Τετάρτη, Απριλίου 17, 2013

Οι νεκροί μας νεκροί μας κι οι νεκροί σας νεκροί σας

Βρέχει φράουλες απόψε στα «μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Στα της από εδώ πλευράς τουλάχιστον. Είπα κι εγώ κάνα δυο ευαίσθητα και κάνα δυο κυνικά, έφτασα μέχρι και να λογοκρίνω ως ανάρμοστο για την ώρα και το στάτους μου (pun ιντέντιντ) αστειάκι για το ματς του θρύλου με την ΑNADOLU EFES σε σύνδεση με την πληροφορία πως «Ο πρώην πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, ενόψει της επίσκεψής του στην Κωνσταντινούπολη, ως προσκεκλημένος της λέσχης Bab-I Ali, παραχώρησε συνέντευξη στο Τουρκικό Πρακτορείο Ειδήσεων ANADOLU», άρα στο ύψος μου ως πολίτης στάθηκα και το καθήκον μου το εκτέλεσα και με το παραπάνω.
Δεν ξέρω τι βρέχει απόψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της από εκεί πλευράς. Με τη Μανωλάδα μας πάντως απαντούμε στη Βοστώνη τους. Ας είναι αυτοί όλοι Βοστωνέζοι, εμείς είμαστε όλοι αλλοδαποί εργάτες που μας πυροβολούν επειδή ζητήσαμε δεδουλευμένα μηνών. Αυτές οι ψυχάρες είμαστε. Και θα μποϊκοτάρουμε και τα προϊόντα σας ελληναράδες μανωλαδαράδες. Κι αν στο μεταξύ μας απελάσετε επειδή πυροβοληθήκαμε χωρίς χαρτιά, θα πάμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της πατρίδας μας -ανοικτά λογικά θα είναι- και θα σας την λέμε από εκεί. Θα κάνουμε κι ένα τελευταίο πάρτι για το θάνατο της Θάτσερ. Εσείς ας την θάβετε με 11,6 εκατομμύρια ευρώ, δεν πεθαίνει κάθε μέρα κανείς, πριγκιπικοί γάμοι, θατσερικές κηδείες, έλα μωρέ πρωτόκολλο και τελετή και αθάνατη πεθαμένη αυτοκρατορία, κλας ρε, κλας, και τα Σάββατα άουρ κλας πίνει και πλακώνεται για την κάθε Μίλγουολ, στα στενάκια όμως, αφού τα γήπεδα τα έκανε Καντέρμπουρι η Μάγκι.
Εμείς Μαδουρικοί, εσείς Καπριλιστές, στο τσακ σας πήραμε πάλι, και νεκρός σας πηδάει ο Τσάβες, κι αν στις Σκουριές είχε φράουλες και στη Μανωλάδα χρυσό, όλα θα ήταν εντελώς διαφορετικά, σωστά; Δεν κοιτάει η κάθε τοπική κοινωνία τα του τόπου της, η κάθε τοπική κοινωνία ανήκει ιδεολογικά εδώ ή εκεί.
Και κάπως έτσι μοιρασμένοι εμείς κι εσείς, κραδαίνουμε τους νεκρούς και τους τραυματίες μας, κατανέμοντάς τους με τρόπο οιονεί αυτόματο. Κι οι πιο δικοί σας νεκροί, οι πιο εμβληματικοί, αυτοί για τους οποίους μας μιλάτε μέρα παρά μέρα, οι νεκροί φυσικά της Μαρφίν. Με τη διαφορά πως είναι δικοί σας μόνο αναφορικά με τις κατηγορίες για τους δολοφόνους με τις μολότωφ και κατ΄επέκταση τους διαδηλωτές, τους απεργούς, τους μη μεταρρυθμιστές. Σήμερα που ξεκίνησε η δίκη των υπευθύνων της τράπεζας, στα αρχίδια σας οι νεκροί της Μαρφίν, στο μουνί σας οι νεκροί της Μαρφίν, όπως στα αρχίδια μας και στο μουνί μας αυτοί που πυροβολήθηκαν στη Μανωλάδα.
Σε δουλειά να βρισκόμαστε, να την λέμε ο ένας στον άλλο, να περάσει η ώρα, να ξαπλώσουμε, να κοιμηθούμε, κι αύριο να τσακωθούμε για κάτι καινούριο. Κρίση είναι θα περάσει.

18 Comments:

At 4/18/2013 12:55:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το ποστ αυτοαναιρείται: μιλάς με υστερικό τρόπο για την υστερία του δημόσιου διαλόγου.

 
At 4/18/2013 01:23:00 π.μ., OpenID lascapigliata said...

Είσαι σωστός. Αναρωτιέμαι τί προσφέρουν τα σόσιαλ μίντια τελικά.

 
At 4/18/2013 09:37:00 π.μ., Blogger Σελιτσάνος said...

Respect.

 
At 4/18/2013 11:00:00 π.μ., Blogger J95 said...

Ο κατά νόμον υπεύθυνος είναι μακράν η πιο άδικη έννοια σε ολόκληρο το ελληνικό νομικό καθεστώς, κανένας δεν πιστεύει ότι είναι στ' αλήθεια ο φταίχτης, είναι απλά κάποιος που το παίρνει πάνω του γιατί έτσι λέει ο νόμος. Και το ξέρεις πάρα πολύ καλά ότι έχει μηδενική πολιτική σημασία σε σχέση με το μπουκαλάκια που στηρίζεις.

 
At 4/18/2013 11:39:00 π.μ., Anonymous Γιώργος said...

Μην κρίνεις από τον εαυτό σου (και τον Πιτσιρίκο). Δεν είμαστε όλοι ίδιοι!

 
At 4/18/2013 01:57:00 μ.μ., Blogger Fri said...

Απλοί θεατές μένουμε πάντα, τα σχόλια είναι εύκολο (κι αναίμακτο) να τα κάνει κανείς άλλωστε από την πολυθρόνα του...

 
At 4/18/2013 02:13:00 μ.μ., Blogger ΑΦ said...

"και τα Σάββατα άουρ κλας πίνει και πλακώνεται για την κάθε Μίλγουολ, στα στενάκια όμως, αφού τα γήπεδα τα έκανε Καντέρμπουρι η Μάγκι."

Ιησούς Χρηστός νικάει. Η μικρή μας χώρα μόλις έκανε παγκόσμιο ρεκόρ αντιθατσερισμού.

Ταξικό ξύλο παντού ρε! Και στο Καντέρμπουρι μέσα! Να γυρίσουμε το φέρετρο! Να της ζητήσουμε το λόγο που έβγαλε την νομοτέλεια από τα γήπεδα! Μα μπάλα, λαϊκή μπάλα του λαού χωρίς ματωμένα λαντς; Γαμώ την μπίζνα σας την ταξική εδώ μέσα!

 
At 4/18/2013 03:19:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

J95, τo μόνο που στηρίζει τα μπουκαλάκια είναι η μαλακία που σε δέρνει αλύπητα. Τις νομικές παπαρολογίες άστες όμως, περιορίσου στις πολιτικές όπου έχεις πάρει ντοκτορά.
ΑΦ, έτσι είναι, μιλώ ως εκπρόσωπος της μικρής μας χώρας και μια ατάκα μου αρκεί για να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ αντιθατσερισμού.

 
At 4/18/2013 06:04:00 μ.μ., Anonymous L. Bloom said...

Πρέπει όμως, κάποια στιγμή, να φύγουμε από την αντιδημιουργική αντίληψη οτι η ματιά μας (η αποψάρα μας) αγγαλιάζει και μιλάει το Όλον. Και κυρίως να τελειώνουμε με τους ρομαντισμούς. Ο πρώτος ανώνυμος σχολιαστής έχει δίκιο, το κείμενο ανήκει στην κατηγορία "μίρλα" την οποία καταγγέλει. Ή μην την ενδυναμώνεις -εφόσον σε ενοχλεί- ή πράξε αυτό που πιστεύεις οτι θα σε σώσει από αυτή. Υπάρχουν άνθρωποι που το επιχειρούν, υπάρχουν μικρες κοινότητες που δοκιμάζουν βήματα.

@lascapigliata/ τα social media από μόνα τους δεν είναι τίποτα. Μπορούν να ξεκινήσουν μια εξέγερση, μπορούν να βυθίσουν σε βαθειά ύπνωση...εξαρτάται από τους χρήστες.
Γενικά, χρειαζόμαστε μια μικρή μετακίνηση ώστε να αλάξει η οπτική μας, η προοπτική μας. Σήμερα διάβασα στο twitter κάτι σημαντικό,σχετικά με όλα αυτά εδώ: "μόνο όταν καταλάβουμε ότι εκτός απ΄αυτούς μας κυβερνάει και η λογική τους θα σταματήσουμε να χτυπάμε το κεφάλι μας στον τοίχο"
γραμμένο από την @Sisyfina


 
At 4/18/2013 06:07:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Την έχεις ψωνίσει άσχημα. Γελοιοποιείσαι όλο και περισσότερο.

 
At 4/18/2013 06:12:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Nα ρωτήσω όμως πώς ακριβώς προκύπτει ότι η αποψάρα μου αγκαλιάζει και μιλάει με το Όλον. Ή για να το πω καλύτερα, με ποιόν τρόπο μπορεί να εκφέρει κανείς τη γνώμη του για τα πράγματα χωρίς να κατηγορηθεί για αυτό; Έχοντας σε κάθε του κείμενο την επεξήγηση πως παιδιά αυτή εδώ είναι η προσωπική μου ματιά και δεν εκφέρεται ως εξ αποκαλύψεως αλήθεια; Αυτονόητο δεν είναι;
Αναφορικά με το συγκεκριμένο ποστ μου συνιστά ΑΚΡΙΒΩΣ μια μικρή μετακίνηση που αλλάζει την οπτική μου. Μετακινούμαι από εκείνον που γράφει εξυπνάδες για τις φράουλες σε εκείνον που αναρωτιέται για το τι νόημα έχει τελικά να γράφει εξυπνάδες.
Συμφωνώ μόνο με το ότι υπάρχουν άνθρωποι και κοινότητες που ενεργούν. Στο ότι δεν είναι όλοι στο μόνο λόγια. Δεν συμφωνώ όμως πως το ποστ αυτοαναιρείται ή οτιδήποτε τέτοιο.

 
At 4/18/2013 07:28:00 μ.μ., Anonymous L. Bloom said...

Old, όλο το απόσπασμα από το "Και κάπως έτσι μοιρασμένοι εμείς κι εσείς,..." μέχρι το τέλος μιλάει για ένα εμείς (και ένα εσείς). Λέω λοιπόν οτι δεν μπορείς να έχεις την σύνολη εικόνα για το πως συμπεριφέρθηκαν όλοι απέναντι σ'αυτά τα γεγονότα. Κάτι που και ο ίδιος στην απάντησή σου σε εμένα.
Παραβλέποντας τον ρητορικό (υποθέτω)χαρακτήρα της ερώτησής σου, απαντώ: Μπορεί κανείς να εκφέρει την άποψή του για τα πράγματα χωρίς να κατηγορηθεί οτι μιλάει εκ μέρους ενός όλου όταν ακριβώς αποφύγει να μιλήσει εκ μέρους ενός όλου. Ρητορικά σχήματα υπάρχουν, τη γλώσσα την κατέχεις. Στο κείμενο είναι σαν να μιλάει ένα συλλογκό Εμείς. Υποστηρίζω οτι αυτά τα ολιστικά σχήματα, μας τελείωσαν [διπλής].

 
At 4/18/2013 07:54:00 μ.μ., Blogger jomarch said...

Το κείμενο ειναι (και) αυτοσαρκαστικό, άρα περιέχει μια κάποια αυτοκριτική. Και αυτός ειναι ένας επιπλέον λόγος να ειναι άξιο σεβασμού, αφού η αυτοκριτική σπανίζει, και κυρίως σπανίζει σ αυτούς που, μπροστά σε μια τραγωδία σαν αυτή που το ενέπνευσε, δεν τάσσονται αντανακλαστικά, απο ανθρωπιά, με το μέρος του.
Περαστικά μας.

 
At 4/18/2013 08:18:00 μ.μ., Anonymous L. Bloom said...

διόρθωση: "Κάτι με το οποίο συμφωνείς και ο ίδιος στην απάντησή σου σε εμένα"

 
At 4/18/2013 08:21:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Λέω λοιπόν οτι δεν μπορείς να έχεις την σύνολη εικόνα για το πως συμπεριφέρθηκαν όλοι απέναντι σ'αυτά τα γεγονότα».
Το δέχομαι αυτό απόλυτα.

 
At 4/19/2013 11:25:00 π.μ., Blogger Κατερίνα Σ-Μ. said...

lascapigliata,
τα ...σόσιαλ μίντια προσφέρουν ό,τι προσφέρουν και οι συζητήσεις στα καφενεία, στις καφετέριες, στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στις αίθουσες αναμονής. Ίσως και κάτι λιγότερο από αυτά, μην τα υπερεκτιμάς.

 
At 4/19/2013 12:01:00 μ.μ., Anonymous ΑΝΝΑ said...

Την επόμενη φορά, θα μας κάνεις κήρυγμα για το πόσο υποκριτικό είναι το να κάνεις κήρυγμα!

Παράλληλα, θα κάνεις κήρυγμα σε όσους δεν καταλαβαίνουν ότι αυτοϋπονομεύεσαι κάνοντας κήρυγμα!!

Μας ψυχαγωγείς, δεν μπορώ να πω.

 
At 4/19/2013 04:31:00 μ.μ., Anonymous Σωτήρης said...

“Εάν ο Χ δεν δέχεται το Ρ, τότε Q.
Το Q αποτελεί απειλή ή επίθεση εναντίον του Χ.
Άρα, ο Χ θα πρέπει να αποδεχτεί το Ρ για να αποφύγει το Q.”

Μια προσφορά για την ψυχαγωγία της Άννας.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home