Τετάρτη, Μαρτίου 21, 2007

Παγκόσμια ημέρα ποίησης

Την ποίηση την φτιαγμένη από λέξεις
την λεκιάζει της υστεροβουλίας ο λεκές.
Κάθε ποίημα, ακόμα και το αρτιότερο, ακόμα και το πιο αληθινό,
από τη στιγμή που απευθύνεται στον αναγνώστη
δεν μπορεί παρά να χάνει κάτι
(κάτι απειροελάχιστο έστω, αλλά πάντως κάτι)
από την αυτάρκειά του, την ειλικρίνειά του, την ομορφιά του.
Προτιμώ την ποίηση την φτιαγμένη από σιωπή,
την σιωπή που ακολουθεί μια χειρονομία αγάπης,
την σιωπή που δεν απευθύνεται, δεν ζητά, δεν περιμένει επιβράβευση,
την σιωπή που τραβά την χειρονομία μακριά από τα μάτια του άλλου,
την σιωπή που δηλώνει πως
αυτό που έκανα εγώ για σένα
το έκανα γιατί έτσι ένιωσα εγώ για σένα
και δεν με νοιάζει να το μάθεις,
με νοιάζει που είσαι εσύ καλά
κι αφού είσαι εσύ καλά είμαι κι εγώ καλά
και είμαι καλά χωρίς ανάγκη επαίνων,
χωρίς καν να επαινώ τον εαυτό μου,
ενώ στο ποίημα των λέξεων,
ακόμα κι αν δεν το δώσω ποτέ να το δει κανείς,
ακόμα κι αν την ίδια ώρα το σκίσω,
θα είμαι εγώ ο αναγνώστης στον οποίο απευθύνομαι,
θα είναι του δικού μου μπράβο ο λεκές
το σημαδάκι εκείνο που θα αποδεικνύει
ότι ευγενέστερη της τέχνης η αγάπη.

15 Comments:

At 3/21/2007 03:04:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ήρθα για να λερώσω το άσπρο πλαίσιο με έναν λεκέ νααααααα με το συμπάθειο. Έναν λεκέ που λέει μπράβο.

Υ.Γ Γιατί παπά παχύ έφαγες παχιά φακή;

 
At 3/21/2007 03:20:00 μ.μ., Blogger philos said...

R E S P E C T!

 
At 3/21/2007 03:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Από το ξύλο στην ποίηση...Γουστάρω.
gs

 
At 3/21/2007 08:01:00 μ.μ., Blogger basik-ly said...

"Μάνα μου τα, μάνα μου τα κλεφτόπουλα
τρώνε και τραγουδάνε, άιντε πίνουν και γλεντάνε..."

(πάντα επίκαιρο)

 
At 3/21/2007 08:28:00 μ.μ., Blogger χλωροφύλλη said...

"θα είναι του δικού μου μπράβο ο λεκές"
"οτι ευγενέστερη της τέχνης η αγάπη"
Φτιαγμένη από σιωπή, λουσμένη από αγάπη και φωτισμένη από υψηλές σκέψεις.

 
At 3/21/2007 10:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

I fought against the bottle,
But I had to do it drunk-
Took my diamont to the pawnshop-
But that dont make it junk.

 
At 3/22/2007 12:45:00 π.μ., Blogger Unknown said...

Χωρίς την ποίηση των λέξεων, καθένας θα κοιταζότανε αυτάρεσκα στον καθρέφτη, αυτοϊκανοποιημένος της συναισθηματικής κορυφής που πάτησε. Δεν βλάπτει να νοιώσει ο άλλος χειροπιαστή (όσο μια λέξη κυριεύει) εγγύτητα. (Γιατί στην Ποίηση δεν εκφράζουμε μόνο sentiments...) H ματαιοδοξία / υστεροβουλία, νοιώθω, είναι μικρό τίμημα. Εκτός αν είναι το μόνο που σε απασχολεί. (Όχι εσένα,ε, μην παρεξηγηθώ)

 
At 3/22/2007 02:00:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"η αγαπη ουδεποτε εκπιπτει"

 
At 3/22/2007 10:20:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Ευγενέστερη της τέχνης η αγάπη", αλλά αναγκαιότερη όλων η επικοινωνία.

 
At 3/22/2007 11:20:00 π.μ., Blogger Sissi Soko said...

Θέλω Επικοινωνία,
όπως λεει και η Vodafon.

 
At 3/22/2007 10:36:00 μ.μ., Blogger night blue said...

Symfwnw me tin "Silvia Okaliova". Ayto ekpempei ayto to poiima metaxy allwn. Apo mia ilikia kai meta i monaxia exei ginei ena me to derma mas akoma ki otan den eimaste teleiws monoi, exoume "filous" diladi klp. Einai omws kaneis ap aytoys filos?? Aplws fovomaste ti monaxia. Par' ola ayta den kanoume tipota gia na proseggisoume ton allo pragmatika (dystyxws ayto isxyei kai gia mena) apo mia ilikia kai meta pou exoume faei skampilia apo sxeseis filikes ki erwtikes kai kapou sto vathos, oso ki an de theloume na to paradextoume psaxnoume ena syntrofo. Isws omws me to lathos tropo. Eimaste toso kleismenoi ston eayto mas, to egw mas, tin eikona mas. An kai ayta pou lew einai ligo asxeta me to poiima sou to opoio epanalamvanw itan omorfo. Logw ousias.

 
At 3/23/2007 12:24:00 π.μ., Blogger squarelogic said...

απλα καταπληκτικο!
εχεις ενα knack να εντοπιζεις τη λεπτομερεια που κανει ΟΛΗ τη διαφορά!

 
At 3/23/2007 07:12:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

:-))

 
At 3/27/2007 01:48:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

το έκανα γιατί έτσι ένιωσα εγώ για σένα
και δεν με νοιάζει να το μάθεις,
με νοιάζει που είσαι εσύ καλά
κι αφού είσαι εσύ καλά είμαι κι εγώ καλά...

αυτό είναι η αληθινή αγάπη..

 
At 3/27/2007 06:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

τα είπες καλά ολντμπόι

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home