Μολών Χασίς
Ραγδαίες εξελίξεις στον πόλεμο Κράτους - Ζωνιανών. Επίλεκτες δυνάμεις από το Ζωνιανά επιβιβάστηκαν στο πλοίο της γραμμής και αναμένονται από στιγμή σε στιγμή στο λιμάνι του Πειραιά. Από εκεί οι μισοί θα κατεθυνθούν προς το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ και οι άλλοι μισοί προς το Μέγαρο Μαξίμου, προκειμένου να καταλάβουν την ηγεσία του Κράτους και να επιβάλουν καθεστώς άμεσης και εκτεταμένης χασισοκαλλιέργειας σε όλη την χώρα, γεγονός που θα έχει αφενός ευεργετικές επιπτώσεις στο ισοζύγιο εισαγωγών - εξαγωγών και στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν και αφετέρου θα πλήξει στην ρίζα της την υπογεννητικότητα, με τελική συνισταμένη τη δημιουργία μιας νέας, πανίσχυρης οικονομικά και πληθυσμιακά Ελλάδας.
81 Comments:
Ελπίζω να φέρουν μαζί και κανένα μπετονάκι τσικουδιά, γιατί πιάσανε κρύα...
Τα κωλογαμημένα ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΑ κρητικά παληόσκυλα / πρωτόζωα μόνον το ΘΑΝΑΤΟ αξίζουν. Γιατί δεν ισοπεδώνονται / εκκενώνονται επιτέλους τα χωριά αυτά;
Χασοδίκη, κάτι για ρακές έχω ακούσει.
Θείε, μόλις μου εξασφάλισες τριψήφιο αριθμό σχολίων. Θενκς :)
Βέβαια. Κοροϊδεύεις. Αφού την Ιστορία τη γράφουν οι νικητές. Θα σε δω όμως σε 500 χρόνια όταν θα γράφουν για την Κρητική Πολιτοφυλακή η οποία, εκφράζοντας την 'κρητική ψυχή' αλλά και την 'κρητική ματιά', έδιωξε από μια χούφτα Ελεύθερης Κρήτης τα κρατιστικά σκυλιά της Ηπειρωτικής Χώρας.
Ζω κι αναπνέω για μια Ελεύθερη Κρήτη!
Οι Βροντάτσηδες και οι Φουρτουνάτσηδες από άλλο σενάριο είναι;;;
Να, άμα δε με πιστεύετε.
Kαλά, λοιπόν. Σε πιστεύουμε και βάλαμε και σημαία από τις παραπομπές σου, φαιδρή ύπαρξη.
Θείο,
άρχισαν οι εχθροπραξίες. Μετά την ισοπέδωση θα μοιραστούν οικόπεδα. Έχουν θέα στις φυτείες. Τρέξτε.
sraosha,
αδιαφορώ εάν κάνεις πλάκα ή όχι. Η σημαία που παραπέμπεις είναι η σημαία της κρητικής πολιτείας του 1898, δηλαδή της αυτόνομης περιοχής της Κρήτης ως τμήμα της οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Το αστέρι πάνω αριστερά συμβολίζει την υποταγή της πολιτείας στον σουλτάνο. Αυτά για όσους κρετίνους αναμασούν την καραμέλα αυτή. Σημαία των δούλων είναι. ΟΚ?
xasodikis
μόλις είδα στην τηλεόραση τους Ζωνιανούς να κατεβάζουν κούπες ρακές στην υγειά των ΕΚΑΜ...Γαλάζια Σακάκια τα λένε στην περιοχή...
Δεν είμαι από τα Χανιά,
Δεν είμαι από τη Βιάννο,
Μον' είμαι απ'τα Ζωνιανά
και ότι θέλω κάνω..
:-)
Σιγά που κάνεις ό,τι θέλεις.
Τζάμπα - μαγκες με πόρσε και χεσμένοι στο τάληρο που σπρώχνετε τη μαύρη και την άσπρη, για να πεθαίνει ο κοσμάκις σα τις μύγες είστε. Όταν οι μπάτσοι δολοφονούσαν το Μαραγκάκη το 2003 και οι αναρχικοί σπάγαν τα τμήματα με 40 συλληφθέντες, που είσασταν ρε απροσκύνητες κότες; Κρύβατε τα όπλα στα κοτέτσια σας, γιατί η φάση δεν είχε φράγκα, για να αγοράσετε το τελευταίο τζιπ της μόδας. Τους μετανάστες και τις γυναίκες τους ρωτήσατε τι γνώμη έχουν για τη φασιστική σας πάρτη. Άιντε μπράβο.
ΥΓ. Δεν αναφέρομαι στη συντριπτική πλειοψηφία των κρητικών με τα παραπάνω, που και ανοιχτόκαρδοι και πανέξυπνοι και καλλιτέχνες και πολλά άλλα αξιοθαύμαστα είναι. Μιλάω για την τραγική μειοψηφία ανθρώπων που προσπαθούν να μιμηθούν την αξιοπρέπεια των προγόνων τους, τότε που δεν είχαν βέβαια να φάνε, και καταντούν αξιοθρήνητες καρικατούρες τζάμπα - μάγκα χεσμένου στα λεφτά δυσφημώντας την Κρήτη. Με πολέμους συμμοριών, κράτος - μπάτσοι από τη μία, πρεζέμποροι από την άλλη, δεν έχουμε τίποτε να κάνουμε. Δυστυχώς όμως δε θα αλληλοσφαχτούν τα δυό τους. Μόλις ξεφουσκώσει το πράγμα ρακιές θα πίνουνε και περισσότερα λεφτά - λαδάκι στους μπάτσους θα δίνουνε οι ζωνιανοί για τα στραβά μάτια.
Ένα θα ήθελα να ρωτήσω όσους ξέρουν. Καλά πολύτεκνοι είναι.
Επίσης εκτός από χασίσι μια και έχουν την υποδομή διακινούν και "σκληρά"...
Πόσους θανάτους από ναρκωτικά έχουν. Από το πρωί το έχω απορία..
πολλούς. Μόνο που οι ιατρικές βεβαιώσεις γράφουν "παθολογικά" αίτια. Έναν τον βρήκαν μέσα σε ένα ψυγείο πριν τέσσερα χρόνια...Εχουν αυξηθεί οι "αιφνίδιοι" θάνατοι νέων ανθρώπων. Καταστρέφονται.
βασικά ,εδώ η φάση δεν έχει να κάνει με χιόυμορ ,φοκλορ , παραδόσεις κ.τ.λ , έχουμε να κάνουμε με εμπόρους και πρέπει να τους πιάσουνε . Ντροπή της Κρήτης είναι αυτή η συμμορία. Λυπάμε το φτωχαδάκι απο την Κοζάνη που χτυπήσανε.
Έχω να γράψω τόσα πολλά, που αναγκαστικά θα κάνω επιλογή.
- Θείε, οι προσβολές στο σχόλιό σου είναι βλακώδεις μέσα στη γενικότητά τους. Επιπλέον, εκθέτουν οποιονδήποτε Κρητικό σε συμπαθεί. Σου προτείνω να τις ξανασκεφτείς.
- Το "πρόβλημα" είναι κοινωνικοπολιτικό, όπως αναφέρεται πολύ συχνά στα άρθρα τού λινκ.
Τι σημαίνει αυτό; Καταρχάς σημαίνει ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα είστε ανίκανοι να εκτιμήσετε ή να σεβαστείτε την ιδιάζουσα κουλτούρα τής Κρήτης.
Αναρωτιέμαι πόσοι από εσάς διαμαρτύρεστε ότι "οι αμερικάνοι δε σέβονται τις ιδιαιτερότητες των λαών". Θα είχε πολύ πλάκα να είστε τα ίδια άτομα που διαμαρτύρονται και για εμάς τούς Κρητικούς.
- Η λεβεντιά των καλλιεργητών που πυροβολούν μπάτσους είναι ακριβώς η ίδια με τη λεβεντιά των γιαγιάδων μας που σκοτώνανε γερμανούς αλεξιπτωτιστές με τα σκουπόξυλα. Και στις δύο περιπτώσεις, είναι η λεβεντιά τού τύπου "δε θα πατήσεις πόδι στο βιός μου!".
Οι αρθρογράφοι, στο λινκ, που διαχωρίζουν αυτά τα δύο φαινόμενα, είτε είναι ανόητοι είτε είναι προπαγανδιστές.
- Η Κρήτη σήμερα είναι Ελλάδα, χθες δεν ήταν, αύριο πάλι μπορεί να μην είναι. Έλληνες είμαστε πότε-πότε, Κρητικοί είμαστε πάντα. Live with it.
- Η λύση, για εμένα, δεν είναι ο πόλεμος εναντίον των ναρκωτικών, αλλά η νομιμοποίησή τους. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα.
«Η λεβεντιά των καλλιεργητών που πυροβολούν μπάτσους είναι ακριβώς η ίδια με τη λεβεντιά των γιαγιάδων μας που σκοτώνανε γερμανούς αλεξιπτωτιστές με τα σκουπόξυλα. Και στις δύο περιπτώσεις, είναι η λεβεντιά τού τύπου "δε θα πατήσεις πόδι στο βιός μου!"».
Ρε συ, μπας και την τελευταία εβδομάδα έχει κλέψει κανείς το password σου και ποστάρει στ' όνομά σου;
Αν μη τι άλλο στα δύο επίμαχα ποστ ο Θείος είναι σταθερά με το μέρος του κράτους και των κρατικών οργάνων. Εσύ ήσουν προχθές με τους λιμενικούς και περίπου επικροτούσες τους βασανισμούς και σήμερα είσαι με τους «καλλιεργητές» που πυροβολούν αστυνομικούς.
θειουλη κατουρα και λιγο ρε...
Οταν κατεβεις κατω μεχρι Αγια Μαρινα στα Χανια σε κοβω, αντε μπραβο...
Λενε για τα ΕΙΔ.ΑΣ.Υ.ΔΕ. πως ειναι εκπαιδευμενα//
μα γιαντα πανε εφτα και οχτω//
για να συλλαβουν ενα.
Old Boy, και στις δύο περιπτώσεις κεντρικό θέμα (για εμένα) είναι η "χρήση βίας" και ως προς αυτό έχω κάνει τις προσεγγίσεις μου. Όχι ως προς το "κράτος".
Οπότε το ότι ήμουν υπέρ τού κράτους στο παλιότερο ποστ, είναι τόσο τυχαίο όσο και το ότι είμαι εναντίον του τώρα.
Κοιτα.. με τοσα παιδια που εχουν οι ανθρωποι, φροντιζουν για την ασφαλεια τους. Μη ξεχνουμε οτι στο Αφγανισταν π.χ. οι μονοι τοποι που δεν βομβαρδιστηκαν ηταν οι φυτειες οπιου...
και μια μαντιναδα για τους ζωνιανους:
«σαν τα κατσικια δε φτουραν κι η πεινα τους εκοβει,
τη φουντα βαζουνε μπροστα και το χωριο προκοβει» ;^)
Και το FARC στη Κολομβία δειλά δειλά ξεκίνησε. Στο τέλος του δώθηκε ανεξάρτητη περιοχή εντός επίσημου κράτους. Eπιμονή χρειάζεται (και μερικές στρατιωτικές επιχειρήσεις).
Old boy, καλό το χιούμορ σου, περιέχει την τραγική αλήθεια.
Αντί να κυνηγάνε τα αγνά παραδοσιακά προιόντα της Κρητικής γης και τους πτωχούς καλλιεργητές να τα βάλουν με τις βάσεις και το τι γίνεται εκεί μέσα. Ουπς...
Γιατί τα κανάλια έλεγαν χθες συνέχεια για τους ειδικούς φρουρούς; Αυτοί δεν είναι εκπαιδευμένοι; Τι είδους εκπαίδευση έχουν πάρει; Κομμωτική;
Να λοιπόν που τελικά είχαν άδικο όσοι έλεγαν ότι οι Ελληνες είναι λαός ανοργάνωτος και δεν μπορούν να στήσουν επιχειρήσεις τύπου Καμόρα. Η ισχύς εν τη ενώσει βρε, αλλιώς θα μας φάνε οι πολυεθνικές.
1. Ο σοβινισμός τελικά δεν είναι μόνο προτέρημα των Γάλλων
2. Καμία κοινωνικοπολιτική ανάλυση δεν με καλύπτει εφόσον υπάρχουν τραυματίες και νεκροί
3. Στο όνομα της λεβεντιάς και τις κουλτούρας γίνονται επίσης και οι τρομοκρατικές επιθέσεις
4. Το θέμα είναι καθαρά πολιτικό πιστεύω λόγω τον πελατειακών σχέσεων που δυστυχώς δεν αλλάζουν ούτε και πρόκειται, όπως ξέρουμε αναμασάμε κάτι για μία βδομάδα και μετά ξεχνιέται
Να ναι καλα τα παλλικαρια απο τα Ζωνιανα που βγαλανε στη φορα κ' τα εξης:
Σφοδρά «πυρά» εκτοξεύουν συνδικαλιστές αστυνομικοί εναντίον του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Κρήτης υποστράτηγου Αντώνη Βιτωράκη, που όπως αποκαλύφθηκε, επισκέφθηκε το Σάββατο την οικογένεια του 24χρονου, που συνελήφθη την Παρασκευή για εμπόριο ναρκωτικών και διαπραγματεύτηκε μαζί τους την διενέργεια έρευνας κατ’ οίκον της Αστυνομίας για να κλείσει η δικογραφία
και το καλυτερο
λλά και ο πρώην υφυπουργός Δημόσιας Τάξης Χρήστος Μαρκογιαννάκης κατήγγειλε μιλώντας στον ρ/σ Alpha 98,9, ότι αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. τον οποίο είχαν πιάσει όμηρο έμποροι ναρκωτικών στα Ζωνιανά, απελευθερώθηκε μετά από διαπραγματεύσεις και αφού προηγουμένως καταστράφηκε συγκεκριμένη ποινική δικογραφία. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι διενεργείται έρευνα σε βάρος πρώην Διοικητή Ασφαλείας στην περιοχή, για τον οποίο υπήρχαν ενδείξεις ότι είχε επαφές με τη μαφία των Ζωνιανών. Σε άλλη περίπτωση, έμποροι ναρκωτικών δεν δίστασαν σύμφωνα με τον κ. Μαρκογιαννάκη, να κλέψουν περιπολικό, το οποίο χρησιμοποίησαν για τη μεταφορά χασίς.
http://www.alphatv.gr/index.asp?a_id=91&news_id=26437
Κατα τ'αλλα ο συμπαθης λιμενικος επιμενει οτι τον πολεμο τον εχουμε με τους μεταναστες.
To ζήτημα της απόσχισης της Κρήτης από την ελλάδα έχει πολλές ιδιαιτερότητες και είναι αστείο να παρουσιάζεται ως "γραφικότητα" από μερικούς σχολιαστές οι οποίοι πιθανότατα μιλάν ως γνώστες της κουλτούρας του νησιού από την οπτική του τουρίστα, ούτε καν του επισκέπτη.
Το ζήτημα είναι όμως στο ποστ τα Ζωνιανά και η περιοχή του Μυλοποτάμου και πριν 1,5 χρόνο περίπου είχε γράψει ένα πολύ ενδιαφέρον ποστ η οίστρος, που αξίζει ανάγνωσης (αν και έχω σοβαρές ενστάσεις κυρίως στα σημεία που θίγει το ζήτημα της οπλοκατοχής)
υγ. Η σημαία, βέβαια, της ανεξάρτητης Κρήτης δεν είναι αυτή. Κοίταξα στο γκουκγλ ιματζιζ και δεν την βρήκα.
υγ2. Θείε, δεν ξέρω... αλλά απογοητεύτηκα. Όχι οτι έχει καμμία σημασία για σένα, αλλά έχει για μένα.
Η λεβεντιά των καλλιεργητών που πυροβολούν μπάτσους είναι ακριβώς η ίδια με τη λεβεντιά των γιαγιάδων μας που σκοτώνανε γερμανούς αλεξιπτωτιστές με τα σκουπόξυλα. Και στις δύο περιπτώσεις, είναι η λεβεντιά τού τύπου "δε θα πατήσεις πόδι στο βιός μου!".
…………………………………………………………………………………………
Χαχα
Thrass εκτός της παραπάνω φράσης γράφεις και ότι "οι περισσότεροι εδώ μέσα είστε ανίκανοι να εκτιμήσετε ή να σεβαστείτε την ιδιάζουσα κουλτούρα τής Κρήτης"
Ενώ εσύ είσαι ικανός;
Η ικανότητα σου αυτή είχε ως αποτέλεσμα την παραπάνω βλακεία;
Ελεος
Και τελικά γιατί πρέπει να έχουμε όλοι άποψη για όλα;
Ποσά χρόνια έχει ζήσει στην Κρήτη;
Τα ζωνιανοντόβολα της Αστυνομίας:
www.swell-swell.blogspot.com/2007/11/blog-post_o6.html
Διόρθωση του link:
www.swell-swell.blogspot.com/2007/11/blog-post_06.html
Πολύ καλό κι ενδιαφέρον το ποστ της Οίστρου στο οποίο παραπέμπει ο/η "οι σκιές μιλάν".
Ένα ανωγειανό ανέκδοτο (τ' Ανώγεια είναι κοντά στα Ζωνιανά):
Ο δάσκαλος ρωτάει:
Μανολιό, τι θα πει σοβινισμός;
Ο Μανολιός:
Σοβινισμός, κύριε, είναι να νομίζει κανείς ότι το χωριό του είναι καλύτερο απ' τ' Ανώγεια.
Ανεξάρτητη Κρήτη, λοιπόν, στα πλαίσια της Ε.Ε, για να μη χαθούν κι οι επιδοτήσεις και να ικανοποιηθούν οι Κρητικοί που αισθάνονται το νησί τους κάτι ξεχωριστό, κέντρο της Ελλάδας και της οικουμένης και να γίνει κι η Ντόρα πρωθυπουργός!
Και ανεξάρτητη Μακεδονία, , στα πλαίσια της Ε.Ε, για ν' απαλλαγούμε από τους "χαμουτζήδες" και να γίνει κι ο Βαγγέλης πρωθυπουργός!
Και θα 'μαστε όλοι ικανοποιημένοι. Και Κρητικοί, Μακεδόνες και Παλαιοελλαδίτες δεν θα είμαστε ανάδελφοι και θα 'χουμε και τρεις ψήφους σε ΟΗΕ και ΕΕ (πώς έχουν δυο ψήφους η Ρωσία κι η Λευκορωσία;) και τρεις επιτρόπους (άχρι καιρού)!
@ Thrass
Για την ιδιάζουσα κουλτούρα δεν έχεις άδικο. Ωστόσο δεν είναι της Κρήτης αλλά κάποιων περιοχών μόνο.
Μερικά χαρακτηριστικά:
-ιδιάζουσα διάλεκτος
-ιδιάζουσες μουσικές προτιμήσεις
-ντύσιμο: αποκλειστικά μαύρο πουκάμισο
-οπλοφορία
-κατοχή υπερυψωμένου 4Χ4 αγροτικού με φιμε τζάμια.
Για την «λεβεντιά»:
Είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις ζήσει στην Κρήτη γιατί θα ήξερες ότι κανείς δεν θα είχε πρόβλημα με την «λεβεντιά» των κατοίκων μιας συγκεκριμένης περιοχής αν δεν την περιφέρανε σαν καουμπόυδες σε όλη την Κρήτη.
Oι «λεβεντιές» αυτές δεν καλλιεργούν μόνο ναρκωτικά.
Ληστεύουν τράπεζες.
Πουλάνε προστασία σε όλα τα νυχτερινά μαγαζιά των πόλεων.
Κάνουν εισαγωγές-εξαγωγές ρωσίδων.
Εμπορεύονται όπλα.
Με τα όπλα που κουβαλάνε πουλάνε μαγκιά σε οποίον τολμήσει να τους μιλήσει. Για κάποια παράβαση στο δρόμο ας πούμε ή γιατί τόλμησες να σκουντήσεις κάποιον σε ένα μπαρ μπορεί να βρείς γαζωμένο το αυτοκίνητο σου , το μαγαζί σου , το σπίτι σου.
Μιλάμε για ανθρώπους όχι απλά σωβινιστές. Μιλάμε για ανθρώπους που έχουν γαλουχηθεί με την πεποίθηση ότι είμαι από «την τάδε περιοχή» και σας γαμάω όλους.
Μιλάμε για ανθρώπους που έχουν πλουτίσει επενδύοντας τις επιδοτήσεις της ΕΕ (για τους κτηνοτρόφους και τους ελαιοπαραγωγούς) σε πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις.
Οι πιο αθώοι από αυτούς απλώς τρώνε τα κέρδη στον τζόγο και τις πουτάνες (οι μεγαλύτερες οικ. δραστηριότητες του νησιού)
Δεν ξέρω κατά πόσο βγάζω νόημα με τα παραπάνω γιατι γράφονται εν θερμώ.
Αυτό το «λεβεντιά» με έβγαλε από τα ρούχα μου.
Από πότε το εμπόριο ναρκωτικών και όπλων, η διακίνηση γυναικών, η παράλογη οπλοχρησία ονομάζεται λεβεντιά;
Άλλη εικόνα είχα τελικά για την κρητική λεβεντιά. Σήμερα συνειδητοποίησα(χάρη στον/στην thrass)ότι οι καταγόμενοι από την Κρήτη που γνωρίζω εγώ - και είναι αρκετοί - είναι όλοι μαλάκες.Ούτε έμποροι ναρκωτικών και όπλων ούτε καν νταβατζήδες δεν είναι...Ζούσα σε μια πλάνη...
είμαι ένα διψήφιο σχόλιο.
Ανεκπαίδευτους τους στείλαν λένε
και τώρα κάθονται και μυξοκλαίνε
κι'έχω μείνει με την απορία
τι είδους τέχνη κατείχαν τα παιδία;
Κομμώτριες στείλανε ή αστυνόμους
να επιβάλουνε τους νόμους;
Eχω στρατό εκπαιδευμένο
και θα επιμένω
ντου αν θέλουνε στις χασισοφυτείες
ν'αφήσουνε τις αηδίες
όλους θα τους ξεκληρίσω
και κανέναν δεν θ'αφήσω
τ'αγνά τα προιόντα της μάνας Κρήτης
μπάτσε δεν θα μου αμφισβητήσεις
τόσα στόματα ταίζω τόσα χρόνια
ποτέ δεν εκελάηδησαν τ'αηδόνια
κι'άμα θέλεις μερτικό
όρισε ένα ποσό να το σκεφτώ
κι'άν επιμένεις στην καταστολή
θα γίνουμε Λατινική Αμερική.
Βίβα λα ρεβολουθιόν
Κρητικός ζαπατίστας καλλιεργητής
"Η λεβεντιά των καλλιεργητών που πυροβολούν μπάτσους είναι ακριβώς η ίδια με τη λεβεντιά των γιαγιάδων μας που σκοτώνανε γερμανούς αλεξιπτωτιστές με τα σκουπόξυλα. Και στις δύο περιπτώσεις, είναι η λεβεντιά τού τύπου "δε θα πατήσεις πόδι στο βιός μου!".
@thrass
Να χαρώ εγώ λεβεντιά με πόρσε, κόκες και χεσμένους στα φράγκα. Για τη λεβεντιά όταν φάγανε τον 23χρονο Ηρακλή Μαραγκάκη δεν μας είπες όμως τίποτα; Τι έγινε τότε; Θα σου πω εγώ. Δεν είχε φράγκα η ιστορία, you know cherokee jeep και τέτοια.
Αν αλλάξει κάτι εκεί πάνω (το ξαναλέω) μόλις ξεφουσκώσει η φάση, αυτό θα είναι τα περισσότερα λεφτά που θα δίνουν οι πρεζέμποροι στους μπάτσους, για να κάνει ο καθένας τη δουλειά του. Ψάχνει ο thrass για ήρωες στα καρντάσια του κεφαλογιάννη. χαχαχαχα
Στα Ζωνιανά και τα αντίστοιχα χωριά δεν πολυπαίρνουν απ' αυτά που καλλιεργούν και εμπορεύονται. Καταναλώνουν, όμως, τρομερές ποσότητες χαπιών.
inlovewithlife: ο thrass κατά τ' άλλα είναι (νεο)φιλελεύθερος υπέρ του νόμου και της τάξης: ναι, φυσικά οι λιμενικοί να γαμούν όποιον άτυχο μετανάστη βρεθεί μπροστά τους. Όχι, οι μπάτσοι δεν δικαιούνται να βάλουν χέρι στα θρασίμια των Ζωνιανών. Φυσικά, τα Ζωνιανά είναι ημιορεινά και δεν κινδυνεύουν από το Λιμενικό...
Κοπριτη της Βαλιας Καλντας (σικ), λιγα τα λογια σου για τον νεοφιλελευθερισμο. Και γω τετοιος ειμαι, πλην ομως αλλης κοπης απο τον Θραςςμεταλ.
Σου γαβγιζω με τιμη,
Ημιανωνυμος (αυτος που μαλωνε με τον λιμενικο στο προηγουμενο επικο -ενεκα της συμμετοχης μου-ποστ)
Ανώνυμε των 9.48 σε έχω καλύψει αναφορικά με τους "ακήρυχτους πολέμους".
Αλλά, δε καταλαβαίνω γιατί χτυπιέστε; Ένα κώλομπατσο βαρέσαν. Αυτός δεν είναι άλλωστε ο στόχος;
Το πρόβλημα όμως το έχετε μόνο όταν χτυπάει ο κωλόμπατσος, όχι όταν χτυπιέται.
Πως χτύπησε, γιατί χτύπησε, είναι φασίστας, η Δημοκρατία έχει πρόβλημα, τι λέει το Σύνταγμα κ.ο.κ.
Καλώς Ήλθατε. Λείπατε καιρό ; Που ; Εκτός ;
Ο σάκος του μποξ
(Μάλλον κόλλησα...)
thrass said:
- Η λεβεντιά των καλλιεργητών που πυροβολούν μπάτσους είναι ακριβώς η ίδια με τη λεβεντιά των γιαγιάδων μας που σκοτώνανε γερμανούς αλεξιπτωτιστές με τα σκουπόξυλα. Και στις δύο περιπτώσεις, είναι η λεβεντιά τού τύπου "δε θα πατήσεις πόδι στο βιός μου!".
- Η Κρήτη σήμερα είναι Ελλάδα, χθες δεν ήταν, αύριο πάλι μπορεί να μην είναι. Έλληνες είμαστε πότε-πότε, Κρητικοί είμαστε πάντα. Live with it.
---------------------------------
Thrass, κατούρα και λίγο, περήφανε Κρητικάρα. Χαλλλαρααά...
Αν γουστάρουν να μην πατάνε πόδι στο βιος τους, ας χτίσουν έναν μαντρότοιχο γύρω απ'το χωριό, να ζήσουν εκεί πέρα με τους μπάφους τους, το pro τους και τα όπλα τους και να σκοτώνονται μεταξύ τους για πλάκα, χωρίς να ενοχλούν κανέναν και χωρίς να πατάει κανένας τα ιερά, μπαφιασμένα χώματα τους! Ας μην πουλάνε προστασίες ή διακινούν νακρωτικά παρά έξω.
Γεμίσαμε μάγκες, αλάνια και περήφανους με κάλασνικοφ. Πωπω βαρβατίλα και περηφάνεια.
Ρε λιμενοβραχιονα, απαντω επειδη σε συμπαθω παναθεμα σε.
Απορω πως ακομη νομιζεις οτι εχω προβλημα με τους μπατσους ή με το σκατο (καλα, πλακα κανω) Λιμενικο. Σαφως και με νοιαζει ο μπατσος κ' μακαρι το παιδι να γινει καλα. Το προβλημα μου ομως ειναι το εξης: μεχρι τωρα ακουγαμε για τον κινδυνο απο τους μεταναστες κτλ.
Για τον κινδυνο απο "δικους μας", απο επιορκους μπατσους, απο μπατσους που το θεωρουν θεμα τιμης να πιασουν τον Ματει (σε σημειο που να ρισκαρουν ζωες αλλων) αλλα κανουν την παπια οταν τους ΑΠΑΓΑΓΟΥΝ κρητικοι και ζητουν ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΩΝ (!!!!) -ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ, θα πει κανεις;
Θα βρεθει κανας αρχιμπατσος / αρχιλιμενικος να πλακωσει υπουργους /γραμματεις / φαρισαιους σε μηνυσεις για την συγκαλυψη εγκληματιων; Γιατι οι μπατσοι δεν καναν αμεσως ντου στα Ζωνιανα να τους γαμησουν ολους;
Μηπως η απαντηση ειναι οτι ειναι λιγο κοτες (το οποιο με στεναχρει αφανταστα) και πως απεναντι σε μεταναστες πουλαμε μαγκια, απεναντι σε κρητικους μουστακαληδες με καλασνικοφ κανουμε τουμπεκι; Ποιος απειλει πιο πολυ την Ελλαδα;
Γιατι οι μπατσοι τωρα αρχισαν να λενε (ή μαλλον, κλαιγονται) οτι δεν τηρηθηκαν οι κανονισμοι κτλ (που κακως δεν τηρηθηκαν), οι ιδιοι κανονισμοι που δεν τηρουνταν οταν βασανιζονται μεταναστες;
Αυτα, και αλλα πολλα, με την Φωτεινη Πιπιλη.
Άμα θένε οι Ζωνιανίτες ανεξαρτησία, ας την πάρουν! Αλλά μην ελπίζουν σε επιδοτήσεις της Ε.Ε. χατηράκια από τον Κεφαλογιάννη, τσαμπουκάδες σε φοιτητάκια του Ρεθύμνου και χαϊλίκια με τις Πόρσε στις τουρίστριες.
Πού ήταν οι λεβεντοκρητίκαροι όταν οι αμερικάνοι της Σούδας έδερναν μεθυσμένοι όποιον Χανιώτη εύρισκαν; Αλλά τα Χανιά, φυσικά, δεν ανήκουν στα Ζωνιανά.
@thiv: δεν θέλουμε να απαλλαγούμε από τους χαμουτζήδες αλλά από το αθηνοκεντρικό κράτος.
(κι επειδή είμαστε στο Internet, πλάκα κάνω. Πάντως ακόμα και από τους πιο τοπικιστές Μακεδόνες δεν έχω ακούσει για ανεξάρτητη Μακεδονία κλπ.
Άλλωστε εμείς κάτι γιαρμάδες καλλιεργούμε μόνο, τι να προκάνουμε με αυτούς?)
citronella
Εντάξει ρε συ ανώνυμε, μη γίνεσαι τόσο τραγικός, ότι και καλά δεν έχεις ακούσει μέχρι τώρα για επίορκους μπάτσους...και για αξιωματικούς γλύφτες και πάει λέγοντας.
Όλα αυτά που περιγράφεις έχουν τους λόγους τους.
Να σου πω π.χ. ότι μετά απο πολλές δεκαετίες ο Βουλγαράκης ήταν αυτός ο οποίος άλλαξε το καθεστώς προαγωγής και κρίσης στο ΛΣ.
Μέχρι πρότινος ο εκάστοτε πολιτικός προιστάμενος του υπουργείου είχε τον τελικό λόγο.
Ο Βουλγαράκης εγκατέλειψε αυτό το κόλπο και παρέδωσε την ευθύνη προαγωγών και κρίσεων στο φυσικό τους διαχειριστή που είναι ο εκάστοτε Αρχηγός ΛΣ.
Δε γίναμε αυτόματα ωραίοι, αλλά κάναμε μιαν αρχή.
Και εν τέλει σκέψου και το άλλο.
Αν έχεις εσύ πρόβλημα με τους επίορκους και τους γλύφτες φαντάσου τι πρόβλημα έχουν όλοι εκείνοι που είναι στο τενεκέ με τα σκατά και δεν είναι ούτε επίορκοι, αλλά ούτε και γλύφτες.
Και αυτό που μου τη σπάει είναι πως μιλάμε για αυτούς και όχι για τους άλλους που γαμιούνται νύχτα - μέρα. Τι ψάχνεις τώρα ;
Δε θα σου πω για το ΛΣ για να μη σε ερεθίσω, αλλά το ξέρεις ότι οι χειριστές της ΠΑ που υπηρετούν Τανάγρα πληρώνουν διόδια ;
Διόδια ρε φίλε !!! Δε ξέρει αν θα γυρίσει το απόγευμα σπίτι του και τον βάζουν να τους πληρώσει διόδια !!!
Για αυτό σου λέω, δε μπορείς να βγαίνεις φόρα παρτίδα και να λες είσαστε όλοι βασανιστές και καραγκιόζηδες.
Στη περίπτωση τώρα της Κρήτης...τι να ξεριζώσεις ;
Συμφωνώ με τις μπάντες με τον Θείο.
Να το ισοπεδώσουν το μπουρδέλο. Δεν υπάρχει άλλη λύση.
Ο σάκος του μποξ
Επειδή σχολιάστηκε από 2, το ξεκαθαρίζω πρώτο: στην Κρήτη έχω μεγαλώσει (18 χρόνια) και η όλη οικογένειά μου είναι ακόμα εκεί. Πηγαίνω κάθε χρόνο και δεν έχω χάσει επαφή.
Πάμε παρακάτω...
@ LexLuthor και Inlovewithlife,
Μπορείς να το ονομάσεις λεβεντιά ή μπορείς να το ονομάσεις μαλακία. Αλλά ή το ένα θα κάνεις ή το άλλο, δε θα ονομάζεις το ίδιο πράγμα "λεβεντιά" όταν σε συμφέρει και "μαλακία" όταν δε σε συμφέρει, γιατί τότε είσαι υποκριτής.
Σύμφωνοι;
@Σκύλος τής Βάλια Κάλντα,
Δεν είπα ποτέ ότι είμαι υπέρ τού νόμου και τής τάξης (ούτε το αντίθετο). Αυτό που λες το έχω απαντήσει στο δεύτερό μου σχόλιο (προς τον Old Boy).
Για τούς φιλελεύθερους, το ξαναγράφω λοιπόν: αν συμφωνούσαμε σε όλα μεταξύ μας, δε θα ήμαστε φιλελεύθεροι. Δε μιλώ εκπροσωπώντας το φιλελευθερισμό ή μια ομάδα ανθρώπων, εκπροσωπώ τον εαυτό μου και μόνο.
@ Thrass
Aφου επιλέξω τον όρο "μαλακία" θα σου πω ότι δεν είμαστε σύμφωνοι.
Γιατί η ουσία της διαφωνείας μας -στην οποία σοφά αποφεύγεις να απαντήσεις- δεν είναι ο σωστός όρος αλλά ο ατυχέστατος παραλληλισμός των "Μαυροπουκαμισάδων" με τους αντιστασιακούς.
Οι άνθρωποι αυτοι δεν βρίσκονται σε κανενός είδους άμυνα. Την νταβατζιλίδικη συμπεριφορά τους εξάγουν , περήφανα μάλιστα, σε όλο το νησί.
Ρώτα την οικογένεια σου που μένει ακομα εδώ.
Τι θα τους έκανε να νιώσουν περισσότερο ανασφαλείς:
Ενα παρκαρισμένο αυτοκίνητο έξω από το σπίτι τους με:
α)Μπάτσους
β)Πακιστανούς
γ)"Μαυροπουκαμισάδες"
Δεν με πείθεις, φίλτατε.
@thrass
Ξεκαθαρίσματα μεταξύ πρεζεμπόρων και αστυνομίας με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Λεβεντιά δεν είναι σε καμία περίπτωση αυτά που κάνουν οι πρεζέμποροι, μαλακία σίγουρα είναι για τις δουλειές τους, αφού αν είχαν περισσότερο μυαλό θα ξεμπέρδευαν με τους αστυνομικούς με πιο διπλωματικό τρόπο, όπως κάνουν οι πρεζέμποροι όλου του πλανήτη. Κατά τ' άλλα το σχόλιό σου, αν και προσπάθησα, δεν το κατάλαβα.
Όσο για τις επόμενες μέρες, είναι σίγουρο ότι η ΕΛ.ΑΣ. θα κάνει τις γνωστές θηριωδίες της εκεί πάνω σε όλο τον πληθυσμό, ενώ οι τηλεθεατές θα χειροκροτούν και πάλι χαζοί, και μετά από κάποιους μήνες όλα ήρεμα και ωραία για το "εμπόριο".
Διαβαστε την επιστημονικη εξηγηση για την οπλοφορια και οπλοχρησια των Κρητικων Edw
Ο/Η Old Boy είπε....
Θείε, μόλις μου εξασφάλισες τριψήφιο αριθμό σχολίων. Θενκς :)
Μπα! Από πότε σε ενδιαφέρουν αυτά τα ποταπά ζητήματα;
@makedonissa: Κι εγώ πλάκα έκανα στο προηγούμενο ποστ μου.
Ναι, από το αθηνοκεντρικό κράτος θέλουμε να απαλλαγούμε. Αλλά ιστορικά, μέχρι το '81, στη Βόρεια Ελλάδα το ενσάρκωναν και το εκπροσωπούσαν οι "χαμουτζήδες" ως αρχές του τόπου ή όργανα της τάξεως. Και νομίζω ξέρεις κάποιους αυτονομιστές στους νομούς Καστοριάς, Φλώρινας και Πέλλας. Οι πολλοί Μακεδόνες φυσικά απλώς γκρινιάζουν για αθηνοκεντρικό κράτος ή τους εκπροσώπους του.
Αν και δεν διάβασα τα σχόλια των προηγουμένων, κάποια εκ των οποίων είναι εξαιρετικά, θέλω να συμφωνήσω ανεπιφύλακτα με τον thrass και τις γιαγιάδες με τα σκουπόξυλα. Ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό όταν διάβασα το ποστ (btw, ο τίτλος είναι απαξιωτικός για χωριά που ξερίζωσαν - στην κυριολεξία- οι Γερμανοί). Διαφωνώ κάθετα με τον θείο. Ίσως για πρώτη φορά. Μπορεί τα κωλόπαιδα των Ζωνιανών να διακινούν και να πρέπει να συλληφθούν συλλήβδην, αλλά οι νομοταγείς πολίτες δεν εξασκούνται στην αντίσταση, και όταν μπαίνουν μέσα οι κατακτητές ανοίγουν τα σκέλια, όπως έγινε στο Λουξεμβούργο, στη Νορβηγία και σε τόσες άλλες "προηγμένες" χώρες, σε κάποιες εκ των οποίων το χασίς πωλείται ελεύθερα.
Garine
Μήπως ξέρει κανείς να μου πει που είναι τα σύνορα της Ελλάδας ;
Διότι, αν δε με απατά η μνήμη μου η τελευταία φορά που υπήρχε ένα κράτος (λέμε τώρα) με Ελληνική ταυτότητα πριν τις σταυροφορίες και την άλωση, δεν ήταν μέχρι εκεί που είναι σήμερα.
gs
Οκ, Thrass, το θέμα λοιπόν δεν είναι ο νόμος και η τάξη, αλλά η χρήση βίας.
Ερώτηση πρώτη: αναγνωρίζεις στον κακοποιό το δικαίωμα να δολοφονεί μπάτσους που πάνε να κάνουν έρευνα στο χωριό του μόνο στην Κρήτη ή και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας;
Ερώτηση δεύτερη: γιατί κατά την ιδεολογική σου προσέγγιση ο τύπος με το καλάσνικοφ που σκοτώνει τους μπάτσους «που πάνε να πατήσουν πόδι στο βιός του» είναι δικαιολογημένος ενώ ο τύπος που μεταναστεύει στην προσπάθεια να βρει μια βιώσιμη ζωή είναι αδικαιολόγητος; Στην μια περίπτωση γράφεις το νόμο στα παπάρια σου και λες «Σκότωσε τους μπάτσους», στην δεύτερη -ιδεολογικά πάντα- λές ο μετανάστης είναι παράνομος, άρα μπορείς να τον βασανίσεις και δεν δικαιούται να ομιλεί.
Εξήγησε μου δηλαδή, μπας και καταλάβω, ποιός είναι ο πυρήνας της ιδεολογικής σου προσέγγισης.
Ότι στον τόπο μας μπορούμε να κάνουμε ό,τι γουστάρουμε, έχουμε όλων των ειδών τις ελευθερίες, και όταν δοκιμάζουμε να φύγουμε από αυτόν και να πάμε κάπου αλλού, χάνουμε κάθε είδους ελευθερία και δικαίωμα;
Η προσέγγισή σου έχει να κάνει με ένα δίκαιο εδαφικό, ένα δίκαιο της μη μετατόπισης;
Με τον δυνατό δεν είσαι, με τον αδύναμο δεν είσαι, με το νόμο δεν είσαι, με τι τελικά είσαι;
Με το ότι «στο σπίτι μου» δεν υπάρχει ούτε Θεός ούτε κανόνας και μπορώ να κάνω τα πάντα και με το ότι έξω από αυτό πάλι δεν υπάρχει ούτε Θεός ούτε κανόνας και μπορούν να μου κάνουν τα πάντα;
Xριστιανικό Παράρτημα, αν νομίζεις ότι κάποιος που θέλει να γράφει πράγματα που να αρέσουν, ψοφάει να γράφει πράγματα που γίνονται απλώς αφορμή για συζήτηση, είσαι γελασμένο.
«To ζήτημα της απόσχισης της Κρήτης από την ελλάδα έχει πολλές ιδιαιτερότητες και είναι αστείο να παρουσιάζεται ως "γραφικότητα" από μερικούς σχολιαστές οι οποίοι πιθανότατα μιλάν ως γνώστες της κουλτούρας του νησιού από την οπτική του τουρίστα, ούτε καν του επισκέπτη».
Τι θες να πεις, Σκιές; Ότι είναι ένα ζήτημα που έχει βάση; Ότι οι Κρητικοί γουστάρουν να αποσχιστούν;
Garine, υπάρχουν ειδών και ειδών αντιστάσεις. Ο όρος «αντίσταση» δεν είναι αυτοδίκαια θετικά φορτισμένος. Εξαρτάται από το σε τι αντιστέκεσαι και για ποιόν λόγο. Και επειδή λες ότι δεν έχεις διαβάσει όλα τα σχόλια, διάβασε τα σχόλια του Lex Luthor και του Ιnlovewithlife που φαίνεται να το έχουν ζήσει από λίγο πιο κοντά το θέμα.
Σχόλιο 56.
Άλλα 44.
Ενδόμυχα, ναι. Κάποιοι το εκφράζουν κατά καιρούς και δημόσια παίρνοντας για παράδειγμα αυτό της Βασκικής αυτονομίας ή της Κορσικής αλλά όχι, οργανωμένο ρεύμα (αν αυτό ρωτάς) δεν γνωρίζω να υπάρχει.
Πρόκειται μάλλον για ψυχολογική απόσχιση που εδράζεται με μια σειρά παραγόντων, όπως:
- την εγκατάλειψη του νησιού στην τύχη του από τις περισσότερες κυβερνήσεις που σχηματίστηκαν μετά το πρώτο τέταρτο του περασμένου αιώνα κυρίως ως άτυπη τιμωρία από το παλάτι (λόγω Βενιζελισμού), από τις πρώτες δεξιές κυβερνήσεις (λόγω αριστεροστροφης ψήφου) είτε λόγω του ακατονόμαστου επίτιμου,
- το αίσθημα θρησκευτικής αυτονομίας καθώς η Κρήτη υπάγεται στο Πατριαρχείο Κωνστ/πόλης,
- την αγανάκτηση για την εγκατάσταση της αμερικάνικης βάσης της Σούδας σε ευθεία αντίθεση με το αίσθημα των κρητών και της μη αντίδρασης στο ζήτημα από καμμία ελληνική κυβέρνηση,
- την οικονομική αυτοτέλεια του νησιού που συνεισφέρει τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά στην εθνική οικονομία... αλλά αντιστρόφως ανάλογα προς τα αγαθά που εισπράττει από αυτήν,
- την πολιτιστική, ιστορική και γλωσσική προίκα της κρήτης,
- την συγκρτικά ανώτερη ποιότητα ζωής των κατοίκων του νησιού εν σχέσεις με τους κατοίκους της ηπειρωτικής ελλάδας,
- το ζήτημα της οπλοκατοχής - όχι φυσικά όπως παρουσιάζεται στα περιστατικά του Μυλοποτάμου ή στα γελοία μοντερνοκρητικά τραγούδια, αλλά στην παραδοσιακή σχέση του κρητικού με τα όπλα (που για να την εξηγήσω θέλω ένα ποστ μόνος μου :P)
...και πολλών άλλων ακόμα που δυστυχώς δεν έχω τον χρόνο να γράψω τώρα.
Δεδομένου ωστόσο οτι η Ένωση με την ελλάδα έγινε σχετικά πρόσφατα υπάρχουν ακόμα ευτυχώς ζωντανές μνήμες από κείνη την εποχή. Την επόμενη φορά που θα βρεθείς στο νησί πιάσε κουβέντα με κανένα παππού σε κανένα καφενείο να ακούσεις ιστορίες.
:)
υγ. Ίσως ο Τάλως ξέρει περισσότερα για το θέμα. Αν έρθει κατά το ποστ ίσως διαφωτίσει περισσότερο το θέμα. Καταλαβαίνεις, είναι πολλά τα χαμένα επεισόδια.
:P
Πάμε για το 57.
Δεν μιλάμε για κανέναν πιτσιρίκο με κανά γάρο εδώ περα , μιλάμε για ανθρώπους που σκοτώνουν ανθρώπους . Και δεν μιλάμε πια για Κρητικούς η Λαρισαίους ,μιλάμε για ανθρώπους που σκοτώνουν ανθρώπους .
Old Boy,
Ερώτηση πρώτη: αναγνωρίζεις στον κακοποιό το δικαίωμα να δολοφονεί μπάτσους που πάνε να κάνουν έρευνα στο χωριό του μόνο στην Κρήτη ή και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας;
Δεν το σκέφτομαι στη βάση δικαιωμάτων, γιατί δεν αναγνωρίζω γενικά δικαιώματα σε κανέναν. Το δικαιολογώ, ως ανεμενόμενη έκφραση της ανθρώπινης φύσης.
Σαφώς, αυτό που λέω είναι ανεξάρτητο περιοχής.
Ερώτηση δεύτερη: γιατί κατά την ιδεολογική σου προσέγγιση ο τύπος με το καλάσνικοφ που σκοτώνει τους μπάτσους «που πάνε να πατήσουν πόδι στο βιός του» είναι δικαιολογημένος ενώ ο τύπος που μεταναστεύει στην προσπάθεια να βρει μια βιώσιμη ζωή είναι αδικαιολόγητος; Στην μια περίπτωση γράφεις το νόμο στα παπάρια σου και λες «Σκότωσε τους μπάτσους», στην δεύτερη -ιδεολογικά πάντα- λές ο μετανάστης είναι παράνομος, άρα μπορείς να τον βασανίσεις και δεν δικαιούται να ομιλεί.
Όχι, δεν έχω γίνει κατανοητός. Εν ολίγοις, η άποψή μου είναι:
- ο τύπος με τα καλάσνικοφ που πυροβολεί μπάτσους είναι δικαιολογημένος.
- Ο λαθρομετανάστης είναι δικαιολογημένος.
- Αυτός που σαπίζει στο ξύλο το λαθρομετανάστη, είναι δικαιολογημένος.
- Και, επιπλέον, ο μπάτσος που επιτίθεται στους εμπόρους ναρκωτικών, είναι κι αυτός δικαιολογημένος.
Νομίζω πως τώρα είμαι ξεκάθαρος.
Ότι στον τόπο μας μπορούμε να κάνουμε ό,τι γουστάρουμε, έχουμε όλων των ειδών τις ελευθερίες, και όταν δοκιμάζουμε να φύγουμε από αυτόν και να πάμε κάπου αλλού, χάνουμε κάθε είδους ελευθερία και δικαίωμα;
Η προσέγγισή σου έχει να κάνει με ένα δίκαιο εδαφικό, ένα δίκαιο της μη μετατόπισης;
Ασφαλώς, το θεωρώ λογικό να έχω πολιτικά δικαιώματα (από τη στιγμή που γεννιέμαι) στη χώρα όπου είμαι πολίτης, ενώ στις άλλες χώρες να έχω δικαιώματα μόνο αν μου τα δίνουν.
Βέβαια, το τι δικαιώματα πρέπει να έχουν οι πολίτες, είναι άλλο μεγάλο θέμα. Το ίδιο ισχύει και για το τι δικαιώματα πρέπει να δίνουμε στους μετανάστες.
Με τον δυνατό δεν είσαι, με τον αδύναμο δεν είσαι, με το νόμο δεν είσαι, με τι τελικά είσαι;
Με το ότι «στο σπίτι μου» δεν υπάρχει ούτε Θεός ούτε κανόνας και μπορώ να κάνω τα πάντα και με το ότι έξω από αυτό πάλι δεν υπάρχει ούτε Θεός ούτε κανόνας και μπορούν να μου κάνουν τα πάντα;
Είμαι με την ανθρώπινη φύση, όπως την καταλαβαίνω εγώ, που δυστυχώς την ακρωτηριάζουμε όποτε βρίσκουμε ευκαιρία.
Γενικά, δεν είμαι εναντίον τής οργάνωσης ή τής έννοιας του κράτους. Αλλά πάντα στη βάση ότι ένας νόμος ισχύει μόνο όταν δεν μπορείς να τον αποφύγεις. Αν μπορείς να τον αποφύγεις, ας κάνεις αυτό που σού ζητά η φύση σου. Μπας και την καταλάβεις ποτέ.
Ρωτάς κάτι τον Σκιές. Ναι, σαφώς και υπάρχουν κι αυτοί. Είναι ένα ζήτημα πάντα ανοιχτό. Αν η Κρήτη κρίνει ότι δεν τη συμφέρει να είναι με την υπόλοιπη Ελλάδα, τότε θα ήταν βλακεία να μείνει με την υπόλοιπη Ελλάδα, έτσι δεν είναι; Στο χέρι τής Αθήνας είναι να μένει η Κρήτη ικανοποιημένη, πάντως. Έτσι πάνε αυτά.
Fpboy, λογικά έτσι θα έπρεπε να το έβλεπαν όλοι. Έστω στο πλαίσιο των ιδιαιτεροτήτων του νησιού. Να όμως που δεν το βλέπουν όλοι έτσι.
Σκιές, εμένα πάλι (που είμαι σαφώς εκτός κλίματος), συγγνώμη κιόλας αλλά όλα αυτά μου ακούγονται από γραφικά έως γελοία. Γραφικά έως γελοία όχι για τους παππούδες, τις τυχόν μνήμες και τις παραδόσεις τους, αλλά για τους νέους. Γραφικά έως γελοία στο σκέλος που φτάνουμε να συζητάμε -σοβαρά καταπώς φαίνεται- για αποσχίσεις, ψυχολογικές ή μη. Τελικά πρέπει να ζω στον κόσμο μου, άλλη εξήγηση δεν έχω.
«Αν η Κρήτη κρίνει ότι δεν τη συμφέρει να είναι με την υπόλοιπη Ελλάδα, τότε θα ήταν βλακεία να μείνει με την υπόλοιπη Ελλάδα, έτσι δεν είναι; Στο χέρι τής Αθήνας είναι να μένει η Κρήτη ικανοποιημένη, πάντως. Έτσι πάνε αυτά».
Τελικά πρέπει να ζω στον κόσμο μου, άλλη εξήγηση δεν έχω.
Τhrass, you can't have it both ways. Αν δεν αναγνωρίζεις δικαιώματα σε κανέναν και αν ο νόμος δεν έχει για σέναν ηθική βάση, δεν μπορεί να έρχεσαι να λες ότι ο μετανάστης ένεκα της παρανομίας του έχει λιγότερα δικαιώματα.
Επίσης αν είναι όλοι δικαιολογημένοι και ο μετανάστης, και ο βασανιστής του, και ο μπάτσος και ο ναρκέμπορας, αν είναι όλοι εξίσου δικαιολογημένοι, γιατί μιλούσες για την ευθύνη που έχουν οι μετανάστες; Ποιά ευθύνη; Αν όλοι, σε κάθε περίπτωση είμαστε εξίσου δικαιολογημένοι και απλώς επικρατεί ο ισχυρότερος όλες οι άλλες αιτιολογήσεις περιττεύουν.
Τέλος αναρωτιέμαι αν υπάρχουν κατ΄ εσέ περιπτώσεις που κάποιος δεν είναι δικαιολογημένος.
Αν δηλαδή βγω εγώ τώρα έξω, αρπάξω ένα περίστροφο και αρχίζω να σκοτώνω περαστικούς, έτσι για να χαλαρώσω λίγο, είμαι δικαιολογημένος;
To σχόλιο του '' οι σκιές μιλάν'' είναι 100% εύστοχο.
@ old boy
Δυστυχώς εδώ ζουν πολλοί άνθρωποι στον δικό τους κόσμο. Αρκετοί σκέφτονται έτσι.
@ Thrass
Εχω κάνει μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση. Την κουβέντα υπέρ της ελευθερίας στην έκφραση της ανθρώπινης φύσης - που συνηθως συναντάς σε συζητησεις περι αυτοδικίας- την ακούς απο ανθρώπους που πολυ δύσκολα θα επιβίωαν σε μια κοινωνία ζούγκλα.
Μαλθακοί, χαρτογιακάδες, δειλοί.
Πολύ παράξενη περιπτωση αυτη η ανθρωπινη φύση.
@Old Boy,
Τhrass, you can't have it both ways. Αν δεν αναγνωρίζεις δικαιώματα σε κανέναν και αν ο νόμος δεν έχει για σέναν ηθική βάση, δεν μπορεί να έρχεσαι να λες ότι ο μετανάστης ένεκα της παρανομίας του έχει λιγότερα δικαιώματα.
Είναι διαφορετικά τα δικαιώματα που δίνω εγώ, ως άτομο, σε κάποιον και άλλα τα δικαιώματα που πιστεύω, πάλι εγώ ως άτομο, ότι ένα κράτος πρέπει να δίνει σε κάποιον. Ας μην μπερδευόμαστε.
αν είναι όλοι εξίσου δικαιολογημένοι, γιατί μιλούσες για την ευθύνη που έχουν οι μετανάστες; Ποιά ευθύνη; Αν όλοι, σε κάθε περίπτωση είμαστε εξίσου δικαιολογημένοι και απλώς επικρατεί ο ισχυρότερος όλες οι άλλες αιτιολογήσεις περιττεύουν.
Δεν καταλαβαίνω, τι σχέση έχει η δικαιολόγηση με την ευθύνη; Ευθύνη κάποιος έχει άσχετα απ' το αν είναι δικαιολογημένος ή όχι.
Οι αιτιολογήσεις, για εμένα, δεν περιττεύουν. Έχει ενδιαφέρον να ψάχνω το γιατί και το πώς δικαιολογείται.
Τέλος αναρωτιέμαι αν υπάρχουν κατ΄ εσέ περιπτώσεις που κάποιος δεν είναι δικαιολογημένος.
Τυπικά, θα μπορούσε κάποιος να πει ότι αδικαιολόγητος είναι όποιος υποπίπτει σε αντίφαση.
Πρακτικά βέβαια, ακόμα κι αυτός είναι δικαιολογημένος, απλώς λιγότερο από τούς υπολοίπους :)
Αν δηλαδή βγω εγώ τώρα έξω, αρπάξω ένα περίστροφο και αρχίζω να σκοτώνω περαστικούς, έτσι για να χαλαρώσω λίγο, είμαι δικαιολογημένος;
Ναι. Αλλά θα έχεις και την ευθύνη τής πράξης σου.
@LexLuthor,
Σου χρωστώ κάτι από πριν:
Ναι, γνωρίζω ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν και δράση που δε μ' αρέσει. Αλλά δε σχολιάζω την άλλη δράση, σχολιάζω το συγκεκριμένο συμβάν.
Σύμφωνοι, το "συμβάν" και η "δράση" είναι αλληλένδετα. Δεν υπάρχει κάτι "μόνο καλό" ή "μόνο κακό".
Για το άλλο που αναφέρεις τελευταίο, δεν ξέρω τι θέλεις να ακούσεις. Πήγαινε να τα πεις αυτά στους Τσετσένους.
Αχά, Old Boy, κατάλαβα γιατί σε μπέρδεψα.
Στην προηγούμενη συζήτηση (για τούς λιμενικούς) χρησιμοποίησα τη λέξη "δικαιολογώ" εννοώντας "αθωώνω".
Ανακρίβειά μου. Νομίζω όμως πως από τα συμφραζόμενα βγαίνει νόημα και σ' εκείνη τη συζήτηση.
Έπρεπε να είχα βάλει εισαγωγικά στο "κρητικοί" στο πρώτο μου ποστ, αλλά δεν το έκανα για να κάνω κι άλλους να πονέσουν, όπως πονάω εγώ, που ξέρω από Κρήτη.
Γιατί Κρητικοί σαν αυτούς που τα έβαλαν με τους Οθωμανούς επί 250 χρόνια και τους αλεξιπτωτιστές της Βέρμαχτ, δεν υπάρχουν πια.
Υπάρχουν μόνον θρασύδειλα νεόπλουτα ζώα, με κουμπούρια μόνο για ΔΟΛΟφονίες και μπαλωθιές σε γάμους, ζώα αφημένα στον πρωτογονισμό, τον αχαλίνωτο πλουτισμό και την αγραμματοσύνη τους, από τους ντόπιους πολιτικάντηδες-νταβατζήδες.
Εδώ που έφτασαν τα πράγματα, ως εφικτή λύση βλέπω μόνο τη βιαία διάλυση μίας κοινωνίας όπως αυτή των Ζωνιανών, με την εκκένωση του χωριού και τη διασπορά του πληθυσμού σε άλλες περιοχές της Ελλάδος.
Δυστυχώς.
Όσον αφορά την προέλευση της οπλοκατοχής και οπλοχρησίας στην Κρήτη, ανάγεται στον ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ που εξαπέλυσαν οι Οθωμανοί άμα τη καταλήψει της νήσου το 1669 και επί 2 αιώνες, με στόχο τον πλήρη, μαζικό εξισλαμισμό του πληθυσμού.
Για δικούς τους στρατηγικούς λόγους (φορολογική απομύζηση των κατακτημένων, ως υποτελών παραγωγικών τάξεων), οι Οθωμανοί δεν επεδίωκαν τον μαζικό εξισλαμισμό για τους κατακτημένους πληθυσμούς, τουλάχιστον μετά την Άλωση, αλλά το επεδίωξαν σε 3 εξαιρετικές -στρατηγικώς- περιπτώσεις: Στην Ιλλυρία (εύκολο...:) ), στη Βοσνία (τα κατάφεραν) και στην Κρήτη (ΔΕΝ τα κατάφεραν - "μόνον" 1 στους 3 Κρήτες τούρκεψε, με κόστος ποταμούς αίματος).
Η αναπόφευκτη ανάπτυξη μιας κουλτούρας βίας και ηρωισμού, έχει όμως και παρενέργειες. Πέραν της σημερινής Μαφίας (τύφλα να 'χει η σικελική) η βαρειά αυτή κληρονομιά συντρίβει τον ανδρισμό όσων δύστυχων αγοριών έχουν την ατυχία να γεννηθούν σε τέτοια κοινωνία.
Τα περί "μικρού πουλιού" που ισχυρίσθηκε κάποιος βλαξ με λινκ δεν ευσταθούν βεβαίως, αλλά φανταστείτε πόσο συντριπτικό είναι το βάρος του
ΡΟΛΟΥ για έναν άνδρα προερχόμενο από τέτοια κοινωνία, που πέφτει στο κρεβάτι με γυναίκα.
Προσθέστε και τους ποταμούς ρακής.
Στη χαρακτηριστικότερη αγωγή διαζυγίου που είχε ο χειρισθεί ο πατήρ μου, ο αντίδικος ΑΝΙΚΑΝΟΣ σύζυγος ήταν, βεβαίως, δίμετρος μαυροπουκαμισάς γενειοφόρος.
Ας αναφερθεί τέλος, ότι στο Στρατό, οι συντριπτικά περισσότερες περιπτώσεις αληθών (όχι μαϊμού) ψυχιατρικών Ι4 και απαλλαγών Ι5 προέρχονται από την Κρήτη (δυσπροσαρμοσία στο στρατιωτικό περιβάλλον).
@thiv, και με τους "δικούς μας" πολιτικούς είδαμε την διαφορά..
μού φάνηκε υπερβολικός ο παραλληλισμός και σού απάντησα έτσι, άλλωστε δεν έχω και την πιο ψύχραιμη αντιμετώπιση του θέματος:
άντε εντάξει είδαμε τα σχετικά ανεκδιήγητα σχόλια στο ιντερνετ, πες ότι στο ιντερνετ συνηθίζεται αυτό.
είναι δυνατόν να ακούς στην τηλεόραση πολιτικούς δημοσιογράφους και όλους αυτούς που κατά τα άλλα "δεν χαρίζονται"¨σε κανέναν και τους περνάνε όλους γενέες 14 και να φοβούνται να πούνε καθαρά ότι μιλάμε για κοινούς κακοποιούς??
γιατί πρέπει να βάζουν μέσα την κασέτα περί κρητικής λεβεντιάς κλπ? υπάρχει περίπτωση οποιοσδήποτε με στοιχειώδη λογική να τα μπερδέψει ή οποιοσδήποτε κρητικός να θεωρήσει ότι αφορούν τους κρητικούς γενικότερα και πρέπει να γίνει η διευκρίνηση??
δεν ξέρω πόσες αυθαιρεσίες μπορεί να έχουν κάνει οι ειδικοί φρουροί αλλά και έτσι να είναι αλίμονο αν είναι δικαιολογία για να πάρουμε τα όπλα και να καθαρίζουμε.
αλλά βέβαια εμείς εδώ μόνο από τσαρούχια ξέρουμε (όπως λέει και η διανόηση).
«Αν η Κρήτη κρίνει ότι δεν τη συμφέρει να είναι με την υπόλοιπη Ελλάδα, τότε θα ήταν βλακεία να μείνει με την υπόλοιπη Ελλάδα, έτσι δεν είναι; Στο χέρι τής Αθήνας είναι να μένει η Κρήτη ικανοποιημένη, πάντως. Έτσι πάνε αυτά».
Επειδή όλα γίνονται τελικά για τα φράγκα και ο καθείς νομίζει ότι με αυτονόμηση θα λύσει τα οικονομικά του, να πληροφορήσω ότι η ΑΘήνα παράγει αναλογικά τον περισσότερο πλούτο σαν γεωγραφική περιοχή, από κάθε άλλη περιοχή της Ελλάδος.
Ουσιαστικά, επιδότηση δίνει στην εγκαταλελειμένη περιφέρια που καταναλώνει περισσότερο από αυτά που παράγει και που ταυτοχρόνως είναι πίσω σε τεχνολογία και επενδύσεις.
Όπως και να το κάνουμε στις πόλεις παράγεται ο πλούτος και αυτές είναι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.
Ας αποσχιστεί λοιπόν όποιος θέλει λοιπόν να γλιτώσουμε και από τις ελεημοσύνες. Αν και δεν το πιστεύω δηλαδή. Οι σοβαροί και οι ισχυροί κάθε περιοχής ξέρουν το συμφέρον τους. Μόνο κάτι ξεχασμένοι μιλάνε για αποσχίσεις και τέτοιες αηδίες που όμως δεν έχουν δύναμη, ούτε οικονομική, ούτε πολιτική. Τέτοια σενάρια έχω ακούσει σε κάθε περιοχή της Ελλάδος που πιάνει λίγο μαρούλι παραπάνω στα χέρια της και ξεφεύγει από την φτώχια. Θυμίζει λίγο τους νεόπλουτους, αλλά έτσι είναι αυτά. Θα συνέλθουν στην πορεία.
Εγώ έχω να πως συμφωνώ με τον Old boy στο ότι βλέππουμε τα πράγμτα όπως θέλουμε (ακα thras και λοιπούς κρητικολάγνους. .Στo ότι η λεβεντιά και η περίφημη κρητική ιδιατερότητα έχει γίνει σοβρακο.Ισως να ήταν και πάντα έτσι....
Ειναι μόδα της εποχής να χρησιμοποιούμε ηθικά άλλοθι για να αποποιούμαστε τις ευθύνες και να κρύβουμε καθε φορα χεσμένοι τα άπλυτα μας .Μιλαμε για ενα καραμπινάτο σύστημα διαπλοκής.Πρεζέμποροι τα έχουν κάνει πλακάκια με τις τοπικές κοινωνίες και την πολιτεία και κονομάνε.Χυδαίος πλουτισμός ,έγκλημα και χάος.Οι κοινωνιες ζουν σε μεσαίωνα Ιραν κανονικό.Οπου η γυναίκα εχει την τύχη γίδας.Αρμεγμα ,πούλημα κανονικά.Τα όπλα είναι λόγος.(τυφλα να εχει η αλβανία εδω.Η παιδεία είναι Αθηνοκεντρικό Κατάλοιπο.Εμεις εδω εχουμε άλλη κουλτουρα.Τα μουστάκια του καθε βλάχου ψαρα και το ζορμπά που είναι πολυ λεβέντης και αντρας.(αυτο έμεινε ,μας έπεσε βαρυς ο υπολοιπος καζαντακης.) Και αντί να δούνε το χάλι τους ,να ζητήσουνε μια σκούπα να πετάξουνε όλα τα σκουπίδια (με την ευρεία εννοια) στη θάλασσα ζητουν και νομιμοποίηση.Να έχουμε και θαυμασμό για την κατάσταση αυτή.Και καλα παλια μιλαγαμε για γραφικότητες .Γι τουριστριούλες ,συρτάκια και μαυρόβρακους νταήδες .Η ζωή εκδικείται όμως...
Η κρήτη ειναι πια η εικόνα .Η κατάπτωση αυτου που ονομάζουνε και αισθανόμαστε ως ελλάδα ...
φιλικα
Τελικά μερικά ποστ έχουν τον τρόπο να μετατρέπονται σε αυτοεκπληρούμενες προφητείες. Στο You can't handle the truth το συμπέρασμα μου ήταν ότι πράγματι δεν μπορώ να αντιμετωπίσω την αλήθεια, ενώ εδώ που έγραφα ειρωνικά για κατάληψη της χώρας από τα Ζωνιανά προέκυψε ότι υπάρχει θέμα αυτονομίας της Κρήτης.
Τhrass, κι εγώ εδώ και αρκετό καιρό έχω μπει στο τριπάκι να προσπαθώ να μπω στην θέση του καθενός και να κατανοήσω την αλήθεια του καθενός. Υπό αυτήν την έννοια, ναι, μπορώ να κατανοήσω τα κίνητρα του κάθε κρητικολεβεντοναρκέμπορα που παίρνει τα παιδιά του από το σχολείο και πυροβολεί ελικόπτερα.
Προσπαθώ παράλληλα όμως -παράλληλα με την προσπάθεια κατανόησης και συναίσθησης της κάθε υποκειμενικής αλήθειας- να μην ξεχνάω ότι υπάρχουν και πράξεις αντικειμενικά κακές και καταδικαστέες. Αν λοιπόν βγω εγώ και αρχίζω να πυροβολώ περαστικούς όσο πολυσύνθετα κι αν είναι τα κίνητρά μου κι όσο γοητευτικό κι αν είναι να προσπαθεί κάποιος να τα ανακαλύψει, δεν θα παύει να έχω ενεργήσει εγκληματικά, δεν θα παύει η πράξη μου να είναι ελεεινή και φρικαλέα.
Λοιπόν, ούτε εγώ είμαι υπέρ του άσπρου - μαύρου, κι εγώ τις αποχρώσεις της ζωής ψάχνω, αλλά και δικαιώματα έχουν οι άνθρωποι είτε το αναγνωρίζεις είτε όχι και η διάσταση καλού - κακού και δικαίου - αδίκου εξακολουθεί να υφίσταται και όλα τα άλλα κατά τη γνώμη μου είναι παραστρατημένοι συλλογισμοί, που όσο κι αν ξεκινούν από μια αυθεντικά ανήσυχη και αντισυμβατική αφετηρία καταλήγουν στην αφέλεια και την γραφικότητα.
Το μπερδεμα ειναι μεταξυ των ορων "λεβεντια" και "εγκληματικοτητα". Γιατι φοβουνται μερικοι να πουν οτι αυτοι οι συγκεκριμενοι κρητικοι ειναι εγκληματιες; Σαμπως αντιπροσωπευουν ολοκληρη τη Κρητη τα Ζωνιανα;
Ισα ισα, νομιζω -τι "νομιζω", σιγουρη ειμαι!
Πριν μερικα χρονια, προσκεκλημενη απο φιλους κρητικους, οργωσαμε το νησι. Ενα βραδακι εξωκοιλαμε καπως, χασαμε το δρομο με τα πολλα τραγουδια που λεγαμε, και πεσαμε στο κυνηγητο απο αυτοκινητο με κουμπουροφορους. Κολλητα στον προφυλακτηρα μας πηγαινε... Ευτυχως, γλιτωσαμε επειδη δεν αλλαξαμε τιποτα στην εξωτερικη μας συμπεριφορα: δεν αλλαξαμε ταχυτητα, πηγαιναμε σαν την κλωσσα. Εσωτερικα, αστα βραστα, ουτε τραγουδια ουτε τσιμουδια -ειχαμε παγωσει.
Οι φιλοι μας εδειχναν πινακιδες πυροβολημενες, μας λεγαν για την αναγκη υπαρξης καποιου ελεγχου στην οπλοκατοχη, αν οχι στη πληρη απαγορευση της, εμεις ειχαμε μεινει αναυδοι. Δεν το χωρουσε το μυαλο μας, δεν μπορουσαμε να το χωνεψουμε, οτι μπορει να συμβαινουν παρομοια πραγματα σε ενα τοσο ευλογημενο (απο προιοντα, τουρισμο, κλπ) τοπο. Σημερα, μετα απο τα προσφατα γεγονοτα, δυστυχως το χωνεψαμε...
Η πρόταση του θείου εισακούσθηκε. Ο Δήμαρχος των Ζωνιανών αναζητείται από την Αστυνομία στον Έβρο! Θείο, δεν πρόλαβαν να τους μοιράσουν. Μοιράσθηκαν μόνοι τους.
τόσα σχόλια για το χασίς, με αφορμή μια υπόθεση που έπρεπε να 'χε διακανονισθεί με νόμιμες, - και αγράφως δίκαιες - συνοπτικές διαδικασίες; Έλληνες πόσο τον πονάτε αυτόν τον τόπο..
Old Boy,
Πώς, όλα αυτά που λες, είνια αντικειμενικά; Με δημοκρατικές διαδικασίες; Το μόνο που είναι αυτές οι πράξεις αντικειμενικά είναι παράνομες, κι αυτό μόνο και μόνο επειδή έτυχε.
τα άλλα κατά τη γνώμη μου είναι παραστρατημένοι συλλογισμοί, που όσο κι αν ξεκινούν από μια αυθεντικά ανήσυχη και αντισυμβατική αφετηρία καταλήγουν στην αφέλεια και την γραφικότητα.
Αν ήμουνα χριστιανός στην Τουρκία τού 15ου αιώνα και ΔΕΝ έμπαινα στους γιενίτσαρους, θα ήμουνα γραφικός;
Η γνώμη μου είναι πως για να καταλάβει κάποιος την Ιστορία ή για προσπαθήσει να μαντέψει το μέλλον, πρέπει να μπορεί να σκέφτεται πέρα από τις γύρω του κουλτούρες. (άλλωστε, σε προειδοποιώ: λόγω τής γκαουσσιανής κατανομής τής ευφυίας, η "κουλτούρα" -με την έννοια που τη χρησιμοποιούμε εδώ- αντιστοιχεί στους ανθρώπους μέσης νοημοσύνης).
And no, I don't think you are one of them.
Thrass,
διαβάζω στο ίντερνετ (http://diktio.org/anakoinwseis2.php?id=579) και τα Νέα ότι στην Πάτρα λιμενικός μαχαίρωσε 14χρονο Αφγανό. Όλα ok;
Συμπέρασμα πρώτο λοιπόν της συλλογιστικής σου (εκτός αν το παρερμηνεύω): ΔΕΝ υπάρχει καλό και κακό, δίκαιο και άδικο. Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει, απλά μετά θα πρέπει να αντιμετωπίσει τις συνέπειες ενός λίγο πολύ συμπτωματικά θεσπισμένου νόμου. Ηθικές κρίσεις είναι άτοπο να κάνουμε.
Συμπέρασμα δεύτερο: Για έναν Κρητικό όπως εσύ, η ΟΘωμανική Αυτοκρατορία εξομοιώνεται με το Ελληνικό Κράτος και το να κάνεις κάποιον γενίτσαρο εξομοιώνεται με το να κάνεις έρευνα και συλλήψεις για παραβιάσεις του μισού Ποινικού Κώδικα.
Επαναλαμβάνω ότι εκτιμώ κάθε άνθρωπο που σκέφτεται από μόνος του και όχι βάσει στερεοτύπων. Αλλά επαναλαμβάνω επίσης ότι δεν εκτιμώ καθόλου τα συμπεράσματα στα οποία έχει οδηγηθεί η σκέψη σου.
ΚΡΗΤΗ ΩΡΕ ΚΙ ΑΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΑ ΠΡΟΜΠΛΕΜ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΟΥΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΑΚΙΑ ΑΜΑ ΣΑΣ Ε ΒΑΣΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΜΗ ΘΑΡΕΙΤΕ ΤΑ ΕΚΑΜ ΘΑ ΤΑ
ΜΑΚΕΛΕΨΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Είμαι και΄γω απο την Κρήτη και συγκεκρημένα απο την Σητεία.Ξέρουμε όλοι μας ότι η οπλοφορία στην Κρήτη αποτελεί έθιμο δώ και εκατοντάδες χρόνια,δεν είναι τωρινό φαινόμενο, αλλα ουτε και η καλιέργεια χασίς.
Μιλάνε όλοι για την υποτηθέμενη ομερτά των ζωνιανών με μεγάλη ευκολία
"γιατί δεν τους καρφώνουνε να τελειώνει η ιστορία;" και ρωτάω,αν κάποιος από όλους εμάς είχε συγγενή η ένα φίλο να κάνει εμπόριο και χασίς και όπλων θα τον καρφώναμε στην αστυνομία;
δε ειπαμε αυτο απλα δεν θα βγαιναμε στα κανάλια να το παιζουμε παλικαρια και να χαιρομαστε που ειαμστε αντακλαραδες με όπλα και ναρκωτικα.Αυτο εινι το θεμα καισε ελάχιστα ποστ εχει φανει.Ότι καλυπτουμε μια κατάστση κρύβωντας τα πραγματικα αίτια.Μεχρι που φτασαμε στο εγκλημα.Στεγνα.Σε μαφίες και οπλεμπόρους.Και το εθιμο σας με την καταστρατηγηση και κοροιδία που εχει, εχει βοηθήσει.Απλό ειναι...
για τη νομιμοποιηση της φουντας δεν ακουω να λεγεται τιποτα
Δημοσίευση σχολίου
<< Home