Πέμπτη, Μαρτίου 29, 2007

Ο θάνατος της τηλεόρασής μου

Ως αντικειμενική παρατήρηση έχει μηδενική αξία, καθώς το να τη χαρακτηρίσεις απλώς κοινότοπη θα ήταν ευφημισμός.
Ως κατάθεση υποκειμενικού βιώματος πιθανότατα εξίσου μηδενική αξία έχει, αλλά σκασίλα μου: σε αντίθεση με το να κρίνονται ως κοινότοπα, το να μην ενδιαφέρουν κανέναν όσα γράφω είναι κάτι που μπορώ να αντέξω.
Χθες βράδυ λοιπόν, το βράδυ της 28ης Μαρτίου 2007 για την ακρίβεια, βλέποντας λίγο Καρπετόπουλο μετά το ματς, ένιωσα για πρώτη φορά στη ζωή μου ότι καθόμουν απέναντι σε μια συσκευή ηλίθια, μια συσκευή ημίνεκρη, μια συσκευή που δεν μου παρείχε τη δυνατότητα επεμβάσεως και διαδράσεως, μια συσκευή που δεν είχε πουθενά πάνω της να κάνω κλικ, μια συσκευή που δεν μου επέτρεπε να πω τη δική μου γνώμη, μια συσκευή που μου επεφύλασσε ρόλο εντελώς παθητικό.
Ποτέ άλλοτε ως τώρα δεν μου είχε φανεί η τηλεόραση ως τόσο παρωχημένης τεχνολογίας.
Την έκλεισα και μπήκα στο ίντερνετ.

10 Comments:

At 3/29/2007 07:22:00 μ.μ., Blogger adaeus said...

Τα λέω χρόνια αυτά εγώ ;-) Και με βρίζει και η γυναίκα μου.

 
At 3/29/2007 07:47:00 μ.μ., Blogger mondo said...

δισεκατομμύρια κουτιά της πανδώρας ανοίγουν κάθε μέρα με την υπόσχεση της ελπίδας και συ το κλείνεις για μια διάδραση και μία γνώμη. ΦΙΛΑΥΤΕ, δεν ντρέπεσαι λιγάκι ;))

 
At 3/29/2007 08:03:00 μ.μ., Blogger unlearn... said...

Και δεν άνοιξες το παράθυρο να την πετάξεις έξω?
Ή να την κάνεις γλάστρα έστω βρε παιδάκι μου...μη χτυπήσει και κανένας που περνάει απο κάτω

 
At 3/29/2007 08:21:00 μ.μ., Blogger Misirlou Oubliez said...

Και αν ολα εχουν ειπωθει, δεν εχουν ειπωθει τοσο υπεροχα.

 
At 3/29/2007 08:57:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δε νομίζω ότι φταίει η tv. Μάλλον ο Καρπετόπουλος σου προκάλεσε αυτή την επιθυμία για δραστικές παρεμβάσεις του στυλ : "Πάρτα μωρή άρρωστη"...Ζντουπ και τέλος.
Το ίδιο παθαίνω και εγώ με τον Μπομπ Σφουγγαράκη.
Δε βγάζει πουθενά. Κυνηγάς την ουρά σου.
gs

 
At 3/30/2007 12:09:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Για πρωτη φορα στη ζωη μου"????

ειστε σιγουρος?πως τοτε γινατε ενας top blogger αν δεν αισθανοσαστε οτι το "κουτι"ειναι χασιμο χρονου στο 99%των περιπτωσεων?εδω και αγαπημενη ταινια να εχει στην κατατεμαχιζουν σε τοσα διαλειμματα,που λες "αει στο διαολο"και την νοικιαζεις απ το βιντεοκλαμπ την επομενη.

αλλα και παλι,δεν θαχει τις εκπληξεις που επιφυλασσει συνηθως ο καθε old boy!

blogging rules!

 
At 3/30/2007 09:13:00 μ.μ., Blogger Αθανασία said...

Οταν λεω οτι δεν βλεπω τηλεοραση , με κοιταζουν με βλεμμα αποριας. Σαν να λεω οτι δεν αναπνεω...Εχω μια, αλλα εχω να την ανοιξω εδω και 20 μερες. Να την παρακολουθησω, πανω απο ενα εξαμηνο....Δεν μου λειπει τιποτα...

 
At 3/31/2007 04:59:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σας παρακαλώ, μην πετάξετε τις τηλεοράσεις σας όλοι, γιατί εγώ δεν έχω καθόλου και ενημερώνομαι μόλο μέσω των blogs. Κάποιος πρέπει να κάνει τη βρωμοδουλειά! χεχε

 
At 4/02/2007 04:47:00 μ.μ., Blogger Urfurslaag said...

Δεν νομίζω ότι είναι λύση να μη βλέπουμε τηλεόραση.
Νομίζω ότι η ίδια η ύπαρξη της συσκευής είναι μια συνεχής απειλή στα εγκεφαλικά μας κύτταρα.
Και η τηλεόραση θα ανοίξει τις πιο ευάλωτες στιγμές μας.
Ξεφορτωθείτε τη συσκευή.
Δεν αφήνεις την πρέζα στο σαλόνι ενός πρεζάκια που προσπαθεί να την κόψει.

 
At 4/10/2007 03:33:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

το σενάριο το έχουμε ξαναδεί.. οι άνθρωποι παράτησαν το ραδιόφωνο για την τηλεόραση.. παράτησαν την τηλεόραση για το διαδραστικό ίντερνετ.. μέχρι την επόμενη πρέζα..

δεν θα ήταν καλύτερα βγούμε όλοι μαζί πάλι εξω;;;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home