Παρασκευή, Απριλίου 21, 2006

Πώς Ποστάρατε;

Μπλογκοπάρτυ καλείται το πάρτυ εκείνο για το οποίο θα γράψουν όλοι όσοι συμμετείχαν σε αυτό (ανεξαιρέτως), καθώς και όλοι όσοι δεν συμμετείχαν σε αυτό (επίσης ανεξαιρέτως). Η επιτυχία ενός μπλογκοπάρτυ δεν εξαρτάται από το πόσοι προσήλθαν, πόσοι χόρεψαν, πόσο διασκέδασαν, πόσοι γνωρίστηκαν (με την κυριολεκτική ή την βιβλική του όρου έννοια), αλλά αποκλειστικά και μόνο από το σύνολο των ποστς που θα προκαλέσει. Η λέξη μπλογκοπάρτυ συντίθεται από δύο συγκρουόμενες μεταξύ τους λέξεις. Δεν πρέπει να αφήσουμε την δεύτερη να επικρατήσει στην μάχη τους. Υπό αυτό το πρίσμα, η ερώτηση «Πώς περάσατε;» είναι εκτός θέματος. Η μόνη ερώτηση που μετρά είναι «Πώς ποστάρατε;».
Ενημερωτικά, το επόμενο μεγάλο μπλογκοπάρτυ ορίστηκε για την Μεγάλη Παρασκευή του 2007 και θα ξεκινά την ώρα της περιφοράς του Eπιταφίου. Ήδη απαγορεύτηκε αυστηρά ο dj να είναι ΚΑΙ διοργανωτής του πάρτυ ΚΑΙ κριτικός κινηματογράφου ΚΑΙ μπλόγκερ ΚΑΙ κουκουρούκου σημειολόγος των φυλών της μπλογκόσφαιρας. Από τον κανόνα αυτό εξαιρείται ο Vague Tourist.
We' ll always have Barrio, Vague :)

15 Comments:

At 4/21/2006 02:37:00 π.μ., Blogger vatraxokoritso said...

χαρηκα εστω και για το γεια που ανταλαξαμε..

ελπιζω να με αφηνεις τωρα να ερχομαι να ψαχνω εδω γαμπρο!!!

 
At 4/21/2006 05:02:00 π.μ., Blogger Chaca-Khan said...

xaxaxa
εγώ σ΄έχασα
next time

 
At 4/21/2006 06:15:00 π.μ., Blogger e-Lawyer said...

Όλη αυτή η αναπόδραστη εννοιοκρατία που σε χαρακτηρίζει από την κορφή μέχρι τα νύχια (κειμενικά, πάντα), έχεις σκεφτεί ότι δεν σε οδηγεί κατ' ανάγκη στο κέντρο βάρους του θέματος;

 
At 4/21/2006 11:24:00 π.μ., Blogger Thrass said...

Καλημέρες :)

Μου θυμίζει το ανέκδοτο με τους γιαπωνέζους και τις διακοπές:

Πώς περάσατε στις διακοπές; Δεν ξέρουμε, δεν έχουμε δει τις φωτογραφίες ακόμα.

Πώς περάσατε στο μπλογκοπάρτυ; Δεν ξέρουμε, δεν έχουμε διαβάσει τα ποστς ακόμα.

 
At 4/21/2006 01:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Βρε , βρε σαν τα χιόνια!
Ωστε κάνατε πάρτυ ε, και δεν κατάλαβα τίποτα!
Κλείνω απο τώρα θέση για το άλλο, της Μεγάλης Παρασκευής που ταιριάζει και στο mood μου. Ετσι δεν θα χρειάζεται να λέω ότι μου μπήκε και σκουπίδι στο μάτι, θα είμαι στη φυσική μου κατάσταση.

Δεν έχω αμφιβολία ότι ο Vague θα θα σας τρέλανε με τις επιλογές του. Λυπάμαι που δεν τον γνώρισα, όπως και σένα οld boy και τους άλλους/ες.
Αυτά, Ι'll be back soon. Το μπλογκ μου γιορτάζει, περιμένει να αναστηθεί!!

 
At 4/21/2006 03:24:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

e-Lawyer, το κέντρο βάρους βρίσκεται κάπου λίγο πιο πάνω από τον αφαλό σου. Και δεν το λέω αρνητικά, το αντίθετο, μα τα γένια του Δία!

Μάλλον, ευτυχώς που δεν συστηθήκαμε Old Boy. Θα έπεφταν τα πιοτά σαν τον πλημμυρισμένο Έβρο.

 
At 4/21/2006 03:37:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Βατραχοκόριτσο, κι εγώ χάρηκα. Να 'ρχεσαι λοιπόν. Αφού το μπλογκ μου δεν κατόρθωσε να ανατρέψει το «σύστημα» και την παγκόσμια τάξη πραγμάτων, ας λειτουργήσει τουλάχιστον ως γραφείο συνοικεσίων.
Chaka Khan, κι εγώ σε ψαχνα, αλλά μαύρη πενηντάρα δεν πήρε το μάτι μου.
Ε Lawyer, δεν πειράζει, δεν ψάχνω άλλωστε για το κέντρο βάρους των θεμάτων, αλλά για την αβάσταχτη ελαφρότητα τους.
Τhrass, δεν θα μπορούσα να το πω καλύτερα.
Vague, το κουκουρούκου είναι αμιγώς επιστημονικός όρος. Την άλλη φορά πρέπει να επανορθώσεις με Πάριο πατέρα και Πάριο υιό. Θενκς ξανά.
Daisy, η αλήθεια είναι ότι το πάρτυ είχε κρατηθεί μυστικό. Όλοι οι μπλόγκερ είχαν συνεννοηθεί να μην γράψει κανείς για το πότε και που θα γίνει :)
Justanothergoneoff, απορώ πώς δεν σε πέτυχα στο μπαρ τότε! Εγώ όλο εκεί ήμουν πάντως και παράγγελνα :)

 
At 4/21/2006 04:14:00 μ.μ., Blogger divebomb djingle said...

mr. old boy:
aksizei kapoios na ginei blogger mono kai mono gia na ton sunanthsei se kapoio party twn ellhnwn istologwn :-D
euxomai h filh sas ki eseis na perasete omorfa autes tis meres.

 
At 4/21/2006 04:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Παντως εσυ δεν έγραψες τίποτα στο μπλογκ σου old boy περι party. Eγω εσένα προτιμώ για την ενημέρωσή μου και δεν ήταν πλήρης. Χάθηκε να βάλεις ένα Banner "Πρόσκληση σε μονομαχία στο El Βarrio;" Kαι ας την έκανες μετά με ελαφρά πηδηματάκια... )))

 
At 4/21/2006 04:59:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Κρίμα ρε συ Γέρικο Σγόρι, ένα Έγκλημα στο Da Capo θα μας σώσει; Θα 'θελα να πούμε ιδιωτικώς μερικά πράγματα που δεν λέγονται μέσω διαδικτύου. Την άλλη φορά που θα κάνουν τα Αρχίδια Μήδεια κρεατοσύναξη (meat-ing)για να σφάξουν τα "παιδία" των ιστολόγιων, ευελπιστώ να τα πούμε.

Με πολύ μεγάλη εκτίμηση.

 
At 4/21/2006 05:00:00 μ.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

[Γαμώ τις ασυνταξίες μου, βαριέμαι να τις διορθώσω]

 
At 4/21/2006 05:32:00 μ.μ., Blogger sal.ló said...

Την άλλη φορά θα ποστάρω το σαρκίο μου όπου θέλετε... μη σου πω ότι θα ποστάρω και καμιά γυροβολιά...

Ρωτώ εσένα ως πιο ειδικό στην θέαση τέτοιων ζητημάτων πως ήταν να ξεστομίζεις τη φράση: "γειά σου, είμαι ο Ο-ντε-σου";

 
At 4/22/2006 02:07:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Divebomb Djingle, σας ευχαριστούμε για την ευχή σας και αντευχόμαστε :)
Skoumas, και σε μένα προέκυψε παρόμοιο πρόβλημα. Θα έχουμε ευαίσθητα στομάχια φαίνεται.
Justanothergoneoff, η εκτίμηση είναι αμοιβαία.
Sal.lo, δεν την ξεστόμισα και τόσο πολύ, μη νομίζεις.

 
At 4/23/2006 09:22:00 μ.μ., Blogger 0comments said...

Loipon tin epomeni fora na anakoinonete to party prin kleiso gia Ba .. Ba ... AAAAPSOY! Barbados!

 
At 4/24/2006 01:14:00 π.μ., Blogger Xilaren said...

σωστή η παρατήρησις. Είμαι διακοπές στο Ελλάντα και με τη ρημαδο-dial up και τα διάφορα τρεξίματα δεν πρόσεξα με λεπτομέρεια τι γράφηκε και από ποιον για το πάρτυ. Αποτέλεσμα: αν και ήμουν εκεί, το πάρτυ δεν έχει μέσα μου μία "ολοκληρωμένη διάσταση". How psycho is that?

είσαστε λοιπόν εκεί και σας χάσαμε... pity!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home