Τετάρτη, Ιανουαρίου 21, 2009

Μπρος λύση

Αν υποθέσουμε ότι ήταν λογικό και προς το συμφέρον της ΠΑΕ Παναθηναϊκός να παραμένει προσκολλημένη στην πλευρά Βωβού μέχρι την έκδοση της απόφασης αναστολής, από εδώ και πέρα παύει να είναι.
Αν δεχθούμε δηλαδή ότι ο κίνδυνος προσφυγών από την πλευρά των πολιτών (των συγκεκριμένων 132 ή κάποιων άλλων 2 ή 32) κατά του γηπέδου εξακολουθεί να υπάρχει και κανείς δεν μπορεί να διασφαλίσει ότι θα πάψει να υπάρχει (είτε ξεκινήσουν οι διαδικασίες άμεσα στον Βοτανικό είτε ξεκινήσουν παραπλήσιες διαδικασίες σε πέντε χρόνια στον Βοτανικό είτε ξεκινήσει καινούριο γήπεδο σε δέκα χρόνια κάπου αλλού), αυτός ο κίνδυνος από μόνος του δεν λέει τίποτα για την αξιολόγηση των συμφερόντων της ΠΑΕ. Αντίθετα, με το δεδομένο του κινδύνου αυτού (και μια και το έφερε η κουβέντα, αφού ο ΣΥΡΙΖΑ λέει πως θέλει να γίνει το γήπεδο, τουλάχιστον ας βγει να ξεκαθαρίσει αν τον ενοχλούν οι όροι της σύμβασης Δήμου - ΠΑΕ ή οτιδήποτε άλλο σχετίζεται αμέσως ή εμμέσως με την κατασκευή του γηπέδου) να είναι εξίσου ανοικτό τόσο αύριο όσο και σε πέντε και σε δέκα χρόνια, είναι απόλυτα προφανές ότι το συμφέρον της ΠΑΕ είναι να ξεκινήσει το γήπεδο αύριο.
Τι κάνει όμως την ΠΑΕ να μην επιδιώκει να ξεκινήσει το γήπεδο αύριο; Ότι από εκεί που έως χθες πήγαινε χέρι - χέρι με τον Βωβό και τα δικά του συμφέροντα, αν θελήσει να το ξεκινήσει αύριο θα αποκτήσει έναν επιπλέον αντίπαλο και αντίδικο, ο οποίος θα επιχειρήσει να ματαιώσει την οικοδόμησή του.
Και το ερώτημα που μπαίνει βέβαια είναι αν ο λόγος που η ΠΑΕ δεν θέλει να αποκτήσει τον έξτρα αντίπαλο είναι λόγος εντός εισαγωγικών ηθικός, είναι λόγος επιχειρηματικής αλληλεγγύης ή ακόμη χειρότερα είναι λόγος επιχειρηματικών συμφερόντων και μερτικών.
Σε κάθε περίπτωση πάντως η παρουσίαση του ζητήματος από πλευράς ΠΑΕ (και μεγάλης μερίδας του Τύπου) ότι το έργο σταμάτησε και μπλοκάρισε και δεν μπορεί να ξεκινήσει, μοιάζει πολύ με προπαγάνδα. Το Μall είναι που σταμάτησε και μπλοκάρισε. Το γήπεδο δεν το προωθούν ο Δήμος και η ΠΑΕ επειδή το είχαν παγώσει για να μην κάνουν κακό στον Βωβό και τώρα πια -που το κακό στον Βωβό έγινε- επειδή φοβούνται ότι θα το σταματήσει ο Βωβός και δεν κάνει να φανεί ότι σταματά το έργο ο Βωβός, αφού αφενός εχθρός μας δεν είναι αυτός αλλά οι άλλοι και αφετέρου η όποια προσπάθεια του Βωβού να το σταματήσει ακόμη κι αν δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί νομικά μπορεί πάντως να αντιμετωπιστεί οικονομικά, αρκεί να μπει το χεράκι στην τσέπη.
Αλλά τότε ποιός απ' όλους θα το βάλει; Κι εδώ το παιχνίδι μπερδεύεται περισσότερο.

31 Comments:

At 1/21/2009 10:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν ξερω τι θα αποφασισουν.Νομιζω όμως ότι πάλι θα υπάρξουν εμπόδια.
Λογικα γνωριζουν καλύτερα από εσένα ποιο είναι το βαθυ κράτος στην Ελλάδα και ποιος άνθρωπος είναι στο κεντρο του και από ποιο κόμμα προερχεται.

 
At 1/21/2009 10:31:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

O B,

από την πρώτη παράγραφο κάνεις λάθος, διότι η απόφαση του ΣτΕ λέει ότι "η αναστολή εκτελέσεως των προσβαλλομένων πράξεων ουδόλως εμποδίζει την πρόοδο της διαδικασίας για την έκδοση των αναγκαίων ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ που ο νόμος προβλέπει για τη δημιουργία υπερτοπικού πόλου».

Έβαλα με κεφαλαία το "διοικητικών πράξεων" γιατί έχει σημασία: ναι μεν η πρόοδος της διαδικασίας για την έκδοση των αναγκαίων διοικητικών πράξεων δεν αναστέλλεται, ΟΜΩΣ αυτό δεν σημαίνει ότι αυτές οι διοικητικές πράξεις θα επικυρωθούν οριστικά και δεν θα ανασταλεί ίσως αργότερα η εφαρμογή τους, δηλαδή η κατασκευή του Αθλητικού Κέντρου του ΠΑΟ.

Γι' αυτό, νομίζω, οι του ΠΑΟ συνδέουν στενά την κατασκευή του Αθλητικού Κέντρου με τον Βωβό και έχουν δίκιο σε αυτό.

Πρόσθεσε στο παραπάνω και το εξής, που λέει η απόφαση: «Δεν προκύπτουν λόγοι δημοσίου συμφέροντος που να υπαγορεύουν την επείγουσα εφαρμογή των οριζομένων στον ν. 3481/2006 (δηλαδή του νόμου που περιλαμβάνει τη Διπλή Ανάπλαση)».

Άρα μπορούν οι ... διαδικασίες να πάρουν άνετα καμιά 10ριά χρονάκια, κάτι που σημαίνει πρακτικά γειαχαραντάν Αθλητικό Κέντρο.

Γιατί μην ξεχνάς, ότι πέρα από τις τέσσερεις (4) προσφυγές που ήδη έχουν κάνει οι "131 και σία", διόλου δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να καταθέσουν και άλλες για διάφορους λόγους.

Ήδη χτες ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Κωνσταντάτος ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ το θέμα μιας εκ νέου διαπραγμάτευσης μεταξύ Δήμου και ΠΑΟ --- δηλαδή άντε ξανά μανά ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!

 
At 1/21/2009 10:54:00 μ.μ., Blogger squarelogic said...

Αν η ΠΑΕ αποφάσιζε να προχωρήσει στην έκδοση οικοδομ.άδειας αδειάζοντας τον Βωβό,λογικό είναι αυτός να ζητήσει νομικά την ανάκληση της δωρεάς του τμήματος του οικοπέδου.Ασχετα με την τελική έκβαση μιας τέτοιας προσφυγής εγείρεται θέμα κυριότητας του χώρου,γεγονός που θα δυσκολέψει αφάνταστα την δανειοδότηση της κατασκευής.

Το ενδεχόμενο να αγοραστεί το παραχωρηθεν απ τον Βωβό τμήμα,πέρα απ το ερωτηματικό αν κάτι τέτοιο αρκεί να κατευνάσει τον Βωβό σκοντάφτει στο ποιος θα πληρώσει όπως πολύ σωστά λες.Και δεν είναι θεμα τσιγκουνιάς,είναι θεμα ουσίας.
Αν το γήπεδο που θα πληρωθεί απ τον ΠΑΟ,ανήκει στην ουσία στον Δήμο,και ενοικιάζεται η χρήση του για 50 χρόνια,γιατί η έκταση να πληρωθεί απ τους μετόχους του ΠΑΟ?
Επιπλέον όπως διαφαίνεται απ την τοποθέτηση Κωνσταντακάτου,έρχεται συνολική αναψηλάφηση της σύμβασης.
Αρα,χαιρέτα μου τον πλάτανο...

Εκτός,κι αν ο κόσμος κάνει πολύ σαφές στους Συριζαίους ότι το παρατράβηξαν....Με όποιον τρόπο κρίνει...Ακόμα και με τους τρόπους που συνήθως μετέρχεται ο αντίπαλος...Αλλη λύση ειλικρινά δεν βλέπω.

 
At 1/22/2009 12:06:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

old boy thes na peso sta valium??
ti sumferonta kai malakiares leme?to idio to gipedo den ginetai gia kapoio sumferon kapoiou megalo-epixeirimatia?i idia i omada se teliki analusi den eksupuretei kapoia sumferonta?sigoura nai,o filathlos kosmos pano ola,alla kai autos o ermos san polu den argise na dei gipedo??
to an tha ginei emporiko i oxi mporei na eksigisei kapoios apla kai orea giati provlimatizei?kai auti i epiklisi sto Mall ti efeuresi einai?i apofasi tou STE ekremouse,kai autoi pernagan tis mpogies..o siriza,o paraligo kai osoi alloi mplokaroun tis diadikasies,anakalupsan poso vlavero gia tin istoriki(my ass) perioxi einai ena emporiko kentro??
ta pira,,F.O.AD.

 
At 1/22/2009 12:41:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Εκτός,κι αν ο κόσμος κάνει πολύ σαφές στους Συριζαίους ότι το παρατράβηξαν....Με όποιον τρόπο κρίνει...Ακόμα και με τους τρόπους που συνήθως μετέρχεται ο αντίπαλος...Αλλη λύση ειλικρινά δεν βλέπω."

Όπατις!

Κάποιος να το μαζέψει το παλικάρι που γράφει τέτοια πράμματα!

Υπάρχει κι η λεγόμενη ηθική αυτουργία έτσι;

Για να προσέχουμε λιγάκι τι γράφουμε, για να προσέχουμε.

Άιντε γιατί παρατράβηξε με τη μπάλα, κι εντάξει αλλά όχι να γίνει κι εδωμέσα βήμα χουλιγκανισμού!

 
At 1/22/2009 12:50:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ναι,γιατί δεν τα σκέφτεται από μόνος του κάθε θερμόαιμος οπαδός...
Περίμενε τον Square να τον καθοδηγήσει...

 
At 1/22/2009 01:39:00 π.μ., Blogger Rodia said...

Ετσι όπως έχω καταλήξει να σκέφτομαι το θέμα, νομίζω ότι είναι κάπως σαν αντιπαροχή. Ο κατασκευαστής κερδίζει από το εμπορικό κέντρο, το γήπεδο είναι η πρωμετωπίδα ΓΙΑ ΝΑ σιάξει το Μαλλ. Την ομάδα την ενδιαφέρει το γήπεδο, το Δήμαρχο τον ενδιαφέρει η ανάσα της πόλης -σιγά που θα τον ενδιέφερε δλδ, αν δεν ξεσηκωνόντουσαν οι κάτοικοι- και τον επιχειρηματία τον ενδιαφέρει το κέρδος -και από το γήπεδο δεν κερδίζει.

Μια λύση που σκέφτηκα είναι να κάνει διαγωνισμό η ομάδα να βρει επί μέρους κατασκευαστές να κάνει δουλειά της. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι θα έχει την ευθύνη της διεύθυνσης της ορχήστρας, δλδ χρειάζεται ένα έμπιστο, υπεύθυνο, ικανό μηχανικό/εταιρεία να αναλάβει το εργοτάξιο. Οπως ακριβώς ένας ιδιώτης χτίζει το σπίτι του. Ενα γήπεδο είναι στο κάτω κάτω και αν έχει τα χρήματα κατασκευής δεν χρειάζεται τπτ άλλο. Γιατί να δώσει -ας πούμε- το οικόπεδο αντιπαροχή κάποιος, άμα μπορεί (=έχει τα χρήματα) να το χτίσει μόνος του;
Οταν υπάρχουν πλήρεις μελέτες, δεν χρειάζονται τπτ φωστήρες να τις εφαρμόσουν. Ρώτα και τα μας. ;)

 
At 1/22/2009 01:44:00 π.μ., Blogger costinho said...

Νομίζω ότι η κουβέντα αυτή τείνει να γίνει τραγική. Κι αυτό γιατί όσοι εκφράζουν γνώμη -άδολα προφανώς και με βάση κάποιο δίκαιο στο οποίο πιστεύουν- εκφέρουν στο λόγο τους και μια σιγουριά σχετικά με το ποιος πληρώνει, σε ποιον ανήκει η κυριότητα, τι κυρώσεις έχει, τι νταραβέρια έχουν γίνει, τι άλλες συμφωνίες, τι παραχωρήσεις κ.ο.κ. Μια σιγουριά δηλαδή σχετικά με το πλέον σκοτεινό κομμάτι των πολιτικών συσχετισμών της σύγχρονης ιστορίας μας, που ακούει στο όνομα δημόσια διαχείριση και, φευ!, τη διαπλοκή της με το κεφάλαιο και την ιδιωτική πρωτοβουλία. Είμαστε δηλαδή σίγουροι ποιοι είναι εκείνοι οι παράγοντες που, εκείνοι και μόνο εκείνοι, εμποδίζουν ή αναστέλλουν την όλη διαδικασία; Μπορούμε να διαρρηγνύουμε τα ιμάτιά μας για τις προθέσεις και τις κινήσεις του Τζίγγερ; Για του Νικήτα; Για του Βωβού μήπως; Για του ΣτΕ; Μπορούμε να ξέρουμε πότε εφαρμόζεται πραγματικά ο νόμος και πότε η επίκλησή του απλά λειτουργεί ως βολικό άλλοθι-προϊόν συμφωνίας όλων των εμπλεκομένων (πλην ίσως των "πειραγμένων" που κατέθεσαν την προσφυγή, ίσως λέω, δεν ξέρω κιόλας); Και -εδώ είναι το θέμα- πότε η επίκλησή του γίνεται απλά και μόνο για να δρομολογηθούν εξελίξεις ή να αναπροσαρμοστούν οι όροι της συμφωνίας; Πιστεύω ότι δεν πρέπει να πλανάσθε. Αν ο Τζίγγερ έψαχνε για τη λύση και μόνο -όπως πολύ εύστοχα υπαινίσσεται ο Ολντμπόη- θα την είχε βρει και θα την είχε δρομολογήσει. Δεν είναι δα και κανάς κακομοίρης. Όπως και αν ο Νικήτας ήθελε πραγματική ανάπλαση, θα το είχε δρομολογήσει. Η περιβαλλοντική (και αστική) του ευαισθησία φτάνει μέχρι το δέντρο στο Σύνταγμα (ευχαριστούμε δήμαρχε!). Να πούμε και για το Βωβό;...

Εγώ καλέ μου Ολντμπόη, θα εμμείνω σε παλιότερη θέση μου, ότι όσο αυτή η κουβέντα γίνεται κάτω από το -λιγότερο ή περισσότερο ψύχραιμο- πρίσμα των οπαδικών παρορμήσεων -που, φυσικά, το μόνο που ζητάνε είναι ένα γήπεδο να βλέπουν την ομάδα τους- η κουβέντα αυτή λέω, δεν μπορεί να καταλήξει σε συνολικότερα (και δη ασφαλή και χρήσιμα) συμπεράσματα σχετικά με τα ενδοεπιχειρηματικά και διεπιχιερηματικά μαγειρέματα των εμπλεκομένων. Φαντάζομαι πως αν το αντεπιχείρημά σου είναι ότι είμαι γάβρος και δεν με καίει το ζήτημα, είσαι out και έρχεσαι και πάλι στα λόγια μου. Που ξέρω ότι δεν είναι έτσι βέβαια. :)

 
At 1/22/2009 04:19:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

thumamai ton A.Tsipra,en meso erotisis (gia na min makrugoro,tha to piasete) sxetika me to thema ton koukouloforon,kai apanta kai apnta en meso allon fedron,'ego teleutea kserete,exo apostatheropoihsei to sustima'.
to idio atomo,se erotisi an thelei na ginei to gipedo tou PAO i oxi,apantise 'veveos na ginei,alla na kserei o kurios epixeirimatias,oti to zitima tou emporikou kentrou,den tha tou perasei!'
kai eroto:PERASE SE PSIFOUS TON KOUVELH???uparxei laos pou ton upostirizei?pos/poios einai autos o laos?

 
At 1/22/2009 09:38:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Costinho,

θα μιλήσω πέρα από οπαδικές προτιμήσεις, μα βάση την κοινή λογική.

1. Γεγονός είναι ότι, τα τελευταία 5-6 χρόνια, οπουδήποτε θέλησε να φτιάξει γήπεδο ο ΠΑΟ, εμφανίστηκαν "επιτροπές κατοίκων" ζητώντας να γίνει εκει "μητροπολιτικό πάρκο" και όχι γήπεδο.

Καλώς. Άριστα. Ποιος θα πει όχι σε αυτό; Μόνο που έτσι γεμίσαμε αδερφέ μου πάρκα ... κατά φαντασίαν! Γιατί δεν έγιναν; Τι λείπει; Η θέληση της πολιτείας; Όχι οπωσδήποτε. Το σίγουρο είναι ότι λείπουν ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ για να γίνουν τέτοιας έκτασης αναπλάσεις! Γι' αυτό και, για να γίνουν παρόμοιες αναπλάσεις, απαιτείται να κινηθεί το ενδιαφέρον κεφαλαιούχων. Να υπάρξει δηλαδή ένας συμβιβασμός, που να ικανοποιεί και αυτούς και το δημόσιο συμφέρον (=πάρκο) ώστε να προχωρήσει το πράγμα. Κοινή λογική.

Αυτό το ρόλο κλήθηκε να παίξει το γήπεδο του ΠΑΟ στο πλαίσιο της "Διπλής Ανάπλασης" Λεωφόρου-Βοτανικού, που αλλιώς δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί ΠΟΤΕ.

2. Γεγονός τώρα είναι πως ο νυν ... λασποτσιμεντοσκουπιδότοπος Βοτανικός είναι από κάθε άποψη ο προσφορότερος τόπος για να προχωρήσει ένα τέτοιο σχέδιο ΓΕΝΙΟΤΕΡΗΣ ανάπλασης του πάλαι ποτέ "Ελαιώνα" ΜΕ ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΔΟΡΑΤΟΣ το αθλητικό κέντρο του Παναθηναϊκού.

Χωρίς μια τέτοια αιχμή του δόρατος, ο Βοτανικός θα παραμείνει ΕΣΑΕΙ ο λασποτσιμεντοσκουπιδότοπος που είναι εδώ και 40 χρόνια!

3. Θα μου πεις ότι οι "130" δεν προσέφυγαν κατά του γηπέδου αλλά κατά του βωβομαλ. ΛΑΘΟΣ! Πριν από την τελευταία προσφυγή κατέθεσαν άλλες τρεις (3) συν μια επερώτηση στη βουλή (ο Συριζα) ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ.

Και θα συνεχίσουν να το κάνουν, όπως φάνηκε από την προχτεσινή συνέντευξη του εκπροσώπου του Συριζα κ. Κωνσταντάτου στη novasport-fm, όπου είπε ότι "πρέπει να γίνει νέα σύμβαση μεταξύ Δήμου και ΠΑΟ", και ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι (ακριβώς!) ... κι ενώ ο κ. Ψαριανός έχει δηλώσει πως ο Συριζα είναι εναντίον της κατασκευής γηπέδων "εντός του οικιστικού ιστού"!


Για να μην πολυλογώ, έχω λοιπόν τη βεβαιότητα ότι αν ευοδωθεί ο αγώνας των "130", θα μείνουμε με ένα ακόμα κατά φαντασίαν μητροπολιτικό πάρκο στο Λεκανοπέδιο. Να το χαιρόμαστε...

:-(

 
At 1/22/2009 10:37:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μια τεχνική λεπτομέρεια,η οποία όμως είναι σημαντική.Την έκταση για την ανέγερση του γηπέδου δεν την δωρίζει ο Βωβός.Αυτή προκύπτει από την εισφορά γης του Βωβού,προκειμένου να γίνει οικοδομήσιμη η υπόλοιπη έκτασή του.Επομένως δωρητής είναι το δημόσιο.Καιεπομένως δεν τίθεται θέμα ανάκλησης της δωρεάς.

Σελιτσάνος.

 
At 1/22/2009 10:41:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

μας τα έχετε ψιλοσπάσει με το γήπεδο και το mall και το βωβό και τον κωφάλαλο. Δουλειές δεν έχετε; αργόσχολοι σαν και εμένα είσαστε;

 
At 1/22/2009 11:24:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μια τεχνική λεπτομέρεια,η οποία όμως είναι σημαντική.Την έκταση για την ανέγερση του γηπέδου δεν την δωρίζει ο Βωβός.Αυτή προκύπτει από την εισφορά γης του Βωβού,προκειμένου να γίνει οικοδομήσιμη η υπόλοιπη έκτασή του.Επομένως δωρητής είναι το δημόσιο.Καιεπομένως δεν τίθεται θέμα ανάκλησης της δωρεάς¨...

ΛΑΘΟΣ, μεγάλο τμήμα της έκτασης στην οποία θα γίνει το γήπεδο ανήκε στον ΒΩΒΟ, ο οποίος το ΔΩΡΗΣΕ προκειμένου να χτίσει στο υπόλοιπο δικό του. Η εισφορά του ήταν πολύ μικρότερη!!! και φυσικά τίθεται θέμα ανάκλησης της δωρεάς...

 
At 1/22/2009 12:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Απορρίπτει, επίσης, ως αβάσιμο και τον ισχυρισμό του Δήμου Αθηναίων, ότι σε περίπτωση αναστολής η εταιρεία θα ανατρέψει τη μεταβίβαση του ακινήτου (42 στρέμματα) που του εκχώρησε για την κατασκευή του γηπέδου. Το ΣτΕ επικαλείται τον νόμο 3481/2006 σύμφωνα με τον οποίο η μεταβίβαση αποτελεί οφειλόμενη εισφορά σε γη."


http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=96383868,572220,14876860,22779452


Σελιτσάνος.

 
At 1/22/2009 12:56:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ Σελιτσόνο,

είπες ότι "δεν τίθεται θέμα ανάκλησης της δωρεάς" (έκτασης γης εκ μέρους του Βωβού", αλλά είσαι πάρα πολύ λάθος πληροφορημένος.

Αντιγράφω από άρθρο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ όπως αναδημοσιεύτηκε όχι σε κάποιο παναθηναϊκό μπλογκ αλλά στο μπλογκ της Επιτροπής Πολιτών για τη Διάσωση του Ελαιώνα (elaionas.wordpress.com):


"4. [η απόφαση του ΣτΕ] Απορρίπτει το επιχείρημα του Δήμου Αθηναίων ότι η εταιρεία «Μπάμπης Βωβός Α. Ε.» θα ανακαλέσει την παραχώρηση της γης για τη δημιουργία του γηπέδου. Oπως σημειώνει, η εταιρεία δεν έχει τέτοιο δικαίωμα πριν κριθεί η κύρια προσφυγή (δικάσιμος έχει οριστεί στις αρχές Μαρτίου) και σε αντίθετη περίπτωση θα είναι παράνομη!"

Επομένως αγαπητέ, αντίθετα από αυτά που ισχυρίζεσαι και εσύ και οι ψευταράδες του ΣΥΡΙΖΑ, ο Βωβός ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ όταν θα κριθεί (αρχές Μάρτη) η κύρια προσφυγή!

Δεν φτάνει που μας πρήξατε στις προσφυγές, μας πρήξατε και στην παραπληροφόρηση!

 
At 1/22/2009 01:03:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ναι,αν κριθεί ο νόμος αντισυνταγματικός,τότε ακυρώνεται το όλον πρότζεκτ.Επομένως πάλι δεν τίθεται θέμα δωρεάς ή ανάκλησής της,αφού ουκ αν λάβης παρά του μη έχοντος.

Σελιτσάνος.

 
At 1/22/2009 01:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ Σελιτσάνο,

άρα αγαπητέ παραδέχεσαι ότι μάς δουλεύεις ψιλό γαζί κι εσύ και ο Τσίπρας, όταν λέτε ότι το γήπεδο μπορεί ν' αρχίσει να χτίζεται από τώρα, ότι το ΣτΕ δήθεν άνοιξε το δρόμο για την κατασκευή του αλλά ο ΠΑΟ κωλυσιεργεί για να βάλει πλάτες στο Βωβό!

Γιατί τόσο δούλεμα βρε αδερφέ;

Για τόσο μαλάκες μας έχετε;

Πείτε καθαρά και ξάστερα ότι δεν θέλετε να φτιάξει γήπεδο η Πανάθα.

Έλεος με το δούλεμα και την υποκρισία πια!

 
At 1/22/2009 01:21:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Να συμπληρώσω ότι αν ο Δήμος θέλει στ΄αλήθεια την ανάπλαση και η ΠΑΕ το γήπεδο,τότε,δεδομένης της κατάστασης,θα έπρεπε ήδη να εργάζονται πυρετωδώς για το σχέδιο Β.Γιατί αυτά είναι τα ζητούμενα που καίνε το κόσμο και όχι η οποιαδήποτε επένδυση του οποιουδήποτε επιχειρηματία.Και όχι να στυλώνουν τα πόδια στην ήδη υπάρχουσα κατάσταση.Δεν λέω να μην την παλέψουν.Στο ΣτΕ να την παλέψουν.Αλλά όχι ενοχοποιώντας όποιον έχει διαφορετική άποψη,εκμεταλλευόμενοι τα φίλαθλα αισθήματα των παναθηναϊκών και σπέρνοντας διχόνοια στην αθηναϊκή κοινωνία-ο Δήμος ειδικά,που θά ΄πρεπε να ενώνει κι όχι να διχάζει.
Εσείς δλδ πείθεσθε ότι γήπεδο δεν μπορεί να γίνει αν δεν έχει κι ένα εμπορικό κέντρο δίπλα του;Λυπάμαι αλλά έχω την αίσθηση ότι εκβιάζεται η συναίνεσή μας με την απειλή καθυστερήσεων,που οι ίδιοι θα μπορούσαν να αποφύγουν.

Σελιτσάνος.

 
At 1/22/2009 01:31:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ Σελιτσάνο,

το είπαμε και παραπάνω, όχι άλλο δούλεμα βρε αδερφέ, γκώσαμε.

Όταν (όπως το παραδέχεσαι κι εσύ) το ΣτΕ αφήνει τελείως ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην σου επιτρέψει να φτιάξεις ΟΧΙ Βωβομαλ ΑΛΛΑ ΓΗΠΕΔΟ στην περιοχή, τότε για ποιο "σχέδιο Β" μιλάς;

Να το φτιάξει σε άλλη περιοχή; Μα ποια; ΟΠΟΥ και να επιχείρησε ο ΠΑΟ να φτιάξει γήπεδο τα τελευταία 5 χρόνια, ξεφύτρωσαν "Επιτροπές" και ζήτουσαν Μητροπολιτικά Πάρκα.

Πες λοιπόν απλά ότι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΓΗΠΕΔΟ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ κι άσε το δούλεμα!

 
At 1/22/2009 03:42:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κι εγώ τώρα τι να απαιτήσω;Να δηλώσετε απερίφραστα ότι θέλετε να γίνει το βωβομαλλ οπωσδήποτε τελεία και παύλα;"Γίνεσαι τούρκος διάκο μου την πίστη σου ν΄αλλάξεις;"
Μη σας το χαλάσω.

Σελιτσάνος.

 
At 1/22/2009 04:04:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σελιτσάνο,

εμείς καθαρά, ξεκάθαρα, θέλουμε γήπεδο/αθλητικό κέντρο.

Εσείς δεν λέτε ξεκάθαρα τι θέλετε! Γι' αυτό κι εσείς χρωστάτε μια ξεκάθαρη τοποθέτηση επιτέλους. Δεν το καταλαβαίνεις αυτό;

Κοίταξε, αν τούτη η τελευταία προσφυγή, η κατά του Βωβομαλ, ήταν και η μόνη που είχατε υποβάλλει, θα πήγαινα πάσο, θα δεχόμουν ότι ειλικρινά μόνο το Βωβομάλ σας ενοχλεί. Έλα ντε όμως που
δεν είναι έτσι!

Διότι:

1. Λέτε ότι μόνο το Βωβομαλ σάς πειράζει, αλλά έχετε καταθέσει 3 προσφυγές που στρέφονται κατευθείαν κατά του ίδιου του γηπέδου.

2. Λέτε ότι η απόφαση του ΣτΕ στην πρόσφατη, 4η τον αριθμό, προσφυγή σας δεν επηρεάζει την κατασκευή του γηπέδου, αλλά η ίδια η απόφαση σάς διαψεύδει - εφόσον αφήνει τελείως ανοιχτό το ενδεχόμενο το Μάρτη να ανακαλέσει ο Βωβός την παραχώρηση γης.

κ.λπ., κ.λπ.

Τι ν' απαιτήσεις λοιπόν εσύ από εμένα, όταν εσύ με δουλεύεις ψιλό γαζί;

 
At 1/22/2009 04:04:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σελιτσάνο,

εμείς καθαρά, ξεκάθαρα, θέλουμε γήπεδο/αθλητικό κέντρο.

Εσείς δεν λέτε ξεκάθαρα τι θέλετε! Γι' αυτό κι εσείς χρωστάτε μια ξεκάθαρη τοποθέτηση επιτέλους. Δεν το καταλαβαίνεις αυτό;

Κοίταξε, αν τούτη η τελευταία προσφυγή, η κατά του Βωβομαλ, ήταν και η μόνη που είχατε υποβάλλει, θα πήγαινα πάσο, θα δεχόμουν ότι ειλικρινά μόνο το Βωβομάλ σας ενοχλεί. Έλα ντε όμως που
δεν είναι έτσι!

Διότι:

1. Λέτε ότι μόνο το Βωβομαλ σάς πειράζει, αλλά έχετε καταθέσει 3 προσφυγές που στρέφονται κατευθείαν κατά του ίδιου του γηπέδου.

2. Λέτε ότι η απόφαση του ΣτΕ στην πρόσφατη, 4η τον αριθμό, προσφυγή σας δεν επηρεάζει την κατασκευή του γηπέδου, αλλά η ίδια η απόφαση σάς διαψεύδει - εφόσον αφήνει τελείως ανοιχτό το ενδεχόμενο το Μάρτη να ανακαλέσει ο Βωβός την παραχώρηση γης.

κ.λπ., κ.λπ.

Τι ν' απαιτήσεις λοιπόν εσύ από εμένα, όταν εσύ με δουλεύεις ψιλό γαζί;

 
At 1/22/2009 04:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Και κάτι ακόμα Σελιτσάνο.

Ο νόμος 3841 (όπου και η "διπλή ανάπλαση") ψηφίστηκε από το 2006. Σε αυτόν υπήρχε το άρθρο και η παράγραφος, που όρισε ότι στο ΟΤ 45α (πρώην ΕΤΜΑ) επιτρέπεται να χτιστεί εμπορικό κέντρο με συντελεστή δόμησης διπλάσιο, δλδ 1,6.

ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ φίλε!

Και σε ρωτώ: γιατί το θυμηθήκατε μόλις φέτος, 2 χρονια μετά, και προσφύγατε εναντίον του;

Έχεις καμιά ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ και ΞΕΚΑΘΑΡΗ απάντηση, ή θα συνεχίσεις το δούλεμα;

 
At 1/22/2009 05:56:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σκεφτήκατε ποτέ,μες στην οργή σας,ότιν απευθύνεσθε σε λάθος άνθρωπο;Αυτό το "εσείς" και το "εμείς" μα καταθλίβει.Εγώ,προσωπικά,θέλω ένα γήπεδο ανάλογο μιας μεγάλης ομάδας,σε μια πόλη,που ν΄αξίζει να λέγεται βιώσιμη.
Κι επίσης εγώ προσωπικά δεν κατέφυγα πουθενά.
Τέλος εγώ,προσωπικά,προσπαθώ να συζητήσω κι όχι να διαπληκτιστώ,ούτε να πείσω.Δικαιούμαι κι εγώ της αγωνίας τόσο για την ομάδα,όσο και για την πόλη.
Αν κτάλαβα μου αρνείσθε αυτό το δικαίωμα κρατώντας όλες τις αντιπροσωπείες για σας.

Σελιτσάνος.

 
At 1/22/2009 06:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

o nai,tha gino grafikos.o nai,tha miliso ki ego xrsimopoiontas epiklisi se authenties-authentikes ostoso!giati ego ksero,eno eseis oxi!
kai ksepernontas tis malakies:
MAGES,MAGOPOULA KAI TSAPERDONES.pate mia volta mexri ton eleona,ton votaniko,,ekei guro tespa(simiosi:protimiste podilato,se periptosi pou den exete agoraste ena re upanthropoi pou thelete kai amaksi,kai kales siginonies kai parking ekso ap'to spiti!bike rules!).
ekei loipon,tha deite poso kathusterimenoi einai autoi pou maxontai gia ton istoriko auto topo,tha katalavete oti apo ti stigmi pou kapoioi theloun na kanoun ena tetio ergo,kai akpoioi alloi DEN tous afinoun logo emporikou,ena pragma kanoun:o nai..TA PERNOUN.
giati opos eipe ki o silos parapano,10 xronia akoume gia parka,i panatha paei na aknei DIPLO KALO,kai oi alloi tin trompeta tous..
alla ama exeis diadilosi triti-pempti-savvato prolavaineis na kaneis kamia kali douleia?den prolavaineis...

 
At 1/22/2009 10:29:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ Σελιτσάνο,

ζητώ συγγνώμη για το "εσείς" και για τον λιγάκι άγριο τόνο μου.

Αισθάνομαι όμως ότι με εμπαίζουν όσοι πχ λένε οτι θέλουν το γήπεδο αλλά έχουν ταράξει την υπόθεση στις ενστάσεις κάθε λογής.

Σκέφτηκες την περίπτωση η όλη υπόθεση της διπλής ανάπλασης, που περιλαμβάνει και τη ρημάδα τη Λεωφόρο (τίγκα στο καυσαέριο) - και που μπορεί να λειτουργήσει σαν αφετηρία για μια γενικότερη ανάπλαση ολόκληρου του Ελαιώνα! -,
σκέφτηκες λοιπόν την περίπτωση αυτή η υπόθεση να πνιγεί όχι τόσο από τα γαμωτσιμέντα του Βωβομάλ αλλά από τις απανωτές προσφυγές με κάθε αφορμή κι αιτία;

Και να μείνουμε έτσι για ακόμα 40 χρόνια μέ τον Ελαιώνα λασποτσιμεντοσκουπιδότοπο;

 
At 1/23/2009 02:04:00 π.μ., Blogger fpboy said...

Ο Σύριζα κάνει πλάκα σε όλη την Αθήνα !
Εγώ ψηφοφόρος του είμαι,
αλλά τώρα ξεπέρασε κάθε όριο.
Βγάζει αφίσες ''ναι στο γήπεδο όχι στο εμπορικό'', ενώ ξέρει πως γήπεδο και εμπορικό είναι στον ίδιο νόμο.
Βάζει τα κομματόσκυλά του να κάνουν προσφυγή και μετά λέει
''δεν έχουμε σχέση''.
Λέει μπούρδες για κορμοράνους, πάρκα πολλών στρεμμάτων,
ε,δεν πάει άλλο με αυτούς τους τύπους.
Απλά, δεν πάει άλλο.

υ.γ - Σελιτσάνο έχεις περάσει ποτέ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ απο την περιοχή ?
Και επειδη η λογική απάντηση είναι ΟΧΙ , πήγαινε μια βόλτα ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΠΙΜΕΝΩ και μετά θα παρακαλάς να γίνει το Mall και θα γελάς με φαμφάρες τύπου ''διάσωση του Ελαιώνα''.
Πίστεψε με....

 
At 1/23/2009 12:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

...Το γήπεδο δεν το προωθούν ο Δήμος και η ΠΑΕ επειδή το είχαν παγώσει για να μην κάνουν κακό στον Βωβό και τώρα πια -που το κακό στον Βωβό έγινε- επειδή φοβούνται ότι θα το σταματήσει ο Βωβός και δεν κάνει να φανεί ότι σταματά το έργο ο Βωβός, αφού αφενός εχθρός μας δεν είναι αυτός αλλά οι άλλοι και αφετέρου η όποια προσπάθεια του Βωβού να το σταματήσει ακόμη κι αν δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί νομικά μπορεί πάντως να αντιμετωπιστεί οικονομικά, αρκεί να μπει το χεράκι στην τσέπη.
(Αυτά έγραψε ο Ο.Β. που είναι βάζελος)

Μερικοί εδώ μέσα όμως δεν θέλουν να το καταλάβουν και επιδεικνύουν φανατισμό και ωχαδελφισμό, διότι τι άλλο μπορεί να είναι αυτό που γράφεται π.χ "Και να μείνουμε έτσι για ακόμα 40 χρόνια μέ τον Ελαιώνα λασποτσιμεντοσκουπιδότοπο;"
Αν γίνει τσιμέντο, αγαπητέ μου φίλε, τσιμέντο θα μείνει για πάντα. Κάποιους όμως δυστυχώς δεν τους νοιάζει, όπως π.χ. δεν τους νοιάζει πού παρκάρουν το Ι.Χ τους, πού αφοδεύει το τετραποδό τους, που πετάνε τα σκουπίδια τους ή γενικά το αν ενοχλούν με την συμπεριφορά τους τούς συνανθρώπους τους.
Θέλετε αγαπητοί μου να χτιστεί το γήπεδο ανεξαρτήτως νομιμότητας-βωβού και λοιπά, με γειά σας και χαρά σας, άποψή σας, όχι όμως να μας λέτε ότι έχετε εσείς το δίκιο και οι άλλοι το άδικο και τ' ανάθεμα "και κερατάς και δαρμένος δηλαδή", αμάν πιά έλεος!!!
(αυτά τα γράφω εγώ που είμαι συν τοις άλλοις και γαύρος)

 
At 1/23/2009 05:44:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Jojo,

υπάρχουν ΔΥΟ τρόποι για πνιγεί ο Ελαιώνας (και μαζί του και η πνιγμένη και στο τσιμέντο και στα καυσαέρια Αλεξάνδρας, που πολλοί την ... ξεχνούν εσχάτως).

Ο ένας είναι να πνιγεί στις "βωβοπόλεις".

Αλλά υπάρχει κι άλλος ένας.

Ο άλλος λοιπόν τρόπος είναι να πνιγεί από μια βιομηχανία προσφυγών με κάθε αφορμή ή πρόσχημα και με αποτέλεσμα να αποσυρθεί για άλλα 40 χρόνια το όποιο ενδιαφέρον επένδυσης σε μια παρέμβαση στην περιοχή.

...

(το ότι είσαι γαύρος μού είναι αδιάφορο, προτιμάω τις σαρδέλες)

 
At 1/23/2009 07:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ο μας τα π...ξε 130 είπε μεταξύ των πολλών άλλων

Ο ένας είναι να πνιγεί στις "βωβοπόλεις".
Τέτοια πόλη μάλλον σου αρμόζει, συνέχισε ...

"το ότι είσαι γαύρος μού είναι αδιάφορο, προτιμάω τις σαρδέλες"

ωμή να την τρως την σαρδέλα, λένε σε κάνει έξυπνο!!!

διάβασε χωρίς τα πράσινα γυαλιά σου τα παρακάτω, σκέψου! και πες τα μας πάλι από την αρχή

http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=428613

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=19.01.2009,id=14799564

 
At 1/23/2009 08:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Γιογιό,

βάστα λοιπόν το Βοτανικό λασποτσιμεντοσκουπιδότοπο όπως είναι εδώ και 40 χρόνια.

(φαίνεται ότι μασάς σε ό,τι "λένε")

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home