Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 14, 2006

Θάμβος

Μουσικές, μουσικές και άλλες μουσικές,
ταινίες, ταινίες και άλλες ταινίες,
βιβλία, βιβλία και άλλα βιβλία,
θέατρα, θέατρα και άλλα θέατρα,
συναυλίες, συναυλίες και άλλες συναυλίες,
αγώνες, αγώνες και άλλοι αγώνες,
όλα τα θεάματα, όλες οι τέχνες και όλα τα αθλήματα,
στέκονται απορημένα, νικημένα και ζηλόφθονα,
μπροστά στο αποκαλυπτικά εκτυφλωτικό σύμπαν των πορνό.
Ο διακόπτης κατεβαίνει βέβαια αυτομάτως και η λάμψη παύει να υφίσταται αμέσως μετά την έξοδο του γενετικού υλικού, γιατί αυτό που σε τύφλωνε ήταν η προσταγή της φύσης να διαιωνίσεις το είδος σου.

57 Comments:

At 9/14/2006 08:29:00 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

η διαιώνιση του είδους μας είναι το αποτέλεσμα... δεν ξέρω... έχω την αίσθηση ότι η έξοδος του γενετικού υλικού δεν είναι αυτοσκοπός αλλά αυτοσυντήρηση... κάτι σαν την τροφή και το νερό... τουλάχιστον έτσι ξεκίνησε... και η ανάγκη του ανθρώπου να ανήκει σε κλειστές ομάδες -οικογένειες το ονόμασε "ανάγκη για διαιώνιση του είδους"... είναι μια σκέψη που με απασχολεί πολύ μιας που δεν έχω αυτή την ανάγκη...

 
At 9/14/2006 08:36:00 μ.μ., Anonymous blade said...

Εκτός και αν είσαι home alone, και συνεπώς έχεις απλώς να κάνεις με μία μαλακία...

 
At 9/14/2006 09:33:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

@ Οld Boy

Μήπως σου είναι εύκολο να διευκρινήσεις τον όρο "πορνό";

Για κάποιους, πορνογραφία και ερωτισμός αποτελούν ταυτόσημες έννοιες και "πορνογραφία είναι ο ερωτισμός των αλλων". Απλά, η πορνογραφία απεικονίζει τον ερωτισμό με σκληρό τρόπο. Σημειώνεις στο ποστ πως η λάμψη του πορνό πηγάζει από τη προσταγή της φύσης για αναπαραγωγή. Έχω την αίσθηση όμως πως συμβαίνει το αντίθετο: είναι η αποσύνδεση του σεξ από την αναπαραγωγή που χαρίζει την λαμψη στον ερώτισμό/πορνογραφία. Ακριβώς αυτή η ανατροπή της σεξουαλικής νομοτέλειας και ο τερματισμός του περιορισμού του ερωτισμού/πορνικού εντος της οικογένειας, είναι που θεωρώ πως έκανε τον έρωτα πιο απλό, πιο γλυκό, πιο έντονο, πιο ζωντανό (χωρίς να στερειται των δικών του ευφημισμών φυσικά).

Υ.Γ. Συστηνω ανεπιφύλακτα για ανάγνωσμα επί του θέματος την Ιστορία της Καπότας του Ηλια Πετρόπουλου.

 
At 9/14/2006 10:45:00 μ.μ., Blogger Citronella said...

H μεγάλη της Jennas σχολή

 
At 9/14/2006 10:59:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

LaL Citronella!

 
At 9/14/2006 11:19:00 μ.μ., Blogger ιχνηλάτης said...

At 9/14/2006 06:00:46 μμ, Guadalquivir said...
Έχω μια ερώτηση. Γιατί οι μανάδες μας εξαιρούνται των σεξουαλικών μας φαντασιώσεων τη στιγμή που οποιοδήποτε άλλο θηλυκό είναι κατά βάθος αντικείμενο ερωτικού πόθου;


At 9/14/2006 07:06:30 μμ, Old Boy said...
Guadalquivir, με την ερώτηση σου ο Φρόιντ έχτισε καριέρα :)


Το μεταφέρω από το χθεσινό ποστ, επειδή δεν έχω γελάσει ποτέ τόσο με άλλη στιχομυθία στα μπλογκ !!!

Νά'σαι καλά ρε Old Boy ( και κυρίως να'ναι καλά ο Guadalquivir με τις απορίες του :))))

 
At 9/15/2006 12:41:00 π.μ., Anonymous Novalis said...

@ oldboy:
για τις προσταγές της φύσης δεν ξέρω και πολλά. Έχω την εντύπωση, όμως, πως αυτό που σε καβλώνει και σε κάνει να χύνεις είναι κοινωνικά κατασκευασμένο.

@Guadalquivir:
όπως είπε κι ο oldboy, αυτή τη δουλειά έκανε ο Φρόυντ. Και ποιός σου λέει εσένα πως αυτό που φαντασιωνόμαστε δεν είναι η μανάδες μας;;; Αυτό ακριβώς φαντασιωνομάστε, απλώς είναι απωθημένο (κι αυτό λόγω οικογένειας/κοινωνίας κτλ). Μάλιστα, πολλοί κακεντρεχείς υποστηρίζουν πως αυτή τη γυναίκα ψάχνουμε μια ζωή, αυτή που μοιάζει στη μάνα μας ;)

@ οι σκιές μιλάν:
Θα ήθελα να αίρω την διάκρισή σου περί σκληρού ερωτισμού που είναι η πορνογραφία και να εισάγω μία άλλη: στο πορνό δεν υπάρχουν τρία πράγματα. Δεν υπάρχει αποπλάνηση (η γυναίκα πέφτει μ' ένα νεύμα), δεν υπάρχει διακύβευμα (προς τι γαμιούνται; γουστάρονται;) και δεν υπάρχει πάθος.
Αντίθετα το κύριο χαρακτηριστικό των πορνό είναι η απάθεια. Είναι μια απλή διαμεσολάβηση, just a job, που λέμε.

 
At 9/15/2006 02:36:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«η διαιώνιση του είδους μας είναι το αποτέλεσμα...»
Γαϊδάρα, εγώ νομίζω ότι είναι η αιτία κι όχι το αποτέλεσμα.
«Εκτός και αν είσαι home alone, και συνεπώς έχεις απλώς να κάνεις με μία μαλακία...» Βlade, δεν έχει σημασία. Πάλι η εντολή ίδια είναι.
«Μήπως σου είναι εύκολο να διευκρινήσεις τον όρο "πορνό";»
Σκιές, πρόκειται για την «μεγάλη της Jennas σχολή» :)
«΄Εχω την αίσθηση όμως πως συμβαίνει το αντίθετο: είναι η αποσύνδεση του σεξ από την αναπαραγωγή που χαρίζει την λαμψη στον ερώτισμό/πορνογραφία».
Εκείνο που λέω (ίσως και για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρώπινης σκέψης, που παίρνει εφεξής μια διαφορετική στροφή) είναι ότι η λάμψη του σεξ είναι ο τρόπος της φύσης για να μας οδηγεί στην αναπαραγωγή. Άρα η αποσύνδεση μπορεί να υπάρχει επί της οθόνης, ωστόσο παραμένει ως τελική αιτία στύσης.
«Έχω την εντύπωση, όμως, πως αυτό που σε καβλώνει και σε κάνει να χύνεις είναι κοινωνικά κατασκευασμένο»
Νοvalis, διαφωνώ τελείως. Κατασκεύασμα είναι η βιομηχανία οικονομικής εκμετάλλευσης αυτής της φυσικής ανάγκης να καβλώσεις και να χύσεις. Ορίστε μ΄έκανες να λέω και κακές κουβέντες.
«στο πορνό δεν υπάρχουν τρία πράγματα. Δεν υπάρχει αποπλάνηση (η γυναίκα πέφτει μ' ένα νεύμα), δεν υπάρχει διακύβευμα (προς τι γαμιούνται; γουστάρονται;) και δεν υπάρχει πάθος».
Αυτό το έβαλα γιατί μ' αρέσει πολύ.

 
At 9/15/2006 07:35:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Βρε Old Boy σε λατρεύω ως blogger και είμαι συνεπέστατος αναγνώστης σου καθώς συμφωνώ με τον τρόπου που βλέπεις τα πράγματα.
«Ο διακόπτης κατεβαίνει βέβαια αυτομάτως και η λάμψη παύει να υφίσταται αμέσως μετά την έξοδο του γενετικού υλικού»
Σε αυτό εμπίπτει και η Μέταλουργκ;
Αντε να τελειώνουμε με τα της Ευρώπης για να ενισχύσουμε την πελατειακή σχέση που μας ενώνει.

 
At 9/15/2006 09:04:00 π.μ., Anonymous Τζόνυ Τουρτούρας said...

«στο πορνό δεν υπάρχουν τρία πράγματα. Δεν υπάρχει αποπλάνηση (η γυναίκα πέφτει μ' ένα νεύμα), δεν υπάρχει διακύβευμα (προς τι γαμιούνται; γουστάρονται;) και δεν υπάρχει πάθος».

O ΓΚΟΥΣΓΚΟΥΝΗΣ το συνόψισε με δυο λόγια, που λένε τα πάντα για το πορνό:

"Έχει γερούς τοίχους το σπίτι; Γιατί θα σμπρώξω!".

 
At 9/15/2006 10:05:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«Αντε να τελειώνουμε με τα της Ευρώπης»
Γιατί βρε παιδιά, τα αρχίσατε και ποτέ σας τα της Ευρώπης;

 
At 9/15/2006 02:24:00 μ.μ., Anonymous Τζόνυ Τουρτούρας said...

Άκουσα τίποτα για Ευρώπες; Ελπίζω όποιος το είπε να είναι Ηρακλής, διότι ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι "δεν δικαιουνται δια να ομιλούν" ΣΗΜΕΡΑ.

 
At 9/15/2006 03:03:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εστω, αλλά ας μη λησμονούμε ότι κάποιοι, μέχρι το τέλος του έτους, θα παίζουν στην Ευρώπη, υπενθυμίζοντας ποιος κατέχει την ισχύ και την επιβολή επί ελληνικού εδάφους. Ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων. Κατά τα άλλα μπορείτε να ασχοληθείτε με άλλα ευγενή αθλήματα, προσαρμοσένα στην ταξική σας τοποθέτηση, όπως το κυνήγι του Τζίγκερ, το λιντσάρισμα του Μπάκε και άλλα χαριτωμένα. Εν ανάγκη να σας προμηθεύσουμε και με στοκ από κορνέδες.
Ασφαλώς ο καλός Old Boy θα προτιμήσει να σχολιάσει αποσπασματικά και καλά θα κάνει. Αλλά θα είναι μάταιο. Ολοι γνωρίζουμε ότι και την Ανοιξη αυτή θα ανθίσει ακόμα ένας τίτλος του Θρύλου, κανένας δεν θα θυμάται την Ευρώπη και ο Τζίγκερ θα φέρνει τον Σαβιόλα, άντε και τον Μοριέντες για να σας κάνει το χατήρι.
Μα με τη Μέταλουργκ? Με τη Μέταλουργκ? Αν είναι δυνατόν! Και εσείς είχατε καλές επαφές με την Ουκρανία. Σας έλειπε ο Κύρος φαίνεται...

 
At 9/15/2006 03:21:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

@ novalis

Δεν έκανα στο σχόλιό μου καμία "διάκριση". Θεώρησα απλά πως πορνογραφία δεν είναι κάτι παραπάνω απο ένα θραύσμα του ερωτισμού (υπ΄οψιν, δεν μιλάω για πορνό τύπου snuff)

«στο πορνό δεν υπάρχουν τρία πράγματα. Δεν υπάρχει αποπλάνηση (η γυναίκα πέφτει μ' ένα νεύμα), δεν υπάρχει διακύβευμα (προς τι γαμιούνται; γουστάρονται;) και δεν υπάρχει πάθος. Αντίθετα το κύριο χαρακτηριστικό των πορνό είναι η απάθεια. Είναι μια απλή διαμεσολάβηση, just a job, που λέμε.»

Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι αναγκαία απάθεια.Στην πορνογραφία της οθόνης οπτικοποιούνται οι φαντασιώσεις πολλών και τα συστατικά αυτά στοιχεία δεν είναι απαραίτητα γιατί αφορούν το περικείμενο κι οχι το ζητούμενο, και το ζητούμενο είναι το σεξ. Στο ένα κινηματογραφικό λεπτό που μεσολαβεί από την εμφάνιση του πρωταγωνιστή σε ενα κατάστημα software έως την απαρχή της σεξουαλικής πράξης με την ταμία ο καθένας εγκυβωτίζει και προβάλλει από προσωπικά του βιώματα και πόθους ως ολόκληρη την εργογραφία του Κούντερα αν του βγαίνει. Σ'αυτην την προβολή λανθάνουν και τα κίνητρα και το πάθος και το διακύβευμα. Με άλλα λόγια, η απάθεια που σημειώνεις αναπληρώνεται απο την φαντασιακή συμμετοχή του θεατή.

@ Old Boy

Η λάμψη του σεξ ως δέλεαρ (ή δολωμα - όπως προτιμάς) της φύσης για την αναπαραγωγή.

Πιο φυσικό νομίζω μου ακούγεται η λαμψη του σεξ ως δέλεαρ (ή δολωμα) για την τιθάσσευση του (φροϋδικού) ενστίκτου της καταστροφής, αφου το σεξ αν μη τι άλλο, είναι "πόλεμος".

 
At 9/15/2006 05:20:00 μ.μ., Anonymous Novalis said...

@anonymous
Παρακαλείτε ο κύριος 4-5-6-7άρας να μην ομιλεί περί Ευρώπας.
Θα πας Ουκρανία κακόμοιρε και θα γυρίσεις με 6 στην πλάτη.

@οι σκιές μιλάν
Με τον όρο «snuff» με πιάνεις αδιάβαστο.

Για κάποιους, πορνογραφία και ερωτισμός αποτελούν ταυτόσημες έννοιες και "πορνογραφία είναι ο ερωτισμός των αλλων". Απλά, η πορνογραφία απεικονίζει τον ερωτισμό με σκληρό τρόπο.

Νόμιζα πως έκανες διάκριση. Κατάλαβα λάθος.

Στην πορνογραφία της οθόνης οπτικοποιούνται οι φαντασιώσεις πολλών και τα συστατικά αυτά στοιχεία δεν είναι απαραίτητα γιατί αφορούν το περικείμενο κι οχι το ζητούμενο, και το ζητούμενο είναι το σεξ. Στο ένα κινηματογραφικό λεπτό που μεσολαβεί από την εμφάνιση του πρωταγωνιστή σε ενα κατάστημα software έως την απαρχή της σεξουαλικής πράξης με την ταμία ο καθένας εγκυβωτίζει και προβάλλει από προσωπικά του βιώματα και πόθους ως ολόκληρη την εργογραφία του Κούντερα αν του βγαίνει.

Υπό αυτή την σκοπιά, όντως δεν υπάρχει περιεχόμενο στην αμερικάνικη τσόντα. Κι αυτό είναι κατά την άποψή μου το αισχρό, το χυδαίο. Η πράξη του έρωτα χωρίς πλαίσιο, πέρα από κάθε νόημα. Αυτό που ηδονίζει στην τσόντα είναι το α-νόητο. Κι απ' αυτήν την άποψη, καλά κάνει ο Τζόνυ Τουρτούρας και αναφέρει τον Γκουσγκούνη. Ο Γκουσκγούνης καταλαβαίνει (ασυνείδητα έστω) το χυδαίο της τσόντας) και εν πολλοίς το νικά με χιούμορ.
Για να κάνω ρητή την διάκριση περί ερωτικών ταινιών και τσοντών, θα έλεγα πως τσόντα είναι μια ερωτική ταινία όπου δεν παρουσιάζεται κανένα πάθος. Αντίθετα, ερωτικές ταινίες (και όχι τσόντες) θα θεωρούσα, ας πούμε τις: Μαθήματα πιάνου, Μια πορνογραφική σχέση, Αφήνοντας το Λας Βέγκας, κτλ, ακόμη κι αν έδειχναν ό,τι δείχνουν συνήθως οι τσόντες.
Θυμήσου την πουτάνα.

 
At 9/15/2006 05:20:00 μ.μ., Anonymous Novalis said...

@anonymous
Παρακαλείτε ο κύριος 4-5-6-7άρας να μην ομιλεί περί Ευρώπας.
Θα πας Ουκρανία κακόμοιρε και θα γυρίσεις με 6 στην πλάτη.

@οι σκιές μιλάν
Με τον όρο «snuff» με πιάνεις αδιάβαστο.

Για κάποιους, πορνογραφία και ερωτισμός αποτελούν ταυτόσημες έννοιες και "πορνογραφία είναι ο ερωτισμός των αλλων". Απλά, η πορνογραφία απεικονίζει τον ερωτισμό με σκληρό τρόπο.

Νόμιζα πως έκανες διάκριση. Κατάλαβα λάθος.

Στην πορνογραφία της οθόνης οπτικοποιούνται οι φαντασιώσεις πολλών και τα συστατικά αυτά στοιχεία δεν είναι απαραίτητα γιατί αφορούν το περικείμενο κι οχι το ζητούμενο, και το ζητούμενο είναι το σεξ. Στο ένα κινηματογραφικό λεπτό που μεσολαβεί από την εμφάνιση του πρωταγωνιστή σε ενα κατάστημα software έως την απαρχή της σεξουαλικής πράξης με την ταμία ο καθένας εγκυβωτίζει και προβάλλει από προσωπικά του βιώματα και πόθους ως ολόκληρη την εργογραφία του Κούντερα αν του βγαίνει.

Υπό αυτή την σκοπιά, όντως δεν υπάρχει περιεχόμενο στην αμερικάνικη τσόντα. Κι αυτό είναι κατά την άποψή μου το αισχρό, το χυδαίο. Η πράξη του έρωτα χωρίς πλαίσιο, πέρα από κάθε νόημα. Αυτό που ηδονίζει στην τσόντα είναι το α-νόητο. Κι απ' αυτήν την άποψη, καλά κάνει ο Τζόνυ Τουρτούρας και αναφέρει τον Γκουσγκούνη. Ο Γκουσκγούνης καταλαβαίνει (ασυνείδητα έστω) το χυδαίο της τσόντας) και εν πολλοίς το νικά με χιούμορ.
Για να κάνω ρητή την διάκριση περί ερωτικών ταινιών και τσοντών, θα έλεγα πως τσόντα είναι μια ερωτική ταινία όπου δεν παρουσιάζεται κανένα πάθος. Αντίθετα, ερωτικές ταινίες (και όχι τσόντες) θα θεωρούσα, ας πούμε τις: Μαθήματα πιάνου, Μια πορνογραφική σχέση, Αφήνοντας το Λας Βέγκας, κτλ, ακόμη κι αν έδειχναν ό,τι δείχνουν συνήθως οι τσόντες.
Θυμήσου την πουτάνα.

 
At 9/15/2006 06:11:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

O 4567 μιλάει για Ελλάδα. Τέλος πάντων, θα επανέλθουμε στη συζήτηση αυτή την Ανοιξη, μαζί με τον πασχαλινό οβελία.

Αν επιτρέπετε να πάρω το λόγο και επί του θέματος: ο Γκουσγκούνης απευθύνεται στην κουλτούρα που εκφράζει η τσόντα. Η αμερικανική προσέγγιση είναι, απλώς, τσόντα. Εικόνα και σιλικόνη, σχεδόν τέλεια, αλλά πλαστική. Ο Γκουσγκούνης αναφέρεαι στο λούμπεν στοιχείο. Συνεπώς δεν νομίζω ότι μπορούν να σταθούν δίπλα-δίπλα.

 
At 9/15/2006 07:02:00 μ.μ., Anonymous Garine said...

Πως λέγεται η διαιώνιση του είδους στα ουκρανικά;

 
At 9/15/2006 07:15:00 μ.μ., Anonymous Garine said...

Συμφωνώ με τις σκιές και τον νόβαλις (ναι, ξέρω θέλω ψυχανάλυση). Διαφωνώ με το μπόι. Δεν νομίζω ότι το σεξ είναι η λάμψη-δόλωμα της φύσης για την αναπαραγωγή. Και αυτό, διότι, η φύση απλώς δεν ενδιαφέρεται για την αναπαραγωγή. Οσο και εάν ακούγεται οξύμωρο αυτό, καθώς επιφανειακά το κάθε είδος έχει μια σχεδόν νομοτελειακή ροπή προς την αναπαραγωγή, δεν υπάρχει τίποτα στον φύση που να αποδεικνύει ότι γεννιόμαστε για να αναπαραχθούμε. Μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε, αγαπητό παλιόπαιδο.

 
At 9/15/2006 07:43:00 μ.μ., Anonymous blade said...

Η τσόντα είναι σαν τα video games με τους φόνους. Ικανοποιεί, τεχνητά, ένα εκ των βασικών ενστίκτων.

 
At 9/15/2006 07:43:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

@ Νοβαλις

snuff = ερασιτεχνικά (συνήθως) videο με βιασμούς, κοπρο-/ουρο-/...-λαγνείες, κτηνοβασίες και τα όμοια.

"Θυμήσου την πουτάνα"
Θυμήσου το Reality Blows και το εγκυβωτισμένο λινκ

 
At 9/15/2006 07:53:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 9/15/2006 07:57:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 9/15/2006 08:00:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

"Για να κάνω ρητή την διάκριση περί ερωτικών ταινιών και τσοντών, θα έλεγα πως τσόντα είναι μια ερωτική ταινία όπου δεν παρουσιάζεται κανένα πάθος."

Για να κανω ρητή την σύνδεση ερωτικών ταινιών και "τσόντας", θα έλεγα πως "τσόντα" είναι η ανάπτυξη ενός ερωτικού φιλιού κι η αυτονόμησή της σε ταινία.

 
At 9/15/2006 08:18:00 μ.μ., Anonymous Τζόνυ Τουρτούρας said...

Anonymous γράφεις: "Εστω, αλλά ας μη λησμονούμε ότι κάποιοι, μέχρι το τέλος του έτους, θα παίζουν στην Ευρώπη, υπενθυμίζοντας ποιος κατέχει την ισχύ και την επιβολή επί ελληνικού εδάφους. Ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων".

ΚΑΛΑ ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΣ; ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΙΖΕ ΕΥΡΩΠΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ! Δέκα χρόνια ΣΤΕΡΕΙ ΒΑΘΜΟΥΣ από την Ελλάδα με τις αμίμητες πανωλεθρίες του! Το πιάνεις; ΣΤΕΡΕΙ ΒΑΘΜΟΥΣ!

Οπότε, ας παίρνει την ντόπια κούπα από το Σεπτέμβρη, ΟΚ, αλλά ας ΜΗ βγαίνει Ευρώπη. Ας προφασίζεται πως είναι ... συναχωμένος κι ας καθεται στον καναπέ. Άλλωστε δεν θα είναι και ψέμμα, έτσι; Αφού όλο με κομμένα τα γόνατα παίζει, μάλλον θα πάσχει από μόνιμο συνάχι!

 
At 9/15/2006 11:53:00 μ.μ., Anonymous Novalis said...

@ οι σκιές μιλάν
Θυμήσου το Reality Blows και το εγκυβωτισμένο λινκ

Δεν έχω δει το βίντεο, μόνο υποθέσεις κάνω.
Στο ποστ και στα σχόλια εμφανίζονται κυρίως δύο θέματα: η αθωότητα της εφηβικής ηλικίας και η πράξη που βιντεοσκοπείται μπροστά σε κοινό. Θα πω, ως προς το πρώτο μέρος πως, όντως τα παιδιά, ακόμη κι όταν συμπεριφέρονται ως ενήλικες, σκέφτονται ως παιδιά. Η πράξη τους είναι αθώα.
Αλλά δεν αναιρεί την χυδαιότητα. Το σοκ προκαλείται, στην συγκεκριμένη περίπτωση, από την ένωση αθωότητας/χυδαιότητας. Εξηγούμαι: δεν θα είχα προβλημα αν τα δύο συγκεκριμένα παιδιά γαμιόντουσαν μόνα τους/ή με παρέα. Δεν θα με πείραζε (δεν θα υπήρχε κάτι χυδαίο) στο να γύριζαν σε βίντεο τις πράξεις τους. Αλλά με ενοχλεί ο σκοπός τους. Τσιμπουκώνονται για να τους τραβήξουν οι άλλοι σε βίντεο. Αυτό το για να ακυρώνει την πράξη και την οδηγεί στην τσόντα. Είχα την εντύπωση πως κάνεις έρωτα/γαμάς/γαμιέσαι για την ίδια την (απόλαυση της) πράξη(ς). Η τελευταία πρόταση είναι και η απάντησή μου στον oldboy. Κάνεις έρωτα/γαμάς/γαμιέσαι για την απόλαυση του πράγματος. Η υπερπροσφορά σε τσόντες είναι η προσπαθεία του συστήματος να αναπληρώσει αυτήν την απόλαυση. Δεν γίνεται. Post coitum omne (solo) animal triste.

Για να κανω ρητή την σύνδεση ερωτικών ταινιών και "τσόντας", θα έλεγα πως "τσόντα" είναι η ανάπτυξη ενός ερωτικού φιλιού κι η αυτονόμησή της σε ταινία.

Ειρωνεία. Πόσες τσόντες έχεις δυο που φιλιούνται (παθιασμένα) οι πρωταγωνιστές;

 
At 9/16/2006 09:43:00 π.μ., Anonymous Τζόνυ Τουρτούρας said...

ΟΛΙΓΗ ΘΕΩΡΙΑ;

Από όλα τα έμβια είδη, μόνον ο άνθρωπος δεν παρέμεινε στο ένστικτο (=κώδικα συμπεριφορών) αλλά συνέχισε να αυτο-εξελίσσεται, δηλαδή συνέχισε να εξερευνά τον κόσμο και τον εαυτό του, να πειραματίζεται, να είναι "ανοικτός", ελεύθερος.

Βέβαια, δεν αποξενώθηκε ολότελα από το ένστικτο, το κουβαλάει μέσα του, όμως το διαχειρίζεται μέσ' από το πρίσμα της συνείδησης, του πνεύματος, δηλαδή της "ανοικτότητας"-ελευθερίας. Έτσι η αντίθεση μεταξύ ενστίκτου (=κώδικα, "κλειστότητας") και πνεύματος (=ελευθερίας, "ανοικτότητας") αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό μας.

Σ' αυτή την αντίθεση στέκεται και η τσόντα: δείχνει δημόσια επεξεργασμένες εικόνες (=κατεξοχήν ανθρώπινη πράξη όλο αυτό) από ανθρώπους που όμως κινούνται και δρουν σαν απλά ζώα (=ενστικτικά, κωδικοποιημένα).

Το χοντρό αλλά εύστοχο χιούμορ του ΓΚΟΥΣΓΚΟΥΝΗ ("θα σμπρώξω") έρχεται ακριβώς να σπάσει την αμηχανία που μας κυριεύει όταν βλέπουμε ανθρώπους να συμπεριφέρονται σαν ζώα: "έχει πολλή πλάκα". Κάτι που υπο κανονικές συνθήκες είναι Τραγωδία, μας το γυρνάει σε Κωμωδία. Γειά σου καράφλα!

 
At 9/16/2006 05:39:00 μ.μ., Blogger andreas-writer said...

Μέσα απ' τη σκόνη του χρόνου ξεπροβάλλει το πρώτο ερωτικό όνειρο που δημιούργησε το άρρωστο (νόμιζα) μυαλό μου...
Πρωταγωνιστής εγώ, πρωταγωνίστρια η μάνα μου...
Θυμάμαι και τη ντροπή του επόμενου πρωϊνού.
Μίλησε κανείς για Οιδιπόδειο σύνδρομο;
Τώρα το καλύτερο. Θα ζητήσω να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή. Παρακαλώ τον old boy να δώσει πεδίο στον νεόκοπο του blog του.
Εκφράζω την επιθυμία μου να γίνει ένας διαγωνισμός για τον καλύτερο τίτλο ταινίας πορνό.
Καταθέτω τον δικό μου σίγουρος ότι μερικοί παλιοί μπορούν να θυμούνται τον old classic τίτλο :
"Σιγά...θα τρυπήσει το πάτωμα"

Αδιαφορώ για κοινωνιολογικές προσεγγίσεις και εσώτερες εξομολογητικές διαθέσεις, η Τερέζα Ορλόφσκι ήταν στα καλύτερά της, όταν εγώ ήμουν στα ντουζένια μου και ήμουν μόνος στο σπίτι με το video on...

 
At 9/16/2006 08:24:00 μ.μ., Blogger dianathenes said...

Απ ότι καταλαβαίνω βάζετε στη πλάστιγγα από τη μια τη τέχνη ( βιβλίο- θέατρο και μουσική), το θέαμα (αγώνες) και από την άλλη τα πορνό.
Ποια πορνό;

Διότι αν μεν μιλάτε για πορνό- τέχνη, τότε θα μπορούσαμε να δεχτούμε ότι υπάρχει μια περίπτωση να σταθεί ως τέχνη απορημένη και ηττημένη, ακόμα και ζηλόφθονος μπροστά στις υπόλοιπες τέχνες.
Αν όμως μιλάτε για το πορνοθέαμα που ξεχειλίζει από τα μπατζάκια της εποχής μας προς τι η σύγκρισή της με την « τέχνη» και το «θέαμα»;

Πρόκειται για «λάμψη» που δεν έχει να κάνει με τη διαιώνιση του είδους αλλά με τον εκφυλισμό της εξ ου και η αίσθηση της προσωρινής τύφλωσης που προκαλεί. Οπως το είπατε «θάμπος» είναι και περαστικά μας!

 
At 9/16/2006 09:58:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 9/16/2006 10:01:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

Δεν θέλω καταχραστώ άλλο την φιλοξενία στο μπλογκ του Old Boy.

Το μόνο που θέλησα να στηρίξω ήταν πως κάθε τι πορνογραφικό πηγάζει ή είναι πλευρά ενός ερωτικού στοιχείου, ακριβώς όπως την παρακάτω φράση. Αν θες, μπορείς να τη δεις αυτονομημένη.

Είμαι ελεεινά καυλωμένος και δε σκέπτομαι τίποτε άλλο παρά πως να σε γαμήσω ατελείωτα μια ολόκληρη νύχτα

Αν θες, την εγκυβωτίζεις κάπου.

Une liaison pornographique

Φιλικά

 
At 9/16/2006 10:27:00 μ.μ., Blogger Jason said...

Για δες post που είχε τέτοια επιτυχία και άνοιξε τόσες συζητήσεις...

 
At 9/17/2006 01:16:00 π.μ., Blogger Thrass said...

Κατά μια έννοια, το να μπορούμε να πηδιόμαστε μέσα στην απάθεια, είναι ένας μικρός θρίαμβος πάνω στο ανθρώπινο πεπρωμένο.

 
At 9/17/2006 01:44:00 π.μ., Blogger Thrass said...

Χμ, πολύ δήθεν ακούγεται έτσι που το έγραψα.

 
At 9/17/2006 12:12:00 μ.μ., Anonymous Τζόνυ Τουρτούρας said...

Tο ν' απευθυνθείς στο ένστικτο και να το διεγείρεις, είναι πανεύκολο. Βάλε ένα κόκκαλο μπροστά σ' ένα σκύλο και θα δεις να του τρέχουνε τα σάλια. Το ένστικτο υπακούει στο αντανακλαστικό του Παβλόφ. Δεν έχει ελευθερία.

Εκείνο που ξεχωρίζει την ενστικτική από την ανθρώπινη συμπεριφορά, είναι ότι η πρώτη υπακούει σε κώδικες ενώ η δεύτερη στοχάζεται κι αποφασίζει αν θα πει ναι ή όχι. Ακόμα περισσότερο: ο άνθρωπος, αν είναι άνθρωπος, δεν ενδιαέρεται απλά να ικανοποιήσει τις όποιες ανάγκες ή επιθυμίες του, αλλά σκέφτεται και τις συνέπειές τους πάνω στους άλλους - κι αποφασίζει και με αυτό το ανοιχτό δεδομένο.

Στην τσόντα ή το πορνό (ουδεμία ουσιαστική διαφορά, μην κοροϊδεύμαστε) δεν υπάρχει ούτε για δείγμα αυτός ο αναστοχασμός.

 
At 9/17/2006 01:55:00 μ.μ., Blogger synas said...

"Είμαι ελεεινά καυλωμένος και δε σκέπτομαι τίποτε άλλο παρά πως να σε γαμήσω ατελείωτα μια ολόκληρη νύχτα"

Αυτό το είχε γράψει ο Σεφέρης, όχι ο Γκουσγκούνης... Κάτι σημαίνει για την ανθρώπινη φύση...

 
At 9/17/2006 02:44:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

@ synas

;)

Δεν γινόταν να βρω καλύτερο παράδειγμα.

 
At 9/17/2006 08:55:00 μ.μ., Blogger Rayuela said...

Παρακολουθώ τη συζήτηση ολίγον μπερδεμένη. Ίσως επειδή εξαρχής δεν κατάλαβα τι ήθελε να πει το ποστ. Μουσική, κινηματογράφος, λογοτεχνία, τέχνη ωχριούν μπροστά στη δύναμη του πορνό; Και αυτό είναι το δόλωμα για την αναπαραγωγή του είδους; Δεν ξέρω τίποτα... Δεν βλέπω πορνό, με ψιλοαπωθούν, και δεν έχω προς το παρόν αναπαραγάγει το είδος... Λέτε να λέει κάτι αυτό; Χτες είδα μια πειραματική ταινία στον κινηματογράφο ενός μουσείου εδώ στο Μπουένος Άιρες, που παρακολουθούσε το γύρισμα μιας ταινίας πορνό. Δεν ήταν τίποτα σπουδαίο, είχε λίγο πλάκα, ενίοτε ήταν πολύ βαρετό. Στις σκηνές σεξ υπήρχε απόλυτη απάθεια και τρομερή ταλαιπωρία. Ας πούμε στη σκηνή που μια πιτσιρικοειδής ηθοποιός (ή σε αυτές τις περιπτώσεις λέμε "καλλιτέχνις";) προσπαθούσε να "πάρει" τρεις τύπους μαζί. Να τους κλαιν οι ρέγκες...
Όσο για τη φράση του Σεφέρη, τι σχέση μπορει να έχει με την κουβέντα, με ή χωρίς context; Κι αν δεν ήταν του Σεφέρη, αλλά του Μήτσου του υδραυλικού τι θα άλλαζε; Άλλο ο πόθος και άλλο η διεκπεραίωση της πορνογραφίας. Θυμάμαι μια φράση που κάποτε, πολύ παλιά, είχα διαβάσει και έλεγε πως αυτό που διαχωρίζει μια ερωτική ταινία από ένα πορνό είναι ότι στο πορνό δεν υπάρχουν νεκροί χρόνοι. Στο πορνό δεν θα δείτε ποτέ κάποιον να οδηγεί κάμποση ώρα μέχρι να φτάσει στον τόπο του ραντεβού. Δεν έχει νόημα...

 
At 9/17/2006 10:17:00 μ.μ., Anonymous Τζόνυ Τουρτούρας said...

ryela ακριβώς, δεν υπάρχουν νεκροί χρόνοι γιατί στην τσόντα δεν παίζεται τίποτα: όλα είναι προδιεγραμμένα, κωδικοποιημένα.

Όσο για τη φράση του ... Σεφέρη, ε και; Σωστά, τίποτα δεν αλλάζει αν τη λέει ο Μήτσος, ούτε κι αν απευθύνεται σε μια γυναίκα ή σε μια γίδα ή σε μια πλαστική κούκλα. Η κάβλα είναι μέρος της "ανθρώπινης φύσης", προφανώς - κι αλίμονο αν δεν ήτανε
:-)

Το παιχνίδι είναι στην ικανοποίηση της κάβλας - κι επ' αυτού οι τσόντες δε λένε τίποτα, δεν υπάρχει πραγματικό παιχνίδι σ' αυτές.

 
At 9/18/2006 12:04:00 π.μ., Blogger les_boi said...

sorry η διαιώνηση που κολλάει;

 
At 9/18/2006 08:21:00 π.μ., Blogger Rayuela said...

@ Τζόνυ Τουρτούρα: Κατ' αρχάς κι εγώ κάβλα ήθελα να πω, αλλά θυμήθηκα ότι είμαι κόρη καλής οικογενείας και συγκρατήθηκα... Αλλά σοβαρολογείτε τώρα; Γίδα;! εντάξει, να προσπεράσω την πλαστική κούκλα, αλλά γίδα;! Μα οι γίδες δεν ξέρουν να διαβάζουν!
Πάντως ο πόθος, που έλεγα και στο ανωτέρω σχόλιο, έχει ανάγκη από νεκρούς χρόνους, από αναμονές, από καθυστερήσεις και τέτοια πράγματα... οπότε δύσκολα παίζει στις τσόντες...

 
At 9/18/2006 12:13:00 μ.μ., Anonymous Τζόνυ Τουρτούρας said...

@ rayuela σοβαρολογώ! Δηλαδή: η φράση "έχω κάβλα και θέλω να σε γαμήσω" δεν λέει απολύτως τίποτα από μόνη της, ΕΑΝ ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ δεν γνωρίζουμε την απάντηση ή χειρότερα εάν δεν μπαίνει καν ζήτημα απάντησης! Κι ΕΑΝ ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ δεν γνωρίζουμε την απάντηση ή χειρότερα δεν μπαίνει καν ζήτημα απάντησης, τότε δεν έχει καμμιά απολύτως σημασία σε ποιόν απευθύνεται (γυναίκα, πλαστική κούκλα ή γίδα), κι αν αυτός ξέρει ή όχι να διαβάζει, ή να μιλάει έναρθρα. Σωστά;

 
At 9/18/2006 07:46:00 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

oldboy... αυτό το θέμα σου μου θυμίζει dj που βάζει ένα κομμάτι ικανής και αναγκαίας διάρκειας και πηγαίνει για κατούρημα.................... ακόμα???
:P

 
At 9/19/2006 12:54:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Δεν παρενέβην στον διάλογο αυτές τις ημέρες γιατί ήμουν απασχολημένος παρακολουθώντας εντατικά πορνό, προκειμένου να είμαι σε θέση να τεκμηριώσω τα επιχειρήματά μου.
Ας ξεκινήσω λοιπόν:
«Πως λέγεται η διαιώνιση του είδους στα ουκρανικά;»
Garine, μάλλον λέγεται ??????????? (vidtvorennia). Δες για περισσότερα εδώ: http://cybermova.com/cgi-bin/onlinedic.pl
Το παλτό πάντως στα ουκρανικά λέγεται Βεγκλίνσκι.
«Ασφαλώς ο καλός Old Boy θα προτιμήσει να σχολιάσει αποσπασματικά και καλά θα κάνει».
Αγαπητέ anonymous, σχολιάζω αποσπασματικά γιατί αν αναγκαστώ να απαντήσω εφ' όλης της ύλης δεν θα έχω άλλη επιλογή απ'το να υποκλιθώ στο μεγαλείο της ομάδας με τον πύρινο κόσμο που δεν λυγάει ποτέ και εκέρδισε την Σάντος την ομάδα του Πελέ κι έχασε απ' τον Ήρα την ομάδα του Επαλέ.

 
At 9/19/2006 01:34:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«Παρακολουθώ τη συζήτηση ολίγον μπερδεμένη. Ίσως επειδή εξαρχής δεν κατάλαβα τι ήθελε να πει το ποστ. Μουσική, κινηματογράφος, λογοτεχνία, τέχνη ωχριούν μπροστά στη δύναμη του πορνό;»
«Απ ότι καταλαβαίνω βάζετε στη πλάστιγγα από τη μια τη τέχνη ( βιβλίο- θέατρο και μουσική), το θέαμα (αγώνες) και από την άλλη τα πορνό....Αν όμως μιλάτε για το πορνοθέαμα που ξεχειλίζει από τα μπατζάκια της εποχής μας προς τι η σύγκρισή της με την « τέχνη» και το «θέαμα»;».
Rayuela και Dianathenes, κάνω τη σύγκριση γιατί παρατηρώ ότι ένα εντελώς ευτελές καλλιτεχνικά δημιούργημα, ένα δημιούργημα που προσβάλλει το πνεύμα μου, παραταύτα όχι μόνο δεν με αφήνει αδιάφορο, αλλά μέχρι να επιτύχει τον σκοπό του μού προσφέρει ακόπως και ετοιμοπαράδοτη μια λάμψη. Λάμψη που σβήνει αμέσως μετά. Και αν αυτή η λάμψη όντως δεν είναι ορατή από τις γυναίκες, αυτό ίσως ενισχύει τον ισχυρισμό του ποστ ότι η λάμψη σχετίζεται με την φυσική εντολή αναπαραγωγής, γιατί είναι ο φαλλός που πρέπει να παραμυθιαστεί ώστε να κάνει τη δουλειά του.
Και με την παραπάνω ατάκα ξεπέρασα κατά πολύ σε δηθενισμό τον Thrass, που όμως καθόλου δήθεν δεν είναι, αλλά αντίθετα πετάει ατάκες που θα ζήλευε κι ο αγαπημένος του Τσέχος συγγραφέας :)

 
At 9/19/2006 01:48:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«Θυμάμαι μια φράση που κάποτε, πολύ παλιά, είχα διαβάσει και έλεγε πως αυτό που διαχωρίζει μια ερωτική ταινία από ένα πορνό είναι ότι στο πορνό δεν υπάρχουν νεκροί χρόνοι. Στο πορνό δεν θα δείτε ποτέ κάποιον να οδηγεί κάμποση ώρα μέχρι να φτάσει στον τόπο του ραντεβού. Δεν έχει νόημα...»
Τη θυμάμαι κι εγώ και είναι από ένα άρθρο του Ουμπέρτο Έκο για το θέμα. Μου είχε κάνει εντύπωση η φράση, το παράδοξο όμως είναι ότι θυμάμαι πως έλεγε το ακριβώς αντίθετο! Ότι δηλαδή πορνό είναι η ταινία που επειδή στερείται υπόθεσης είναι γεμάτη από νεκρούς χρόνους και ότι ακριβώς ο ήρωας κάνει παραπάνω απ' το κανονικό ώρα να φτάσει στο ραντεβού.

 
At 9/19/2006 02:05:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

«sorry η διαιώνηση που κολλάει;»
Les Boi, κολλάει ως εξής: Για να αναπαραχθούμε απαραίτητη προϋπόθεση είναι ένα πέος να σηκωθεί και να εκσπερματώσει. Η φύση έχει κάποιους μηχανισμούς που κάνουν το πέος να σηκωθεί. Φαίνεται ότι ένας από αυτούς είναι η παρακολούθηση άλλων ανθρώπων να κάνουν σεξ. Κι ό,τι κι αν λέει ο Garine περί υποθέσεων, όσα αναφέρω είναι απόλυτα διασταυρωμένα με «κύκλους προσκείμενους στη φύση».

 
At 9/19/2006 08:47:00 π.μ., Anonymous Τζόνυ Τουρτούρας said...

@ old boy τότε πρέπει ν' ανακηρυχθεί η τσόντα σε σπουδαίο "υπηρέτη της ανθρωπότητας" και να επιδοτείται από τους κρατικούς προϋπολογισμούς :-)

Ειδικά σε κοινωνίες που πάσχουν από υπογεννητικότητα :-))

 
At 9/19/2006 11:13:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Φρονώ, αγαπητέ, πως ως τσόντα μπορείς να δεις το DVD του Παναθηναϊκού με τα διαιτητικά σφάλματα (εξαιρούνται προσφάτως κατοχυρωθέντα πέναλτι)ή την ενδιαφέρουσα συλλογή με τα πρωταθλήματα του Θρύλου. Η συγκεκριμένη συλλογή θα σου χορηγήσει γενναιόδωρα το αίσθημα της ταύτισης με τις πρωταγωνίστριες των αισθησιακών ταινιών. (Σε παρακαλώ μην αρχίσεις τα κοινότυπα με την Ευρώπη, θυμίζετε ηδονοβλεψία που αδυνατεί να συμμετάσχει στην πράξη και απλώς παρακολουθεί) Προσωπικά νόμιζα πως αργείς να εμφανιστείς επειδή αναζητείς προπονητή ή αγόραζες τα απαραίτητα είδη για το παραδοσιακό κυνήγι του Τζίγκερ που αρχίζει πλέον κάθε Σεπτέμβριο. Αχ τι ωραία εικόνα

 
At 9/19/2006 11:15:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εννοείται ότι αστειευόμεθα έτσι; Σφάλματα που έκανες στην τρυφερή παιδική ηλικία δεν μειώνουν κατ΄ ελάχιστο το βαθμό της εκτίμησης μου και την απόλαυση που προσδίδει η ανάγνωση των σημειωμάτων σου.

 
At 9/19/2006 12:12:00 μ.μ., Blogger vague tourist said...

Νύχτες Πρεμιέρας. "Shortbus". Ισοπαλία.

 
At 9/19/2006 12:48:00 μ.μ., Blogger jin_kazama said...

Δεν είμαι πολύ τακτικός αναγνώστης του συγκεκριμένου blog, αλλά αυτό το άρθρο μου έκανε εντύπωση. Ειδικά αυτή η σύγκριση... Έχοντας λοιπόν δει ουκ ολίγες ταινίες του ρεαλιστικού κινηματογράφου, θυμούμαι πάλι πως συμπεριφερόμουν ως χρήστης του ίντερνετ. Ανοιχτό το mirc στο room #sex, και δυο σελίδες ανοιχτές, από την μια το focusmag.gr και από την άλλη cybersex.gr. Τραβάω μια μαλακία και μετά διαβάζω για το διάστημα... Μετά πάω στο κρεβάτι και γαμάω τη κοπέλα μου.
Στα σημερινά δεδομένα... Διαβάζω για την εξεταστική... Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές καταστάσεις ... Βάζω την ταινία με την Janine Man-eater, τραβάω μια μαλακία, κάνω μπάνιο και συνεχίζω το διάβασμα.
Όσο για την ατάκα του Γκοσγκούνη πολύ καλή! Πως λέγεται η ταινία είπες?

 
At 9/19/2006 03:54:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Προσωπικά νόμιζα πως αργείς να εμφανιστείς επειδή αναζητείς προπονητή»
Η αλήθεια είναι ότι αυτοπροτάθηκα στον Τζίγγερ καθώς την κρίσιμη αυτήν ώρα έχω δυο βασικότατα πλεονεκτήματα για τη θέση του προπονητή:
1) ΑΡΙΣΤΗ «γνώση της ελληνικής πραγματικότητας» και
2) Πονάω κι αγαπάω την ομάδα.

«Νύχτες Πρεμιέρας. "Shortbus". Ισοπαλία».
This is the porn era.

 
At 9/19/2006 10:33:00 μ.μ., Anonymous Garine said...

?????

 
At 9/19/2006 10:41:00 μ.μ., Anonymous Garine said...

Πληροφοριακά, ο Βεγκλίνσκι δεν είναι πλέον παίκτης της ΑΕΚ. Σε αντίθεση με τον Γκαλίνοβιτς, χιχιχι, που είναι παίκτης (;) σας.

 
At 9/20/2006 02:46:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Το ????? είναι η λέξη που ζήτησες στα Ουκρανικά, χαμένη στo encoding.

 
At 9/21/2006 02:41:00 π.μ., Anonymous philos said...

Από τα πιο συγκροτημένα και αριστουργηματικά σου Post. Μοναδικό.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home