Κυριακή, Αυγούστου 10, 2014

Γράψου πάνω μου

Στην καθιερωμένη απογευματινή ηπειρώτικη μπόρα, ο παππούς πήρε την ομπρέλα και είπε στο εγγόνι γράπ'σου πάνω μου, δηλαδή γραπώσου πάνω μου, καθώς η γλώσσα κόβοντας το ένα ρήμα βοήθησε να έρθει στο φως μια ακόμη ερμηνεία του άλλου, αφού γράφοντας τί άλλο κάνεις απ' το να προσπαθείς να γραπωθείς, είναι οι λέξεις που σου λένε γράπ'σου πάνω μας και ταυτόχρονα γράψου πάνω μας, είναι η γραφή που σου εξηγεί με ακλόνητα στέρεη φωνή πως μπορείς να γραπωθείς πάνω μου, είμαι εδώ για να σου προσφέρω κάτι σημαντικότερο κι από την προστασία απ' τα φυσικά ή τα ανθρώπινα φαινόμενα, είμαι εδώ για να σου προσφέρω τη βεβαιότητα πως ακόμη κι αν παρ΄ελπίδα γίνεις μούσκεμα θα έχεις να κατηγορείς εμένα, εγώ θα γίνω το αλεξικέραυνο της οργής και της ματαίωσής σου, εγώ θα γίνω αυτή που υποσχέθηκε και δεν παρέδωσε, εγώ που σου ζήτησα να με εμπιστευτείς και σε πρόδωσα, εγώ και όχι οι ουρανοί που έχουνε ανοίξει.


(Κι αν τελικά του είπε «ράψου πάνω μου», κι αν τελικά όλα οφείλονται σε μια ακόμη παρερμηνεία, αυτό δεν σημαίνει ότι τα ποστ που γεννούν οι παρερμηνείες δεν πρέπει να γραφτούν, και αν για κάτι μπορεί κανείς να κατηγορήσει μια παρερμηνεία δεν είναι για το ερέθισμα που έδωσε, αλλά μόνο για το ερέθισμα που δεν έγινε ποστ επειδή η φράση δεν ακούστηκε σωστά, για τη σχέση δηλαδή του «ράψου πάνω μου» με το «γράψου πάνω μου» και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής, δεν έχουν τελειωμό οι αφορμές γραπώματος ή ίσως ραψίματος πάνω στο λέξεις, κι είναι παντός καιρού, με τους ουρανούς κλειστούς ή ανοικτούς)

4 Comments:

At 8/10/2014 12:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εμένα με μπερδεύει αυτό το μολέξεις...

Ο ίδιος

 
At 8/10/2014 02:06:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν είναι ξεκάθαρη καιρική συνθήκη η γραφή.

Ξέρεις ποιός.

 
At 8/10/2014 05:11:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

πλέι μολέξεις, όπως λέμε πλέι μομπίλ :)

 
At 8/10/2014 06:00:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το βιβλιο σου πάντως να μου το κρατήσεις ολντ... στα μεγάλα καπιταλιστικά βιβλιοπωλεία του συστηματος, σαν αυτό στο Σύνταγμα, δεν σε πουλάν ακόμα μου λένε, μόνο κατόπιν παραγγελίας μου λένε... Οπότε είπα να ανανεώσω την παρουσία μου στη στήλη μπας και το πάρω εν τέλει δωρεάν.

Ακέφαλο πλειμομπιλ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home