Τρίτη, Σεπτεμβρίου 20, 2005

Κι όμως είμαι ακόμα εδώ

Έχω αποφασίσει να παραμείνω και στην εσχάτως καταμολυσμένη μπλογκόσφαιρα και στο επάρατο monitor, έχω αποφασίσει να καταπνίξω ηθικές αρχές κι ευαισθησίες και να μείνω στον ίδιο χώρο με όλα αυτά τα παράσιτα που επέδραμαν στο κάποτε καταπράσινο και ειδυλλιακό μας λειβάδι. Αχ, παλιά, τότε που είμαστε λίγοι και καλοί, τότε που όλοι μιλούσαν για πράγματα σημαντικά, τότε που κανείς δεν προσέβαλε κανένα. Θα ήθελα να ισχυρισθώ ότι φυλάω Θερμοπύλες, αλλά η αλήθεια είναι ότι απολαμβάνω όλον αυτόν το συγχρωτισμό με τη βρώμα.
Ρε παιδιά, μήπως είστε λίγο υπερβολικοί; Μήπως υπάρχει λίγος εστετισμός (συνήθως) ή και κάποια κρυφοϋστερία (σπανιότερα), στα "φεύγω" - "δεν φεύγω" σας;

22 Comments:

At 9/20/2005 07:19:00 μ.μ., Blogger dystropoppygus said...

Tι λες παλιό-παιδο, τι λες... Μπααααα... πού τέτοια πράματα... "Μα γιατί πάει όλο στγο κακό ο νους σου?"

 
At 9/20/2005 07:21:00 μ.μ., Blogger dgalanis said...

μήπως?
μήπως να φύγουμε οι υπόλοιποι μπας και "καθαρίσει" το τοπίο?

 
At 9/20/2005 07:36:00 μ.μ., Blogger greekgaylolita said...

Όλοι,με όλους μαζί
Φτάνει πια τόση αποστείρωση
Ασ μολυνθούμε άφοβα..

 
At 9/20/2005 08:30:00 μ.μ., Blogger Nassos K. said...

Σωστά. Τις πουτάνες πολλές εμίσησαν, το μπουρδέλο κανείς!

 
At 9/20/2005 10:45:00 μ.μ., Blogger Oneiros said...

Το Σεπτέμβριο πάντα έχουν απώλειες αυτού του είδους οι κοινωνίες, και κάποια κόπωση είναι λογικό να υπάρχει. Δε φταίει μόνο η "μπλογκόσφαιρα" (δηλαδή, οι άλλοι), αλλά και το μίζερο υλικό με το οποίο μας ταίζει η επικαιρότητα, τους τελευταίους μήνες.

Κατά τ' άλλα, εγώ δεν είδα εστετισμό στα περισσότερα σημειώματα αποχώρησης, και στο κάτω κάτω, ο καθένας δικαιούται να είναι κάπως πιό δραματικός στο τελευταίο του (;) post.

 
At 9/21/2005 01:45:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Είναι αλήθεια ότι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το ποιόν κάποιου μόνο μέσα από το μπλογκ του. Ωστόσο όπως και να 'χει κάποια στοιχεία του χαρακτήρα φαίνονται. Η αίσθηση λοιπόν που μου έχει δημιουργηθεί, αγαπητέ Crazy Monkey, είναι ότι πρέπει να είσαι ένα από τα καλύτερα παιδιά. Αυτά σε προσωπικό επίπεδο. Τώρα επί της ουσίας, ασφαλώς και είναι σεβαστή η επιθυμία όποιου αποφασίζει να σταματήσει ή να αποστασιοποιηθεί, απλώς η δική μου η θέση είναι ότι άλλο το "κουράστηκα" κι άλλο το "δεν μου αρέσει πια ο χώρος". Ας πούμε ότι έφτιαχνες ντοκιμαντέρ ή σίριαλ που σε εκφράζουν. Δεν θα δεχόσουν να παίζονται σε ένα τηλεοπτικό κανάλι, επειδή το μεγάλύτερο μέρος του προγράμματός του δεν θα ταίριαζε με την αισθητική σου; Η ευλογία των μπλογκ είναι ότι πρόκειται για χώρους δικούς μας, για χώρους που τους διαμορφώνουμε εμείς. Αν θεωρούμε ότι άλλα μπλογκ δεν είναι "υψηλού επιπέδου" ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, κι όποιος κι αν είναι ο κριτής, γιατί να σταματάμε τον δικό μας χώρο; Ανεξάρτητα από αυτό, θεωρώ υπερβολικό και το να λέμε ότι το επίπεδο αίφνης έγινε χαμηλό. Δεν συμφωνώ. Υπάρχουν πράγματα άσχημα, πράγματα ωραία, πράγματα περισσότερο άσχημα και περισσότερο ωραία.
Εύχομαι να μην σταματήσεις, αλλά όπως και να 'χει σ' ευχαριστώ που παλιότερα με έβαλες ως "new kid on the blog" κι έτσι άρχισαν να επισκέπτονται το μπλογκ μου κι άλλα άτομα εκτός από μένα.

 
At 9/21/2005 04:25:00 π.μ., Blogger Oneiros said...

Για να ξεκαθαρίσω κι εγώ την θέση μου σχετικά μ' αυτό: πιστεύω πως η ελληνική πραγματικότητα μοιάζει περισσότερο μ' αυτό που είναι τώρα η ελληνική μπλογκόσφαιρα, παρά με την πρόσκαιρη όαση ευγένειας και καλοπιστίας που ίσως ήταν στις αρχές της, κι ο ρεαλισμός θα πρέπει να είναι ένα ζητούμενο στις virtual κοινωνίες και κοινότητες. Όχι ότι δεν εκτιμώ την ευγένεια και την καλοπιστία, το αντίθετο' αλλά ήταν τόση πολλή που μ' άφηνε αμήχανο (κάτι σαν την πρώτη έκδοση του Matrix, που δεν την δέχονταν ο νους των βυσματωμένων επειδή παραήταν τέλεια). Συμφωνώ λοιπόν με τον Old Boy ότι την ποιότητα του "εκεί έξω" μπορείς να την αυξήσεις μόνο με τη προσπάθεια και τη συμμετοχή σου (συνήθως), αλλά υπάρχουν κι άλλα μετερίζια εκτός απ' τα blogs' κι επίσης, κατανοώ και συμμερίζομαι την κόπωση και την ανάγκη για αλλαγή παραστάσεων.

Πολιορκητή, εξαιρετική η ιδέα σου (κάτι σαν Blog Cemetary!), αλλά πρέπει να είσαι γρήγορος στο κλικ και πανταχού παρών (κοινώς, Bruce), κι εξάλλου μερικοί σηκώνουν τα blogs τους χωρίς ραβασάκια αποχαιρετισμού. Το Internet Archive (ή το Google cache) δε βοηθάει πολύ, όταν πρόκειται για blogs του blogspot...

 
At 9/21/2005 01:45:00 μ.μ., Blogger Nassos K. said...

Oldboy, Ονειρε, κλπ.

Φυσικά και άλλο το "κουράστηκα" κι άλλο το "δεν μου αρέσει πια ο χώρος".
Και επειδή δεν μ'αρέσουν να παρεξηγήσεις, θα προσπαθήσω να δείξω την δική μου οπτική γωνία.

Το 'pause' που πάτησα στο blog δεν έχει να κάνει με εστετισμούς, ελιτίστικα τερτίπια, και την ψωνάρα που κρίβω μέσα μου. Ο ξαφνικός φόρτος εργασίας, απαιτεί χρόνο και καθαρό μυαλό κάτι που το blog κάθε άλλο παρά μου πρόσφερε.
Το είπα και το ξαναλέω "Δεν είναι stop, είναι pause". Αν ήθελα να το κλείσω, απλά θα το έκλεινα. Ενα απλό κλικ στο 'delete this blog' και τέλος. Ομως είναι ένα υπέροχο και γοητευτικό μέσο που η διαδικασία του με γοητεύει περισσότερο από fora και chatrooms, και δεν σκοπεύω να το παρατήσω. Διάλειμα κάνω. Και επί της ευκαιρίας, είπα να κάνω και αλλαγές (έχω κάνει τόσες σ'αυτό το ρημάδι το blog που θα πρέπει να το ονομάσω 'χαμαιλέων').


Αν το διάλλειμα αυτό συνδιάστηκε με την πρόσφατη αίτηση αποχώρησης μου από το (πετυχημένο ως εφαρμογή RSS reader) monitor και (κακώς) παρερμηνεύθηκε, τότε λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για πείσω κάποιος πως δεν είμαι ελέφαντας.


Για να ακολουθήσω το παράδειγμά σου, ναι, αν έφτιαχνα ντοκιμαντέρ ή σήριαλ που με εκφράζουν θα προσπαθούσα να διαλέγω το κανάλι στο οποίο θα προβληθεί και σίγουρα δεν θα ήθελα το πρόγραμμα του τελευταίου να είναι μακρυά από το γούστο και την αισθητική μου.
Δεν νομίζω όμως ότι είναι καλή μεταφορά αυτή. Βλέπω το blog περισσότερο ως ένα κανάλι αυτόνομο, που έχει τις δικές του εκπομπές.
Το monitor λοιπόν είναι κάτι σαν το teletext που έχει το πρόγραμμα των καναλιών. Νομίζω πως μπορώ να ζητήσω να μην εμφανίζεται το 'πρόγραμμά' μου και αν θέλει κάποιος απλά να έρθει να το δει. Τονίζω πως το 'ζήτησα' και δεν το 'απαίτησα'. Θα μπορούσα να απεργοποιήσω το RSSfeeding αλλά τότε θα επέτρεπα όσους παρακολουθούν το blog μέσα από κάποιο άλλο RSSreader. Ο Παναγιώτης είχε την καλοσύνη να με αφαιρέσει.


Ακόμη, να θυμήσω πως ποτέ δεν είπα πως "το επίπεδο αίφνης έγινε χαμηλό" και λυπάμαι αν ερμηνεύτηκε έτσι κάτι που είπα.
Δεν θα το κρίνω εγώ το τί γράφει ο καθένας. Απλά επιλέγω αυτά που θέλω να παρακολουθώ.

Και, τέλος, δεν θα κουραστώ να λέω πως ο τρόπος που γίνεται η χρήση του monitor με ενοχλεί, όχι το περιεχόμενο των blogs.

Φιλικά,

 
At 9/21/2005 02:06:00 μ.μ., Blogger dgalanis said...

τι εννοείς "ο τρόπος που γίνεται η χρήση του monitor"?

 
At 9/21/2005 02:28:00 μ.μ., Blogger Nassos K. said...

Manifesto, είσαι αρκετά έξυπνος για να ξέρεις τι εννοώ.

 
At 9/21/2005 04:23:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Crazy Monkey, αν ήσουν ο μόνος που είχες σταματήσει ή διακόψει προσωρινά, ή ο μόνος που είχε ζητήσει να βγει από το monitor, δεν θα έγραφα το ποστ. Δεν σχολίασα τόσο μια επιλογή σου, όσο μια ευρύτερη στάση που είδα να διαφαίνεται. Άρα όσα γράφω στο ποστ δεν αφορούν προσωπικά εσένα. Πάντως, ακόμα κι αν όσα λες για το μόνιτορ αληθεύουν και πάλι θεωρώ υπερβολικό να ζητούμε να βγούμε από αυτό.

 
At 9/21/2005 04:30:00 μ.μ., Blogger ANemos said...

Σύντροφε Ολδ-Μποϊ εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί είναι εστετισμός να βγαίνεις από κάτι που δεν σου αρέσει, δεν σε εξυπηρετεί, δεν το κάνεις κέφι, δεν θέλεις άλλο να είσαι μέσα…
Είτε αυτό είναι το monitor είτε το γήπεδο είτε ο τηλεφωνικός κατάλογος!
Είναι η πολλοστή φορά που το γράφω: το monitor είναι μια χαρά εργαλείο. O vrypan έκανε μια φοβερή δουλειά και μάλιστα εθελοντικά και την πρόσφερε σε όλους μας. Πιστεύω μάλιστα ότι βοήθησε και ουσιαστικά την γνωριμία των ελληνικών μπλογκς με τον «έξω κόσμο».
Αυτή όμως είναι η μία πλευρά…
Η άλλη είναι ότι έκανε ένα σύστημα καταχωρήσεων και ταξινόμησης.
Είμαι σίγουρος πως καταλαβαίνεις ότι οποιαδήποτε απόπειρα ταξινόμησης δεν είναι ουδέτερη. Ενέχει ουσία. Ακόμη κι αν η ταξινόμηση (ή καταχώρηση) γίνεται αυτοματοποιημένα, η ίδια η πληροφορία διαμορφώνει νόημα.
Ένα νόημα που μπορεί κάλλιστα να χειραγωγηθεί με «τεχνικά παιχνιδάκια». Π.χ. γράφω ποστ την ημέρα και με τρως στη μάπα με μαζικό τρόπο. Αναδημοσιεύω ποστ για να ανεβαίνουν χρονολογικά. Βάζω παραπλανητικούς τίτλους για να τσιμπήσεις και να διαβάσεις τις αηδίες μου ή τις εξυπνάδες μου ή τις σοφίες μου.
Αυτό συνέβη. Πολλές φορές.
Το monitor έγινε ζούγκλα υποκύπτοντας στην εντροπία της ζούγκλας αλλά και στον υπερπληθυσμό.
Σε μια τέτοια περίπτωση επιλέγεις.
Θέλω να είμαι μέσα ή έξω από όλο αυτό;
Όπως επιλέγεις παρέες, ανθρώπους, συντρόφους…
Όπως απορρίπτεις παρέες, ανθρώπους, συντρόφους…
Που ο εστετισμός σε κάτι τόσο φυσιολογικό και ανθρώπινο;

 
At 9/21/2005 04:46:00 μ.μ., Blogger Nassos K. said...

Δεν τo πήρα προσωπικά, απλά προσπάθησα να εξηγήσω την δική μου οπτική γωνία.

Ναι, αρκετοί είναι αυτοί που αποχωρήσανε από το monitor, και αρκετοί αυτοί που κλείσανε το blog τους. Ο καθένας για τους λόγους του, όμως. Για διαφορετικούς λόγους.

Τώρα, ισως αυτή η "ευρύτερη στάση" να δείχνει κάτι. Ισως και όχι.

Αυτό που αναρωτιέμαι είναι αν είναι κακό να θέλω να μην είμαι στον τηλεφωνικό κατάλογο;

 
At 9/21/2005 05:01:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Για μένα, αγαπητέ Ναυτίλο, το πράγμα είναι πιο απλό. Κάνουν κάποιοι καραγκιοζιλίκια και αναδημοσιεύουν συνεχώς τα ποστ τους ή βάζουν παραπλανητικούς τίτλους; Ε και; Δικιά τους η αναξιοπρέπεια ή η έκπτωση. Αυτό γιατί να θίγει το δικό μου ή το δικό σου μπλογκ; Εμένα λοιπόν μου φαίνεται -και αυτή είναι απλά η άποψη μου, που μπορεί να είναι και λάθος- πως είναι εστετισμός να λες "δεν θέλω καν να καταχωρούνται τα ποστ μου σε μια σελίδα, επειδή στην ίδια σελίδα καταχωρούνται και ποστ που δεν είναι της αρεσκείας μου". Έχουμε όλοι μας και στην κανονική μας ζωή παρόμοιες αισθητικές ή ηθικές υπερευαισθησίες; Όλοι οι συνάδελφοί μας ή όλοι οι πελάτες μας ή τα αφεντικά μας είναι πρόσωπα του κατηχητικού, πρόσωπα που θέλουμε να τους κάνουμε και παρέα; Θα μου πεις -και πολύ σωστά- ότι αφού τα μπλογκ είναι χόμπυ και όχι βιοπορισμός δικαιούμαστε εκεί να μην κάνουμε τον παραμικρό συμβιβασμό. Η διαφωνία μου λοιπόν στο επιχείρημα αυτό έχει δύο σκέλη. Πρώτον, στην αξιολόγηση της ως τώρα πραγματικότητας. Εγώ προσωπικά δεν θεωρώ ότι ως τώρα το μόνιτορ είναι οίκος ανοχής. Αν φτάναμε μια μέρα και στα 10 ποστ τα 9 αφορούσαν ξεκατίνιασμα ή χυδαιότητες, τότε ίσως -ίσως- να αναθεωρούσα τη στάση μου. Δεύτερον, στην ίδια τη λογική "φεύγω από την πολλή συνάφεια του κόσμου, εγώ ο ξεχωριστός". Για να επανέλθω στο επιχείρημα που χρησιμοποίησα και στο προηγούμενο σχόλιο. Είναι άλλο να λες ότι δεν συμμετέχω σε συζήτηση με τον Κακαουνάκη κι άλλο να λες ότι επειδή η προηγούμενη εκπομπή από μένα είχε συζήτηση στην οποία συμμετείχε ο Κακαουνάκης, δεν θέλω να προβάλετε στο κανάλι σας την δική μου εκπομπή.
Κάπως έτσι τα βλέπω τα πράγματα.

 
At 9/21/2005 05:10:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Όχι Crazy Monkey, δεν είναι κακό. Απλώς όταν φεύγουν από έναν τηλεφωνικό κατάλογο αξιόλογοι άνθρωποι, όσοι μένουν οφείλουν να αναρωτηθούν αν είναι κακό που θέλουν να παραμείνουν στον τηλεφωνικό κατάλογο. Εγώ λοιπόν αναρωτήθηκα και έκρινα ότι δεν είναι κακό που θέλω να παραμείνω. Τώρα πήγα ένα βήμα παραπέρα και άσκησα κριτική και σε όσους έφυγαν. Ίσως δεν έπρεπε να το κάνω, αλλά νομίζω ότι είναι καλύτερα να λέμε τι σκεφτόμαστε, καθώς μπλογκ σημαίνει ακριβώς ΚΑΙ λόγος - αντίλογος.

 
At 9/21/2005 05:18:00 μ.μ., Blogger dgalanis said...

i m quoting evris from kaltsovrako

"Βγειτε επιτελους απο το monitor. Ζητηστε απο το google να σας βγαλει απο τα αποτελεσματα των αναζητησεων του. Πειτε στο yahoo να σας παραλειπει. Βγαλτε το site σας απο το blogger και μεταφερετε το σε καποια απιστευτη αγνωστη πανδυσκολη διευθυνση πχ http://www.jsdhauenchd-jdsh3873f.com/sadyu3h-sjd3/sadhyenooe. Μην το λετε σε κανεναν. Κοψτε τα σχολια. Γραφετε σε κωδικοποιημενη γλωσσα και δωστε τον αποκωδικοποιητη/κλειδι μονο στην μαμα σας. Μην βαζετε φωνηεντα καθολου σε ο, τι λετε. Κακαντεκε τακα κοκορακακικιστικικακα (καντε τα κορακιστικα). Μαυρο background και μαυρα γραμματα.

Ετσι οποιος μπορεσει να σας μαθει θα ειναι πραγματικα αξιος. Θα ειναι ο βασιλιας Αρθουρος. Και εσεις το ιερο Δισκοποτηρο. Μονο για επιλεκτους. Το καλο το πραγμα θελει προσπαθεια. Η πρεφα θελει υπομονη και το μο*νι κυνηγι. Αν καποιος εχει αρχισει να νιωθει μο*νι, θελει το κυνηγι του. Δεν θελει να προσφερεται στο πιατο... Θελει ραντεβου, θελει ψηστηρι, θελει κομπλιμεντα, θελει γαμο...

Αλλα, θερμη παρακληση, σταματηστε να το ανακοινωνετε καθε μερα απο δω και απο κει: Τεταρτη σημερα, θα βγω απο το μονιτορ. Αρθρο: Παναγιωτη βγαλε με απο το μονιτορ. Σχολιο: Σκεφτομαι να βγω απο το μονιτορ. Ε-μεηλ: Βγαλε με απο το μονιτορ. Συζητηση με την μαμα: Μαμα, λεω να βγω απο το μονιτορ.

Ξερω οτι το μονιτορ ευθυνεται για σεισμους, πλημυρες, λιγοτερα αρθρα, περισσοτερα αρθρα, κακους, καλους, οι counters για το αλλο, το google για το παραλλο. Ειναι κριμα που το internet ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΣΑΣ. Αισχος. Εχει γινει ενοχλητικο. Εκει που εισασταν ωραιοι και καλοι και παραγατε θαυματα ξεφυτρωσε απο το πουθενα και σας τα χαλασε ολα. Τα αλλοτριωσε. Φταιει το συστημα. Το 666. Ο Αντιχριστος. Τοσα χρονια χωρις ιντερνετ γραφατε στο μυαλο σας τα blog σας και τις σελιδες σας και σερφαρατε μια χαρα και μετα ηρθαν αυτα τα εργαλεια του αντιχριστου: τα internet, τα monitor, τα goole, τα yahoo, τα κομπιουτερς, οι υπολοιποι και τα κατεστρεψαν ολα. Και δεν σας ρωτησαν κιολας οι αναιδεστατοι.

Εγω προσωπικα εχω απαγορευσει στον Χατζινικολαου να σχολιασει το blog μου γιατι μωρε ετσι θα μαζευτουν τιποτα ξενερωτοι και θα μου την χαλασουν. Το παθα και με τα Κουφονησια. Χρονια πηγαινα περναγα καλα. Το ειπαν οι ειδησεις, το εμαθε ο κοσμος και τωρα δεν γουσταρω. Ισως ζητησω απο τους τουριστικους οδηγους να τα βγαλουν απο τα αφιερωματα τους. Το σκεφτομαι... "

αυτά

 
At 9/21/2005 05:42:00 μ.μ., Blogger Nassos K. said...

Συμφωνώ με την εκεί απάντηση της constantinas.

 
At 9/21/2005 06:34:00 μ.μ., Blogger ---. said...

Old Boy,

Γιατί έτσι!
:P

 
At 9/21/2005 06:42:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Αν ο διάλογος έχει ως εξής:
- "Γιατί βγαίνεις, Κωνσταντίνα;"
- "Γιατί έτσι"
τότε είναι απόλυτα σεβαστό.
Αν όμως ο διάλογος έχει ως εξής:
- "Γιατί θεωρείς λάθος να παραμείνεις στο μόνιτορ;"
- "Γιατί έτσι"
τότε σεβαστό και πάλι μεν, εξακολουθούν να ισχύουν όσα είπα δε.
Τέλος πάντων, γενέθλια έχεις, βγες από το ρημάδι το ίντερνετ :-)

 
At 9/22/2005 04:05:00 μ.μ., Blogger ---. said...

Ρε συ, θα με σκάσεις. Ξεκόλα απ΄τους φιλελεύθερους γιατί αρχίζεις και τους μοιάζεις ;P (κλείνω ματάκι ΚΑΙ σου βγάζω γλωσσίτσα, αν πάλι δεν κατάλαβες, κεφάλα!)

 
At 9/23/2005 05:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγω Θελω να ειμαι μοναχικος καομποης των blogs και πολλοι αλλοι μοναχικοι καομποηδες να καλπαζουν μαζι μου. Μοναχικοι και αυτοι. Τους γουσταρω τους μοναχικους. Αλλα να μην ερχονται και οι αλλοι οι καομποηδες που δεν ειναι μοναχικοι γιατι μου χαλαν την ησυχια.

Και θελω να γινω Κνιτης των blogs. Να ανηκω στο Ανατολικο Μπλο(γ)κ. Με επιτροπες. Με αποχωρησεις. Με διαγραφες. Με επερωτησεις. Με καταγγελιες. Με σπεκουλες. Με συσπειρωσεις. Με μποικοταζ. Με σκοτεινους εχθρους. Με προπαγανδα. Να ειναι ολοι εναντιον μου και εγω να τους μαχομαι, αγαθος, καλος, μονος, περηφανος, αξιος. Και να κερδιζω καθε μερα.

Και Ζορο του διαδικτυου. Να τα βαζω με ολους και με ολα, με τους πλουσιους και τους μεγαλους. Ο προστατης των κατατρεγμενων. Θα δινω RSS feed στους φτωχους και θα το παιρνω απο τους πλουσιους.

--
evris


--
evris

 
At 9/28/2005 01:35:00 μ.μ., Blogger nonplayer said...

Ρε σεις τι είναι το μόνιτορ;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home