Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007

Χύνω

Προκλήθηκα στα σχόλια του προηγούμενου ποστ να γράψω κάτι σχετικά με μια συγκεκριμένη ανθρώπινη κραυγή. Ας κάνω ένα ακόμη μεγάλο λάθος κι ας υποκύψω· μισή ντροπή δική μου κι η άλλη μισή καβάντζα.
Κλειδί ίσως στην ερμηνεία της κραυγής «χύνω» είναι ότι, εν αντιθέσει με το πέρας της συνουσίας, σπανίως ακούγεται με το πέρας του αυνανισμού: ο αυνάνας δεν νιώθει την ανάγκη να θριαμβολογήσει. Η αυτοϊκανοποίηση και ο αυτοθαυμασμός τυγχάνουν έννοιες αλληλοαναιρούμενες.
Ήτοι το «χύνω» είναι ρήμα δηλωτικό επιτεύγματος και δη επιτεύγματος σπουδαίου και τελείου, επιτεύγματος που δεν αρκεί να φανερωθεί ως ύλη αλλά πρέπει ταυτόχρονα να σημανθεί και με λόγο. Υπό αυτήν την έννοια το «χύνω» δεν περιττολογεί ούτε ταυτολογεί, όπως ακριβώς δεν περιττολογεί ούτε ταυτολογεί η μόνη άλλη αντιστοίχου φωτός και εκστάσεως κραυγή που μπορεί να βγει από ανθρώπινο στόμα, η κραυγή «γκολ».
Αυτό γίνεται ακόμη πιο ξεκάθαρο αν προσπαθήσουμε να συγκρίνουμε το ρήμα «χύνω» με ρήματα άλλων σωματικών λειτουργιών σημαντικά. Πόσο γελοίο θα φαινόταν δηλαδή να αναφωνούσαμε (και μάλιστα στεντορεία τη φωνή) «χέζω» ή «κατουράω»; Γελοίο κι αντιαισθητικό μαζί. Το πολύ πολύ να αφήσουμε αναστεναγμό βαθύ αν έχουμε κρατηθεί παρά τη θέλησή μας για πολλή ώρα.
Ωστόσο, αφοδεύοντας ή ουρώντας, απλά αδειάζουμε φαϊ και υγρά, απλά βοηθάμε τη δική μας μηχανή να συνεχίσει να δουλεύει.
Εκσπερματώνοντας, δεν εκκρίνουμε ούτε φαγητό ούτε νερό, αλλά επιθυμία, καύλα, αγάπη, έρωτα (κάτι απ' όλα ή και όλα μαζί), φτάνοντας στο ποθητό σημείο κορύφωσης όλο μας το είναι έχει μετατραπεί σε γενετικό υλικό, σε υλικό που πρέπει πάση θυσία να βγει από μέσα μας και η έξοδός του δεν είναι απλά λειτουργική, δεν είναι γραφειοκρατική, αλλά έχει σχεδιαστεί ως εξόχως απολαυστική, ως ο κυριολεκτικός ορισμός της ηδονής, αφού με αυτόν τον τρόπο σχεδιαστήκαμε, καθώς αποφασίσθηκε πως το ανθρώπινο παραμύθι μπορεί να διαιωνισθεί μόνο αν συνδεθεί αναπόδραστα με την ηδονική λάμψη, ώστε να απεξαρτηθεί σε έναν ικανό βαθμό από την ελεύθερη ανθρώπινη βούληση και τον συνακόλουθο σκεπτικισμό της.
Φωνάζοντας «χύνω», διαλαλώ πως έφτασα εκεί που πρέπει, πως ρίχνω τον καρπό μου, χωρίς να έχει την παραμικρή σημασία το πού ακριβώς τον ρίχνω, καθώς η διαδικασία, η εντολή που με έχει οδηγήσει στο να φτάσω ως εδώ είναι η ίδια.
Χύνω, δηλαδή εκείνες τις στιγμές δεν είμαι πια εγώ, είμαι εγώ ως σκυταλοδρόμος, είμαι εγώ που βγαίνω από μένα και προσφέρω κάτι από μένα για να γεννηθεί κάτι έξω από μένα.
Σωματοποίησα την επιθυμία μου,
ο οργανισμός μου πήρε ένα όραμα και το μετέτρεψε σε σπέρμα,
δεν χύνω πορτοκαλάδα, δεν χύνω καφέ,
χύνω ζωή,
ζωή μεταφέρω και ζωή σκορπώ,
χύνω, για την ακρίβεια, μια πιθανότητα ζωής,
όπως ακριβώς είμαι κι εγώ μια πιθανότητα ζωής που πραγματοποιήθηκε,
τίποτα παραπάνω από μια τυχαία πιθανότητα ανάμεσα σε μυριάδες άλλες,
ήρθα κατά τύχη, ζω κατά τύχη, χύνω κατ' ανάγκη,
μια ανάγκη που με καίει και με φωτίζει,
μια ανάγκη που με σβήνει καθώς σβήνει
και ίσως γι' αυτό οι ποιητικότερες φύσεις να διεκδικούν την ώρα που σβήνεις κάτι περισσότερο από σένα, ίσως γι΄αυτό να διεκδικούν να ακούσουν όχι ρήματα ανάγκης αλλά ονόματα επιλογής, έτσι ώστε να πιστέψουν ότι εκείνη την ώρα δεν χύνεις αλλά γράφεις, γράφεις το όνομά τους πάνω στο γυμνό κορμί τους.

34 Comments:

At 3/07/2007 07:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

καλησπέρα 07/03/2007

 
At 3/07/2007 07:51:00 μ.μ., Blogger Sniper said...

Το "χύνειν" είναι μία οργανική λειτουργία που συντελείται με έναν, δύο, κάμποσους αλλά λίγους σχετικά συντρόφους (συνχύνοντες και συνχυνόμενους), έτσι ώστε να διασφαλιστεί η συμμετοχικότητα μέσω της στεντόρειας φωνής και να δωθεί το έναυσμα και σε άλλους να ακολουθήσουν (φαινόμενο transference). Άρα είναι τεράστια η σημασία στην κραυγή, η οποία το καθιστά συμμετοχικό.

Τι γίνεται όμως στην περίπτωση όπου η φωνή του αρχικώς χύνοντος ΔΕΝ ακούγεται? Αποστερεί τη συμμετοχικότητα των υπολοίπων? Δεν υφίστανται φαινόμενα transference?

Πρόσφατα επιστημονικά ευρήματα καταδεικνύουν το ακριβώς αντίθετο. Με βάση το πείραμα του δρος. ΠΑΠ, σε δείγμα 33,000 πειραματοζώων εθελοντών απεδείχθη ότι το μη ακουγόμενο (λόγω της περιρρεούσης ατμόσφαιρας και χλαπαταγής) "χύνειν" βούβανε μεν τους συμμετέχοντες ευρισκόμενους εν τω τόπω πραγματώσεως του πειράματος καθιστώντας τους απλά "συνχυνόμενους" ΚΑΙ ταυτοχρόνως οδήγησε σε κραυγαλέο "χύνειν" ανθρώπους ανά άπασα την επικράτεια (φαινόμενο transference), καθιστώντας τους "συνχύνοντες".

 
At 3/07/2007 07:55:00 μ.μ., Anonymous arpedonaptis said...

καλησπέρα 07/03/2007

 
At 3/07/2007 08:12:00 μ.μ., Blogger heba said...

..και ίσως γι' αυτό οι ποιητικότερες φύσεις να διεκδικούν την ώρα που σβήνεις κάτι περισσότερο από σένα, ίσως γι΄αυτό να διεκδικούν να ακούσουν όχι ρήματα ανάγκης αλλά ονόματα επιλογής, έτσι ώστε να πιστέψουν ότι εκείνη την ώρα δεν χύνεις αλλά γράφεις, γράφεις το όνομά τους πάνω στο γυμνό κορμί τους. ..
ποιητικότατο και ονειρικό..

 
At 3/07/2007 08:26:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τα σέβη μου...μεγάλε
Never said never

 
At 3/07/2007 08:35:00 μ.μ., Anonymous Θείος said...

Πιστεύω ότι η χρήση λόγου τη στιγμή μίας κορυφαίως ά λ ο γ η ς στιγμής αποτελεί αφύσικο αυτοπεριορισμό και μείωση του βιώματος.

Οπότε πιστεύω ότι η χρήση του λόγου γίνεται, για λόγους απόλαυσης, βέβαια, νοούμενης όμως ως εξής:
-μαζοχισμός / ψυχαναγκασμός / αυτοπεριορισμός (ό,τι περιέγραψα πριν, αλλά θετικώς ορώμενο).
- ταπείνωση / υποταγή της καρτερικής-λατρεύουσας γυναίκας από τον διαφθορέα-διάβολο άνδρα, στο βαθμό που το "χύνω" θεωρείται βωμολοχία (=βία).
-στο βαθμό που ισχύει το ανωτέρω: αήθεια & ενηλικίωση από την "πόρνη" γυναίκα. Νομίζω ότι μόνον ως βωμολοχία στέκει στις γυναίκες. Οι γυναίκες, ως γνωστόν, δε χύνουν :) {δηλ ο οργασμός τους δεν ειναι αυτόματα και αποκλειστικά συνδεδεμένος με έκκριση υγρών}
-Υπάρχουν και άλλα λόγια όπως "Ναι", "Όχι", , "Βίκη,Νίκο κλπ", για τα οποία προφανώς δεν ισχύουν τα περί βωμολοχίας, αλλά είναι δυνητική πηγή ατέλειωτων παρεξηγήσεων.

Αν και πραγματικά πιστεύω τα όσα έγραψα, και περιφρονώ ως ηλιθίους όσους αναφωνούν "χύνω" [όπως άλλωστε τους περισσότερους συνανθρώπους μου :)], τελικά το κάνω και εγώ συχνά, για λόγους μαζοχιστικούς, αλλά και φαντασιωσικού ξεσυνερισμού: μπορώ κι εγώ να το κάνω, βρωμόζωα! :) :)

ΥΓ: Καλή απάντηση στην εν θέματι κραυγή, θα ήταν "κι εγώ, αλλά δεν το κάνω θέμα".

 
At 3/07/2007 08:57:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"...χύνω για την ακρίβεια μια πιθανότητα ζωής,
όπως ακριβώς είμαι κι εγώ μια πιθανότητα ζωής που πραγματοποιήθηκε,
τίποτα παραπάνω από μια τυχαία πιθανότητα ανάμεσα σε μυριάδες άλλες..."
Πρακτικά δηλαδή εσύ είσαι το ταχύτερο σπερματοζωάριο του μπαμπά σου.
Φαντάσου πως θα ήταν τα υπόλοιπα 999.999 σπερματοζωάρια.
Δε τα πας και άσχημα ως το ταχύτερο σπερματοζωάριο του πατρός σου.
Λες να είχε να κάνει με τις τροφές ή το λιγότερο stress ;
Υποθέσεις κάνω.
gs

 
At 3/07/2007 10:28:00 μ.μ., Anonymous squarelogic said...

πετυχημενη η ασκησις!
αφου μπορεις να γραψεις τοσο καλη Εκθεση με τετοιο θεμα,δε θαμπαινα ποτε σε διαγωνισμο απεναντι σου!

"...χύνω για την ακρίβεια μια πιθανότητα ζωής,
όπως ακριβώς είμαι κι εγώ μια πιθανότητα ζωής που πραγματοποιήθηκε,
τίποτα παραπάνω από μια τυχαία πιθανότητα ανάμεσα σε μυριάδες άλλες..." ακριβες και εξαιρετικο!

οπως και το σκωπτικο του sniper

θειε,μπορειτε ακομα?-pppppp

 
At 3/07/2007 10:32:00 μ.μ., Blogger Sraosha said...

Νομίζω ότι μόνον ως βωμολοχία στέκει στις γυναίκες. Οι γυναίκες, ως γνωστόν, δε χύνουν :)

Μωρέ, τι λέτε τώρα... άκου κει δε χύνουν.

Και χύνουν και το δηλώνουν.

Με το μπαρδόν κιόλας.

 
At 3/07/2007 10:55:00 μ.μ., Blogger Marilina said...

ίσως ενίοτε να ειναι και κραυγή πορειδοποίησης =Ρ

θα συμφωνήσω και με τον προλαλήσαντα βεβαίως βεβαίως.

 
At 3/07/2007 10:57:00 μ.μ., Blogger Marilina said...

κι επίσης, αναφορικά με τις βωμολοχίες... μάλλον πρόκειται τελικά για μυθάρα που δεν ξέρω πότε και ποιος τη διέδωσε.

 
At 3/07/2007 11:00:00 μ.μ., Anonymous ε said...

θειε τι ειναι αυτα που λετε.

sraosha τι ωραια που τα ειπατε.

φυσικα χυνουν και παραχυνουν

 
At 3/07/2007 11:22:00 μ.μ., Anonymous Θείος said...

Έγραψα:{δηλ ο οργασμός τους δεν ειναι αυτόματα και αποκλειστικά συνδεδεμένος με έκκριση υγρών}
Και δη, γεννετήσιων και όχι λιπαντικών.
Δηλαδή, δεν εκσπερματώνουν. Το χύνω προέρχεται εννοιολογικώς εκ του εκσπερματώνω. Όχι εκ του έχω οργασμό / οργάζω.
Εξ ου και η -συχνότατα καλοδεχούμενη- χυδαιότης (φτήνια, δηλαδή) του "χύνω".

ΥΓ: Αν και μεσήλιξ πια, ουδέποτε θα παύσω να οργάζω, άρα και να χύνω, ως άνδρας :)

 
At 3/07/2007 11:51:00 μ.μ., Blogger adaeus said...

Χύστε, άνδρες και γυναίκες (εκσπερματώνοντας ή μη) γιατί χανόμαστε...
Σπείρετε σπέρμα πιθανότητας
προς περιορισμό της υπογεννητικότητας.

 
At 3/07/2007 11:55:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Tι έγινε παιδιά; Στεγνώσαμε και "χύνουμε"; Ζήτω ο πνευματικός αυνανισμός! Σιγά μην αναζητήσουμε το πολιτικώς ορθόν και στην καύλα. Έλεος...

 
At 3/08/2007 01:23:00 π.μ., Blogger Σπιτόγατος said...

Θα συμφωνήσω με τη Μαριλίνα ότι η κραυγή "χύνω" κατά την κορύφωση της ερωτικής πράξεως είναι κραυγή προειδοποιητική. Άλλωστε το ποθούμενο στις συνευρέσεις δύο ατόμων είναι να τελειώσουν μαζί. Το ιδανικό στο σεξ είναι η ταυτόχρονη κορύφωση των δύο ερωτικών συντρόφων. Γι' αυτό το λόγο, κατά την εκσπερμάτιση σε αυνανισμό, ο αυνανιζόμενος δε βρίσκεται στην ανάγκη να προειδοποιήσει κανένα και έτσι δε φωνάζει τίποτα. Απλά χύνει αθόρυβα...

 
At 3/08/2007 03:02:00 π.μ., Blogger Good As You said...

"Το ιδανικό στο σεξ είναι η ταυτόχρονη κορύφωση των δύο ερωτικών συντρόφων"... Σωστό, εξάλλου όπως έχει πει και ο Τίτος Πατρίκιος (νομίζω): Η δημοκρατικότερη στιγμή είναι ο αμοιβαίος οργασμός.

 
At 3/08/2007 03:10:00 π.μ., Blogger Helix Nebulae said...

Αν και δεν είμαι τόσο μεγάλος σε ηλικία όσο ο θείος, νομίζω ότι παλαιότερα αντί για "χύνω" έλεγαν "αααρρργκχχχ" ή κάπως έτσι (η ορθογραφία διαφέρει ανάλογα με το φύλλο, τη στάση και την περίσταση). Είχαν και πιο πολλές τρίχες τότε, πράγμα που ενέτεινε την ηδονή (αλλά και τη σύγχυση) μεταξύ των συμμετεχόντων στην ερωτική πράξη.

 
At 3/08/2007 09:41:00 π.μ., Anonymous το χύσιμο στην ώρα του said...

ΧΥΝΩΩΩΩΩΩ χωρίς να σβήνω. η ώρα είναι είκοσι πέντε παρά τέταρτο και τρία δευτερόλεπτα. ΧΥΝΩΩΩΩΩ, μα σβήνω;;; η ώρα είναι είκοσι έξι και τρία τέταρτα και ογδόντα δευτερόλεπτα.

η απόκρυψη του οργασμού είναι μία προσπάθεια που τον παρουσιάζει σαν κάτι φυσικό, η αποκάλυψή του τον παρουσιάζει σαν κάτι το υπερφυσικό, στην ουσία όπως πάντα υποβαθμίζουμε το χρόνο. μάλλον, το απόγειο του οργασμού είναι να τον επιθυμούμε συνεχώς επειδή δεν επικυρώνονται οι σχέσεις (πάσης φύσεως), ο όφις στην πραγματικότητα παρέδωσε μισό μήλο και στους δύο και δεν αδίκησε κανέναν.

και τώρα να κάνουμε και καμία δουλειά...

 
At 3/08/2007 12:51:00 μ.μ., Blogger Silvia Okaliova said...

Συγκινήθηκα αυτή τη φορά εγώ, με την κορύφωση του ποστ.

 
At 3/08/2007 01:45:00 μ.μ., Anonymous Garine said...

Για την οικονομία των σχολίων, αν και νομίζω ότι δεν είναι αυτό το ζητούμενο, συμφωνώ απόλυτα με το πρώτο σχόλιο του Θείου (το δεύτερο είναι απλώς επεξήγηση). Ποτέ μία λέξη, όποια και εάν είναι αυτή, δεν μπορεί να αποδώσει την τελετουργική μέθεξη, που συμβαίνει τη στιγμή της ένωσης, και της κορύφωσης.

 
At 3/08/2007 01:48:00 μ.μ., Blogger renton said...

Περιμένω εναγωνίας το λεξικό του oldboy. Το λήμμα "χύνω" ήταν άκρως επιτυχημένο.

 
At 3/08/2007 04:45:00 μ.μ., Blogger ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ said...

Τα πράγματα πλέον είναι σοβαρά...Στο ένα blog μας γράφεις για κορίτσια, σε αυτό πηγαίνεις απο όπλα μαζικής καταστροφής σε πίπες και γλειφομούνια, μετά μας αναλύεις την διαδικασία εκσπερμάτυσης...Λοιπόν έχουμε και λέμε...

1)Μάλλον απέχεις αισθητά απο τον όρο εθνικόφρων, δεν θα έδινες την ζωή για την πατρίδα και ονειρεύεσαι την μέρα που ο πόλεμος θα μετατραπεί ΠΛΗΡΩΣ απο μάχη σώμα με σώμα, σε παγκόσμια παρτούζα με όπλα μαζικής σεξουαλικής ικανοποίησης. ΦΕΥΓΑΤΟ, δεν λέω, αλλά να το κοιτάξεις.
2)Προφανέστατα παίρνεις πολλά και εκλεκτά ναρκωτικά, τα οποία οφείλεις να μοιράζεσαι με φίλους. Μάλλον πρόκειται για cocktail δικής σου έμπνευσης και απαιτώ κοινοποίηση της συνταγής.
3) Εάν χύνοντας αισθάνεσαι σκυταλοδρόμος, δέχομαι να είμαι αυτός που δίνει ή παίρνει την σκυτάλη-με την προϋπόθεση οτι το κουλουάρ είναι πρώτης διαλογής. Σε παρτούζες πάντα γνωρίζεις κόσμο, ενίοτε κλείνεις και επικερδείς συμφωνίες (κάτι σαν την πίπα της ειρήνης).
4) Μαζί με μένα φαντάζομαι οτι σε καμαρώνουν η Ρίτσα στον 4ο, η γιαγιάκα του 3ου που νιώθει ξαναμμένη, ο περιπτεράς, ο μανάβης και ο θυρωρός. ΑΞΙΟΣ.

 
At 3/08/2007 04:56:00 μ.μ., Blogger ghteytria said...

Είναι απίστευτο κείμενο. Εξαιρετικά ευφυές και εμπνευσμένο. Δεν είναι η πρώτη φορά που γράφεις έτσι Old Boy, φυσικά. Αλλά αυτό το κείμενο είναι από τα καλύτερά σου. Συναρπαστική ανάλυση. Γραφή με duente! Συγχαρητήρια!

 
At 3/08/2007 05:50:00 μ.μ., Blogger Olyf said...

αυτο το ποστ είναι μιά πιθανότητα ακροβασίας μεταξύ γκουσκουνη ζίσκιντ και αγιου αυγουστίνου δια χειρός Old-boy
H πώς αλλιώς θά το τραγουδάγαμε;
"χύνω το μυαλό μου στο πηγαδι να γενεί νερό να ξεδιψάσεις"
Αναγραμματίζοντάς με για την απογευματινή σου χάρη όλδιον, με το χαμόγελο τίς τζοκόντας :)

φλού

 
At 3/08/2007 06:41:00 μ.μ., Blogger GASIREU said...

αναδείξατε το ποιητικό της λέξης (πέρα από την κραυγή) ως τη μια ανάλυση. δεν ξεχνούμε την χρήση της λέξης ως δηλωτικό της απειλής, της κυριαρχίας ή της έντονης κτητικότητας ακόμα και της προτροπής σε παράδοση. έτσι δηλώνεται ξεκάθαρα το παραπέρα, για να συμφωνήσω, το τελειωτικό, με την έννοια ότι εκεί θα οριστικοποιηθεί η πράξη. πάνω στο γυμνό κορμί εγγράφεται η επιθυμητή αποκλειστικότητα και η κυριαρχία, παράγοντες συμπλέοντες με τη φύση της πράξης.

 
At 3/08/2007 09:00:00 μ.μ., Blogger amy_blamey said...

See the microcosm
In macrovision
Our bodies moving
With pure precision
One universal
Celebration
One evolution
One creation

"Macrovision" by Depeche Mode

 
At 3/08/2007 10:47:00 μ.μ., Blogger Lost said...

respect, old boy.

 
At 3/11/2007 02:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η διαπιστωση οτι η κραυγη "ΧΥΝΩ" δεν σνοδευει τον αυνανισμο στις μερες μας διοτι οι ανθρωποι μαλακιζονται κατα μονας ειναι μια ακομα αποδειξη της απεραντης μοναξιας του ανθρωπου του 2000. Σε αντιδιαστολη παραπεμπω στους ναους ΡΟΖΙΚΛΑΙΡ της Ομονοιας και ΦΩΣ της Τρουμπας δεκαετιας του 50 οπου οι αυνανιζομενοι μυστες του εξωστη με την στεντορεια κραυγη "ΠΛΑΤΕΙΑ ΧΥΝΩ" καθιστουσαν τους παντες κοινωνους στη μεθεξη της καυλας την ωρα που η πρωταγωνιστρια εβγαζε και τη δευτερη ναϋλον μαζι με τη ζαρτιερα.

 
At 3/12/2007 07:38:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«ΠΛΑΤΕΙΑ ΧΥΝΩ» :))))))

 
At 3/20/2007 10:56:00 μ.μ., Anonymous zelig said...

το κατευχαριστήθηκα το κείμενο!
Η συζήτηση έκλεισε (;) θριαμβευτικά .. από την πλατεία!

 
At 9/03/2010 09:07:00 π.μ., Blogger anywhere_Smile said...

This set of unspoken pandora jewerly rules went unchallenged it's not pandora bead and this extra weight, almost magically, pandora charms bracelets everything changed.Brings about acne could Pandora beads find out how traditions evolve, they simply do. To discount pandora the creative mind, images of a wizened pandora sale old wizard sitting atop a stone tower towards discount pandora charms the top of by far the largest mountain pop into your head. He sits Pandora beads 2010 in his white robe stroking his long a few facial beard pandora beads charms coupled with surveys the earth's weddings to be which buy pandora charm has a look of greatly consternation.

 
At 6/30/2013 08:36:00 μ.μ., Blogger Dimitris Belbas said...

Εξαιρετικό...

 
At 3/18/2016 11:05:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πρώτον,στην Ιαπωνία υπήρχε επί πολλά έτη (ενδεχομένως υφίσταται ακόμη) βιομηχανία κατασκευής οχημάτων και παιδικών παιγνίων με την επωνυμίαν "HINO" (προφέρεται "χύνω").

Δεύτερον,η λέξις "σύγχυσις" μήπως υποδηλώνει και την πράξιν τού συνχύνειν;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home