Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010

Δυστυχώς εγιωργεύσαμεν

Ξημέρωνε Αη Γιώργη. Ο πρωθυπουργός έκλαιγε γοερά στον ύπνο του από τη στενοχώρια. Πιο ψύχραιμοι ο νυν και ο προπροηγούμενος υπουργός οικονομικών κοιμούνταν άκλαυτα. Κοινός εφιάλτης επισκέφτηκε και τους τρεις. «Δυστυχώς εγιωργεύσαμεν» τους είπε.
Ο προηγούμενος πρωθυπουργός κοιμόταν μακάρια, γεγονός που έκανε ακόμη πιο δυσάρεστο το δικό του απρόσκλητο όνειρο. «Δυστυχώς εκωστεύσαμεν» του ανήγγειλε.
Την ίδια ώρα όλα τα μέιτζορ, μιντλ, αλλά και μάινορ στελέχη Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ, άκουγαν στον ύπνο τους φωνή που τους γνωστοποιούσε ότι «Δυστυχώς δικομματεύσαμεν».
Οι αριστεροί είχαν πιο έντονο εφιάλτη, αφού όλα τα στοιχεία συνέκλιναν στο ότι οι δικές τους αγκυλώσεις ήταν ο βασικός υπαίτιος της οικονομικής κατάρρευσης. «Δυστυχώς επτώχευσεν το εργατικό δίκαιο» τους ανακοινώθηκε
Όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες δεν έμειναν τη νύχτα αυτή ανεφιάλτιστοι. «Δυστυχώς ελληνεύσαμεν» τους ορμήνευσε η φωνή, το οποίο σε ελεύθερη μετάφραση σήμαινε ένα λαό που προσπαθούσε να αντεπεξέλθει στον παγκόσμιο οικονομικό δαρβινισμό όχι μέσω της ανταγωνιστικότητας, αλλά μέσω της έναντι του κράτους αγωνιστικότητας. Αντί να συνταχθεί με την κρατάρα του ο Έλλην και να προσπαθήσει να συντρίψει τα άλλα κράτη στην διεθνή οικονομική κονίστρα, επέλεξε να συντρίψει το δικό του κράτος. Κάτι τέτοια έλεγε η φωνή και ο κοιμισμένος Έλλην την άκουγε συντετριμμένος, κλαίγοντας σαν τον πρωθυπουργό του.
Άλλοι λαοί κοιμούνταν στο μεταξύ περισσότερο ή λιγότερο γαλήνιοι, ωστόσο η ανταγωνιστικότητα είναι ζόρικο παιχνίδι και όταν οι εφιάλτες ξεμπέρδευαν με τα ελληνικά μυαλά (μεταλλασσόμενοι σε here to stay πραγματικότητα), ενδέχεται να επισκέπτονταν άλλα μυαλά (ανθρώπινα, γουρουνίσια ή ανθρώπων που κατοικούν στις γουρουνοχώρες).
Ωστόσο τα πρωτεία είναι πρωτεία και τις περίλαμπρες αυτές ημέρες που
ο Απρίλης με τον Έρωτα χορεύουν και γελούνε,
όσ' άνθια βγαίνουν και καρποί τόσα σπρεντ σε κλειούνε.
Ξημέρωνε Αη Γιώργη.
Πριν δυο μέρες ξημέρωνε 21 Απριλίου.
Χούντα ήταν πέρασε, έφυγε,
μεταπολίτευση ήταν πέρασε, έφυγε,
ελεγκτές, επιθεωρητές, επίτροποι περάστε,
γύψοι φεύγουν, γύψοι μπαίνουν,
η ελληνική δημοκρατία πότε ανατρέπεται από δικτάτορες
και πότε εκούσα - ακουσα παραδίδει τα κλειδιά της διακυβέρνησης στους δανειστές της.
43 χρόνια πριν τα προβλήματα ήταν ακόμη πολιτικά,
τώρα όλα τα προβλήματα είναι οικονομικά,
η πολιτική από διαχείριση συμβόλων
μετατράπηκε προ πολλού σε διαχείριση δημοσιονομικών δεικτών,
οι δείκτες έπεσαν έξω,
η οικονομία της Ελλάδας έπεσε έξω,
άρα η ίδια η Ελλάδα έπεσε έξω,
όλοι πέσαμε έξω,
δεν μπορούμε να κυβερνηθούμε μόνοι μας και επίσημα πλέον,
οπότε ας καταργήσουμε και τις εκλογές,
πολυέξοδες είναι, δημοσιονομικά ασύμφορες
και πρακτικό αντίκρισμα δεν έχουν πια,
ούτε άλλωστε θα μπορούσαν να έχουν,
αφού το ρωτάνε όλοι οι αναλυτές:
«Έχετε άλλη λύση;».
Δεν υπάρχουν άλλες λύσεις, δεν υπάρχουν άλλοι δρόμοι
ό,τι μας πουν θα το κάνουμε.
Μετά ίσως το πουν και σε άλλους.
Αλλά πρώτα το λένε σε εμάς,
τους εξυπνότερους των εξύπνων,
τους αρχηγούς των ατάκτων.
Κι έτσι στο φωτεινό σαλόνι
ειδήσεις βλέπουμε σκυφτοί,
σαν τα σκουλήκια κάθε νέο
όπου μας εύρει μας πατεί.

42 Comments:

At 4/23/2010 04:20:00 π.μ., Blogger Takis X said...

..απλά αφωνος...

 
At 4/23/2010 08:34:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

το διάβασα δις ελπίζοντας να βρω μια χαραμάδα κ ξανασφίχτηκα, θαρρώ πως ποτέ το "αύριο" δεν ήταν λιγότερο αυτονόητο

Κ.Κ.Μ.

 
At 4/23/2010 09:18:00 π.μ., Blogger vague said...

Η ερώτηση "έχετε άλλη λύση;", ακούγεται πάντα πιο δυνατά, πιο δραματικά και πιο συχνά στην τηλεόραση, από τις απαντήσεις που προτείνουν αυτές τις άλλες λύσεις. Είναι, φαίνεται, ασύγκριτα σημαντικότερο να πιστέψουμε ότι πράγματι δεν υπάρχει άλλη λύση, ακόμα κι από την ίδια την εφαρμογή της μιας και μόνης λύσης. Γιατί σκουλήκι γίνεσαι, δε γεννιέσαι.

 
At 4/23/2010 09:53:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ποτε δεν ξερεις.
Και μια και το θυμηθηκα.
Ποσο ειναι ο μισθος ενος ραδιοφΟνικου προαγωγου?
Περα απο τα διαφυγοντα κερδη απο τα κλεψιμεικα της ξενης πνευματικης ιδιοκτησιας.
Καλημερα

 
At 4/23/2010 10:08:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Opa re....δηλαδη χθεσηνη ειστε?δηλαδη οταν μας τα πηραν απο το χρηματηστηριο πεθαναμε?οχι βεβαια.Δωσαμε οραμα στον κοσμο με τους ολυμπιακους αγωνες.Τωρα ξανα ο κοσμος οραμα θελει.Η μεσογειακη δεν μετρανε.Αντε φορομπηχτη καιρος για νεους φακελους(υποψηφιοτητας)μουντιαλ σε θελω.Οπως θελω να δω την φατσα τις μερκελ μετα.Τι στο διαβολο γιωργο(χρονια πολλα για την γιορτη σου)καμια Μακετα απο αυτην την λιτοτητα δεν εχετε?Αφου ξερεις μορε ο ελληνας χωρις μακετα δεν μπορει...

 
At 4/23/2010 11:04:00 π.μ., Blogger mitsaras said...

Έχεις μεγάλη έμπνευση τελευταία.

 
At 4/23/2010 11:09:00 π.μ., Anonymous Σωτηρης said...

Μικρέ έχεις Ταλέντο το ξέρεις ;

 
At 4/23/2010 11:41:00 π.μ., Blogger pantsik said...

Το ταλέντο του oldboy είναι αδιαμφισβήτητο. Το συγκεκριμένο post πάντως το βρήκα ανεύμπνευστο και προχειρογραμμένο.

 
At 4/23/2010 11:53:00 π.μ., Anonymous Σωτηρης said...

Pantsik , ιδού η Ρόδος , ιδού και το πήδημα .

 
At 4/23/2010 12:37:00 μ.μ., Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Δεν ξέρω αν μπορούσες να γράψεις κάτι πιο απαισιόδοξο...

 
At 4/23/2010 02:08:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Riski, ναι, κάπως έτσι.
Δείμο, θα ήταν δύσκολο όντως.
Οπότε ΚΚΜ, χαραμάδες ας αναζητηθούν καλύτερα σε άλλα ποστ.
Pantsik, I hear you.

 
At 4/23/2010 02:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Χαλαρά oldboy, δεν θα έχουμε νέα κατοχή. Πιο πολύ βλέπω την περίπτωσή μας όπως μια δυσλειτουργική οικογένεια που καταφεύγει σε κοινωνικό λειτουργό

 
At 4/23/2010 02:19:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Δεν έγραψα κάτι για κατοχή. Έγραψα ότι παύουμε και επισήμως να κυβερνιόμαστε μόνοι μας.

 
At 4/23/2010 02:39:00 μ.μ., Blogger squarelogic said...

εξαιρετικό και οξυδερκές όπως πάντα...

 
At 4/23/2010 02:42:00 μ.μ., Blogger celin said...

σε διαβαζω ποσο?κανα διμηνο?λοιπον θεωρω αυτο σου το κειμενο το καλυτερο που εχω διαβασει,θελω να ειμαι φειδωλος στα μπραβο,αλλα αυτο το κειμενο με πιεζει να στο φωναξω!

το "εχετε αλλη λυση? των αναλυτων"θεωρω οτι το λες ειρωνικα,εγω πιστευω οτι εχουμε αλλη λυση,δε ξερω αν η αλλη λυση θα ειναι καλυτερη αλλα σιχαθηκα το δικομματισμο,τη καταναλωση,την ανταγωνιστικοτητα κ τον καπιταλισμο τους κ κ μετα το ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΟΧΟ ΚΕΙΜΕΝΟ,φωναζω κ ενα ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

 
At 4/23/2010 02:50:00 μ.μ., Blogger celin said...

oxi δε θα χουμε νεα κατοχη,τωρα το οτι χανουμε τα κυριαρχικα μας δικαιωματα ανευ πολεμου,το οτι αναμενονται εκατονταδες χιλιαδες απολυσεις,δυσθεωρητη αυξηση της ανεργιας,βαθια υφεση,εξαφανιση της μεσαιας ταξης κ ολα αυτα με αθικτη τη πλουτοκρατια κ διχως τη παραμικρη τιμωρια κανενος απατεωνα πρων πρωθυπουργου η υπουργου
ελα μωρε τωρα λεπτομερειες,καλη καρδια παιδια,Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ελεγε ο πατερας του,το ιδιο ηθελε να φωναξει κ ο γιος αλλα,τι να κανουμε,οι αναγκες των καιρων,ετσι κι αλλιως απο προσκυνημενους κ ραγιαδες ποτε δε ξεμεινε αυτη η χωρα

 
At 4/23/2010 02:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Όσο απέχει η κατοχή από αυτό που έγραψες oldboy άλλο τόσο (περίπου) απέχει το ότι έχουμε χάσει την αυτοδιακυβέρνησή μας από την πραγματικότητα.

 
At 4/23/2010 02:58:00 μ.μ., Blogger fpboy said...

darkίλες βλέπω.
λογικό.
καλό κουράγιο !

 
At 4/23/2010 03:04:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Aνώνυμε, η πραγματικότητα είναι εντελώς μα εντελώς σχετική έννοια και δεν το λέω μεταφορικά. Πραγματικότητα είναι τελικά αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως πραγματικότητα. Και θεωρώ ότι το βασικότερο χαρακτηριστικό της τωρινής κρίσης είναι ότι πλην μερικών ευτυχών (κομμουνιστών και νεοφιλελεύθερων βασικά) που έχουν μια συνεκτική εξήγηση για το τι φταίει και ποιά είναι η λύση, όλοι οι υπόλοιποι προσπαθούμε να καταλάβουμε τι γίνεται, αν στρέφει ο μπούσουλας ή το καράβι, προσπαθούμε να βρούμε τι ακριβώς συμβαίνει και ποιά είναι η πραγματικότητα.

 
At 4/23/2010 03:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Oldboy, συμφωνώ. Για την δική μου αντίληψη της πραγματικότητας μιλάω και εγώ. Απλώς να διαφωνήσω στο ότι
η πραγματικότητα είναι εντελώς σχετική έννοια - υπάρχουν πάντα και αντικειμενικά δεδομένα. Για αυτό άλλωστε και μπαίνουμε στο κόπο να την ψάξουμε, ακόμα και να αμφισβητήσουμε τον ίδιο τον τρόπο της σκέψης μας.

 
At 4/23/2010 03:46:00 μ.μ., Blogger ασωτος γιος said...

pavoume kai officially na kiverniamste monoi mas, alla na su po kati afou o asimantos simitis ,o bouhesas kai o giorgakis de ta kaaferan mipos ginei kati , leo mipos...eipa kai tragoudisa : ti eixame ti hasame PSOLEO se keshasameee

 
At 4/23/2010 04:38:00 μ.μ., Anonymous Σωτηρης said...

Και ξαφνικά , ανήμερα του ΑηΓιωργιού,
μεγάλη θλίψη έπιασε τους κάτοικους
της Χώρας των Σχολίων .
Όχι τόσο γιατί κατάλαβαν πως
μόνο σχόλια μπορούσαν να κάνουν
-αυτό κατά βάθος το ήξεραν-
αλλά κυρίως γιατί αυτός ,
ο πούστης ο Θεός ,
δεν έλεγε ν’ακούση την ευχή τους.
Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.

 
At 4/23/2010 05:22:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«H Xώρα των Σχολίων». Έτσι ακριβώς.

 
At 4/23/2010 07:38:00 μ.μ., Anonymous Χριστάρας said...

Η νεοκαπιταλιστική νοοτροπία που θέριεψε μεταπολιτευτικά και αλλοτροίωσε τον Έλληνα με κύριο εκφραστή τον μπαμπά του σημερινού...ήρθε να δώσει τη θέση της στο φόβο της φτώχειας...Προσωπικά τη μετάβαση αυτή τη γουστάρω μπας και δούμε να ανθεί καμιά αξία πέραν του καπιταλισμού της οικονομίας και της ψυχής μας...

 
At 4/23/2010 08:04:00 μ.μ., Blogger celin said...

Ειναι οντως "H Xώρα των Σχολίων»

Ετσι τη θεωρω κ εγω,χωρα των σχολιων κ οχι χωρα των σκατοψυχων,γιατι,ενταξει δε θελω κ να γενικευω αλλα πιστευω οτι δεν επιθυμουν ολοι οι γειτονοι να ψοφησει η κατσικα του γειτονα,το πουλι του γειτονα η δε ξερω κ εγω τι αλλο

 
At 4/23/2010 11:17:00 μ.μ., Anonymous Thrass said...

Old Boy, έχεις δίκιο, αυτό είναι το πρώτο συμπέρασμα: δεν μπορούμε να κυβερνηθούμε από μόνοι μας. Γίναμε ρεζίλι.

Όπως έχετε δίκιο κι όποιοι λέτε ότι έχουμε κατοχή. Είναι μια κατοχή σαν κι αυτή που λέμε ότι εφάρμοζε ο Μέγας Αλέξανδρος. Δηλαδή ήρθαν να διδάξουν (οικονομικό) πολιτισμό σε εμάς τους απολίτιστους.

Λύση άλλη πάντως δε φαίνεται να υπάρχει εκτός από το να κλείσουμε τα σύναρα και να κυρήξουμε αντάρτικο. Αλλά, φανταστείτε, μετά θα μπορούμε να έχουμε προϊόντα και υπηρεσίες ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Τι φρίκη!

Τέλος πάντων αναμενόμενο ήταν αυτό που έγινε και αναμένουμε ακόμη χειρότερα. Ας στρώσουμε τώρα τον κώλο μας κάτω να δουλέψουμε. Θα πάρει 10-20 χρόνια, αλλά μετά η Ελλάδα θα είναι καλύτερη. Καιρός ήταν.

 
At 4/24/2010 01:00:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πράγματι, ζούμε πια σε επικίνδυνες εποχές. Λογοκρισίες, απώλεια της εθνικής κυριαρχίας, απειλές από τρομοκράτες και από εθνικιστικές οργανώσεις. Πού πάει πια αυτή η χώρα?Είναι να τρομάζεις. Λες και οδηγούμαστε σε κατάσταση υποτέλειας.

 
At 4/24/2010 01:56:00 π.μ., Anonymous Μπαμπούλας said...

Mία σοφή κουβέντα που κάποιος έγραψε στον iGAP και αυτός την είπε στη Μέρκελ (γιατί μόνος του αποκλείεται να τη σκέφθηκε) ήταν: "Όπως ο ναζισμός δεν ήταν στα γονίδια των Γερμανών, έτσι και η διαφθορά δεν είναι στα γονίδια των Ελλήνων".

Η Γερμανία, ως γνωστόν, απηλλάγη από το ναζισμό με ξένη βοήθεια (5 εκατομμύρια τόννους βομβών, 45ετή κατοχή της χώρας και ριζική αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος κλπ). Είναι και δυσάρεστο, και επώδυνο, και επικίνδυνο πολλαπλώς το να απαλλάσσεσαι από ένα βαθύ εθνικό ελλάττωμα με τη βοήθεια ξένων δυνάμεων. Αλλά είναι καλύτερο από το να μην απαλλάσσεσαι.

Το ζήτημα είναι αν οι εν προκειμένω ξένες δυνάμεις ενδιαφέρονται για την εξάλειψη της διαφθοράς στην Ελλάδα, ή απλώς για να αγοράσουν τη χώρα κοψοχρονιάς.
Το ΔΝΤ ενδιαφέρεται σίγουρα για το δεύτερο και μόνον, για λογαρισμό των Αγγλοσαξώνων.
Μόνη ελπίδα να υπάρξει λίγο διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων στο πλαίσιο της ΕΕ.
Αλλά γι' αυτό απαιτούνται αγώνες από Πατριώτες με εξειδίκευση και πρόσβαση, και τέτοιους ο iGAP ειδικεύεται να τους ποδοπατά.

Εν κατακλείδι, μακάρι να βλέπαμε Γερμανούς εφοριακούς στις ΔΟΥ, και Γερμανούς αστυνομικούς να εκτελούν τα διεφθαρμένα παληόσκυλα των "ελληνικών" ΔΟΥ στην Καισαριανή...:)

 
At 4/24/2010 01:06:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος Πολίτης said...

Οσο πασοστό αλήθειας κι αν εμπεριέχει το ότι "χανουμε την εθνική μας κυριαρχία και υπερηφάνεια", ας μας πει κάποιος από αυτόυς που ορύονται και κλαίνε...

Ηταν υπερηφάνεια να λαδώνεις για να πάρεις δίπλωμα;
Ηταν υπερηφάνεια να πληρώνεις μια περιουσία σε φροντηστήρια των παιδιών σου ενώ το κράτος σου παρέχει υποτίθεται δωρεάν παιδεία;
Ηταν υπερηφάνεια το να λαδώνεις την πολεοδόμία και να δίνεις φακελάκια σε γιατρούς προκειμένου να έχεις μια πιο ανθρώπινη μεταχείριση στα νοσοκομεία;
Ηταν υπερηφάνεια το να γλύφεις το κάθε βουλευτή και το κάθε παρατρεχάμενό του για να σου κάνει ρουσφέτια;
Είναι εθνική υπερηφάνεια οι νέοι άνθρωποι, το πλέον δυναμικό και δημιουργικό κομμάτι του τόπου να έχει σαν όνειρο να βολευτεί στο δημόσιο;

Ως εδώ κύριοι.

Αυτό το αυτοκαταστροφικό καραγκιοζιλίκι κάπιοια στιγμή μοιραία θα τελείωνε. Και επειδή από μόνοι μας δεν έχουμε το θάρρος και τη βούληση, θα τελειώσει με απόφαση των ξένων.
Απλά είναι τα πράγματα...

 
At 4/24/2010 04:34:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σε κάποιο βαθμό θα συμφωνήσω με τον Ανώνυμο Πολίτη: Αυτό το αυτοκαταστροφικό καραγκιοζιλίκι κάποια στιγμή μοιραία θα τελείωνε...
Και, πέρα από την τρομακτική ευθύνη των αρχόντων μας -για την οποία συμφωνούμε όλοι- δεν βλέπω στις οιμωγές και τους θρήνους των ημερών τη διάθεση να δει ο καθένας μας τον ρόλο του σε αυτό τον κατήφορο. Διαφωνώ με τη θεώρηση ενός αθώου λαού που τον πρόδοσαν οι κάκιστοι ηγέτες του. Όχι γιατί δεν προδόθηκε, αλλά γιατί το ήξερε, πήρε μερίδιο από τα τριάκοντα αργύρια και, μερικές φορές, καμάρωνε κι όλας!

Όμως:
Δεν έρχονται τίποτα "αδέρφια μας" να βάλουν τάξη. Η ύπαρξη συνετών κηδεμόνων είναι άλλη μια ψευδαίσθηση. Μάλλον έχουμε να δούμε δυσάρεστα πράγματα να προκύπτουν με αισχρούς τρόπους. Αν είναι να βγει κάτι καλό από αυτή την ξεφτίλα, προϋποθέτει τη δύσκολη γέννα μιας νέας ηθικής του Πολίτη. Κι αυτό αφορά τον καθένα μας.

[Και ο φόβος... ο φόβος μήπως κατηφορίσουμε βαθύτερα σ'αυτό που περιγράφει ο Old Boy λίγα ποστ πιο κάτω, στο εφιαλτικό "Όλικος αρνητής άνοιξης"]

 
At 4/24/2010 04:52:00 μ.μ., Blogger KOSTAS PAP said...

Η Έρημη Χώρα
Πέσαμε τελικά στον γκρεμό, το ΔΝΤ είναι εδώ. Η κυβέρνηση, μέσα από απίστευτες παλινωδίες και αντιφάσεις, υπέκυψε στην πίεση των αγορών χωρίς όρους. Το μέλλον της χώρας είναι πια άδηλο, η καταδίκη των χαμηλών και μεσαίων στρωμάτων δεδομένη.
Δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου κυβέρνηση, που να αθέτησε τόσο γρήγορα, τόσες υποσχέσεις, που να εξαπάτησε τόσο έναν ολόκληρο λαό και που εξακολουθεί στο ίδιο τροπάριο, χωρίς ντροπή, με την πλεοψηφία των ΜΜΕ (ευτυχώς υπάρχουν και λίγες εξαιρέσεις) να υποστηρίζουν με φανατισμό τις αυτοκτονικές (για το λαό) επιλογές της και να συσκοτίζουν οποιαδήποτε άλλη άποψη.
Οι συνειδητά ψευδείς υποσχέσεις του κ Παπανδρέου προεκλογικά δείχνουν και την αγωνία, το κόμμα του να καταλάβει με κάθε μέσον την εξουσία. Ίσως οι κυρίαρχοι του πλανήτη και οι ελέγχοντες την παγκόσμια οικονομία να πίστευαν ότι μόνο το ΠΑΣΟΚ, που ελέγχει μέρος του συνδικαλιστικού κινήματος, θα μπορούσε να λάβει τόσο αντιλαϊκά μέτρα. Οι συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ, τι ντροπή, υποκλίνονται μπροστά στην καταστροφή της χώρας, υποτελείς όντες του κόμματος.
Ουδεμία άλλη εναλλακτική δυνατότητα εξετάστηκε από την κυβέρνηση για να απορριφθεί ως ανεφάρμοστη. Μας οδήγησαν στο μονόδρομο του ΔΝΤ χωρίς δεύτερη σκέψη.
Η τρομοκρατία των Ελλήνων είναι καθημερινή πρακτική τόσο από τα κυβερνητικά στελέχη όσο και από την πλειοψηφία των ΜΜΕ.
Πιστεύεται αν κάποιος π.χ. εργολάβος, που κατέχει ΜΜΕ, έβγαινε χαμένος από την προσφυγή στο ΔΝΤ θα την υποστήριζε μέσα από την τηλεόρασή του ή την εφημερίδα του; Μάλλον θα την πολεμούσε με φανατισμό.
Βέβαια, θα μου πει κανείς, πως το κεφάλαιο στη χώρα μας (τράπεζες κλπ) θα βγει σχεδόν αλώβητο από την κρίση την οποία θα πληρώσουν αποκλειστικά οι μη έχοντες και οι μη κατέχοντες. Οι επιλογές της κυβέρνησης, που τόσο εύκολα έκανε, δεν πλήττουν κατ' ουσίαν τόσο το μεγάλο κεφάλαιο αλλά τον μικρομεσαίο Έλληνα. Αυτό, από μόνο του λέει, ποιανών συμφέροντα υπηρετεί η δήθεν σοσιαλιστική κυβέρνηση.
Η κυβέρνηση δεν πίεσε για διαπραγμάτευση του χρέους για να μην χάσουν οι δανειστές - τράπεζες αδιαφορώντας τι αυτό θα σημάνει για τον Ελληνικό λαό (τουλάχιστον την πλειοψηφία του).
Ο λαός είναι μάλλον παγωμένος μπροστά σε όλα αυτά τα απίστευτα που συμβαίνουν σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα και γι' αυτό πιστεύω ότι και οι κινητοποιήσεις δεν γενικεύτηκαν ακόμη.
Η ΝΔ φέρει προφανώς τεράστιες ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση.
Η αριστερά, σε ιδεολογικό αδιέξοδο, περιορίζεται σε καταγγελίες εφ' 'ολης της ύλης και σε περιστασιακές απεργιακές κινητοποιήσεις χωρίς μαζική συμμετοχή.
Θα έπρεπε να οργανωθεί έστω αυθόρμητα και μέσα από τα μπλογκς ένα κίνημα διαμαρτυρίας γιατί τα χειρότερα έπονται.
Έλληνες Αντισταθείτε!

 
At 4/24/2010 04:54:00 μ.μ., Anonymous kremmidi said...

bravo old. exairetiko.

 
At 4/26/2010 03:35:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Kώστα Παπ, νομίζω πως επικρατεί σύγχυση ακόμη στον κόσμο. Όταν ο κουρνιαχτός κατακάτσει λίγο, όταν οι συνέπειες των μέτρων γίνουν ακόμη περισσότερο αισθητές, τότε ίσως ό,τι κι αν λένε τα ΜΜΕ θα πάψει να έχει την επίδραση που έχει.

 
At 4/26/2010 09:11:00 π.μ., Blogger pantsik said...

Ανώνυμε Πολίτη, αν με τη παρέμβαση ξένων δυνάμεων σταμάταγαν όλα αυτά τα κακώς κείμενα που αναφέρεις τότε θα τους έδινα την ευχή μου.
Δυστυχώς όμως νομίζω πως το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να δανειστούμε περισσότερα και τελικά να χρωστάμε όλο και περισσότερα.
Δεν υπάρχει σχέδιο για ένα καλύτερο μέλλον. Δεν υπάρχει καν όραμα και φυσικά πολιτική τόλμη. Οι πολιτικοί μας βλέπουν μέχρι την άκρη της μύτης τους. Το μόνο που τους απασχολεί επί του παρόντος είναι το πως θα πληρώσουν τους μισθούς και τις συντάξεις του Μαϊου.

 
At 4/26/2010 03:06:00 μ.μ., Blogger celin said...

Σε ολες τις ερωτησεις του Ανωνυμου πολιτη για το αν ηταν υπερηφανεια,μια ειναι η απαντηση
Οχι,δεν ηταν
Ηταν ντροπη,ξεφτιλα κ αισχος
Εχω κατακεραυνωσει επανειλημμενως το πολιτικο συστημα γιατι τα επετρεψε ολα αυτα[ασχετως του τι πετυχα κ εγω κ ολοι οσοι το κανουν]
Αλλα κ πολλοι απο εμας,δεν ειναι αμοιροι ευθυνων
Δε μπορει κανεις να διαφωνησει με αυτο

Ομως η παρακατω φραση

"Αυτό το αυτοκαταστροφικό καραγκιοζιλίκι κάπιοια στιγμή μοιραία θα τελείωνε. Και επειδή από μόνοι μας δεν έχουμε το θάρρος και τη βούληση, θα τελειώσει με απόφαση των ξένων.
Απλά είναι τα πράγματα..."

ειναι γεματη αυταπατες,φρουδες ελπιδες κ εσφαλμενες εκτιμησεις
Γιατι αν νομιζεις Ανωνυμε Πολιτη,οτι με την ελευση του ΔΝΤ,θα γινουν ολα αυτα,τοτε μαλλον δε ξερεις τι εστι ΔΝΤ
Ενα παραδειγμα
μας φλομωσαν στη πασοκικη προπαγανδα οτι το ΔΝΤ θα ερθει αποκλειστικα να καταστρατηγησει τα εργασιακα δικαιωματα στο Δημοσιο[ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ],διχως να εχει προθεση παρεμβασης στον ιδιωτικο τομεα
Κ τσιμπησαν το τυρακι
Παρτε κ τη φακα τωρα
Απο τα πρωτα πραγματα που ζητησαν οι του ΔΝΤ,ηταν η περιστολη δικαιωματων/μισθων Κ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ

Αλλη μια ομορφια τωρα
Ισχυριζεται ο Στρος Καν οτι, την Ελλαδα θα βοηθησει ο αποπληθωρισμος
Δηλαδη η ταυτοχρονη κ κατακορυφωση μειωση των τιμων κ των μισθων
Αυτη ειναι η πολιτικη του ΔΝΤ στις χωρες που βοηθαει
ΑΠΟΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ
Το αναφερει κ ο Ραγκουσης οπου σταθει κ οπου βρεθει
Αυτο που δεν αναφερει κανεις τους ειναι οτι,οπου επιχειρηθηκε κατι τετοιο,πουθενα δεν απεδωσε,αντιθετως,οδηγησε σε βαθια υφεση της οικονομιας κ τεραστια μειωση του ΑΕΠ
10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ Κ ΒΑΛΕ ΠΗΓΑΝ ΟΛΟΙ
Κανεις μικρομεσαιος,φτωχος η μεσαιος δε θα ωφεληθει απο την ελευση του ΔΝΤ,το οποιο ερχεται αποκλειστικα για να εξυπηρετησει τα συμφεροντα του Κεφαλαιου,των τραπεζιτων κ λοιπων ισχυρων
Κανενα προβλημα των Ελληνων μη πλουσιων δε θα λυσει το ΔΝΤ

Κ Ολη αυτη η συλλογικη φαντασιωση οτι θα ερθει το ΔΝΤ να μας σωσει,καλλιεργειται σκοπιμως απο τα μεσα μαζικης προπαγανδας,τα οποια ολη τη μερα βομβαρδιζουν το λαο οτι ειμαστε εθνος απατεωνων κ οτι πρεπει εμεις να πληρωσουμε τη κριση,οχι τα καθαρματα που ρημαξαν τη χωρα

Κ ενταξει,ας υποθεσουμε οτι ολα αυτα που λεω ειναι αριστερη προπαγαναδα κ σαχλαμαρες
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ[ΤΟ ΔΝΤ ΔΗΛΑΔΗ] ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ALL TOGETHER ΕΝ ΧΟΡΩ ΠΑΓΚΑΛΟΣ/ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ/ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ/ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ/ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ
ειναι προς το συμφερον του λαου?
Πασχιζουν ολοι οι προαναφερθεντες να μας πεισουν οτι ΤΟ ΔΝΤ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ
Κ πιστευετε αυτους?
ρε ποσο BRAVE NEW WORLD toy ΧΑΞΛΕΥ καταντησαμε?

 
At 4/26/2010 03:58:00 μ.μ., Anonymous panos said...

βάστα old boy βάστα ..(και να το ρίχνεις και λίγο έξω)

 
At 4/26/2010 06:19:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Celin, the bravest.

 
At 4/26/2010 06:34:00 μ.μ., Blogger celin said...

ολντ μπου,σαρκαζεις τον ζηλο μου η μου φαινεται?
δε πειραζει,σε συγχωρω[αρκει να δεις ταινια του Φερελ!]

 
At 4/26/2010 06:36:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Δεν σαρκάζω. Συμφωνώ.

 
At 4/26/2010 06:40:00 μ.μ., Blogger celin said...

χαιρομαι![το radical desire με εχει ξεσηκωσει!]

 
At 4/26/2010 08:04:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος Πολίτης said...

Celin,

Δε τρέφω αυταπάτες για το ΔΝΤ. Θα επιβάλλουν τους δικούς τους όρους και θα είναι ιδιαίτερα δυσσάρεστοι.

Δε νομιμοποιούνται όμως να μιλάνε για κατοχές και τρομοκρατούν το κόσμο αυτοί που έκανα πάρτυ σε βάρος μας.

Δυστυχώς ζούσαμε μες τα σκατά όλα αυτά τα χρόνια. Ήμασταν όμηροι της νοσηρής αυτής κατάστασης. Εμείς οι ίδιοι αυτοσαρκαζόμαστε και αυτογελιοποιούμαστε.
Μίλα με ανθρώπους που σταδιοδρόμησαν στο εξωτερικό. Δες πως πνίγονται οι νέοι σ αυτή τη χώρα.

Θα μου επιτρέψεις επίσης να σου υπενθυμίσω τις επισημάνσεις του ΟΑΣΑ και της Κομισιόν που πρότειναν κάθε τόσο μείωση κρατικών δαπανών, ελαχιστοποίηση των προσλήψεων. Ολα αυτά πέρναγαν στα ψιλά. Και από τα ΜΜΕ βέβαια που σιγά μη δυσσαρεστούσαν το κοινό τους.
Γιατί τα ΜΜΕ τα οποία μας λες ότι κάνουν προπαγάνδα υπέρ του ΔΝΤ, μια ζωή αναπαρήγαγαν την εύπεπτη αριστερίζουσα και άκρως λαικίζουσα θεώρηση των πραγμάτων. Μια ζωή χαιδευαν τ αυτιά των δημοσίων υπαλλήλων.

Η χώρα χρειάζεται εξυγίανση. Και οι πολιτικοί πράγματι αποδείχτηκαν κατώτεροι των περιστάσεων για να την εξυγιάνουν. Και όποιος πολιτικός τολμούσε να ομολογήσει την αλήθεια γινόταν δυσσάρεστος και γραφικός (Μάνος, Αλ. Παπαδόπουλος, Ανδριανόπουλος, Γιαννίτσης).
Και δυστυχώς εξυγίανση δεν επιτυγχάνεται από τη μια μέρα στην άλλη.

Οι μαλακίες δυστυχώς (ή ευτυχώς) πληρώνονται.

 
At 4/27/2010 04:14:00 μ.μ., Blogger celin said...

Anωνυμε πολιτη η χωρα οντως χρειαζεται εξυγιανση
ναι,χρεαιζεται κ εξορθολογισμο των δημοσιων δαπανων
ποιος θα τα κανει αυτα?
οι διεφθαρμενοι του πασοκ? που προλαβαν οι αθεοφοβοι μεσα σε λιγους μηνες,μεσα στην κριση,να φανε κ αλλα,συνεργαζομενοι με τη γκολντμαν-ζακς[μαθε για τη κομπινα που εστησαν με τη δεκαημερη προθεσμια για σορταρισμα στην Εθνικη Τραπεζα,αν θες σου δινω κ στοιχεια]

Ολοι αυτοι οι πολιτικοι που αναφερεις υπηρετησαν το Συστημα που μας εφερε σε αυτη τη κατασταση
Βγηκε ποτε ο Αλεκος Παπαδοπουλος να καταγγειλει τα Σημιτολαμογια?βγηκε ποτε να καταγγειλει με ονοματα κ διευθυνσεις το σκανδαλο του Χρηματιστηριου?τα υπερτιμολογημενα ολυμπιακα εργα?τη γιγαντωση των νταβατζηδων επι Σημιτη?
τιποτα,σε αυτα που επρεπε να μιλησει,το βουλωσε,συνενοχος ηταν δια της σιωπης στο παρτυ που καναν με τα λεφτα του λαου τα πρασινα κλεφτρονια
ολα τα ξερε.Κ τουμπεκιαστηκε.Βγηκε τωρα να πει τι?αστο Αλεκο,τωρα ειναι αργα,τωρα καταστραφηκαμε

Λες οτι ζουσαμε στα σκατα.Ειλικρινα πιστευεις οτι θα μας βγαλουν αυτοι απο τα σκατα?
Συμφωνω στο που ζουσαμε
Διαφωνω στη λυση που προτεινεις
Απο τα σκατα δε μπορουν να μας βγαλουν αυτοι που μας χεσ@@ε κ εξακολουθουν να αφοδευουν πανω μας

Δε γινεται ο Πρετεντερης κ ο Μητσοτακης να θελουν το καλο μας

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home