Τρίτη, Δεκεμβρίου 20, 2005

Κουμπώσου, θα κρυώσεις (ή άνοιξε τα μάτια σου).

Aλέξανδρος Γιωτόπουλος, also known as "H Ρόμπα η Ξεκούμπωτη".

Είναι έτσι όμως; Είναι εντελώς έτσι; Θα ήταν εντελώς έτσι, αν η δήλωση του συνηγόρου του ότι ο Γιωτόπουλος "δεν συμφωνεί με τη δράση της 17Ν, με τις ενέργειες της 17Ν όλα αυτά τα χρόνια", είχε κάποια ευδιάκριτα ωφελιμιστικά κίνητρα· στόχευε δηλαδή σε κάποια επιεικέστερη ποινική αντιμετώπιση. Το ενδεχόμενο αυτό φαντάζει όμως εξαιρετικά αμφίβολο. Το μόνο πιθανό ωφελιμιστικό κίνητρο που θα μπορούσε να του προσάψει κανείς ανάγεται στο πολύ μακρινό μέλλον, στο ότι ελπίζει δηλαδή πως με τέτοιου είδους δηλώσεις, κάποια στιγμή, μετά από πολλά - πολλά χρόνια, θα βγει από τη φυλακή. Αλλά αυτή η εξήγηση δεν φαίνεται και τόσο πειστική. Οπότε; Οπότε ίσως και αυτή η δήλωση είναι στην προαποφασισμένη γραμμή της οργάνωσης ότι, αν ποτέ συλληφθούν, θα αρνηθούν τα πάντα, για να δυσκολέψουν το έργο της δικαιοσύνης και να δημιουργήσουν αμφιβολίες στην κοινή γνώμη για την ορθότητα των καταδικαστικών αποφάσεων, συνεχίζοντας με αυτόν τον τρόπο τον πόλεμο κατά του συστήματος και ελπίζοντας στη δημιουργία νέων γενιών τρομοκρατών. Αν είναι έτσι, τότε ο Γιωτόπουλος δεν είναι "Η Ρόμπα η Ξεκούμπωτη", αλλά ο "Τυφλότερος Όλων", αυτός που ακόμα και τώρα αρνείται να δει την πραγματικότητα κατάματα και να συνειδητοποιήσει ότι αν κάποια στάση αναδύει αξιοπρέπεια και συνεπώς έχει και το ανάλογο γκελ στον κόσμο, αυτή είναι η στάση του Κουφοντίνα.

19 Comments:

At 12/20/2005 06:34:00 μ.μ., Blogger talos said...

Υπάρχει βέβαια και η εκδοχή να είναι ο αθωότερος όλων, όπως είχα επιμείνει παλαιότερα. Αν απορρίψουμε την πιθανότητα να είναι παθολογικά ηλίθιος, δεν βλέπω άλλη λογική ερμηνεία της στάσης του. Γιατί η εμμονή σε "προαποφασισμένη γραμμή της οργάνωσης" μόνο σε βλακεία θα μπορούσε να αποδοθεί - και δεν μου μοιάζει για βλάκας.

 
At 12/20/2005 06:38:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Υπάρχει και αυτή η εκδοχή όντως, αλλά εμένα δεν μου φαίνεται καθόλου πειστική.

 
At 12/20/2005 06:40:00 μ.μ., Blogger Idάκι said...

Define "στάση του Κουφοντίνα".

(έχω μείνει λίγο εκτός, OK...)

Πάντως, είναι εύκολο να δρας και να αντιδράς, όσο δεν τιμωρείσαι για τις πράξεις σου. Όταν επέλθει η τιμωρία, αναγκάζεσαι να σκεφτείς τι έκανες και ποιες ήταν οι συνέπειες. Θεωρώ πως μόνο ο δίκαιος (σε στόχους και μεθόδους) αγώνας μπορεί να παραμείνει συμπαγής και να αντέξει κάτω από τον ανελέητο μεγεθυντικό φακό της τιμωρημένης συνείδησης. Ό,τι άλλο καταρρέει, γιατί εξετάζεται ως αυτοκαταστροφικό.

Βεβαίως, υπάρχουν και οι αυταπάτες, και η αξιοπρέπεια, και το πείσμα.

Από την άλλη, είναι δήλωση συνηγόρου. Δεν χρειάζεται να πω τίποτε άλλο, ε;

 
At 12/20/2005 06:46:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Στάση Κουφοντίνα σημαίνει πάω και παραδίδομαι μόνος μου με ταξί που με αφήνει έξω από την Ασφάλεια, ενώ με κυνηγάει ένα κράτος ολόκληρο και εν συνεχεία λέω "ναι, συμμετείχα κι από κει και πέρα αποδείξτε τις επιμέρους πράξεις μόνοι σας".
Ακόμη, σε τέτοιου είδους δίκες τα περιθώρια κινήσεων των συνηγόρων τα θέτουν εκ των προτέρων οι κατηγορούμενοι. Ιδιαίτερα δε σε τέτοιας κομβικής σημασίας δηλώσεις, όπως το αν συμφωνεί ή όχι με τη δράση της 17Ν.

 
At 12/20/2005 07:04:00 μ.μ., Blogger Idάκι said...

A, μιλάς για την αρχική στάση. ΟΚ. Και παραδεχόμαστε όλοι τον Κουφοντίνα. Μπράβο μεγάλε. Συγχαρητήρια. Έγραψες. Επίσης σκότωσες, παραφύλαξες και αστόχησες, αλλά δεν πειράζει μωρέ, είσαι τσίφτης.

ΥΓ. Παραδέχομαι πως η μπηχτή προς συνηγόρους ήταν άστοχη στο παρόν συγκείμενο.

 
At 12/20/2005 07:09:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Kαθόλου δεν λέω αυτό. Λέω όμως ότι αν σκότωσες για κάποιες ιδέες, όταν έρθει η ώρα της δίκης μην λες "εγώ δεν ξέρω τίποτα". Υποστήριξε τις ιδέες σου, όσο λανθασμένες κι αν είναι. Υποστηρίζοντάς τες δεν σημαίνει ότι εμείς θα πούμε "καλά έκανες που σκότωσες". Σημαίνει όμως ότι θα πούμε -θα πω εγώ τουλάχιστον- ότι έχεις μια συνέπεια σε αυτό που πρεσβεύεις.

 
At 12/20/2005 09:53:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μετά τα τηλεοπτικά παράθυρα που δίκασαν στην 1η δίκη, να και τα μπλογκοπαράθυρα τώρα που αποφασίζουν αν ο Γιωτόπουλος είναι αθώος, ρόμπα ή τυφλότερος όλων......
Άξιος ο μισθός σας εναλλακτικοί (χαχαχαχαχαχαχα!) δημοσιογράφοι. Αφού κατά βάθος θέλετε να είστε Κακαουνάκηδες και Ευαγγελάτοι ρε! Παραδεχτείτε το, μπας και νοιώσετε καλύτερα

 
At 12/20/2005 10:38:00 μ.μ., Blogger heba said...

Και ότι ήταν λανθασμένη η άποψη της 17Ν αποκαλύφθηκε επειδή τους συνέλαβαν;Οι κατηγορούμενοι αφού συνελήφθησαν έπρεπε να αντιληφθούν το λάθος εκείνη τη στιγμή;Πιστεύει κανείς στην οποιαδήποτε έννοια σωφρονισμού ανθρώπων που δεν σκότωσαν τυχαία αλλά από επιλογή και πίσω από την δική τους ιδεολογική κάλυψη; Η φυλάκιση είναι στην προκειμένη περίπτωση τιμωρία και αποκλεισμός της πιθανότητας να επαναληφθεί η συγκεκριμένη εγκληματική δράση και σε καμία περίπτωση σωφρονισμός.
Και σίγουρα όταν έκανες ότι έκανες δεν είναι εμμονή το να μπορείς να υποστηρίξεις τις θέσεις σου,άσχετα αν εμείς όλοι,τις έχουμε καταδικάσει στη συνείδησή μας.Είναι τουλάχιστον φαιδρό να μιλάμε για αναθεώρηση του τρόπου ζωής που οδήγησε στις συγκεκριμένες εγκληματικές ενέργειες,γιατί έτσι θα καταδίκαζαν τον εαυτό και τη ζωή που έζησαν με το "άλλοθι" της ιδεολογίας.Η όποια μετάνοια έπρεπε να είχε έρθει ΠΡΙΝ τη σύλληψη.

 
At 12/21/2005 01:42:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

17 νάνοι, η αλήθεια είναι πως δεν το είχα συνειδητοποιήσει κι εγώ ο ίδιος ότι αυτό που τελικά ήθελα ήταν να είμαι Κακαουνάκης και Ευαγγελάτος. Αλλά έτσι συμβαίνει καμιά φορά: είμαστε τυφλοί μπροστά στις μεγάλες εσωτερικές μας αλήθειες. Τώρα που μου έδειξες το φως το αληθινό, τώρα που καταλαβαίνω τι θέλω και το παραδέχομαι ΟΝΤΩΣ νιώθω καλύτερα. Πρωί πρωί θα πάω να αγοράσω και τιράντες να γίνω και ενδυματολογικά Κακαουνάκης. Πες μου όμως, η ένστασή σου είναι ότι είπα τη γνώμη μου για τον Γιωτόπουλο ενώ η δευτεροβάθμια δίκη είναι σε εξέλιξη ή ότι η γνώμη αυτή είναι αρνητική για τον Γιωτόπουλο; Αν ήταν θετική θα είχες ένσταση; Διαφωνείς δηλαδή σε επίπεδο αρχής (δεν λέμε την γνώμη μας πριν τελεσιδικήσει μια υπόθεση) ή απλώς έχεις άλλη γνώμη από μένα για την ενοχή του;

 
At 12/21/2005 03:23:00 π.μ., Blogger JustAnotherGoneOff said...

Γιατί αυτή η στάση του Γιωτόπουλου μου θυμίζει εκείνους τους κρυπτομοφυλόφιλους που προκειμένου να γλυτώσουν το τομάρι τους, καταδίδουν τους (συνεπείς) ομοίους τους; Είμαι ατυχής στην παρομοίωση ή όχι;

 
At 12/21/2005 04:13:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Η αλήθεια είναι ότι ο Γιωτόπουλος δεν κατέδωσε κανέναν.

 
At 12/21/2005 06:02:00 μ.μ., Blogger heba said...

Ο καθένας μπορεί να ερμηνεύει όπως τον βολεύει τις απόψεις του άλλου και δεν με προβληματίζει καθόλου το ότι δεν συμφωνείς μαζί μου.
Επειδή δεν το είπα πριν γιατί φαντάστηκα ότιείναι αντιληπτό συμφωνώ στη θέση που πήρε ο αγαπητός old boy.

 
At 12/21/2005 08:54:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Συγνώμη... εδώ είναι το ανώτατο μπλογκοδικείο?

 
At 12/21/2005 08:57:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

OK φίλε, από εξυπνάδες καλά πας. Από επιχειρήματα, όχι και τόσο.

 
At 12/21/2005 11:21:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν χρειάζονται επιχειρήματα για να μη χτυπάς κάποιον που είναι στριμωγμένος, δεμένος,φυλακισμένος, φιμωμένος ,μπλεγμένος........
Και χτυπήματα κάτω από τη μέση μάλιστα : "ρόμπα, αδερφή, χέστης κτλ"

 
At 12/21/2005 11:32:00 μ.μ., Blogger lazopolis said...

Αν πάντως ο Γιωτόπουλος είναι ένοχος και δεν επιδιώκει καν να υπερασπιστεί την ιδεολογία του γιατί το θεωρεί μάταιο κόπο, αυτό μάλλον κάτι θα πρέπει να μας πεί για την ποιότητα της δικαστικής διαδικασίας (και όλου του δημόσιου βίου μας). Το επιπρόσθετο γεγονός οτι κανείς δε φαίνεται να ενοχλείται από την παράδοξη στάση του και οτι πολύ σπάνια εξετάζονται στον τύπο ενδεχόμενα που θα την εξηγούσαν, επίσης είναι αξιοπερίεργο. Μου φαίνεται οτι όλοι προτιμούν έναν βουβό αρχηγό τελικά. Ημών συμπεριλαμβανομένων.

Αν ο Γιωτόπουλος είναι αθώος, by the way, καταλαβαίνετε το μέγεθος της τραγωδίας, ε; Το αστείο ( ; ) είναι οτι σ'αυτή την περίπτωση, τελικά, όντως καταφέρνει και ταιριάζει γάντι στο ρόλο που του κατασκεύασαν [βλέπε εκείνη τη συζήτηση στο Ιστολόγιο]. Είμαστε όλοι πεπεισμένοι οτι αυτός είναι ο ένας, εύκολος αρχηγός που ψάχναμε...

Τέλος, ρε μάστορα, εσύ με τους 17 βοηθούς, τί ζόρι τραβάς με τη συζήτηση για τον Αρχηγό; Ο Κακαουνάκης δείχνει, κραυγάζοντας, απατεώνες, εσύ δείχνεις, κραυγάζοντας, Κακαουνάκηδες, όλοι κάποιον δείχνουνε. Γιατί δεν βάζουμε όλοι τους υπερτροφικούς μας δείκτες στην τσέπη, μπας και πούμε τίποτα που να βγάζει νόημα;

 
At 12/22/2005 05:01:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

17 νάνοι, κατ'αρχήν έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Εκείνο που έχει αξία είναι να κριτικάρεις κάποιον όταν έχει εξουσία όχι όταν την χάνει κι είναι αδύναμος. Από την άλλη όμως, αποκαλύπτεται ας πούμε ένα παραδικαστικό κύκλωμα. Εκεί τι λέμε; Ότι δεν είναι σωστό να επιτιθέμεθα σε επίορκους δικαστές και επίορκους δικηγόρους επειδή βρίσκονται κι αυτοί σε αδυναμία; Και σε κάθε περίπτωση η δική μου κριτική δεν θεωρώ ότι είναι χτύπημα κάτω από την μέση. Δίνω δύο εκδοχές για τη στάση Γιωτόπουλου και αν ισχύει η δεύτερη (αν κατάλαβες το ποστ)ο Γιωτόπουλος είναι ΣΥΝΕΠΗΣ με τις αρχές του. Συνεπής αλλά τυφλός. Αν δεν ισχύει η δεύτερη εγώ τον λέω ρόμπα. Αν πάλι είναι αθώος τότε ρόμπα είμαι εγώ που κάνω δημόσια τέτοιες κρίσεις. Εν πάση περιπτώσει εγώ έχω σχηματίσει την άποψη ότι ήταν ενεργά μπλεγμένος στη 17Ν και βάση αυτής της άποψης μιλάω. Τώρα αν ήταν ο μοναδικός αρχηγός, ένας εκ των αρχηγών, υπαρχηγός, ένας εκ των πολλών ή τι ακριβώς ήταν, δεν έχω πειστεί. Δες και τη σχετική συζήτηση στο ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ που λέει κι ο Lazopolis
(http://histologion-gr.blogspot.com/2005/10/17.html#comments)
Εκείνο που πάντως με ενοχλεί περισσότερο είναι ότι έχω την αίσθηση πως η πλειοψηφία των υπερασπιστών Γιωτόπουλου, δεν υπερασπίζονται έναν άνθρωπο που θεωρούν ότι αδίκως κατηγορείται. Έχω την αίσθηση ότι υπερασπίζονται έναν άνθρωπο που θα ήθελαν να αθωωθεί και μετά να τους έκλεινε πονηρά το μάτι. Βρίσκω τη στάση του Γιωτόπουλου επαμφοτερίζουσα. "Και δεν συμφωνώ με τις ενέργειες της 17Ν και δεν τις καταδικάζω".
Lazopolis, δεν νομίζω ότι θα εμποδιζόταν ο Γιωτόπουλος να υπερασπιστεί την ιδεολογία του. Ο Κουφοντίνας το κάνει. Ότι ήταν σχεδόν -αν όχι εντελώς- απίθανο να αθωωθεί κι ότι όλη η διαδικασία έγερνε μονόπαντα προς την ανάγκη καταδικών και στη δημιουργία νομολογίας περί μη πολιτικού εγκλήματος, μη δημοσιότητας της δίκης, προβληματικής σύνθεσης του δικαστηρίου (κληρώθηκαν από περιορισμένο αριθμό δικαστών) και άλλων συναφών ζητημάτων, ναι.

 
At 12/23/2005 04:40:00 μ.μ., Blogger 0comments said...

Guyz
H istoria toy enoplou ana ton kosmo dinei se polla, apo osa sas provlimatizoyn, apantiseis. Arkei na min einai grammenh ap' toys nikites.
Kales giortes!

 
At 4/24/2007 08:32:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Enjoyed a lot! telephone headsets How to do your own divorce http://www.car-seat-covers-for-dogs.info http://www.payperclickprogram.info Virus or spyware that causes problems with keyboard Uk instant home insurance

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home