Παρασκευή, Δεκεμβρίου 23, 2005

Ψυχοπνευματικές Διακοπές


Τώρα με τις γιορτές σκέφτομαι να πάω για λίγες μέρες ψυχοπνευματικές διακοπές. Να κλείσω εντελώς τους διακόπτες της κάθε λογής έγνοιας, φροντίδας, σκοτούρας, υποχρέωσης και ν' αρχίσω να περιφέρομαι στους δρόμους της πόλης χωρίς κανένα προορισμό, κανένα σκοπό, κανένα νόημα. Να δώσω στον εαυτό μου λίγες ημέρες αβάντζο όπου δεν θα σκέφτομαι οτιδήποτε σε σχέση με την κανονική ζωή. Αυτό δεν είναι το νόημα των διακοπών άλλωστε; Τα βράδυα θα κοιμάμαι σε φτηνά ξενοδοχεία κι όλη μέρα θα τριγυρνάω σαν χαμένο κορμί. Δεν θα σκέφτομαι τίποτα - απλώς θα υπάρχω. Το κρύο δεν με πειράζει· μ΄αρέσει και θα 'μαι και ντυμένος ζεστά. Γνωρίζω ασφαλώς πόσο δήθεν ακούγονται όλα αυτά· ακριβέστερα πόσο δήθεν είναι όλα αυτά. Δεν μπορείς να έχεις και την ασφάλεια και το φευγιό. Ίσως όμως ό,τι αρχίσει ως παιχνίδι στην πορεία να πάρει το δρόμο του, ίσως μετά από λίγο καιρό χάσω στ΄αλήθεια τον έλεγχο, ίσως σταματήσω επιτέλους να ορίζω το μυαλό μου και αρχίσει να με ορίζει αυτό.
Μεγαλύτερη ελευθερία από αυτήν δεν ξέρω.

11 Comments:

At 12/24/2005 04:26:00 π.μ., Blogger Thrass said...

Δεν θα σκέφτομαι τίποτα - απλώς θα υπάρχω.

Δεν μπορεί να είναι έτσι, Old Boy, στην ελευθερία είναι που με πλακώνουν οι σκέψεις. Για αυτό και δε μου επιτρέπω τόση πια.
(εκτός αν άλλαξε το νόημα της πρότασης, έτσι όπως την έβγαλα από το κείμενο)

"Θέλω κι εγώ μια φυλακή για την καρδιά μου", είπαν οι Τρύπες.

 
At 12/24/2005 11:41:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μήπως θα έπρεπε να πάρετε ένα κατοικίδιο;
Ε;

 
At 12/24/2005 04:07:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Πάνο, αν με ορίσει το λιλί μου θα με συλλάβουν (όπως θα συνέβαινε με όλους τους άντρες φαντάζομαι).
Τhrass, δεν έχεις και πολλές επιλογές φίλε. Η φύση σου σε προστάζει να σκέφτεσαι και να προβληματίζεσαι και θα το κάνεις όσο κι αν την καταπιέζεις.
Anonymous, προτιμώ να διοχετεύω την -όποια- στοργή μου σε ανθρώποθς.

 
At 12/24/2005 05:31:00 μ.μ., Blogger Γιώργος said...

Χρόνια πολλά Old boy.
Φοβάμαι πως θα σου αρέσει και θα κολλήσεις. Έτσι ονειρεύομαι και γω να είμαι, όταν μια μέρα θα τα κλείσω όλα και θα πάω να ζήσω ,όχι σε κάποια πόλη αλλά,στο Pitlochry ή σε κάποιο παρόμοιο κωλοχώρι.

 
At 12/24/2005 06:25:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Eννοείται ότι θα μου αρέσει.

 
At 12/25/2005 06:16:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Freedom 's just another word for nothing left to loose...'
Janis Joplin

 
At 12/25/2005 11:04:00 μ.μ., Blogger Rodia said...

Κανονική ζωή είναι αυτό που λένε διακοπές.
:-)

..Πώς βάζεις άνω τελεία..?΅«¥¥®€€΅©²³£§¶¶¤¦°±½

 
At 12/26/2005 02:11:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Ροδιά, με την ερώτηση αυτή μπήκες στην καρδιά μου :)
Κάνε μια άνω τελεία copy paste από ένα ποστ, βάλ'την σε ένα δικό σου και ούτω καθεξής.

 
At 12/27/2005 01:35:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Στοργή, έχετε. Είμαι σίγουρος. Και θυμό, επίσης. Καλύτερα, όχι κατοικίδιο: ανθρώπους, καλύτερα...


ευχές

"Anomymous"

 
At 12/27/2005 06:11:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Καλός είναι ο θυμός.
Αντεύχομαι.

 
At 12/28/2005 11:10:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πάντα συγκριτικά οι άνθρωποι είναι καλύτερα.Αν τα κατοικίδια "μονοπωλούν" τον εσωτερικό και εξωτερικό κόσμο μας υπάρχει δομική διαταραχή στην κοινωνικοσυναισθηματική μας προσωπικότητα την οποία συγκαλύπτουμε συνειδητά ή μη.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home