Τρίτη, Οκτωβρίου 25, 2005

Συχνά μου λες τ' αστεία σου, για να γελώ λιγάκι.

Σαββατόβραδο. Ήμουν 20 - ήσουν 19. Τα είχαμε φτιάξει εδώ και ένα μήνα. Γιορτάσαμε την επέτειό μας με σινεμά. Μετά σε πήγα στον Λυκαβηττό και κοιτούσαμε την φωτισμένη πόλη. Σε πίεζα να κάνουμε έρωτα εκείνο το βράδυ. Φοβόσουν. Δεν είχες κάνει ποτέ. Όχι ότι ήμουν κανένας έμπειρος κι εγώ. Όλες μου οι (λιγοστές) εμπειρίες από οίκους ανοχής. Σε έφερα στο σπίτι. Άρχισα να σε χαϊδεύω, ήσουν αμήχανη, μου λες "πεινάω". Παραγγείλαμε σουβλάκια. Δυο πίττες γύρο εγώ, μία εσύ. Τα σουβλάκια ήρθαν. Μασουλούσα γρήγορα, με το μυαλό μου αλλού. Εσύ πάλι μασούσες βασανιστικά αργά. "Σαν χαλασμένος μου φαίνεται ο γύρος" μου είπες. Δεν άντεξα και σου όρμησα. Ξέρω ότι θα έπρεπε να ήμουν πιο τρυφερός για την πρώτη σου φορά, αλλά πάλι δεν γινόταν αλλιώς. Όταν τελειώσαμε (όταν τελείωσα για να ακριβολογώ), σκούπισα τα δάκρυα από τα μάτια σου και σου είπα να πάμε στο κρεβάτι για πιο άνετα. Φύγαμε απ' το σαλόνι με τα ρούχα πεταμένα στο πάτωμα, το μισό σου σουβλάκι στο πιάτο κι έναν κόκκινο λεκέ στο καναπέ. Η δεύτερη φορά ήταν καλύτερη από την πρώτη και η τρίτη καλύτερη από την δεύτερη. Την τέταρτη μου το ζήτησες εσύ. Ήμουν λίγο κουρασμένος αλλά ανταποκρίθηκα. Μετά αποκοιμηθήκαμε αγκαλιασμένοι και αποκαμωμένοι. Ξύπνησες από έναν απόκοσμο ήχο. Πετάχτηκες τρομαγμένη. "Τι ήταν αυτό; Τι μυρίζει έτσι;". Δεν είχα ξαναντραπεί τόσο στη ζωή μου.
Τότε έκανες κάτι που θα θυμάμαι μέχρι να πεθάνω, τότε με κέρδισες για πάντα. Ξαναχώθηκες στην αγκαλιά μου και άρχισες να σιγοτραγουδάς:
"Κι εγώ σαν πόλη αφήνομαι, τη νύχτα του Σαββάτου,
να κλάνεις στην αγκάλη μου τον γύρο του θανάτου".

9 Comments:

At 10/25/2005 06:56:00 μ.μ., Blogger ANemos said...

Σου έχω πει ποτέ οτι είσαι απίστευτος τύπος! Απίστευτος όμως! Πρώτη φορά αισθάνομαι επείγουσα ανάγκη να γνωρίσω κάποιον απο εδώ μέσα κι απο κοντά!
Στην υγειά σου ρε σύντροφε της ζωντανής μνήμης!
Κι αν υπάρχει Θεός να σε έχει πάντα καλά!

 
At 10/25/2005 07:27:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Είμαι διαθέσιμος για συναντήσεις ώρες γραφείου, Κυριακές κλειστά.
Τι να πω τώρα; Λέω ένα απλό ευχαριστώ, αλλά το εννοώ κιόλας.

 
At 10/25/2005 07:55:00 μ.μ., Blogger Marina said...

Ιδιαίτερη η "πρώτη φορά" για την κοπέλλα αλλά και για σένα που βρήκες μιά ψυχή που πάλλεται στις ίδιες συχνότητες..

Οπως είπε και ο Ανεμος..απίστευτος και τόσο χαριτωμένος..και ας μη σε ξέρω..σε φαντάζομαι..

 
At 10/26/2005 12:25:00 π.μ., Blogger nonplayer said...

Ναι, νομίζω αυτή είναι η λέξη, απίστευτος!

 
At 10/26/2005 02:23:00 μ.μ., Blogger Filotas said...

Ο "γύρος" του θανάτου;"!¨:)))

 
At 11/04/2005 06:41:00 μ.μ., Blogger iPol said...

Μπράβο μπράβο! Τα κορίτσια στο εξής θα ξέρουν πώς θα σε κερδίζουν!

 
At 11/22/2006 03:08:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Keep up the good work
gmc jimmy 96 repair shifting

 
At 2/03/2007 03:45:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Blonde with c's Celebrity poker showdown filming schedule Axiontech.com - handheld computers pdas - houstontx blonde milf nightclubs E-series tape cartridge by memorex nebraska football Fetch.php pg 2&keyword xanax God of sex comics Electrical car cover Balloon bondage

 
At 3/03/2007 04:17:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

That's a great story. Waiting for more. » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home