Ας διαλέξει ο καθένας πλευρά
Περισσότερο από αυτό,
αυτό είναι η ουσία της ουσίας, αυτός ο βαθύτερος εφιάλτης, αυτό που
αν συνεχιστεί θα έχουμε στα αλήθεια κάποια στιγμή εμφύλιο: «με ρωτατε αν θα κινηθω νομικα. διστάζω να πάω αστυνομία μετά από απόψε. δεν θελω να'χουν το ονοματεπώνυμο και την διεύθυνση μου στο αρχειο».
Έχει περάσει ο καιρός που δικαιούται ο οποιοσδήποτε να σφυρίζει αδιάφορα. Ας αποφασίσει ο Δένδιας τι ρόλο ήρθε να παίξει σε αυτήν τη ζωή, ας αποφασίσει ο Κουβέλης τι ρόλο ήρθε να παίξει σε αυτήν τη ζωή, ας αποφασίσει ο Τσίπρας τι ρόλο ήρθε να παίξει σε αυτήν τη ζωή.
Ας αποφασίσουμε όλοι αν έχουμε αστυνομία δημοκρατικού καθεστώτος ή αν η αστυνομία πρόλαβε πρώτη και φασιστοποιήθηκε εντελώς, με τους υπόλοιπους θεσμούς να έπονται.
Πάντως πολίτευμα που ο πολίτης φοβάται να απευθυνθεί στην αστυνομία, φοβάται μην πάθει κακό πηγαίνοντας στην αστυνομία να καταγγείλει αδικήματα εις βάρος του, είναι πολίτευμα τοξικό.
Όλοι εσείς που τα βάζατε μια ζωή και τα βάζετε ακόμα με την αριστερά, αν δεν εκτελείτε αποστολή είναι ώρα να ξυπνήσετε: αυτού του είδους η διαπλοκή αστυνομίας και νεοναζί αργά ή γρήγορα θα δαγκώσει και το δικό σας σβέρκο.
Αυτή είναι η Ευρώπη που ψηφίσατε; Αυτός ο Ευρωπαϊκός πολιτισμός στον οποίο ομνύετε; Αυτοί είστε;
25 Comments:
Πατριώτες βουλευτές και πιστοί έσωσαν πάλι την ορθοδοξία δέρνοντας μια "λούγκρα". Η αστυνομία όμως δεν έπραξε καθόλου σωστά. Κανονικά έπρεπε να είχε φέρει και τον Παστίτσιο για να τον παραδώσει στο πλήθος. Για μια live ιστορική αναπαράσταση από Βυζάντιο/Ρωμαϊκή αυτοκρατορία να γουστάρουμε.
Αν ίσχυε η θεωρία της ταύτισης των 2 "άκρων" θα έπρεπε οι αριστεριστές και οι αντεξουσιαστές κάθε μεγάλη Παρασκευή και Ανάσταση να κάνουν αντίστοιχα "επεισόδια" έξω από τις εκκλησίες. θα είχαν με το μέρος τους και την επιστήμη και θα λέγαν "λέτε παραμύθια στο κόσμο, αυτά δεν έχουν αποδειχθεί". Δε συμβαίνει αυτό όμως. Αναρωτιέμαι λοιπον πως θα καλυφθεί αυτό το κενό αναλογίας από τους οπαδούς του ορθού λόγου.
ας επιστρέψουμε στο φίλο σου που τους στηρίζει. Με τα νέα δεδομένα θεωρείς ότι αξίζει τον κόπο να εξακολουθείς να μην του έχεις πει "ΧΑΣΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΖΩΟ, ΒΡΩΜΑΣ"; Είναι τόσο γαμάτη αυτή η φιλία τέλος πάντων που υπερνικά το γεγονός ότι ο ένας είναι ορκισμένος εχθρός της ανθρωπότητας;
Ολντ εσυ προφανώς τα βλέπεις από τη θεσμική/νομική πλευρά. Αλλά για όσους θεωρούμε την αστυνομία κατασταλτικό μηχανισμό του κράτους κ το κράτος το θεσμό εκείνο που κρατά ισορροπίες μεταξύ κοινωνικών αντιθέσεων, είναι προφανές πως από τις επαφές με αυτήν μόνο κακά μπορούν να συμβούν.
Και ναι, μάλλον αυτός είναι ο ευρωπαϊκός πολιτισμός.
J95, έχουμε αλλάξει πίστα, έχουμε πάει στην πίστα θεσμοί. Από την πίστα πόσο κακό πράγμα είναι ο χρυσαυγιτισμός έχουμε πάει στην πίστα του πώς λειτουργεί πλέον η αστυνομία. Το πως χειρίζομαι τη σχέση με το φίλο μου είναι δικός μου λογαριασμός και δεν θα σου δώσω λογαριασμό. Ειδικά σε σένα που έχεις δώσει διαχρονικά δείγματα καφρίλας στο δημόσιο λόγο σου. Όπως και τώρα δηλαδή. Αν βρίσκεις ότι το κρίσιμο σε όσα γίνονται στη χώρα είναι να εντοπίσεις το τι έχω ή δεν έχω κάνει εγώ με το φίλο μου, είσαι λάθος.
Кроткая, συγγνώμη αλλά διαφωνώ πάρα πολύ. Όσοι θεωρείτε την αστυνομία έτσι και το κράτος αλλιώς, και δίκιο να έχετε -που δεν το αποκλείω δηλαδή- είστε ακόμα μικρή μειοψηφία. Και πολιτικά το κρίσιμο στην παρούσα φάση είναι να αντιληφθεί η πλειοψηφία ότι δεν είναι δυνατόν να φοβάται ο άλλος να πάει να καταγγείλει ένα αδίκημα στην αστυνομία. Ότι όταν φτάνουμε να βλέπει την αστυνομία σαν εχθρό του όχι ο άνθρωπος που ρίχνει πέτρες στο δρόμο, αλλά ο άνθρωπος που πήγε να δει μια παράσταση στο θέατρο και τον λυντσάρουν οι χρυσαυγίτες, κάτι έχει πλέον αλλάξει στην καρδιά του πολιτεύματος. Θες η δημοκρατία να μην είναι τίποτα άλλο από «αστική δημοκρατία;». Ακόμα κι έτσι είναι διαφορετικό αυτό που ζούμε σήμερα από αυτό που ζούσαμε τα προηγούμενα χρόνια. Δεν σου λέω κάτι που δεν ξέρεις. Ωστόσο δεν ξέρω τι είδους κοινωνία θα μπορούσε να λειτουργήσει χωρίς αστυνομία. Εκείνο που ξέρω είναι πως όταν ο κόσμος έχει αρχίσει να φοβάται την αστυνομία όχι πια στις διαδηλώσεις, όχι πια αλλού, αλλά και όταν τον χτυπάνε οι χρυσαυγίτες, όταν ο κόσμος έχει αρχίσει να φοβάται να απευθυνθεί στην αστυνομία για να μην τον δώσουν στους χρυσαυγίτες έχουμε τελειώσει. Και αυτό πρέπει να το αντιληφθούν σήμερα, σήμερα το πρωί όσοι θέλουν να λέγονται πολιτική ηγεσία της χώρας. Ειδάλλως έρχονται τα πάρα πολύ χειρότερα.
Αγαπητέ φίλε
σαν την βασιλοπούλα του παραμυθιού, έχεις αποκοιμηθεί σε μία περασμένη εποχή και βλέπεις αρχαίους εφιάλτες.
Σήμερα, εδώ, οι Γιατροί του Κόσμου δηλώσανε, ότι στο ιατρείο τους στο Πέραμα, βλέπουνε παιδιά πεινασμένα, παιδιά εικόνων από την Αφρική, έτσι είπανε.
Σήμερα, εδώ, έκοψαν όλα τα επιδόματα των αναπήρων, όλες τις επιδοτήσεις των ασύλων.
Σήμερα, εδώ, ένας ακόμα αυτοκτόνησε, απελπισμένος και καταχρεωμένος στις τράπεζες.
Σήμερα εδώ, βαριά ασθενείς με ανίατες αρρώστειες, ζητιανεύουνε τα φάρμακά τους, άνθρωποι ψάχνουνε σαν τα ποντίκια για τροφή στα σκουπίδια, νεανικά όνειρα σπουδών σβύνουνε μέσα στο άδειο πορτοφόλι της οικογένειας.
Πριν καταγγειλεις την διαπλοκή της αστυνομίας με την Χρυσή Αυγή, πρέπει προηγουμένως να καταγγείλεις ουρλιάζοντας την διαπλοκή της αστυνομίας με το κράτος, του κράτους με τα κόμματα, των κομμάτων με την τρόϊκα, την ευρωπαϊκή ένωση και τους τοκογλύφους.
Οχι να καταγγείλεις απλώς, Να ζητήσεις την διακοπή κάθε δεσμού, και να το κάνεις ουρλιάζοντας, με το ουρλιαχτό που ταιριάζει στην κατάστασή μας.
Ειδ άλλως θα μείνεις όπως είσαι, κοιμισμένος σε αρχαίους εφιάλτες που καμμία σχέση δεν έχουνε με την πραγματικότητα.
----,---@
Λυπάμαι που νοιώθω πως αυτή η πατρίδα σιγά σιγά απομακρύνεται απ'την έννοια που της έδωσα κάποτε. Ηδη μεγάλες πόλεις όπως η Αθήνα δεν είναι πιά γιά μένα κομμάτι της πατρίδας μου έτσι όπως τις κατάντησαν κι έτσι όπως τις ανέχονται οι κάτοικοί τους. Θεωρώ πατρίδα μου πιά μόνο τις μικρές γωνιές της, τα πιό μικρά χωριά της και τη θάλασσα της .....
Καταρχάς , ας ενημερώσει κάποιος τον χρήστη manolis ότι δεν χρειάζεται να περάσει το κατώφλι της Αστυνομίας , ούτε το όνομα και η διεύθυνσή του να αρχειοθετηθούν από την αστυνομία , για να ζητήσει την ποινική δίωξη και τιμωρία των πράξεων που τελέσθηκαν εναντίον του. Μπορεί κάλλιστα να πάει απευθείας στον εισαγγελέα ή και να διορίσει δικηγόρο , ο οποίος θα πάει απευθείας στον εισαγγελέα. Αν , παρά τη σχετική ενημέρωση , συνεχίσει να απέχει από την κατάθεση έγκλησης , όταν μάλιστα ο βασικός εγκαλούμενος είναι γνωστός ( sic ) βουλευτής της Χ.Α. , νομίζω ότι δικαιούμαστε και υποχρεούμαστε όλοι να αμφιβάλλουμε για την αξιοπιστία της μαρτυρίας τους .
Εν πάση περιπτώσει , δεν αμφιβάλλω ότι ενδέχεται να λέει ο άνθρωπος την αλήθεια- χρωματισμένη βέβαια από τον υποκειμενισμό του . Ότι όντως εδάρη και κάποιοι αστυνομικοί τον ειρωνεύτηκαν και κάποιοι αδιαφόρησαν. Δεν δέχομαι όμως με τίποτα την εκτίμηση του ότι κινδυνεύει από την αστυνομία. Πολύ περισσότερο , με δεδομένο ότι ο συγκεκριμένος είναι δημοσιογράφος και έχει δημόσιο βήμα , όχι απλά δεν τη δέχομαι αλλά την απορρίπτω με βδελυγμία ως ένδειξη ανευθυνότητας . Και ειλικρινά απορώ ρε παιδιά , πώς έχετε παρασυρθεί να υιοθετείτε ακρίτως και ανέλεγκτα , όχι μόνον τη μαρτυρία αλλά και τις εκτιμήσεις του κάθε χρήστη manolis.
OB, συμφωνώ. Απόλυτα. και με τα δύο τελευταία ποστ σου. Φοβάμαι ότι τα χειρότερα είναι ήδη σχεδόν αμετάκλητα εδώ, ότι είμαστε δύο κεφάλαια πριν το επίσημο τέλος (το προτελευταίο θα είναι ένα π.χ. τρίμηνο ή πεντάμηνο Σύριζα στην εξουσία). Και η απόλυτη αφασία όλων, επισήμων και ψηφοφόρων από Σύριζα ως ΝΔ, ειλικρινά δεν ξέρω πού το πάει. Θέλουν εκτράχυνση για να γίνουμε οριστικά δύο μέτωπα για την τελική μάχη;
Αν δεν σκοπεύουμε να μεταναστεύσουμε ή να κλειδωθούμε στα σαλόνια μας θα έπρεπε ίσως να οπλιστούμε, και να οπλίσουμε και τους μετανάστες και κάθε πιθανό σύμμαχο. Ειλικρινά δεν βλέπω φως στις προσφυγές στη Δικαιοσύνη ή σε άλλους (θ)εσμούς και πονάω γι' αυτό.
uctli68
Η αστυνομία αρκετά χρόνια τώρα δεν είναι απλώς ένας κατασταλτικός μηχανισμός του κράτους. Είναι εγκληματική οργάνωση. Και τα πάρα πολύ χειρότερα έρχονται...
ρουλις
Αγαπητέ costas.nik,
Διαφωνώ με και καταδικάζω όσα έκαναν χρυσαυγίτες και λοιποί μπροστά στο "Χυτήριο", καταδικάζω και τη (μη) αντίδραση των αστυνομικών στην κακοποίηση του manolis, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική εξισώνεις την παράσταση στο "Χυτἠριο" με τις ακολουθίες της Εκκλησίας.
Στην εν λόγω παράσταση χλευάζεται ο Θεός του 81% των συμπολιτών σου.
Τη Μ. Παρασκευή χλευάζεται κάτι που σέβονται τόσο πολύ οι αριστεριστές και οι αντεξουσιαστές όσο σέβονται οι χριστιανοί και οι μουσουλμάνοι τον Ιησού Χριστό;
Έπειτα, εδώ και αιώνες η Ορθόδοξη παράδοση διδάσκει πως με άλλα μέσα λύονται τα καθημερινά προβλήματα και τα επιστημονικά θέματα και με άλλα μέσα προσεγγίζει κανείς τον Θεό. Άλλη η γνώση των κτιστών και άλλη των άκτιστων, αυτών που ξεπερνούν τη λογική λειτουργία και τις άλλες ανθρώπινες δυνάμεις, και διαφορετικές οι μέθοδοί τους.
Ο άγιος Μάξιμος ο ομολογητής έγραψε τον 6ο αιώνα: "Πίστις εστίν άλογος γνώσις. Επεί άλογος, ουκ εκ μαθημάτων. Επεί δε γνώσις, άρα σχέσις".
Επομένως η επιστήμη ούτε μπορεί να αποδείξει αν υπάρχει ή όχι ο Θεός, ούτε ότι όσα διδάσκει η Εκκλησία "είναι παραμύθια", όπως τόσο κατηγορηματικά το ισχυρίζεσαι. Οι πιστοί έχουμε άλλα μέσα, βιωματικά, για να τ' αποδείξουμε.
Μα η Σώτη δεν είχε πει ότι πρέπει να σεβόμαστε και να ενισχύουμε τους Θεσμούς;
Σε αντίθεση με εσένα δεν πιστεύω ότι τα πάντα είναι Μεγάλες Ιστορίες που τις παίζουν Ισχυροί Σκηνοθέτες.
Πιστεύω ότι η Χρυσή Αυγή είναι ο καθένας από τα 1.000.000 μαλάκες που τη στηρίζουνε.
Και γι' αυτό _δεν_ είναι δικός σου λογαριασμός πώς χειρίζεσαι τον 1 που σου έλαχε να είναι φίλος σου.
@ "όσοι τα βάζετε με την αριστερά, α ν δ ε ν ε κ τ ε λ εί τ ε υπηρεσία, είναι καιρός να ξυπνήσετε": Η ίδια η διατύπωση μέρους του ποστ (και μάλιστα το συμπέρασμα) υπονομεύει το υποτιθέμενο μήνυμά του.
Θα έπρεπε τουλάχιστον να ορίσεις κάπως την έννοια "τα βάζω με την αριστερά". Δηλαδή όποιος κάνει κριτική στη αριστερά (κι αυτή θα πρέπει να την ορίσεις κάπως) ενδέχεται να εκτελεί υπηρεσία;
Θα φταίει τώρα κάποιος αν σου προσάψει ότι καλλιεργείς κλίμα συνωμοσιολογίας -από άλλη θέση βέβαια σε σχέση με την ΧΑ, αλλά με βάση τον ίδιο μηχανισμό σκέψης;
Θα είναι εξομοίωση των άκρων αυτό;
Αγαπητέ old boy, λυπάμαι ειλικρινά (και) γιαυτό σου το ποστ. Το Blog σου ήταν από τα πρώτα που βρήκα στο διαδίκτυο και μου άρεσε. Όμως νομίζω ότι έχεις, συγνώμη για τον χαρακτηρισμό,ξεφύγει. Διακρίνω μια εμπάθεια, ένα μένος εναντίων όσων έχουν διαφορετική (αντίθετη) άποψη από 'σένα. Δεν θέλω να σχολιάσω το ποστ αυτό, με καλύπτει απόλυτα ο σχολιασμός του "Συμεών" και του "Α.Ν." όπου κυρίως μιλάει η λογική. ¨Όμως την απάντησή για το "αν πρέπει να ξυπνήσουμε" εμείς οι αφελείς και για το αν θα πρέπει να "φοβόμαστε το δάγκωμα του σβέρκου μας" σε προσκαλώ να την διαβάσεις "προσεκτικά" σε ένα πολύ παλιό ποστ, ρίξε μια ματιά:
http://red-pep.blogspot.gr/2011/03/blog-post_18.html
υσ γιατί όπως λέει ο Πετρουλάκης:
"Μετά οι σύντροφοι αλλάζουν ιδέες. Ή μπορεί να αλλάξαμε εμείς, δεν έχει σημασία όσο η συζήτηση μένει στις ιδέες. Αλλά δεν μένει..."
Κρίμα :|
Αυτό πιθανόν θα το έκανε η λογική των άκρων που συναντιούνται και σε αυτή τη νοοτροπία προσπαθώ να μπω κάνοντας αυτή την υπόθεση. Πάντως μερικές χιλιάδες χρόνια πριν ο Ευριπίδης προσπαθούσε να αποδείξει στους Αθηναίους πως η Ιστορία δεν είναι γέννημα των Θεών αλλά των ανθρώπων. Δεν υποστηρίζω την λογική συνέχεια των τότε παραστάσεων με τις σημερινές παρά μόνο τη συνάφεια.
2. Από που συνάγεται το ποσοστό του 81% που αναφέρεις; Υπάρχει κάποια επίσημη στατιστική που μου διαφεύγει; Επίσης πως είσαι τόσο σίγουρος ότι χλευάζεται; Αφού η πρεμιέρα της παράστασης δεν έγινε καν, δε δόθηκε σε κανένα κοινό το δικαίωμα να κρίνει το περιεχόμενό της.
Η Επιστήμη όχι μόνο δεν μπορεί να αποδείξει αν υπάρχει Θεός, αλλά δε μπορεί να αποδείξει και οτιδήποτε δε βασίζεται σε δεδομένα. Οπότε δεν έχει νόημα να μπούμε σε αυτή τη συζήτηση.
Αυτό που έχουμε ως κοινό σημείο, και για μένα είναι αρκετό μιας και αντιλαμβανόμαστε το χριστιανισμό ως τη διδασκαλία της αγάπης με πρότυπο τη πορεία του Ιησού είναι πως αυτές οι ενέργειες είναι καταδικαστέες και δεν αρμόζουν ούτε στη στάση ζωής που κράτησε ο ίδιος και οι απόστολοι του ούτε στο πνεύμα της δημοκρατικά οργανωμένης πολιτείας. Αφού απ΄ότι φαίνεται συμφωνούμε σε αυτό, μπορούμε να συνεχίσουμε να συμβιώνουμε αρμονικά όσο διαφορετικές φιλοσοφικές προσεγγίσεις και αν έχουμε, και το θεωρώ αυτό ευχάριστο.
@costas.nik:
Κάποιες αναρτήσεις πρωτίτερα (σε μια με τίτλο "Τα Σάββατα") είχα παραθέσει την παραπομπή σε πρόσφατη έρευνα (http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=190646) που έβγαζε ότι στον Θεό πιστεύει το 81% των Ελλήνων και δεν θέλησα να το επαναλάβω εδώ.
Φυσικά και μπορούμε να συμβιώνουμε, μια κι ο χριστιανισμός πάντα διακήρυσσε και διακηρύσσει την αγάπη (και προς τους εχθρούς), άρα και την ανοχή προς όλους.
Αχ τί ωραία θα ήταν αν όλα αυτά τα διλήμματα θέτονταν κάθε φορά που η μειοψηφία των ΕΑΑΚ έκλεινε το πανεπιστήμιο με κατάληψη.
Στον Χαρίλαο Φλωράκη και τους ομοίους του δώσαμε ευκαιρία και τους αντιμετωπίσαμε σαν κύριους. Γιατί με τους Παναγιώταρους και τους Κασσιδιάριδες στην άλλη πλευρά του φάσματος να κάνουμε τους δήθεν «δυσανεκτικούς απέναντι στην ακρότητα;» Η αριστερή ακρότητα γιατί να έχει ειδική ασυλία;
Μην ανησυχείτε. Σε 30-40 χρόνια κοινοβουλευτικής παρουσίας, τα παιδιά θα στρώσουν και από πρώην βάρβαροι τραμπούκοι, θα πουλάνε πνεύμα, τέχνη, χιούμορ, πολιτισμό. Όπως έγινε με τους μαρξιστές. Κρίμα είναι, στους ακροαριστερούς δώσαμε μια μακρόχρονη ευκαιρία, ας δώσουμε και στους ακροδεξιούς. Μη τους βλέπετε έτσι, αν ζούσε σήμερα ο Βελουχιώτης θα μιλούσε ή θα έπραττε καλύτερα και πιο πολιτισμένα από τον Παναγιώταρο; Λίγους μήνες μόνο παρουσίας των φασιστών στη βουλή και ήδη παρατηρείται μια κάποια ποιοτική αναβάθμιση στον πολιτικό τους λόγο. Σε 30 χρόνια θα έχουν γίνει επιπέδου πανεπιστημίου και πάνω, μπορεί να ξεπεράσουν και τους κουμουνιστές σε πολιτισμικό χαμαιλεοντισμό, ενδεχομένως να αναδείξουν και έναν ακροδεξιού τύπου “Μπογιόπουλο” να δηλώνει δηλώνει «μάθαμε από τα λάθη του παρελθόντος και σας υποσχόμαστε πως όταν έρθουμε στα πράγματα θα εφαρμόσουμε έναν καινούριο, πολύ πιο βελτιωμένο και καλοσχεδιασμένο ναζισμό, απαλλαγμένο από τις χοντροκοπιές και τις αμαρτίες του παρελθόντος, μη σας τρομάζει η Σβάστικα και ο ναζισμός, το πρόβλημα ήταν η ανισορροπία του Χίτλερ. Αλλά τώρα μάθαμε και σας υποσχόμαστε θα είμαστε καλύτεροι.»
Ναι Theo, ο χριστιανισμός κηρύσσει την αγάπη προς τους εχθρούς. Γι' αυτό, φαντάζομαι, οι παπάδες που ήταν παρέα με τους αυγοκέφαλους του Παναγιώταρου θα τιμωρηθούν από τις εκκλησιαστικές αρχές, έ;
Κατά τα άλλα, βλέπω πως συνεχίζεις το τροπάρι "πλειοψηφία Χριστιανών = σκάστε αντιφρονούντες". Μου αρέσει μάλιστα που λες πως η επιστήμη δεν μπορεί να μετρήσει το Θεό, προφανώς θεωρώντας το προτέρημα της θρησκείας. Η επιστήμη μπορεί όμως να μετρήσει το Σύμπαν, να παρατηρήσει τον τρόπο που λειτουργεί η ύλη και να μας δώσει περιγραφές και προβλέψεις (είναι οι "νόμοι" της φυσικής). Η επιστήμη μπορεί να υποθέσει, και μετά να ελέγξει αυτές τις υποθέσεις. Αν νομίζεις πως ο Θεός σου πρέπει να εξαιρείται από αυτή τη διαδικασία, έχει καλώς, αλλά μη βάζεις μπροστά την πλειοψηφία όταν κάποιος άλλος δε συμμερίζεται τις φαντασιώσεις σου.
Αμήν
Ρε αβάφτιστε, τι σχέση έχει ο Φλωράκης; Ο εμφύλιος τελείωσε το 1949. Το ΚΚΕ μπήκε στη βοολή το 1975, σχεδόν 30 χρόνια μετά. Οι αυγοκέφαλοι βαράνε και μαχαιρώνουν σήμερα. Σήμερα. Σήμερα. Γκέγκε;
Ο. Εμφύλιος. Τελείωσε.
Ο. ΕΜΦΥΛΙΟΣ. ΤΕΛΕΙΩΣΕ.
Το ΚΚΕ δεν μπήκε στη Βουλή μαχαιρώνοντας κόσμο. Οι χρυσαυγίτες μπήκαν κάνοντας ακριβώς αυτό. Το θέμα δεν είναι τι έκαναν πριν 30 χρόνια, αλλά τι κάνουν σήμερα. Αν εσύ θες να τσιρίζεις πως οι αριστεροί σου πήρανε το σπίτι πριν 60 χρόνια, εμένα επέτρεψέ μου να ασχολούμαι με τους φουσκωτούς που θα μας ορμήσουν ΣΗΜΕΡΑ γιατί δε γουστάρουν τη φάτσα μας.
@ChrisMrSly:
Αν οι παπάδες έκαναν κάτι μεμπτό, αν χρησιμοποίησαν βία, οι εκκλησιαστικές αρχές οφείλουν να τους τιμωρήσουν. Το να διαμαρτύρεται όμως κανείς όμως για μια αισχρή παράσταση, μπορεί να μη φανερώνει μεγάλη αγάπη αλλά δεν είναι αιτία τιμωρίας.
Τα περί πλειονότητας των ανθρώπων που πιστεύουν στον Θεό τα γράφω γι' αυτούς που κόπτονται για την "ελευθερία" της βλασφημίας (της "έκφρασης", όπως αρέσκονται να το αποκαλούν), χωρίς να δίνουν δεκάρα για τα αισθήματα της πλειονότητας των συμπολιτών τους.
Με την ίδια λογική με τη δική σου, θα μπορούσα να χαρακτηρίσω "φαντασιώσεις" την πεποίθησή σου πως δεν υπάρχει Θεός.
Και κάποια αποσπάσματα από προχθεσινή τοποθέτηση του μητροπολίτη Σιατίστης κ. Παύλου για τα γεγονότα στο ¨Χυτήριο":
"Την μέθοδο που χρησιμοποίησαν οι «αγωνιστές» την έχει αποδοκιμάσει ο ίδιος ο Κύριος μας.
...
Η Πίστη κινδυνεύει ... από την εκκοσμίκευση της πνευματικής ζωής των χριστιανών που αντικατέστησαν τον αγιασμό και το μαρτύριο για την πίστη, αυτή είναι η πνευματική αντίσταση, με το λυντσάρισμα των απίστων.
Δεν θυμίζει αυτό κάτι από Ιερά Εξέταση και μουσουλμανισμό η κάνω λάθος; Αφήσαμε τα βαρύτερα του νόμου και κυνηγάμε τα εντυπωσιακά και τα εύκολα.
Η απάντηση στη βλασφημία και τον χλευασμό της πίστης είναι η αναπλήρωση της πτώσεως των ταλαίπωρων χλευαστών με το περίσσευμα της δικής αγάπης και του δικού μας αγιασμού.
...
Άφησα τελευταία τη «Χρυσή Αυγή» που στην πραγματικότητα είναι «μαύρη νύκτα».
Είναι θλιβερό ότι κάποιοι «χριστιανοί αγωνιστές» ταυτίστηκαν με τη χρυσή αυγή για να υπερασπιστούν τον Χριστό.
Τον Χριστό που η «χρυσή αυγή» τον διώκει, τον προσβάλλει και τον εξευτελίζει καθημερινά και το πράττει στα πρόσωπα, των προσφύγων, των μεταναστών ακόμα και των παιδιών.
Ξεχάσατε αγαπητοί μου χριστιανοί το λόγο του Χριστού «εφόσον εποιήσατε, ενί τούτων των αδελφών μου των ελαχίστων, εμοί εποιήσατε;»
Δεν είναι ο άνθρωπος εικόνα του Χριστού όποιος και εάν είναι; Δεν είναι ένας μετανάστης, ένας πρόσφυγας, ελάχιστος αδελφός του Χριστού;
Δεν είναι ο «πλησίον» της Παραβολής του Καλού Σαμαρείτη; Σύμφωνα λοιπόν με την χρυσαυγίτικη αντίληψη θα έπρεπε ο Σαμαρείτης βλέποντας τον πληγωμένο Ιουδαίο να τον πετάξει στα σκουπίδια, τότε θα ήταν «καλός».
Κάθε εναγκαλισμός και χάϊδεμα χριστιανού η πολύ περισσότερο ιερωμένου προς την Χρυσή Αυγή δείχνει μπέρδεμα φρικτό και ακύρωση της πίστης." (http://www.romfea.gr/epikairotita/14101-corpus-christi)
Γενικά υπάρχει μεγάλη σύγχυση στο διάλογο μεταξύ ανθρώπων επειδή ο καθένας αντιλαμβάνεται διαφορετικά τις έννοιες εξουσία, κράτος, αριστερά δεξιά, θεσμοί κτλ. Έχοντας διαφορετικά δεδομένα οδηγείται σε διαφορετικά συμπεράσματα.
Η ΔΕΞΙΑ αντίληψη θέλει την ύπαρξη ενός συστήματος. Αυτό το σύστημα έχει δημιουργηθεί από "κάποιους" για την ομαλή λειτουργία της κοινωνίας. Άνθρωποι με ΔΕΞΙΑ λογική πιστεύουν στο σύστημα. Πιστεύουν στο οτι για να λειτουργήσει η κοινωνία θα πρέπει να ακολουθούμε αυστηρούς κανόνες. Όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά πιστεύουν πως φταίει πως ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΑΜΕ το σύστημα. Η αστυνομία από αυτή την οπτική παίζει το ρόλο της τήρησης του συστήματος ακόμα και τυφλά. Αυτό πιστεύουν οι άνθρωποι που πιστεύουν στο σύστημα και αυτό λογικά πιστεύουν και οι αστυνομικοί.
Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ αντίληψη θέλει την ύπαρξη μιας συλλογικής δράσης της κοινωνίας και δεν είναι εγκλωβισμένη στην τυφλή τήρηση του ΣΥΣΤΉΜΑΤΟΣ, μια που το σύστημα το φτιάχνουν οι πολίτες. Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ αντίληψη δεν πιστεύει πως για να λειτουργήσει η κοινωνία πρέπει να τηρούμε τυφλά κανόνες ειδικά όταν οι κανόνες αυτοί δεν έχουν οριστεί από την ίδια την κοινωνία και δεν εκπροσωπούν τα συμφέροντά τους. Η λειτουργία της κοινωνίας βασίζεται στην ωριμότητα και στα ανθρώπινα χαρακτηριστικά της και όχι στην τυφλή υπακοή κανόνων. Στην αριστερή αντίληψη οι αστυνομικοί δεν έχουν το ρόλο της καταστολής μια που την καταστολή την αναλαμβάνει η ίδια η κοινωνία περιορίζοντας τα μέλη που παρεκκλίνουν.
Οι δύο κατευθύνσεις που έδωσα φυσικά δεν είναι απόλυτες δείχνουν όμως μια γενικότερη αντίληψη. Για μένα είναι πιο ουσιώδες να συζητάμε τι κοινωνία θέλουμε. Διαφορετικά αποσπασματικά δε θα βγάλουμε σωστά συμπεράσματα.
Δημοσίευση σχολίου
<< Home