Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 27, 2006

REM

Εφόσον στο ξύπνιο μας, όσο και να προσπαθήσουμε, αδυνατούμε να κάνουμε τα μάτια μας να κινηθούν τόσο γρήγορα όσο στον ύπνο μας, δεν είναι εντελώς αθέμιτο να υποθέσουμε ότι στην πραγματικότητα τα μάτια μας πέφτουν για ύπνο όταν ξυπνάμε και ξυπνούν όταν μας παίρνει ο ύπνος.
Ξυπνούν, κάνουν έναν καφέ ν' ανοίξει το μάτι τους και βρίσκονται σε εγρήγορση περιμένοντας να σαρωθούν από την επέλαση των ονειρικών κυμάτων.
Τίποτα δεν κινείται τόσο ξέφρενα όσο τα όνειρά μας.

13 Comments:

At 9/27/2006 04:00:00 π.μ., Blogger pascal said...

"Τίποτα δεν κινείται τόσο ξέφρενα όσο τα όνειρά μας."
Kαι πού πάνε;

 
At 9/27/2006 04:00:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Βρέθηκα σε κύκλο σκοτεινό
στ’ όνειρο που είδα χθες το βράδυ
κι ήμουν απ’ τη μια του κύκλου εγώ
εγώ κι από την άλλη!
Κι ήμουν απ’ τη μια του κύκλου εγώ
εγώ κι από την άλλη
έτοιμος να μου αποκριθώ
και να ρωτήσω πάλι

Κι ύστερα χάθηκα μακριά!
Χάθηκα σε ολάνθιστα περιβόλια
παρέα με τους Δερβίσηδες γύρω από τη φωτιά
χορεύοντας και τραγουδώντας

«Κι είδα ένα παιδί, μικρό παιδί
που έπαιζε, και μου ‘ριχνε στα ζάρια»
το ύστερο του πόθου μου φιλί
τα πρώτα παιδικά μου χάδια
Κι εκεί εκείνη τη στιγμή
άκουγα να τραγουδάν εντός μου
ο Ύπνος με το Θάνατο μαζί
τραγούδια του έρωτός μου!

Κι ύστερα χάθηκα μακριά!
Χάθηκα σε ολάνθιστα περιβόλια
παρέα με τους Δερβίσηδες γύρω από τη φωτιά
χορεύοντας και τραγουδώντας

Κι είδα τις ελπίδες μας σκιές
βάδιζαν αμίλητα εμπρός μου
σύμβολα, σημεία, και μυστικές μορφές
αυτού του μάταιου κόσμου
Και είκοσι αιώνες σκοτεινοί
έφταναν στο τέλος τους πια τώρα
κι από ’να κόσμο σ’ άλλονε τελικά, εμείς
περνάμε, λέει, ώρα την ώρα

Κι ύστερα χάθηκα μακριά!
Χάθηκα σε ολάνθιστα περιβόλια
παρέα με τους Δερβίσηδες γύρω από τη φωτιά
χορεύοντας και τραγουδώντας

Βρέθηκα σε κύκλο σκοτεινό
στ’ όνειρο που είδα χτες το βράδυ
κι ήμουν απ’ τη μια του κύκλου εγώ
κι εγώ από την άλλη
«Πες μου, τι ν’ αυτά που βλέπω εδώ!»
Πρόφτασα να πω στον εαυτό μου
«Μη μιλάς, μόν’ κοίτα και πέρνα» λέει αυτός
και βγήκ’ απ’ τ’ όνειρό μου!


(Πήγα να γράψω το άκουγα στον ύπνο μου) το άκουγα καθώς διάβαζα το ποστ.
Καλημέρα

 
At 9/27/2006 10:51:00 π.μ., Blogger Rodia said...

Χμμ.. για τούτο τα καφέ μάτια είναι πιο... ξύπνια, ε

 
At 9/27/2006 10:58:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ, οι άνθρωποι χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: αυτοί που κοιμούνται ξαπλωτοί κι αυτοί που κοιμούνται όρθιοι :-)

 
At 9/27/2006 12:40:00 μ.μ., Blogger Jason said...

Τρομακτικό είναι αυτό.
Εγώ όταν ήμουν μικρός είχε περάσει μια εποχή που είχα πρόβλημα με τον ύπνο. Φοβόμουν να κοιμηθώ. Φοβόμουν αυτό το μικρό γρήγορο ταξίδι. Στην ασυνειδητότητα.
Ευτυχώς μεγαλώνοντας εκτίμησα τη μαγεία του ύπνου...

 
At 9/27/2006 01:12:00 μ.μ., Blogger €lisavet said...

Μυθιστορήματα 800 σελίδων και βάλε σ'ένα κλάσμα δευτερολέπτου. Μήπως να περνάω τα μαθήματα της εξεταστικής με υπνοθεραπεία; Ηχογράφηση παραδόσεων του μαθήματος και ακρόαση της κασέτας κατά τη διάρκεια του ύπνου!

 
At 9/27/2006 01:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αυτο δεν μου αρεσει καθολου να το βλεπω με ανατριχιαζει μπρρ.
οταν πηγαινω το βραδυ στο δωματιο των παιδιων μου μου αρεσει να βλεπω την μουριτσα τους ηρεμη.
μηπως να διαβασεις το σπιτι του υπνου?
ε

 
At 9/27/2006 03:49:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αυτο δεν μου αρεσει καθολου να το βλεπω με ανατριχιαζει μπρρ.
οταν πηγαινω το βραδυ στο δωματιο των παιδιων μου μου αρεσει να βλεπω την μουριτσα τους ηρεμη.
μηπως να διαβασεις το σπιτι του υπνου?
ε

 
At 9/27/2006 04:45:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Pascal, μερικά γίνονται ποστάκια, άλλα σπάνε το κεφάλι τους στην άσφαλτο και μερικά τα εξαφανίζει το αλτσχάϊμερ. Κάνα - δύο μπορεί να γίνουν και πραγματικότητα.
Νοvalis, είναι καταπληκτικό τραγούδι, όπως τα περισσότερα του Μούτση.
Ροδιά :)))
Τζόνυ Τουρτούρα, κάπου ανάμεσά τους χωράει και κάνας υπνοβάτης.
Jason, εγώ δόξα τω Θεώ, την μαγεία του ύπνου την έχω εκτιμήσει από μικρός ;)
ε, να το διαβάσω κι αυτό. Με εντυπωσιάζει όμως ότι κανείς δεν μου προτείνει να διαβάσω «DERBY» ή «SPORTDAY» που πράγματι διαβάζω καθημερινά :)
Venetian, να είναι αποκλειστικός καλεσμένος στην εκπομπή του Χατζηνικολάου.

 
At 9/27/2006 08:46:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

Α! κάτι που θυμήθηκα: όταν ήμουν μικρή, η μαμά μου μού έλεγε ότι κοιμάμαι όρθια. Σκέφτομαι μήπως είχε δίκιο...

:-)

 
At 9/28/2006 08:42:00 π.μ., Blogger Alpha said...

dreaming while awake

δε θυμάμαι ποιός το χει γράψει, αλλά είναι πολύ σχετικό μ αυτό που λες

 
At 9/29/2006 11:15:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Rapid Eye Movement, οι Δυτικοί ορθολογιστές
Μάγια, οι Ινδοί
Μορφέα, οι αρχαίοι Έλληνες
Matrix, τα Cyberfreaks
Dream in a Dream, ο Πόε
κ.ο.κ...
Κοινός παρανομάστης για το τι είναι πραγματικά η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και φυσικά ως προς τι ο άνθρωπος καλείται από πολλές φιλοσοφικές και θρησκευτικές ιδεές για την Μέγα Αφύπνιση

 
At 1/16/2009 10:37:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

in dreams emotions are overwhelming
(science of sleep)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home