Πέμπτη, Απριλίου 13, 2006

Αύρα

Kαλώς ή κακώς, κάθε μπλόγκερ εκπέμπει μια αύρα.
Μ' αρέσει η αύρα της Μιραντολίνας.

24 Comments:

At 4/13/2006 09:32:00 μ.μ., Blogger Mirandolina said...

Και του μακ του αρεσει - την έβαλε και φωτογραφία ;-)

Ευχαριστώ εσκί μου. Να σαι καλά.

 
At 4/13/2006 10:10:00 μ.μ., Blogger Γιώργος said...

Όλη η συζήτηση (στου Μανιφέστου κυρίως) βασίζεται σε παρερμηνείες - κάποιες ηθελημένες.
Κι' εγώ διαισθάνομαι μια σχέση ανάμεσα στην ουτοπία, τον ανορθολογισμό και στον ολοκληρωτισμό, αλλά αυτά ισχύουν όταν μιλάμε για μέσους όρους και ιστορικά υποκείμενα -όροι απλουστευτικοί σε μια πραγματικότητα εξαιρετικά πολύπλοκη- ενώ στην πραγματικότητα παίζουν τον σημαντικότερο ρόλο και έχουν την ευθύνη τα άτομα η κρίση τους και οι πράξεις τους.Που δεν υπαγορεύονται από ιδεολογίες, αλλά από την ηθική -και πνευματική- συγκρότηση του καθενός.
Ο ιταλικός φασισμός ξεπήδησε από τον αναρχισμό.Το ναζιστικό κόμμα υποδέχτηκε χιλιάδες αποσκιρτίσαντες κομμουνιστές.Ο έλληνας σκυλάς καταναλωτής του σήμερα είναι ταυτόχρονα και εθνικόφρων και προσκυνητής του σκηνώματος του Βησσαρίωνα.Και οι κληρονόμοι του διαφωτισμού είναι οι αναγεννημένοι χριστιανοί των ΗΠΑ.
Επομένως, ας εμπιστευτούμε την αύρα του καθενός, κι' ας αφήσουμε τις γενικεύσεις, ειδικά εδώ που έχουμε την πολυτέλεια να γνωριζόμαστε κάπως , εξ αποστάσεως.

 
At 4/14/2006 12:28:00 π.μ., Blogger akindynos said...

Άσχετο.

Καλή η Lucida Grande (εμένα δεν μ' αρέσει) αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ίσως να αρμόζει η Orange LET

>:-)

 
At 4/14/2006 01:15:00 π.μ., Blogger heba said...

Θα συμφωνήσω με τον old boy.Κι εμένα μ' αρέσει η αύρα σου Mιραντολίνα.

 
At 4/14/2006 01:56:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Προσυπογράφω το σχόλιο σου, Alberich. Mία προσθήκη μόνο σ' αυτό που λες: «Κι' εγώ διαισθάνομαι μια σχέση ανάμεσα στην ουτοπία, τον ανορθολογισμό και στον ολοκληρωτισμό...»

Πιθανόν να υπάρχει αυτή η σχέση. Όπως υπάρχει και σχέση ανάμεσα στην ουτοπία, τον ανορθολογισμό και την ποίηση. Το ποιά σχέση επιλέγει να προβάλλει και να αναδείξει κανείς εξαρτάται από τις προκαταλήψεις του, από το έως πού φτάνει ο οπτικός του ορίζοντας και από το εάν έχει μπει στη διαδικασία του μπλόγκιν για να επικοινωνήσει με τους άλλους και να μοιραστεί ομορφιά, ή για να κυνηγά αόρατους εχθρούς, ή -ακόμη χειρότερα- για να ψάχνει διαρκώς αφορμές να τσακώνεται, να τσαμπουκαλεύεται φραστικώς και να πουλάει εξυπνάδα.

 
At 4/14/2006 02:26:00 π.μ., Blogger divebomb djingle said...

At 1:57 μμ, Mirandolina

Είμαι με το Μάνο. Το Χατζιδάκι, ντε. Και είμαι και με τον Παύλο (Σιδηρόπουλο) που έγραψε το καταπληκτικό "Μίκυ Μάους" για αυτόν τον αμετροπεπέστατο τύπο που δεν ξέρει που να σταματήσει.

Είμαι με το Μάνο γιατί εποίησε τον σημαντικότερο ελληνικό δίσκο του 20ου αιώνα - τον Ερωτικό του. Ήρεμα και σιωπηλά, την ώρα που ο ΜίκυΜάους μας έπρηζε στην μεταπολιτευτική φανφάρα. Και ξέρω αυτό: "Καλλιτέχνης είναι αυτός που ξέρει που να σταματήσει".

Άσε που έχει και τον απέθαντο - αυτός κι ο Μητσοτάκης. Τι πράμμα κι αυτό, βρε παιδί μου! Μια φορά θα τον συμπαθήσω και θα τον κλάψω κι εγώ, αναλογιζόμενη την μόνη κοινή μας μοίρα, και δε λέει να μου κάνει το χατήρι!
http://tamystikatoukolpou.blogspot.com/2006/01/blog-post_113761572833982085.html

αρχισα να επισκεπτομαι τακτικα καποια μπλογκ στα τελη δεκεμβριου. αυτο το ποστ ειναι το μοναδικο που εχει σκαλωθει στη μνημη μου. οσο κι αν ηθελα, μετα απο αυτο το σχολιο της Mirandolina, αδυνατουσα να διαβασω τα κειμενα της. αναγνωριζω τη δημοτικοτητα και την αποδοχη που απολαμβανει απο μεγαλη μεριδα μπλογκερ και απλων αναγνωστων, αλλα δεν μπορω να παραβλεψω τη μικροψυχια που επεδειξε σ' εκεινο το θεμα. δε μου αρεσει η αυρα της μιραντολινας, οπως και η αυρα καθε ανθρωπου που αδημονει για τον θανατο ενος αλλου ανθρωπου, ποσο μαλλον ενος σημαντικοτατου καλλιτεχνη.

 
At 4/14/2006 02:39:00 π.μ., Blogger Rodia said...

Εμένα δεν μου αρέσουν οι αύρες. Ούτε τα γκλομπς.
:-)

 
At 4/14/2006 04:48:00 π.μ., Blogger Rodia said...

Eπαναλαμβάνομαι, προς άρσιν παρεξηγήσεων: Εμένα δεν μου αρέσουν οι αύρες. Ούτε τα γκλομπς.
:-)

 
At 4/14/2006 12:01:00 μ.μ., Blogger Φειδίας said...

Μ?ν ξεχνο?με ?τι κατ? μ?α θε?ρηση πο? π?ρασε τιν? τρ?π? κα? ?π? τ?ν Π?ππερ κα? τ?ν Ρ?σσελ («?νοιχτ? κοινων?α» κα? τ? σχετικ?) κα? κατ?ληξε στ?ν Μπο?ς, τ?ν Μπλα?ρ, τ?ν ?νδριαν?πουλο, τ?ν ?νδρουλ?κη, τ?ν Μπ?στη, τ?ν Σηφουν?κη, τ?ν Σωμερ?τη, τ?ν Πρετεντ?ρη, τ?ν Βασιλ?κη κα? τ?ν Δημητρ?, κ?θε τι πο? ?ντιστρατε?εται ? π?ντως δ?ν ε?νοε? τ?ν νεοταξικ? ?λοκληρωτισμ? τ?ς καπιταλιστικ?ς παγκοσμιοποι?σεως ε?ναι, ?ξ ?ρισμο?, φασιστικ?ν. (?λως φασιστικ?ς ? δ?θεν ?ντιφασισμ?ς τ?ς διεθνο?ς ?ξουσ?ας...) ?π?τε, δ?ν προκαλε? ?ντ?πωση ? ?ντιπαρ?θεση. ?π? α?τ?ν τ?ν ?πτικ?ν, ?κ?μη κα? ο? προφανε?ς παρερμηνε?ες τ?ν γραφομ?νων ε?ναι ε?εξ?γητες.

 
At 4/14/2006 12:27:00 μ.μ., Blogger Mirandolina said...

Χεμπα, ολντ μπόυ, είναι μεγάλη μου τιμή και χαρά.

Αλβέριχε, ευχαριστώ - τις διαφωνίες μου στα θεωρητικά εν ευθέτω. Παίδες και κόρες, δημιουργούμε όλοι παρέα και μ αρες.

Ντάιβμπομπ, έτσι κάπως ο πανούσης κατέληξε να κατατρεχεται απο τον ακατανόμαστο -- επειδή κάποιοι θέλησαν να βάλουν όρια στο χιούμορ. Μακάβριο ίσως, κακό να το δεχθώ (αν επιμείνεις), αλλά ήταν ολοφάνερα αστείο (τίποτε για το Μητσοτάκη; αυτός δε σε νοιάζει αν θα πεθάνει; μόνο οι καλλιτέχνες έχουν δικαίωμα στον απέθαντο;).

 
At 4/14/2006 01:06:00 μ.μ., Blogger northaura said...

κι εμένα μπόυ κι εμένα

 
At 4/14/2006 02:56:00 μ.μ., Blogger Γιουτζίν said...

Συμφωνώ μαζί σας παλαιο-αγόρι.

(Τις τελευταίες ημέρες λόγω της κατάληψης από τον ήλιο, αγνοούσα τα τεκταινόμενα. Σήμερα, με αφορμή τη βροχή, ενημερώθηκα. Πόση παρερμηνεία κυκλοφορεί !)

 
At 4/14/2006 03:32:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Ακίνδυνε, γραμματοσειροσημειολογός επαγγέλλεσαι ;)

 
At 4/14/2006 06:09:00 μ.μ., Blogger lazopolis said...

"εάν έχει μπει στη διαδικασία του μπλόγκιν για να επικοινωνήσει με τους άλλους και να μοιραστεί ομορφιά"

Καλά, όμως γιατί πρέπει η αύρα της ομορφιάς να μένει αμόλυντη από αντιφρονούντα σχόλια, ακόμα κι αν αυτά είναι προϊόν παρεξήγησης (δεν είμαι καν σίγουρος γι'αυτό [*]);

Ίσως μας χωρίζουν πολύ περισσότερα από όσα νομίζουμε, ξέρετε.


"ή για να κυνηγά αόρατους εχθρούς, ή -ακόμη χειρότερα- για να ψάχνει διαρκώς αφορμές να τσακώνεται, να τσαμπουκαλεύεται φραστικώς και να πουλάει εξυπνάδα."

Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε όλοι καλούς τρόπους. Απαραίτητο είναι να έχουμε ενδιαφέροντα πράγματα να πούμε.

[*]αυτό δε σημαίνει οτι η Μιραντολίνα είναι ταυτοχρόνως αναρχική και ναζί. Εκφράζω όμως την εντύπωσή μου οτι ο καυγάς έχει βαθιές αιτίες - δεν πρόκειται για παρεξήγηση.

 
At 4/14/2006 06:29:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Καλά, όμως γιατί πρέπει η αύρα της ομορφιάς να μένει αμόλυντη από αντιφρονούντα σχόλια, ακόμα κι αν αυτά είναι προϊόν παρεξήγησης;»

Δεν διαφωνώ. Στο σχόλιο που έκανα στο ποστ του Μανιφέστου είπα στην Μιραντολίνα ότι δεν με εκφράζει η διαγραφή σχολίων.


«Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε όλοι καλούς τρόπους. Απαραίτητο είναι να έχουμε ενδιαφέροντα πράγματα να πούμε».

Ούτε παρθεναγωγείο είμαστε εδώ ούτε κατηχητικό. Συμφωνώ λοιπόν ότι οι καλοί τρόποι δεν είναι το άλφα και το ωμέγα. Ωστόσο κάποια γράμματα της αλφαβήτου πρέπει να καταλαμβάνουν κι αυτοί, έτσι δεν είναι; Δεν είναι και εντελώς αδιάφοροι οι καλοί τρόποι στο δημόσιο λόγο και διάλογο. Μας κακοφαίνεται που ο Μπερλουσκόνι αποκαλεί αρχίδια τους ψηφοφόρους των άλλων, δεν μας κακοφαίνεται; Η ένσταση μου δεν είναι στα μπινελίκια, η ένστασή μου γεννιέται όταν τα μπινελίκια καταντούν σχεδόν μόνιμος σύντροφος κάθε επιχειρήματος, οσοδήποτε ενδιαφέροντος. Τελικά δεν είναι τα μπινελίκια αυτά καθεαυτά που με ενοχλούν, όσο η όλη ψυχική κατάσταση που διαφαίνεται πίσω από αυτά. Αδυνατώ δηλαδή να κατανοήσω πώς μπορεί κάποιος να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμος να επιτεθεί και να μπινελικώσει αυτόν με τον οποίον διαφωνεί. Κατά τη γνώμη μου είναι διαφορετικό να οργίζεσαι από κάτι που διάβασες και διαφορετικό να είσαι σε μόνιμη κατάσταση οργής και να ψάχνεις αφορμή να την εκδηλώσεις.
Όλα αυτά δεν αναιρούν ούτε τις γνώσεις ούτε και τις πολύ συχνά σωστές (σωστές για μένα δηλαδή) πολιτικές θέσεις που έχει ο J95.

Τώρα για τις βαθιές αιτίες της διαφοράς και για τα πολλά που μας χωρίζουν, εγώ αμφιβάλλω. Δεν μπορώ να δω την Μιραντολίνα ως μια μυστικίστρια που αύριο θα πει ναι στον αντίστοιχο νέο Φύρερ.

 
At 4/18/2006 02:06:00 π.μ., Blogger lazopolis said...

Δεν διαφωνώ. Στο σχόλιο που έκανα στο ποστ του Μανιφέστου είπα στην Μιραντολίνα ότι δεν με εκφράζει η διαγραφή σχολίων.

Σωστά, δεν είχα διαβάσει ολόκληρη τη βιβλιογραφία, ομολογώ!

Αντιλαμβάνομαι τη θέση σου σχετικά με τα μπινελίκια, αλλά δε νομίζω πως μιλάμε για μόνιμες καταστάσεις οργής, στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Και ο μυστικισμός δεν συνεπάγεται το `ναι' στον Φύρερ, ούτε και είναι απαραίτητα κακός, όπως θα έλεγε κι ο Αρανίτσης (φαντάζομαι). Είναι όμως εκ διαμέτρου αντίθετος με μια ορθολογική θέαση του κόσμου κι αυτό όχι μόνο στο επίπεδο της μεταφυσικής. Ο J95, που είναι ruthless, δεν έχει κανένα πρόβλημα να επισημαίνει τις αντιφάσεις όπου τις συναντά, ενώ εγώ, που μεγάλωσα μισός στη μια όχθη και μισός στην άλλη, έχω κάποιες αναστολές και είμαι και πιο ανεκτικός απέναντι σε διδακτικές παραβολές και σουρεάλ μεταφυσικές - πνευματικές περιγραφές. Δεν είμαι καθόλου βέβαιος οτι αυτό είναι καλό: αυτό ήθελα να επισημάνω με τα `πολλά που μας χωρίζουν'.

 
At 4/18/2006 05:24:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Aνεκτικός»; Με ξενίζει αυτή η λέξη. Αφού λοιπόν μυριζόμαστε ολοκληρωτικούς κινδύνους πίσω από τον ανορθολογισμό, δικαιούμαι να μυρισθώ κι εγώ ολοκληρωτικούς κινδύνους πίσω από την δικτατορία του ορθολογισμού, εφόσον κοιτάζει καχύποπτα οτιδήποτε δεν πληροί τα κριτήριά του.

 
At 4/18/2006 10:35:00 μ.μ., Blogger lazopolis said...

ανεκτικός σε σχήματα που κάτω από αυστηρότερη εξέταση θα αποδεικνύονταν αντιφάσκοντα ή αναληθή, μήπως και από τους φραστικούς ακροβατισμούς προκύψει καμμιά στέρεα αλήθεια.

Δεν μυρίζομαι κανένα ολοκληρωτισμό πίσω από τον ανορθολογισμό. Επίσης, ο ορθολογισμός, όπως και η ανάγκη, δεν παράγει ηθική. Μπορεί να είναι εξίσου ολοκληρωτικός, και ίσως περισσότερο αποτελεσματικός.

Πέρα, όμως από τους ανύπαρκτους ολοκληρωτικούς κινδύνους υπάρχουν οι υπαρκτές διαφορές μεταξύ των μεν και των δε. Αυτές τις διαφορές δεν πρέπει να τις καταπνίγουμε στο όνομα της καλής παρέας (λέω εγώ).

 
At 4/19/2006 12:32:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Nα μην τις καταπνίγουμε, θα συμφωνήσω.
Σίγα και την καλή παρέα που είσαι, στην τελική :)

 
At 4/19/2006 01:03:00 π.μ., Blogger lazopolis said...

Δε λέω για σένα, ρε. Για τη Μιραντολίνα και τον J95 λέω.

 
At 4/20/2006 01:12:00 μ.μ., Blogger lazopolis said...

Να προσθέσω οτι απ'ότι φαίνεται στα σχόλια εδώ (και όχι μόνο), η χυδαιότητα δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο κανενός. Θα επανέλθω με πολλά ποστς γιατί έχει αρχίζει και μ'εκνευρίζει η κατάσταση...

"από τη μία υπάρχουν τρία ακέραια πρόσωπα που υπερασπίζονται το κοινό βίωμα κι αρνούνται να υποταχθούν σε ευκολίες (είναι τιμή μου να αναφέρομαι δίπλα σε αυτούς τους δύο άνδρες, σημειώνω) κι από την άλλη υπάρχει μια γκρούπα που σαν τα σκυλιά μαζεύεται γύρω από αυτό με τα μεγαλύτερα δόντια. "

 
At 4/21/2006 02:43:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

ΟΚ, θα σου δώσω έναν πόντο εδώ. Αλλά επειδή ουδείς αναμάρτητος, να και ένα σχετικό σκυλοπόστ αυτοκριτικής: http://old-boy.blogspot.com/2005/07/blog-post_19.html

 
At 4/21/2006 12:36:00 μ.μ., Blogger lazopolis said...

Ενδιαφέρον! Πιό ενδιαφέρον το ποστ του χοιροβοσκού.

 
At 4/21/2006 02:44:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Πάντα είναι πιο ενδιαφέροντα τα ποστ του Χοιροβοσκού :)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home