να βρω σε ποιο βιβλίο το είχα δει. Μιλάμε για συγκλονιστικά πράγματα το διάβασα με τα ίδια μου τα μάτια, ντόμπρες κουβέντες.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home