Δυο γυναίκες
"Είναι αλήθεια αυτό που σου είπα. Ποτέ μου δεν είχα οργασμό ... Γύριζα σπίτι και έκλαιγα και ξερνούσα από την απόγνωση. Μέτα είπες ότι θα δοκιμάζαμε διαφορετική προσέγγιση για το πρόβλημα του οργασμού. Ότι θα μου έλεγες πώς να ερεθίσω τον εαυτό μου, πως όταν θα έκανα ακριβώς ό,τι μου έλεγες να κάνω, τότε θα είχα οργασμό και μετά, αφού θα έβλεπα πώς είναι, θα είχα οργασμούς με τους εραστές μου. Να 'σαι ευλογημένος γιατρέ. Τα λόγια σου είναι ευαγγέλιο για μένα ... Ποτέ δεν έκλαψα τόσο πολύ όσο την πρώτη φορά που είχα οργασμό. Ήταν λόγω αυτών των χρόνων όπου είχα... όπου δεν είχα οργασμό. Τι χαμένα χρόνια".
Μέριλιν Μονρόε
(από -φερόμενη- απομαγνητοφώνηση κασέτας που έγραψε προς τον ψυχαναλυτή της, "ΒΗΜΑ", 14.805)
Στο Παντζαγιουάν, το τεράστιο γιουσουρούμ του Πεκίνου, η Μέριλιν κι από κάτω της μια Κινέζα μικροπωλητής. Η Μέριλιν ποζάρει γεμάτη σεξ απίλ, ενώ η Κινέζα φαίνεται βυθισμένη στον κόσμο της, τις σκέψεις της, την μελαγχολία της. Αν δεν θυμόμουν ότι είναι γυναίκα αυτή που φωτογράφισα λίγους μήνες πριν, δεν θα μπορούσα να είμαι απόλυτα σίγουρος για το φύλο της από την φωτογραφία και μόνο. Η πόζα της Μέριλιν στημένη, η πόζα της Κινέζας φυσική. Η Μέριλιν τρέφεται από τα φλας, την ώρα που η Κινέζα ζει σ' ένα κόσμο χωρίς φλας. Τα φλας που φώτισαν τη ζωή της δεν ήταν παρά μια μεταφορά της λαχτάρας των ανδρών. Η Μέριλιν γεννούσε (και γεννά;) λαχτάρα. Εκατομμύρια άνδρες σ' όλο τον πλανήτη έχουν τελειώσει μαζί της κατά μόνας. Άγνωστο πόσοι έχουν τελειώσει στο σώμα μιας άλλης γυναίκας μεν, με την Μέριλιν στο νου δε. Κι εκείνη, η γυναίκα - υπόσχεση, η γυναίκα - άπιαστο όνειρο, ο ήλιος του σεξ, την ίδια ακριβώς ώρα, τα ίδια ακριβώς χρόνια που ένας πλανήτης αυνανιζόταν με τις εικόνες της, γυρνούσε σπίτι κι έκλαιγε και ξερνούσε από απόγνωση. Αυτή η μεγάλη γεννήτρια των ανδρικών οργασμών δεν μπορούσε να χαρεί το δικό της κορμί. Το κορμί της προκαλούσε σε ανδρικά όργανα την επιθυμία να χύσουν κι εκείνη αδυνατούσε να χύσει κάτι άλλο από δάκρυα. Γιατί της πήρε κι εκείνης χρόνο να κατανοήσει τη διάκριση ανάμεσα σε έναν άνθρωπο και την εικόνα του. Γι' αυτό άλλωστε και στους άνδρες της δειγματολήπτησε από εξίσου λαμπρές εικόνες: ένας κορυφαίος συγγραφέας, ένας κορυφαίος αθλητής, ένας κορυφαίος πολιτικός. Κι εκείνη εικόνες επέλεγε, κι εκείνη σύμβολα, ξεγελασμένη ότι πίσω από το σύμβολο Μίλερ, Ντι Μάτζιο, Κένεντυ υπήρχε ένας Άρθουρ, ένας Τζο κι ένας Τζακ που θα μπορούσε όντως να απασχοληθεί μ΄εκείνη, με το αληθινό κορμί της, με τα αληθινά της μάτια και να την φέρει σε έκσταση.
Ευτυχώς, ο καλός γιατρός της είπε -εκείνης που την ήθελαν όλοι οι άντρες της οικουμένης- να πάψει να αναζητά την ηδονή σ' αυτούς. Και να τη λοιπόν, ακολουθεί τις οδηγίες του γιατρού και χαϊδεύεται μόνη της, για ώρες, σε μια προσπάθεια να δραπετεύσει από την πανίσχυρη εικόνα της. Είναι άλλωστε το μόνο πρόσωπο στη γη που δεν βλέπει την εικόνα της την ώρα που κάνει έρωτα στο κορμί της. Κάπως έτσι, μήνες μετά, όταν τα χάδια της τής εξασφάλισαν αληθινό ελεύθερο χρόνο, μακριά από τα φλας, τα φαίνεσθαι και τα χόλυγουντ, και την οδήγησαν σε μονοπάτια ονειροπόλησης, άρχισε να λυτρώνεται από το είδωλό της και να γλυκαίνεται. Ο καλός γιατρός της δίνει οδηγίες και ταυτόχρονα ανακουφίζει κι αυτός τον εαυτό του. Με το ένα χέρι στο τηλέφωνο, με το άλλο στο όργανό του, η εικόνα είναι εξαιρετικά δυνατή για να αντισταθεί, κι ενώ τη γιατρεύει απ' αυτήν πέφτει εκείνος θύμα της.
Η Κινέζα, αυτή η άχαρη, τσουβαλιαστή, ημιανδρόμορφη γυναίκα, αυτό το αντισύμβολο του σεξ κάτω από την φωτογραφία του συμβόλου του σεξ, είναι παντρεμένη με έναν εξίσου άχαρο κι εξίσου τσουβαλιαστό Κινέζο. Κι αυτή κι αυτός είναι σχεδόν σεξομανείς. Κάθε βράδυ, περνούν ώρες επί ωρών ηδονής. Όλα τους δίνουν ηδονή: η μυρωδιά τους, ένα τσουλούφι σε λάθος πλευρά, το βλέμμα που γεννάει βλέμμα κ.ο.κ. Και μετά ξανά απ' την αρχή, κυκλικά και αέναα. Η Κινέζα ζει μέσα στο σεξ, όσο η Μέριλιν έζησε έξω απ' αυτό.
Η Μέριλιν κι η Κινέζα, δυο γυναίκες.
Η Μέριλιν κι η Κινέζα, το ανοργασμικό σύμβολο του σεξ και το πανηδονικό αντισύμβολό του, η γυναίκα που συμβόλιζε μια ξένη στην ίδια απόλαυση κι η γυναίκα που είχε κτήμα της μιαν απόλαυση που δεν θα μπορούσε ποτέ της να συμβολίσει.
Η Μέριλιν κι η Κινέζα, μια εικόνα και μια γυναίκα.
Η Μέριλιν κι η Μέριλιν, μια γυναίκα κι η εικόνα της ή μάλλον μια εικόνα και η γυναίκα στην οποία στηρίχθηκε.
Η Μέριλιν νεκρή απ' τα 36 της, η εικόνα της ζει και βασιλεύει, αγέραστη παρά τα 43 χρόνια που συνεχίζει μόνη της την πορεία της στον κόσμο.
Αν είχα λίγο θάρρος θα καλούσα έστω κι έναν, έναν, να φανεί αρκετά ευαίσθητος ώστε να αφιερώσει στην Κινέζα λίγες σκέψεις, λίγη λαχτάρα, λίγο ερωτισμό, λίγο σπέρμα. Είναι σχεδόν αδύνατο. Η εικόνα της είναι αντιηδονική.
Το πλαδαρό κορμί της όμως φλέγεται, όπως δεν θα μπορούσε ποτέ να διανοηθεί το λιμπιστό κορμί της Μέριλιν και τα γεννητικά της όργανα παρέχουν κάθε βράδυ υγρή φιλοξενία σε ένα ανδρικό σώμα.
Το μετανιώνω. Δεν έχει ανάγκη τη δική μας λαχτάρα η Κινέζα, δεν έχει ανάγκη ένα σπέρμα που θα πέσει χιλιάδες μίλια μακριά της. Καμιά αληθινή γυναίκα δεν το 'χει.
Κορίτσια της συγγνώμης ολόγυρα μας θα δέχονταν βούλιμα τη λαγνεία μας και θα γνωρίζαμε κι εμείς κι αυτά ηδονές ακραίες, τη στιγμή που θα συνειδητοποιούσαμε πως δεν είναι ο ερωτισμός που κατοικεί σε αναλογίες σώματος, αλλά η φαντασίωσή του, και πως μπορεί ο έρωτας να είναι αριστοκράτης, το σεξ όμως είναι η πιο δημοκρατική μετά τον θάνατο έκφανση της ανθρώπινης φύσης και κανείς συμβολισμός του δεν μπορεί να συγκριθεί με την πραγματικότητά του.
20 Comments:
εξαιρετικό
Σε βλέπω σε φόρμα μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Ωραία.
Αυθαίρετα συμπεράσματα, φυσικά, γιατί η αυθεντικότητα του κειμένου που παρουσιάζεται ως εξομολόγηση της Μέριλιν είναι αμφισβητήσιμη και γιατι δεν μπορείς να ξέρεις το σεξουαλικό ιστορικό της Κινέζας, εκτός αν εισαι ο Κινέζος.
Αλλά και αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα λες, το κείμενο δεν είναι παρά μια πιεστική παρηγοριά για όσες δεν είναι "Μέριλιν" αλλά "κινέζες". Πράγμα που όμως που δεν θα τις καταστήσει ποτέ Μέριλιν, δηλαδή σύμβολα του απόλυτα απροσπέλαστου, όπως είναι η ομορφιά ως αυταξία.
Ναι, η Μέριλιν θα μπορούσε να μην ολοκληρώνει. Όπως και δεν έκανε παιδιά. Είναι από μόνη της ένα "σύστημα", ένα κλειστό κύκλωμα, δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να "ολοκληρωθεί", δεν επιτελεί κάποια "λειτουργία". Είναι αυτοσκοπός. Όπως και όλα αυτά που συμβολίζει. Και που δεν θα γίνει ποτέ η "Κινέζα". Η οποία πάντα θα είναι μέσον και ποτέ τελικό αίτιο.
Mπορώ να δω τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις σε πολλές γνωριμίες μου (άλλες γνωριμίες κι άλλες "γνωριμίες"). Φαντάζομαι πως κι εσύ το ίδιο σκεφτόσουν.
Εντυπωσιακά καλογραμμένο, too.
Όταν σε διαβάζω έχω την εντύπωση πως είναι αδύνατον να διαφωνήσει ποτέ κανείς μαζί σου!
Ωστόσο, οι σκέψεις σου μου φέρνουν στο νου τη θεωρία της ισορροπίας. Η στερημένη Μέριλυν αναζητούσε απεγνωσμένα κάτι που η Κινέζα είχε σχεδόν δεδομένο, δημιουργώντας το εν λόγω παράδοξο, το μεν σύμβολο του σεξ να παραμένει ανικανοποίητο, το δε αντισύμβολο να είναι χορτάτο. Όμως γιατί η Κινέζα έχει αυτή την έκφραση στο πρόσωπο, που πιστέυω πως δεν πρόκειται για τυχαίο στιγμιότυπο; Η Κινέζα μπορεί να έχει ικανοποιηθεί σεξουαλικά, όμως της λείπουν ένα σωρό πράγματα που η Μέριλυν θεωρούσε δεδομένα, και για τα οποία η Κινέζα πιθανόν και να θυσίαζε ακόμα και αυτές τις υγρές νύχτες. Όλα ισορροπούν...
Πρόταση της ημέρας: Η εποχή του χρυσού του bu?uel
Θα μπορούσε να πεί κανείς οτι η Μέρλιν δεν ήταν το σύμβολο του απανταχού αχαλίνωτου ερωτισμού αλλά καθεαυτής της εκστατικής εκτόνωσης που προκαλούσε. Ήταν σαν ένα άγαλμα που ακτινοβολούσε λάμψη, ομορφιά, πρόκληση αλλα πάντα ένα άγαλμα. Ο ερωτισμός που εξέπεμπε ήταν αλήθεια ένας ιδεαλιστικός αυνανισμός. Ένας ιδεαλιστικός αυνανισμός που ουσιαστικά συνοψίζει τις περισσότερες σχέσεις του σημερινού μετροσέξουαλ όπως και τις περισσότερες φαντασιώσεις του. Τι κι αν η κραυγή της ανοργασμικής πορνοστάρ είναι ψεύτικη?
Από τηα άλλη η Κινέζα ζεί στον δικό της κόσμο. Στον κόσμο της δεν έχει αγάλματα (μόνο κάτι του Μάο). Κάθε βράδυ που θα πάει στο άντι-σπίτι της θα έρθει ο άντι-άνδρας της και θα κάνουν άντι-σέξ με την έννοια του ερωτισμού της Μέριλυν. Γιατί ο κόσμος αυτός είναι το βασίλειο του κτηώδους πραγματισμού. Η γυναίκα αυτή ίσως να βιώνει μίαν ηδονή που για τη Μέριλυν θα ήταν α-νόητη.Ίσως και ο άντρας της να βιώνει μιάν ηδονή που και για μένα θα ήταν α-νόητη. Γιατί μέσα στο υγρό αυτό κόλπο δεν υπάρχουν ούτε απαντήσεις ούτε θεραπείες ούε κρυμμένες Μέριλυν.
- Vlad, η αυθεντικότητα της εξομολόγησης της Μέριλιν είναι όντως αμφισβητήσιμη και χρησιμοποιώ κι εγώ στο ποστ τη λέξη "φερόμενη". Δεν παύει όμως να έχει δημοσιευθεί σε μεγάλες εφημερίδες παγκοσμίως. Θα είχα βγάλει "αυθαίρετα συμπεράσματα" αν το κείμενό μου ήταν δημοσιογραφική έρευνα ή επιστημονικη μελέτη. Από τη στιγμή όμως που είναι -νομίζω- ξεκάθαρο ότι δεν γνωρίζω στ' αλήθεια την σεξουαλική ζωή της συγκεκριμένης Κινέζας και ότι το κείμενό μου -ως προς εκείνη- βασίζεται στην φαντασία και δεν διεκδικεί εύσημα ντοκουμέντου, τότε τα συμπεράσματά μου δεν είναι αυθαίρετα, καθώς το συγκεκριμένο άτομο χρησιμοποιήθηκε ως παράδειγμα. Είμαι σίγουρος ωστόσο, ότι αν η Κινέζα αυτή είναι παρθένα ή κρυόκωλη, υπάρχουν πολλές άλλες κακάσχημες γυναίκες που είναι σεξουαλικά πανευτυχείς. Αν η Μέριλιν "είναι από μόνη της ένα "σύστημα", ένα κλειστό κύκλωμα, δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να "ολοκληρωθεί", δεν επιτελεί κάποια "λειτουργία", δεν έπαυε εκτός απ΄ όλα αυτά να ήταν και άνθρωπος και σε αυτή ακριβώς τη διάκριση των δυο διαστάσεων της αναφέρομαι στο post. Διαφωνώ στο ότι η μία διάσταση της αρκούσε και στο ότι δεν χρειαζόταν τίποτε άλλο για να "ολοκληρωθεί".
Η ομορφιά είναι αυταξία, αναμφίβολα. Έλα όμως που η φύση είναι άδικη και σκληρή και άλλες τις φτιάχνει όμορφες κι άλλες άσχημες. Αυτές τι πρέπει να κάνουν; Δεν είναι "πιεστική παρηγοριά" αλλά πραγματικότητα ότι στην αληθινή ζωή εκείνες είναι δυνατό να έχουν οργασμούς κι εκστάσεις που πολλά ναρκισσευόμενο τοπ μόντελ δεν θα έχουν ποτέ.
- Aνώνυμε, συμφωνώ στα περισσότερα που λες για την Μέριλιν, διαφωνώ τελείως σε σε όσα λες για την Κινέζα. Και η μη ανταπόκριση στα αισθητικά μας πρότυπα δεν καθιστά την Κινέζα αντι-γυναίκα, ούτε τον άντρα της αντι-άνδρα. Και αυτό που κάνουν είναι 100% σεξ και όχι α-νόητο αντι-σεξ. Μέσα στον υγρό της κόλπο υπάρχουν όλες οι απαντήσεις του κόσμου. Υπάρχει το πραγματικό και υπάρχει και το εικονικό. Ο "κτηνώδης πραγματισμός" δεν καταλαβαίνω που κολλάει, πολύ περισσότερο κτηνώδης μου φαίνεται ο εν τέλει ασεξουαλικός κόσμος του life style. Τώρα, αν πολλές φορές την ώρα που κάνουν έρωτα ο Κινέζος σκέφτεται την Μέριλιν και η Κινέζα τον Μελ Γκίμπσον δεν παύουν να εισπράττουν αυτοί, τα δικά τους σώματα, την ηδονή.
- Μαίανδρε, δεν είναι αδύνατο να διαφωνήσει κανείς μαζί μου, αντίθετα πρόσφατα "πτυχές της ιδεολογίας μου" έχουν κριθεί "αποκρουστικές" και μάλιστα από ανθρώπους που εκτιμώ. Για την θεωρία της ισορροπίας που λες δεν θα διαφωνήσω, ωστόσο είναι ήδη ένα βήμα το να συνειδητοποιούμε ότι όπως έχουν λόγους όλες οι Κινέζες του κόσμου να ζηλεύουν από όλες τις Μέριλιν του κόσμο, έτσι είναι πιθανό να συμβαίνει και το αντίστροφο.
- Smoking Cat, αυτό με τον διακόπτη δεν το έχω ξανακούσει αλλά είναι πολύ καλό.
- Evee και Τhrass, thanks.
Δεν έχεις παρά να διαβάσεις το "Ερωτικό Ταό". Αν πάλι βαριέσαι, να το ξεφυλλίσεις μόνο και θα δείς τί ο διακόπτης είναι.
(Περισσότερο βαριέμαι ν' ασχοληθώ και να με συμπαθάτε. Πραγματικά όμως εδώ θα ήθελα να διάβαζα των γυναικών την γνώμη).
Το ίδιο πάντα.
παρότι το κείμενό σου είναι πολύ όμορφα γραμμένο, δεν εννοώ να καταλάβω πραγματικά την δουλειά που μπορεί νά έχει η Μέριλιν και η κινέζα με τον οργασμό της αγελάδας και τά λειτουργικά συστήματα γενικά εκτός κι είναι υπαρξιακό τό θέμα.
Οπως επίσης δεν καταλαβαίνω τί σχέση μπορει νά εχουν οι κινέζοι τά δόντια της νεροκαστανιάς και η coca cola, εκτός απο το γεγονός οτι ή τελευταία πάει μέ όλα όπως έλεγε κι ο μπάρμπας μου ο Μιχάλης κι έτσι επηρρεάζει και τη δημοκρατία του σεξ.
ε;;;
Σούλα μου το κείμενο λέει με δυο λόγια το εξής: Ότι ίσως έχεις κι εσύ μια ασχημούλα και χοντρούλα φίλη. Ότι ίσως πάλι αυτή τα έχει φτιάξει με έναν αντιτουριστικό τύπο. Ότι το υποθετικό αυτό ζευγάρι δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι εξώφυλλο σε περιοδικό μόδας. Ότι καθόλου δεν αποκλείεται το σεξ που κάνει αυτό το άχαρο ζευγάρι να είναι κλάσεις καλύτερο από το σεξ που κάνει ο Πάρης και η Πάρις. Υπό αυτήν την έννοια το σεξ είναι δημοκρατικό. Αυτή λοιπόν τη δουλειά έχει η Μέριλιν με την Κινέζα. Τη νεροκαστανιά την προσέθεσες εσύ, αλλά χαλάλι σου.
Κοίτα νά δείς βρε old νεανία μου που η καλοσύνη σου να μου εξηγήσεις θά με κάνει να θά φύγω γιά διακοπές μ' ενα τσουβάλι ερωτήματα σάν κι αυτά:
-Πόσο διαφέρει η φιλολογία, ή η μόδα αν θές, που καθορίζει τί είναι (θυληκά εδω) θελκτικό απο την μόδα που καθορίζει ποιο/τί είναι το καλό-καλύτερο-καλυτερότερο ολονοτερότερων σεξ;
-Και από ποια θεώρηση τελικά απορρέει αυτή μόδα;
Είναι αποκλειστικά θέμα πολιτισμού;
Μά και οι ερμηνείες που δίνουμε στόν πολιτισμό αποτέλεσμά του δεν είναι;
ουφ! ευτυχώς που θά περάσω θάλασσα και θά τα πάρει το κύμα...
Η μια φιλολογία από την άλλη διαφέρει στο βαθμό αποδοχής της από τον κόσμο. Η μία φιλολογία είναι όντως μόδα ενώ η φιλολογία που ανέπτυξα στο ποστ δεν είναι μόδα αλλά παραφωνία μέσα στο γενικό κλίμα. Επίσης η μια φιλολογία λέει στις ασχημούλες ότι είναι για τα μπάζα, ενώ η δική μου τους λέει να μην πιστεύουν πάντα τις εικόνες κι ότι ίσως είναι πιο ικανοποιημένες ερωτικά από εκείνες που ποθούν οι άντρες. Αλλά ας τα πάρει τα κύμα όλα αυτά, καλύτερα είναι.
Απλά υπέροχο..
Θα μπορούσε η ιστορία να αλλάξει και αντί για την "γεμάτη σεξ απίλ" Μέριλιν να έγραφες για τον -βάλε προσδιορισμό της επιλογής σου εδώ- Μπραντ Πιτ ενώ αντί για την Κινέζα μικροπωλητή να είχαμε τον Κινέζο μικροπωλητή;
Επίσης, πως θα έγραφες:
"Το μετανιώνω. Δεν έχει ανάγκη τη δική μας λαχτάρα η Κινέζα, δεν έχει ανάγκη ένα σπέρμα που θα πέσει χιλιάδες μίλια μακριά της. Καμιά αληθινή γυναίκα δεν το 'χει.", με αποδέκτη κάποιον άνδρα;
ξ
- Γιατί να μην μπορούσε;
- Σεμινάρια δημιουργικής γραφής κάνουμε; Ας είναι: "Δεν έχει ανάγκη να γίνει αντικείμενο φαντασιωτικού πόθου ο Κινέζος, δεν έχει ανάγκη γυναικείων χαδιών που δεν θα είναι παρών να τα βλέπει, να τα κατευθύνει, να τα πολλαπλασιάζει".
γιατί στο αρσενικό του απλά δεν πάει, δεν ακούγεται φυσικό. (Ή είμαι εγώ που το βλέπω έτσι).
(Ποιός είναι ο αντίστοιχος όρος των "κοριτσιών της συγγνώμης" (και μάλιστα τραγουδισμένων από τους Κατσιμιχαίους;).)
Κατά κάποιο τρόπο μέσα από το κείμενο επιβεβαιώνεις αυτό που κατακρίνεις, να αυτό πιστεύω.
ξ
Πώς δεν πάει; Δεν υπάρχουν αρσενικά sex symbol αντίστοιχα των θηλυκών; Δεν κατηγοριοποιούνται και οι άντρες από τις γυναίκες ανάλογα με την εξωτερική τους εμφάνιση και το στυλ τους;
τι μας είπες; ότι μια όμορφη μπορεί και να μην κάνει καλό σεξ και μια άσχημη μπορεί και να κάνει; χαιρω πολύ.... δεν το κατακρίνω, απλά νιώθω άσχημα που θα πρέπει αυτό να μην το θεωρούν κάποιοι δεδομένο, αλλά να το σκέφτονται κάποτε ως μεγίστη ανακάλυψη...
Μ
Αν εκείνο που "σας είπα" ήταν αυτό που λες, τότε το post θα είχε ως εξής:
"Μια όμορφη μπορεί και να μην κάνει καλό σεξ και μια άσχημη μπορεί και να κάνει".
Το post όμως δεν αποτελείται από αυτήν την πρόταση, αποτελείται από διάφορες άλλες προτάσεις. Συνεπώς αυτό που "σας είπα" δεν είναι απλώς ένα τελικό συμπέρασμα, αλλά όλα όσα περιέχονται σε αυτές τις προτάσεις και στο κείμενο ως σύνολο (σε συνδυασμό πάντα και με τη φωτογραφία). Και πάντως κανείς δεν μίλησε για κάποια μεγάλη ανακάλυψη.
Δεν διαφώνησα ως προς το μήνυμα του ποστ. Θεωρώ το διαχωρισμό σεξουαλικότητας-ομορφιάς δεδομένο.
Από τον τρόπο γραφής εξέλαβα διαφορετικά πράγματα, για αυτό κόλλησα στις φράσεις.
Ανεξάρτητα, προφανώς δεν έγινα κατανοητή οπότε δεν έχει σημασία η συνέχιση του διαλόγου (που μηνυματάκι-μηνυματάκι μπορεί να γίνει Ηλιάδα και πάλι να μην καταλήξουμε)
Ως προς τον Γουίλλυ, καθότι προληπτική, θα σε παρακαλούσα την προηγούμενη κάθε καθοριστικής σημασίας ματς (μη σε ξεζουμίσουμε από ιδέες και έμπνευση κιόλας), να δημοσίευες αντίστοιχο κομματάκι-παρωδία.
Αντίστοιχο έκανε και ο Νίκος (varometro-λέγε_με_σκατόγαβρο) με τη φωτό του Μητσοτάκη να εύχεται όλη τη χρονιά πέρυσι τα καλύτερα στην αντίπαλη ομάδα και μια χαρά τους πήγε.
ξ.
Εγώ απ' όλ' αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα που διάβασα από 'σας, και ειδικά παρατηρώντας για πολλές συνεχόμενες ώρες την άχαρη και κακάσχημη μούρη της Κινέζας,λεώ να ρευτώ παιδιά..μόνο αυτό μου βγαίνει:..
ΕΕΕΕΕΕΕΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ....
;-) ;-) ;ο)
ΕΕΕΡΡΡΡΚΚΚΚΚΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΑΑΑΑΑΑΑχχχχ..
ξανάσανα!.. :)
Δημοσίευση σχολίου
<< Home