Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007

Ο Αγών Μου

Μιλούσαν στην τηλεόραση για κάποιον μακαρίτη πολιτικό και ο χαρακτηρισμός έδινε και έπαιρνε: ο συγχωρεμένος ήταν αγωνιστής.
Εγώ πάλι δεν είμαι, δεν ήμουν και δεν θα 'μαι ποτέ αγωνιστής.
Είμαι, ήμουν και θα είμαι μεγάλος παραιτιστής.
Αγωνιστείτε όσο θέλετε, αδέλφια.
Θα παραιτούμαι κι εγώ για όσο με παίρνει.
Κι ακόμα παραπέρα.
Μια φορά ζει κανείς, μια φορά έχει την ευκαιρία να παραιτείται.
Χάρισμά σας οι αγώνες σας - κόσμημά μου οι παραιτήσεις μου.
Το βρώμικο μου κόσμημα.
Το φοράω πια χωρίς ντροπή καμαρώνοντας σαν γύφτικο σκεπάρνι.
Τους αγώνες όλοι τρέχουν να τους καπηλευθούν και να τους απομυζήσουν.
Την παραίτηση δεν την καπηλεύεται κανείς κι όλοι την αποκηρύσσουν.
Σε αντίθεση με τον αγώνα, η παραίτηση είναι αγνή και ανυπόκριτη στις προθέσεις της.
Τέρμα στη λογική της ήσσονος προσπάθειας και ναι στη λογική του τέρματος της προσπάθειας, της μηδενικής προσπάθειας, της παραίτησης από την προσπάθεια και τον αγώνα.
Σταμάτα να αγωνίζεσαι.
Ξεκίνα απ' το πρωί που πρέπει να σηκωθείς απ' το κρεβάτι σου.
Μην σηκωθείς. Μείνε και κοιμήσου.
Αν σηκωθείς, θα σε σταματήσει το μεσημέρι στο δρόμο ένας γνωστός, κι όταν σε ρωτήσει «Τι κάνεις;», εσύ το μόνο που θα βρεις να του πεις είναι «Τι να κάνω; Στον αγώνα».
Βγες απ' τον αγώνα.

23 Comments:

At 1/30/2007 02:06:00 π.μ., Blogger les_boi said...

λέει;-)

 
At 1/30/2007 02:12:00 π.μ., Blogger Good As You said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 1/30/2007 02:13:00 π.μ., Blogger Good As You said...

καλό κ ενδιαφέρον... αλλά λέει? να βγεις από τον αγώνα να πας που? Να μείνεις μόνος?

Συμφωνώ ότι ''Την παραίτηση δεν την καπηλεύεται κανείς κι όλοι την αποκηρύσσουν, η παραίτηση είναι αγνή και ανυπόκριτη στις προθέσεις της'' αλλά το αποτέλεσμα?

Φιλικά...
g.a.y.

 
At 1/30/2007 02:40:00 π.μ., Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Πολύ θα ήθελα να είχα κι εγώ συμβιβαστεί με την παραίτησή μου... Άμα κάνεις κάτι (ή τίποτα στην προκειμένη), να το κάνεις για να γουστάρεις... χωρίς τύψεις, ενοχές και δεύτερες σκέψεις...

 
At 1/30/2007 03:39:00 π.μ., Blogger Helix Nebulae said...

Παρακολουθώντας αρκετά από τα κείμενα σου τον τελευταίο καιρό, συμπεραίνω ότι μιλάς αλληγορικά, αφού η στάση σου δεν θυμίζει σε τίποτα στάση παραίτησης. Μπορεί να είναι μια μορφή "παθητικής" αντίστασης το να κλείνεσαι σε ένα δωμάτιο και να γράφεις, μπορεί κάποιοι να διακρίνουν πίκρα, γκρίνια ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο στα θέματα σου, όμως εγώ βλέπω έναν άνθρωπο που δεν πτοείται και επιμένει να αγωνίζεται.

Καλή συνέχεια.

 
At 1/30/2007 09:47:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σε λίγο και η παραίτηση θα γίνει fad. Τι, έτσι νομίζεις πώς θα τη γλυτώσεις;; Στο μέλλον θα αγωνίζονται όλοι για την παραίτηση, μόχθος μεγάλος, αγώνας επιβίωσης για τους γνήσιους, αγνούς καρπούς της. Και τότε οι καινοτόμοι θα εφεύρουν την επόμενη μαχητική διάθεση της μισοπαραίτησης και του μικροαγώνα. Και ακόμη πιο μετά όλοι θα ζούνε για τον αγώνα της παραίτησης και την παραίτηση του αγώνα ;P mornin old boy

 
At 1/30/2007 12:33:00 μ.μ., Blogger alexis said...

Μου θύμισες το "Μύθο του Σίσυφου" του Albert Camus. Παραίτηση, αρπαξία, ρουτίνα: ένα βήμα πιο κοντά στο παράλογο.

 
At 1/30/2007 12:41:00 μ.μ., Blogger angeliki marinou said...

Και η παραίτηση παθητικός αγώνας είναι. Δε βρίσκεις άκρη.

 
At 1/30/2007 01:16:00 μ.μ., Blogger ci said...


I wondered out in the world for years
while you just stayed in your room
I saw the crescent
you saw the whole of the moon!
The whole of the moon!

 
At 1/30/2007 02:17:00 μ.μ., Blogger evee said...

πραγματικά αυτό το "τι κάνεις? - στον αγώνα", το ακούω και με πιάνει η ψυχή μου

όπως και τα:
"τι κάνεις? - προσπαθώ"
"τι κάνεις? - ε μωρέ... ότι μπορώ"(με ύφος αυτολύπησης)
"τι κάνεις? - τι να κάνω? τα ίδια" (ομοίως με ύφος αυτολύπησης)

ε, παράτα τα τότε ρε φίλε αν σε χαλάει τόσο!

 
At 1/30/2007 02:20:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Les_boi, λέει διάφορα.
«να βγεις από τον αγώνα να πας που?»
Πουθενά, Good As You. Στο χάσιμο :)
«Πολύ θα ήθελα να είχα κι εγώ συμβιβαστεί με την παραίτησή μου».
Μην παραιτείσαι, Synas, ποτέ δεν είναι αργά ;)
Ηelix Nebulae, κατά βάθος είμαι ένας ακατάβλητος αγωνιστής. Εντελώς ακατάβλητος. Που τα βρίσκω τόσα αποθέματα μαχητικότητας ούτε εγώ δεν ξέρω.
Senso, καλά το πας.
Τhrills & Chills, ο Σίσυφος δεν είναι παραιτημένος. Συμφιλιωμένος με την μοίρα του είναι.
Renton, ναι, και ο αγώνας ενεργητική παραίτηση :)
Citronella, τελικά είσαι τζουκ μποξ ή μπλόγκερ ;)
Εvee, τι κάνεις;

 
At 1/30/2007 02:42:00 μ.μ., Blogger speira said...

Γιατί οι παραιτημενοι δημιουργούν στους υπόλοιπους (στους μη παραιτημενους, όχι στους αγωνιστες ντε και καλά)ένα αίσθημα λύπης ή και οίκτου;

 
At 1/30/2007 02:54:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Γιατί μας ζηλεύουν τρελά, γι' αυτό.

 
At 1/30/2007 02:56:00 μ.μ., Blogger speira said...

(με πέταξε το σύστημα , αλλά δεν παραιτουμαι, οποτε και συμπληρώνω το σχολιο μου).
Δεν έχω ακούσει να λέει καποιος πχ.
"Ειδα τον Κώστα προχθές μια χαρά ήταν φρεσκος, φρεσκος, έλαμπε, πολύ παραιτημένος". Αντιθέτως το "παραιτημενος" συνοδεύουν επίθετα όπως ο καημενος, ο κακομοιρης κλπ. Εκτος αν πρόκειται για καμουφλαρισμενη ζήλια.

 
At 1/30/2007 02:57:00 μ.μ., Blogger speira said...

Ωπα με προλαβες old boy!

 
At 1/30/2007 03:48:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

O.K. Εδώ προσπαθούμε να βρούμε το νόημα της ζωής αγωνιζόμενοι, και μας διαφεύγει, φαντάσου παραιτημένοι. Μάλλον προς Monty Pythons φέρνει η κατάσταση.

 
At 1/30/2007 04:11:00 μ.μ., Blogger evee said...

μια χαρά, λέω να παραιτηθώ :Ρ

 
At 1/30/2007 04:13:00 μ.μ., Blogger rockerblogger said...

Άλλαξε τον τίτλο. Βάλε " Η Παραίτηση Μου" :)

 
At 1/31/2007 04:27:00 μ.μ., Blogger Filboid Studge said...

Old boy,
Παραίτηση;
Απόψεις δύο:
"τα ορφανά μου που κρυώνουν, μού κάνουνε βαρύ εκβιασμό", και
"έπλευσα, και απέκαμα, και ενυκτώθην".
Επιλέξατε κατά περίπτωσιν.
:(

 
At 1/31/2007 05:00:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Aπό που είναι αυτές οι φράσεις;

 
At 1/31/2007 05:47:00 μ.μ., Blogger Filboid Studge said...

Old boy,
"τα ορφανά...": από τραγούδι του Δ. Σαββόπουλου.
"έπλευσα..": από διήγημα του Παπαδιαμάντη.

 
At 2/01/2007 06:15:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Θενκς.

 
At 2/05/2007 01:34:00 π.μ., Blogger παράλληλος said...

"Δέκα λογιώ οι παλληκριές, οι εννιά να δραπετεύεις..." μια και αναφέρθηκε ο Νιόνιος.
Βοήθειά σας!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home