Πέμπτη, Μαΐου 25, 2006

Πήχτρα

Έλαβα με μέιλ δυο βιντεάκια. Το ένα φαίνεται να είναι μέσα σε σχολική τάξη, το δεύτερο κάπου έξω. Πρωταγωνιστές και στα δύο μαθητές Λυκείου. Αυτό στην τάξη δείχνει μια κοπέλα να παίρνει πίπα από έναν συμμαθητή της. Αυτό έξω δείχνει δυο κοπέλες να χαμουρεύονται. Και στα δύο ακούγεται μπούγιο από πίσω, άλλοι συμμαθητές που γελάνε, αποθεώνουν (στα ελληνικά) κλπ.
Είναι ίσως η πρώτη φορά που νιώθω να είμαι από την άλλη πλευρά του λόφου, από την πλευρά των «μεγάλων», από την πλευρά αυτών που σοκάρονται.
Τα ξαναβλέπω. Υπάρχει μια αθωότητα στο όλο σκηνικό. Παραμένω σοκαρισμένος, αλλά δεν βρίσκω προστυχιά σε αυτό που βλέπω· εκτός ίσως από την προστυχιά της αθωότητας. Tο αντιμετωπίζουν ως παιχνίδι, με μια φυσικότητα που μάλλον είναι πολύ πιο κοντά στην αλήθεια, απ' ότι ο δικός μου σκανδαλισμός. Τι να είναι τόσο σκανδαλώδες τελικά; Ένα κορίτσι γλείφει το πουλί ενός αγοριού. Από την άλλη βέβαια, ό,τι κερδίζεται σε φυσικότητα, μπορεί να χάνεται σε απομάγευση, σε μυστήριο: τα ταμπού πάντα πυροδοτούν την λαγνεία.
Ξαναβλέπω τα βίντεο, κι όσο κι αν το σοκ απλά υποχωρεί χωρίς να με εγκαταλείπει εντελώς, σκέφτομαι ότι είναι προτιμότερο αυτό που παρακολουθώ από εφηβικά χρόνια πήχτρα στα βρεγμένα σλιπάκια, στις ενοχικές ονειρώξεις και το ενοχικό χειρογλύκανο.

68 Comments:

At 5/25/2006 07:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σε λάθος άτομo έστειλαν τα γαμημένα βίντεα...και τους το τόνισα εξ αρχής: "Μην κάνετε λάθος"!

Για πάμε πάλι:
macmanus12@yahoo.com

 
At 5/25/2006 07:28:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Miss you man.

 
At 5/25/2006 07:29:00 μ.μ., Blogger Ecumene said...

Αμαν,κυρια Κουτσικου
βαλτε την Σεξουαλ.Αγωγη!!!

Να λειψουν οι πειραματισμοι..
χρειαζομαστε κεντρικη καθοδηγηση..



Αιδοιολειχία δεν ειχε??...

Ιδου η Ανισότης!!!!!!!!

 
At 5/25/2006 08:03:00 μ.μ., Blogger Αθήναιος said...

Να ρωτήσω κάτι. Μήπως μετα οι μαθητές κατέβηκαν σε καμία πορεία για να ξηλωθούν οι κάμερες από τους δρόμους;

Κ οι μεγάλοι πάντως που πάνε στα κωλάδικα, ή σε κάτι κωλόμπαρα της επαρχίας όπου τέτοια σκηνικά γίνονται όλη την ώρα, για παιχνίδι το βλέπουν.

Το βρεγμένο σλιπάκι κ η ενοχική ονείρωξη που λες είναι μέρος της παιδικής ηλικίας που όλα τα παιδιά δικαιουνται να εχουν. Οι πίπες μέσα στην τάξη είναι μέρος της παιδικής ηλικίας;

Ειλικρινά δεν ξέρω.

 
At 5/25/2006 08:12:00 μ.μ., Blogger Αθήναιος said...

Πάντως επειδή μόνο που διάβασα το ποστ σοκαρίστηκα,σκέψου να έβλεπα το βίντεο τί φρίκη θα χτύπαγα, σκέφτομαι πως αν έκανα ποτέ παιδιά το μόνο που θα ήθελα, θα ήταν να μπορούσα να τους εξασφαλίσω ( ακόμη κ αν γινόμουν αυστηρός γονιός) μια αδιατάρακτη παιδική ηλικία, τα χρόνια που θα ζούσαν αυστηρώς ως παιδιά κ όχι σαν μικρομέγαλα.

Γιαυτό κ είμαι τόσο αυστηρός στο διαχωρισμό ενηλίκων, ανηλίκων στη διασκέδαση κ σε πολλά πράγματα, δηλαδή.

 
At 5/25/2006 08:14:00 μ.μ., Blogger kukuzelis said...

Τα πήρα κι εγώ. Σήμερα. Προφανώς από βιντεοκάμερα κινητού. Θα πρέπει να κυκλοφορούν σ' όλο το λεκανοπέδιο, σε μια-δυο μέρες σ' όλη την Ελλάδα. Η αθωώτητα τους με τρόμαξε. Κάτι σαν "το περίστροφο εκπυρσοκρότησε, ενώ ο δεκάχρονος ανηψιός του θύματος έπαιζε με το όπλο αμέριμνος". Όλοι μας ένα θάνατο χρωστούμε θα μου πεις. Κι όμως...
*
Με φοβίζει η αθωώτητα. Το γράφω χωρίς ίχνος ηθικής αποστροφής· προς το παρόν...
*

 
At 5/25/2006 08:23:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Aπλά Αθήναιε σκέφτομαι ότι η ενοχή του βρεγμένου σώβρακου σήμαινε ένα πράγμα: ότι το βρεγμένο σώβρακο ΚΑΚΩΣ ήταν μέρος της παιδικής ηλικίας. Ότι το σώβρακό δεν έπρεπε να βραχεί. Ειδάλλως ποιός ο λόγος της ενοχής; Εκείνο που λέω είναι ότι ίσως τελικά είναι πιο έξω από τη φύση εκείνη η εφηβική ηλικία, από την εφηβική ηλικία που ζουν τα συγκεκριμένα παιδιά του βίντεο.
Όσο για τα κωλόμπαρα, εκεί μπαίνουν άλλοι παράγοντες που αποκλείουν ούτως ή άλλως την έννοια «παιχνίδι». Το βλέμμα της κοπέλας όταν σηκώνει το κεφάλι της από το πουλί είναι το βλέμμα μιας κοπέλας που έχει κάνει το πιο φυσικό πράγμα του κόσμου. Στις «Συνέπειες της Παλαιάς Ιστορίας» ο Πασχάλης με ό,τι λεφτά έχει μαζέψει πάει να πιει μια μπύρα με τον φίλο του πριν φύγει για την Γερμανία. Είναι γι' αυτόν μια εξαιρετική στιγμή, μια στιγμή σπάνιας γιορτής. Ωστόσο, όταν μπαίνει στην ταβέρνα ένας δάσκαλος (και μάλιστα ένας γραφικός δάσκαλος που όλοι δούλευαν) αφήνει από συστολή το ποτήρι του χωρίς να πιει την μπύρα και σηκώνεται και φεύγει.
Ο Πασχάλης είχε ενοχές στα τέλη του 19ου αιώνα να πιει μια μπύρα μπροστά σε έναν δάσκαλο. Έναν αιώνα αργότερα η ενοχή μπορεί να προέκυπτε από έναν λεκέ στο σλιπ. Και στις αρχές του 21ου αιώνα η κοπέλα γλείφει μέσα στην τάξη ενώπιον κάμερας και κοινού ένα πουλί χωρίς ενοχή. Σαν γλειφιτζούρι.
Πιθανότατα βέβαια κακώς γενικεύω. Ο Πασχάλης είχε «υπερβολική χρηστοήθεια» κι η κοπέλα πιθανώς να μην είναι καθόλου αντιπροσωπευτικό δείγμα της γενιάς της.

 
At 5/25/2006 08:25:00 μ.μ., Blogger kukuzelis said...

Και δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι παιδιά (άντε έφηβοι) τα τράβηξαν τα βίντεο. Παιδιά τα κυκλοφόρησαν. Η όλη ιστορία είναι προϊόν αθωώτητας απ την αρχή ως το τέλος.

 
At 5/25/2006 08:55:00 μ.μ., Blogger kukuzelis said...

Πολύ φοβάμαι δε ότι ή όλη ναΐφ σκηνοθεσία, των βίντεο και της διασποράς τους, μάλλον συμβάλει, στο ελάχιστο που της αντιστοιχεί, στο να διαιωνιστούν τόσο οι "ενοχικές ονειρώξεις" όσο και "το ενοχικό χειρογλύκανο". Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι οι δημοσιογράφοι, αν ενσκύψουν, θα είναι διακριτικοί.

 
At 5/25/2006 09:26:00 μ.μ., Blogger I.P.Potis said...

"Από την άλλη βέβαια, ό,τι κερδίζεται σε φυσικότητα, μπορεί να χάνεται σε απομάγευση, σε μυστήριο: τα ταμπού πάντα πυροδοτούν την λαγνεία."

Εγώ θα μείνω σε αυτό. Με έχει κουράσει πια η ωμη απομυθοποίηση των πάντων. Μου έχει τύχει και μένα να βλέπω κάτι αντίστοιχο με απορία και να ακούω σαν μαζική απάντηση "Έλα μωρέ και τι έγινε". Μετά τον αποχαιρετισμό της ηθικής, προφανώς πρέπει να κουνήσουμε το μαντήλι και στην αισθητική.

 
At 5/25/2006 10:08:00 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos said...

Δεν καταλαβαίνω γιατί σοκάρεστε... Γιατί θα έπρεπε οι έφηβοι να διαφέρουν από τη σκυλάδικη κατατονία και τη πληθυντική εκσπερμάτωση των γονιών τους; Όλη μέρα είτε "διαβάζουν" (για το σχολείο) είτε βλέπουν τηλεόραση.
Θλίψη
Δεν θα κάνω ποτέ παιδιά

 
At 5/25/2006 10:26:00 μ.μ., Blogger Ιφιμέδεια said...

Εγώ πάντως σοκάρομαι και που το ακούω. Ελπίζω να μην τα δω κιόλας.

Και ξέρεις τι σκέφτηκα, μόλις διάβασα το ποστ σου; Ότι δεν θα ήθελα με τίποτα να είμαι μαθήτρια σε μια τέτοια τάξη, παρούσα σε μια τέτοια σκηνή και να μην ξέρω που να σταθώ.

Είμαι σίγουρη ότι θα υπάρχουν και παιδιά που θα σοκαρίστηκαν από την ελευθεριότητα των συμμαθητών τους, αλλά θα πρέπει να το παίξουν άνετοι.

Σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω ότι η πεολειχία είναι πράξη που πρέπει να "απενοχοποιηθεί" τόσο ώστε να γίνεται όπου σταθεί και όπου βρεθεί κάποιος, έτσι δεν είναι; Στην τελική, είναι κρίμα αυτά τα παιδιά να έχουν αυτή την τραυματική νοσηρή εικόνα για την ερωτική πράξη.

Τέλος πάντων, δεν περιμένω να συμφωνήσει κανείς, ούτε ξέρω καν αν έχουν ειρμό όσα γράφω. Θλίβομαι πολύ.

 
At 5/25/2006 10:30:00 μ.μ., Blogger Λύσιππος said...

Η πράξη αυτή καθεαυτή δε με σοκάρει. Η απομυθοποίηση του σεξ απλά οδηγεί σε πιο υγιείς εγκεφάλους.

Το μόνο που αναρωτιέμαι είναι, φορούσαν προφυλακτικό;

Γιατί είμαι σίγουρος πως ακόμη και σήμερα, 20+ χρόνια μετά τη δημοσιοποίηση του ιού του AIDS στην Ελλάδα η ενημέρωση στα σχολεία είναι μηδέν.

 
At 5/26/2006 12:01:00 π.μ., Blogger e-Lawyer said...

Καμία απομυθοποίηση. Ακόμη και αυτό το απλό γεγονός που πάντα συνέβαινε σε μικτά σχολεία, κι ας μην υπήρχαν κινητά, και όχι μόνο ανάμεσα σε ετερόφυλα παιδιά, λειτουργεί μυθοπλαστικά σε ανελεύθερους εγκεφάλους.

 
At 5/26/2006 12:38:00 π.μ., Blogger άσκεπος said...

Συμφωνώ με τον Old boy. Ελπίζω τα πιτσιρίκια να μεγαλώσουν ακομπλεξάριστα. Αλλά δεν είναι το ίδιο με τις τσόντες ή τα κωλόμπαρα. Δε νομίζω ότι υπάρχει αντιμετώπιση του ανθρώπου ως πράγματος. Δηλαδή, δε θέλω να το πιστεύω. Και το σώμα δεν είναι "ναός". Η απομυθοποίηση μπορεί να είναι ωμή, αλλά είμαι υπέρ της. Ας μην κρυβόμαστε πλέον πίσω από το δάχτυλό μας.

 
At 5/26/2006 01:58:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Προσπαθώ να μπω στο νόημα old-boy, αλλά και πάλι κάτι δε μου κάθεται καλά.
Θα μπορούσα να το παίξω άνετος και να συνταχθώ με τη λογική απενεχοποίησης των εφήβων που ίσως να μας οδηγήσουν ως κοινωνία σε μιά άλλη κατάσταση.
Πάντως, αισθάνομαι ότι η εικόνες αυτές, μεταξύ των άλλων, υποκρύπτουν και κάτι πρωτόγονο.
Σε κάθε περίπτωση το θέαμα που περιγράφεις με σοκάρει πολύ λιγότερο απο το να βλέπω πτώματα αθώων σπαρμένα εδώ και εκεί.
( By the way και για να χαλαρώσουμε λίγο τέτοιες ώρες, διέκρινες κανένα νεωτερισμό ή μια απο τα ίδια ;)
GeorgeS.

 
At 5/26/2006 03:02:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Ας εξηγηθώ λίγο καλύτερα. Δεν λέω ότι το βίντεο με ενθουσίασε. Λέω ότι με σοκάρισε. Δεν είμαι ενθουσιασμένος με τα δημόσια τσιμπούκια μέσα σε τάξεις και πολύ περισσότερο με την βιντεοσκόπησή τους και την διανομή τους. Εκείνο που λέω είναι ότι προσπάθησα να εξετάσω το αρχικό μου σοκ και κατέληξα ότι εν μέρει οφείλεται και στην διαφορά ηλικίας και στην άλλη οπτική γωνία που έχω από τα 33 1/2 χρόνια μου. Σκέφτηκα λοιπόν να εξετάσω τα σεξουαλικά ήθη της δικής μου εφηβείας για να δω αν ήταν καλύτερα. Συγκριτικά λοιπόν - συγκριτικά- λέω ότι προτιμώ (ή έστω νομίζω ότι προτιμώ) μια υπερβολική ελευθεριότητα από ένα ασφυκτικό πλέγμα ενοχής. Μπορεί να κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια και οι γενικεύσεις μου να είναι άστοχες. Ίσως. Εκεί που δεν νομίζω ότι αστοχώ είναι στην προσπάθειά μου να εξετάσω κατά πόσο η αρχική μου αντίδραση είναι φυσική και κατά πόσο προϊόν της ηλικίας μου. Υπό αυτό το πρίσμα, αν ας πούμε έβλεπα «snuff» βιντεάκι με βιασμό ή δολοφονία, το σοκ μου θα ήταν εντελώς φυσικό και δικαιολογημένο.

 
At 5/26/2006 03:16:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Ε Lawyer, προσπαθώ να καταλάβω αν την λες σε μένα ή όχι. Θα σε παρακαλούσα να διευκρινίσεις, ώστε αν αναφέρεσαι σε μένα να απαντήσω κιόλας.
Κουκουζέλη, συνυπογράφω αυτά που γράφεις περί αθωότητας, αλλά έχω αμφιβολία στο αν οι ονειρώξεις και τα χειρογλύκανα που θα προκαλέσει το βίντεο θα είναι ενοχικά.

 
At 5/26/2006 08:28:00 π.μ., Blogger Τζιτζίκος said...

παιδιά, πιστεύετε εσείς δηλαδή ότι το ανθρώπινο γένος εκατό χρόνια πριν περίμενε να φτάσει τα 18 για να πλακώσει το σεξ;

Πριν χρόνια ένα ζευγάρι στο Λονδίνο έκαναν σεξ σε ένα βαγόνι του υπογείου και αφού τέλειωσαν άναψαν τσιγάρο. Οι συνεπιβένοντες στο βαγόνι τους έβαλαν τις φωνές γιατι τους ενοχλούσε ο καπνός.

Όμοια με την παραπάνω ιστορία εμένα με ενοχλεί η κάμερα και η διανομή του βίντεο και όχι η πράξη αυτή καθ' αυτή.

Πάντωε είναι απείρως δύσκολο να μεγαλώνεις παιδιά σήμερα.

 
At 5/26/2006 11:04:00 π.μ., Blogger thas said...

Τα πνιχτά γελάκια που ακούγονται, οι παραινέσεις «ε βγάλε τα μαλλιά σου ρε μωρό μου να βλέπουμε» και το κομπλαρισμένο κλίμα της ομήγυρης, είναι αυτό που αναγνωρίζουμε όλοι ως αθωότητα ή εφηβεία. Κατά τα άλλα, οι όροι της σεξουαλικότητας είναι γνωστοί σ’ αυτή την ηλικία. Κάποια τολμηρά κορίτσια ανέλαβαν να σοκάρουν τους συμμαθητές τους και έχουν συνείδηση του εξαιρετικού ή παραβατικού χαρακτήρα του εγχειρήματος. Θυμάμαι όλη την εφηβεία μου γεμάτη από μικρές ή μεγάλες ερωτικές λεπτομέρειες και αντίστοιχες καταστάσεις. Μεγαλείο.
Αυτό που άλλαξε στο μεταξύ είναι μια κάμερα κινητού. Αλλά είναι τέτοια η διακίνηση πορνογραφικού υλικού στο δίκτυο που στο τέλος το όλον ζήτημα «αποπροσωποποιείται». Ίσως αυτό να έχουν (ασυνείδητα) υπόψη τους τα κορίτσια. Ότι αυτό που κάποτε σήμαινε δια βίου στιγματισμό αποτελεί σήμερα απλώς μια «στιγμή» της ζωής, προορισμένη να χαθεί σε ένα σύμπαν εντυπώσεων.

Και αν γίνει θέμα, θα είναι μόνο για να τραφούν τα μεσημερινάδικα.. Μεταξύ μας μπορούμε να συνεννοηθούμε. Κάτσε να πιάσει το θέμα η Τατιάνα, να σου πω…

(mac, τελείωνε.)

 
At 5/26/2006 11:57:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Προσωπικά συντάσσομαι με τον Αθήναιο: η παιδική αθωότητα (και η καθαρή ματιά που αυτή επιτρέπει) είναι πολύτιμη ιδιότητα και κακώς την ξεφορτωνόμαστε γρήγορα. Δεν αναφέρομαι μόνο στα σεξουαλικά εδώ: γενικότερα σκοτώνεται η αθωότητα με την "ανησυχία" μην γίνει καλό το παιδί και το πιάνουν κορόϊδο σε όλη τη ζωή του - οπότε εκπαιδεύουν μικρούς καρχαρίες κατ'εικόνα και ομοίωση...
Στο προκείμενο: θεωρώ πάντως ότι *υπάρχει* διαφορά με τις προηγούμενες γενιές και η διαφορά έγκειται στην διάχυση της σεξουαλικότητας προς τα παιδιά μέσω πολλών καναλιών: τηλεόραση, διαφήμιση, κοκ. Τα πιτσιρίκια του δημοτικού έχουν ήδη εκτεθεί όσο εμείς (35άρηδες) μετά το Γυμνάσιο. Δεν νομίζω ωστόσο ότι ένας έφηβος που δημοσίως παίζει πιο ανοικτά από τους συμμαθητές του θα είναι περισσότερο συμφιλιωμένος με την σεξουαλικότητά του σαν ενήλικας. Αντίθετα, μόνο όταν έχεις χρόνο να αφομοιώσεις ό,τι έζησες μπορείς να το κάνεις κτήμα σου και να δεχτείς τη σεξουαλικότητα σαν αγαπημένο τμήμα του εαυτού σου.
@Μανταλένα: δεν είναι απαραίτητο τo παιδί σου να βγει έτσι. Μην το απορρίπτεις, είναι το μεγαλύτερο ταξίδι που μπορείς να πας. :^)
@oldboy: "33 1/2 χρόνια" Και ακόμα μετράς με μισά; Η Βουγιουκλάκη είσαι; :^p

 
At 5/26/2006 12:23:00 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Θα μου επιτρέψετε να κάνω μια παρέμβαση από την πλευρά του γονιού έχοντας και ζώντας με δύο παιδιά ηλικίας γυμνασίου-λυκείου.
Πρώτον να πω στην Mantalena Parianos ότι αν η απόφαση για το "Δεν θα κάνω ποτέ παιδιά" είναι απόρροια των προαναφερθέντων να το επανεξετάσει.
Συμφωνώ με τον Τζιτζίκο ότι "είναι απείρως δύσκολο να μεγαλώνεις παιδιά σήμερα" αλλά όχι περισσότερο από ότι ήταν πάντα.
Επί της ουσίας τώρα. Και ποια είναι αυτή.
Πιστεύω ότι αναλογικά και ανά εποχή τα πράγματα ακολουθούν την ίδια πορεία.
Αλλάζει το περιτύλιγμα και όχι η ίδια η έννοια της πράξης.
Παλιά ξεφυλλίζαμε κρυφά το Αμερικάνικο Playboy καθώς και τις διάφορες τσόντες που τις κυκλοφορούσε ο κολλητός που τις έφερνε κρυφά ο αδερφός του από έξω ή από το στρατό.
Τώρα το οποιοδήποτε (στην κυριολεξία) περιοδικό έχει πολλαπλάσια ποσότητα και σαφώς καλύτερη ποιότητα «ερωτικής» ή «αισθησιακής» lifestyle (sic) ύλης.
Με τα ίδια κριτήρια σκεφθείτε τι συμβαίνει με τον κινηματογράφο όπου το βυζί ήταν η υπέρτατη τσόντα ενώ τώρα ψάχνουμε τι δεν έχει δειχτεί. Πάντα ως τέχνη και τότε και τώρα.
Ας μην πιάσουμε την τηλεόραση τι βλέπουν τα μάτια μας κάθε στιγμή.
Οι έφηβοι πάντα είχαν και θα έχουν τις αγωνίες τους στο πως να ξεχωρίσουν, να προκαλέσουν, να σοκάρουν, να αντισταθούν στο σύστημα. Η αντιμετώπιση αλλάζει. Αν και πολλά πράγματα επαναλαμβάνονται.
Σου έφτασε λοιπόν ένα video μέσω mail ενώ παλιά θα στηνόσουνα πίσω από την μάντρα για να πάρεις μάτι το μιλημένο κολλητό που θα μπαλαμούτιαζε την γκόμενα. Να πηδήξει ούτε λόγος.
Οι πρωταγωνιστές είναι πάντα στην ίδια θέση.
Τι άλλαξε λοιπόν; Μόνο η διαδικασία, ο τρόπος. Ποιος μπορεί να πει ότι αυτό είναι πιο σοκαριστικό από το άλλο.
Τις ίδιες αγωνίες που είχε ο πατέρας μου για μένα έχω εγώ για τα παιδιά μου και θα έχουν αυτά για τα δικά τους.
Φίλοι δικοί μου χαπακώνονταν τότε στο σχολείο και στα πάρτι. Αντίστοιχοι φίλοι των παιδιών μου κάνουν το ίδιο τώρα.
Σκέφτεσαι πόσο εκτεθειμένα κάθε μέρα είναι τα παιδιά σου και θυμάσαι πόσες μαλακίες έκανες στην ηλικία τους κι εσύ.
Είναι πιο ελεύθερα τα πράγματα ή απλά πιστεύουμε ότι είναι.
Είναι τα παιδιά του video το πραγματικό δείγμα του σήμερα ή είναι οι αντίστοιχοι χίπηδες του τότε.
Και τώρα μπορείς να καταλάβεις την θέση του γονιού σου.
Συγνώμη για το κατεβατό αλλά διαβάζω πολλές απόψεις, που σέβομαι, φιλοσοφικά διατυπωμένες ενώ για μένα είναι καθημερινή πραγματικότητα.

 
At 5/26/2006 02:27:00 μ.μ., Blogger dgalanis said...

δεν καταλαβαίνω γιατί σοκάρονται διάφοροι

σε τελική ανάλυση το σεξ έχει πάψει να σοκάρει από τον προηγούμενο αιώνα ... έτσι νόμιζα τουλάχιστον

εκτός αυτού επιτέλους στις σχολικές τάξεις δεν γαμιούνται πια μόνο τα κεφάλια των παιδιών

 
At 5/26/2006 02:32:00 μ.μ., Blogger Τζιτζίκος said...

@manifesto

"εκτός αυτού επιτέλους στις σχολικές τάξεις δεν γαμιούνται πια μόνο τα κεφάλια των παιδιών"

kakh epilogh lexewn mia pou eprokeito gia pipa...

ektos ki an to eixes sxediasmeno....

;)

 
At 5/26/2006 02:49:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η εφηβική σεξουαλικότητα είναι ένας κόσμος άγνωστος για τους πιο πολλούς γονείς. Κάποιοι άτυχοι έχουν ζωηρά παιδιά σαν και μένα και καλό είναι να μη γνωρίζουν γιατί όσο άνετος και να είσαι ποτέ δεν αποδέχεσαι ότι το παιδί σου μεγαλώνει. Βέβαια η διαφορά τότε και τώρα είναι ότι κάποια πράγματα τα έκαναν παιδιά που είχαν ανησυχίες και όχι επειδή τα κάνουν όλοι οι άλλοι. Φυσικά και δεν τα τραβούσαν βίντεο, φυσικά και ένοιωθαν κάποιες αναστολές που είχαν βάση την ηλικία μας και πορουσίαζαν ενδιαφέρον θα έλεγα σήμερα.

 
At 5/26/2006 02:55:00 μ.μ., Blogger bbchris said...

Είδα κι εγώ χθες τα βιντεάκια. Νομίζω ήταν 4 και όχι δύο.
Δεν σοκαρίστικα καθόλου. Τα προσπέρασα αδιάφορα, γιατί:
1) Δεν έχω καμία διάθεση να παίξω τον Εξαρχάκο και τον Θείο Ισίδωρο [ή κάτι τέτοιο] στην αλλοίστου μνήμης ελληνική ταινία... του νόου ασμπέτε... όπου στο κέντρο που πάνε κλείνουν και καλά με τα χέρια τους τα μάτια να μην βλέπουν το θέαμα αλλά όλοι ανοίγουν τα δάκτυλα και κρυφοκοιτούν.
2) Θεωρώ γελοίο ν' ανατρέξω στα εφηβικά μου χρόνια, για να κάνω μαθήματα ηθικής στου σημερινούς έφηβους. Άλλες εποχές τότε, άλλες τώρα. Τότε οι πιτσιρικάδες το μόνο περιοδικό που μπορούσαν να διαβάσουν ήταν το Ποπ και Ροκ. Το πιο high που μπορούσε να κάνει κάποιος, ήταν να του πάρει ο μπαμπάς ηλεκτρική κιθάρα. Το να δεις γυμνή γυναίκα ή άντρα ήταν τόσο σύνηθες, όσο και ο διάλογος Ιράν - Ήπα. Οι σημερινοί έφηβοι έχουν στην διάθεσή τους ένα σωρό έντυπα που πουλάνε sex. Έχουν τόση υπερπληροφόριση γύρω από το sex, ιδίως μέσω του Internet, που δεν τους κάνει καμία εντύπωση πλέον. Όσες φορές είχα ακούσει στην εφηβεία μου το stairway to heaven άλλες τόσες, ίσως και παραπάνω έχει δει ο σημερινός έφηβος πορνοβιντεάκια... Όσες πιθανότητες είχα εγώ στην εφηβεία μου να είμαι μέλος σ’ ένα groupάκι, τις ίδιες έχει ο σημερινός έφηβος να γίνει πορνοστάρ σε ερασιτεχνικό βίντεο.
3) Αντί να χορηγώ την σύμβαση του κ. Παρασκευαΐδη και λοιπών τηλεοπτικών ηθικοκάπηλων, γιατί να μην προσαρμοστώ στις ανάγκες και τα πρέπει, της σημερινής εποχής ώστε να έχω την δυνατότητα να αντιμετωπίσω προκλήσεις όπως η ανατροφή παιδιών; Λέω εγώ τώρα....

Thank you.

 
At 5/26/2006 03:16:00 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

@Chris

Σε πληροφορώ ότι "άλλα" περιοδικά κυκλοφορούσαν πριν από τον καιρό του Ποπ και Ροκ κατά εκατοντάδες και μιλάμε για εποχές πολύύύύύ μακρινές. Πάντα πουλούσε το πορνό.
Οι νέοι κι όλοι πλέον έχουν όντως υπερπληροφόρηση για το σεξ.
Από σεξ όμως τι γίνεται.
Μπορεί το γυμνό να υπάρχει παντού γύρω σου.
Η ίδια η υπερπροσφορά είναι που το ακυρώνει και από αρχίζει το πρόβλημα.
Πάντως περισσότερα groupakia υπάρχουν σήμερα από ότι παλιά.

 
At 5/26/2006 03:31:00 μ.μ., Blogger €lisavet said...

Χμ, στην εποχή μου...πριν 3 χρόνια δηλαδή :P, αυτά γίνονταν στις τουαλέτες. Δε βολευόντουσαν φαίνεται τα παιδιά και μετακόμισαν. Το κοριτσάκι δεν νομίζω πάντως πως αντιπροσωπεύει την εποχή της, είναι extreme συμπεριφορά παρόλη την σεξουαλική απελευθέρωση. Ελπίζω να μην της αφήσει τραύμα όταν συνειδητοποιήσει την έκθεση και τη διάσταση που πήρε.

 
At 5/26/2006 10:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μπορεί να μου στείλει κάποιος τα βιντεάκια για να έχω συνολική.. εικόνα και να σχηματίσω κι εγώ άποψη ;)
periergostypos@yahoo.com

 
At 5/27/2006 04:39:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το πιο κατακριτέο θέμα νομίζω τελικά δεν είναι το γεγονός ότι ένα έφηβο κορίτσι έκανε μια πίπα μπροστά σε μια κάμερα. Περισσότερο είναι η ηδονοβλεπτική ματιά όλων εμάς των υπολοίπων -άσχετα ποια γνώμη έχουμε για το γεγονός- που ενδόμυχα ή μη, θα θέλαμε πολύ να μπορούσαμε να είχαμε το mail για να δούμε τα βίντεο και φυσικά, (λειτουργώντας αυτή η κατοχη σαν μια 'κατάκτηση') θα το στέλναμε σε όσους περισσότερους γνωστούς μας μπορούσαμε.

Τελικά είναι πιο 'ένοχο' το κορίτσι, που έκανε ότι έκανε (κάτι το οποίο παίρνει τέτοιες διάστασεις σχεδόν αποκλειστικά λόγο της βιντεοσκόπησής του) από 'μενα που είτε το καταγράφω, είτε το βλέπω, είτε το διαδίδω;

 
At 5/27/2006 12:36:00 μ.μ., Blogger - said...

Νομίζω πως έχουμε μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Η σεξουαλικότητα στην εφηβεία είναι διαφορετική διαχρονικά μεν, πάντα παρούσα δε. Το πώς εκφράζονται σεξουαλικά οι έφηβοι, όσο αυτό δεν γίνεται με τρόπο επικίνδυνο από άποψη υγείας, δεν πρέπει να μας φοβίζει.

Εμένα αυτό που με τρομάζει είναι η τόσο αποενοχοποιημένη υιοθέτηση της αισθητικής της τσόντας και του αγοραίου έρωτα. Με τρομάζει, δηλαδή, η εκδήλωση πρακτικών του σεξ τόσο απογυμνωμένων από το συναίσθημα και από την προσωπική (ιδιωτική) έκφραση, σε τέτοια ηλικία.

Διότι άλλο να έχεις προχωρημένη σεξουαλική ζωή στα 14 σου...
Άλλο να βλέπεις τσόντες στα 12 σου...
Άλλο να "παίζεις" με την συμμαθήτρια/το συμμαθητή σου το γιατρό στα 10 σου...
Κι άλλο να συμμετέχεις σε μια αυτοσχέδια τσόντα, με "γυρίσματα" μπροστά στο σύνηθες κοινωνικό σου περιβάλλον. Σε οποιαδήποτε ηλικία, πόσο μάλλον σε αυτήν! Αν η αισθητική του έρωτα ξεκινά τόσο κυνικά, πού θα καταλήξει;

 
At 5/27/2006 04:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κατά πάσα πιθανότητα netpen θα καταλήξει σε μια πολύ ωραία business με υψηλά εισοδήματα και κυρίως αφορολόγητα.
Αν τώρα επιτευχθεί συν το χρόνο και η αισθητική που καταγράφεις, ε΄τότε είναι που θα εκτοξευτεί ο κύκλος των εργασιών στα ύψη.
Για κοίτα πόσοι έχουν μπει στη κουβέντα και ζητάνε τα e-mail με την πιτσιρίκα.
Αν του old-boy έκοβε λίγο θα τα έσπρωχνε αντί ενός μικρού τιμήματος και τώρα θα είχε βγάλει το ρεύμα του.
Αν τώρα σκεφτείς ότι ο old-boy δεν είναι ο παραγωγός, αλλά θα μπορούσε να είναι ο διανομέας, δεν έχει δηλαδή στα χέρια του το concept και την παραγωγή του, μπορρεί όμως να βγάλει χαλαρά το ρεύμα του, φαντάσου τι θα έβγαζε ο παραγωγός και οι πρωταγωνιστές !!!
Συνεπώς συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για την απουσία αισθητικής, αλλά για άλλους λόγους.
GeorgeS.

 
At 5/27/2006 06:17:00 μ.μ., Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο said...

Θα συμφωνήσω με τον/την netpen. Η απομυθοποίηση της ερωτικής πράξης, της πιό προσωπικής στιγμής του είναι μας, είναι αυτό που με τρομάζει, ειδικά σ'αυτή την ηλικία. Το σεξ ήταν, είναι και θα είναι μιά απόλυτα φυσιολογική λειτουργία γιά τους ανθρώπους. Αν όμως χάσει την γλύκα του "μυστικού", τον πόνο της προσμονής, την ηδονή του πριν και του μετά, σε μυαλά τόσο τρυφερά σαν κι'αυτά, αλήθεια που θα καταλήξει;

 
At 5/27/2006 07:12:00 μ.μ., Blogger divebomb djingle said...

"Έχει βουίξει όλη η Ελλάδα με τη δημοσιοποίηση βίντεο-πορνό από κινητά μαθητών σε σχολεία.

Και ενώ ο θόρυβος από το σάλο που προκλήθηκε στη Μυτιλήνη, όταν δυο αγόρια ηλικίας 13 και 14 ετών βιντεοσκοπήθηκαν από συμμαθητές τους σε σεξουαλικές δραστηριότητες, δεν έχει ακόμα κοπάσει, διαπιστώνεται με έκπληξη ότι το περιστατικό αυτό δεν είναι το μοναδικό."

"...σε αρκετά τηλέφωνα τελευταίας σχεδόν τεχνολογίας όπως το Κ700, 6680 που κατέχουν δεκάδες μαθητές καταγράφηκαν βίντεο με πορνογραφικό υλικό ακόμα και με ζώα που αγγίζει το όριο της χυδαιότητας τα οποία οι νεαροί επιδεικνύουν μεταξύ των φίλων τους, κινούμενες εικόνες που προβάλλουν την σεξουαλική πράξη, ακόμα και βίντεο που καταγράφηκε σε σχολείο της Μεσσηνίας το οποία παρουσιάζει μαθητή...να κατεβάζει τα παντελόνια σε καθηγητή την ώρα του μαθήματος και μάλιστα το βίντεο παρότι καταγράφηκε σε μικρή πόλη του Νομού ταξίδεψε μεταξύ φίλων και γνωστών με απότέλεσμα να το διαθέτουν αρκετά παιδιά μέχρι την Καλαμάτα όπως διαπίστωσαν έκπληκτοι οι συνάδελφοι από νεαρούς φίλους."

 
At 5/29/2006 04:15:00 π.μ., Blogger Κώστας said...

Τι είναι το "χειρογλύκανο" ;

 
At 5/29/2006 03:38:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Ο αυνανισμός, Κώστα. Η μαλακία, αν προτιμάς.
Divebomb, ας μην φοβόμαστε τόσο πολύ. Μου φαίνονται λίγο υπερβολικά όλα αυτά. Δεν νομίζω ότι τα σχολεία έχουν μετατραπεί σε οίκους ανοχής.

 
At 5/30/2006 06:47:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Βούρδουλας που πάει χαμένος...

...

(Ρε γαμώτο, γιατί, γιατί, ΓΙΑΤΙ, στα δικά μας σχολεία δεν είχαμε τέτοια πράγματα;!;!;!

Η νεαρά έχει βεβαίως λαμπρό μέλλον μπροστά της στο Ελλάντα. Άντε, και στο Big Brother, σε πανελλήνια απ' ευθείας μετάδοση.)

 
At 5/30/2006 08:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Και γιατί είναι κακό να παίρνω μάτι;
Εγώ ερεθίζομαι με την ηδονοβλεψία.
Γιατί είναι κακή η ηδονοβλεψία;
Ε ναι, τί να κάνω, καυλώνω να κοιτάζω τα τσουλιά να τόν παίρνουν.
(Και καυλώνουν και αυτές να μάς ερεθίζουν, γι' αυτό και στέλνουν τα γαμήσια τους στο Δίκτυο, τα τσουλιά.)
Είμαι ηδονοβλεψίας, τό παραδέχομαι.
Πειράζω κανέναν;
Αφού έτσι ερεθίζομαι. Παρακαλώ λοιπόν να σεβαστείτε την σεξουαλική μου ιδιαιτερότητα.


Και, κυρίως, παρακαλώ πάρα πολύ,

Στείλτε και εδώ τα βίντεο:

hippolytos@gmail.com



Ευχαριστώ πάρα πολύ!

 
At 5/30/2006 11:51:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Ιd, νομίζω ότι με το σχόλιό σου αδικείς και το ποστ και πάνω απ' όλα τη συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων που έγιναν εδώ.

 
At 5/31/2006 02:17:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Διαβασα περιπου τα μισα ποστ και μονο ο τζιτζικος στις 8:28 πμ εθεσε το θεμα της βιντεοσκοπησης που για μενα ειναι το πιο ουσιωδες. Ειναι ομορφο και αληθινο να χαιρονται τα παιδια τον ερωτα και το σεξ χωρις ταμπου.
Γιατι ομως αισθανονται την αναγκη να κυκλοφορησουν τετοιου ειδους καταγραφες?Για να αποδειξουν οτι ειναι κουλ και προχω?
Κατι δεν μου αρεσει σε αυτη την ιστορια.
Και οχι δεν θα τους κανω την χαρη να δταφημισω αυτα τα snuffs προωθωντας μεσω mail.Τα διεγραψα μολις μου τα στειλαν.
Οχι σεν εχει σχεση η κυκλοφορια τετοιων βιντεο με την ελευθερη διακινηση πορνογραφικου υλικου ουτε με το ποσο δυσκολα βρισκαμε στην ηλκια τους καυλωτικο υλικο.

 
At 6/02/2006 12:34:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Και πάλι οι άνθρωποι χωρίζονται σε κείνους που είναι μπροστά στην κάμερα και σ' αυτούς που βρίσκονται πίσω της:
οι κοπελίτσες που βρέθηκαν μπροστά ας έχουν την ευλογία της ιερής λαγνείας, ειρήνη και ευτυχία σε όλη τους τη ζωή. Κάποτε οι συνομίληκές τους πορνεύονταν με ξένους, τότε που η θρησκεία προστάτευε τους θνητούς από τις θλιβερές- βιολογικές- συνέπειες της ενδογαμίας. Ας έχουμε στο νου πως ήθη και έθιμα άλλαζαν στο πέρασμα των καιρών. Θλιβερό δεν είναι η δημόσια ασέλγεια, θλιβερό είναι η ενοχή και η ντροπή που το πλήθος την καταδικάζει.
Οσο για την δεύτερη κατηγορία- εκείνων που βρίσκονται πίσω από την κάμερα- εύχομαι την τάχιστη αποκατάστασή τους στην πρώτη. Έτσι θα αποδειχθεί πως η τέχνη του εικονολήπτη δεν είναι από φόβο και τζάμπα μαγκιά μόνο. Η ασέλγεια δεν χωρίζει τους ανθρώπους σε θύματα και θύτες, σε πουτάνες και ξύπνιους, σε κορόιδα και πλακατζήδες. Ας το καταλάβουν, τα παιδιά. Γιατι αλλοιώς ,το μέλλον της κοινωνίας μας ζοφερόν, του δε σινεμά μας ζοφερότερον.

 
At 6/02/2006 02:53:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

μπορεις να μου τα στειλεις στο pekino2008@yahoo.gr ???? please...!

 
At 6/02/2006 02:56:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Όχι παιδιά, δεν τα στέλνω σε κανένα.

 
At 6/02/2006 03:54:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

?????!! ?????? ?? ????? ??? ?? ???? ????? ???? ???? ??? ??? ????? ??? ?? ????????? ????...
Plz, plz ?? ??? ?? ??????? ??????? ??? ?? ???? ?? ???????? ??? ??? ?????? :-P ;-P maria-les69@freemail.gr

Kisses.

 
At 6/03/2006 02:46:00 μ.μ., Blogger . said...

όχι δεν είναι αθωότητα αυτό, είναι η μαλακισμένη θέληση να εξομοιωθούν με τους μεγάλους. Ποιούς μεγάλους;;; αυτούς τους ανεκδιήγητους που σου ζητάνε το βίντεο για να καυλώσουν... που μόνο αν δουν την κόρη τους σε τετοιο βίντεο (γιατί το γιο θα τον καμαρώνουν) ίσως να ξεστραβωθούν και να δουν την πραγματική εικόνα των πραγματων.

 
At 6/07/2006 08:41:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Νομίζω ότι μιλάμε για τα ίδια βιντεάκια
Αν και νομίζω ότι δεν θα τα στείλεις
Στείλτα αν θες στο
ponce_thes@yahoo.gr
Να δω κάτι συγκεκριμένο

 
At 6/16/2006 11:19:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

steilte re paidia kai esw kanena videaki


chris_cl415@mailcity.com

 
At 6/20/2006 02:46:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

geia sas.doulevw sto ypourgeio paidias kai mou exei anatethei h erevna gia anarmostes symperifores entos tou sxolikou perivallontws.tha ithela na mou steileis ta en logw video etsi wste na elfrasw mia pio oloklhrwmenh apopsi sthn anafora mou.onomata kai proswpa tha prostateutoun(svhsimo,mwsaiko)opws ginetai panta alloste.parakalw voithiste me gia to kalo twn paidiwn mas.

 
At 6/20/2006 02:47:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

syggnwmh ksexasa to e-mail einai blokus@mail.com

 
At 6/20/2006 02:49:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

re old-boy,ta video giati sta steilan?gia na ta valeis sto site sta steilan.e valta loipon h toulaxiston steilta se mail sto ryknow@2die4.com prepei PREPEI na tsekarw kati.PREPEI,katalave me.

 
At 6/20/2006 12:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

kai h mana mou ta idia ekane....

 
At 6/20/2006 10:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ta exw dei ta video k na sas pw tin antidrasi mou?
GELAGA!einai geloia auta ta paidakia pou nomizoun pws kati kanoun pairnontas mia pipa.to pio eukolo einai na kaneis tetoies malakies k na nomizeis pws anevaineis sta matia twn upoloipwn, alla auto pou dn ksereis einai to poso vrisidi trws otan autoi feugoun apo mprosta sou!sugekrimena, to koritsaki me tin pipa ti kanei?kanei kati toso idiwtiko k kati toso simantiko gia duo anthrwpous na deixnei ena tipota.k to mono pou ktafernei einai na tin exei dei o kathenas na pairnei mia pipa k na tin leei poutanaki!auto ti einai? duskolo einai? i mipws niwthei omorfa twra pou pire toses diastaseis to thema?
akousa simera stis eidiseis pws mia kopela-pithanotata auti-episkeptetai mazi me tous goneis tis psuxologo gia na kseperasei to gegonos! na tis pw kati? kala na pathei, tis aksizei..

 
At 6/20/2006 11:33:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

arxige mou dwse mas ena link na doume kai meis tin xameni mas athootita, na xareis !!!! Exw faei olo to google kai den vriskw tipota....min eisai monaxofais !!!

 
At 6/21/2006 09:57:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Steilte kai edo ta videakia...
dfgdfg1111@freemail.gr
na mporoume na exoume apopsi...

 
At 6/22/2006 05:38:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

nai re paidia eleos,dwste to gamhmeno to link na doume kai meis peri tinos prokeitai.

 
At 6/22/2006 09:46:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ;

 
At 6/23/2006 01:11:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΗΛΙΘΙΟΙ. ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΝΑΧΙΚΩΝ Ή ΚΑΘΗΣΤΕΡΗΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΣΥΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ: ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΕΡΥΣΙ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΔΥΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΙΣΑΝ. ΕΝΑ ΠΟΛΩΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΝΑΝ ΝΑ ΕΠΙΔΙΚΝΥΕΙ ΤΑ ΓΕΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΑ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠ' ΤΑ ΙΔΙΑ; ΑΠΟΔΕΙΞΗ, ΤΟ ΜΠΟΥΓΙΟ ΑΠΟ ΠΙΣΩ. ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΦΩΝΙΑ ΟΛΩΝ; ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΝΑ ΤΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ.
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΤΕ ΤΑ ΛΑΒΑΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ;

 
At 7/05/2006 01:29:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

To LINK re paides na doume ti einai

 
At 7/19/2006 05:33:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

 
At 7/21/2006 05:32:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

steilta kai apo do re file na katalavoume peri tinos prokeite

sakis08@yahoo.com

 
At 8/22/2006 03:01:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Plz guys! Steilte edo ta videos i kana link gia download!!

tkfan@in.gr

 
At 9/26/2006 03:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ade na doume k emeis
the_vanadium@yahoo.gr

 
At 10/31/2006 11:04:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Steilte ki apo do ta videakia. Thanks.
bgerakas@hotmail.com

 
At 11/02/2006 12:28:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

An mporesei kapoios na ta steilei kai sto vassilis_trikardos@yahoo.com
tha tou imoun eugnwmwn. Yparxei logos sovaros!

Filia

 
At 11/17/2006 09:19:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

At 5/26/2006 12:23:05 μμ, Sigmund_01 said...
Said things as they are!!! K afise kati bourdes (signomi gia tin ekfrasi....alla...) peri neoterismon k loipon filosofion....pou diavasa...
Ego etyxe (nai, ennoeitai oti hmoun k go periergos na do ayta ta perivoita videakia pou kikloforisan meta ton olo ntoro pou egine gyro apo ayta klp...) k epesa pano sto blog k epeidi mou fanike endiaferon, mias pou eixe k polla sxolia ekana save ti selida gia na diavaso oles tis apopseis...
E, loipon pera apo ti sigmund, crhis k tzitziko oi ypoloipoi eite xavalediazan (giati oxi alloste) eite analothikan se ampelofilosofies...toy typou "sokaristika...me fovizei h athootita....to vregmeno sovrako....(ELEOS RE ANTHROPOI)...."
k alla diafora pou variemai apla na anafero....
TO KAKO TELIKA POIO EINAI? Oti oi perissoteroi simberilamvanomenou k emou...den exoume pliri epignosi tou kosmou pou zoume...isos giati de theloume, isos giati agnooume, gia diaforous logous...katakriteoi oi perissoteroi...Ego prosopika prospatho, oxi oso tha eprepe i tha borousa vevea alla prospatho...K eidika se tetoia themata, pou aforoun ti nea geneia eidikotera ta prosexo perissotero (paroti oute gonios oute exo mikrotero aderfo-h klp), exo mia ksaderfoula omos pou exei k ayth pleon tis efivikes tis anisixies! Poios den tis eixe re gamoti omos?! Ta paidia ftene?! NAI VEVAIA...Oxi ayta pou tous taizoune...panta fteei aytos pou ta troei...Tha elega polla akomi alla epeidi to post egine terastio na kleiso legontas...
Apla diavaste ta post tis miteras me 2paidia....k deite ti leei gia to thema...Oi epoxes allazoun alla panta yparxoun idia senaria, ploki, protagonistes...Mono pou pleon, etsi opos exoun ginei ta pragmata, theloun perissoterh prosoxi giati mporei na "kaoun". An k de prokeitai...
Mallon tha ekselixthoun

 
At 11/20/2006 12:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

OMG!!

Ρε μαλάκες καντε τα upload

www.rapidshare.com

www.rogepost.com

www.megaupload.com

οσο για εσας που περιμενετε mail, σιγα μη σας τα στειλουν κιολας.
και εγω βαριεμαι να στελνω mail στο καθε μαλακα. ( www.howardforums.com)
η καλυτερη λυση ειναι τα upload sites. μη γινεστε γυφτοι.

οσο για τους αντιθετους με αυτα, ενα λεω !

STFU N00BS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FU ALL !!!!!!!!

=)

 
At 11/20/2006 12:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αφήστε τα παιδιά να παρουν πίπα !

ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ !

κι οσο για τα ψυχολογικα/ψυχοσωματικα , ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΤΑ ΛΑΧΑΝΑ!
ποτε και καμια δεν επαθε τιποτα απο blowjob :pd==8

 
At 4/01/2008 01:54:00 π.μ., Blogger s0litarius said...

Kala milame gia tin pliri eteroxronisi alla egw twra eida ta sxoleia kai 8a afisw tis ma*****es m gia opoin 8elei na tis diabasei...
Kata arxin ta videakia eixan kati to polu kaulwtiko kai gia auto diado8ikan meta3i twn aproblimatistwn banistirtzidwn...to 8ema einai: poios apo olous autous tous aproblimatistous 8a eixan tin idia antidrasei an eblepan ta dika tous paidia na ton pairnoun...KANEIS! alla etsi einai....makria apo ton kolo mas kai opou 8elei as paei....
tes pa, den lew, molis 18 eimai kai kapoia pragmata 8elw na ta zisw kai egw... giati to kalo sex pou se ikanopoiei einai ugeia, alla allo auto kai allo to na ginesai boukino ... to deutero einai malakia re aderfaki m...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home