Παρασκευή, Οκτωβρίου 18, 2013

Μ' ακουστικά

Περπατάω στην έρημο, βρίσκω λυχνάρι, βγαίνει τζίνι και μου λέει, μάντεψε / Του λέω, έχω τρεις ευχές; / Μου απαντάει όχι, έχεις μία μεταφορά / Τι μεταφορά; / Μια και μόνη μεταφορά για να περιγράψεις ποιός είσαι / Είμαι αυτός που και λυχνάρι να ανοίξει στην έρημο θα του πέσει το μοναδικό τζίνι χωρίς τις τρεις ευχές; / Άσε τις κρυάδες και πες / Καλά. Είμαι αυτός που μπορεί να μερακλώνει ακούγοντας τέτοια τραγούδια 

 στα ακουστικά του και να μην έχει καθόλου ανάγκη να βγει από μέσα του φωνή συνοδευτική, να μην έχει καθόλου ανάγκη για οποιαδήποτε ηχητική εξωτερίκευση, νιώθοντας ταυτόχρονα αυτήν ακριβώς την εσωτερίκευση ως μυσταγωγία, αφήνοντας την μουσική και τα λόγια να μπουν στα αυτιά του και να κατακλύσουν όλο του το σιωπηλό είναι, όλο του το είναι που παραμένει διακριτικά ύπουλο, σεβόμενο την κοινή ησυχία, τους κανόνες συμβίωσης σε μια πόλη, εντ ολ δατ τζαζ. Είμαι δηλαδή αυτός που οι σεισμοί γίνονται μέσα μου, ενώ έξω παραμένω πάντοτε ολόιδιος, με ένα πόκερ φέις τρομακτικό για όποιον καθήσει στο ίδιο χαρτοπαικτικό τραπέζι μαζί μου, καθώς δεν έχει να διαβάσει κάτι στο πρόσωπό μου, έχει μόνο να εμπιστευτεί το ένστικτό του και ίσως ίσως να διαβάσει τα ποστ μου, που αποτελούν το εσωτερικό πρόσωπο, το αληθινότερο -στο μέτρο εννοείται πάντοτε του δυνατού-, αυτό που αποκαλύπτει την υπέρτατη πλήρωση που μπορεί να νιώθει κανείς ακούγοντας ένα τραγούδι, ενώ την ίδια στιγμή δίπλα του, πίσω του, μπροστά του, έξω του, επικρατεί απόλυτη ησυχία και όλη η μουσική είναι εγκλωβισμένη εντός του κι απελευθερωμένη ακόμη εσωτερικότερα.

4 Comments:

At 10/18/2013 04:00:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

Ωραίο κείμενο αλλά…
μπλουτούθ χαρά λύπη μεγάλη
… η μοναξιά με σκοτώνει.

 
At 10/18/2013 08:08:00 μ.μ., Blogger akira 13 said...

Ισως η απολυτη απολαυση μοναξιας...
Πολυ ομορφο κειμενο.

 
At 10/19/2013 03:39:00 μ.μ., Anonymous sunCoater said...

Και μετά μια μέρα βγαίνεις έξω, συνεχίζεις να έχεις σφραγισμένο το μέσα σου, αλλά μορφοποιείσαι το έξω σ' ένα χαοτικό μωσαϊκό από ποστ, είσαι (σχεδόν) όλος εκεί αλλά κανείς δεν έχει την υπομονή να σε διαβάσει μέχρι τελείας, το ένα μάτι φτιαγμένο από τα ειρωνικά σου, το άλλο κοιτώντας σινεμά, στο δεξί χέρι εκείνο για το "εξέγερση, ΠΟΤΕ;", στο αριστερό τα καλλιτεχνικά του Προμησέα, το στόμα ένα σύνθημα των Παοκτσήδων εκτός έδρας, οι μηροί κάτι κατεβατά για τις εξελικτικές θεωρίες, τα πόδια ζεσταίνονται από την άμμο του ετήσιου θερινού, τα αρχίδια οι σποραδικές παρεκτροπές του "δε μου καίγεται καρφί", το στήθος αναπνέει ασθμαίνοντας κάτω από προσδοκίες και σκέψεις που αλληλοσυγκρούονται και νομίζεις ότι σε ακυρώνουν.

Είσαι ωραίος, ενίοτε και βασανιστικός.

 
At 10/19/2013 08:27:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

ενίοτε;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home