Κυριακή, Ιανουαρίου 18, 2009

Το αφρόλουτρο του πυρός

Μολονότι προσπάθησα, δεν κατέστη τελικά δυνατό να επικοινωνήσω με το πυρ, ώστε να επιβεβαιώσω αν όντως κατεπαύθη μονομερώς, προκειμένου απόψε να κοιμηθώ σαν πουλάκι, αφού τα προηγούμενα βράδια με είχαν φάει οι τύψεις και ύπνος δεν με έπιανε. Μακάρι πάντως να αναπαυθεί δια της καταπαύσεως κι αυτό λίγο· μετά από 22 μέρες το δικαιούται και με το παραπάνω· να κάνει κι ένα καυτό μπάνιο να φύγει από πάνω του όλη η θανατίλα της Γάζας.
Τώρα βέβαια αυτά μπορεί κάλλιστα να είναι φίδια και οι νεκροί Παλαιστίνιοι να μην είναι όχι χίλια διακόσιοι, αλλά ούτε καν χίλιοι· μπορεί ούτε και οκτακόσιοι· μπορεί επίσης να είναι φίδια και αυτά για τις γυναίκες και τα παιδιά, κι αντί για ένας στους τρεις να είναι ένας στους έξι ή κι ένας στους οκτώ νεκρούς παιδί ή γυναίκα· και αντί για εκατό προς έναν, η αναλογία νεκρών Παλαιστινιών και Ισραηλινών να είναι σαράντα προς έναν. Ας μην βιαζόμαστε δηλαδή προτού καθαρίσει η εικόνα και ας μην παρασυρόμαστε σε επιπόλαια συμπεράσματα για το τι τελικά συνέβη στη Γάζα ενόσω το πυρ εργαζόταν πυρετωδώς.
Με αυτά και με αυτά, το κράτος του Ισραήλ, το οποίο ως Δύση δεν το χαρακτηρίζει η κουλτούρα θανάτου, θέλοντάς και μη (μάλλον για να ακριβολογούμε μην θέλοντας, αλλά και τι άλλο μπορούσε να κάνει;) αναγκάστηκε να χτυπήσει αυτούς τους στόχους που έβαλε μπροστά η ντεθού Χαμάς: ας μην τους έβαζε μπροστά, να μην τους χτύπαγε κι αυτό.
Αν τελείωνε το άρθρο του λινκ στα περί Ισραήλ θα ήταν απλώς βαθύτατα σιχαμένο. Αμέσως από κάτω όμως, η αρθρογράφος φεύγει από το Ισραήλ κι έρχεται στην Ελλάδα. Και τότε ο συνδυασμός των δύο άρθρων ανεβάζει τον σουρεαλισμό σε πρωτοφανή ύψη: η ίδια αρθρογράφος που αθωώνει το Ισραήλ για τους πάνω από χίλιους νεκρούς της Γάζας (αφού αυτό υποχρεούται να προστατεύσει τους δικούς του πολίτες), γράφει: Κακά τα ψέματα. Στην Ελλάδα, αφενός δεν υπάρχει καθολική αλλά επιλεκτική εναντίωση στη βία (η βία τάχα μου προέρχεται μόνον από το «κράτος»), αφετέρου υπάρχει μία ευρείας αποδοχής κουλτούρα βίας (εξιδανικευμένη και ωραιοποιημένη -σπάμε, καίμε, καταστρέφουμε για τα «δίκαια του λαού»).
Θέλω να γράψω κάτι εξαιρετικά προσβλητικό για την κυρία Τέτα Παπαδοπούλου, αλλά αφήνω να την προσβάλει πολύ αποτελεσματικότερα ο δικός της τρόπος σκέψης, οι δικές της λέξεις, το κοκτέιλ των δυο δικών της άρθρων.

48 Comments:

At 1/18/2009 10:08:00 π.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

"...για τις κατσικούλες στα Ίμια"???!!!!

Καλά εργάζεται ως δημοσιογράφος αυτή η κυρία? Μάλλον απευθύνεται σε δικό της "προσωπικό" κοινό που περιμένει αυτό το δημοσιογραφικό πλαγκτόν, γιατί αυτό θέλει.

 
At 1/18/2009 10:53:00 π.μ., Blogger gasireu said...

Είναι ανάλυση αυτή ξεκινώντας από το ηλίθιο τσιτάτο ''Κάθε πόλεμος είναι τραγικός, έτσι κι αλλιώς. Και όταν είναι δίκαιος, πάλι ζωές χάνονται.'', να πούμε ποιος είναι δίκαιος πόλεμος, ο που ακολουθεί μια εισβολή, ας είχαν δώσει, με τη λογική της δημοσιογράφου, εκ των προτέρων το κομμάτι να καθάριζαν. Αυτά είναι τοποθετήσεις επιπέδου μεσημεριανού πανελίστα.
Μου προκαλεί αηδία ένα κείμενο, που ανερυθρίαστα διατυμπανίζει ότι αυτοί οι άνθρωποι, οι Παλαιστίνιοι, είναι τόσο διαποτισμένοι από μια παράλογη εμμονή, που καθιστά τους ίδιους και το μέλλον τους-τα παιδιά νεκρούς. Ένας πόλεμος μεταξύ εμμονικών και αμυνόμενων, χωρίς πολιτικά υπόβαθρα και επεκτάσεις.
Η δημοσιογράφος αγνοεί τα πάντα για την κουλτούρα των δύο λαών, την ιστορία και την στενή γεωγραφία του τόπου.

 
At 1/18/2009 11:40:00 π.μ., Blogger Ελεύθερος Σκοπευτής said...

Old, δες κι εδώ μια εκτίμηση.

 
At 1/18/2009 11:41:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν αντιλαμβάνομαι τις αντιρρήσεις του έγκλειστου κινέζου συντάκτη ενάντια στο άρθρο ή στη δημοσιογράφο της εφημερίδας, ωστόσο είναι όντως πολύ σοβαρό ζήτημα η νομιμοποίηση της βίας μέσω της ίδιας οδού, πόσο μάλλον η μετατροπή της σε "κουλτούρα", σε μια "κουλτούρα βίας, ακόμη πιο επικίνδυνη και από τις ίδιες τις πράξεις βίας. Διότι τις νομιμοποιεί, τις δικαιολογεί -συνειδητά ή ασυνείδητα, ευθέως ή εμμέσως. Πόσο ακόμη θα κλείνουμε τα μάτια; Η ανοχή στη βία έχει μία αναπότρεπτη συνέπεια: την κλιμάκωση και τη διεύρυνση της βίας." Πρωτοεπισκέφτηκα το παρόν ιστολόγιο από σύσταση στην στήλη Σ-Κ βράδυ πρωί αντιστοίχως, προάλλες διάβασα πως όλοι είμαστε επαναστάτες και σιωπηλά συμφώνησα με την έννοια της εκτόνωσης του θυμού, της οργής με πολλαπλούς τετριμμένους τρόπους, αλλά σπουδαίους για τον καθένα στις καθημερινές του ρήξεις με ό,τι τον θίγει άμεσα ή εμμέσως. Διάβασα επίσης πως όλοι μέσα μας κρύβουμε έναν "μπάτσο" κι έναν "κουκουλοφόρο", αλλά διαφωνώ καθώς το πιθανότερο είναι πως κρύβουμε έναν εν δυνάμει ειρηνικό διαδηλωτή. Βεβαίως μερικοί σπάνε, καίνε, καταστρέφουν, δεν σπάμε, καίμε, καταστρέφουμε, όπως και το να σκέπτεσαι γραπτώς δεν είναι καθόλου προσβλητικό όπως διαπιστώνει ο συντάκτης του post δίχως να γίνεται συγκεκριμένος. Εγώ αντί να ανοίγουν κεφάλια στην κυριολεξία επιμένω στο να ανοίγουν κεφάλια προς αναίρεση δυαδικής λογικής σε χαρακτηρισμούς. Τα υπόλοιπα αξίζουν περισυλλογής και προβληματισμού, ενώ προσθέτω την εναντίωσή μου σε συσπειρώσεις mainstream συρμού όπως φαλλοκράτες-φεμινίστριες. Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι γνωστά, αλίμονο να μην διαδηλώνουμε για αυτά με τρόπους που δεν τα καταργούν. Περί MedStream: http://www.commodityonline.com/news/India-joins-Med-Stream-energy-project-11698-3-1.html . Πάω να χαζέψω τις κυριακάτικες, χτες συνάντησα ένα ενδιαφέρον dvd όσον αφορά την πορεία στην εξουσία του συμπαθή Μπάμια. Καλημέρα, καλή εβδομάδα.

 
At 1/18/2009 01:22:00 μ.μ., Blogger gerasimos said...

Δεν βλέπω κανέναν απολύτως λόγο γιατί να θέλεις, όταν διαφωνείς με κάποιον, να γράψεις 'κάτι εξαιρετικά προσβλητικό' γι' αυτόν. Μπορείς απλώς να κουβεντιάσεις με επιχειρήματα. 'Η, στην ακραία περίπτωση που δεν νομίζεις ότι μπορείς να κουβεντιάσεις μαζί του, μπορείς να τον αγνοήσεις. Αλλά γιατί να θες να τον προσβάλλεις;

 
At 1/18/2009 01:42:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Με λίγα λόγια οι Ισραηλινοί μάχονται για την αποκατάσταση της ειρήνης και την πάταξη της τρομοκρατίας.(Ε, και αν κάνουν και κάνα έγκλημα πολέμου δε χάλασε δα κι ο κόσμος).Ενώ οι μοχθηροί και δαιμόνιοι Παλαιστίνιοι σκοτώνουν τα παιδιά και τις γυναίκες τους ως μορφή προβακάτσιας, αφού αυτό είναι το πιο ισχυρό όπλο που διαθέτουν...Εξάλλου ο ίδιος ο Νιζάρ Ραγιάν κάθησε και σκοτώθηκε μαζί με την οικογένειά του, έχοντας προφανώς έντονη προβοκατόρικη διάθεση....

Τόσο επιφανειακή και μονόπλευρη προσέγγιση του θέματος δεν θα περίμενα(τρόπος του λέγειν) ούτε από Ισραηλινό ή Αμερικάνο δημοσιογράφο..

 
At 1/18/2009 02:53:00 μ.μ., Blogger gerasimos said...

Kαι επί της ουσίας: δε νομίζω ότι την κυρία Παπαδοπούλου την 'προσβάλει ο τρόπος σκέψης' της ούτε θεωρώ 'βαθύτατα σιχαμένο' το άρθρο της. Αντιθέτως, σε πάρα πολλά με βρίσκει σύμφωνο. Και, μεταξύ άλλων, ιδίως η επισήμανσή της ότι: 'για τον τραγικό Αλέξη Γρηγορόπουλο έγιναν τόσα συλλαλητήρια. Για τον άτυχο Διαμαντή Μαντζούνη ούτε ένα· προφανώς επειδή είναι το «λάθος θύμα», επειδή είναι «μπάτσος»' δίνει νομίζω τροφή για προβληματισμό. Αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα ΔΕΝ επιτρέπεται να σκέφτεται κανείς ψύχραιμα, να προσεγγίζει τα ζητήματα από πολλές πλευρές, να εναντιώνεται στις καθιερωμένες και καθημερινά αναπαραγόμενες απόψεις. Διότι τότε κινδυνεύει να αναδημοσιευτούν οι απόψεις του και να λοιδορηθούν, και μάλιστα ανωνύμως. Κρίμα.

 
At 1/18/2009 02:54:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αμ κι εκείνοι, οι αντιστασιακοί, που χτυπούσαν γερμανικούς στόχους ενώ ήξεραν, τα καθίκια, πως το γερμανικό κράτος -εξασκώντας το δικαίωμά του να αμυνθεί- θα έκανε αντίποινα εξολοθρεύοντας εκατοντάδες συμπολίτες τους, τι σας λένε;

[Τουλάχιστον δεν παντρευόντουσαν πολλοί μαζί, ήταν πολιτισμένοι οικογενειακώς!]

Άσε, δε, εκείνες τις ομάδες που σύσσωμη η Ευρώπη καταδίκαζε ως τρομοκρατικές το 1821! Οι οποίες θυμίζουν τις αντίστοιχες Εβραϊκές των ετών 1920-1948, τότε που τοποθετούσαν βόμβες σε κτήρια των βρετανικών αρχών και δολοφονούσαν υπουργούς της (τον Λόρδο Moyne, πχ) -κινήσεις που η Ευρώπη καταδίκαζε απερίφραστα, βεβαίως βεβαίως... Τι εύκολο που είναι να παρατηρείς την κουλτούρα θανάτου σε εξωτικές χώρες, συζητώντας μεταξύ τυριού και αχλαδιού!

[Βέβαια, το θέμα μας δεν είναι ο -καθόλου αθώος- ρόλος της Χαμάς. Είναι ο -καθόλου αθώος- ρόλος ημών ως παρατηρητών και πεφωτισμένων.]

 
At 1/18/2009 03:26:00 μ.μ., Blogger costinho said...

Το κείμενο όχι μόνο είναι βαθύτατα σιχαμένο -γιατί όπως και οι τόσες "μη ψύχραιμες" αντιδράσεις μας και σκέψεις μας, γεράσιμε, είναι κι αυτό εμποτισμένο με αντίστοιχες εμμονές και αγκυλώσεις- αλλά βάζει κι αυτό το μικρό του λιθαράκι στη γνωστή πλέον παραχάραξη κάθε ιστορικού και κοινωνικού φαινομένου του οποίου γινόμαστε μάρτυρες σ'αυτή εδώ τη μεριά του κόσμου.

Τη στιγμή που η κυρία Τέτα από το γραφείο της διατυπώνει ανερυθρίαστα τέτοιο λόγο και επαίρεται άγαρμπα πως έχει και πλήρη εικόνα τόσο για την κατάσταση όσο και για τις αιτίες που οδήγησαν στην κατάσταση (και, φυσικά, τις κουλτούρες των λαών), υπάρχουν και φωνές στο ίδιο το Ισραήλ που τολμούν να πουν τα πράγματα ως έχουν και να μην συμψηφίζουν ούτε πολιτικές ούτε νεκρούς -πολλώ μάλλον δε το μισθό τους στην Ελευθεροτυπία...

Επιπλέον, καλό είναι κάποια στιγμή να ειπωθεί, και να τ'ακούσει κι η κυρα-Τέτα, πως συμπαράσταση και αλληλεγγύη σε ένα λαό, δεν σημαίνει απαραίτητα και ταύτιση ή συμπόρευση με τις πολιτικές επιλογές του. Είτε τα έβαλε μπροστά στα χαρακώματα η Χαμάς είτε όχι, τα νεκρά παιδιά είναι νεκρά παιδιά. Και αν είναι τόσο ξεκάθαρα και σαφή -και ως φαίνεται τα γνωρίζει και η κυρία Τέτα που δεν έχει επισκεφτεί ποτέ της την Παλαιστίνη- τα μέρη όπου κρύβονται όπλα και εκρηκτικά και οι στρατιωτικοί/επειχειρησιακοί στόχοι του Ισραήλ, τότε προς τι ο αλόγιστος βομβαρδισμός δια αέρος; Αρκεί μια επιχείρηση σκούπα, μια επιχείρηση στρατιωτική, με τις σχετικές συλλήψεις, κατασχέσεις, ίσως και μερικούς τσαμπουκάδες, εχθροπραξίες πες το, άντε και κάποιους φόνους, στρατιώτες απέναντι σε στρατιώτες, άντε τρομοκράτες, δεν θα κολλήσω στον όρο κυρα-Τέτα. Εγώ εκείνο που καταλαβαίνω από το σιχαμένο άρθρο της είναι ότι η Χαμάς γνωρίζει πολύ καλά ότι η κουλτούρα θανάτου διαπνέει και το Ισραήλ, το οποίο θα χτυπούσε ούτως ή άλλως, οπότε βάζουμε και τα παιδάκια μέσα στους στόχους να συγκινηθεί η κοινή γνωμη. Ή βάζουμε τα εκρηκτικά μέσα σε χώρους που δεν είναι παραδοσιακοί στόχοι, για να συγκινηθεί πάλι η κοινή γνώμη. Λες και ποτέ είδε φως η Χαμάς ή η Παλαιστίνη από την κοινή γνώμη και αποφάσισε ότι μόνο έτσι μπορεί να εκβιάσει τη λύση όλων της των προβλημάτων. Το πιο σιχαμένο σε τέτοια άρθρα είναι ότι η ίδια η λογική και τα επιχειρήματα, μπάζουν από δέκα μεριές και η επιλεκτικότητα στη σκέψη και τη συλλογιστική κάνει πάρτυ. Κι αυτό φαίνεται, όπως πολύ σωστά παρατηρεί κι ο Ολντμπόης, και από το αμοραλιστικό/απολίτικο/κατινίστικο σχόλιό της για τα εδώ. Λέει πως "τώρα χτυπούν όποιον φορά στολή". Και έτσι, όπως με μία πρόταση σε ένα ολόκληρο κείμενο έβγαλε λαδάκι το Ισραήλ και το όλο προεόρτιο που του αναλογεί, έτσι και εδώ, δεν λέει τίποτα για όσους "φοράνε στολή και χτυπούσαν όποιον να'ναι". Χρόνια τώρα... Και δεν ήταν μόνο ένας κυρα-Τέτα!...

Αυτά για αρχή. Αει στο διάολο Τέτα και Τέτες και αδερφές Τατά! Λίγη ψυχραιμία μας έχει μείνει μέσα σ'αυτά που ζούμ, θα τη χάσουμε κι αυτή. Να'σαι καλά ρε Ολντμπόη, πάντα εύστοχος.

 
At 1/18/2009 05:12:00 μ.μ., Blogger costinho said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 1/18/2009 05:17:00 μ.μ., Blogger costinho said...

Βέβαια, υπάρχουν και χειρότερα...

 
At 1/18/2009 05:31:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Διότι τότε κινδυνεύει να αναδημοσιευτούν οι απόψεις του και να λοιδορηθούν, και μάλιστα ανωνύμως. Κρίμα».
Γεράσιμε, να μου το έγραφε κανένας άλλος αυτό, να το καταλάβω. Να επικαλείσαι εσύ το επιχείρημα της ανωνυμίας για να εκφράσεις την αντίθεσή σου, με ξεπερνά. Αφήνοντας κατά μέρος όλη την χιλιοεπαναληφθείσα συζήτηση για το ποιός είναι τελικά ανώνυμος και ποιός δεν είναι, αφήνοντας επίσης κατά μέρος το πως έχω συμπεριφερθεί στην πράξη όταν κάποιος ζήτησε τα στοιχεία μου για να μου κάνει μήνυση, θα ρωτήσω το πολύ απλό: πρώτη φορά αναδημοσιεύω και επικρίνω άρθρο; Σχολιάζεις -και άρα παρακολουθείς- το μπλογκ πολύ καιρό. Αν σε ενοχλεί αυτή η πρακτική μου γιατί δεν το έχεις επισημάνει και στην τελική γιατί νομιμοποιείς με τα σχόλιά σου εμένα τον ανώνυμο;

 
At 1/18/2009 05:45:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Δεν βλέπω κανέναν απολύτως λόγο γιατί να θέλεις, όταν διαφωνείς με κάποιον, να γράψεις 'κάτι εξαιρετικά προσβλητικό' γι' αυτόν. Μπορείς απλώς να κουβεντιάσεις με επιχειρήματα. 'Η, στην ακραία περίπτωση που δεν νομίζεις ότι μπορείς να κουβεντιάσεις μαζί του, μπορείς να τον αγνοήσεις. Αλλά γιατί να θες να τον προσβάλλεις;»
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι αυτός είναι ο κανόνας. Αν όμως υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα, αν υπάρχει μια εξαίρεση που με κάνει να θέλω να μιλήσω άσχημα για κάποιον που απλά εκφράζει την άποψή του, είναι σε μια τέτοια περίπτωση: δηλαδή μια περίπτωση που κάποιος ούτε καν απολογείται για μια σφαγή, αλλά τη δικαιολογεί και τη νομιμοποιεί. Και δεν πρόκειται για μια σφαγή ιστορικού ενδιαφέροντος να έχουν παγώσει τα αίματα, αλλά για μια σφαγή που συνέβη αυτές ακριβώς τις μέρες. Και το πρόβλημα κατά την κρίση μου επιτείνεται στη νιοστή όταν ο ίδιος άνθρωπος που στο όνομα της ασφάλειας και της νόμιμης άμυνας ενός κράτους λέει ουσιαστικά ότι «εντάξει, τι να κάνουμε, συμβαίνουν κι αυτά», καταδικάζει παράλληλα την ανοχή και την εξιδανίκευση της βίας στην ελληνική κοινωνία, και η βία στην οποία με αποτροπιασμό αναφέρεται είναι μολότωφ και σπασμένα καταστήματα.
Συμπερασματικά, θα μπορούσα ίσως -διαφωνώντας εντονότατα βέβαια- να κατανοήσω την ιδεολογία ενός ανθρώπου που θα υποστήριζε μία από τις δύο θέσεις (αν και ομολογώ ότι το να κατηγορείς για τους θανάτους των αμάχων μόνο την Χαμάς και όχι το Ισραήλ θα με εξουδετέρωνε ούτως ή άλλως). Το να τις υποστηρίζεις και τις δύο μαζί, δείχνει ότι ή τα έχεις μπερδέψει εντελώς στο μυαλό σου ή ότι τελικά
το μόνο που σε νοιάζει είναι να «εναντιώνεσαι στις καθιερωμένες και καθημερινά αναπαραγόμενες απόψεις».

 
At 1/18/2009 05:54:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Costinho, αν το εντός ή εκτός εισαγωγικών διήγημα του Ριζοσπάστη το είχα διαβάσει οπουδήποτε αλλού, θα υπερασπιζόμουν σθεναρά το δικαίωμα του στην ερμηνεία των γεγονότων που κάνει και στην ματιά που έχει. Υπό μία έννοια το κάνω και τώρα. Αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι για να το βάζει ο Ριζοσπάστης του δίνει την εξωλογοτεχνική και ιδεολογική του έγκριση. Κι εκεί βέβαια αλλάζει το πράγμα.

 
At 1/18/2009 07:38:00 μ.μ., Blogger lazopolis said...

"όπως κάθε κράτος, το Ισραήλ έχει αναφαίρετο δικαίωμα να αμυνθεί. "

  Καλά τα λέει η Τέτα, ακαμάτηδες. Πρόκειται για άμυνα επιθετική, σε όλο το γήπεδο, με παγίδες στις γωνίες. Ως πότε τα Ισραηλινά παληκάρια θα παίζουν ζωναδούρα και άλλες αντιπαραγωγικές αηδίες.

Δεν το είπε η κυρία Τέτα, επειδή μάλλον είναι σεμνή και δε λέει κακές κουβέντες, αλλά το καλύτερο που έχουν να κάνουν οι φίλοι μας οι Ισραηλίτες, μια και έχουν να κάνουν με τους εγκληματίες της Χαμάς και μια που όλοι οι αλήτες οι Παλαιστίνιοι τους ψήφισαν, άρα είναι όλοι τρομοκράτες εγκληματίες, το καλύτερο λοιπόν θα ήταν να τους σκάσουν την πυρηνική κεφαλή στο κεφάλι να ησυχάσουμε. Θα σκοτωθούν βέβαια και μερικά παιδιά, δηλαδή τρομοκράτες του μέλλοντος, δηλαδή ακόμα καλύτερα.

Και πρέπει να δράσουν τώρα που είναι ακόμα νωρίς, γιατί κι οι σύμμαχοι δεν αντέδρασαν τότε που έπρεπε το '39 και είδατε μετά τί έγινε, ο Χίτερ σάρωσε την Ευρώπη.

 
At 1/18/2009 08:49:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

όντως ολντμποη πάντα εύστοχος, μου άρεσε πολύ και το σχόλιο του Costinho, τα είπε όλα ιδιέταιρα στον επίλογο του. Ιστορία κυρία Τέτα, ιστορία, όλα από κάπου άρχισαν...
Μου κάνει όμως εντύπωση πώς αυτή η υποτιθέμενη δημοσιογράφος αρθρογραφεί στην συγκεκριμένη εφημερίδα, εκτός κι αν εγώ έχω χάσει την "μπάλα"

 
At 1/18/2009 10:09:00 μ.μ., Blogger head charge said...

Το συγκεκριμένο άρθρο της Τ.Π. βρίσκεται σε πλήρη συνέπεια με τη γενικότερη αρθρογραφία της όσο καιρό τυχαίνει να τη διαβάζω, οπότε μάλλον περισσότερη έκπληξη μου προκαλεί η έκπληξή σου, old boy.

Εννοώ ότι από μια στιγμή και μετά, προσωπικά κρίνοντας, αυτοί που αρχικά σε εξοργίζουν, στο τέλος φτάνουν μάλλον να σε διασκεδάζουν. Βέβαια, η δικαιολόγηση μιας θηριωδίας δύσκολα μπορεί να προκαλέσει το χιούμορ (αν και με τη σύγκριση Γάζας-Πελοποννήσου το πλησιάζει πολύ).

Εξάλλου ένα τέτοιο άρθρο τουλάχιστον ως προς το πνεύμα, αν όχι τη διατύπωση, θα μπορούσε κάλλιστα να προέρχεται π.χ. από τον Αν. Ανδριανόπουλο, τον Στ. Μάνο, τη "Φιλελεύθερη Συμμαχία" ή άλλους ιδεολογικούς της συγγενείς.

 
At 1/19/2009 02:54:00 π.μ., Blogger Rodia said...

Μάλλον το μόνο που τη νοιάζει είναι να «εναντιώνεται στις καθιερωμένες και καθημερινά αναπαραγόμενες απόψεις»... Ισως έτσι γίνεται ντόρος γύρω από το όνομα της ""δημοσιογράφου"" και αποκτά αναγνωσιμότητα η εφημερίδα, να "ανέβει" και, από απογευματινή που ήταν ως τώρα, να γίνει μεσημεριανάδικη.

..μα.. έστω, δεν διαβάζει.. αλλά δεν είδε ούτε τιβι αυτές τις μέρες; ποιες είναι οι πηγές της; κανας ραββινος; Η Κοντολίζα;
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ βρε σεις

 
At 1/19/2009 08:59:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Δήλωση του Γεωργίου Παπανδρέου σαν υπουργός εξωτερικών το 1999
"Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έχουμε μερικά στρέμματα γηs λιγότερα από εκείνα που μαs ανήκουν, και να κοιμόμαστε τα βράδια ήσυχοι και ασφαλείs, παρά να έχουμε ότι μαs ανήκει και να μην μπορούμε να κλείσουμε μάτι από τον κίνδυνο κάποιαs ξαφνικήs επίθεσηs κακόβουλων γειτόνων εναντίον μαs."
Έλληνες αυτός θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός μας;
Την δήλωση ο Γιώργος Παπανδρέου την έκανε στον κ. ΘΩΜΑ ΣΑΡΑ, αρχισυντάκτη τηs Βορειο – Αμερικανικήs Επιθεώρησηs « ΠΑΤΡΙΔΕΣ » , Προέδρου του Εθνικού Συμβουλίου Συντακτών του Ξενόγλωσσου Τύπου του Καναδά."
http://online-pressblog.blogspot.com/2009/01/blog-post_2743.html

http://www.patrides.com/jun08/free.htm

 
At 1/19/2009 09:14:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Βεβαια δεν θυμαμαι καναν Ισραηλινο να μας βαζει μπομπες εντος εδρας

http://www.hyper.gr/makthes/951207/51207f05.html

Και βεβαια δεν βλεπω κανα ενδιαφερον για τον χαμο σε Νταρφουρ και αλλου. Αλλαζει αυτο την τραγωδια στην Γαζα; Οχι. Απλα προβληματιζει ως προς τα κινητρα. Προφανως οταν σκοτωνουν Ισραηλινοι ή Αμερικανοι ειναι κακο, ενω οποιοσδηποτε αλλος αν οχι καλο, τοτε οχι τοσο κακο τελος παντων βρε αδερφε.

Η ολη σταση θυμιζει την (μη) διοργανωση διαδηλωσεων για την εισβολη των Σοβιετικων στο Αφγανισταν. Αν η Τετα υπερβαλει για την κουλτουρα της βιας στη δυση, δεν υπερβαλλω να μιλαω για κουλτουρα της αριστερας στην Ελλαδα.

 
At 1/19/2009 11:37:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η καστοριαδόφιλη Τέτα έχει από πολύ καιρό μπλεχτεί άσχημα στο δίπολο "Διαφωτισμός vs Σκοταδισμός", και ειδικότερα στη σημερινή γεωπολιτική έκφρασή του "Πεφωτισμένη Δύση vs Σκοταδιστική Ανατολή".

Αποτέλεσμα αυτού του άσχημου μπλεξίματος είναι και το εν λόγω άρθρο της, σε πλήρη συνέπεια με τη γενικότερη αρθρογραφία της, όπως επισημαίνει πολύ σωστά ο/η head charge.

Φυσικά κάποιοι πρέπει να μιλήσουν ΚΑΙ για τις αθλιότητες τής Χαμάς, που είναι υπαρκτές.

ΟΧΙ όμως μέσα από το πρίσμα της Τέτας, που όχι μόνο δεν διακρίνει τη διαφορά μεταξύ καταπιεστή-καταπιεζόμενου στη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά, πολύ επικίνδυνα, φτανει να γυρνάει τους ρόλους ανάποδα!!!

 
At 1/19/2009 12:34:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Νταξ μωρε, αντι να κοιταξουνε τους ζωντανους κ' τους τραυματιες, θελουν να φερουν πιο πολλα οπλα

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=977174&lngDtrID=245

 
At 1/19/2009 02:56:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

einai gia palio post pou den briskw

corruption is the basis of the system

nomizw tha to ektimiseis old-boy:P

 
At 1/19/2009 06:13:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Βεβαια δεν θυμαμαι καναν Ισραηλινο να μας βαζει μπομπες εντος εδρας».
Κοίτα, δίκιο έχεις, οι Παλαιστίνιοι είναι συλλήβδην βομβιστές. Οι Ισραηλινοί από την άλλη όχι μόνο δεν είναι συλλήβδην τίποτε, αλλά αν σε κάθε φράση σου δεν προσέχεις να κάνεις τον αυστηρότατο διαχωρισμό μεταξύ της πολιτικής του κράτους του Ισραήλ και των Ισραηλινών είσαι αντισημίτης.

«Και βεβαια δεν βλεπω κανα ενδιαφερον για τον χαμο σε Νταρφουρ και αλλου. Αλλαζει αυτο την τραγωδια στην Γαζα; Οχι. Απλα προβληματιζει ως προς τα κινητρα. Προφανως οταν σκοτωνουν Ισραηλινοι ή Αμερικανοι ειναι κακο, ενω οποιοσδηποτε αλλος αν οχι καλο, τοτε οχι τοσο κακο τελος παντων βρε αδερφε».
Εδώ έχεις δίκιο μεν, με την απαραίτητη υποσημείωση βέβαια ότι το δίκιο που έχεις δεν αλλάζει στο παραμικρό την αξιολόγηση των εγκλημάτων που έχουν συντελεστεί στην Μέση Ανατολη.

«Η ολη σταση θυμιζει την (μη) διοργανωση διαδηλωσεων για την εισβολη των Σοβιετικων στο Αφγανισταν. Αν η Τετα υπερβαλει για την κουλτουρα της βιας στη δυση, δεν υπερβαλλω να μιλαω για κουλτουρα της αριστερας στην Ελλαδα».
Που εδώ βέβαια μπαίνει ένα ενδιαφέρον ζήτημα. Πώς γίνεται να κυβερνάει η δεξιά της ΝΔ και το κάτι σαν δεξιά του ύστερου ΠΑΣΟΚ, πώς γίνεται οι ψηφοφόροι να επιλέγουν αυτούς και ταυτόχρονα να υπάρχει η κουλτούρα της αριστεράς. Τι γίνεται με τη δεξιά διανόηση; Δεν διανοείται επαρκώς; Την φιμώνουν; Την λοιδωρούν που λέει και ο Γεράσιμος ή όπως περίπου έλεγε ο αρθρογράφος της Καθημερινής πριν λίγο καιρό για την κριτική που δέχτηκαν οι Δοξιάδης - Θεοδωρόπουλος - Μάρκαρης; Δεν τολμά να μιλήσει δεξιός σε αυτόν τον τόπο και τον τρώνε; Aν είναι έτσι, πάλι καλά που τον αφήνουν να κυβερνά και να κυβερνά και να κυβερνά. Βέβαια θα μου πεις ούτε να κυβερνά δεν τον αφήνουν με τις διαδηλώσεις, τις αντιδράσεις στις μεταρρυθμίσεις κλπ. Ναι δίκιο έχεις, οπότε το μόνο παρήγορο είναι ότι σε αντίθεση με τους Παλαιστινίους Ισραηλινοί δεν έβαλαν βόμβες στην Ελλάδα ποτέ.

 
At 1/19/2009 06:16:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Όσο για την Χαμάς, όπως λέει η Θεία κι ο Αerosol, καμία διάθεση δεν έχω να την παρουσιάσω ως αθώα περιστερά.
Άλλο αυτό και τελείως άλλο άρθρα σαν της Τέτας Παπαδοπούλου.

 
At 1/19/2009 06:18:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Ανώνυμε των 2:56, μου έχουν ξαναμιλήσει γι' αυτό, πρέπει επιτέλους να το δω. Θενκς :)

 
At 1/19/2009 06:49:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

H Tέτα μήπως είναι alter ego του Αθήναιου ρε παιδιά?? Δύσκολο να υπάρχουν δύο τέτοιοι.

 
At 1/19/2009 07:35:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Τι γίνεται με τη δεξιά διανόηση;"

Καλό Old boy!

Στο φίλο πρέπει να θυμίσεις πως, ενώ εδώ και 30 χρόνια κυριαρχεί η ΚΑΡΑΔΕΞΙΑ νεοφιλελεύθερη ιδεολογία - που όταν τα βλέπεις σκούρα, τσιρίζει για "μηδενική ανοχή" (βλ. Ανδριανόπουλο) - , κι ενώ αυτή η δεξιά ιδεολογία έχει διαβρώσει και μεγάλα τμήματα της αριστερής ...

... υπάρχουν άνθρωποι που φαντάζονται πως κυρίαρχη έχει γίνει κάποια "αριστερή κουλτούρα" !!!!!

 
At 1/19/2009 08:03:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Sigoura kathe xwra exei dikaiwma na amynthei....Omws oi arithmoi diapsevdoun auto to epixeirmhma: Aneksarthta tou ean h Xamas einai tromokratiki organwsh h antidrash tou Israhl ' na prostatepsei ton eafto tou' einai to ligotero ypervoliki kai sigoura h amyna yperevalle thn apeilh kata poly. Poia xwra amynetai telika? auth pou exei 10 nekrous h auth pou exei 1310?

Tha prepei omws na epishmanoume ta ekshs: Enw h xwra mas epishsma krataei oudeterh stash (den epetrepse diavash oplwn) alla tautoxrona einai symmaxos ths amerikis kai melos tou NATO, exoume ekrhkseis antiamerikanismou kai antishmitismou kai syllalhthria yper ths Palaistinhs. Se ti vathmo ofeiletai auto loipon ston antiamerikanismo pou ws gnwsto ekdhlwnetai kai pyrodoteitai apo thn aristera sthn ellada? kai prin spefsete na me katarasteite:

Mexri wras exoun skotwthei 1310 Palaistinioi kai auth ths stigmh yparxei ekexeiria. Gia autous eixame seira diadhlwsewn, diamartyriwn, kapoia spasimata klp. Sto Darfur exoume ews wras genoktonia me 400.000 nekrous kai 2 ekatomyria prosfyges enw den akousa gia kammia diadhlwsh, kanaloeranous, epi topou taksidi ths Alekas, 'spasimata' kai loipes eksarseis 'filanthrwpias'. Sto Congo paithenoun 31.000 polites kathe mhna eksaitias ths synexizomenhs diamaxhs. Ola auta ta sprwksame katw apo to xalaki kai ola kala? Wx aderfe twra 'oi mavroi' yparxoun gia na dianemoun fthna peiratika CD kai oi arapines gia sex -fthno, anekselegto kai me thn anoxh tou kratous -sto kentro ths Athinas.Mhpws epeidh ta antiamerikanika kai antishmitika antanaklastika mas einai pio isxyra? mhpws auto mediaka poulaei kai katanalwnetai kalytera?

 
At 1/19/2009 08:21:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

«Se ti vathmo ofeiletai auto loipon ston antiamerikanismo pou ws gnwsto ekdhlwnetai kai pyrodoteitai apo thn aristera sthn ellada?»
Έχετε δει μελέτες για τα ποσοστά του αντιμερικανισμού στην Ελλάδα;

Όσο για την τελευταία παράγραφο σας, παραδέχθηκα σε προηγούμενο σχόλιο ότι πράγματι η ευαισθησία μου είναι -εκ του αποτελέσματος- επιλεκτική. Ωστόσο επιτρέψτε μου να πω ότι ταυτόχρονα το όλο επιχείρημα θυμίζει παραλλαγή του «κι εσείς χτυπάτε τους μαύρους», μια παραλλαγή που λέγοντας «και στην Αφρική σφαγιάζουν τους μαύρους» προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κουβέντα.

 
At 1/19/2009 08:29:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

nai polles meletes:pou milane gia tis dolofonies amerikanwn apo tromokratikes organwseis kai megalh merida tou kosmou pou den tis katadikazei, gia olous autous pou apanthsan arnhtika se katadikh twn epithesewn 11hs Septemvriou, klp klp h lista einai terastia.

nai exeis dikio - ontws apoprosanatolizw thn apoprosanatolismenh epilektiki sou euaisthisia kai thelw na thn strepsw se themata pou thewrw pio shmantika apo ta nea pou me 'taizoun' ta kanalia kai h aristera gia na anevasei ta pososta ths.

 
At 1/19/2009 08:37:00 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

Ευχαριστώ κι εγώ τον ανώνυμο των 2:56 για το λινκ του zeitgeist! Τα λόγια περιττεύουν.

 
At 1/19/2009 09:12:00 μ.μ., Blogger lazopolis said...

Αγαπητέ ανώνυμε ο/η, προσπαθεί ο old boy να σου εξηγήσει αυτό που θα έπρεπε να καταλαβαίνεις από μόνος σου ανεξαρτήτως "ιδεολογικής" τοποθέτησης: το οτι γίνονται σφαγές και αλλού δε σημαίνει τίποτα για τις σφαγές στην Παλαιστίνη. Επίσης το οτι επιλέγει να γράψει για την Παλαιστίνη δε σημαίνει οτι υποχρεούται να γράψει και για όλες τις άλλες σφαγές που έγιναν στην ιστορία, από τον Μεγαλέξανδρο και δώθε.

Τέλος ο αντιαμερικανισμός στην Ελλάδα (που είναι συνήθως αντανακλαστικός και όζει επαρχιωτισμού και, συνεπώς, δεν βοηθάει συνήθως τη συζήτηση) δε γεννήθηκε επειδή η αριστερά τον καλλιέργησε. Γεννήθηκε επειδή μέχρι το '74 (τουλάχιστον) τη χώρα σου την κυβερνούσε κατ'ουσίαν η αμερικανική πρεσβεία στην Αθήνα και οι, ας πούμε, μη-αριστεροί, τοπικοί κοτσαμπάσηδες.

 
At 1/19/2009 10:26:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Anonymous 8:03 said: "Se ti vathmo ofeiletai auto loipon ston antiamerikanismo pou ws gnwsto ekdhlwnetai kai pyrodoteitai apo thn aristera sthn ellada?"

Το ίδιο σφάλμα με τον άλλο φίλο διαπράττεις αγαπητέ! Μα κανείς πια δεν ζει σε τούτη 'δω τη χώρα;

Καλέ μου φίλε, ο αντιαμερικανισμός στην Ελλάδα (και όχι μόνο!) έχει πάψει προ 20 ετών να εκδηλώνεται και να πυροδοτείται από την αριστερά και μόνο.

Σημαντικά τμήματα της παραδοσιακής αμερικανόδουλης δεξιάς έχουν πλέον (όπου πλέον = κατάρρευση του σοβιετικού μπλοκ) γυρίσει το τροπάρι. Όχι μόνον οι δεξιοί τύπου Καρατζαφερολεπέν αλλά και Νουδουλίτες ων ουκ έστι ο αριθμός.

Αλλά και τμήματα της παραδοσιακής αριστεράς έχουν από ετών εγκαταλείψει τον αντιαμερικανισμό. Το περίφημο "Ευχαριστούμε τους Αμερικάνους", με το οποίο ο σοσιαλιστής Σημίτης ξεκίνησε τον πρώτο ουσιαστικά λόγο του ως πρωθυπουργός (Ίμια) χωρίς να συναντήσει ΚΑΜΙΑ αντίδραση από την πλευρά του πάλαι ποτέ "Έξω οι Αμερικάνοι" ΠΑΣΟΚ, απλώς επισφράγησε αυτό το γεγονός.

---

Γαϊδάρα,

το Zeitgeist είναι παπάρα ολκής, ένα κάκιστης ποιότητας συμπίλημα πολύ γνωστών (σε όσους σκέφτονται σοβαρά) κοινών τόπων πλασαρισμένο σε μεταμοντέρνα αισθητική συσκευασία.

Το τρελό με τους fans αυτής της σάχλας είναι πως το θεωρούν θεωρητικό όπλο κοινωνικής απελευθέρωσης, τη στιγμή που διαπνέεται το ίδιο από μια άκρως τεχνολογική-ολοκληρωτική σκέψη.

Φυσικά ξεγελάει τους αμύητους η αντιτεχνολογική-αντιθρησκευτική ρητορική του. Ωστόσο δύσκολο είναι να κρυφτεί ο τεχνο-ολοκληρωτικός χαρακτήρας του, δεδομένου ότι εμφανίζεται με τα κύρια χαρακτηριστικά της τεχνο-ολοκληρωτικής σκέψης: ως "γιατρικό για όλα" και σε συσκευασία "απλών κανόνων" (όπου ο τελευταίος είναι να ... γραφτείς μέλος στο zeitgeist!!!).

Μπλιάχ!

Δεν νομίζω ότι ένα ελεύθερο και ερευνητικό πνεύμα είναι δυνατόν να γοητευτεί από τέτοια ... σκευάσματα.

 
At 1/19/2009 11:34:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

old boy@
Κοίτα, δίκιο έχεις, οι Παλαιστίνιοι είναι συλλήβδην βομβιστές. Οι Ισραηλινοί από την άλλη όχι μόνο δεν είναι συλλήβδην τίποτε, αλλά αν σε κάθε φράση σου δεν προσέχεις να κάνεις τον αυστηρότατο διαχωρισμό μεταξύ της πολιτικής του κράτους του Ισραήλ και των Ισραηλινών είσαι αντισημίτης.

---- μπα, μαλλον μαλακας θα ελεγα - εννοω αν δεν κανεις τον διαχωρισμο κρατους / πολιτων. Προφανως κ' οι Τουρκοι ειναι (συλληβδην) σκατοψυχοι με τετοια κυβερνηση. Επισης, αυτα τα χαριτωμενα μπορεις να τα πεις στους συγγενεις των 6 νεκρων. Και δεν αλλαζει το γεγονος οτι καποιοι ηρθαν στην χωρα σου κ' πηγαν να βαλουν μπομπες για δικους του σκοπους. Με λιγα λογια, υπαρχουν καποιοι που μπαινουν στην χωρα σου και της φερονται σαν ξεφραγο αμπελι. Δικαιολογει αυτο τον φονο των αμαχων; Οχι. Απλα μας δειχνει πολλα για τον τροπο σκεψης των Παλαιστινιων τρομοκρατων / αγωνιστων κτλ.

"Εδώ έχεις δίκιο μεν, με την απαραίτητη υποσημείωση βέβαια ότι το δίκιο που έχεις δεν αλλάζει στο παραμικρό την αξιολόγηση των εγκλημάτων που έχουν συντελεστεί στην Μέση Ανατολη."

------- εδω απλα μας απασχολει γιατι αυτο το τραγικο γεγονος σου προξενει τοσο ενδιαφερον ενω αλλα, απειρως τραγικοτερα, οχι (γιατι στο Νταρφουρ δεν σκοτωνονται επειδη πεταξαν ρουκετες αλλα επειδη ειναι αυτοι που ειναι).

"Που εδώ βέβαια μπαίνει ένα ενδιαφέρον ζήτημα. Πώς γίνεται να κυβερνάει η δεξιά της ΝΔ και το κάτι σαν δεξιά του ύστερου ΠΑΣΟΚ, πώς γίνεται οι ψηφοφόροι να επιλέγουν αυτούς και ταυτόχρονα να υπάρχει η κουλτούρα της αριστεράς."

-------- Πως γινεται να μην εχεις καταλαβει οτι οι εννοιες δεξια / αριστερα στην Ελλαδα πολυ απλα δεν περιγραφουν τιποτα; Οτι ο Καραμανλης ειναι ο μεγαλυτερος εργω θαυμαστης του Ανδρεα, οτι εχουμε μια αριστερα η οποια αν υπαρχει κατι για το οποιο δεν νοιαζεται ειναι η εργατικη ταξη
(εδω το ΚΚΕ υπερασπιζοταν τον μπατσο που πρυροβολησε τον 16χρονο)κτλ. Η Ελλαδα ειναι sui generis χωρα.

lazopolis@

"...το οτι γίνονται σφαγές και αλλού δε σημαίνει τίποτα για τις σφαγές στην Παλαιστίνη."

αυτο θα ισχυει στην περιπτωση καποιου που ειχε ασχοληθει και με τις αλλες σφαγες, τοσο των αλλων οσο και των δικων μας. Το θεμα δεν ειναι η σχετικοποιηση των σφαγων (που ειναι) αλλα η συνειδητη αποφαση ενασχολησης με μια απο αυτες. Το θεμα βεβαιως ειναι επισης οτι αμα τοσα χρονια σε ανεβοκατεβαζουνε φασιστα κ' ναζι ενω πχ το 82 καμποσοι χιλιαδες Ισραηλινοι κατεβηκαν για να διαμαρτυρηθουν, σε περιοδο πολεμου, για τις σφαγες σε Σαμπρα / Σατιλα (ενω λιγο πιο κει ισοπεδωνονταν μια πολη την οποια εχεις επισκεφτει αν δεν κανω λαθος), ενω εχεις χασει κ' παιδια / συγγενεις απο βομβιστες αυτοκτονιας, ε, δεν πολυ θελει να τα γραψεις ολα στα τετοια σου. Για να το ξαναπουμε: ειναι τραγωδια αυτο που γινεται στη Γαζα; Ειναι. Ποιοι ειναι τα πραγματικα θυματα; Οι αμαχοι που ειναι μεταξυ ενος καραγκιοζη (Ισραηλ) και ενος αλλου (Χαμας). Θα κερδιζε περισσοτερα η Χαμας αν υθιοθετουσε μια σταση τυπου Γκαντι; Γιατι δεν το κανει; Ηταν η δεν ηταν το μεγαλειο της Ιντιφαντα (της 2ης) ακριβως αυτη η ασσυμετρη σχεση (πετρες απο τη μια, οπλα απο την αλλη);

Γεννήθηκε επειδή μέχρι το '74 (τουλάχιστον) τη χώρα σου την κυβερνούσε κατ'ουσίαν η αμερικανική πρεσβεία στην Αθήνα και οι, ας πούμε, μη-αριστεροί, τοπικοί κοτσαμπάσηδες.

------ απαραδεκτη (το ξαναλεω, απαραδεκτη) συγχυση αιτιας - συμπτωματος. Το οτι η αμερικανικη πρεσβεια κυβερνουσε τη χωρα μου ειναι συμπτωμα του οτι η χωρα μου ηταν ανικανη να κυβερνησει τον εαυτο της. Και ο σημερινος αντιαμερικανισμος ειναι το ξεκαρφωμα για αυτη ακριβως την αποτυχια μας (ξερεις, δεν φταιω εγω, αυτη ειναι ανοργασμικια κτλ).

 
At 1/20/2009 01:33:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Ανώνυμε ή ανώνυμη των 11:34, ξεκινάω από το μέρος που έχεις δίκιο για να πάω στα υπόλοιπα: ναι, δεν έχω ασχοληθεί με τις σφαγές στην Αφρική. Αυτό μπορεί να με καθιστά εμένα υποκριτή, γραμματέα, φαρισαίο, αντιφατικό ή ό,τι άλλο θέλεις. Αυτό όμως εξακολουθεί να μην αναιρεί τις αξιολογήσεις για το θέμα της Γάζας.

«γιατι στο Νταρφουρ δεν σκοτωνονται επειδη πεταξαν ρουκετες αλλα επειδη ειναι αυτοι που ειναι»
Τι είναι δηλαδή; Αράπηδες; Πίθηκοι;

«μπα, μαλλον μαλακας θα ελεγα - εννοω αν δεν κανεις τον διαχωρισμο κρατους / πολιτων. Προφανως κ' οι Τουρκοι ειναι (συλληβδην) σκατοψυχοι με τετοια κυβερνηση. Επισης, αυτα τα χαριτωμενα μπορεις να τα πεις στους συγγενεις των 6 νεκρων»
Αυτά τα χαριτωμένα θα τα πω στους συγγενείς των 6 νεκρών. Πες κι εσύ τα δικά σου χαριτωμένα στους συγγενείς των 6 νεκρών πολλαπλασιασμένων επί 200 φορές της από κει πλευράς.
Τώρα για να σε απαλλάξω από τον κόπο μαλάκας είμαι δευτερευόντως, πρωτίστως αντισημίτης είμαι και αυτό σε τελική ανάλυση εξηγεί και την επιλεκτική ευαισθησία μου: μισούσα και μισώ τους Εβραίους και το όλο ζήτημα της Γάζας είναι απλώς το πρόσχημα που επιζητούσα για να βγάλω το μένος μου. Ξεσκεπάστηκα. Ενημέρωσε και τον Δημητρά γιατί με έχει στη mailing list του, προφανώς από παρεξήγηση.

 
At 1/20/2009 09:37:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Old Boy,

μη γίνεσαι τόσο σκληρός!

Ο Ανώνυμος των 11:34 πρέπει να είναι ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΩΣ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ στους δρόμους, διαδηλώνοντας για ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τις αδικίες και τις σφαγές που γίνονται σε ΟΛΟ τον πλανήτη καθημερινά!

Καταπληκτικό πάντως παράδειγμα ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ κριτικής στους άλλους δήθεν για υποκρισία!

Τύφλα να ' χουν οι Σοφιστές...

 
At 1/20/2009 11:37:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

oldboy,

σοβαρεψου λιγο, εκτος αμα θελεις να τη σταματησουμε εδω τη συζητηση.

ναι, δεν έχω ασχοληθεί με τις σφαγές στην Αφρική. Αυτό μπορεί να με καθιστά εμένα υποκριτή, γραμματέα, φαρισαίο, αντιφατικό ή ό,τι άλλο θέλεις. Αυτό όμως εξακολουθεί να μην αναιρεί τις αξιολογήσεις για το θέμα της Γάζας.

----- μα το ξαναλεω για αλλο θεμα μιλαμε. Γιατι δεν ενδιαφερεται κανεις για το Νταρφουρ; Για την ρημαδα την Τσετσενια (φρεσκο πραμα http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7838328.stm ); Τι εχει η ρημαδα η Παλαιστινη και κανει ΕΣΕΝΑ (κ' βασικα ολους στην Ελλαδα) να γραψεις για αυτη; Γιατι εδω εχουμε (δικαιως) το Ισραηλ να κατακρινεται ενω αυτο προσπαθησει να σε πεισει για το δικιο του (οσο εχει), ενω ενημερωνει για τα χτυπηματα κ' καλει τον κοσμο να φυγει (εστω και αν αυτο γινεται σε καποιο βαθμο για το ξεκαρφωμα); Ειδες πχ τους Ρωσους να σου δειχνουν βιντεο κακων Τσετσενων που επρεπε να σκοτωσουν; Γνωριζεις οτι η κατασταση στην Παλαιστινη ειναι Ντισνευλαντ σε σχεση με την Τσετσενια - με τους μαυρους Τσετσενους να μην τους βοηθα κανενας, ενω οι Παλαιστινιοι εχουν την εν πολλοις υποκριτικη βοηθεια των "αδερφων" τους; Εχεις σκεφτει οτι το Ιραν απλα χρησιμοποιει τους Παλαιστινιους για την μπει στο Ισραηλ;

Τι είναι δηλαδή; Αράπηδες; Πίθηκοι;

----- Στο Νταρφουρ σκοτωνονται ακριβως επειδη ανηκουν στην μια ή στην αλλη φυλη. Δεν χρειαζεται να εχουν κανει κατι παρανομο, η ΙΔΙΑ η υπαρξη τους ειναι το εγκλημα, οπως ακριβως κ' η υπαρξη των Εβραιων επι Χιτλερ. Εν ολιγοις εχουμε ενα αλλο Ολοκαυτωμα στις μερες μας κ' κανεις δεν το εχει παρει μυρωδια, κ' επισης βεβαιως κανεις δεν θα συμωφνουσε στην αποσοτλη στρατου να τους σωσει.

Πες κι εσύ τα δικά σου χαριτωμένα στους συγγενείς των 6 νεκρών πολλαπλασιασμένων επί 200 φορές της από κει πλευράς.

-------------Θα τους ελεγα οτι πολυ πιο υπευθυνοι για αυτο απο ο,τι οι 6 νεκροι της Πατρας.

@θεια
Ο Ανώνυμος των 11:34 πρέπει να είναι ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΩΣ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ στους δρόμους, διαδηλώνοντας για ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τις αδικίες και τις σφαγές που γίνονται σε ΟΛΟ τον πλανήτη καθημερινά!

---- μπα, προσπαθω να τις στηλιτευω απο το μπλογκ μου, παρασυρμενος απο τις διαθεσεις του συρμου.

 
At 1/20/2009 12:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανώνυμε των 11:34,

αν δεν είσαι σοφιστής, τότε το έχεις πιάσει από λάθος άκρη το θέμα.

Ρωτάς, γιατί υπάρχει κινητοποίηση για την άλφα και όχι για τη βήτα σφαγή θεωρώντας, εμφανώς, εκ προοιμίου το συνομιλητή σου θύμα ιδεολογικής χειραγώγησης ή παρασυρμένο από τις διαθέσεις του συρμού.

Έτσι, αν κάποιος διαμαρτυρόταν και για την Παλαιστινή, και για το Νταρφούρ, πάλι θα έβγαινες άνετα να τον μεμφθείς που δεν διαμαρτύρεται και για την Ουκρανία ή το Θιβέτ ... και πάει λέγοντας.

Ποιά είναι λοιπόν η θέση λοιπόν που επιλέγεις στο διάλογο;

Είναι του αιώνιου πνεύματος αντιλογίας!

Γιατί; Μα γιατί σε κάθε λόγο μπορεί να υπάρξει αντίλογος ... αρκεί να έχει κανείς όρεξη να παίζει αυτό το παιχνίδι, δηλαδή αρκεί να παραμένει κανείς στα λόγια χωρίς να αναλαμβάνει τις πρακτικές ευθύνες τους - αρκεί τελικά να μην αναλαμβάνει το βάρος μιας απόφασης.

Μήπως σε αδικώ;

 
At 1/20/2009 01:34:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Συγνώμη αλλά μήπως έχω καταλάβει λάθος;
Το θέμα του ποστ είναι ή δεν είναι το άρθρο της κας Τέτας, που αναφέρεται στους βομβαρδισμούς και τις πολεμικές επιχειρήσεις των Ισραηλινών; Αυτή δεν ήταν η αιτία ή μήπως η αφορμή για το ποστ του Ο.Β.;
Αν ισχύει αυτό γιατί τόσο μένος εναντίον του, που τάχα γράφει επιλεκτικά για τους "κακούς" αμερικανούς - ισραηλινούς;
Συμφωνεί με το άρθρο ο Ανώνυμος; είναι έτσι τα πράγματα που τα παρουσιάζει η συντάκτρια ή συμφωνεί με τον Ο.Β που χαρακτηρίζει το άρθρο κάτι περισσότερο από το "βαθύτατα σιχαμένο" σε σχέση μάλιστα και με το δεύτερο άρθρο της κας Τ.Π.;

 
At 1/20/2009 04:15:00 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

Θεία.

Παπάρες ολκής ακούμε καθημερινά κι απ' όλες τις μεριές. Ούτε χρειάζεται να τρελλαινόμαστε ούτε να γοητευόμαστε από καταθέσεις τύπου zeitgeist. Ούτε εξωπραγματικά είναι ούτε απίστευτα αυτά που λέει. Ίσως η δική μας πραγματικότητα δεν τα χωράει αλλά πολλά από αυτά που λέει είναι απλά και αποδεδειγμένα.
Τώρα αν θέλει κανείς να γοητευτεί και να εκστασιαστεί καλύτερα να παρακολουθήσει την ορκομωσία Ομπάμα σήμερα. Πιστεύω θα ανταμειφθεί.
Εγώ απλά θέλω να ακούσω και κάτι διαφορετικό, κάτι λογικό επιτέλους αν δεν σε πειράζει. Όχι γιατί ανεβαίνει το πετρέλαιο και κατεβαίνει κάθε που φταρνίζεται κάποιος ή ότι έχουμε υψηλό βιοτικό επίπεδο επειδή μπορούμε εύκολα πια να παίρνουμε δάνεια και να αποκτούμε τα σπίτια των ονείρων μας!
Είναι απλά πράγματα αν τα σκεφτείς. Τα απλά και ερευνητικά πνεύματα δεν έχουν στεγανά. Μπορούν να παρακολουθούν και να πληροφορούνται, να φιλτράρουν και να κρατούν ότι θεωρούν πως τους βρίσκει σύμφωνους. Τα ελεύθερα και ερευνητικά πνεύματα δεν αφορίζουν ούτε νουθετούν άλλους γιατί διαφωνούν με αυτά που πιστεύουν, πιστεύοντας οι ίδιοι πως κατέχουν την σοφία και την γνώση να πουν τι είναι αλήθεια και τι όχι. Ίσως ακόμα πάρουν αφορμή να επανεξετάσουν τις συμπαγείς και διαμορφωμένες απόψεις τους κοιτώντας καλά καλά γύρω τους. Ίσως και όχι.

 
At 1/20/2009 04:33:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Aνώνυμε - ανώνυμη των 11:37, ωραία λοιπόν, εκείνο που κάνει εμένα να επιλέγω να γράφω για την Παλαιστίνη είναι ότι ζω στην Ελλάδα και ακολουθώ το μιντιακό ρεύμα. Αν οι ειδήσεις πρόβαλλαν καθημερινά το Νταρφούρ, θα έγραφα κι εγώ για το Νταρφούρ.
Έχοντας λοιπόν κάνει όλες τις σχετικές παραδοχές που μου αναλογούν κι όλη τη σχετική αυτοκριτική που μου αναλογεί, θα εξακολουθήσω να λέω ότι το πέταγμα της μπάλας στην εξέδρα καλό είναι, αποκαλύπτει αν θες πόσο διπρόσωπος είμαι, αφήνει εντέχνως και την σκιούλα του μπας και έχω κάτι ειδικά με τους Εβραίους (οκ, καθόλου πρωτότυπο ιδεολογικό όπλο), αλλά τελικά επί του συγκεριμένου θέματος (αν υποθέσουμε δηλαδή ότι δεν είμαι εγώ το θέμα αλλά η Γάζα) τι ακριβώς μας λέει;
Μας λέει: «Θα τους ελεγα οτι πολυ πιο υπευθυνοι για αυτο απο ο,τι οι 6 νεκροι της Πατρας».
Ιδού λοιπόν πώς ξαφνικά ο κάθε Παλαιστίνιος είναι πιο υπεύθυνος, ενώ αντίστροφα ο κάθε πολίτης του κράτους του Ισραήλ δεν είναι πιο υπεύθυνος, γιατί το ένα άμα το πεις είναι ρατσισμός ενώ το άλλο όχι.
Μας λέει ακόμα: «ενημερωνει για τα χτυπηματα κ' καλει τον κοσμο να φυγει». Το αφήνω ασχολίαστο.
«Εχεις σκεφτει οτι το Ιραν απλα χρησιμοποιει τους Παλαιστινιους για την μπει στο Ισραηλ;».
Αν λοιπόν μπει στο Ισραήλ κι αν αρχίζει να σκοτώνει αμάχους κι αν η αναλογία νεκρών είναι εκατό προς ένας, να γράψω κάτι τότε ή να σκεφτώ αν έχω γράψει για το Νταρφούρ;

 
At 1/20/2009 04:36:00 μ.μ., Blogger lazopolis said...

@ανώνυμος (μια που έχεις και μπλογκ, δε βάζεις κανα όνομα να μη γράφουμε σε ανώνυμους;)

"αυτο θα ισχυει στην περιπτωση καποιου που..."

Γιατί εμπλέκεται ο κάποιος που.. ;;; Συζητάμε για τη Γάζα, όχι για κάποιον που γράφει για τη Γάζα. Έστω οτι ο old boy είναι,όπως λέει, μαλάκας και αντισημίτης. Η γάζα συνεχίζει να είναι μια αποκρουστική σφαγή. Πόσες φορές πρέπει να γραφτεί αυτό για να συμφωνήσουμε;

"απαραδεκτη (το ξαναλεω, απαραδεκτη) συγχυση αιτιας - συμπτωματος..."

Οι αιτίες του γιατί η πρεσβεία κυβερνούσε τη χώρα σου είναι πολλές και διάφορες. Ανάμεσά τους είναι προφανώς και το αβυσαλλέο χάσμα ανάμεσα στην τριτοκοσμική Ελλάδα και την δυτική πρωτοπορία μετά τον δεύτερο παγκόσμιο (αλλά και από πιο πριν). Προφανώς για αυτό "ευθύνονται" και οι Έλληνες (όσο μπορεί να ευθύνεται κανείς για την ιστορική του θέση). Παραμένει όμως γεγονός οτι η συγκεκριμένη πρεσβεία κυβερνούσε τη συγκεκριμένη χώρα και εγώ αυτό το βλέπω σαν την βασική αιτία του αντιαμερικανισμού στη χώρα (υπάρχουν βέβαια διάφοροι παράγοντες που υποδαυλίζουν τα σχετικά αισθήματα).

Η μαζική ψυχανάλυση που επιχειρείς μου φαίνεται πολύ απλοϊκή (δηλαδή απαράδεκτη, επαναλαμβάνω, απαράδεκτη).

 
At 1/20/2009 07:56:00 μ.μ., Blogger head charge said...

Το "ξεχωριστό" στην περίπτωση της Παλαιστίνης είναι ότι η σφαγή πραγματοποιείται με την ενίσχυση και την πολιτική, στρατιωτική και ιδεολογική στήριξη ενός ολόκληρου πολιτικού μηχανισμού, κυρίαρχου διεθνώς, στη συμμαχία του οποίου ανήκει και η Ελλάδα σε πολιτικό επίπεδο. Οι στρατιωτικές βάσεις ανεφοδιασμού, η μεταφορά όπλων μέσω λιμανιών στη χώρα μας αποτελούν μέρος αυτού του μηχανισμού και λειτουργούν ξεκάθαρα υπέρ της σφαγής στη Γάζα.

Αυτό προφανώς δε συνεπάγεται θαυμασμό ή αδιαφορία προς τις πρακτικές του Πούτιν ή του κινέζικου καθεστώτος.

Για το Νταρφούρ, όποιος έχει την υπομονή, μπορεί να διαβάσει εδώ ένα μεγάλο, αλλά ενδιαφέρον άρθρο.

 
At 1/20/2009 10:11:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Γαϊδάρα,

φυσικά και δεν με πειράζει να δεις και να διαβάσεις εσύ ή όποιος άλλος ό,τι θέλεις/θέλει!!! Προς θεού δηλαδή.

Αλλά επίσης έχω το δικαίωμα να πω τη γνώμη μου ελεύθερα, έτσι δεν είναι;

Είδα το Zeitgeist και το θεωρώ από κοινότοπο μέχρι σκουπίδι τυλιγμένο με δήθεν επαναστατικό σελοφάν. Γνώμη μου; Γνώμη μου. Αν εσύ είδες σε αυτή "αφορισμό" και "νουθεσίες", λυπάμαι αλλά ... παραείσαι μυγιάγγιχτη :-p

Τη γνώμη μου πάντως την αιτιολόγησα. Δεν την πέταξα έτσι στα κουτουρού στο τραπέζι.

Να το επαναλάβω. Είναι χαρακτηριστικό της ίδιας της τεχνικής σκέψης να παρουσιάζει τα πράγματα εξαιρετικά απλοποιημένα και συσκευασμένα σε λίγες απλές τεχνικές "συμβουλές". Ό,τι κάνει το Zeitgeist δηλαδή, συγκολλώντας γνωστές κοινοτοπίες π.χ. περί χριστιανισμού (έχουν ειπωθεί αυτά εδώ και 200τόσο χρόνια), περί τραπεζών, κ.τ.λ.

Αλλιώς: Η υπεραπλούστευση της πραγματικότητας μαζί με την προβολή μιας τεχνικής ουτοπίας (έστω και "οικολογικής") αποτελεί πάντα δείγμα ολοκληρωτικής σκέψης.

Γοητευτικό το προϊόν; Ίσως. Εντυπωσιακό; Πιθανότατα. Αλλά τι πάει να πει αυτό; Το "γοητευτικό" και το "εντυπωσιακό" δεν αποτελούν κριτήρια αξιολόγησης ενός στοχασμού και μιας θεωρίας!!!

 
At 1/20/2009 10:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

btw Γαϊδάρα μου,

ρίξε μια ματιά στο δοκίμιο του Βάλτερ Μπένγιαμιν το αισθητικό αντικείμενο και ειδικά εκεί που μιλάει για την αισθητικοποίηση της πολιτικής και τη σχέση αυτού του φαινόμενου με το φασισμό.

Και τέλος: δεν βάζω στεγανά στο μυαλό μου, δεν σημαίνει το αφήνω ορθάνοιχτο για να πέφτει μέσα ελεύθερα κάθε λογής σκουπίδι! Σκέφτομαι σοβαρά σημαίνει φιλτράρω τα πράγματα.

Σόρι για τις ... νουθεσίες :-))

 
At 1/21/2009 12:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Προς απεξαπαντες

Ενεκα κ' του θεματος, ο μεχρι τουδε ανωνυμος σημερα βαφτιζεται απο το ραββινο που του εκανε περιτομη Αριελ Σαρον.

old boy@

Αυτό μπορεί να με καθιστά εμένα υποκριτή, γραμματέα, φαρισαίο, αντιφατικό ή ό,τι άλλο θέλεις. Αυτό όμως εξακολουθεί να μην αναιρεί τις αξιολογήσεις για το θέμα της Γάζας.

--- αντι λοιπον να αναλωνομαστε σε φιλιππικους κατα του Ισραηλ ή να λεμε τα αυτονοητα, μηπως να κανουμε κατι αλλο; Η ερωτηση ειναι παγιδα - αν ρωτησεις τι να κανουμε χανεις...

Ιδού λοιπόν πώς ξαφνικά ο κάθε Παλαιστίνιος είναι πιο υπεύθυνος, ενώ αντίστροφα ο κάθε πολίτης του κράτους του Ισραήλ δεν είναι πιο υπεύθυνος, γιατί το ένα άμα το πεις είναι ρατσισμός ενώ το άλλο όχι.

----- σημαινει οτι οσο οι Ισραηλινοι αρνουνται να δεχθουν οτι οι Παλαιστινιοι πρεπει να ζησουν κ' να εχουν κρατος, θα δεχονται βομβες κ' θα ειναι υπευθυνοι για την πολιτικη την οποια επιλεγουν κ' εκλεγουν, καμικαζι κτλ, κ' πως οσο κ' οι Παλαιστινιοι δεν καταλαβαινουν οτι Ισραηλινο κρατος πρεπει να υπαρχει κ' οτι στην τελικη δεν τα βαζεις με τον νταη της γειτονιας, θα γινονται αυτα που γινονται. Τη Χαμας την ψηφισε ο λαος κ' οι νικες της θεωρουνται "λαικες".

Μας λέει ακόμα: «ενημερωνει για τα χτυπηματα κ' καλει τον κοσμο να φυγει». Το αφήνω ασχολίαστο.

---- κ' ορθως πραττεις. Οι μονοι που μπορει να κερδισουν κατι απο αυτο ειναι τα ιδια τα θυματα. Υποθετω ολοι οι νεκροι αμαχοι ανα τους αιωνες θα το εκτιμουσαν αν τους προειδοποιουσαν οτι αυριο στις 9 θα τα κανουμε λαμπογιαλο. Το γεγονος οτι ειδοποιουν προσκρουει στην οχι-και-τοσο-υφερπουσα πεποιθηση σου οτι οι Ισραηλινοι μπηκαν μεσα στη Γαζα για να σφαξουν κοσμο.

«Εχεις σκεφτει οτι το Ιραν απλα χρησιμοποιει τους Παλαιστινιους για την μπει στο Ισραηλ;».
Αν λοιπόν μπει στο Ισραήλ κι αν αρχίζει να σκοτώνει αμάχους κι αν η αναλογία νεκρών είναι εκατό προς ένας, να γράψω κάτι τότε ή να σκεφτώ αν έχω γράψει για το Νταρφούρ;

----- Το θεμα ειναι να εχεις κανει, οτιδηποτε, προκειμενου να μην γινει ουτε αυτο ουτε καμμια αλλη σφαγη. Το πρωτο βημα ειναι να εισαι κομματακι ενημερωμενος. Το δευτερο, οπως λεει κ' πιο κατω ο head charge ειναι πχ ενδεχομενως να ζητησεις απο την κυβερνηση σου να κανει το χ ή το δεινα ή εστω να φας λιγο χρονο παραπανω, απο το να γραψεις ενα αρθρο για το ποσο σιχαμερη ειναι η Τετα.

@ λατζιο - πολη 5 -0 (α' ημιχρονο)

Η γάζα συνεχίζει να είναι μια αποκρουστική σφαγή. Πόσες φορές πρέπει να γραφτεί αυτό για να συμφωνήσουμε;

----- καμμια - δεν μιλησε κανεις οτι δεν ειναι. Το θεμα ειναι το εξης

Ξεκιναμε απο μια απολυτη θεση: δολοφονια ανθρωπου (κ' δη σφαγη) ειναι απολυτα κακο. Δεκτο.

Η σχετικοποιηση ομως μια απολυτης θεσης (με την επιλεκτικη ενασχοληση με μια περιπτωση μονο - που ΔΕΝ ειναι κ' η πιο κραυγαλεα - κ' εδω κολλαει η συγκριση με Νταρφουρ ή Τσετσενια) η οποια και παραβλεπει μια αλλη απολυτη θεση (οτι μια σοβαρη κοινωνια προστατευει τους πολιτες της, ειτε με νοσοκομεια, ειτε με κομμαντα που κανουν ντου κ' τους σωνουν απο πειρατες) και αγνοει οτι η κοινωνια αυτη λαμβανει μετρα που φερονται να ειναι αναλογικα προς τον επιδιωκομενο σκοπο (ειδοποιοησεις / προειδοποιησεις κτλ) - το αν ειναι αναλογικα ή μη ειναι αλλο θεμα, -, που δεν φαινεται να στρεφονται ΣΚΟΠΙΜΩΣ κατα του αμαχου πληθυσμου (βεβαιως κ' αυτο πρεπει να εξεταστει γιατι μιλαμε για ζωες, οχι για τρακαρισμα), ε, δε μου καθεται καλα. Το ξαναλεω: υπαρχουν ισραηλινοι εγκλ πολεμου; Στανταρντ. Πρεπει να τιμωρηθουν; Σιγουρα.

Η μαζική ψυχανάλυση που επιχειρείς μου φαίνεται πολύ απλοϊκή (δηλαδή απαράδεκτη, επαναλαμβάνω, απαράδεκτη).

----- To λοιπον, καθως ειναι εμφανες οτι αγαπας τον λαο μου πιο πολυ απο οτι εγω (μιας κ' του αναγνωριζεις ελαφρυντικα που εγω δεν), στονε δινω (το θεμα ειναι αμα τον παιρνεις ομως, χο χο χο). Ας πουμε οτι ο λαος σου θεωρει οτι ειναι "δημοκρατικος" ενω επι 7ετιας εκανε τη παπια κ' δεν ειχε προβλημα να δεχθει οτι ηταν στιγμιαιο το αδικημα (λεμε για στρεβλωση χωροχρονου κτλ εδω περα). Ας πουμε οτι ο λαος σου ενδιαφερεται για τους Παλαιστινιους ενω γραφει στα τετοια τους τους Τ/Κ αγνοουμενους (γιατι κ' εκει φταινε οι Αμερικανοι κ' ας μας εσωσαν τον κωλο το 63/4 κ' 67). Ας πουμε οτι ο λαος σου ειχε πολυ πρεμουρα να δει τι διαολο λεγανε οι εκατομμυρια φακελλοι της ΥΕΑ που αφησε τον Ανδρεα να τους καψει στην Υψικαμινο (ενω οι αλβανοι ρε αν εχεις το θεο σου θελουν να δουν τους φακελους του Χοτζα). Προφανως για ολα τα ανωτερω φταινε οι Αμερικανοι.

@head charge

ειναι οντως χωριστο το θεμα για τους λογους που αναφερεις (και στην τελικη, θα πρεπει να το θεωρουμε ετσι ΑΚΡΙΒΩΣ γιατι ως Ελλαδα κατι μπορουμε να κανουμε), ο οικοδεσποτης ομως δεν το επιασε απο εκει.

 
At 1/21/2009 05:28:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Εφόσον λοιπόν στο ίδιο σχόλιο συμφωνείς πως η Γάζα είναι αποκρουστική σφαγή και ταυτόχρονα επιμένεις ότι ενημέρωνε ο Ισραηλινός στρατός πριν χτυπήσει που θα χτυπήσει, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι η αποκρουστική σφαγή έγινε επειδή οι σφαγιασθέντες καταργώντας κάθε έντστικτο αυτοσυντήρησης δεν απομακρύνθηκαν εγκαίρως παρά τις αγωνιώδεις εκκλήσεις των ανθρωπιστών σφαγέων τους.΄

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home