Πέμπτη, Ιουλίου 27, 2006

Αναβολή στην Αναβολή

Η πιθανή μη ανανέωση του μπλογκ για τις επόμενες μέρες δεν θα σημαίνει ότι έχω πεθάνει. Την κάνω για λίγο και θα φροντίσω να αλυσοδεθώ στο κατάρτι, ώστε να μην με παρασύρει το καψουροτράγουδο των σειρήνων της γραφής, το οποίο ούτως ή άλλως ηχούσε λίγο παράφωνα στ' αυτιά μου εσχάτως.
For the record, είμαι κατά του πολέμου, είμαι κατά του πολέμου, είμαι κατά του πολέμου.
Πόλεμε κακέ - πόλεμε κακέ - πόλεμε κακέ.
Κακέ πόλεμε.
Ανήκω εις την Δύσιν όμως και πάω διακοπές. Γι' αυτό είναι οι φίλοι άλλωστε - για να σε φιλοξενούν. Εγώ τουλάχιστον με αυτό το κριτήριο τους κάνω φίλους. Σας συνιστώ να ακολουθείτε παρόμοια κριτήρια στη ζωή σας. Σας συνιστώ επίσης να μην πάτε διακοπές εκεί που πήγε ο Λέσλι Νίλσεν στο «Νaked Gun», εκτός κι αν είστε «εμπειριών συλλέκτης» σαν τον Νotis.
Στις διακοπές μου θα προβληματισθώ ΚΑΙ για την Χεζμπολάχ ΚΑΙ για την Χαμάς ΚΑΙ για το Ισραήλ. Επίσης και για την Αφρική που ΔΕΝ την ξεχνώ αυτές τις ώρες.
Θα προβληματισθώ αλλά θα κολυμπήσω, γιατί είμαι μπλόγκερ του γλεντιού και δεν υπολογίζω, έτσι τον βρίσκω τον καιρό, έτσι τον αρμενίζω, γιατί θέλω τα ώπα μου, θέλω τις τρέλες μου, θέλω τις τσάρκες μου με γιώτα χι, θέλω τις μάσες μου, θέλω τις φούμες μου, θέλω τις ξάπλες μου στην εξοχή, σόου ντάι γιου μιντλίστερν σάκερς, άι'μ στιλ -στιλ- ποστπόουνιγκ μάι φάκιν ντεθ, κόουζ άι'μ γκρικ, άι'μ γούστερνερ, άι'μ ε γκρίνερ, άι'μ ε λάβερ εντ άι'μ ε σίνερ, άι πλέι μάι μιούζικ ιν δε σαν, σαν δεν ντρέπομαι, ψέμματα λέω, άμουσος είμαι, αλλά μη τενά - μη τενά - μη τεναχωριέται.

30 Comments:

At 7/27/2006 06:52:00 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα said...

Εγώ πάντως είμαι υπέρ του όλντ μπόι, είμαι υπέρ του όλντ μπόι,είμαι υπέρ του όλντ μπόι.

Όλντ μπόι καλέ - όλντ μπόι καλέ- όλντ μπόι καλέ.
Καλέ όλντ μπόι.

Να βουτήξεις στο γαλάζιο, να γλεντήσεις με τη ψυχούλα σου και να μη τενά - μη τενά - μη τεναχωριέσαι...

Να χαλαρώσεις, ε;

 
At 7/27/2006 06:52:00 μ.μ., Blogger heba said...

Δεν τεναχωριέται κανείς.;)

 
At 7/27/2006 06:58:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Ηeba, αντί να φτιάχνεις βαλίτσες, κάθεσαι και κάνεις σχόλια. Ντροπή.

 
At 7/27/2006 07:00:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Kαπετάνισσα, κι εγώ υπέρ του είμαι (εκτός από τις φορές που είμαι εναντίον του).
Να 'σαι καλά.

 
At 7/27/2006 08:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τώρα, μπορώ να φύγω κι εγώ...

 
At 7/27/2006 08:31:00 μ.μ., Blogger kamenidis said...

" [...] Κρίμα το ολντμπόι σου καλέ,
άντρας δυο μέτρα, με λίγα χρέη,
να ζητιανεύεις χολιντέι... "

(Immortal Μαρινέλλα)

Άντε καλά μπάνια ρε τρελόπαιδο!!!

 
At 7/27/2006 08:40:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

καλές διακοπές

 
At 7/27/2006 08:44:00 μ.μ., Blogger holidays in the sun said...

κι εχουμε φτασει να νιωθουμε μια "ενοχη"-οχι πως χανουμε και το κεφι μας,αλλα ενα τσιμπημα σε καποια φαση το νιωθουμε-που εμεις ειμαστε καλα και θα παμε και διακοπες,ενω αλλου ο κοσμος σκοτωνεται..παλι καλα..

φυσικα το κριτηριο των φιλων ειναι τα εξοχικα...παντα ετσι πορευομενη κατα το λαμπρο σου παραδειγμα εχω εξασφαλισει 7!

αντε καλες διακοπες....

 
At 7/27/2006 10:32:00 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

Καλή διακοπή :)

 
At 7/27/2006 10:36:00 μ.μ., Blogger οι σκιές μιλάν said...

25, kata meso oro, Old Boy-ologoi tha akolouthisoun ton blogger stis therines tou diakopes. Tha postaroun comment gia to pleksimo twn kobwn me tous opoious o einai demenos sto katarti, enw se epomeno stadio tha sxoliastei to kolumvitko tou stul stin iremi kalokairini thalassa se eutheia adithesi me to trikumismeno pelagos tis NEAS Meshs Anatolhs. Ta kalokairina asmata tou, tha vgoun se 90ara pou tha sikwsei sto blog tou o Mac.

Kales diakopes, Dae-su Oh, kai kali ksekourash!!!

 
At 7/28/2006 10:13:00 π.μ., Blogger Lex_Luthor06 said...

Όχι ρε γμτ.
Πάνω που είχα αρχίσει να εθίζομαι στα γραπτά σου.

Σκέφτηκα να σχολιάσω παραφράζοντας κάποιο σουξέ της Ζωζω Σαπουτζάκη για να είμαι εντός κλίματος αλλά ο φραπές δεν επέδρασε σωστά με τα βαρβιτουρικά και μπλόκαρα.
Καλά να περάσεις.

 
At 7/28/2006 12:51:00 μ.μ., Blogger kerasia said...

Φέτος βαρέθηκα να κουνάω μαντήλια
στα λιμάνια:)))

Καλές βουτιές!!!

 
At 7/28/2006 01:25:00 μ.μ., Blogger fieryfairy said...

Έκανες και γέλασε το χειλάκι μου μ' αυτό το ποστ, καλές βουτιές και για μας που δεν θα πάμε πουθενά (κι εγώ μ αυτό το κριτήριο κάνω φίλους, αλλά δεν είδα προκοπή μέχρι τώρα) :)

 
At 7/28/2006 03:20:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

To ταξίδι μας δημιουργεί. Γινόμαστε τα σύνορα που διασχίζουμε. Καλές δημιουργίες, λοιπόν, old boy...

 
At 7/28/2006 03:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τι;

Δε θα πάρεις laptop κάτω από την ομπρέλα στη θάλασσα;

Τσκ τσκ τσκ...

Είναι δυνατόν; Απορώ!...
Ώρα είναι να μου πεις, πως ούτε στη Μύκονο θα πας!

Απαράδεκτος! :P

...και όπως μου ευχήθηκαν και μένα:
Καλό άδειασμα και καλό γέμισμα!

 
At 7/28/2006 06:24:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλές βουτιές, καλές διακοπές, σιγά μη τεναχωριόμαστε με οτιδήποτε άμα φεύγουμε, γιούπι γιούπι γιούπι...
:^)

 
At 7/28/2006 09:24:00 μ.μ., Blogger mindstripper said...

Χάπι χόλιντειζ του γιου σερ.

:-)

 
At 7/29/2006 01:30:00 π.μ., Blogger Μαύρος Γάτος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 7/29/2006 06:12:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καταδύσου στα σκοτεινά των κόλπων.

Είθε να μην έχει φουρτούνα. Αν κι εκεί, ποτέ δεν έχει. Αρκεί να φθάσεις.

 
At 7/30/2006 11:47:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

A ρε θείε,

θα λείψεις φέτος. χαλάς ένα σερί τριών συναπτών ετών. Ας όψονται οι κόλποι, Μόνο γι αυτούς σε συγχωρούμε.

We are waiting you both

 
At 7/31/2006 12:56:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Kala na peraseis file kai na ksekourasteis !!!

 
At 7/31/2006 03:31:00 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος said...

Δλδ καλά να περάσεις Γερο-πιτσιρίκο....

Σ;)

 
At 8/01/2006 12:44:00 μ.μ., Blogger Jason said...

Καλά να περάσεις αγαπητέ...

Και να γυρίσεις με όρεξη να γράψεις πολλά όμορφα πράγματα και πάλι...

 
At 8/04/2006 12:43:00 π.μ., Blogger Rodia said...

Δεν ξεχνώ την Αφρική
όλοι βράζουν και εκεί!

..ΟΥΦΦΦΦ.. ζέστη..

ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΤΥΧΕΡΑΚΙΑ!:-)

 
At 8/04/2006 02:45:00 π.μ., Blogger l'esprit de l'escalier said...

Παράφωνα; Αλυσοδεθώ; Στοιχηματίζω την κλασική μου βιβλιοθήκη ότι ήδη νοσταλγείς το καψουροτράγουδο των σειρήνων της γραφής, άμουσε.
x

 
At 8/04/2006 04:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Να περνάς όμορφα
RV στο νησί
ΚΠ

 
At 8/05/2006 12:56:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Φίλοι κανονικοί και διαδικτυακά φαντάσματα, σας ευχαριστώ όλους, να μας έχει ο Θεός γερούς πάντα ν' ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε βρε. Κι όσοι δεν ξεφαντώνουν σ' αυτήν την φάση της ζωής τους, ο Θεός κρατάει μπλοκάκι με τα βερεσέδια και θα ξεφαντώνουν μελλοντικά. Just hang in there.

 
At 8/06/2006 02:37:00 π.μ., Blogger Μαύρος Γάτος said...

Φάντασμα; Εγώ;; Είναι από το αλεύρι...

Σ;))

 
At 8/06/2006 04:50:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Άσπρο φάντασμα
γάτου μαύρου.

 
At 3/01/2007 11:18:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

This is very interesting site... Mosquito surveillance methods Ut tennis Fluoxetine night sweats http://www.big-dicks-2.info Delta airlines pet

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home