Τετάρτη, Μαΐου 27, 2009

Αξιοσημείωτα των 02:00

Mια απορία
Ποιός είναι πιο χυδαίος από τους δύο; Εκείνος που αν και σχετικά νέος και αν και σχετικά εντάξει με ρωτάει στο τραίνο αν έχω να του δώσω πενήντα λεπτά ή εγώ που του απαντάω δίχως δεύτερη σκέψη όχι;
Ένας διάλογος (Ντένυ εντ Άλαν αρ μπακ)
Denny: You and Gloria leave it as friends?
Alan: No.
Denny: It’s sad how you go from intimacy to nothing, cold turkey. I mean, how many people along the way have true meaning in your life? And to suddenly have no contact, after...it’s sad.
Ένα μεταφυσικό φαινόμενο ήπιας τρομακτικότητας
Κάθε φορά που θα κλείσω το φως του σαλονιού θα μουγκανίσει στο βάθος η αγελάδα από ένα παιχνίδι του μικρού.
Ένα ευχαριστώ
Στην δέκατη ένατη θέση δεν χρειάζεται να πω πολλά είναι ο Γιώργος Πάντζας, αγωνιστής της Αριστεράς, ηθοποιός, ενεργό στέλεχος του Δημοκρατικού Κοινωνικού Κινήματος, μας κάνει την τιμή να είναι στο ψηφοδέλτιό μας όχι σε πρώτες θέσεις, μας κάνει την τιμή να συμμετέχει για να δώσουμε μαζί την μάχη για έναν πολύ σημαντικό αγώνα και τον ευχαριστούμε γι' αυτό.
Μια ακόμα απορία
Τι αναμένεται με μεγαλύτερη ανία την Πέμπτη το βράδυ; Το ντιμπέιτ ή ο τρίτος τελικός του μπάσκετ; Μόνο ο Μποτρίνι έχει μείνει για στήριγμα.

23 Comments:

At 5/27/2009 03:24:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Στην δέκατη ένατη θέση δεν χρειάζεται να πω πολλά είναι ο Γιώργος Πάντζας, αγωνιστής της Αριστεράς, ηθοποιός, ενεργό στέλεχος του Δημοκρατικού Κοινωνικού Κινήματος, μας κάνει την τιμή να είναι στο ψηφοδέλτιό μας όχι σε πρώτες θέσεις, μας κάνει την τιμή να συμμετέχει για να δώσουμε μαζί την μάχη για έναν πολύ σημαντικό αγώνα και τον ευχαριστούμε γι' αυτό."

Έξοχο...

"Ένας φίλος"

 
At 5/27/2009 04:13:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν είναι μεταφυσικό, συμβαίνει και σε μένα! Σβήνω το φως και μουγκανίζει το βιβλίο του γιου μου που στην τελευταία σελίδα έχει μια αγελάδα. Κόκκινη ε;

 
At 5/27/2009 06:48:00 π.μ., Blogger Τσαλαπετεινός said...

και μια ακόμα απορια:
η φωτο απο το Παρίσι Τέξας
ή κάνω λάθος;

 
At 5/27/2009 08:25:00 π.μ., Blogger Snowball said...

Τι διάολο, μαζί τα βλέπουμε τα Boston Legal?

Προχτές το είδα το επεισόδιο...

 
At 5/27/2009 09:09:00 π.μ., Anonymous Ηρακλής Δοντάς said...

Κάποιος με φώναξε Σεμπάστιαν.

Αυτό είναι μεταφυσικό φαινόμενο maximum τρομαχτικότητας.

Του απαντώ: Τζέρεμι!

Για να δούμε τώρα.

 
At 5/27/2009 09:25:00 π.μ., Blogger Unknown said...

Αμάν πια, το να δεις πού θα πάει η διαφορά του σκορ, δηλαδή, ούτε τόσο δα ενδιαφέρον δεν σου προκαλεί;

 
At 5/27/2009 02:10:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Φίλε, είδες πώς τα λέω ;)
Aνώνυμε, τότε πρόκειται περί πανδημίας αγελάδων - ξωτικών.
Τσαλαπετεινέ, δεν κάνεις λάθος.
Snowball, ωραία να ανταλλάξουμε σημειώσεις.
Ηρακλή, ένας είναι ο Δοντάς (ο Γιάννης) και προφήτης του ο Ηλίας Μπέριος.
Vrennus, όχι, βαρέθηκα, μπούχτισα, έπηξα. Θέλω κάτι διαφορετικό.

 
At 5/27/2009 02:44:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

τι βλέπω ολντ μπόι??
απαντάς σε όλους???
χάλια σ έκανε εκεινη η ουτιδανή???του προηγουμενου ποστ η σχολιάστρια, κάτι σε ανατολή???
χαχαχα!
d.o.w.(dirty old woman)

 
At 5/28/2009 12:50:00 μ.μ., Blogger Fight Back said...

and what about ac/dc?

 
At 5/28/2009 01:09:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εμενα μου αρεσει να απαντας στα σχόλια κι ας διαφωνω με την ανατολή
Γεωργια

 
At 5/28/2009 04:09:00 μ.μ., Anonymous Ανατολή σε λέγανε... said...

Όλντ μπόι.

Έχεις σκεφτεί ποτέ το ενδεχόμενο να σε σχολιάζουν λίγοι αναγνώστες -όπως ανησυχείς- οι οποίοι όμως χρησιμοποιούν πολλά ψευδώνυμα;

 
At 5/28/2009 05:12:00 μ.μ., Anonymous anasthod said...

καλησπέρα στον κο δημοσιογράφο & ψυχολόγο Old Boy. Κε Old Boy όποτε ευκαιρήσετε, θα μπορούσατε να κλείσουμε ένα ραντεβού να μου λύσετε μερικά ψυχολογικά προβλήματα, ωσάν να είμαι ο Thom Yorke των Radiohead καθώς τρέμει το χέρι μου και ευελπιστώ σε μια ήσυχη ζωή; Να καταφέρω κι εγώ να γίνω υγιής όπως οι έμπιστοι συνεργάτες μου; Με το αζημίωτο βεβαίως, ευχαριστώ.

 
At 5/28/2009 05:38:00 μ.μ., Anonymous anasthod said...

για όσους εκπαιδευτικούς διαβάζουν εδώ, κάπου διάβασα στο διαδίκτυο - δεν θυμάμαι σε ποιά διεύθυνση - περί καλοκαιρινών σχολείων. Αν ισχύει, μια καλή ευκαιρία προς απασχόληση μαθητών και αύξηση του εισοδήματός τους.

 
At 5/28/2009 05:38:00 μ.μ., Anonymous Ανατολή σε λέγανε... said...

Anasthod, αν θέλεις την γνώμη μου, βρίσκω ότι δεν έχεις τίποτε.
Απλά, λίγο περισσότερη λογική και λίγο περισσότερη φιλαλήθεια από το πλήθος.

 
At 5/28/2009 06:37:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Έχει πάντα πολλή πλάκα όταν κατήγορος και ένοχος είναι ένα και το αυτό πρόσωπο.

Old boy,
tο πεδίο των σχολίων σου είναι ως συνήθως γεμάτο με εχθρούς οπαδών και οπαδούς εχθρών, αλλά το ποστ σου (επίσης ως συνήθως) είναι πολύ καλό.

 
At 5/28/2009 07:28:00 μ.μ., Blogger apologia pro sua vita said...

"Ανατολή, εάν απαντούσα στο σχόλιό σου στο οποίο δεν απάντησα, θα απαντούσα ότι δεν μου ξεφεύγει καμία λεπτομέρεια, ότι προφανώς ξέρω ότι οι ευρωβουλευτές δεν σταυροδοτούνται, αλλά ότι όταν βάζεις επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου σου την Γιαννάκου, έχεις προφανώς συνυπολογίσει το κόστος από την επιλογή της και το έχεις βρει λειψό, ακριβώς γιατί η ιδεολογική διαμάχη κράτησε όσο ένας καφές."

Λοιπόν, αυτή την απάντηση χρειάστηκε να την διαβάσω ΔΥΟ φορές. Το σημειώνω γιατί παρ' ότι είμαι θεόξανθη, διαβάζω κατά μέσο όρο 1 τόμο Δοστογιέφσκι τη μέρα. Κάνει καλό στα βλαστοκύτταρά μου και βελτιώνει το χρώμα της τρίχας. Υπάρχει θέλω να πω, μία ευκολία στην ανάγνωση εκ γενέτης. Ίσως ήταν και η ραδιενέργεια. Δεν ξέρω αλλά και δεν μας αφορά επί του παρόντος.

Ο λόγος που μου χρειάστηκαν ΔΥΟ φορές είναι το θέμα μας.
Γιατί και οι ΔΥΟ φορές δεν ήταν αρκετές. Τί μου φταίει και δεν καταλαβαίνω την αναλογία;

Να επισημάνω ότι δεν με αφορά το θέμα της αντιπαράθεσης ουδόλως. Κι εγώ βαριέμαι άπειρες φορές να απαντώ σε σχόλια. Κι έχω εκπαιδευτεί να μην τσαντίζομαι όταν δεν μου απαντούν. Μια ζωή είναι αυτή δεν μπορούμε να την περάσουμε στο πληκτρολόγιο γράφοντας εξυπνάδες.

Η ερώτηση μου όμως παραμένει. Έχω μια διαστροφή με την τέχνη της λογικής. Πες μου λοιπόν βρε ολντ πώς διάλο την έκανες την αναλογία; "Είμαι δεν είμαι δημοσιογράφος επειδή γράφω στο σούξου μούξου και το ευρωψηφοδέλτιο δεν σταυρώνεται";;;;;

Ειλικρινά, αν δεν πάρω μια απάντηση από σένα ή από άλλον που κατάλαβε, θα το στείλω στη ΜΕΝΣΑ και δεν ειρωνευομαι καθόλου.

 
At 5/28/2009 08:13:00 μ.μ., Anonymous anasthod said...

Ο/Η Ανατολή σε λέγανε... είπε... Anasthod, αν θέλεις την γνώμη μου, βρίσκω ότι δεν έχεις τίποτε. Απλά, λίγο περισσότερη λογική και λίγο περισσότερη φιλαλήθεια από το πλήθος. 5/28/2009 05:38:00 μμ

- Σ'ευχαριστώ, αλλά εμπιστεύομαι τον Old Boy ο οποίος είναι ειδήμων σε τέτοια ζητήματα κατόπιν χαρακτηρισμών.

 
At 5/28/2009 08:33:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Apologia, έχεις το δίκιο σου :) Το σχόλιο όμως στο οποίο απαντάω είναι στο αμέσως προηγούμενο ποστ και αφορά την Γιαννάκου. Επειδη δεν απάντησα σε εκείνο το σχόλιο της Ανατολής ξεκίνησε η συζήτηση, οπότε σε εκείνο το σχόλιο απάντησα.

 
At 5/29/2009 12:27:00 μ.μ., Blogger apologia pro sua vita said...

Πες το ρε αδελφέ, μού φυγε το κεφάλι.
Ευχαριστώ τα μάλλα.

 
At 5/29/2009 02:34:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

όντως ήταν πολύ βαρετός ο τρίτος τελικός...ίσως να σε ενόχλησε λίγο oldboy να βλέπεις την ομάδα σου να χάνει...περίμενε όμως και τη δευτέρα να δούμε τι έχει να γίνει αν και προτείνω να ετοιμάσεις από τώρα το κείμενο για την ενδεχόμενη ήττα της ομάδας σου...ΦΩΤΙΑ ΜΕΣ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΘΡΥΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ!!!!!

My Heroes are dead...
They died in my head

 
At 5/30/2009 12:02:00 π.μ., Anonymous Ψωράλογο said...

Όσο αφορά την πρώτη απορία, επειδή κι εγώ το κάνω, ο λόγος είναι ότι εκείνη τη στιγμή αμέσως το μυαλό μου πλάθει ολόκληρη τη σκηνή όπου βάζω το χέρι στην τσέπη και ψάχνω το σωστό κέρμα ανάμεσα σε διάφορα αντικείμενα κι ο άλλος περιμένει πάνω απ'το κεφάλι μου και μου φαντάζει απέραντη ταλαιπωρία από την οποία κερδίζω μείον 50 λεπτά. Πράγμα που καθιστά κάπως ευδιάκριτη την υπεροχή μου σε γελοιότητα από τον τύπο που τα ζητάει.

 
At 5/30/2009 12:16:00 π.μ., Anonymous Ψωράλογο said...

Ανατολή όντως, σχολιάζουμε με πολλά ψευδώνυμα γιατί είναι ευαίσθητο παιδί και αν υποψιαστεί οτι είμαστε 4 άτομα όλα κι όλα που τον διαβάζουμε, πάει, τον χάσαμε και μετά πίσω στο press.gr

 
At 5/30/2009 01:26:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Heroes, έχω μείνει άλαλος με το σχόλιό σου ;)
Ψωράλογο, ως προς τα της γελοιότητας, έχεις ένα δίκιο. Ως προς την πληθώρα των ψευδωνύμων δηλώνω υπόχρεος ;)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home