Τρίτη, Μαΐου 23, 2006

Τροχαίο

Δραματικές επιπτώσεις αναμένεται να έχει το σημερινό εναέριο «τροχαίο»: ο Τράγκας θα βουρκώσει για το αδικοχαμένο παλικάρι, ενώ μπροστά από τον Θέμο θα περνάνε κρόουλ με αστεία για την Τουρκάλα του Fame Story.
Α, και οι διαφορές μας με την Τουρκία είναι μόνο ιστορικές, ανάγονται μόνο στο παρελθόν και όχι στο παρόν, και εν πάση περιπτώσει για όσα τυχόν συμβαίνουν στο παρόν φταίνε εξίσου οι ακραίες φωνές των δύο χωρών.

30 Comments:

At 5/23/2006 05:09:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΑΝΤΙΣΜΕΝΟΣ.
GeorgeS.

 
At 5/23/2006 05:46:00 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

GeorgeS. κάνε μια βολτίτσα να ηρεμήσεις. Δεν θέλω νεύρα!

 
At 5/23/2006 05:58:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Από βόλτα έρχομαι. Δεν έγινε τίποτε. Μάλλον αύριο θα μου περάσει.
GeorgeS.

 
At 5/23/2006 06:33:00 μ.μ., Blogger Î˜ÎµÏÎ¹ÏŒ Ανήμερο said...

Τότε μάλλον έπρεπε να μείνεις μέσα.

 
At 5/23/2006 06:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Όχι,έκανε καλά που βγήκε.

 
At 5/23/2006 06:48:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Προς Nada:

Ηρθε η ωρα να φυλαξεις ΚΑΙ ΣΥ τις δικες σου ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ! Επικοινωνησε ΤΩΡΑ με τον Λεωνιδα (αυτον με τις ψησταριες, που με ιδια εξοδα -ποιος ειπε οτι οι ελληνοι δεν ειναι πλεον πατριωτες- συγκροτει ενα επιλεκτο σωμα 300 ανδρων που θα ειναι ετοιμο να χυμηξει στον εχθρο) στο 801-900-909.

Προς υπολοιπους:

Το γεγονος οτι τετοια φαινομενα δεν συμβαινουν πολυ συχνα μας οδηγει στο μαχητο συμπερασμα οτι οι πιλοτοι κανανε μαλακειες και στουκαραν. Οπως ειχε πει ο Αντι στο Ομηροι (και σε αυτο ειχε δικιο το κατα τ'αλλα παλιοσκουληκι) οι αερομαχιες ελληνων-τουρκων στο Αιγαιο θυμιζουν κοντρες μηχανακηδων στην παραλιακη. Ε, θα εδειχνε ο τουρκος στον ελληνα πως το παει χωρις χερια με 900 χαω, ενα κενο αερος, μπαπ χανει ελεγχο και στουκαρει.

Το θεμα ειναι ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η (ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ) ΤΡΟΧΑΙΑ? ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ? ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ?

 
At 5/23/2006 07:06:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Το γεγονος οτι τετοια φαινομενα δεν συμβαινουν πολυ συχνα μας οδηγει στο μαχητο συμπερασμα οτι οι πιλοτοι κανανε μαλακειες και στουκαραν. Οπως ειχε πει ο Αντι στο Ομηροι (και σε αυτο ειχε δικιο το κατα τ'αλλα παλιοσκουληκι) οι αερομαχιες ελληνων-τουρκων στο Αιγαιο θυμιζουν κοντρες μηχανακηδων στην παραλιακη. Ε, θα εδειχνε ο τουρκος στον ελληνα πως το παει χωρις χερια με 900 χαω, ενα κενο αερος, μπαπ χανει ελεγχο και στουκαρει».

Καλός κι ο χαβαλές, καλή κι η μαλακία, αλλά ο άλλος πιθανότατα σκοτώθηκε. Θέλω να πω, υπάρχουν και ορισμένες ελάχιστες φορές που πρέπει να βάζουμε και ένα φρένο στο τι λέμε, έτσι δεν είναι; Ή διαφωνείς;
Εγώ είχα βύσμα και υπηρέτησα στο Ναύσταθμο και μετά στο κέντρο.
Αυτός πετούσε F16.
Eσύ που υπηρέτησες;
Όπου και να υπηρέτησες, έχεις δικαίωμα να πεις ό,τι θες. Δεν αμφισβητώ το δικαίωμά σου. Την ικανότητά σου να διακρίνεις μεταξύ σοβαρού και αστείου αμφισβητώ.

 
At 5/23/2006 07:21:00 μ.μ., Anonymous garine said...

Να υποθέσω ότι η δεύτερη παράγραφος προσπάθησε να είναι ειρωνική, and if this is the case, μου αρέσει η ειρωνεία της. Τώρα για την πρώτη, νομίζω ότι δεν θα ήταν αυτό που θα ήθελε να διαβάσει η οικογένεια του αδικοχαμένου. Τέλος, οι αερομαχίες μπορούν να παραπέμπουν σε κόντρες στην παραλιακή, μόνο στο μυαλό κάποιου που ο Λεωνίδας του θυμίζει ντονέρ κεμπάπ.

 
At 5/23/2006 07:22:00 μ.μ., Anonymous Garine said...

Τροχαίο; Η αναχαίτιση;

...

 
At 5/23/2006 07:27:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Aν υποθέσεις ότι εκτός από τη δεύτερη παράγραφος, είναι ειρωνική και η πρώτη και ο τίτλος, θα 'ναι ακόμη καλύτερα.

 
At 5/23/2006 09:21:00 μ.μ., Anonymous Garine said...

Δεν ξέρω ποιά είναι η θέση της ειρωνείας όταν υπάρχει απώλεια, πόνος.

 
At 5/23/2006 10:04:00 μ.μ., Blogger περαστικός said...

Η ειρωνεία έχει τη θέση της ακριβώς δίπλα μας, στον καναπέ μας, όταν την ίδια στιγμή που κάποιοι Ίκαροι πέφτουν στα νερά του Αιγαίου, γιατί τους είπαν ότι αυτό είναι το καθήκον τους, κάποιοι τοκογλύφοι κλείνουν ντιλς για εξαγορές τραπεζών, κάποιοι υπουργοί κάνουν κουμπαριές και χορεύουν ζεϊμπέκικα, ένας υπουργός διαπραγματεύεται με την Τουρκία την ψήφο της στη γιουρβίζιον, κάποιοι άλλοι γεροντόγαμπροι στήνουν ακριβούς γάμους στα Παρίσια με τα λεφτά που βγάλανε από τις μίζες των εξοπλιστικών προγραμμάτων και όλους μας μάς πιάνει το πατριωτικό μας για μερικά λεπτά, χύνουμε και κάνα δάκρυ γιατί είμαστε και ευαισθητούληδες, μέχρι να αρχίσει το επόμενο ριάλιτι ή να έλθει η πίτσα που παραγγείλαμε, γιατί κατά βάθος, ξέρουμε ότι το μόνο κάστρο που δεν θα εγκαταλείψουμε ποτέ είναι ο καναπές μας και τελικά μένει απλώς μια οικογένεια να πενθεί και μια ζωή που χάθηκε στον ανθό της νιότης της, αλήθεια, γιατί; Η ειρωνεία έχει τη θέση της ακριβώς δίπλα μας στον καναπέ, μπροστά από την τηλεόραση με τα γραφικά για τις αερομαχίες και δίπλα στην υποκρισία μας. Η ειρωνεία έχει τη θέση της γιατί κάποιος παρέλειψε να πει σε αυτά τα παιδιά να μην προσπαθούν τέλος πάντων και τόσο πολύ στις αναχαιτίσεις, γιατί είναι στημένο το παιχνίδι, και τα F16 δεν τα παίρνουμε για να υπερασπιστούμε τα κυριαρχικά μας δικαιώματα, αλλά για να φάνε μερικοί μιζαδόροι και για να στηρίξουμε τις βιομηχανίες των συμμάχων μας και να μειώσουμε τα ποσοστά της ανεργίας τους. Η ειρωνεία έχει τη θέση της γιατί κάποιοι προωθούν στη βουλή ένα memorandum of understanding για το οποίο κανείς δεν μιλάει και το οποίο εκχωρεί την εθνική μας κυριαρχία στον κάθε καραβανά το ΝΑΤΟ (http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=9884172). Κατάλαβες τώρα ποια είναι η θέση της ειρωνείας; Γιατί είναι περισσότερο προσβλητικά για τη μνήμη αυτών των ανθρώπων τα ψεύτικα δάκρυα. Συγνώμη Old Boy, άλλά δεν κρατήθηκα.

 
At 5/23/2006 10:16:00 μ.μ., Blogger περαστικός said...

Αλλά κυρίως, η ειρωνία έχει τη θέση της γιατί ενώ είμαστε τηλεοπτικό κοινό, θέλουμε να νομίζουμε ότι είμαστε μαραθωνομάχοι και ενώ διαδηλώνουμε στην αμερικανική πρεσβεία, όταν μας πειράζει ο κακός, μεγαλόσωμος γείτονας τρέχουμε και μυξοκλαίμε στη μεγάλη κυρία Αμερική για να μας προστατέψει και να σκουπίσει με το μαντιλάκι τα μυξάκια μας. Ελπίζω αυτό να σε διαφώτισε για το ποια είναι η θέση της ειρωνίας φίλτατε garin και γιατί δεν έχουμε κερδίσει κανένα δικαίωμα για να χύνουμε δάκρυα. Αυτά.

 
At 5/23/2006 10:32:00 μ.μ., Blogger Paris Apostolopoulos said...

Old boy καλα τα λες αγαπητε σε γενικές γραμμές αλλα δεν μπορώ και εγω με την σειρά μου να μην σου πω οτι η φράση 'αδικοχαμένο παλικάρι' έστω και ειρωνικά ειναι μέγιστη μαλακία...και δεν ταιρίαζει στην περίσταση.

No offense!
ευχαριστώ!

 
At 5/23/2006 11:59:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Παλιοπαιδο (Oldboy εννοω), garine,

Καθως τα σχολια σας δεν χαρακτηριζονται απο την εκνευριστικη προπετεια του nada, θα εξηγησω τί ακριβως εννοω και γιατι νομιζω - αν και με μεγαλο βαθμο βεβαιοτητας ειναι αληθεια- οτι εχετε αδικο:

Α. δεν υπαρχει τιποτα προσβλητικο στα λεγομενα μου για τον πιλοτο
Β. με καλυπτει εν μερει το πρωτο ποστ του περαστικου - να συπληρωσω μονο τα εξης επειδη το πνευμα του πρωτου ποστ του περαστικου φαινεται να διαχεεται απο εναν αντιαμερικανισμο, απο ενα παθος που (νομιζω παντα) δεν του επιτρεπει να δει πιο κοντα: ειμαι απο τους λιγους που θα παρω και την Πτηση μου, και την Αμυνα και Ασφαλεια μου κτλ και θα κοιταξω να ενημερωνομαι για τετοια θεματα. Ειμαι απο τους ακομα πιο λιγους που δεν προσεχουν τοσο ποσα αεροπλανα πηραμε αλλα ποσα ανταλλακτικα, ποσους εξομοιωτες, τετοια πραγματα, και αυτο γιατι οπως λεει και το σχετικο ρητο, amateurs talk tactics, professionals talk logistics. Εξακολουθω δε να θυμαμαι πραγματα που ιεωρω σημαντικα, οπως πχ οτι ακομη δεν μαθαμε γιατι επεσε εκεινο το Chinook στο Αγιονορος (αν και δεν νομιζω να μαθουμε). Πιστεψε με, η οικογενεια του πιλοτου αυτη τη στιγμη δεν χρειαζεται τα κροκοδειλια δακρυα μας (δεν νομιζω να μην κοιμηθεις σημερα επειδη χαθηκε ο πιλοτος...) αλλα να μαθει γιατι και πως πεθανε ο ανθρωπος (και να μην καταντησει σαν την οικογενεια του Ρωμιοπουλου...) και να λαβει μια αποζημιωση. Αυτα ειναι τα πρακτικα προβληματα που πρεπει να λυθουν. Οι ηρωοποιησεις, τα μνημεια, τα μεγαλα λογια ειναι απλα για καταναλωση.
Γ. (και εδω διαφωνω πληρως με τον περαστικο). Τοσο εσυ οσο και ο garine θεωρειται οτι ο μηχανακιας της παραλιακης ειναι κατι προσβλητικο, και κατα συνεπεια συμπεραινετε οτι προσεβαλα τον πιλοτο. Ομως...

Τοσο ο μηχανακιας της παραλιακης οσο και ο πιλοτος εχουν ενα κοινο, το οποιο δεν εχουμε εμεις οι υπολοιποι (τουλαχιστον στον ιδιο με αυτους βαθμο): ρισκαρουν (εν πληρη γνωση τους) την ζωη τους για, ουσιαστικα, την καβλα τους, το θελω τους. Δεν μπορεις με λογικα κριτηρια να κατανοησεις τον 16αρη που με το καραφτιαγμενο παπι τρεχει στην παραλιακη χωρις κρανος, οπως και δεν μπορεις να καταλαβεις γιατι καποιος γαμιεται να περασει στην Ικαρων, γαμιεται να την τελειωσει ωστε να γινει πιλοτος και να μην παει σε μια θεση γραφειου, γαμιεται να διαβαζει συνεχεια για νεα οπλα, τακτικες κτλ, γαμιεται στα readiness, γαμιεται απο τα g που τραβα, γαμιεται που δεν μπορει να εχει μια κανονικη ζωη, γαμιεται γιατι παιρνει σχετικα λιγα λεφτα (προσφατα εγινε και η 1 στα χρονικα λευκη απεργια πιλοτων της ΠΑ). Ειλικρινα νομιζετε οτι ΔΕΝ τα ξερει ολα αυτα, ΔΕΝ τα εχει λαβει υποψη; Νομιζετε οτι η αγαπη προς την πατριδα μπορει να αποτελεσει αντιβαρο για ολα αυτα τα σκατα που πρεπει να περασει; (οχι μονο αυτος αλλα και πχ ο γιατρος που τα παραταει και παει και δουλευει με λεπρους στην Αφρικη κτλ). Ειλικρινα νομιζετε οτι εχει αναγκη να τους γραψουμε τιποτα σε κανα μπλογκ, τον νοιαζει αν θα τον βρισουμε ή οχι; Τετοια επαγγελματα πρεπει να προσεγγιζονται με καθαρα Χεγκελιανους ορους - θυμιζω πως "... it is solely by risking life that freedom is obtained; only thus is it tried and proved that the essential nature of self-consciousness is not bare existence, is not merely not the merely immediate form in which it at first makes its appearance..." Χεγκελ, Φαινομενολογια του Πνευματος. Με λιγα λογια, μπορει ο πιλοτος να πηγε να κανει μια μαγκια - αν του καθοτανε, θα ειχε να υπερηφανευεται για αυτο στους αλλους πισω στην μοιρα ("ρε μαλακες περασα τοσο κοντα που ειδα τι χρωμα ειχαν τα ματια του και του εκανα και κωλοδαχτυλο"), αν οχι, το τιμημα το ξερει ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ, αλλιως σηκωνεται και φευγει (και ειναι πολλοι αυτοι που το εχουν κανει). Το οτι η αερομαχια ειναι μια καθαρα προσωπικη υποθεση φαινεται εναργως νομιζω απο το βιντεακι απο την αναχαιτιση τουρκικων Φ16 οταν ο Τσοχατζο πηγαινε Κυπρο: με βαρια ανασα και με τα g να ανεβοκατεβαινουν, ο πιλοτος δεν λεει "Παλιοτουρκε μου γαμησες τη γιαγια το 22 στη Σμυρνη" ή "Για την Πατριδα ρε γαμωτο": και τα δυο ειναι επιπλαστα, θελουν σκεψη που δεν μπορει να καταβαλει εκεινη τη στιγμη. Αντ' αυτων λεει μονο το πραγματικα δωρικο και απεριττο μα τοσο μεστο παθος "θα τον ξεσκισω τον μπινε". Ακριβως οπως ο μηχανακιας της παραλιακης λιγο πριν το τερμα γυρνα για να δει τον αντιπαλο του για του πει "παρτα ρε μουνι".


Ανωνυμος ο ΦιλΧεγκελ

 
At 5/24/2006 12:53:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Επειδή είχα αδελφό χειριστή που σκοτώθηκε το 1984 σε ηλικία 24 ετών με ένα corsair, επιτρέψτε μου να γνωρίζω απο πρώτο χέρι πως είναι το να βρίσκεσαι στην άλλη μεριά του λόφου.
Από τον αδελφό μου κληρονόμησα μια τάξη χειριστών κάποιοι εκ των οποίων στο πέρασμα του χρόνου αντικατέστησαν τον αδελφό μου.
Μετά απο πολλά χρόνια υπήρξαν στιγμές που ένιωθα ότι είχα χάσει ένα αδελφό, αλλά είχα βρει πολλούς.
Με κάποιους απο αυτούς συνεχίζω να διατηρώ στενές επαφές και σχέσεις. Τους έζησα απο κοντά. Τους είδα να μεγαλώνουν. Να κάνουν οικογένειες. Να αποκτούν παιδιά.
Και αυτοί με την σειρά τους με βρήκαν πιτσιρικά, χαμένο, με μεγάλωσαν, με πήγαν στις πουτάνες για "αξιολόγηση" κ.ο.κ. Με σπούδασαν, με πάντρεψαν, με είδαν να κάνω δικά μου παιδιά...
Δεν είναι μηχανόβιοι. Ούτε η φιλοσοφία τους αρχίζει και τελειώνει στο "θα σε σκίσω ρε μπινέ".
Ούτε κάνουν μαγκιές για να κουνιούνται στη Μοίρα.
Κάποιοι απο αυτούς πραγματικά νιώθουν ότι όταν πετούν κουβαλάνε στα φτερά τους το Αιγαίο.
Είναι όντως περίεργο. Μπορεί και να ακούγεται εξωπραγματικό σε σχέση με τα βιώματα μας και τις παραστάσεις μας, αλλά έτσι αισθάνονται.
Ο Ανώνυμος ΦιλΧέγκελ καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η επικρατούσα λογική είναι το στυλ "πάρτα ρε μουνί"...
Μάλιστα ενημερώνεται ανελλειπώς για τα σύγχρονα οπλικά συστήματα και μπλά, μπλα, μπλά.
Ποτέ του όμως δεν έχει αναρωτηθεί πως να αισθάνεται άραγε ένας άνθρωπος που κουβαλά μια μηχανή που τρέχει με χίλια με σκοπό να lockαρει και να σκοτώσει ένα άλλο άνθρωπο που προσπαθεί να κάνει το ίδιο.
Και οι δύο χειριστές είναι. Όσο και αν μεγαλώνουν χτίζοντας μια εικόνα ο ένας για τον άλλο στο βάθος μοιράζονται την ίδια κουλτούρα.
Έχω ακούσει χειριστές να λένε ότι "δε θέλω να σκέφτομαι ότι απέναντι μου έχω κάποιον σα και εμένα. Με γυναίκα, παιδιά...Κάποιους να τον περιμένουν πίσω. Βλέπω μόνο μια μηχανή που πετάει και όταν τη "σουτάρω" το μόνο που θα δω είναι μια μπάλα απο φωτιά και σίδηρα να κυλιέται στον αέρα".
Όσο για το χθεσινό συμβάν θα έπρεπε να το περιμένετε, γιατί καθημερινά όταν απλώνουμε την αρίδα μας να μπλοκάρουμε, να πιούμε καφέ ή να παραγγείλουμε πίτσες στο Αιγαίο γίνεται της πουτάνας. Μοιραία κάποιος θα την έκανε τη μαλακία. Και να που την έκανε ο τούρκος, ο οποίος κατά 101% χέστηκε πάνω του όταν είδε ξαφνικά δίπλα του ένα Ελληνικό F16.
Γιατί το είδε ξαφνικά να είστε σίγουροι. Ούτε ραντάρ τούρκικα έπιασαν τα δύο ελληνικά μαχητικά, αλλα ούτε και ο τούρκος πήρε χαμπάρι, παρα μόνον όταν είδε το f16 απο κάτω του.
Το τουρκικό μαχητικό ήταν φωτογραφικό και ο άτυχος χειριστής το προσέγγισε απο κάτω για να δει τι συστήματα φωτογράφησης κουβάλαγε ώστε να καταλάβει και τι είδους φωτογραφίες τράβαγε.
Ο τούρκος φοβήθηκε. Δε κατάλαβε τι ακριβώς έκανε ο ένας Έλληνας, γιατί ο άλλος ήταν δίπλα του και πίσω. Προσπάθησε να σπάσει το σενάριο για να ξεφύγει απο το σφιχτοαγγάλιασμα των Ελλήνων και έτσι έσκασε πάνω στο Ελληνικό F16 που ήδη βρίσκονταν κάτω απο την άτρακτό του.
Ο Έλληνας χειριστής δε ζει. Ούτε πτώμα θα βρουν, γιατί τινάχθηκε στον αέρα. Ούτε το μαχητικό θα βρουν εκτός απο απομεινάρια του, γιατί το Ελληνικό F16 ήταν οπλισμένο και ως εκ τούτου πήγε στο βυθό σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
Ο τούρκος πρόλαβε να εκτιναχθεί γιατί είχε το πλεονέκτημα της κίνησης και έτσι είχε χρόνο να σκεφτεί το eject.
Ακούω κάποιους να μιλάνε για στημένο επεισόδιο.
Είναι αδύνατο να στήσεις ένα επεισόδιο στο αέρα, όταν δε ξέρεις ποιοί έρχονται, απο που, και με πόσα, διότι ο τούρκος αναχαιτίζονταν δεν αναχαιτούσε εκείνος, άρα δεν είχε πλεονέκτημα να επιλέξει τις κινήσεις του. Επίσης δε μπορούσε να προβλέψει τις κινήσεις γιατί δεν ήξερε τι θα έκαναν οι Έλληνες χειριστές. θα τον προσέγγιζαν ; Θα τον έσφιγγαν ; θα τον έγραφαν στα αρχίδια τους ;
Απλά τα έπαιξε και έκανε τι μαλακία. Αν δεν είχε κουνηθεί απο τη θέεση του, όπως κάνουν οι παλιοί έμπειροι τούρκοι φαντομάδες τίποτε δεν θα είχε συμβεί.
Το λάθος του Έλληνα χειριστή ήταν ότι προσέγγισε τόσο κοντά, αν και εκατοντάδες φορές κάθε μέρα του πιπιλάνε το μυαλό στις ενημερώσεις να μην κλείνει δυνατά τους τούρκους απο δεξιά, αριστερά, πάνω και κάτω, γιατί είναι χέστες και ως εκ τούτου απόβλεπτοι.
Το χέστες και απρόβλεπτοι έχει να κάνει με τις τακτικές που μπορεί να εφαρμόσει ένα μαχητικό που κλείνεται με τέτοιο τρόπο και όχι με το ότι αυτοί είναι κακοί και εμείς καλοί και τους γαμάμε.
Παρασύρθηκε όμως γιατί είδε φάντομ και ξέρει ότι τα τουρκικά φάντομ τα πετάνε παλιές καραβάνες και έμπειρες που δεν κάνουν αεροπορικές μαλακίες. Βάζουν το κεφάλι κάτω. Πατάνε γκάζι και φεύγουν ευθεία.
Δεν υπολόγισε ότι αυτή τη φορά το πετά ένας χαζοχαρούμενος άσχετος τούρκος υποσμηναγός που μόλις τον είδε κατουρήθηκε και δεν ήξερε τι έκανε.
Αυτή είναι η ιστορία παιδιά και μη ψάχνεστε απο εδώ και απο εκεί.
GeorgeS.

 
At 5/24/2006 01:03:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Συνεπώς αγαπητέ Ανώνυμε ΦιλΧεγκελ, δεν είναι όλα πάντα logistic.
Οι Χειριστές δεν είναι νουμεράκια στη σειρά που όταν σου χαλάει το ένα φτιάχνεις άλλο.
Χρειάζεται και ολίγη ψυχούλα, όπως όλα τα πράγματα στη ζωή.
GeorgeS.

 
At 5/24/2006 01:19:00 π.μ., Blogger divebomb djingle said...

GeorgeS
h istoria pou egrapses einai sugklonistikh kai 8a h8ela na sou zhthsw thn adeia na th dhmosieusw se ena forum.

 
At 5/24/2006 01:39:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Πάμπολλες φορές στο μπλογκ αυτό έχω γράψει κάτι ειρωνικά και έχει θεωρηθεί ότι σοβαρολογώ. Όταν λοιπόν συμβαίνει κάτι κατ' επανάληψιν πρέπει να δεχθώ ότι εγώ φταίω και όχι όσοι με παρεξηγούν. Είτε λοιπόν πρέπει να σταματήσω αυτό το στυλ γραψίματος, είτε να γράφω κάτι με την υποσημείωση ότι το ποστ αυτό δεν κυριολεκτεί. Η δεύτερη εκδοχή με ξενερώνει, η πρώτη μου είναι αδύνατη. Είμαι είρων εκ φύσεως και δεν είμαι διατεθειμένος να το κόψω. Αναγκαστικά λοιπόν θα συνεχίσω να γράφω έτσι κι ας συνεχίσω να παρεξηγούμαι.
Απλά Garine, επειδή με ξέρεις και κάπως καλύτερα από τους άλλους θα περίμενα να μην με παρεξηγούσες εσύ τουλάχιστον.
Εξηγούμαι λοιπόν ότι η ειρωνεία στον τίτλο δεν είναι εις βάρος του πιλότου, αλλά αντίθετα επειδή δεν άκουγα (την ώρα που έγραψα το ποστ) να γίνεται λόγος για αερομαχία, αλλά για σύγκρουση. Ειρωνευόμουν λοιπόν την προσπάθεια να περάσει το θέμα ως ένα είδος τροχαίου.
Όσο για την πρώτη παράγραφο ειρωνευόμουν την απάθεια της κοινωνίας απέναντι στο συμβάν.
Φίλε Πάρη Αποστολόπουλε, έχεις εν μέρει δίκιο, αλλά η επίμαχη φράση ήθελε να πλήξει ανθρώπους τύπου Τράγκα και δημόσιους πατριδοκάπηλους. Η φράση δηλαδή είναι σαν να είναι από το στόμα του. Παραδέχομαι όμως ότι θα μπορούσα να το είχα διατυπώσει καλύτερα για να μην υπάρχει αυτή η παρανόηση.
Όπως θα είδες και από το προηγούμενο σχόλιο μου μόνο ασέβεια δεν ήθελα να δείξω προς τον πιλότο.

 
At 5/24/2006 01:47:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

divebomb djingle, νομίζεις ότι θα βοηθούσε σε τίποτε ;
Εγώ έχω πάψει απο καιρό να το νομίζω.
Παραδείγματος χάριν πως θα σου φαίνονταν αν μάθαινες ότι οι χειριστές που πετάνε Mirage απο τη Τανάγρα, κάθε μέρα πληρώνουν διόδια για να πάνε να γαμηθούν ;
Η πλάκα είναι πως τα διόδια που πληρώνουν είναι μετ΄επιστροφής, χωρίς να ξέρουν οι ίδιοι αν θα γυρίσουν. Σκέψου τώρα ότι αυτό είναι ένα (μακάβριο) αστείο που κάνουν μεταξύ τους.
Απλά γερνάω μαζί τους και τους ακούω όταν σκέφτονται δυνατά. Αυτό είναι όλο.
Αν πάλι επιμένεις κάνε ότι θες, αλλά χτένισε το λίγο, γιατί έχει κανά - δυο λαθάκια.
Π.χ. "διότι ο τούρκος αναχαιτίζονταν δεν αναχαιτούσε (κανονικά είναι αναχαίτιζε) εκείνος, άρα δεν είχε πλεονέκτημα να επιλέξει τις κινήσεις του".
GeorgeS.

 
At 5/24/2006 01:52:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Να πω ακόμα ότι είμαι περήφανος που σχόλια σαν αυτό του Περαστικού και του GeogeS γράφονται εδώ. Επίσης, αν και διαφωνώ (στο μέτρο που είναι απόλυτος στην παρομοίωση του, όχι στην ψυχολογική εκκίνησή της) είμαι περήφανος και για το σχόλιο του Ανώνυμου Φιλχέγκελ.

 
At 5/24/2006 02:26:00 π.μ., Blogger divebomb djingle said...

GeorgeS
Σε υπερευχαριστώ που μου επέτρεψες να μοιραστώ την κατάθεσή σου. Άφησα το προσωπικό μέρος της ιστορίας εκτός κειμένου, γιατί ήθελα να αποκλείσω την παραμικρή πιθανότητα να βρεθεί κάποιος ανεγκέφαλος να σχολιάσει αρνητικά αυτό το σκέλος. Τα 1-2 λαθάκια τα διόρθωσα, όπως μου ζήτησες, αν και, όταν δημοσιεύεις ένα τέτοιο κείμενο που σε ταρακουνά συθέμελα, δεν υπολογίζεις τέτοιες λεπτομέρειες. Στέκεσαι στην ουσία των πραγμάτων με τη μεγαλύτερη προσήλωση και με έναν απέραντο σεβασμό.

 
At 5/24/2006 02:53:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Περαστικέ, αληθινά τα όσα λες. Το ζήτημα είναι ωστόσο άλλο, υψηλά πολιτικό. Εάν η τέχνη, στη μορφή του γραπτού λόγου, μπορεί να ειρωνευτεί το θάνατο. Και όταν πίσω από το θάνατο δεν διακυβεύεται η ικανοποίηση ενός πάθους, φίλε φιλχέγκελ, αλλά η προάσπιση αυτών που αγαπάμε. Η προμήθεια του διαμεσολαβητή και η διαφθορά του κρατικού αξιωματούχου δεν ισοπεδώνουν το φρόνημα, που διαπερνά τον κάθε πιλότο που διακινδυνεύει τη ζωή του. Γιατί μπορεί να πετάει από κάβλα, αλλά δεν παύει να κάνει αυτό που έχουμε χρέος να κάνουμε όλοι. Ίσως τελικά η τέχνη να είναι πραγματικά πιο μακρά από τη ζωή.

Garine

 
At 5/24/2006 09:35:00 π.μ., Blogger περαστικός said...

Καλημέρα σε όλους, έγραψα τα παραπάνω 2 σχόλια για να εξηγήσω γιατί εμένα μου αρέσει το πνεύμα και ο τρόπος γραφής του Old Boy που στηλιτεύει τη δική μας στάση και γιατί θεωρώ ότι δεν προσβάλλει με κανένα τρόπο τη μνήμη του νεκρού ή τον πόνο της οικογένειάς του. Θα έλεγα μάλιστα ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Όπως έγραψε και ο ίδιος ο Old Boy, στόχος της ειρωνείας ήταν άλλος και νομίζω ότι αυτό ήταν προφανές. Το post του Old Boy σε πέντε γραμμές συνοψίζει με την κοφτερή σαν ξυράφι ειρωνεία του όσα θα χρειαζόντουσαν πολλές παραγράφους ή σελίδες για να λεχθούν. Πάντως, σας βεβαιώνω πως δεν είμαι καθόλου αντιαμερικανός, βλέπω την πολιτική με καθαρά πρακτικούς όρους, οι αιχμές ήταν προς τα μέσα και όχι προς τα έξω. Οι έξω κάνουν τη δική τους δουλειά και εμείς καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε σοβαρά τι επιδιώκουμε, να θέσουμε τους δικούς μας στόχους και να ενεργούμε σύμφωνα με αυτούς. Διαπιστώνω ένα έλλειμμα ήθους και υποκρισία στην κοινωνία μας και αυτό νομίζω ότι θίγει επιτυχημένα ο Old Boy. Ελπίζω να συνεχίσει να γράφει με τον εξαιρετικό τρόπο του.

 
At 5/24/2006 12:44:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

GeorgeS,

Χαρη στη μπλα μπλα μπλα ενημερωση εμαθα οτι το επεισοδιο αφορουσε 2 Φ16 και οχι Φ16-Φ4. Δεδομενου οτι (οπως παντα χαρη στην ενημερωση) οι τουρκοι δεν εχουν παρει το ατρακτιδιο LOROPS για τα Φ16 τους, δεν συντρεχει λογος ο ελληνας (ας αναπαυεται εν ειρηνη) να το προσεγιζε τοσο για να δει τι φωτογραφιες επαιρνε (που και αυτο ειναι λιγο προβληματικο καθοτι θα μπορουσε να διακρινει οτι το ατρακτιδιο πχ του αερπλανου ειχε (λεμε τωρα) τις νεες φωοτογραφικες μηχανες KS-17; Το προτεινομενο σεναριο σου λοιπον θελει μια τροποποιηση.

Λες "Ποτέ του όμως δεν έχει αναρωτηθεί πως να αισθάνεται άραγε ένας άνθρωπος που κουβαλά μια μηχανή που τρέχει με χίλια με σκοπό να lockαρει και να σκοτώσει ένα άλλο άνθρωπο που προσπαθεί να κάνει το ίδιο.
Και οι δύο χειριστές είναι. Όσο και αν μεγαλώνουν χτίζοντας μια εικόνα ο ένας για τον άλλο στο βάθος μοιράζονται την ίδια κουλτούρα."
-----------πιστεψε, το ιδιο (κατ' αναλογια) θα σου πουν και οι μηχανακηδες της παραλιακης: οτι δεν μπορεις να τους καταβαλεις αμα δεν εισαι και εσυ σαν και αυτους, αν δεν εχεις το ιδιο παθος. Να πω εδω δε οτι οι περισσοτεροι πιλοτοι, ελληνες και τουρκοι, ξερουν τα ονοματα ο ενας του αλλου - λογικο, αφου συνηθως οι ιδιες μοιρες εμπλεκονται λιγο πολυ στο "παιχνιδι".

Κανεις δεν ειπε οτι δεν θελει ψυχη να πετας. Θελει ομως να εχεις βαλει και ωρες στον εξομοιωτη, να εχεις τα ανταλλακτικα ωστε να πετας συχνα και μια πολιτεια που θα στα παρασχει αυτα προτου σε στειλει εκει πανω κτλ. Αυτο ηταν το νοημα του ποστ.

Το "θα τον ξεσκισω τον μπινε" νομιζω καταλαβαινεις οτι δεν υποστηριξα οτι χαρακτηριζει τους πιλοτους σε ολες τις εκφανσεις της ζωης του: ρε παιδια, ειναι απλο, ειλικρινα: καταβαλεις μια υπερπροσπαθεια, πας κοντρα στη φυση, τί θα πεις τη στιγμη της κορυφωσης; Αυτο ειναι το θεμα. Θα πεις "Παναγια βοηθα" ή αμα εχεις χωθει μεσα στο merge και εισαι κοντα στο να του παρεις την ουρα θα πεις "θα τον ξεσκισω τον μπινε" ή "παρτα ρε γαμιολη" ή "Αυτο για τη Ντορα παλιοτουρκε που αμφισβητεις τα εναερια συνορα μας ενω η συνθηκη του Μοντρε λεει - αρ 12, εδαφ 4, οτι δεν πρεπει"; Ειναι ανθρωπινο, πολυ ανθρωπινο.

Δεν νομιζω να ειναι λιγοι οι πιλοτοι που κανουν επιδειξη ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΓΙΕΣ ΑΥΤΟ. Ξερω οτι ειναι ευαισθητο αυτο, αλλα δεν νομιζω ποτε ο αδερφος σου να μην σου ειπε οτι εσπρωξε το Corsair στα ορια, οτι κατεβηκε 50 ποδια κατω απο το προβλεπομενο οριο με την αδρεναλινη να τον εχει κανει τουμπανο. Και δεν σου κρυβω οτι και εγω θα ηθελα να το κανω, αλλα βλεπεις δεν ειχα τα αντιστοιχα αρχιδια / την ιδια καβλα.

 
At 5/24/2006 04:11:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν είχα καμιά πρόθεση να επανέλθω στο θέμα αυτό, αλλά είμαι αναγκασμένος.
Δεν υπήρξε ποτέ επεισόδιο μεταξύ F16. Υπήρξε επεισόδιο μεταξύ ενός ελληνικού F16 και ενός τουρκικού RF4, φωτογραφικού.
Απλά ο ανώνυμος τα έχει μπερδέψει λίγο γιατί το τουρκικό RF4 συνοδεύονταν απο δύο τουρκικά F16, τα οποία ούτε και πήραν χαμπάρι τι έγινε, παρα μόνον όταν άρχισαν να βαράνε τα μπλιμπλίκια μέσα στη καμπίνα, ότι μας πήρανε τα σώβρακα.
Επίσης η δική μου ενημέρωση δε προέρχεται απο τη "πτησούλα" και το "παπάκι παει στη ποταμιά".
Όσον αφορά τους τσαμπουκάδες και τις μαγκιές απλά θα αναφέρω δύο βασικά πραγματάκια που μετά απο τόσο διάβασμα ο ανώνυμος δε γνωρίζει, διότι πέραν των όποιων τεχνικών στοιχείων, επι της ουσίας δε ξέρει γιατί γράφει.
Στη Σχολή Ικάρων οι τεταρτοετείς ίκαροι δέχονται ασφυκτικές πιέσεις να παντρεύονται και να κάνουν οικογένειες, αν είναι δυνατό και την ημέρα της ορκωμοσίας τους.
Ο λόγος για τον οποίο πιέζονται είναι γιατί με κάθε τρόπο πρέπει να τους δημιουργηθούν φρένα χωρίς να σπάσει ο τσαμπουκάς τους.
Επίσης στις Μοίρες οι παλιοί παρακολουθούν στενά τους νέους στην εκπάίδευση και στην εμπλοκή όχι μόνο για να τους διορθώνουν, αλλά και για να τους συμμαζεύουν. Αν δε το ξέρει ο ανώνυμος ας το μάθει : Ακόμη και ξύλο πέφτει απο παλιούς σε νέους, όταν οι νέοι κάνουν μαλακίες..χωρίς άδεια.
Τέλος, δε κατάλαβα πως ακριβώς εννοεί ο ανώνυμος "τις μαλακίες";
Όταν κάνεις scrable με τα a/b στο τέρμα και φτάνεις στα 10.000 πόδια σε 5 δεύτερα και απο Τανάγρα στη Λήμνο σε τέσσερα λεπτά, για να εμπλακείς σε κλειστές αερομαχίες, τι να τις κάνεις τις μαλακίες ;
Όταν ο αδελφός μου έκανε δ/β σε μονάδες πυροβολικού 120 χιλιόμετρα μέσα απο τη Σμύρνη και απο κάτω τρέχαν πανικόβλητοι, γιατί να κάνει μαλακίες. Ξεκάβλωνε μια χαρά σε πληροφορώ και ήταν και μέσα στο φάκελλο της πτήσης.
GeorgeS.

 
At 5/25/2006 11:08:00 μ.μ., Blogger Horexakias said...

Αγανακτω και θυμωνω,οταν πρεπει να συμβουν γεγονοτα σαν και αυτο εχθες,για να θυμηθουν οτι οι τουρκοι κανουν παραβιάσεις.Εγω 9 χρονια στην αεροπορια, δεν θυμαμαι να περασε μερα που να μην εδιωξα αεροπλανο για scrable.Φανταζομαι οτι απο τα γεγονοτα της Κυπρου και μετα οι παραβιάσεις ειναι καθημερινοτητα για ολους στην αεροπορια εννοειτε.Απο την αλλη, η τουρκια δεν ειναι μια χωρα με δημοκρατια,ειναι μια χωρα στρατοκρατουμενη,παντα θα μας βλεπει με ενα "ιδιαιτερο" ματι.Στις 24/7/1923 υπογραφτηκε η συνθηκη της Λωζαννης,οπου στην ουσια οι ηττημενοι (Ελληνες) παραχωρησαν πραγματα και θαμματα στους κερδισμενους(τουρκους).Και ομως μας αποδεικνυουν οτι θα συνεχισουν να θελουν ποσοστα απο το Αιγαιο.Ευτυχως εγω προλαβα και παραιτηθηκα απο την αεροπορια και εχω βρει τη ψυχικη μου ηρεμια.Καλα γκάζια.....

 
At 7/19/2006 05:33:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

 
At 7/22/2006 09:18:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

 
At 8/25/2006 05:02:00 π.μ., Anonymous Βασιλειος Βουτσας said...

Παλικαρια κατ'αρχην να σας πω οτι οι πιλοτοι της Πολεμικης μας Αερποποριας (η οποια πολεμικη αεροπορια ειναι το μονο σωμα των ενοπλων δυναμεων που εχει πραγματικο εργο να επιτελεσει) δεν ειναι ουτε καυλωμενοι ουτε και εχουν μισος για τους Τουρκους ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ τους.Αυτα τα εχουν ολα τα πιτσιρικια που στα 18 τους καυλωμενοι απο τα αεροπλανα επιλεγουν να εισαχθουν στην σχολη ικαρων.Μεσα στην Σχολη σου μαθαινουν να αντιμετωπιζεις καταστασεις χωρις συναισθηματισμους αλλα με ψυχρη λογικη.Ετσι ειναι και ετσι ΠΡΕΠΕΙ να ειναι.Οταν εισαι στα readiness της Λημνου και σου χτυπαει το σημα για scrable στις 6 τα ξημερωματα δεν βλασθημας τον "κωλοτουρκο" που μπηκε μεσα στο FIR Αθηνων χωρις σχεδιο πτησης.Τρεχεις μπαινεις στο αεροσκαφος και ξεκινας τις διαδικασιες που οριζει η Π.Α..Ολα πρεπει να δουλευουν ρολοι.Για να γινει αυτο εφικτο πρεπει ο χειριστης να βρισκεται σε ισσοροπια και το μυαλο του να ειναι καθαρο.Οποτε οι πιλοτοι μας δεν ειναι δυνατον να συγκρινονται με τα τσογλανια της παραλιακης που με τις μαλακιες τους σκοτωνουν κοσμο και προκαλουν αναστατωση στους δρομους.Δεν ειναι δυνατον οι πιλοτοι της πολεμικης αεροποριας να συγρινονται με κακομαθημενους κοπριτες που το μονο πραγμα που ξερουν στη ζωη τους ειναι το γαμησι και το λυσιμο μιας μηχανης.Δεν ειναι δυνατον μετα απο τετοιο αγωνα στα 30.000 ποδια μεσα σε συνεφφα βροχες και ομιχλες ο εληννας μαχιμος πιλοτος να εχει τετοια αντιμετωπιση απο ασχετα και μη σωστα πληροφορημενα ατομα που το παιζουν παντογνωστες και κρινουν διχως να γνωριζουν το σημαντικο εργο των πιλοτων.Παιδια προσγειωθειται και δειτε τι γινετε πανω απο το Αιγαιο.Και αυτο σας το λεω γιατι ζω σε ενα ακριτικο νησι που καθε χειμωνα βουιζει απο τα afterburn των Τουρκων που πατημενοι αλλαζουν πορεια για να γυρισουν στην πατριδα τους.Προσγειωθειται και μαθετε να αξιολογειται σωστα.Ευχαριστω και συγνωμη αν θυγω ατομα και καταστασεις ομως παρακαλω σεβασμο, δοξα και τιμη στους νεκρους πιλοτους που θυσιασαν αυτους και τις οικογενειες τους για την αδικη αυτη πατριδα...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home